NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بعد ما قفلت القصة حابب اقولك تفاصيلك حلوة وخصوصا انك كاتب قصة بجد والسكس مع الاحداث مظبوط
بالتوفيق وكمل السلسلة القصة لسه فيها احداث
حبيبي يا اخويا تسلم علي كلامك الحلو و دعمك الاحلي 💙💙💙

• حبيته
التفاعلات: ahlawy77
الشرف ليا انا يا صديقي
وزي ما قولتلك انا قريت قصتك عشان شوفت انك اول مره تكتب ومع ذلك كانت طريقتك مميزة و تطورك كان ملحوظ ف مكانش ينفع مقراش باقي القصة واتابع تطورك واديك حقك فيها حتي لو مش عجباني

بص انا من الناس اللي مبتحبش النهايات المفتوحة بس اوقات بتبقا مفيدة عشان ميحصلش مط في القصة والاحداث
لكن انت ككاتب لقصتك لو راسم لشخصياتك خط درامي يمشوا عليه وتبقا عارف النهاية الجاية هتبقا فين وعندك فكرة مبدأية للاحداث اللي هتحصل ومحسيتش ان هيبقا فيها تمطيط كمل القصة واعمل منها سلسلة تانية
ومش دايما تمشي ورا كلام الناس
لان الناس في الاخر مجرد واحد عايز يقرأ ولانه اتعلق بالحاجة فعايز يفضل مكمل فيها حتي لو اتعمل منها 20 سلسلة بس لو قصتك حصل فيها downgrade هو هيبقا اول واحد ينتقدك ومش هيبقا العيب عليه هيبقا علي الكاتب لانه محسش ان الاحداث بدأت تقع منه
لازم لما تحس ان قصتك بدأت تقع تقفلها قفلة حلوة عشان متقعش اكتر وتفضل محافظة علي بريقها وعلي حبها عند الناس
لازم قناعاتك تبقا نابعة من دماغك عشان انت اللي بتكتب مش هما

ونفس الكلام ينطبق علي الافكار
اي فكرة ممكن تتنفذ ويتبني عليها قصة وتبقا "كويسة" لكن مش هتبقا "مميزة"
انا ممكن اقولك اعمل فكرة عامل دليڤري وهتبنيلها قصة واجزاء واحداث وعادي لكن مش هتبقا مميزة
الافكار كتير بس الفكرة اللي هتيجي في دماغك وتحس بيها غير الافكار اللي هتيجي في دماغي غير الافكار اللي هتيجي في دماغ حد تاني
الكاتب عبارة عن فكرة ولو اشتغل علي افكار ناس تانيه هيبقا كاتب عادي شبه اي حد تاني وممكن يتقلد
فاهمني يا صديقي؟
ومعلش طولت عليك تاني ✌🏼
عندك حق في كل كلمة يا صديقي الغالي و بجد شكرآ ليك علي كل النصايح دي بجد 💙💙💙

• عجبني
التفاعلات: PepOoz69
اخويا الطرش اللب مبيهزرش 😂💙💙💙🔥
انا حاسس انها محتاجة سلسلة تانية بس خايف ابدء فيها مقدرش اقفلها لان محتاج افكاؤ و اقترحات
هى محتاجه سلسله تانيه وتدخل هند فى علاقات رياض وحنين ترجع تدخل تانى فى الاحداث ويبقى بينها وبين رياض قصه حب خاليه من الجنس طبعا وممكن بقا تغير فى كذه حاجه تانى

• عجبني
التفاعلات: 𝑱.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙
العمل روعة واكتمال عالي ومتوقع منك ياكبير تسلم ايدك ومستني السلسة التانية ومتاكد ان فية سلسلة تانية
حبيبي يا خديوي و انشاء *** احاول انزل السلسلة التانية بس بعد المسابقة

• حبيته
التفاعلات: El-5dewy
اللى تشوفه يا شيخ

وانت وش علومك يا ريال
و*** الريال في ازمة علي مستوي الاصابات 😂💙

هند تسعي لارضاءه فهذه النوع يميل للخضوع وتحب الراجل المتحكم الذكر المتفهم لكل وقت كلام وانا شايف رياض يميل للرجوله والتحكم
هحاول اشوف المناسب للقصة و اطبقه انشاء ***
و بجد شكرآ ليك علي النصيحة 💙💙💙

اهلا أولا ألفيرز
عاش القصه جامده و واضح انها مكسره المنتدى

هسألك سؤال معلش انت قبل ما تكتب القصه ديه كنت بتقرأ قصص كتير من المنتدى ؟
كنت بقراء بس مش اوي
بس ممكن اعرف سبب السؤال ؟

• حبيته
التفاعلات: mo salah ali
مش لازم يبقى معاد ثابت 100٪ كفايا بس انه يبقى محدد عشان لو عملت جزئين ورا بعض ده احسن عشان اول ما يجي المعاد تنزل على طول ولو مكنتش جاهز في الاسبوع اللي بعده مثلا ممكن تنزل اعتذار لما تعمل جزء جديد انما صدقني كل اسبوع دي كويسه خالص عشان تتقل على الناس وتخليها مستنية وفي نفس الوقت يبقى عندك معاد ثابت وكله هيحترم المعاد ده فكر فيها وطبعا انت حر في الاخر تعمل اللي انت عايزه انا بس كمعجب بالقصة لانها واقعية فشخ ومش طويلة اوي او مكركبة او فيها شخصيات كتير ف حبيت اقول رأيي وعارف موضوع الشغف ده بس لازم تضغط على نفسك ( شويه ) وصدقني هتبقى في المستقبل من اشهر كتاب نسوانجي بالتوفيق 🌺🌺
حبيبي يا عمرو يا اخويا و بجد انا مبسوط ان القصة عجبتك بالطريقة دي و هحاول بكل جهد اني اكتب السلسلة التانية في اقرب فرصة بس اكيد بعد المسابقة
و متقولش ان دا مجرد رأي انت رأيك يهمني يا غالي بجد 💙💙

• حبيته
التفاعلات: Omar26637
تحديد معاد هيلزمك بكتابة القصة يا كابتن وعلشان متكسلش
ومتنساش إن فيه معاد بينا للتعليق على أحداث مباراتى مع النقاد
شد حيلك يابو الكابتن منتظر رد الواجب
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
من عيني يا اخويا و مبروك طاقم الإدارة يعم
+ انت برضه معرفتنيش معاد مناقشتك

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
  • حبيته
التفاعلات: R3 D
اخيرا كملت قصه
اتمنى تكون بدايه لسلسله اخرى قريبا
لكن لي ملاحظه على الجزء الاخير
انت لم تذكر طوال احداث القصه ما كان يحدث بين البطل واخته وفجأه أصبحت اخته ترغب به
طوال القصه كان هناك رفض داخل البطله وفجأه تحول لقبول
اللقاء بينهما لم يكن مرتب ومفاجئ
هل عندك تفسير ام ان التفسير بالسلسلة الثانيه
يا صديقي رياض و رضوي مكانش في دماغهم الحكاية دي من الاول
و لكن لما رضوي استصدمت بواقع ان زكريا ضعيف جنسيآ و الموقف الاخير بين رضوي و رياض قبل العلاقة كان حافز لرضوي ان رياض هو اللي هيبسطها

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: معز ١٤
ده واضح ان المنافسة بينكم على اخرها ، اسيبكم انا بقى عشان الموضوع شكله هيوسع مني 😁
يعم خليك دا انت منورنا و*** 💙💙😂

• حبيته
التفاعلات: Omar26637
كنت بقراء بس مش اوي
بس ممكن اعرف سبب السؤال ؟
مش سبب لحاجه مجرد سؤال بسيط لا اكثر
قرأت قصتك ومش عاوز اكرر كتير انها رائعه عشان ما تزهقش

ممكن سبب سؤالى انى افتكرت قصص المنتد القرأتها قبل كده

تعليقى الوحيد بما انى قرأت قصص كتير للمنتدى
هو تشابها مع القصص القديمه قليلا و في سلاح ذو حدين و هو اك تقدر تتوقع ايه ال هيحصل بعد كده

انت كاتب رائع و اظن القراء الجداد هيرشحوك للجائزه مع انى مقرأتش بقيت القصص

نصيحتى للقصص القادمه اخرج بره الصندوق وقصص المنتدى عشان تحط بصمتك بجوده كتابتك الرائعه ديه كل التحيه لك واتمنى تكسب المسابقه

• حبيته
  • حبيته
حبيبي يا عمرو يا اخويا و بجد انا مبسوط ان القصة عجبتك بالطريقة دي و هحاول بكل جهد اني اكتب السلسلة التانية في اقرب فرصة بس اكيد بعد المسابقة
و متقولش ان دا مجرد رأي انت رأيك يهمني يا غالي بجد 💙💙
احرجتني بكلامك يا محترم 🥰❤❤❤

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%