NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

@Buenos dias
لو البلوك ده بسبب الكلام ده ف فكي انتو اخوات 🤍

@Buenos dias عشان بس نبقي متفقين لو جيتي قولتيلي او سألتيني ع حاجة تاني هرد رد مش هيعجبك وبردوا لو اتكلمتي معايا بالاسلوب دا تاني صدقيني بردوا ردي مش هيعجبك

• محزن
التفاعلات: Dr.èşšäm
@Buenos dias عشان بس نبقي متفقين لو جيتي قولتيلي او سألتيني ع حاجة تاني هرد رد مش هيعجبك وبردوا لو اتكلمتي معايا بالاسلوب دا تاني صدقيني بردوا ردي مش هيعجبك
ياعم استعيز ب**** من الشيطان بس انتو اخوات يا اخويا هيا بس زعلت شوية اختك وبتدلع عليك

علي نفسك مش عليا و تحتىم نفسك و انت بتكلمي و كلمة كمان ههزقك و مش عاوزة اعرف حاجة تاني و ياريت لما تتكلم تتكلم بادب غير كدا متتكلم و مع الف سلامة لكن تهددني ده شئ مرفوض
و هابي بلوك

@Buenos dias
لو البلوك ده بسبب الكلام ده ف فكي انتو اخوات 🤍
فكك منها تعمل ال تعمله يا عم ولا شغلني بتتكلم بأسلوب مش ظريف وبردوا اول امبارح سألتني عن برج ولما جاوبتها ردها مكنش ظريف ال هو انا غلطان اني رديت عليكي اساسا

ياعم استعيز ب**** من الشيطان بس انتو اخوات يا اخويا هيا بس زعلت شوية اختك وبتدلع عليك
اسكت انت دلوقت

علي نفسك مش عليا و تحتىم نفسك و انت بتكلمي و كلمة كمان ههزقك و مش عاوزة اعرف حاجة تاني و ياريت لما تتكلم تتكلم بادب غير كدا متتكلم و مع الف سلامة لكن تهددني ده شئ مرفوض
و هابي بلوك
ع أي حد ميحترمنيش

اسكت انت دلوقت
فكك منها تعمل ال تعمله يا عم ولا شغلني بتتكلم بأسلوب مش ظريف وبردوا اول امبارح سألتني عن برج ولما جاوبتها ردها مكنش ظريف ال هو انا غلطان اني رديت عليكي اساسا
الاسلوبين دول مرفوضين تماما ولو سمحتو اهدو
وشكرا لاحترامكو ليا ياعني واضح اني اكبر واحد سنن ليكم ف لو سمجتو اهدو

الاسلوبين دول مرفوضين تماما ولو سمحتو اهدو
وشكرا لاحترامكو ليا ياعني واضح اني اكبر واحد سنن ليكم ف لو سمجتو اهدو
باشا كبر دماغك

• محزن
التفاعلات: Dr.èşšäm
ب** عليك مترد عليها دلوقتي يا اخي عشان خاطر **
يا عم كبر دماغك منها يا عم أنا و**** كنت بخدها ع قد عقلها بس الموضوع ساح منها

حقكو عليا انا الي غلطان من الاول
صاحبي انت مش غلطان هي من اول امبارح وهي بتتعامل بأسلوب كدا مش كويس وخدتها بضحك وهءار بس فعلا الموضوع ساح منها خالص وانا مش عايز اكلمها

@Buenos dias

هو لحد الوقت الموضوع مجرد مناوشات بسيطة ... حابه تستكملي الموضوع... ولا غلق

• عجبني
التفاعلات: Buenos dias و Dr.èşšäm
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%