NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال مشكلة صداع جديد بنفس الطعم الرائع

يعني ايه بتجبر جوزها ؟
ف بتتمنع علي جوزها كتير بسبب ومن غير سبب كعقاب مثلا او ضغط عشان يعمل حاجه هو مش عايز يعملها او تكون مش بتحبه وكارهه العلاقه معاه او عرفت حد غير جوزها وبيخليها ترفض تعمل العلاقه مع جوزها ف في رجاله بتعمل العلاقه بالعآفيه

ف بتتمنع علي جوزها كتير بسبب ومن غير سبب كعقاب مثلا او ضغط عشان يعمل حاجه هو مش عايز يعملها او تكون مش بتحبه وكارهه العلاقه معاه او عرفت حد غير جوزها وبيخليها ترفض تعمل العلاقه مع جوزها ف في رجاله بتعمل العلاقه بالعآفيه
لو بتقول كأسباب تمام
لو بتقول كتبريرات فلا طبعاً مفيش مبرر لحاجة لو عنده مشكلة يقدر يطلقها او يتجوز غيرها

• أتفق
التفاعلات: الأستااذ
مفيش حاجة اسمها اغتصاب بالموافقة ده عكس الكلمة اصلاً
زي اني اقولك ساكت وبيتكلم هل ده ينفع؟
اقصد العنف هيا تحب العنف و هوا ينام معاها بعنف يغتصبها

لو بتقول كأسباب تمام
لو بتقول كتبريرات فلا طبعاً مفيش مبرر لحاجة لو عنده مشكلة يقدر يطلقها او يتجوز غيرها
أنا مش ببرر انا بقول اسباب
مفيش مبرر لكدا انا لو مكانه هطلقها

• أتفق
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
لا انا رديت عليك وقولت ان وساخات المحاكم مش قصاي وان في رجالة بتستخدم عيالها وفي رجالة بتشوه شرف زوجاتهم عشان يكسبوا
انا بتكلم في موضوع تاني خالص ايه دخلي بالمحاكم ؟
بس انت قررت تهاجم اي حد مختلف مع رأيك ومقتنع من جواك ان مينفعش حد يقول رأي غير رأيك وان اللي يقول رأي غير رأيك ياسيمب يامريض
الهجوم على اي حدا يعتبر ضعف لانه مدرك انه غلطان بس لساتو يدافع على خطاه للرمق الاخير .
انا بقول الواقع عكس بشهادة اني احضر محاكمات الست تدفع بكل اوراقها منها اغتصاب زوجي اعتداء خيانة بس عشان تربح اكثر من الراجل فلوس ولينا جوني ديب خير مثال
الخلاصة انا بقول في انه هناك اغتصاب زوجي في رجاله مايرحموش زوجاتهم و ايضا الستات لي بتحكي عن الاغتصاب دا غالبا وراها طمع لانه لو اجبرك زوجك تنامي معاه وانت مريضة هاترفضي بكل بساطة وهاد حقاك دينيا ودستوريا لو قام ضربك او اعتدى عليك فالقضية هون قضية ضرب واعتداء بس.
والسيمبات لازم تتحارب لحدا ما تعطي حجج انهم محقين وانا غلطان😂😂😂😂😂😂

شايفة الموضوع يعتمد على الزوجة يعني فيه زواجات بيحبو عنصر المفاجأة والسرعة 😂 ف هيشوفو ده عادي مثلا وحتى لو مكانتش عاوزة هتحب ده
وفيه ستات متحبش كده ف بالنسبالها فعلا اغتصاب ..
كله يعتمد على طبيعة الست يعني

• معجبنيش
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
هل بتستنكر الإغتصاب الزوجي ؟ ولا مش بتؤمن بوجوده اصلاً ؟ وماهي اسباب رأيك في الحالتين ؟
لو جاي تتناقش فأهلاً وسهلاً اتفضل
لو جاي تتخانق فبلاش النهارده هظبط واكلمك يوم تاني
ولو جاي عشان الورث فالورث كمان راح (هاهاهاها)
ولو جاي ففي قسم للمثلية الجنسية 😁
بصى فى نوع من الاغتصاب بيبقا فيه دلع بمعنى لو مثلا بتعمل حاجة مش مهمة اوى وانت حبيت تمارس معاها دلوقتى ممكن تقعد تقفش فيها وتبوسها فى خدها ورقبتها وهى هتقاوح شوية وممكن تسيب اللى فى ايدها وتمارس معاه لكن لو حاجة مهمة وهو صمم انه عايز علاقة يبقا ده غلط ومحتاج يصبر شوية لأن الدنيا مش هتطير حتى لو فى الوقت ده كان واصل لأعلى درجة من الهيجان المفروض يقدر ظروفها وهى كمان لو شايفاه محتاج اوى ممكن تمصهوله بدافع انها تريحه راحة مؤقتة لحد ما تبقا فاضية

• بيضحكني
التفاعلات: AMGjr
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
  • بيضحكني
  • بيضحكني
يا ابني بس بقي ز **** سحر حتتعارك معانا 😂
انا كده تمام مش حرد تاني
ليلتك بيضه يا صديق

• أتفق
يا ابني بس بقي ز **** سحر حتتعارك معانا 😂
انا كده تمام مش حرد تاني
ليلتك بيضه يا صديق
احسنت القول لان انا كمان تعبت 👌

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل بتستنكر الإغتصاب الزوجي ؟ ولا مش بتؤمن بوجوده اصلاً ؟ وماهي اسباب رأيك في الحالتين ؟
هو موجود بس ماينفعش الست ترفض الراجل في السرير فجئه

في خصوصا الزواج العادي مش عن حب هو عايز يفضي شهوته ومتجوز عشان ميعملش حاجه غلط بس

الهجوم على اي حدا يعتبر ضعف لانه مدرك انه غلطان بس لساتو يدافع على خطاه للرمق الاخير .
انا بقول الواقع عكس بشهادة اني احضر محاكمات الست تدفع بكل اوراقها منها اغتصاب زوجي اعتداء خيانة بس عشان تربح اكثر من الراجل فلوس ولينا جوني ديب خير مثال
الخلاصة انا بقول في انه هناك اغتصاب زوجي في رجاله مايرحموش زوجاتهم و ايضا الستات لي بتحكي عن الاغتصاب دا غالبا وراها طمع لانه لو اجبرك زوجك تنامي معاه وانت مريضة هاترفضي بكل بساطة وهاد حقاك دينيا ودستوريا لو قام ضربك او اعتدى عليك فالقضية هون قضية ضرب واعتداء بس.
والسيمبات لازم تتحارب لحدا ما تعطي حجج انهم محقين وانا غلطان😂😂😂😂😂😂
تمام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%