NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اعتبريني اخوكي المعرص

• عجبني
التفاعلات: الشرموطه🔥
هل فيه اي حل اني اعرف ابطل دياثه حرفيا انا بقيت عايش بس بتديث مش بعمل حاجة تانيه و**** بيعدي عليا ايام متواصله مش بقوم من السرير عمال اتديث مع فحول وبعد كل مره اتفشخ فيها جامد من الفحول بندم وبعيط جامد وبسمح كل الصور والاكونتاات واي حاجة وبقرر اني هبطل خالص لكن مفيش يوم واحد حرفيا وبرجع اوسخ من الاول واعمل اكونتات تاني واتديث😭
بص يا صديقى الحل الوحيد بالترك..
لازم تقارن بين حاجه بتدمر حياتك واخرتك علشان ايه ده كلو انا عارف انه صعب بس مش مستحيل

• عجبني
التفاعلات: عاشق ميرفت
انا زيك كل ما احاول ابطل مش بعرف والمرات الي بطلت فيها رجعت اوسخ من الاول الحل انك تفضل تحاول تبطل او تديث صح وبامان مع ناس ثقه
كلامك صحيح أهم شي
الناس الثقة

• عجبني
التفاعلات: خروف مي مراتي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل فيه اي حل اني اعرف ابطل دياثه حرفيا انا بقيت عايش بس بتديث مش بعمل حاجة تانيه و**** بيعدي عليا ايام متواصله مش بقوم من السرير عمال اتديث مع فحول وبعد كل مره اتفشخ فيها جامد من الفحول بندم وبعيط جامد وبسمح كل الصور والاكونتاات واي حاجة وبقرر اني هبطل خالص لكن مفيش يوم واحد حرفيا وبرجع اوسخ من الاول واعمل اكونتات تاني واتديث😭
تعالي

• عجبني
التفاعلات: Am Mm
شوف دكتور نفسي أفضل لك ومراتك عارفه كده ولا من وراها؟؟

روح لدكتور نفسي يعالجك

الموضوع كله في ايدك
انشف خليك راجل
واتقرب من ****
وخليك فاكر انك راجلهم وسندهم
مينفعش ترخصهم بالشكل ده

• عجبني
ممكن تتواصل معايا لو حابب انا مش دكتور اولا ولا انا الشخص الى مفهوش عيوب انا شخص عادى بس ممكن اقدر اساعدك

عندك حق انا بقالي 10 سنين ديوث ومش عارف ابطل والسبب ماما برضوا هما الي بيعملو فينا كده
لا طبعا مش هما كلنا عندنا امهااات لكن انت خيالك المريض الى بيخليك تبص ليها على انها شرموطه لكن هيا بتلبس براحتها لانها فى بيتها والمفروض قدام ابنها الى هو سندها وضهرها

• عجبني
سبب دياثتك لو خيالات نقدر نحلها بشويه مجهود اما لو سبب دياثتك حاجه حقيقيه وظروف بتعيشها كل يوم محتاجه اراده قبل اي حاجه فحدد سبب الدياثه الاول

بشوية معرصين الراجل بيقول عايز حل تقولو تعال تبقي بتاعنا احنا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%