NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هيا عاملة زي الأكل اللي مستوي هيا حجات حلوة وريحتها جميلة بس مش مستوية
كذلك الموضوع فيه حجات لازم الطبيعي هو يكون احسن فيها
يعني مثلا البلوجوب انا بحب مثلا اقعد ع ركبي عشان المسه وهو يمسكني من شعري او يخليني الحس بطريقة معينة هلاقي اذا الكلام دا ف ال dildo
----
طب مثلا vibrator انا معاكي انه جميل وبيعمل مفول رهيب معايا بس احيانا انا محتاجة للمس المنطقة دي مرة بايده مرة بلسانه مرة بصباعه هحتاج تحريكك معين كلمة معينة نفسي هيعلي ف جزء نفسي هيوصطي بسببه ف جزء فصعب يحل محله بل الحجات دي عاملة زي اكلة بتحبيهها وتفضلي تاكلي ومتاشبعيش طبعا مفيش حد مش بيشبع بس انا بقول مثال
----

ال Butt plug هيا انا بحبها صراحة ف مش هتكلم عنها بس دي ف الاصل مكنتش لعبة جنسية حبيبتي كانت تقريبا دكاترة الصين بيستخدموها للعلاج بس بعدها بدأت لعبة ف التسويق والللعب ع نفسية الست
ف النهاية كل لعبة م دول او اداة بالنسبالي مش هتكفيني متعة ان اكون قدامه واعمل مثلا اوضاع وانا واقفة تمتعني او يبسطنيكمان لو استخدمت ايدي ف منطقة مش هبدل تفكير الراجل ف التعامل معايا
ف النهاية الالعاب دي وسيلة تتبعنا اكتر ولما جربت تعبت وندمت
شكرا لحضرتك بجد شكرا

• حبيته
التفاعلات: طماطم
بالفعل انا مخبياهم بقالى اكتر من شهر لكن جم على بالى النهارده لكن من الواضح انى هتخلص منهم
لازم عزيزتي ...... ممكن تؤذي نفسك ..... **** يبعتلك الشريك المناسب

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Life Arch و طماطم
اسمحي ورغم اعجابي الشديد بخواطرك وشعرك اختلف بس في النقطه دي علميا ويوما ما كما قلت لقيصر ساوضحها
اشكرك عادلة كلامك
الاختلاف صديقي لا يفسد للود قضية ..... اكيد ❤️

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Life Arch و حسن٩٤
المهم ابعدي عن الحاجات دي و لو في حد فحياتك شايفه انو مناسب اعرضي عليه الجواز انتي مش عيب ولا حرام انتي حتكوني طالبه الحلال

• عجبني
لازم عزيزتي ...... ممكن تؤذي نفسك ..... **** يبعتلك الشريك المناسب
شكرا يا صديقتى على النصيحه الغالية ووعد منى الصبح هتخلص منهم كلهم
يارب ياحبيبتى يرزقنا بالعوض كلنا 🤲

• أتفق
  • عجبني
  • طب!
التفاعلات: Adam Afndena, حسن٩٤, S A R A H و شخص آخر
هيا عاملة زي الأكل اللي مستوي هيا حجات حلوة وريحتها جميلة بس مش مستوية
كذلك الموضوع فيه حجات لازم الطبيعي هو يكون احسن فيها
يعني مثلا البلوجوب انا بحب مثلا اقعد ع ركبي عشان المسه وهو يمسكني من شعري او يخليني الحس بطريقة معينة هلاقي اذا الكلام دا ف ال dildo
----
طب مثلا vibrator انا معاكي انه جميل وبيعمل مفول رهيب معايا بس احيانا انا محتاجة للمس المنطقة دي مرة بايده مرة بلسانه مرة بصباعه هحتاج تحريكك معين كلمة معينة نفسي هيعلي ف جزء نفسي هيوصطي بسببه ف جزء فصعب يحل محله بل الحجات دي عاملة زي اكلة بتحبيهها وتفضلي تاكلي ومتاشبعيش طبعا مفيش حد مش بيشبع بس انا بقول مثال
----

ال Butt plug هيا انا بحبها صراحة ف مش هتكلم عنها بس دي ف الاصل مكنتش لعبة جنسية حبيبتي كانت تقريبا دكاترة الصين بيستخدموها للعلاج بس بعدها بدأت لعبة ف التسويق والللعب ع نفسية الست
ف النهاية كل لعبة م دول او اداة بالنسبالي مش هتكفيني متعة ان اكون قدامه واعمل مثلا اوضاع وانا واقفة تمتعني او يبسطنيكمان لو استخدمت ايدي ف منطقة مش هبدل تفكير الراجل ف التعامل معايا
ف النهاية الالعاب دي وسيلة تتبعنا اكتر ولما جربت تعبت وندمت
👏🏼👏🏼

• عجبني
المهم ابعدي عن الحاجات دي و لو في حد فحياتك شايفه انو مناسب اعرضي عليه الجواز انتي مش عيب ولا حرام انتي حتكوني طالبه الحلال
شكرا لحضرتك على النصيحه

• عجبني
التفاعلات: Aboood97
شكرا يا صديقتى على النصيحه الغالية ووعد منى الصبح هتخلص منهم كلهم
يارب ياحبيبتى يرزقنا بالعوض كلنا 🤲
حبيبتي بس من مبدأ خوفا عليكي 🌹
مو اكتر انتي كتير إنسانة جميلة 🌹
واكيد بتلاقي حدا يفهمك ويعوضك ..... الشخص الصح يارب ❤️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: طماطم و Life Arch
انتي ممكن تعرضي نفسك للزواج اسهل خصوصا سنك كويس

• عجبني
اولا مافيش حاجه زي الطبيعي الموضوع مش احتاك وبس لازم يكون فيه طرف تاني بنفس الشهوه والرغبه علشان يوصلك للاحساس اللي عايزه
الكلام البذئ مثلا ف العلاقه ف ناس بتحبه
الاهات النظرات التنهيدات وفيه حركات لا اراديه بتيجي لوحدها من فرط اللذه ودوبان الشهوه

الادوات الجنسيه حتي لو ازبار صناعيه محتاجه غلي الاقل ست زيك تلبسها وتنيكك بيها علشان تحسي المتعه

• عجبني
حبيبتي بس من مبدأ خوفا عليكي 🌹
مو اكتر انتي كتير إنسانة جميلة 🌹
واكيد بتلاقي حدا يفهمك ويعوضك ..... الشخص الصح يارب ❤️
فاهمه قصدك وانتى فعلا معاكي حق

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: S A R A H و Life Arch
  • حبيته
التفاعلات: الاسمر الاسواني
اولا مافيش حاجه زي الطبيعي الموضوع مش احتاك وبس لازم يكون فيه طرف تاني بنفس الشهوه والرغبه علشان يوصلك للاحساس اللي عايزه
الكلام البذئ مثلا ف العلاقه ف ناس بتحبه
الاهات النظرات التنهيدات وفيه حركات لا اراديه بتيجي لوحدها من فرط اللذه ودوبان الشهوه

الادوات الجنسيه حتي لو ازبار صناعيه محتاجه غلي الاقل ست زيك تلبسها وتنيكك بيها علشان تحسي المتعه
شكرا لحضرتك

• عجبني
التفاعلات: حمامه نونو وبزاز كبيره
  • حبيته
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عايز اقولك ان اللي كانت معايا ست و حصل بصناعي و احنا الاتنين كنا عايزين دا وفيه شهوه عاليه عليه ف كانت النتيجه فوق الرضا بشويه لها ولي

من فترة اشتريت بعض sexual tools زى
vibrato r& butt plug & dildo ........
وكل مره بطلعهم واحاول استخدهم لكن حاجه من جوايا بتقولى لا
جربتوا قبل كده تستخدموا الادوات دي وهل فعلا بتعطي احساس زى الاحساس الطبيعى ؟
امممممم لا ما جربتها لكن اعتقد انها ما راح تكون بنفس لذه الطبيعي لان الطبيعي فيه احتواء ومشاركه

• عجبني
التفاعلات: طماطم و Mimo130sm

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%