NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ثاني رسالة معنا لليوم
للجميلة @مجنونة مطرقعة

عاملة ايه بالشباب يا مجنونة😂🌸

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: EVILL KING و القمر 🌸
سؤالنا المرادي لحكيم المنتدى
@Life Arch
لو كنت مش متزوج وخيروك بين اي بنت من بتوع المنتدى اختيارك لمين؟
عاوز اسم

ردك يا باشا🌸

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Life Arch و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
رسالة من مجهول لشخص غالي علينا بالمنتدى

انتى بجد وحشتينى اوى عاوزك تسمحينى انى اخر فتره بعد عنك وقصرت معاكى وفى حقك بعد فى واقت انتى كنتى محتاجه حد يكون سند ليكى وظهر وانا للاسف بعد فى اصعب واقت ليكى سامحينى انتى بجد بعدك ده مجنني نفسى ترجعى تانى نتكلم ونرخم على بعض فاكره لما قولتى انت الشخص الوحيد اللى مستحيل اخسرو وانا كمان مصعب اوى انى اخسرك وفاكر كل الكلام اللى كان بينا وكل كلمه ياريت ترجعى تانى ونتكلم مفتقد وجودك جدا كنت انتى الوحيده اللى بدأت اتكلم معاها عن حياتى واعرفها دنيتى بس معرفش ليه انا بعت ياريت تسمحينى
اختى بجد اللى عمرى ما نستها ابدا ♥️♥️😭😭
@Vampire Dark

وانا بقولك انتي فعلا وحشتينا واذا كنتي بتدخلي ابقي زورينا وطمنينا عنك بنتمنالك كل الهنا والسعادة والخير حبيبتي ليل 🌸♥️

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: EVILL KING
  • حبيته
التفاعلات: T i to
  • عجبني
التفاعلات: القمر 🌸
طيب يا جماعة لسا في رسائل تانية حلوة وخطيرة بس هنخليها لبكرة عشان متملوش منا كونو بالقرب كل يوم بعد الفطور هكون معكم عشان تفضفضو براحتكم😂🌸
انا لسه مجتليش حاجه 🥺🥺

• بيضحكني
التفاعلات: SAURON و القمر 🌸
رسالة من مجهول لشخص غالي علينا بالمنتدى

انتى بجد وحشتينى اوى عاوزك تسمحينى انى اخر فتره بعد عنك وقصرت معاكى وفى حقك بعد فى واقت انتى كنتى محتاجه حد يكون سند ليكى وظهر وانا للاسف بعد فى اصعب واقت ليكى سامحينى انتى بجد بعدك ده مجنني نفسى ترجعى تانى نتكلم ونرخم على بعض فاكره لما قولتى انت الشخص الوحيد اللى مستحيل اخسرو وانا كمان مصعب اوى انى اخسرك وفاكر كل الكلام اللى كان بينا وكل كلمه ياريت ترجعى تانى ونتكلم مفتقد وجودك جدا كنت انتى الوحيده اللى بدأت اتكلم معاها عن حياتى واعرفها دنيتى بس معرفش ليه انا بعت ياريت تسمحينى
اختى بجد اللى عمرى ما نستها ابدا ♥️♥️😭😭
@Vampire Dark

وانا بقولك انتي فعلا وحشتينا واذا كنتي بتدخلي ابقي زورينا وطمنينا عنك بنتمنالك كل الهنا والسعادة والخير حبيبتي ليل 🌸♥️
لم نفسك ي اخ

• بيضحكني
  • ماااشي
التفاعلات: القمر 🌸 و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
انا لسه مجتليش حاجه 🥺🥺
لا مع الاسف لحد الان مفيش حاجة لحضرتك عندي ان شاء **** الايام الجاية🌸

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%