NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال مشكلة صداع جديد بنفس الطعم الرائع

حوار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حوار ايه وانت شايف ان اي حد بيقول حاجة غير رايك سيمب ومنافق وخول !!!!!!
انت عاوز حوار ؟ احا
انت عاوز خناقة مدارس وبوم طاخ وكلمات حارقة بس انا مليش مزاج في الجو ده خالص
لو في يوم اتعلمت يعني ايه حوار ومناقشة وعرفت معنى اختلاف الاراء ممكن وقتها نتناقش بجد ونحاول نقنع بعض بس لحد الوقت ده خليك عايش في جو سيمب وخول ومنافق والحاجات الحلوة دي
حكيت انا متفق مع الولد بخصوص امر سيمات لازمك تقدمي ادلة على اننا مخطئين بتفكرنا مش روحو خلص.
علقت شخصيا على موضوع انه اغتصاب زوجي ممكن و هو نوع من اسلحه المحاكم ورفضتي تردي عليا وهاد دليل على انه الشخص لازم يكوم معاك فنفس الخندق والا راح اتجاهله واضلني انا على صح.
بس تعرفي و**** اسف مش عارف كيف امسح كومنتتات بس تعرفي احد الادمن احكي ليه يمسح كل تعليقاتي اسف على الازعاج يا ست❤️❤️❤️

@Ms Roony مرحبا انتي ادمن صح ممكن تمسحي تعليقاتي شكرا ليك❤️

هل بتستنكر الإغتصاب الزوجي ؟ ولا مش بتؤمن بوجوده اصلاً ؟ وماهي اسباب رأيك في الحالتين ؟
لو جاي تتناقش فأهلاً وسهلاً اتفضل
لو جاي تتخانق فبلاش النهارده هظبط واكلمك يوم تاني
ولو جاي عشان الورث فالورث كمان راح (هاهاهاها)
ولو جاي ففي قسم للمثلية الجنسية 😁
هو يعني اى اصلا 😂

الإغتصاب الزوجي؛ ٢ ميجتمعوش سوا أصلأ
والي إنتي قولتيه إذا كان من اختلاف ولا مشكله ولا حتي طلبه في فتره مش مناسبه عمره ما هيسمى بالإغتصاب

• بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
  • بيضحكني
التفاعلات: AMGjr
مش عايز افرهدك 😂😂😂
🙏🌹
لا ما خلاص اتفرهدت بقي
مش حتكون اقل من سحر عندي يعني 😅🙏🏻

• بيضحكني
لازم العلاقه تكون بموافقتها اكيد ولو مش عايزه كذا مره هو من حقه يطلقها ويتجوز غيرها

• عجبني
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
  • بيضحكني
لل
هل بتستنكر الإغتصاب الزوجي ؟ ولا مش بتؤمن بوجوده اصلاً ؟ وماهي اسباب رأيك في الحالتين ؟
لو جاي تتناقش فأهلاً وسهلاً اتفضل
لو جاي تتخانق فبلاش النهارده هظبط واكلمك يوم تاني
ولو جاي عشان الورث فالورث كمان راح (هاهاهاها)
ولو جاي ففي قسم للمثلية الجنسية 😁
أسف موجود وطبعاً حاجه مش صح وتصرف غبي
بس اوقات ف ستات بتجبر جوزها علي وان كنت انا مكانه مش هعمل كدا هطلقها وننفصل افضل طالما مش حباني ولا حابه العلاقه معايا
وبعدين انا راجل اوووووي 😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
حكيت انا متفق مع الولد بخصوص امر سيمات لازمك تقدمي ادلة على اننا مخطئين بتفكرنا مش روحو خلص.
علقت شخصيا على موضوع انه اغتصاب زوجي ممكن و هو نوع من اسلحه المحاكم ورفضتي تردي عليا وهاد دليل على انه الشخص لازم يكوم معاك فنفس الخندق والا راح اتجاهله واضلني انا على صح.
بس تعرفي و**** اسف مش عارف كيف امسح كومنتتات بس تعرفي احد الادمن احكي ليه يمسح كل تعليقاتي اسف على الازعاج يا ست❤️❤️❤️
لا انا رديت عليك وقولت ان وساخات المحاكم مش قصاي وان في رجالة بتستخدم عيالها وفي رجالة بتشوه شرف زوجاتهم عشان يكسبوا
انا بتكلم في موضوع تاني خالص ايه دخلي بالمحاكم ؟
بس انت قررت تهاجم اي حد مختلف مع رأيك ومقتنع من جواك ان مينفعش حد يقول رأي غير رأيك وان اللي يقول رأي غير رأيك ياسيمب يامريض

• بيضحكني
لل

بس اوقات ف ستات بتجبر جوزها علي وان كنت انا مكانه مش هعمل كدا هطلقها وننفصل افضل طالما مش حباني ولا حابه العلاقه معايا
تمام 😅

لل

يعني ايه بتجبر جوزها ؟

الإغتصاب الزوجي؛ ٢ ميجتمعوش سوا أصلأ
والي إنتي قولتيه إذا كان من اختلاف ولا مشكله ولا حتي طلبه في فتره مش مناسبه عمره ما هيسمى بالإغتصاب
طيب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%