NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وجبة من الشهوة العائلية /

Anubi

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
ناشر قصص
إنضم
31 ديسمبر 2021
المشاركات
7
مستوى التفاعل
2
الإقامة
القاهرة
نقاط
1
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا اسمي محمد عندي ١٩ سنة حكايتي في زنا المحارم و هي مع اختي مرام اختي عندها ٢٣ سنة اوصفلكم اختي بيضة ملبن بزاز كبيرة طياز وسط كس وردي 😍خرم طيزها وردي ..
وبدأت قصتي لما اختي صحيتي من النوم و كانت الكهربا فاصله في المنطقة بسبب التجديد اللي في الطرق و تغير الاسلاك وغيره و كان الوقت حوالي الساعه ٨ الصبح فا اختي بتصحيني بتقولي معاك افلام
وانا ببصلها وانا دماغي لسه مفوقتش و مش مجمع فا ببص قدامي لاقيتها لابسة تيشرت واسع من فوق و مدلدل بزازها بلعت ريقي بصعوبة كدا و بصيتلها و قولت
لا مش معايا ..ودي لاجل انها تسيبني في حالي عشان انام
بس هي كانت عايزه ترخم و شدتني من حلمتي ..اه احنا كنا في الصيف وانا في الصيف مبلبس تيشرت من فوق وانا نايم .. فضلت قولها متعمليش كدا تقوم عامله
قمت مهوشها و كاني همسك صدرها بس هي متحركتش اختي كانت مستنيه من اخوها انه يفعص و يلعب في بزاز اخته الملبن
بس انا مكنتش مدرك لحظتها انها هايجه قامت قرصتني تاني من حلمتي
قمت ماسك بزاز اختي و المرادي بجد الاخ بدا يلعب في بزاز اخته بصتلي و ضحكت و اكيد زبي وقف من الموقف و لحد وقتها انا مكنتش مصدق بس فكرت اني اتصرف
فا عشان مقلبش الوضع و يكون مريب قولتلها تصدقي اول مرة امسكك من بزازك و قمت ضاحك و قولتلها اول مرة امسك بزازك يا اختي قامت قايلالي ده اول مرة بجد
قمت باصص في عيونها و هنا ادركت اني داخل علي اول علاقة زنا محارم مع اختي
اول ما بصيت في عيونها و زي الافلام قربنا من بعض و خدت شفايفها في شفايفي و بدأنا ناكل شفايف بعض امص في شفت اختي الوردي اللي تحت و هي تمص في شفت اخوها اللي فوق و امص لسان اختي اللي زي الفراولة و انا ماسك بزازها من فوق الهدوم و نسينا احنا الاتنين الدنيا كلها و قمت مطلع بزاز اختي من التيشرت و بدات الحس فيهم و اختي نفسها بقا عالي و بقيت امص في حلمتها و بزاز اختي الطرية و اقفش فيهم و هي دخلت ايديها من الشورت لحد ما وصلت لزبر اخوها و بدات تلعبلي فيه و هنا انا هجت اوي اوي و بقت ابلع ريقي بالعافية قمت منيم اختي علي ضهرها و نزلت الشورت الللي اختي كانت لابساه تحت شوية لحد ما ظهر كس اختي اللي اول مرة كنت اشوفه لاقيته غرقان شهوة و بدات الحسه بلساني امص في زنبور اختي و في نفس الوقت ماسك فردة بزها و اختي كاتمه صوتها عشان ماما متصحاش او حد يحس ب حاجه و بدات ادخل لساني جوا كس اختي امص شهوتها اللي نازله و اختي كانت هايجة اوي و سبت بزاز اختي و نزلت العب في خرم طيز اختي كان ضيق اووي فضلت العب فيه وانا بلحس عسل كس اختي لحد ما جابت شهوتها الاولي و طلعت اجمل اااااااه من بوققها قامت زقاني و نيمتني علي ضهري و لبست هدومها و نزلتلي الشورت سنه صغيرة و مسكت زبر اخوها و بدات تلعبلي في بضاني و تمص بضان اخوها و بدات تطلع بلسانها لحد راس زبري و لاقت ان زبي منزل الشهوة الشفافة قامت لحساهم و خدت راس زب اخوها في بوقها و فضلت تمص بحرافيه و فضلت علي كدا لمدة ٥ دقايق لحد ما قربت انزل شهوتي و اول ما قولتلها انا هنزل بصت في عيني و سابت زبري و قالتلي نزلهم في بوقي و كملت مص لحد ما نزلتهم في اللحظة دي صوت الزرار بتاع النور بتاع المطبخ اتفتح فا لبسنا بسرعه و ظبطنا الدنيا في لحظات اقل من الثواني و امي دخلت و بصتلنا و كالعادة امي قالتلنا هتفطرو ايه اختي ردت ب الجملة الشهيرة اي حاجه قمت باصص عشان انا اكتشفت ان اختي بلعتهم و امي خرجت متعصبه زي كل يوم و اختي بصتلي و ضحكت و قامت وانا من الذهول نمت مكاني
صحيت من النوم علي الساعه ١ الصبح بعد ما نمت تاني بس كنت بدات دماغي تشتغل و افتكرت كل حاجه بس عارفين شعور اني كنت في حلم لاني عمري ما تخيلت ان اختي تعمل دا كله فا قومت مطلع زبري من الشورت لاقيته ملزق مطرح نص اختي لزبري هنا اتاكدت ان اللي حصل حقيقة مش حلم و قمت من السرير كدا ادور علي اختي فا سالت امي هي فين قالتلي انها نزلت راحت ل صاحبتها قمت سائل ماما هو انتي مصحتينيش ليه افطر بعد ما سالتينا ..انا مكنتش بتكلم علي الفطار قد ما كنت عايز اعرف هل اللي حصل الضبح دا حقيقة ولا حلم قالتلي اضلك انت و اختك قولتولي اي حاجه وانا بصراحه كسلت و معملتش و نمت تاني ...هنا اتاكدت خلاص ان اللي حصل دا بجد مش من خيالي ....المهم رنيت علي اختي في التليفون ردت و قالتلي ايوة يا حبيبي قولتلها انتي فين ضحكت كدا و قالتلي انها عند صحبتها و قالتلي انا كنت قاعدة لوحدي زهقانه عشان انت و امك كنتو نايمين فا روحتلها و سالتني هل النور جه و قولتلها اه قالتلي طيب ماشي انا شوية و جايه و بقيت المكالمة كانت عادي
المهم عدت ساعه و الموضوع في دماغي و انا بطني بتوجعني من كتر الانتظار و الدقيقة بتموتني من الانتظار بس دماغي قالتلي هي عملت معاك كدا ليه هنا الموضوع خد منحني تاني لان الست بتستخدم الجنس في حالتين الاولي لو هي مع حد بتحبه و عايزة تمارس الجنس التانية انها عايزة توصل ل حاجه و مش هتوصلها الا عن طريق النيك قولت خلاص انا هجاريها و نشوف هل في حاجه ورا الموضوع دا ولا لا رجعت البيت علي الساعه ٤ و بصيتلي بصة كدا بكسوف و وشها احمر ااااه علي جمالها و شكلها الكيوت و هي مكسوفه اتكلمت هي و ماما شوية و قعدنا سوا و اكلنا و هوبا ماما مرا واحدة اضطرت تروح لخالتي و لبست و نزلت هنا كل واحد فينا بص للتاني و اللي هندخله انا و اختي مفيهوش مخرج
ماما نزلت من هنا واختي جريت اتشعلقت في شفايفي و رجولها حاضنين وسطي و غرقنا في بوسه طويلة اووي و دخلنا اقرب اوضة قدامنا وهي كانت اوضة امي و قلعت اختي التيشرت و البرا (الستيان) ومسكت بزازها و فضلت ارضع زي الطفل المحروم من الرضاعة و بزاز اختي بقت حمرا من مكان مسكت ايدي قمت قالع الشورت و اطلقت زبري من سجنه واختي ما ضدقت قامت ماسكة زبري و فضلت تمص زب اخوها وانا خدتها و نيمت علي ضهري و قلبنا وضع 69 واختي تجيب شهوتها علي وشي و سوائلها وهي مشغوله في مص زبري فضلنا علي كدا ربع شاعه لحد ما حسيت اني هجيب قمت قايم مرة واحدة و قلبتها علي ضهرها و فضلت الحس في خرم طيزها وهي يلا يا اخويا نيك اختك الشرموطة هجت اوي و جيبت زيت زتون و فضلت ادهن خرم طيزها و اوسعه لحد ما بدات اوسعه بزبي وهي تخرج منها احلي ااااااه اختي تحت زبي بحاول ادخل زبي في طيز اختي حتي للنص و هي كاتمه صويتها ادخل زبي شوية واسيبه لحد ما فضلت ادخل واخرج في خرم طيزها بعد ما بقت الامور سهلة وفضلت انيك فيها لحد ما حسيت اني هجيب واختس كانت جابت شهوتها مرتين و حسيت انها خلاص فا سالتها اجيب فين يا حبيبتي قالتلي انها عايزاهم في بوقها قمت قايم وحطيت زبي في فم اختي وفضلت تمص لحد ما جيبتهم و بلعتهم وقالتلي انها عايزة تبوسني وتحسسني بلبني اللي في منه حبه في بوقها الموضوع مقرف اه بس عجبني وفضلنا نبوس بعض لحد ما تعبنا ونامت في حضني عريانه و قالتلي عايزة اقولك علي حاجه
اختي لقيتها بتقولي انا عايزة اقولك علي حاجه فا هنا بقي جوايا شعور اني خايف لا تكون اختي عاملة مضيبة و مش هتتحل الا عن طريق الجنس او هي هتكلمني في حاجه عادية فا هي كانت في حضني بس مدياني ضهرها فا لفت و هي هي لسه في حضني و عنيا في عينها و قالتلي انها عملت معايا كدا علي حد كلامها اني الانسان الوحيد اللي بعد وفاة والدي اللي كان مهتم بيها و بيحاول يسعدها و بينفذلها طلباتها و اني الوحيد اللي بيحس بيها و قالتلي ان معظم الناس سابوها و ناس دخلت في حياتها و خرجت وان انا لسة زي ما انا وعمري ما اتغيرت لحاجه وحشة بل العكس اني دايما ببقي الاحسن و عينها دمعت و وشها احمر وقالتلي انها عملت كدا عشان هي بتحبني مش كا اخ الحب عندها زاد الي انه بقي حب ست ل راجل انا هنا مكنتش مستوعب اللي هي بتقوله مش عشان حاجه في دماغي لا ...لان اللي هي قالته انا فعلا بعمل كدا بس مش عشان حاجه انا بعمل كدا لانها ملهاش حد غيري و ياما عملت مصايب و انا داريت عليها من غير ما هي حتي ما تعرف ...وكملت وقالت انا بحبك عشان انت الراجل اللي بحس معاه بالامان طول عمرك بتفكر فيا قبل اي حد و دموعها نزلت وقالتلي انا محيتش بالابوة غير معاك مع انك صغير في السن بس انت اكبر من اي حد شوفته في حياتي و هنا انا مقدرتش اخليها تكمل عشان هي بدات تعيط قمت واخدها في حضني و قمت واخد شفايف اختي علي شفايفي و رحنا في بوسه طويلة و اختي راحت معاها بس انا حسيت بحركة غريبة ببص علي باب الاوضة و لاقيت ماما واقفة و مفتحه عينها علي الاخر و مصدومة و داخت و وقعت علي الارض واختي صوتت و حسيتها هتنهار قولتلها متقلقيش قومي البسي وانا هتصرف بصتلي قالتلي ازاي قولتلها متقلقيش......اكيد كلكو بتسالو انا ازاي عندي البرود دا ....انا حرفيا انا بارد الاعصاب في كل الاوقات لاني عارف اني حتي ىو اتوترت ممكن اعمل اي حاجه غبية و بصيت لاختي بصة اللي هي كل حاجه تحت السيطرة متقلقيش هزيتلي راسها و قامت عريانه اااااه من جمال جسمها علي جمال طياااز اختي اااه المهم قومت لبست البوكسر و جبت برفان و فوقت امي وامي قالتلي هو انا فين و بعدين قالتلي اه و بصيتلي و كشرت و عيطت وقالتلي انتو ازاااي تعملو كدا قولتلها وطي صوتك يا ماما احسن لاحد يسمع قالتلي هو انت خليت فيها ماما دا انتو مش عيالي ولا اعرفكو و حبت كلام امهااات و كملت و قالت انها هتسيب البيت و هتروح الشقة التانية تقعد فيها و كلام تهديد ملوش اخر سيبتها وهي بتقول انا من بعد ما ابوكو مات مرضيتش اجيبلكو راجل مع انس لسه صغيرة و ليا احتياجات و هنا انا عارف انها مبتتكلمش علي اي ماديات هي بتتكلم عن النيك...قومت و قولتلها صحيح الكلام دا قالتلي اه هو انت شايف ان في راجل في البيت غيرك ولا في حد دخل هنا بعد ابوك قولتلها دلوقتي مفيش و بعد كدا مفيش بس من شهر كان في صح امي لاقيتها هديت و حست كدا ان في غدر مني وقلتلها ايه انا بقول حاجه غلط قالتلي انت مجنون قولتلها ليه هو مش عصام كان مريحك امي وشها جاب الوان وقالتلي مين دا قولتلها عشان منلفش و ندور قمت مطلع تليفوني و وريتها عصام و هي في حضنه بس مكنش تصويري و هفهمكم انا معملتش حاجه خالص ليه الفترة دي ....قالتلي انت ايه وجبت و اغمي عليها تاني كان ليا واحد اعرفه ابوه كان دكتور ولما مرة واحد صاحبنا اغمي عليه صاحبي دا عمل حركة من ورا ودان اللي كان مغمي عليه و صحاه وانا عملت الحركة دي بس امي قامت بتصوت وقالتلي انا اسفه غلطت زيكو

قولتلها لا مش زينا انا واختي سوا بنحب بعض عمرنا ما هنخون بعض ولا حتي هحاول ااذيها واكيد انت مش عارفه عضام اختفي مرة واحدة ليه اصل هو اتاذي لما انا عرفت انه مصورك و حب يعمل فضيحة بالفيديو اللي معايا دا و من الاخر عرفت اتصرف معاه قالتلي عملت معاه ايه بخوف عليه لانهم كانو بيحبو بعض بس عصام كان واكل دماغ امي بسبب انها هايحه و مفيش راجل جه جمب كس امي بقالها ٣سنين وقولتلها انا سيبتك تعملي اللي انتي عايزاه مع انك عارفه اني لو دخلت قتلته و قتلتك عمري ما هاخد ثانيه في السجن بالعكس هتعمل بطل بس انتي امي وانا اكتر واحد عارف انتي ضحيتي ب ايه عشانا وانا موجود انا مش عارف انا بعرض عليكي ايه بس لو احتاجتي راجل انا موجود امي بصيتلي كدا واللي هو ايه اللي حصل عشان اتزنق في الخانه دي بس محدش يعرف انا بتصرف ازاي
و خلصت كلامي بقولي ..انا هروح لبنتك عشان هتلاقيها بتتنفض من الرعب واه اي حاجه احنا بنعملها متدخليش فيها زي ما انا سيبتك و متدخلتش اعملي زيي و سيبتها و قمت بعد ما اتكلمنا شوية و هديتها و اتاكدت انها تمام دخلت لاختي و لاقيتها منهارة قولتلها في ايه لدا كله قالتلي هي عملت ايه قولتلها في ايه انا و حبيبتي وهي اللي دخلت علينا قالتلي مش فاهمه قولتلها مش مهم المهم ان مفيش حد يقدر ياذينا او يقول احنا بنعمل ايه وبصيت كدا وفعلا انا اول مرة احس انها بتحس بالامان معايا وقالتلي انا مصدقاك و هديت وقمت واخد شفايفها و نمنا سوا


صحيت تاني يوم كانت اختي لسه نايمة فا بصيت في وشها واكتشفت انا بحبها اوي وسيبتها نايمة و قمت طلعت خدت حمام مطرح النيك و لفيت فوطة حواليا و لعت لاقيت ماما بتقولي انا عايزة اتكلم معاك واتاسفلك علي اللي حصل امبارح قولتلها تتاسفيلي علي ايه يا ماما احنا كلنا غلطنا بس انا واختي غلطنا غير غلطك احنا معملناش حاجه مع حد غريب كان ممكن ياذينا (بخصوص عصام انا عرفت ااذية صح وابعده من غير ما يتكلم و مش لازم نخش في تفاصيل) وانا عارف قد ايه انتي شهوانيه و هايجه وضحكت وقولتلها مفيش حاجه حصلت وانك لو احتاجتي حد في حاجه مش لازم تشوفي حد انا موجود و ضحكت و و شها احمر ...اوصفلكم ماما ؟

(هوصفهالكو خلاص انا امي جسمها عامل زي الفاظة رفيعه من فوق بس ببزاز كبيرة و طيز و فخاد اكبر من المتوسط بشوية و مشدودين طبيعي )
وطبعا امي بكسوفها ولسه بتبصلي بكسوف و تضحك قامت الفوطة مفكوكة و زبي بان قامت اتكسفت اكتر و بصراحه انا هيجت علي قميص النوم اللي امي كانت لابساه و قولتلها سعني هتتكسفي من ابنك اللي مخلفاه و متكسفتيش من عصام و فردت جسمي عشان الف الفوطة هوب مرة واحد لاقيت اختي دخلت الصالة علينا و قامت بصالي و باصة لماما و كشرت و دخلت اوضتها علطول ندهتها مردتش فا سيبتها و دخلت لبست شورت من غير بوكسر و رحت لاختي الاوضة و كلمتها في اللي حصل و هي مردتش عليا و ادتني ضهرها قولتلها متزعليش مني و فهمتها اللي الحوار اللي دار لحد ما هي دخلت علينا و كل دا كانت مدياني ضهرها قمت مديها بعبوص في طيزها قالت ااااه بنعومة كدا قومت زبي قولتلها خلاص ولا لا قالتلي يعني مفيش حاجه بينك و بين ماما قولتلها لحد دلوقتي لا قامت بصالي برفعت حاجب كدا قولتلها اصل ماما مفيش راجل بيجي جمب كسها و هي زيك شهوانيه و هايجه علطول و طول الوقت شغاله لعب و نيك في نفسها ولا استني لحد ما تجيبلنا شخص تاني ينيكها
و قولتلها يبقي عيب علينا لو سيبناها كدا و قولتلها اني مش هلمس امي غير لما هي تيجي تطلب وان الموضوع دا مش هيقعد كتير و مش بعيد تيجي تطلب النيك دلوقتي اختي ضحكت وقالتلي و هتنيكها لوحدها قولتلها اكيد مش لوحدها قالتلي هتقدر علينا قولتلها اكيد لا بس هستخدم وسيلة مساعده وقتها قامت اختي عاضه شفتها و مسكت زبي قولتلها لا مش وقتها عايزك تلبسي قميص لتحت طيزك و من غير اندر و تطلعي برا هكون قاعد مع ماما و هطلب منك اي حاجه من الأرض و هتوطي قدامها عشان كسك و طيزك يبانو قالتلي و بعدين ملكيش دعوه ببعدين دي خليها عليا فعلا خرجت و جت اختي و قولتلها هاتي الازازة من الارض عشان اشرب ووطت قدام ماما لاقيت ماما فضلت مركزة من طيز وكس اختي و بعدها امي بصتلي واختي عدت قدامي قمت رافع القميص قدام ماما و قمت ضارب اختي على طيزها راحت اختي قالت ااااه بمحن و شرمطة و روحت ماسح صباعي في كسها و حطيته في بقي وكل ده ماما مرقبانه بعينها قمت قايلها امال فين الاندر يا وسخه قالتلي الجو حر و بيضايقني واديتني الازازة و قعدتها جمبي في حضني و قمت ماسك بزازها لاختي و قولتلها تصدقي بزازك احلي من بزاز ماما وامي كل دا مبتنطقش وقمت واخدها بوسة طويلة اووي و بعدها اتصرفنا عادي وكملنا فرجه علي التليفزيون وزبي وقف من دا كل و خرج من البوكسر راحت اختي قالتلي حبيبي زبك خرج من البوكسر قولتلها ممكن تداريهولي يا حبيبتي قالتلي احطهولك في البوكسر تاني؟
قولتلها لا حطية بين شفايفك قامت ماما عضة شفايفها غصب عنها و ضمت رجليها جامد....وقالت لنا بصوت رقيق مطلي بالهيجان لو سمحتو لو عايزين تعملو حاجه اعملوها في اوضة قولتلها هو احنا مضايقينك قامت ساكتة لحظة وكملت بقولي..لو مش عاجبك اللي بنعمله قومي انتي
رحت كملت وقولت خلاص خلاص انا عارف انك تعبانه و هقدر ان مفيش راجل بيفمس كسك يا ماما و اخت اختي و دخلنا اوضة ماما قدام عينها
راحت اختي قالتلي حرام عليك قولتلها علي ايه
قالتلي كدا بتهيجها جامد ليه قولتلها مش عشان حاجه بس بهيجها لمجرد الهيجان
فا اختي قالتلي دا ليه قولتلها عشان متبصش برا تاني و تيجي لعندي قالتلي انت نفسك في ماما قولتلها ومين منفسوش
قولتلها سيبك تعالي نعمل واحد و هتلاقيها دلوقتي بتتفرج علينا
ضحكت وقمت واخد اختي في حضني و قمت بايسها من شفايفها و قمت مقلع اختي القميص اللي كانت لبساه و نزلت بوس في بزازها و بطنها و صرتها لحد ما وصلت لكس اختي و عضيت زنبورها اختي صوتت ب اااااه عاليه و قالتلي براحه علي كسي قولتلها هو حد يبقي قدامه الكس دا و يبقي براحه معااه و كنزلت لحس في كسها و اختي تصوت بصوت عالي و تقولي الحس كس اختك جامد ااااه يلهوي علي لسانك اممممم نكني بلسانك اممممم الحسه اوي يا اخويااااه اااهه مصه اوووي الحسه جامد و عض زنبوري يا اخويااا وانا كنت فنان في مص كس اختي ااه اوف يخربيتك انتي هيجتني و ولعت كسي جامد اوووي قمت لفيتها علي بطنها ورفعت بطنها بمخدة و خرم طيزها اللي شبه الوردة الوردي و فضلت الحس خرم طيز اختي لحد فضلت تقول امممم الحس خرمي اكتر و حسيت بحاجه سخنه علي جسمي ببص لاقيتها نزلت شهوتها الاولي و خرم طيزها بيفتح و يقفل قمت ابص اجيب حاجه عشان اسهل دخول زبي في طيزها خرجت من الاوضه لاقيت ماما واقفة في الطرقة بتعمل نفسها كانت بتعمل حاجه عديت من جنبها و زبي واقف من غير اي حاجه تكون مغطياه فا بصتلي و بصت لزبي وقولتلها اساعدك في حاجه يا ماما امي قالتلي لا شكرا قمت داخل المطبخ و خدت ازازة الزيت الزيتون و بدهن بيه زبي قدام امي وانا معدي من جنبها و دخلت الاوضة لقيت اختي زي ماهي حطيت صباعي في طيز اختي قالت اااه مبراحه علي طيزي شوية قولتلها دا انا دخلت صباعي بص قالتلي طب ممكن تنضف زبك من الزيت عشان امص زب اخويا الجميل دا قولتلها ماشي جبت فوطة و نضفت زبي كويس و اختي فردتلي ضهري و حطيت زبي في بوقها اااااه يخربيت دفا و جمال بوقها فضلت مص في زبي لدرجة اني هيجت لحد ما حسيت اني هجيب قمت مخرج زبي من بوقها و دهنت طيزها من الزيت و دهنت زبي و عملنا وضع الدوجي ستايل وفضلت انييك في طيز اختي وهي تصوت و تقولي اااااه اااه نيك اختك الشرموطة ااامممم نيكني في طيزي جامد اااه نيك طيزي اوي نيكني يا اخويا امممم نيكني افشخني ااااه اوف علي جمال زبك اااحححح كمل كمل اممم و هي بدات تترعش وجابت التانية و انا كنت مقرب اجيب قمت طلعت زبي من طيزها و خدتها في حضني و لفيتها و نزلت بوس في و مص في بزاز اختي و فضلت اعضعض في حلمتها وهي قالت حط زبك فيااااا يا اخويا نيكناااي في اللحظة دي امي دخلت مبصتلهاش حتي و اختي قالتلي نام علي ضهرك و انا هقعد علي زبك وعملنا كدا واختي فضلت تتنطط علي زبي و امي فتحت الدولاب و طلعت هدوم وقلعت هدومها بالاندر و البرا وانا في عز النيك للحظة افتكرتها هتشاركنا بس لاقيتها بتلبس و مش مديانا اي اعتبار لدرجة اني هيجت اوي واختي جابت للمرة التالته و سالت اختي هجيب اجيب فين قالت جوايا يا اخويااااا اااه امم جيبهم جوااا وسط صويت اختي و نفسي عالي امي قالتلي انت جيبت فين قولتلها جوا قالتلي والحمل اختي ردت وقالت لا دا بينكني في طيزي عشان هو مش عايز يفتحني امي ضحكت كدا وقالت يفتح مين ؟يفتحك
دا لو خازوق عمرو ما حاجه هتقدر تفتحك و زبي كل دا في طيز اختي و بدا ينام جواها و اللبن بينقط علي السرير امي قالت يلاهوي قومو بالبن اللي بينقط منك دا من علي السرير واختي قامت نزلت وانا قومت امي قالتلنا وانا واختي واقفين ملط قدامها ان من ٥ سنين امي اخدت اختي لدكتور نسا عشان يكسف عليها و علي نوع غشاء بكارتها عشان في عيلة امي الستات بكارتهم من النوع المطاطي و النوع دا من البكارات مبيتقطعش الا عن طريق عملية جراحية بسيطة عشان يتفتح قومت باصص لاختي وضاحك بس اللي انا واخد بالي منو واللي انتو اكيد واخدين بالكو منو برضو ان احنا واقفين كدا قدام ماما و هي باردة الاعصاب مفيش اي علامات علي انها مضايقة او اي مشاعر مجرد مشاعر مختفية جواها وبس قامت ماما خرجت من الاوضة بالبرا والاندر و قالت لاختي تغير ملايتها عشان الشهوة اللي احنا جايبنها علي السرير وكل دا لسه لبني بينقط منها وراحت تقول لاختي و نضفي طيزك بدل اللبن اللي شغال ينزل من طيزك و بطل تنيك اختك في طيزها عشان الامراض يحبيبي و خرجت و بصيت انا اختي لبعض و دخلنا استحمينا سوا و طبعا الحمام مخليش من التقيفش و طلعنا سوا عريانين برضو و ماما كانت لابسه قميص نوم كاشف جسمها و من الواضح انها قلعت البرا والاندر و قالت هو انتو هتفضلو سايبين نفسكو عريانين كدا ولا ايه ما تلبسو حاجه قولتلها الجو حر يا ماما هنلبس ليه قالت تصدق صح قامت ماما قالعه القميص و قعدت عريانه برضو قمت ضاحك مع ماما و قعدت جمب ماما عالكنبة و اختي جت فردت جسمها علي رجلي جمب زبي بالظبط و شغلنا التليفزيون و اتفرجنا عليه و فضلنا اسبوع عل حال دا عدي اسبوع في اننا نهيج ماما بتصرفتنا وامي بتلعب معانا بطريقة اللا مبالاة ساعات الصراحه هي اللي بتهيجني و ساعات تستني اختي تنام و تطلب من اعملها مساج و هي عريانه لدرجه انها خليتني اعملها مساج بطريقة اني ادعكلها في القطنية او ضهرها من تحت المنطقة اللي فوق الطيز واني اضغط بصوابعي لتحت لحد ما اوصل للفخاد مرورا بطيزها و ساعات خرم طيزها يبان و اكمل المساج وزبي خابط في جسمها و هكذا لحد ما في يوم وانا شغال بنيك اختي في كسها و اختي بتترج ببزازها و صوتها عالي اوي و عماله تقول ااااه اممم نيك اختك الشرموطة ااامممم ااااه اوووف بمحن و ماما دخلت علينا وقالتلنا انها مش هتحاول تفصل بينا لانها بتحبنا
ماما قالت انا عايزة اشاركو انا مليش حد في الدنيا يسال فيه قمت باصص ل مرام و بصينا ل ماما و فتحنالعا درعاتنا في مشهد درامي و دخلنا في بوسة ثلاثية محدش يعرف مين بيمص لسان مين و من وقتها و حياتنا اكيد اتغيرت و كلها احداث و بقيت بنيك ماما و اختي

اتمني تكون قصتي عجبتكو واتمني تسيبولي رايكم❤️❤️❤️سلااام
 

المرفقات

  • 1645830045854.png
    1645830045854.png
    3.8 MB · المشاهدات: 4,859
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: Gattuso
هل للقصة اجزاء اخري
 
  • عجبني
التفاعلات: Mmaroo
قصة حلوة بس تحس انها لها تكملة و انت وقفت الحكى فجاة بالتوفيق فى المسابقة
 
قصة حلوة بس تحس انها لها تكملة و انت وقفت الحكى فجاة بالتوفيق فى المسابقة
في تكملة اكيد
 
  • عجبني
التفاعلات: Mmaroo و mido013
اكيد ه

نزل الباقي ممكن بكرا الصبح
اولا قصتك تحتوي علي اخطاء املائية تحتاج الي اصلاح
ثانيا لم تضيف الجزء الثاني والأخير امامك 48 ساعة للرد
 
اولا قصتك تحتوي علي اخطاء املائية تحتاج الي اصلاح
ثانيا لم تضيف الجزء الثاني والأخير امامك 48 ساعة للرد
وهو الحرف ولا الاتنين اللي غلط دول ازمة ؟!
دا في قصص الضمائر كلها في الضايع صباح الفل يا جماعه
 
وهو الحرف ولا الاتنين اللي غلط دول ازمة ؟!
دا في قصص الضمائر كلها في الضايع صباح الفل يا جماعه
نستطيع قبولها هكذا نحن فقط نريد لك القمة
 
تم قبول القصة لمسابقة ( الربيع الوردى )
بعد انتهاء المسابقة سيتم نقلها الى قسم قصص سكس محارم
تمنياتى لك بالتوفيق والنجاح فى المسابقة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
(تمت الموافقة وترفع للتصويت)
 
جميلة وبانتظار باقي الحكايه :love:
 
جميلة وبانتظار باقي الحكايه (y)(y)الجميله
 
  • عجبني
التفاعلات: قحبة اخويا
قصة حلوة
كمل
 
ادعو اصدقائك للتصويت علي المسابقة لأختيار 3 قصص مقابل 20 نقطة كحافز لهم



 
  • عجبني
التفاعلات: omarxxxxxxxx
شكرا على مجهودك وبالتوفيق ليك
بس عندي ملاحظة اتمنى انك تتقبلها
الجنس او الموافقة عليه مش بتكون بسهولة كده وحتى لو البنت نفسها في شخص معين مش بتسلم نفسها كده بكل سهولة
ما بالك وانت بتتكلم عن اتنين اخوات اصلا ومفيش اي مقدمات لمواقف جنسية بينهم + ان وقوف الاخ جمب اخته بعد موت الاب دا شيء عادي جداا
غير ان مهما كانت الام غلطت او عملت علاقة فمستحيل يكون التعامل قدامها بين اخ بينيك اخته بكل الجرأة دي ابداا ومستحيل برده هي تسلم لابنها بكل سهولة كده

بعتذر لو كلامي في حاجة بايخة بس دي مجرد وجهة نظر مش اكتر والغرض منها بس تقديم نصيحة بسيطة من اخ اصغر لانك شخص موهوب في الكتابة وقولت احاول
اقول رأي ممكن يكون له تأثير اجابي في اللي جاي لو انت اعتبرت انه رأي مناسب او ينفع
 
  • عجبني
التفاعلات: Anubi
جميلة واسلوبك في السرد جيد
 
هو انا في حاجات كتير موضحتهاش بس انا كنت بجري في الاحداث وارد ان في حاجات معرفتش اوصلها زي ما في دماغي وظهرت بصورة غريبة بس هي تسرعات مش اكتر
شكرا على مجهودك وبالتوفيق ليك
بس عندي ملاحظة اتمنى انك تتقبلها
الجنس او الموافقة عليه مش بتكون بسهولة كده وحتى لو البنت نفسها في شخص معين مش بتسلم نفسها كده بكل سهولة
ما بالك وانت بتتكلم عن اتنين اخوات اصلا ومفيش اي مقدمات لمواقف جنسية بينهم + ان وقوف الاخ جمب اخته بعد موت الاب دا شيء عادي جداا
غير ان مهما كانت الام غلطت او عملت علاقة فمستحيل يكون التعامل قدامها بين اخ بينيك اخته بكل الجرأة دي ابداا ومستحيل برده هي تسلم لابنها بكل سهولة كده

بعتذر لو كلامي في حاجة بايخة بس دي مجرد وجهة نظر مش اكتر والغرض منها بس تقديم نصيحة بسيطة من اخ اصغر لانك شخص موهوب في الكتابة وقولت احاول
اقول رأي ممكن يكون له تأثير اجابي في اللي جاي لو انت اعتبرت انه رأي مناسب او ينفع
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%