NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: 𝑱.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙
  • عجبني
التفاعلات: نسوانجي برنس و omar Fathi
  • عجبني
التفاعلات: نسوانجي برنس
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
حلوة
8-22

اعرفكم بنفسي انا اسمي رياض عمري 20 سنة، طولي 180 سنتي ، و جسمي مفرود و كويس و عريض شوية صغيرة ، و لون بشتري قمحاوي زي ابويا اللي مشفتوش غير في الصور بتاعت الفرح ، انا اول سنة ليا في الجامعة

امي حكمت ، عندها 51 سنة، بشرتها بيضة ، مليانة شويتين بحكم سنها ، مدرسه علوم في مدرسة ثانوي بنات حكومية ، امي اتعرفت علي ابويا كان مدرس هو راخر زمان و اتجوزه بس من بعد ما خلفوني انا و اخواتي البنات اللي اكبر مني طبعآ ، ابويا جاله عقد عمل في الخليج يشتغل مدرس انجليزي هناك، و بعد سنة عرف امي انه عايز يتجوز هناك عشان مش قادر يعيش لوحده في الغربة، امي طلبت الطلاق علي طول و ابويا طلقها فعلآ و من وقتها هو في الخليج مرجعش ، و امي طبعآ محبتش تتجوزش بعده عشان مش حابة راجل غريب يعيش معانا و خصوصآ معاها بنتين ، و انا يدوب اعرف شكل ابويا من الصور بتاعت الفرح ، و امي ليها اخت واحدة اكبر منها بكام سنة ، ورثه عن جدي اللي هو ابوهم كل واحدة عمارة خمس ادوار ،

العمارة بتاعتنا فاضية ، و كل واحد له شقة باسمه انا و اخواتي الاتنين رضوي و ريهام ، و الدور الارضي سنتر دروس امي بتدرس فيه مجموعات بنات في الثانوي

اعرفكم علي اهم اتنين في القصة

اختي الكبيرة رضوي ، 31 سنة ، قمحاوية مايلة للسمار وراثة السمار عن ابويا طبعآ و العود التخين عن امي ، طولها 164 سنتي ، لسه متجوزتش و قربت من العنوثة ، مجلهاش غير عريسين و الاتنين كانو اطين من بعض في ظروفهم المادية، هي مربربة حبة ، و ملامح وشها عادية ، ميلفتش حد يعني انه يعجب بيها كتير، مش بتشتغل و قاعدة في البيت

اختي الوسط ريهام ، 25 سنة ، طولها 168 سنتي ، ريهام العكس عن رضوي، وارثة البياض عن امي و العود الرفيع عن ابويا ، بس جسمها مظبوط و هي يعني تعتبر احلي من رضوي ، خريجة صيدلة و بتشتغل في صيدلية اول الشارع بداعي تسلية وقتها ، بيجلها عرسان ياما بس هي بترفضهم عشان عايزة رضوي تتجوز الاول و خايفة علي مشاعرها و انها بجد عانس و كدا ، و ريهام و رضوي ملهمش في حورات الارتباط و الصحوبية دا نهائي و محترمين جدآ و لبسهم واسع

اسف علي المقدمة الطويلة فشخ دي و يلا نبدء القصة و ي*** تعجبكم

الجزء الاول

(بتكلم في الفون)

انا : بقولك اي جبت معاك دراع الويسكي ؟
كرم : يعم جبت كل حاجه و البت ندي و صحبتها كمان في السكة يلا انت انجز
انا : خالصة نزلت اهو انا في الشارع عشر دقايق اركب مكروباص و اجيلك سلام

كرم دا صاحبي من ايام ثانوي ، احنا الاتنين في الضياع بالنسبة للمسيرة الدراسية، و بنشرب خمرة و نيجب بنات في الشقة بتاعتهم القديمة ، ابوه شغال محامي و ديمآ مشغول و امه ربة منزل بس طيبة اوي و بتعبرني زي كرم ابنها ، وصف كرم هو تقريبآ شبهي من حيث الطول و العرض بس اقصر مني بكام سنتي كدا و ابيض

بعد ما وصلت نزلت من المكروباص و طلعت خبط علي كرم في شقتهم القديمة و فتحلي

كرم : ادخل يسطا
انا : تلاقيك طبعآ فتحت الأزازة و زايط انت لوحدك فيها
كرم : صدقني دول كاسين بس اسخن القاعدة

دخلت و كرم قفل الباب ورا مني و انا قعد في الصالة و كانت قدامي الطربيزة اللي عليها ازازة الويسكي و الكاسات ، صبيت كاس و شربت منه

انا : اي في اللبوتين دول ؟
كرم : يعم ابلع ريقك انت لسه واصل حالآ
انا : يعم بستفسر
كرم : يسطا الواحد مبضون نيك
انا : خير يا فقر ؟
كرم : ابويا عايز يبيع الشقة دي و يكمل علي فلوسها و يشتري شقة في *** ( مكان راقي )
انا : كسم فلوسكم كتيرة
كرم : يعم بطل نق و بعدين انا مش عايزو يبيع الشقة دي عشان مش هعرف اخود راحتي
انا : خلاص احنا نخطف ابوك عشان ميبيعش الشقة و نطلب فدية من اهلو
كرم : يعم بطل بضان بكلمك جد
انا : و انا اعمل اي يعني
كرم : تصدق انا غلطان اني بتكلم مع عرص زيك و ...

الباب خبط و احنا بنتكلم
انا : هششش غور افتح و بطل رط

كرم راح يفتح و كان بنت اسمها ندي لبوة شقطناها من ايام ثانوي و كل فترة نجيبها الشقة نحفر في كسها شوية ما هي الغشاء بتاعها مطاطي بس بنبدل علي طيزها برضه و هي عاملة حسابها ان لو الغشاء حصله حاجه تعمل عملية ترقيع و خلاص ، ندي اوقات تجيب واحدة معاها و نعمل عليهم حافلة انا و كرم و نديهم اللي في النصيب و ساعات بنمشيها بالحب لما تكون الحالة ناشفة و هي مش بتتكلم طلاما بنكيفها صح

ندي دخلت و كانت لابسة بنطلون جينز محزق فشخ فيها و محدد ملامح كسها و صحبتها زيها بس لابسة بنطلون استيرتش

انا : يا مراحب
كرم : ادخلو يلا

دخلت ندي و جات عليا قعدت علي حجري و خدت شفيفي بوس و صاحبتها قاعدة علي الكنبة التانية بتبص علينا و كرم قفل الباب و رجع قعد جمب صحبة ندي

انا : اي يا ندي مش هتعرفينا بالوجه الجديد ؟
ندي : دي خلود اختي في الرضاعة
انا : اي كنتو بترضعو من زب واحد ولا اي
ندي : اه حاجة زي كدا ههههه
انا ببعبص في طيزها و هي علي حجري : و نعمة الاخوة
ندي : بس خلي بالك دي خلفي بس خدو بالكم
انا : خلفك اللي هو دا •غرزت صباعي في طيزها اكتر•
ندي ردت بشرمطة : اااه ايوة هو دا بالظبط ، مالك يا خلود ساكتة لي ؟
خلود : هقول اي يختي ما واضح انك واكلة الجو من وقت ما دخلنا
ندي : يختي ما انتي اللي مش مدردحة كدا ما تعمليلك حركة و فكي كدا

خلود قامت لما شافت كرم راجع من المطبخ بصنية عليها وسكي و كاسات و تلج

خلود اخدت من كرم الصنية و اتكلمت بمحن
خلود : عنك يا قلبي

و خدت منه الصنية و لفت ادتلو ضهرها و فلقست تحط الصنية علي الطربيزة و طيزها قدام كرم ، و كرم شدها عليه حضنها من ورا و قفش بزازها

خلود : اه اه بالراحة
كرم : يطلع دكتور جراحة
و لفها و خد شفيفها مص و هي متجوبة معاه ، و كنت انا و ندي بنبص عليهم بس انا ايدي جوا البنطلون بتاع ندي بلعب في كسها و ايدي التانية قافش بزازها

ندي : عايز خلود الاول ولا انا ؟
انا : انتي الاساس يا نونو •كنت بحسس عليها بحنية•
ندي : طيب تعال

و قامت و شدتني من ايدي وراها و خلود و كرم بصين علينا
انا : اوعوا تفهمونا غلط يا جماعة

دخلت الاوضة و ندي قفلت الباب و زقتني علي السرير و نيمتني علي ضهري
انا : مالك يا بنت المجنونة
ندي : وحشتني اوي اوي

و نطت عليا و انا نايم علي ضهري و قعدت فوق زبي وضع الفرس و هي بتحك كسها في زبي من علي الهدوم و اخدت شفيفي مص و انا قافش طيزها و بلعب فيها و هي بتبوسني جامد و كانت بتقلعني التيشرت بتاعي و انا كنت بقلعها التيشرت بتاعها و فكيت البرا بتاعها و بقيت اقفش بزازها و هي لسه علي وضعها و بتبوس فيا و بتحك كسها علي زبي ، و بعد شوية بوس و تقفيش ، قلبتها علي ضهرها و هجمت علي بزازها مص و عض و هي بتدوس علي راسي و بتلعب في شعري و بعدين نزلت ايدها تفكلي البنطلون و طلعت زبي المخنوق و بقيت تلعب فيه و انا واخد بزها في بقي مص و عض ، و قعدنا شوية حلوين علي الوضع دا ، و فجأة لقيتها ذقتني من كتافي بعدتني عنها و نيمتني علي ضهري تاني ، و قلعت البنطلون بتاعها و الكلوت و انا نزلت البنطلون و البوكسر و رميتهم علي الارض و لقيتها جريت عليا و عملت وضع 69 و خدت زبي في بوقها و كان طبعآ 16 سنتي و راسه كبيرة و عريض بس مش اوي يعني
بقيت هي تمص زبي و انا لساني علي كسها الحس فيه و امص الذنبور و اعضه خفيف و هي ماسكة زبي مص و بتلحس فتحة راس زبي و تمص الراس جامد و انا مدخل صباعين في خرم طيزها و بلحس كسها و امص الذنبور جامد لغاية ما هي اتلوت جامد و صرخت و كانت هتجيب علي وشي بس انا لوحت راسي بعيد و هي جابت علي رقبتي و صدري ،
غيرت الوضع و خليتها تركب علي زبي بكسها ( و طبعآ زي ما قولتلكم عندها غشاء مطاطي ) بلعت زبي جوا كسها و بقيت تطلع و تنزل بالراحة و انا ماسك وسطها و بتحرك معاها و هي مغمضة عينها و ساندة باديها علي صدري ، قعدا انيك فيها و بعدين شدتها من شعرها عليا و خدت شفيفها بوس و بقيت انيك في كسها اسرع و هي تصرخ بصوت مكتوم عشان بمص شفيفها و غرزت ضوفرها في صدري عورتني بس انا كنت هايج محستش بألم ، فضلنا شوية حلوين علي الوضع دا ، بعدين خليتها و ضع دوجي و رشقت زبي في كسها و بقيت انيك فيها و اضربها علي طيزها و طيزها حمرت من الضرب ، و شديت شعرها و خليتها تبوص للسقف و انا نازل فحت في كسها و هي بتتوجع ، فضلت انيكها يمكن خمس دقايق علي وضع الدوجي و حسيت اني هجيب ، و كنت بزمجر و انيك اجمد و ندي عارفة لما بعمل كدا بكون خلاص قربت اجيب ، عشان كدا اتعدلت و لفت خدت زبي في بوقها و بقيت تمص فيه جامد و بتدعك في جامد لغاية ما بقيت انطر اللبن في بوقها و هي فاتحة و بتجمع اللبن في بوقها لغاية ما صفيت علي الاخر و زبي اترخي شوية بس لسه حجمه كبير بصيت علي ندي كانت قفلت بوقها و بلعت شوية لبن و الباقي كله نزل من بوقها علي بزها

انا : تعالي نشوف الاتنين اللي برا دول بيعملو اي
ندي : دقيقة و هحصلك

مكست البوكسر بتاعي لبسته و طلعت الصالة شوفت خلود صاحبة ندي عاملة وضع الدوجي علي الكنبة و كرم نازل فيها نيك و هي بتعض علي شفتها ، و شوفت في لبن علي ضهرها عرفت ان كرم عمل واحد و دا التاني

قعدت علي الكنبة جمب منهم و صبيت كاس وسكي اشربه و انا باصص عليهم و خلود بصتلي و هي بتتناك و بتتوجع علي بسيط و مغمضة عينها شوية ،

مسكت حتة تلج حطيتها في الكاس بتاعي و قلبت الكاس بصباعي البعبوص و طلعته وبصيت علي خلود كانت مركزة معايا قربت صباعي منها و حطيته في بوقها و هي بقيت تمص صباعي جامد مكان الوسكي ، و كرم بيلسعها علي طيزها و هو بينيك فيها ،
طلعت ندي من الاوضة لابسة كلوت و التيشرت و شافت كرم بينيك في خلود ، قربت منه و حضنت كرم من ضهرو و بزازها بقيت في ضهر كرم و مدت ايدها تحسس علي طيز كرم و بعدين دخلت صباع بين فلق طيزه و بقيت تحسس علي خرم طيزه و كرم هاج و بقي ينيك خلود اجمد و خلود صوتها طلع و بيقت تصرخ بصوت اعلي شوية ، و ندي لسه بتحسس علي خرم كرم بصباعها و بعدين دخلت عقلة من صباعها في الخرم و كرم بقي ينيك خلود اجمد و اعنف و خلود بقيت تصرخ من عنف كرم و هو بينيكها في طيزها ، انا خدت شفيف خلود امصهم عشان صوتها عالي و بعد دقيقة او اتنين كرم جابهم في طيزها و اترمي علي كنبة التانية و خلود نامت مكانها ، و ندي جات قعدت علي حجري و صبت كاس بقيت تشربه معايا

انا : احاااا الساعة 3 العصر
ندي : و فيها اي ؟
انا : مفهاش بس الوقت جري بسرعة فشخ
ندي : يعني هتعمل واحد مع البت دي ولا اي ؟
انا : لا شكل كرم خلص عليها خلاص
ندي : احسن عشان تكيف طيزي
انا : احلي حاجه فيكي انك هايجة يا لبوتي
ندي : و احلي حاجه فيك انك بتعرف تطفي هيجاني
تعال يلا

و دخلنا الاوضة نعمل واحد في طيزها و بعد ما طلعنا كان كرم في الحمام بياخود دوش و خلود بتلبس هدومها

ندي : اي يا بت يا خلود اتكيفتي ؟
خلود : اه بس كان نفسي اجرب المخصوص بتاعك ( عليا انا )
ندي : يختي الطمع وحش ، المرة الجاية بقي
انا : متخافيش يا خلود الايام جاية كتير ، و انا لازم اجرب التوتا الحلوة دي

كرم خرج من الحمام و هو لابس من تحت بس

كرم : الكلام علي اي ؟
انا : هندخل انا و نونو ناخود دوش سوا
ندي : يلا بينا

دخلنا الحمام انا و ندي و طبعا كنت بقفش فيها و هي تلعب في زبي و تحك كسها و بزها في جسمي ، لغاية ما خلصنا و بعد كدا طلعنا من الحمام حضنين بعض

و ندي دخلت تلبس هدومها و بعد كدا كرم طلع الفلوس و حطها في ايد ندي ، هما مش كتير مبلغ صغير نيك لان ندي حسباها صحبية شوية

ندي جات عليا قبل ما تنزل و خدنا شفايف بعض بوس و بعد كدا نزلت هي و خلود

انا : اي ياض يا كرم شوفلنا اي حاجه تتاكل الواحد جاب جاز
كرم : مفيش اي حاجه في البيت
انا : يعم طيب اطلب فطيرة من اي مطعم بقولك جبت جاز
كرم : ما اخر فلوس كانت معايا دفعتها للبنات دلوقتي
انا : يعني مفيش اي طفح ؟
كرم : في جبنة في التلاجة
انا : لا الجبنة دي تخليها لست الحبيب في البيت
كرم : هبعتها لامك حاضر
انا : سلام يا بضاني
كرم : استني يعم نازل معاك انا كمان اروح ما انا كمان جعان
انا : يلا بينا

نزلنا ركبنا مكروباص انا و كرم و كل واحد نزل علي بيتهم ،

نزلت انا الاول عشان بيتي اقرب و روحت العمارة بتاعتنا سمعت صوت امي في الدور الارضي بتشرح عرفت ان معاها مجموعة بتديهم درس ، سبتها و طلعت فوق للشقة بتاعتنا خبط فتحتلي اختي الوسط ريهام

ريهام : اي يبني كنت فين من الصبح ؟
انا : خلصت المحضرات اللي عليا و قعدت مع الشلة شوية
ريهام : طيب
انا : انتي نازلة ولا اي ؟
ريهام : ايوة رايحة الشغل
انا : رضوي صاحية ولا نامية
ريهام : لا في الحمام
انا : في اي اكل طيب
ريهام : ادخل شوف بنفسك عشان انا اتاخرت سلام
انا : سلام

نزلت ريهام و قفلت باب الشقة وراها و انا كنت رايح المطبخ لقيت رضوي اختي الكبيرة طلعت من الحمام و شعرها مبلول و هي بتنشفه بالفوطة
انا : نعيمآ
رضوي : انت جيت يا رياض
انا : لا لسه اهو في الطريق
رضوي : يا رخم
انا : بقولك اي ما تغرفيلي ب*** عليكي اصلي ميت من الجوع
رضوي : حاضر يا حبيبي ادخل غير هدومك و انا هغرفلك
انا : حبيبتي يا رورو

دخلت الاوضة و لسه هقفل الباب لقيت الفون رن ، و كان رقم غريب فتحت عليه وكان واحد طالب الرقم غلط قفلت معاه و طلعت هدوم من الدولاب و قلعت عشان اغير لقيت البوكسر كمان مبلول عشان لبسته من غير ما انشف نفسي بعد ما خدت دوش هناك ، قلعت البوكسر و روحت علي الدولاب اجيب واحد غيره و لسه هلبسه لاقيت رضوي دخلت عليا و لما شافتني ملط حرفيآ من غير اي هدوم ، برقت لحظة و اتكسفت و طلعت برا الاوضة جري ، و انا كمان اتكسفت و نسيت اني سايب باب الاوضة مفتوح بسبب الرقم الغريب اللي رن عليا ، بس قولت عادي يعني احنا اخوات

لبست الهدوم و طلعت برا كانت رضوي شغلت الشاشة و بتتفرج عليها و اول ما بصتلي حاولت تعدي الموقف و كأن مفيش حاجة و انا نفس النظام

رضوي : الاكل علي السفرة يا رياض
انا : ماشي تسلم ايدك يا رورو

روحت عشان اقعد علي السفرة بصيت علي رضوي لاقيتها باصة عليا و اول ما بصتلها لفت ركزت في الشاشة ،
انا استغربت شوية بس طنشت و قعد اكول و بعد ما خصلت حطيت الاطباق في الحوض و صبيت كباية عصير و طلعت اشربها جمب رضوي و معرفش مالها من لما شفتني ملط و هي متوترة ، انا فاهم ان دي اول مرة ليها تشوفني كدا بس عادي يعني احنا اخوات

انا : بقولك اي انتي متابعة حاجة دلوقتي ؟
رضوي : ليه ؟
انا : عايز اجيب الماتش الشوط التاني قرب يخلص
رضوي : امسك الريموت اهو
انا : لو متابعة الفلم دا خلاص مش مشكلة
رضوي : لا لا مش متابعاه
انا : ماشي

حولت علي الماتش و بقيت اتفرج و انا بشرب العصير

انا : مين اللي طبخ النهارده ؟
رضوي : انا
انا : الاكل كان حلو تسلم ايدك يا رورو
رضوي ابتسمت : بالهنا و الشفا يا حبيبي مطرح ما يسري يمري
انا : تسلمي

رضوي سكت و انا فضلت اتفرج علي التليفزيون و هي تغيب و تبصلي و تسكت
انا : في اي يا رضوي انتي عايزة تقولي حاجه ؟
رضوي : رياض هو ... هو اي اللي كان في صدرك دا ؟
انا : اي اللي في صدري ؟
رضوي : في أثر خربشات كانت بتنزف نقط ددمم
انا : لا بيتهيألك مفيش حاجه
رضوي : لا في انا خدت بالي منهم من شوية و انت بتغير
انا : صدقيني مفيش حاجه
رضوي : طيب ارفع التيشرت بتاعك
و رفعت التيشرت و لقيت أثر ضوافر فعلآ ، و افتكرت لما ندي خربشتني لما كنت نايم معاها و قولت في بالي (احا ازاي نسيت )، و لحظت نظرات رضوي علي جسمي و صدري و كان منبت عندي شعر في صدري ، نزلت التيشرت

انا : دي خناقة
رضوي : انت اتخانقت مع بنت ؟
انا : لاء دا ولد
رضوي : علفكرة دي أثر ضوافر بنت و واضحة ، ازاي دا حصل ؟

مكنتش عارف اقولها اي و هي مستنية اجابة مني، و من حسن حظي لقيت امي داخلة من باب الشقة

امي : اي الاخبار يا ولاد ؟
انا : الحمد*** انتي اخبارك اي يا ست الكل ؟
امي : كويسة يا اخرة صبري
انا : انا هدخل الاوضة بتاعتي انام شوية

سبتهم و دخلت الاوضة و قفلت الباب ورايا و قولت اهو فرصة افكر لو رضوي صممت تعرف أثر الضوافر دي اي اقولها اي حاجه و خلاص

بالليل صحيت من النوم و طلعت من الاوضة ، كانت ريهام رجعت من الصيدلية اللي بتشتغل فيها و قعدنا مع بعض قدام التلفزيون و رضوي تغيب و تبصلي نظرة غريبة ، و انا عامل نفسي مش واخد بالي ، لغاية ما اتبضنت من القعدة و الكلام اللي ملوش لازمة ، و كنت قايم ادخل الاوضة بتاعتي تاني لاقيت باب الشقة خبط، بصيت من العين السحرية كانت خالتي الوحيدة نادية

خالتي نادية ، خالتي الوحيدة ، عندها 55 سنة ، بشرتها بيضة، و مليانة و طولها 165 سنتي ، ربة منزل عادي خالص ، بتاجي كل فترة عندنا او امي و اخواتي بيروحلها يقعدو سوا ، معاها
ولدين و بنت كلهم متجوزين الولدين برا مصر و البنت معانا في نفس المحافظة عادي بس في بيت جوزها و هو بيت عيلة ، خالتي مأجرة الشقق اللي في العمارة بتاعتها و بتقبض معاش جوزها

انا • فتحت الباب : يا مراحب الهيبة بنفسها جاية عندنا
خالتي نادية : ازيك يا واد يا رياض ليك وحشة يا ابن الكلب

و شدتني في حضنها و بستني من خدي كالعادة عشان بتحبني و بتعوض حرمانها من عيالها فيا

امي : ازيك يا نادية يا اختي ادخلي ، كباية مياه بسرعة يا بت انتي و هي ، تعالي تعالي ارتاحي جمبي

دخلت خالتي و قعدت جمبي امي و انا قفلت الباب و روحت قعدت معاهم

خالتي : اي يا ابن الكلب انت هو انا هتحايل عليك عشان تاجي تسلم عليا
انا : و*** يا خالتي كنت بقول خالتي نادية وحشتني لازم اروح ازورها و اطمن عليها
خالتي : عليا انا برضه يا خول
انا : حبيبي يا معلم
خالتي : حسابي معاك بعدين علي القطيعة دي
امي : عاملة اي يا نادية ياختي اخبارك اي كدا
خالتي : اخبار اي يعني اهو مفيش اي جديد ، ولاد بطني خلاص من لما سابو مصر و راحو بلاد برا و هما بطلو يسألو و لا ينزلو اخرهم تلفونات كل كام شهر
امي : ونبي ما عارفة اوقلك اي يا نادية ، الجيل كله بقي عايز يهج و يسيب البلد ، و اخبار حلا اي ؟ ( حلا بنت خالتي )
خالتي : بتاجي مرة ولا اتنين كل شهر كدا تشقر عليا و الولية العقربة ام جوزها مش سيباها في حالها و كل شوية مشكلة

دخلت رضوي ( اختي الكبيرة ) معاها صنية عليها قهوة و كباية مياه

رضوي : اتفضلي يا خالتي
خالتي : تسلمي يا عين خالتك

خالتي بصت لرضوي لحظة كدا بعدين لاوت بوزها بحصرة

فضلو يدردشو و انا اضحك و اهزر مع خالتي و نضحك لما نقول يا بس ، و بعدين ريهام قامت عشان تعبانة من الشغل و عايزة تنام و رضوي قاما معاها هي كمان عشان تعبت من تنضيف البيت و عايزة تنام برضه ، و بعد ما كل واحدة دخلت اوضتها فضلت انا و خالتي و امي ، انا مسكت فوني و قعدت اقلب فيه شوية و خالتي و امي لسه بيرغو مع بعض

خالتي : اي يا حكمت مفيش حد كدا ولا كدا اتكلم علي البت رضوي ؟
امي : مفيش يا نادية ياختي ، من اخر مرة و جيه المعدول اللي اتكلم عليها دا و مفيش اي حد ، كان علي عيني اوافق بس انا مش عشان افرح بيها اقوم رمياها الرمية السودة دي ،
خالتي : و*** و انا مسبت واحدة اعرفها إلا و وصيتها علي رضوي ، انا نفسي افرح بيها هي كمان دي بنتي زي ما هي بنتك
امي : تعيشي يا حبيبتي ، *** يعدلها من عنده ، دا البت ريهام كمان كل فترة و التانية يجيلها عريس و هي خايفة علي زعل اختها ، مش عايزة تتجوز قبلها و تحسس اختها انها عنست ، و انا مش عارفة اعمل اي
خالتي : *** يحلها من عنده ، و انت يا زفت يا رياض
انا : مين ؟
خالتي : مش تفكر معانا
انا : انا شايف انكم تحطو خطة 4.4.2 و انشاء *** متجيبش نتيجة
خالتي : اقعد كدا هزر ،
انا : يا خالتي و انا هعمل اي يعني انزل اشحت عرسان لاخواتي ما تمسكو العقل
امي : خلاص يا واد اتلم ،
انا : انا داخل انام انا كمان عوزين حاجة يلا تصبحو علي خير
و قربت من خالتي بوستها في خدها
خالتي : وحياة امك ما تعمل اي مش هسيبك غير لما تاجي تقعد معايا يوم بحاله
انا : يا باشا انا هعيش معاكي كمان انتي بتقولي فيها ، يلا جود نايت

سبتهم مع بعض و دخلت انام و طبعا اكيد خالتي عاملة حسابها تبات مع امي النهارده

تاني يوم صحيت و قولت انزل احضر المحاضرات اللي عليا النهارده زي بعضه، و رنيت علي كرم صاحبي و روحنا مع بعض ، رجعت بعدين البيت لاقيت البيت فاضي ، اتصلت بامي اشوفهم فين قالو انهم راحو بيت خالتي نادية يقعدو عندها اليوم ، قولت حلو استغل الوقت دا شوية، اتصلت بالبنت ندي

انا : الو
ندي : ايوة يا رياض
انا : قلب رياض من جوا بقولك اي البيت فاضي عليا و انا بحب الونس ما تيجي تونسيني ؟
ندي : يخربيتك ما انا لسه كنت معاك امبارح
انا : و انتي ينشبع منك برضه يا نونو ، دا لو قعدت معاكي سنة مش همل منك
ندي : اممم انت فين ؟
انا : في البيت عندي ،
ندي : ماشي بس هي نص ساعة بالكتير و امشي
انا : و انا موافق مستنيكي يا موزتي

قفلت مع ندي و دخلت خدت دوش و روقت علي نفسي ، عشر دقايق و الباب خبط فتحت و دخلت ندي و استقبلتها بالبوس

ندي : مستعجل لي كدا اصبر اه اه حاسب ايدك بتوجعني يا رياض
انا : يا بنت اللبوة متسخنيش انا مولع لوحدي
ندي : احححح طيب ادعك كسي بالراحة
انا : دا انا هقطع كسك دا يا لبوة تعالي

و نيمتها علي الكنبة في الصالة و خدت شفيفها بوس و مص و عض و هي هاجت نيك معايا و بقيت تقلعني التيشرت بتاعي زي كل مرة ، و انا كنت بقفش بزازها من فوق الهدوم ، شدتني من ايدي خلتني اقعد علي الكنبة و هي نزلت تفك البنطلون و البوكسر و نزلتهم لغاية ركبتي من غير ما تقلعهم و نزلت تمص زبي و تاخدو في بوقها مص و انا مسكتها من شعرها انيك بوقها بعنف و هي مش عارفة تتنفس ، لغاية ما بعدت عني تاخود نفسها ، و انا كنت هايج فشخ قلعتها التيشرت و حشرت زبي بين بزازها تحت البرا و بقيت انيكها فيهم و هي ماسكة بزازها تنزق زبي بين بزازها اكتر

و احنا مندمجين مع بعض دخلت علينا من باب الشقة اختي رضوي و اول ما شفتنها كدا في وشها اتصدمت و انا و ندي اتخضينا

يتبع................................

8-22

اعرفكم بنفسي انا اسمي رياض عمري 20 سنة، طولي 180 سنتي ، و جسمي مفرود و كويس و عريض شوية صغيرة ، و لون بشتري قمحاوي زي ابويا اللي مشفتوش غير في الصور بتاعت الفرح ، انا اول سنة ليا في الجامعة

امي حكمت ، عندها 51 سنة، بشرتها بيضة ، مليانة شويتين بحكم سنها ، مدرسه علوم في مدرسة ثانوي بنات حكومية ، امي اتعرفت علي ابويا كان مدرس هو راخر زمان و اتجوزه بس من بعد ما خلفوني انا و اخواتي البنات اللي اكبر مني طبعآ ، ابويا جاله عقد عمل في الخليج يشتغل مدرس انجليزي هناك، و بعد سنة عرف امي انه عايز يتجوز هناك عشان مش قادر يعيش لوحده في الغربة، امي طلبت الطلاق علي طول و ابويا طلقها فعلآ و من وقتها هو في الخليج مرجعش ، و امي طبعآ محبتش تتجوزش بعده عشان مش حابة راجل غريب يعيش معانا و خصوصآ معاها بنتين ، و انا يدوب اعرف شكل ابويا من الصور بتاعت الفرح ، و امي ليها اخت واحدة اكبر منها بكام سنة ، ورثه عن جدي اللي هو ابوهم كل واحدة عمارة خمس ادوار ،

العمارة بتاعتنا فاضية ، و كل واحد له شقة باسمه انا و اخواتي الاتنين رضوي و ريهام ، و الدور الارضي سنتر دروس امي بتدرس فيه مجموعات بنات في الثانوي

اعرفكم علي اهم اتنين في القصة

اختي الكبيرة رضوي ، 31 سنة ، قمحاوية مايلة للسمار وراثة السمار عن ابويا طبعآ و العود التخين عن امي ، طولها 164 سنتي ، لسه متجوزتش و قربت من العنوثة ، مجلهاش غير عريسين و الاتنين كانو اطين من بعض في ظروفهم المادية، هي مربربة حبة ، و ملامح وشها عادية ، ميلفتش حد يعني انه يعجب بيها كتير، مش بتشتغل و قاعدة في البيت

اختي الوسط ريهام ، 25 سنة ، طولها 168 سنتي ، ريهام العكس عن رضوي، وارثة البياض عن امي و العود الرفيع عن ابويا ، بس جسمها مظبوط و هي يعني تعتبر احلي من رضوي ، خريجة صيدلة و بتشتغل في صيدلية اول الشارع بداعي تسلية وقتها ، بيجلها عرسان ياما بس هي بترفضهم عشان عايزة رضوي تتجوز الاول و خايفة علي مشاعرها و انها بجد عانس و كدا ، و ريهام و رضوي ملهمش في حورات الارتباط و الصحوبية دا نهائي و محترمين جدآ و لبسهم واسع

اسف علي المقدمة الطويلة فشخ دي و يلا نبدء القصة و ي*** تعجبكم

الجزء الاول

(بتكلم في الفون)

انا : بقولك اي جبت معاك دراع الويسكي ؟
كرم : يعم جبت كل حاجه و البت ندي و صحبتها كمان في السكة يلا انت انجز
انا : خالصة نزلت اهو انا في الشارع عشر دقايق اركب مكروباص و اجيلك سلام

كرم دا صاحبي من ايام ثانوي ، احنا الاتنين في الضياع بالنسبة للمسيرة الدراسية، و بنشرب خمرة و نيجب بنات في الشقة بتاعتهم القديمة ، ابوه شغال محامي و ديمآ مشغول و امه ربة منزل بس طيبة اوي و بتعبرني زي كرم ابنها ، وصف كرم هو تقريبآ شبهي من حيث الطول و العرض بس اقصر مني بكام سنتي كدا و ابيض

بعد ما وصلت نزلت من المكروباص و طلعت خبط علي كرم في شقتهم القديمة و فتحلي

كرم : ادخل يسطا
انا : تلاقيك طبعآ فتحت الأزازة و زايط انت لوحدك فيها
كرم : صدقني دول كاسين بس اسخن القاعدة

دخلت و كرم قفل الباب ورا مني و انا قعد في الصالة و كانت قدامي الطربيزة اللي عليها ازازة الويسكي و الكاسات ، صبيت كاس و شربت منه

انا : اي في اللبوتين دول ؟
كرم : يعم ابلع ريقك انت لسه واصل حالآ
انا : يعم بستفسر
كرم : يسطا الواحد مبضون نيك
انا : خير يا فقر ؟
كرم : ابويا عايز يبيع الشقة دي و يكمل علي فلوسها و يشتري شقة في *** ( مكان راقي )
انا : كسم فلوسكم كتيرة
كرم : يعم بطل نق و بعدين انا مش عايزو يبيع الشقة دي عشان مش هعرف اخود راحتي
انا : خلاص احنا نخطف ابوك عشان ميبيعش الشقة و نطلب فدية من اهلو
كرم : يعم بطل بضان بكلمك جد
انا : و انا اعمل اي يعني
كرم : تصدق انا غلطان اني بتكلم مع عرص زيك و ...

الباب خبط و احنا بنتكلم
انا : هششش غور افتح و بطل رط

كرم راح يفتح و كان بنت اسمها ندي لبوة شقطناها من ايام ثانوي و كل فترة نجيبها الشقة نحفر في كسها شوية ما هي الغشاء بتاعها مطاطي بس بنبدل علي طيزها برضه و هي عاملة حسابها ان لو الغشاء حصله حاجه تعمل عملية ترقيع و خلاص ، ندي اوقات تجيب واحدة معاها و نعمل عليهم حافلة انا و كرم و نديهم اللي في النصيب و ساعات بنمشيها بالحب لما تكون الحالة ناشفة و هي مش بتتكلم طلاما بنكيفها صح

ندي دخلت و كانت لابسة بنطلون جينز محزق فشخ فيها و محدد ملامح كسها و صحبتها زيها بس لابسة بنطلون استيرتش

انا : يا مراحب
كرم : ادخلو يلا

دخلت ندي و جات عليا قعدت علي حجري و خدت شفيفي بوس و صاحبتها قاعدة علي الكنبة التانية بتبص علينا و كرم قفل الباب و رجع قعد جمب صحبة ندي

انا : اي يا ندي مش هتعرفينا بالوجه الجديد ؟
ندي : دي خلود اختي في الرضاعة
انا : اي كنتو بترضعو من زب واحد ولا اي
ندي : اه حاجة زي كدا ههههه
انا ببعبص في طيزها و هي علي حجري : و نعمة الاخوة
ندي : بس خلي بالك دي خلفي بس خدو بالكم
انا : خلفك اللي هو دا •غرزت صباعي في طيزها اكتر•
ندي ردت بشرمطة : اااه ايوة هو دا بالظبط ، مالك يا خلود ساكتة لي ؟
خلود : هقول اي يختي ما واضح انك واكلة الجو من وقت ما دخلنا
ندي : يختي ما انتي اللي مش مدردحة كدا ما تعمليلك حركة و فكي كدا

خلود قامت لما شافت كرم راجع من المطبخ بصنية عليها وسكي و كاسات و تلج

خلود اخدت من كرم الصنية و اتكلمت بمحن
خلود : عنك يا قلبي

و خدت منه الصنية و لفت ادتلو ضهرها و فلقست تحط الصنية علي الطربيزة و طيزها قدام كرم ، و كرم شدها عليه حضنها من ورا و قفش بزازها

خلود : اه اه بالراحة
كرم : يطلع دكتور جراحة
و لفها و خد شفيفها مص و هي متجوبة معاه ، و كنت انا و ندي بنبص عليهم بس انا ايدي جوا البنطلون بتاع ندي بلعب في كسها و ايدي التانية قافش بزازها

ندي : عايز خلود الاول ولا انا ؟
انا : انتي الاساس يا نونو •كنت بحسس عليها بحنية•
ندي : طيب تعال

و قامت و شدتني من ايدي وراها و خلود و كرم بصين علينا
انا : اوعوا تفهمونا غلط يا جماعة

دخلت الاوضة و ندي قفلت الباب و زقتني علي السرير و نيمتني علي ضهري
انا : مالك يا بنت المجنونة
ندي : وحشتني اوي اوي

و نطت عليا و انا نايم علي ضهري و قعدت فوق زبي وضع الفرس و هي بتحك كسها في زبي من علي الهدوم و اخدت شفيفي مص و انا قافش طيزها و بلعب فيها و هي بتبوسني جامد و كانت بتقلعني التيشرت بتاعي و انا كنت بقلعها التيشرت بتاعها و فكيت البرا بتاعها و بقيت اقفش بزازها و هي لسه علي وضعها و بتبوس فيا و بتحك كسها علي زبي ، و بعد شوية بوس و تقفيش ، قلبتها علي ضهرها و هجمت علي بزازها مص و عض و هي بتدوس علي راسي و بتلعب في شعري و بعدين نزلت ايدها تفكلي البنطلون و طلعت زبي المخنوق و بقيت تلعب فيه و انا واخد بزها في بقي مص و عض ، و قعدنا شوية حلوين علي الوضع دا ، و فجأة لقيتها ذقتني من كتافي بعدتني عنها و نيمتني علي ضهري تاني ، و قلعت البنطلون بتاعها و الكلوت و انا نزلت البنطلون و البوكسر و رميتهم علي الارض و لقيتها جريت عليا و عملت وضع 69 و خدت زبي في بوقها و كان طبعآ 16 سنتي و راسه كبيرة و عريض بس مش اوي يعني
بقيت هي تمص زبي و انا لساني علي كسها الحس فيه و امص الذنبور و اعضه خفيف و هي ماسكة زبي مص و بتلحس فتحة راس زبي و تمص الراس جامد و انا مدخل صباعين في خرم طيزها و بلحس كسها و امص الذنبور جامد لغاية ما هي اتلوت جامد و صرخت و كانت هتجيب علي وشي بس انا لوحت راسي بعيد و هي جابت علي رقبتي و صدري ،
غيرت الوضع و خليتها تركب علي زبي بكسها ( و طبعآ زي ما قولتلكم عندها غشاء مطاطي ) بلعت زبي جوا كسها و بقيت تطلع و تنزل بالراحة و انا ماسك وسطها و بتحرك معاها و هي مغمضة عينها و ساندة باديها علي صدري ، قعدا انيك فيها و بعدين شدتها من شعرها عليا و خدت شفيفها بوس و بقيت انيك في كسها اسرع و هي تصرخ بصوت مكتوم عشان بمص شفيفها و غرزت ضوفرها في صدري عورتني بس انا كنت هايج محستش بألم ، فضلنا شوية حلوين علي الوضع دا ، بعدين خليتها و ضع دوجي و رشقت زبي في كسها و بقيت انيك فيها و اضربها علي طيزها و طيزها حمرت من الضرب ، و شديت شعرها و خليتها تبوص للسقف و انا نازل فحت في كسها و هي بتتوجع ، فضلت انيكها يمكن خمس دقايق علي وضع الدوجي و حسيت اني هجيب ، و كنت بزمجر و انيك اجمد و ندي عارفة لما بعمل كدا بكون خلاص قربت اجيب ، عشان كدا اتعدلت و لفت خدت زبي في بوقها و بقيت تمص فيه جامد و بتدعك في جامد لغاية ما بقيت انطر اللبن في بوقها و هي فاتحة و بتجمع اللبن في بوقها لغاية ما صفيت علي الاخر و زبي اترخي شوية بس لسه حجمه كبير بصيت علي ندي كانت قفلت بوقها و بلعت شوية لبن و الباقي كله نزل من بوقها علي بزها

انا : تعالي نشوف الاتنين اللي برا دول بيعملو اي
ندي : دقيقة و هحصلك

مكست البوكسر بتاعي لبسته و طلعت الصالة شوفت خلود صاحبة ندي عاملة وضع الدوجي علي الكنبة و كرم نازل فيها نيك و هي بتعض علي شفتها ، و شوفت في لبن علي ضهرها عرفت ان كرم عمل واحد و دا التاني

قعدت علي الكنبة جمب منهم و صبيت كاس وسكي اشربه و انا باصص عليهم و خلود بصتلي و هي بتتناك و بتتوجع علي بسيط و مغمضة عينها شوية ،

مسكت حتة تلج حطيتها في الكاس بتاعي و قلبت الكاس بصباعي البعبوص و طلعته وبصيت علي خلود كانت مركزة معايا قربت صباعي منها و حطيته في بوقها و هي بقيت تمص صباعي جامد مكان الوسكي ، و كرم بيلسعها علي طيزها و هو بينيك فيها ،
طلعت ندي من الاوضة لابسة كلوت و التيشرت و شافت كرم بينيك في خلود ، قربت منه و حضنت كرم من ضهرو و بزازها بقيت في ضهر كرم و مدت ايدها تحسس علي طيز كرم و بعدين دخلت صباع بين فلق طيزه و بقيت تحسس علي خرم طيزه و كرم هاج و بقي ينيك خلود اجمد و خلود صوتها طلع و بيقت تصرخ بصوت اعلي شوية ، و ندي لسه بتحسس علي خرم كرم بصباعها و بعدين دخلت عقلة من صباعها في الخرم و كرم بقي ينيك خلود اجمد و اعنف و خلود بقيت تصرخ من عنف كرم و هو بينيكها في طيزها ، انا خدت شفيف خلود امصهم عشان صوتها عالي و بعد دقيقة او اتنين كرم جابهم في طيزها و اترمي علي كنبة التانية و خلود نامت مكانها ، و ندي جات قعدت علي حجري و صبت كاس بقيت تشربه معايا

انا : احاااا الساعة 3 العصر
ندي : و فيها اي ؟
انا : مفهاش بس الوقت جري بسرعة فشخ
ندي : يعني هتعمل واحد مع البت دي ولا اي ؟
انا : لا شكل كرم خلص عليها خلاص
ندي : احسن عشان تكيف طيزي
انا : احلي حاجه فيكي انك هايجة يا لبوتي
ندي : و احلي حاجه فيك انك بتعرف تطفي هيجاني
تعال يلا

و دخلنا الاوضة نعمل واحد في طيزها و بعد ما طلعنا كان كرم في الحمام بياخود دوش و خلود بتلبس هدومها

ندي : اي يا بت يا خلود اتكيفتي ؟
خلود : اه بس كان نفسي اجرب المخصوص بتاعك ( عليا انا )
ندي : يختي الطمع وحش ، المرة الجاية بقي
انا : متخافيش يا خلود الايام جاية كتير ، و انا لازم اجرب التوتا الحلوة دي

كرم خرج من الحمام و هو لابس من تحت بس

كرم : الكلام علي اي ؟
انا : هندخل انا و نونو ناخود دوش سوا
ندي : يلا بينا

دخلنا الحمام انا و ندي و طبعا كنت بقفش فيها و هي تلعب في زبي و تحك كسها و بزها في جسمي ، لغاية ما خلصنا و بعد كدا طلعنا من الحمام حضنين بعض

و ندي دخلت تلبس هدومها و بعد كدا كرم طلع الفلوس و حطها في ايد ندي ، هما مش كتير مبلغ صغير نيك لان ندي حسباها صحبية شوية

ندي جات عليا قبل ما تنزل و خدنا شفايف بعض بوس و بعد كدا نزلت هي و خلود

انا : اي ياض يا كرم شوفلنا اي حاجه تتاكل الواحد جاب جاز
كرم : مفيش اي حاجه في البيت
انا : يعم طيب اطلب فطيرة من اي مطعم بقولك جبت جاز
كرم : ما اخر فلوس كانت معايا دفعتها للبنات دلوقتي
انا : يعني مفيش اي طفح ؟
كرم : في جبنة في التلاجة
انا : لا الجبنة دي تخليها لست الحبيب في البيت
كرم : هبعتها لامك حاضر
انا : سلام يا بضاني
كرم : استني يعم نازل معاك انا كمان اروح ما انا كمان جعان
انا : يلا بينا

نزلنا ركبنا مكروباص انا و كرم و كل واحد نزل علي بيتهم ،

نزلت انا الاول عشان بيتي اقرب و روحت العمارة بتاعتنا سمعت صوت امي في الدور الارضي بتشرح عرفت ان معاها مجموعة بتديهم درس ، سبتها و طلعت فوق للشقة بتاعتنا خبط فتحتلي اختي الوسط ريهام

ريهام : اي يبني كنت فين من الصبح ؟
انا : خلصت المحضرات اللي عليا و قعدت مع الشلة شوية
ريهام : طيب
انا : انتي نازلة ولا اي ؟
ريهام : ايوة رايحة الشغل
انا : رضوي صاحية ولا نامية
ريهام : لا في الحمام
انا : في اي اكل طيب
ريهام : ادخل شوف بنفسك عشان انا اتاخرت سلام
انا : سلام

نزلت ريهام و قفلت باب الشقة وراها و انا كنت رايح المطبخ لقيت رضوي اختي الكبيرة طلعت من الحمام و شعرها مبلول و هي بتنشفه بالفوطة
انا : نعيمآ
رضوي : انت جيت يا رياض
انا : لا لسه اهو في الطريق
رضوي : يا رخم
انا : بقولك اي ما تغرفيلي ب*** عليكي اصلي ميت من الجوع
رضوي : حاضر يا حبيبي ادخل غير هدومك و انا هغرفلك
انا : حبيبتي يا رورو

دخلت الاوضة و لسه هقفل الباب لقيت الفون رن ، و كان رقم غريب فتحت عليه وكان واحد طالب الرقم غلط قفلت معاه و طلعت هدوم من الدولاب و قلعت عشان اغير لقيت البوكسر كمان مبلول عشان لبسته من غير ما انشف نفسي بعد ما خدت دوش هناك ، قلعت البوكسر و روحت علي الدولاب اجيب واحد غيره و لسه هلبسه لاقيت رضوي دخلت عليا و لما شافتني ملط حرفيآ من غير اي هدوم ، برقت لحظة و اتكسفت و طلعت برا الاوضة جري ، و انا كمان اتكسفت و نسيت اني سايب باب الاوضة مفتوح بسبب الرقم الغريب اللي رن عليا ، بس قولت عادي يعني احنا اخوات

لبست الهدوم و طلعت برا كانت رضوي شغلت الشاشة و بتتفرج عليها و اول ما بصتلي حاولت تعدي الموقف و كأن مفيش حاجة و انا نفس النظام

رضوي : الاكل علي السفرة يا رياض
انا : ماشي تسلم ايدك يا رورو

روحت عشان اقعد علي السفرة بصيت علي رضوي لاقيتها باصة عليا و اول ما بصتلها لفت ركزت في الشاشة ،
انا استغربت شوية بس طنشت و قعد اكول و بعد ما خصلت حطيت الاطباق في الحوض و صبيت كباية عصير و طلعت اشربها جمب رضوي و معرفش مالها من لما شفتني ملط و هي متوترة ، انا فاهم ان دي اول مرة ليها تشوفني كدا بس عادي يعني احنا اخوات

انا : بقولك اي انتي متابعة حاجة دلوقتي ؟
رضوي : ليه ؟
انا : عايز اجيب الماتش الشوط التاني قرب يخلص
رضوي : امسك الريموت اهو
انا : لو متابعة الفلم دا خلاص مش مشكلة
رضوي : لا لا مش متابعاه

حولت علي الماتش و بقيت اتفرج و انا بشرب العصير

انا : مين اللي طبخ النهارده ؟
رضوي : انا
انا : الاكل كان حلو تسلم ايدك يا رورو
رضوي ابتسمت : بالهنا و الشفا يا حبيبي مطرح ما يسري يمري
انا : تسلمي

رضوي سكت و انا فضلت اتفرج علي التليفزيون و هي تغيب و تبصلي و تسكت
انا : في اي يا رضوي انتي عايزة تقولي حاجه ؟
رضوي : رياض هو ... هو اي اللي كان في صدرك دا ؟
انا : اي اللي في صدري ؟
رضوي : في أثر خربشات كانت بتنزف نقط ددمم
انا : لا بيتهيألك مفيش حاجه
رضوي : لا في انا خدت بالي منهم من شوية و انت بتغير
انا : صدقيني مفيش حاجه
رضوي : طيب ارفع التيشرت بتاعك
و رفعت التيشرت و لقيت أثر ضوافر فعلآ ، و افتكرت لما ندي خربشتني لما كنت نايم معاها و قولت في بالي (احا ازاي نسيت )، و لحظت نظرات رضوي علي جسمي و صدري و كان منبت عندي شعر في صدري ، نزلت التيشرت

انا : دي خناقة
رضوي : انت اتخانقت مع بنت ؟
انا : لاء دا ولد
رضوي : علفكرة دي أثر ضوافر بنت و واضحة ، ازاي دا حصل ؟

مكنتش عارف اقولها اي و هي مستنية اجابة مني، و من حسن حظي لقيت امي داخلة من باب الشقة

امي : اي الاخبار يا ولاد ؟
انا : الحمد*** انتي اخبارك اي يا ست الكل ؟
امي : كويسة يا اخرة صبري
انا : انا هدخل الاوضة بتاعتي انام شوية

سبتهم و دخلت الاوضة و قفلت الباب ورايا و قولت اهو فرصة افكر لو رضوي صممت تعرف أثر الضوافر دي اي اقولها اي حاجه و خلاص

بالليل صحيت من النوم و طلعت من الاوضة ، كانت ريهام رجعت من الصيدلية اللي بتشتغل فيها و قعدنا مع بعض قدام التلفزيون و رضوي تغيب و تبصلي نظرة غريبة ، و انا عامل نفسي مش واخد بالي ، لغاية ما اتبضنت من القعدة و الكلام اللي ملوش لازمة ، و كنت قايم ادخل الاوضة بتاعتي تاني لاقيت باب الشقة خبط، بصيت من العين السحرية كانت خالتي الوحيدة نادية

خالتي نادية ، خالتي الوحيدة ، عندها 55 سنة ، بشرتها بيضة، و مليانة و طولها 165 سنتي ، ربة منزل عادي خالص ، بتاجي كل فترة عندنا او امي و اخواتي بيروحلها يقعدو سوا ، معاها
ولدين و بنت كلهم متجوزين الولدين برا مصر و البنت معانا في نفس المحافظة عادي بس في بيت جوزها و هو بيت عيلة ، خالتي مأجرة الشقق اللي في العمارة بتاعتها و بتقبض معاش جوزها

انا • فتحت الباب : يا مراحب الهيبة بنفسها جاية عندنا
خالتي نادية : ازيك يا واد يا رياض ليك وحشة يا ابن الكلب

و شدتني في حضنها و بستني من خدي كالعادة عشان بتحبني و بتعوض حرمانها من عيالها فيا

امي : ازيك يا نادية يا اختي ادخلي ، كباية مياه بسرعة يا بت انتي و هي ، تعالي تعالي ارتاحي جمبي

دخلت خالتي و قعدت جمبي امي و انا قفلت الباب و روحت قعدت معاهم

خالتي : اي يا ابن الكلب انت هو انا هتحايل عليك عشان تاجي تسلم عليا
انا : و*** يا خالتي كنت بقول خالتي نادية وحشتني لازم اروح ازورها و اطمن عليها
خالتي : عليا انا برضه يا خول
انا : حبيبي يا معلم
خالتي : حسابي معاك بعدين علي القطيعة دي
امي : عاملة اي يا نادية ياختي اخبارك اي كدا
خالتي : اخبار اي يعني اهو مفيش اي جديد ، ولاد بطني خلاص من لما سابو مصر و راحو بلاد برا و هما بطلو يسألو و لا ينزلو اخرهم تلفونات كل كام شهر
امي : ونبي ما عارفة اوقلك اي يا نادية ، الجيل كله بقي عايز يهج و يسيب البلد ، و اخبار حلا اي ؟ ( حلا بنت خالتي )
خالتي : بتاجي مرة ولا اتنين كل شهر كدا تشقر عليا و الولية العقربة ام جوزها مش سيباها في حالها و كل شوية مشكلة

دخلت رضوي ( اختي الكبيرة ) معاها صنية عليها قهوة و كباية مياه

رضوي : اتفضلي يا خالتي
خالتي : تسلمي يا عين خالتك

خالتي بصت لرضوي لحظة كدا بعدين لاوت بوزها بحصرة

فضلو يدردشو و انا اضحك و اهزر مع خالتي و نضحك لما نقول يا بس ، و بعدين ريهام قامت عشان تعبانة من الشغل و عايزة تنام و رضوي قاما معاها هي كمان عشان تعبت من تنضيف البيت و عايزة تنام برضه ، و بعد ما كل واحدة دخلت اوضتها فضلت انا و خالتي و امي ، انا مسكت فوني و قعدت اقلب فيه شوية و خالتي و امي لسه بيرغو مع بعض

خالتي : اي يا حكمت مفيش حد كدا ولا كدا اتكلم علي البت رضوي ؟
امي : مفيش يا نادية ياختي ، من اخر مرة و جيه المعدول اللي اتكلم عليها دا و مفيش اي حد ، كان علي عيني اوافق بس انا مش عشان افرح بيها اقوم رمياها الرمية السودة دي ،
خالتي : و*** و انا مسبت واحدة اعرفها إلا و وصيتها علي رضوي ، انا نفسي افرح بيها هي كمان دي بنتي زي ما هي بنتك
امي : تعيشي يا حبيبتي ، *** يعدلها من عنده ، دا البت ريهام كمان كل فترة و التانية يجيلها عريس و هي خايفة علي زعل اختها ، مش عايزة تتجوز قبلها و تحسس اختها انها عنست ، و انا مش عارفة اعمل اي
خالتي : *** يحلها من عنده ، و انت يا زفت يا رياض
انا : مين ؟
خالتي : مش تفكر معانا
انا : انا شايف انكم تحطو خطة 4.4.2 و انشاء *** متجيبش نتيجة
خالتي : اقعد كدا هزر ،
انا : يا خالتي و انا هعمل اي يعني انزل اشحت عرسان لاخواتي ما تمسكو العقل
امي : خلاص يا واد اتلم ،
انا : انا داخل انام انا كمان عوزين حاجة يلا تصبحو علي خير
و قربت من خالتي بوستها في خدها
خالتي : وحياة امك ما تعمل اي مش هسيبك غير لما تاجي تقعد معايا يوم بحاله
انا : يا باشا انا هعيش معاكي كمان انتي بتقولي فيها ، يلا جود نايت

سبتهم مع بعض و دخلت انام و طبعا اكيد خالتي عاملة حسابها تبات مع امي النهارده

تاني يوم صحيت و قولت انزل احضر المحاضرات اللي عليا النهارده زي بعضه، و رنيت علي كرم صاحبي و روحنا مع بعض ، رجعت بعدين البيت لاقيت البيت فاضي ، اتصلت بامي اشوفهم فين قالو انهم راحو بيت خالتي نادية يقعدو عندها اليوم ، قولت حلو استغل الوقت دا شوية، اتصلت بالبنت ندي

انا : الو
ندي : ايوة يا رياض
انا : قلب رياض من جوا بقولك اي البيت فاضي عليا و انا بحب الونس ما تيجي تونسيني ؟
ندي : يخربيتك ما انا لسه كنت معاك امبارح
انا : و انتي ينشبع منك برضه يا نونو ، دا لو قعدت معاكي سنة مش همل منك
ندي : اممم انت فين ؟
انا : في البيت عندي ،
ندي : ماشي بس هي نص ساعة بالكتير و امشي
انا : و انا موافق مستنيكي يا موزتي

قفلت مع ندي و دخلت خدت دوش و روقت علي نفسي ، عشر دقايق و الباب خبط فتحت و دخلت ندي و استقبلتها بالبوس

ندي : مستعجل لي كدا اصبر اه اه حاسب ايدك بتوجعني يا رياض
انا : يا بنت اللبوة متسخنيش انا مولع لوحدي
ندي : احححح طيب ادعك كسي بالراحة
انا : دا انا هقطع كسك دا يا لبوة تعالي

و نيمتها علي الكنبة في الصالة و خدت شفيفها بوس و مص و عض و هي هاجت نيك معايا و بقيت تقلعني التيشرت بتاعي زي كل مرة ، و انا كنت بقفش بزازها من فوق الهدوم ، شدتني من ايدي خلتني اقعد علي الكنبة و هي نزلت تفك البنطلون و البوكسر و نزلتهم لغاية ركبتي من غير ما تقلعهم و نزلت تمص زبي و تاخدو في بوقها مص و انا مسكتها من شعرها انيك بوقها بعنف و هي مش عارفة تتنفس ، لغاية ما بعدت عني تاخود نفسها ، و انا كنت هايج فشخ قلعتها التيشرت و حشرت زبي بين بزازها تحت البرا و بقيت انيكها فيهم و هي ماسكة بزازها تنزق زبي بين بزازها اكتر

و احنا مندمجين مع بعض دخلت علينا من باب الشقة اختي رضوي و اول ما شفتنها كدا في وشها اتصدمت و انا و ندي اتخضينا

يتبع................................
منتظر الباقي

• بيضحكني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني