NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حلو

• عجبني
التفاعلات: الباحث عن صداقه حقيقية و Ki1inG
  • حبيته
التفاعلات: Ki1inG
عااش القصه جاامده

• عجبني
استمر

• عجبني
لسه شايفه كلامك
ماشى ياقمر..وقولتى ايه فى كلامى يعنى؟ولا ايه رايك طيب؟؟انا اكيد يسعدنى اووى اووى انك توافقى ونكون مع بعض وهنبقى سوا علطول طبعا ولو عاوزه تكلمينى فيس الاول وناخد ارقام بعض ونكلم فون ونتفق على كل حاجه ماشى
دى صفحتى فيس Elostaz Gamal انجليزى طبعا وهتلاقى على البروفايل بتاعى اسم محمد..... دورى عليها وابعتيلى صداقه او رساله ضرورى واكتبى فيها...لوووولى...عشان اعرف ان انتى طبعا وهنتواصل علطول..وانا بجد مستنييكك اوووى وعلى ناااار وكلى لهفه ليكى ولكلامك..ويريت ضرورى وبسرعه يالولى واوعى تخافى من اى حاجه طول ماحنا بعض وكل حاجه حتى الكلام...فى منتهى..منتهى السريه اكيد....وانا مستنييكك اووى ومتغبيش عليا ويريت باقصى سرعه
ولو عاوزه تبقى تعرفينى هنا انك كلمتينى او اى حاجه ماشى عرفينى هنا....
وفى انتظارك يااححح.لى واجمد لووووولى..ممممم

• عجبني
التفاعلات: Zazamezo، Hicham Yoseef792008 و Lole
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دقيقة واحدة هاخد دوش واجيلك 😂
ههههههههههه
كمان...؟ طيب ياريت الميه تقطع بقى وانت تحت الدش...ههههه...انا بضحك معاك على فكره...ويريت بعد متاخد الدش بتاعك..تبقى تاخد دش ومتنساش...
وعلى فكره القصه فى منتهى الجمال والروعه...بس طبعا يريت الباقى عشان نعرف النهايه بعد كده ايه..؟
ويريت ياصاحبى تبقى تاخد بالك من الغلطات الاملائيه دى فى الكتابه لانها فعلا كتير اوى.. وفى النهايه اتمنى لك نهايه سعيده وبالتوفيق انشاء ****..والى اللقاء فى عمليات قادمه
ههههههههه

يسطا عيب عارف انو هزار و صدقني تعليقك ده بجد حسسني ان انا حاجة مهمة بجد شكرا ليك
انت فعلا حاجه مهمه ياسطا و**** وقصصك وكتاباتك الرائعه كلها جميله جدا

رررروعه كمل فى انتظار الجزء العاشر شكرا لك

• عجبني
فنااااان ومبدع فى سرد الأحداث تسلم ايدك يا غالي 💯💯💯💯💯

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نسوانجى ثلاثينى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل