NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

3anef_18cm

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
امتى شايف انك هتبطل تفتح المنتدى تاني؟

مش معقول حد هيفضل فاتح المنتدي طول حياته اكيد هييجي وقت ويبطل

• عجبني
التفاعلات: نجسه_متناكه و سالب طري
مش هتبطّل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا أعرف ناس في المنتدة من 2014 ولسة موجودين الوحيدين الي اختفو هما الي ماتو بس 😂

• بيضحكني
التفاعلات: thomas_12320 و 3anef_18cm
أنا أعرف ناس في المنتدة من 2014 ولسة موجودين الوحيدين الي اختفو هما الي ماتو بس 😂
وانت ف المنتدى من امتى

على حسب غرض فتح المنتدى ، في ناس هنا غرضها جنسي ودول الاغلبيه اكيد ودول معظم هييجي وقت ويبطل وفي ناس مثلا زيي وزي دندوشه والناس دي بتعتبره مكان حلو سواء جنسيا او ثقافيا ار فضفضه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: eslamfrg و 3anef_18cm
على حسب غرض فتح المنتدى ، في ناس هنا غرضها جنسي ودول الاغلبيه اكيد ودول معظم هييجي وقت ويبطل وفي ناس مثلا زيي وزي دندوشه والناس دي بتعتبره مكان حلو سواء جنسيا او ثقافيا ار فضفضه
مجاوبتيش بردو😂

يعني قصدك أن اللي بيدخل يتسلى مش هيقفله خالص؟
سواء الي بيتسلى او الي بيفرض نفسه أو الي داخل عشان الجنس ما بيطلعش حتى لو إختفى لاي سبب بيرجع بشخصية ثانية

يعني قصدك أن اللي بيدخل يتسلى مش هيقفله خالص؟
المش معتمد عليه انه حاجة مربوطة بشهوته هيخلص ويسيبه هبفضل بيفتحه ، نفس الحاجة او المثال طبقه على فيسبوك تفتكر الناس هتبطل تفتح الفيس امتى؟ طول ما الحاجة مش مربوطة بمثير او غرض معين فمفيش اي مانع انك تفتحها او تقفلها لانها مش مربوطه بحاجة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: eslamfrg و 3anef_18cm
سواء الي بيتسلى او الي بيفرض نفسه أو الي داخل عشان الجنس ما بيطلعش حتى لو إختفى لاي سبب بيرجع بشخصية ثانية
معاك ف دي😂😂

انا بقالي فترة كبيرة جدا هنا بس كنت بدخل زائر مش اكتر بقرأ قصة أو حاجة واقلب لغاية م عملت الاكونت بقاا😂

• بيضحكني
التفاعلات: wael115
المش معتمد عليه انه حاجة مربوطة بشهوته هيخلص ويسيبه هبفضل بيفتحه ، نفس الحاجة او المثال طبقه على فيسبوك تفتكر الناس هتبطل تفتح الفيس امتى؟ طول ما الحاجة مش مربوطة بمثير او غرض معين فمفيش اي مانع انك تفتحها او تقفلها لانها مش مربوطه بحاجة
كلامك مقنع

معاك ف دي😂😂

انا بقالي فترة كبيرة جدا هنا بس كنت بدخل زائر مش اكتر بقرأ قصة أو حاجة واقلب لغاية م عملت الاكونت بقاا😂
ما حدش بيطلع ... الي عاجبو المكان قاعد والي مش عاجبو بيتجسس عشان يقنع نفسه انه كان صح لما الموقع ما عجبوش ... والي وصل وبقى مشرف وادارة هيقعد عشان الترقية دي ... والي طلع مطرود أو بخناقه هتلاقيه راجع بحساب ثاني يشوف ايه الدنيا بعد ما طلع حتى الي زهق وانسحب بصمت بيرجع يشوف الناس الي كانت بتعرفه لسة فاكراه والا لا ... فما حدش بيبطل الا الميتين بس

• حبيته
التفاعلات: 3anef_18cm
ما حدش بيطلع ... الي عاجبو المكان قاعد والي مش عاجبو بيتجسس عشان يقنع نفسه انه كان صح لما الموقع ما عجبوش ... والي وصل وبقى مشرف وادارة هيقعد عشان الترقية دي ... والي طلع مطرود أو بخناقه هتلاقيه راجع بحساب ثاني يشوف ايه الدنيا بعد ما طلع حتى الي زهق وانسحب بصمت بيرجع يشوف الناس الي كانت بتعرفه لسة فاكراه والا لا ... فما حدش بيبطل الا الميتين بس
شكلنا كدا مطولين هنا😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: 3anef_18cm
امتى شايف انك هتبطل تفتح المنتدى تاني؟

مش معقول حد هيفضل فاتح المنتدي طول حياته اكيد هييجي وقت ويبطل
لما اخويا @CESAR يقرر يسيب المنتدي لأن المنتدي مش هيكون ليه طعم من غيره

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Mazen El 5dewy و 3anef_18cm
  • حبيته
التفاعلات: Casper.

المواضيع المشابهة