NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش أحلي قصة جنسية قريتها؟

أيه احلي قصة جنسية قريتها ؟
و اكتبلنا ملخص سريع عنها هنا علشان نضور عليها و نقراها احنا كمان
قصة زوجتي والتعري،،، زوج يخلي مراته تجرب مايوهات بكيني في البيت قدام صاحبة قبل مايروحوا رحلة مع الشركة الي شرم الشيخ ويستمتع بهياج صاحبة علي مراته وهي مكسوفه وبتلبس مايوهات بكيني منها فتله،،، ثم يجعل زوجته تتعري امام مصوراتي لياخذ لها صور مثيرة كعارضات السينما، ويجعلها تفتح الباب للبواب وهي بمقيص نوم عاري الصدر والافخاذ،، ويستمتع بنظرات الرجال لجسد زوجته وهو يري الشهوة في عيونهم وبين ارجلهم، وتستمتع زوجته بانوثتها امام الرجال

• عجبني
التفاعلات: meedo32
جماعه في قصه كانت في المنتدى التاني عن شب كان عنده مكان بيبع بن و اطلع عنده ام غير أمه و ٣ اخوات و عنده صاحب من البدو عايز اعرف اسمها لو حد يعرفها يقول

• عجبني
مش عارف اسمها بس كانت قصة حلوة

كلن فيه كاتب مميز هنا اسمه مودي هاني قصص كلها جامده فشخ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كان فى كده قصة عن واحد على ما اتذكر عايش فى تونس وكان فقير و مشى لقى راجل عجوز هيموت ف انقذه و وداه بيته لمراته الشابة و الراجل العجوز اتعالج وقال للشخص يسكن معاه فى العمارة بتاعته و كان ليه قصص مع جرانه وكدا

انا مش فاكر اوى بس كانت قصة ممتازة

• عجبني
كان في قصه كاتبها تقريبا حد اسمه الديلر عم واحده ارمله بتتناك بعد موت جوزها ( القصه جامده نييك بتحسسك بشعور حزن و تعاطف مع الست على هيجان ( بدور عليها هنا مش عارف اجبها

كان فى كده قصة عن واحد على ما اتذكر عايش فى تونس وكان فقير و مشى لقى راجل عجوز هيموت ف انقذه و وداه بيته لمراته الشابة و الراجل العجوز اتعالج وقال للشخص يسكن معاه فى العمارة بتاعته و كان ليه قصص مع جرانه وكدا

القصة كانت فى مسابقة القصص فى نسوانجى

للكاتب الفنان بياع كلام
حارس العمارة على ما اتذكر

• عجبني
التفاعلات: مرحب
  • عجبني
التفاعلات: كعبلون
كما ارادت الظروف
واحدة وزوجها خسرو عملهم وراحو اشتغلو في الصومال وهناك حصلت بلاوي
اسلوب الكتابة رائع والتسلسل

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: meedo32 و Unknown66
كان فيه قصة عن واحدة متجوزة و جوزها بيعرص عليها و اغتصبوا امها كمان

و فيه قصة لولد بينيك امه و ابوه اتعصب و دخل عليهم ناكها معاه و بعدين وقع من البلكونة اسمها ايه ؟

• عجبني
التفاعلات: mano45
و فيه قصة لولد بينيك امه و ابوه اتعصب و دخل عليهم ناكها معاه و بعدين وقع من البلكونة اسمها ايه ؟
اسمها ايه دي

ص
بلا منازع
سمير وعيلته الصعيدية
امى من كامل الاحترام إلى العهر والشرمطة
عائلة الحاج نعمان البيت الكبير نزلت هنا بس مش كاملة
محارمستان بس برضه مش كاملة
الصدمة برضه رهيبة جدا

بالنسبه ليا قصة ابن منال و عباره عن ولد بيوصل امه الارمه انها تتناك منه و من غيره بعد ما كان بيصورها و ينزل صورها علي النت
ذووقك حلووو اووي

جماعه في قصه كانت في المنتدى التاني عن شب كان عنده مكان بيبع بن و اطلع عنده ام غير أمه و ٣ اخوات و عنده صاحب من البدو عايز اعرف اسمها لو حد يعرفها يقول
اسمها " زلزال "

• عجبني
التفاعلات: كعبلون
أيه احلي قصة جنسية قريتها ؟
و اكتبلنا ملخص سريع عنها هنا علشان نضور عليها و نقراها احنا كمان
انا كمان عاوزة اعرف

.........اسمها زلزال وهى من جزئين سانشرها قريبا وانسبها لصاحبها (حمادة فتحى )

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%