NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Nancy Ahmed
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو و aahmedegypt
  • بيضحكني
التفاعلات: aahmedegypt و Nancy Ahmed
خلال فترتى معاكم هنا شوفت شباب كتير بيحاولوا يتعرفوا فى المنتدى على بنات أو سيدات

طبعا ده حقهم ومحدش يقدر يجادلهم فيه

لكن فعلا لقيت نماذج بتضحكنى من طريقتهم فى التعارف اللى هى تطفش أى بنت أو ست من الطريقة دى

هنبتدى بنموذج الحكاك

اللى هو يفتح أسماء الأعضاء وأى إسم يشتبه فى كونه حريمى يقوم باعت له كلمتين وطبعا دول بيعانى منهم مش بس الآنسات والسيدات لكن أى واحد إسمه علاء لإن بالإنجليزى بيتكتب ألاء

فيه منهم اللى بيكتفى بكلمة ممكن نتعرف وفيه منهم بقى النموذج اللى شايف نفسه الواد الناصح اللى مافيش زيه

الناصح ده بقى بيقوم كاتب لكل إسم يشتبه فى كونه إسم أنثى كلام من نوعية أنا شدتنى صورتك مش عارف ليه وحاسس إننا ممكن نكون أصدقاء وناقص يقولها عنيكى فيها حزن غريب

يابنى دى مش صورتها ... دى صورة من النت

وبعدين إنت كاتب الكلام ده عالملف الشخصى لأربعين واحدة غيرها وأكيد هى قريته وهتقول عليك عبيط ومش هيرد عليك غير واحد زيك بالظبط عامل نفسه بنت وهيشتغلك وبعد يومين تلاتة هتلاقيك مخلص القرشين اللى معاك على شحن للأخ اللى انت فاكره بنت

إهدى شوية يا صديقى واعرف إن المنتدى هنا فيه حاجات كتير غير التعارف

بكرة بقى أكتبلكم عن النموذج التانى اللى شوفته هنا وهو المتعرف الخبوء

ومحدش يسألنى يعنى إيه خبوء علشان أنا مش عارف بس لقيتها كلمة مناسبة للوصف
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
فيه فرق بين التعارف و الحك و اغلب ال هنا حكاكين 😜😂😂

• عجبني
فيه فرق بين التعارف و الحك و اغلب ال هنا حكاكين 😜😂😂
ماهو إحنا بنوضح الفرق بين التعارف وبين الحك يا بيبو
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

• أتفق
التفاعلات: EL_BEBO
ماهو إحنا بنوضح الفرق بين التعارف وبين الحك يا بيبو
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
ايوا انا فاهم بس فيه ناس مستفزة .... بجد بيدخلوا يحكوها معايا انا شخصيا (ببقا عايز اقولهم .... ايييه هو انا مش مالي عنيكم ولا ايه يولاد ال****)😂😂😂

• عجبني
ايوا انا فاهم بس فيه ناس مستفزة .... بجد بيدخلوا يحكوها معايا انا شخصيا (ببقا عايز اقولهم .... ايييه هو انا مش مالي عنيكم ولا ايه يولاد ال****)😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ضحكت بجد

• بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
خلال فترتى معاكم هنا شوفت شباب كتير بيحاولوا يتعرفوا فى المنتدى على بنات أو سيدات

لكن فعلا لقيت نماذج بتضحكنى من طريقتهم فى التعارف اللى هى تطفش أى بنت أو ست من الطريقة دى

هنبتدى بنموذج الحكاك

اللى هو يفتح أسماء الأعضاء وأى إسم يشتبه فى كونه حريمى يقوم باعت له كلمتين وطبعا دول بيعانى منهم مش بس الآنسات والسيدات لكن أى واحد إسمه علاء لإن بالإنجليزى بيتكتب ألاء

فيه منهم اللى بيكتفى بكلمة ممكن نتعرف وفيه منهم بقى النموذج اللى شايف نفسه الواد الناصح اللى مافيش زيه

الناصح ده بقى بيقوم كاتب لكل إسم يشتبه فى كونه إسم أنثى كلام من نوعية أنا شدتنى صورتك مش عارف ليه وحاسس إننا ممكن نكون أصدقاء وناقص يقولها عنيكى فيها حزن غريب

وبعدين إنت كاتب الكلام ده عالملف الشخصى لأربعين واحدة غيرها وأكيد هى قريته وهتقول عليك عبيط ومش هيرد عليك غير واحد زيك بالظبط عامل نفسه بنت وهيشتغلك وبعد يومين تلاتة هتلاقيك مخلص القرشين اللى معاك على شحن للأخ اللى انت فاكره بنت

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
الرايق بزيادة :love:

هنبتدى بنموذج الحكاك

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: samerdena و سيب نفسك وقول خربانة
😂😂😂😂😂

طب و**** حصل وفى نوع بقى اللى فاكر نفسه ب 3 ازبار وبيطلع نار من بوءه ويدخل ع البرايڤت يقولى تعالى دا انا هعمل واسوى وهمتعك وهو لو عملتله بلو چوب هيجيبهم من اول ما شفايفى تلمسه اصلا
انتى سنانك وجعاكى اصلا وكفاية تعب درس العقل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%