NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو انت رابط ليه بين انك عندك ميل جنسي شاذ والدياثه
الدياثه ياعزيزي انك ترضي ان حد من محرمك يتناك عادي
انما انت بتتناك فدا اسمه شذوذ جنسي ميل منحرف
شوف الفطره اللي اتولدت عليها ونميها وحس بمتعتها

هل فيه اي حل اني اعرف ابطل دياثه حرفيا انا بقيت عايش بس بتديث مش بعمل حاجة تانيه و**** بيعدي عليا ايام متواصله مش بقوم من السرير عمال اتديث مع فحول وبعد كل مره اتفشخ فيها جامد من الفحول بندم وبعيط جامد وبسمح كل الصور والاكونتاات واي حاجة وبقرر اني هبطل خالص لكن مفيش يوم واحد حرفيا وبرجع اوسخ من الاول واعمل اكونتات تاني واتديث😭
علشان بقيت بتتمتع بلحم طيز امك الطري و الفحول يفشخوك و يخلو خورمك يولع بقيت متعتك انك تشوف فحل بينيك ويرزع في لحم امك الطري و يخليك عرصصص و خورمك يولع و ترتعش من الي بشوفه علي وهو غارز زوبره في طيز امك و هي بتصوت و انتي مهري و بتنقط علي نفسك اوي يا ابو قرون

نفس الحكايه كل شويه امسح كل حاجه وارجع تانى حتى لو بينى وبين نفسى مش مع حد هو والخولنه
مش الخولنة بس انك عودت نفسك و خيالك علي ان فحول يفعصو في لحم مرات و هي عريانة و بيحلبو صدرها قدامك و انتا خورمك ينبض اوي و تبقي زي اللبوة الهايجة و تتمني حد يدخل صوباعه في خورمك علشان بتبقي علي اخرك و بتنقط علي نفسك يا دلدول و بتبقي عايز تتركب اوي

انا كده ...الدياثه ادمان ومتعه خصوصا الي جرب التصوير
شكلك وصلت لمرحلة كبيرة في التعريص اوي و بقيت دلدول هااايج علي لحم امك اللبوة ام لحم طري و بتصورها للفحول و خورمك يولع علي الي بيفشخ امك يا ابو قرون

نفس الفكرة عندي مع اختي
اختك بردو مخليااك عرص بلحمه الطري و مخليه قرونك تكبر لما بتنزل بلبس محزق و الرجالة في الشارع تبص علي طيز اختك و انتا بتبقي عارف و خورمك بيولع اوي علي المنظر و بتتكهرب لما حد يلمس طيز اختك الطرية و يحسس علي فلقتها بصوباعه في المواصلات و انتا معاها و خورمك بيولع و مبتقدرش تعمل حاجة و بتنقط علي نفسك كتير يا دلدول

• حبيته
التفاعلات: كوكتيل الروش
انا زيك كل ما احاول ابطل مش بعرف والمرات الي بطلت فيها رجعت اوسخ من الاول الحل انك تفضل تحاول تبطل او تديث صح وبامان مع ناس ثقه
مراتك مي للدرجادي معرصاااااك اوي و مخلياك دلدول علي لحمها الطري و بتنزل بلبس ديق مبين كلوتها من تحت الهدوم و الرجالة تتفرج علي طيزها و انتا بتبقي عارف و هايج و مبتعرفش تتصرف و خورمك بينبض لما حد يلمس طيزها في المواصلات و يحسس علي لحم طيز مراتك الطرية و انتا بتتكهرب و بتنقط علي نفسك يا بو قرون لما بتشوف ايد واحد عمالة تلمس و تحسي علي طيز مراتك قدامك يا دلدول وتنقط علي نفسك

مش الخولنة بس انك عودت نفسك و خيالك علي ان فحول يفعصو في لحم مرات و هي عريانة و بيحلبو صدرها قدامك و انتا خورمك ينبض اوي و تبقي زي اللبوة الهايجة و تتمني حد يدخل صوباعه في خورمك علشان بتبقي علي اخرك و بتنقط علي نفسك يا دلدول و بتبقي عايز تتركب اوي
خلاص خلصت هبد والكلمتين بتوع افلام السكس اللى حافظهم وبتسمعهم لاى حد ؟؟!! مفيش اى حاجه من الهبد ده حصلت ولا هتحصل وبعدين انا برد على الراجل مش محتاج رايك فيا ممكن تخليه لنفسك صدقنى هترتاح

• عجبني
التفاعلات: فشخ نسوان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل فيه اي حل اني اعرف ابطل دياثه حرفيا انا بقيت عايش بس بتديث مش بعمل حاجة تانيه و**** بيعدي عليا ايام متواصله مش بقوم من السرير عمال اتديث مع فحول وبعد كل مره اتفشخ فيها جامد من الفحول بندم وبعيط جامد وبسمح كل الصور والاكونتاات واي حاجة وبقرر اني هبطل خالص لكن مفيش يوم واحد حرفيا وبرجع اوسخ من الاول واعمل اكونتات تاني واتديث😭
تعالي خاص

دا ادمان قباحيه بطل اى حاجه متعلقه بالاباحيه و العاده السريه لمده ٩٠ يوم
غيرها بعادات صحيه رياضه قرايه شغل نزول مع صحابك التزم دينيا اكتر
متقعدش لوحدك خالص
شوف ابلكيشن واعى هيساعدك

بص انا نفس الحالة والسبب مراتي لكني متصالح مع نفسي وقادر اسيطر على رغبتي بالحاجة دي. يعني وقت ما اعوز اديث اكون اوسخ من الحياة نفيها ولما اعوز ابطل ابطل بسهولة لاني عارف بقدر ارجع وبقدر ابطل زي ما انا عايز. مش بلاقي الي عايزه من الدياثة دي الا بعقلي ومع نفسي وبقعد ارسم او اكتب القصص دي وبلاقيها راحت من تفكيري. وبكون عارف برضه اني مشغول بحياتي بالشغل والعيال والبيت والعيلة. فوقتي بيبقى مليان وما عنديش دايما فراغ افكر بالكلام ده. لكن لما اهيج اوي وابقى عايز اديث عليها تلاقيني فتحت بدل الاكاونت تنين وبقعد ادردش مع ناس عليها ونتبادل وحاجات حلوة لحد ما اشبع تماما وارجع ابطل. هو ده الحل الي انا بستخدمه بعرفش اذا بينفع تعمل كده. بالتوفيق
اقسم اني زيك بالظبط تخيلات وكلام وقت ما احب ، ومع نفسي وشكرا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: hani1 و 𝕸𝖊 𝖉𝖔𝖔
اكيد فيه سبب يخليك كدا
عالج السبب

اشغل نفسك بحاجات متقدرش تتخلي عنها بمزاجك
اشتغل في حاجة مرهقة
حاول و ساعد نفسك

انا كدا تماما من ٧ سنين ومش قادر اوقف دياثة ومتعة

الدياثه متعه

الموضوع ده عندك مش واضح. وضح الموضوع عشان نقدر نفيدك. ايه نوع التحديث اللي عندك؟ على مين بالضبط؟ تتصرف معاه ازاي؟ الخ

لما تديث على روحك، دي مش دياثة.. دي تبقى مثلية وانت فيها تكون سالب.. وده ميول صعب تتخلص منها، عشان تعودت وادمنت.. شوف طبيب نفسي يمكن يقدر يخلصك منها

لا دياثه بس
لما تديث على روحك، دي مش دياثة.. دي تبقى مثلية وانت فيها تكون سالب.. وده ميول صعب تتخلص منها، عشان تعودت وادمنت.. شوف طبيب نفسي يمكن يقدر يخلصك منه.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%