NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

همسة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
إذا صادفك في يوم آلة الزمن ومطلوب منك تستخدمها فما هو قرارك في اختيار الزمن الذي ستعود إليه ..... ولماذا

• عجبني
التفاعلات: Master Ammar, sexypump, الصقر_الجارح و 4 آخرين
إذا صادفك في يوم آلة الزمن ومطلوب منك تستخدمها فما هو قرارك في اختيار الزمن الذي ستعود إليه ..... ولماذا
ليوم 15 -11-2021
مش هخلي نفسي اتعرف علي الاكس القديمه 😁
اعيش رايق احسن

هفضل زي ما انا مش هغير اي حاجه

• جامد
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
تبرمج نفسك فكريا ونفسيا انها ما دخلتش حياتك ولا عرفتها
بصي في كلام كتير كنت عاوز اقوله و اكتبه بس هلخصه في كلمتين بس ( الكلام اسهل من الفعل )

هرجع الاجازه🙂

• بيضحكني
بصي في كلام كتير كنت عاوز اقوله و اكتبه بس هلخصه في كلمتين بس ( الكلام اسهل من الفعل )
تعرف و**** كنت ديما بقول الكلمة دي والي ما جربش ما يحسش بيك ولا بوجعك بس لما اخدت قرار فعلا انا لازم اتخطى تخطيت وبتقدير كمان وخليك مع مقوله بتقول الفعل مريح عن الكلام

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
2013

تعرف و**** كنت ديما بقول الكلمة دي والي ما جربش ما يحسش بيك ولا بوجعك بس لما اخدت قرار فعلا انا لازم اتخطى تخطيت وبتقدير كمان وخليك مع مقوله بتقول الفعل مريح عن الكلام
مهو ده الي لازم يحصل بس لاوم وقت عشان اموف اوون من العلاقه دي
و خصوصا ان الموضوع كان صدمه😅😂

للدرجة دي انت ماشي صح مش حابب تغير حاجه من ماضيك
انا من اكتر الناس اللي اتخزوقت في الماضي بتاعها بس عمري ما ندمت بالعكس حاولت وطورت نفسي وحاليا واقف على رجلي حابب نفسي وحياتي ومتقبل نفسي

• عجبني
التفاعلات: YOYA🌹
كل كلمة .. كل موقف .. كل فرح .. كل حزن .. كل وجع .. كل غدر .. كل فقد ..
أنا مجموعة الحاجات دي .. وبسببها أتكونت شخصيتي وأصبح ده تفكيري.. لو حاجه فيهم اتغيرت مش هبقى أنا .. أنااا..
عشان كده آلة الزمن ماتلزمنيش🤗
تحياتي 🌹

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
كل كلمة .. كل موقف .. كل فرح .. كل حزن .. كل وجع .. كل غدر .. كل فقد ..
أنا مجموعة الحاجات دي .. وبسببها أتكونت شخصيتي وأصبح ده تفكيري.. لو حاجه فيهم اتغيرت مش هبقى أنا .. أنااا..
عشان كده آلة الزمن ماتلزمنيش🤗
تحياتي 🌹
فكر راقي بكل معني الكلمه

• عجبني
التفاعلات: YOYA🌹
**** معاكي
بس الفترة دي احلى وقت ممكن تمري بيه ولما تكبري شويه وتتخطي الحياة التعليمية هتلاقي نفسك بتتمني ترجع تاني

• عجبني
التفاعلات: Bandoda

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%