NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بس عرفتي منين ان متجوزه
رد من صحاب الرسالة المجهول

@هدهوود
ليه بتتعمل على ان البيسئل واحده
وبعدين انتى القولتى انك متجوزه قولتى حاجات كتير بس مش بتاخد بالك

طلب من مجهول

@Ms Roony
عندك خبرات كثيره بيستفاد كتير من منشوراتك يا ريت تشاركينا موضوعات اكتر ونقاشات اكتر وشكرا

ردك

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Jack Sparrow و Adam Afndena
رد من صحاب الرسالة المجهول

@هدهوود
ليه بتتعمل على ان البيسئل واحده
وبعدين انتى القولتى انك متجوزه قولتى حاجات كتير بس مش بتاخد بالك
مش القمر ده واحده انا برد عليكي وفكرتك انتي اللي بتسالي بشوفك متابعاني ولا لا وعرفتي ده من الكومنتات ولا لا

مش القمر ده واحده انا برد عليكي وفكرتك انتي اللي بتسالي بشوفك متابعاني ولا لا وعرفتي ده من الكومنتات ولا لا
حبيبتي ركزي معي اي رسالة فيها منشن باسمك دي من واحد ببعتهالي على الخاص وانا بعتبهالك هنا على العام عشان ما تعرفي من صاحب الرسالة هاي

الرسالة الاولة منه والرسالة دي برد عليكي فيها وانا سميت الشخص دا المجهول يعني اللكام دا مع شب بس مجهول تمام كدا؟

• عجبني
التفاعلات: هدهوود
سؤال من مجهول

@DALIA AHMAD
هو انتي ميولك ايه بالضبط شويه بنشوفك استريت وشويه ليز ممكن توضيح؟

ردك

حبيبتي ركزي معي اي رسالة فيها منشن باسمك دي من واحد ببعتهالي على الخاص وانا بعتبهالك هنا على العام عشان ما تعرفي من صاحب الرسالة هاي

الرسالة الاولة منه والرسالة دي برد عليكي فيها وانا سميت الشخص دا المجهول يعني اللكام دا مع شب بس مجهول تمام كدا؟
تمام اول مره تحصل معايا وفهمتها🙂

• أتفق
التفاعلات: القمر 🌸
تمام اول مره تحصل معايا وفهمتها🙂
دي لعبة ودا نظامها لو تحبي ترجعي تردي على الرسائل كانك بتكلمي الشب وهو هيتابع التعليقات ويرد علي على الخاص

سؤال من مجهول

@Yasmin55
كل سنه وانتي طيبه
ممكن اعرف رأيك هل كل واحد بيظهر هنا بشخصيته الحقيقيه ولا بقناع مزيف وهل تقدري تفرقي بين الاتنين؟
و انت طيب
بص رأي الشخصي الذي لا قيمة له 🙆🏻‍♀️
ان هنا فيه النوعين الاول الي بيمثل شخصية تانية تماما غير شخصيته لارضاء نفسه و رغباته
و في نوع التاني (الي انا شخصيا منه ) الي شخصيته الي هنا هي مجرد مرآة لي شخصيته الحقيقية لاكن مش كلها اكيد لان فيه جوانب تانية صعب تبان هنا

مستحيل تعرف عامة مين بيمثل و مين لا او علي الاقل انا محاولتش لاني مش مهتمة الصراحة 🙆🏻‍♀️

• بيضحكني
دي لعبة ودا نظامها لو تحبي ترجعي تردي على الرسائل كانك بتكلمي الشب وهو هيتابع التعليقات ويرد علي على الخاص
لا انا ميشغلنيش شباب لو اعرف انه مش انتي مكنتش رديت اساسا مش بحب اكسف بنوته بس
ووعد لما جوزي يرجع مش هيشوف وشي هنا تاني ابعتيهاله😎

• أتفق
رسالة وطلب من مجهول

@البرنسيسه ليدي ارجعي لعقلك بلاش تدخلي السكه الوحشه دي انتي مش كدا وشخصيتك مش كدا حافظي علي تفكيرك وشخصيتك اللي مفيش اجمل منهم ومتمشيش ورا حد

ردك

• حبيته
التفاعلات: Señora Abeer
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: J U B A
هي كده فرقت ف اي بالظبط
ف الحياه حجات كتير انت وانتي تقصد اي
اللهم الصبر هسالك المجهول تاني

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Kιɳg Jr و J U B A
و انت طيب
بص رأي الشخصي الذي لا قيمة له 🙆🏻‍♀️
ان هنا فيه النوعين الاول الي بيمثل شخصية تانية تماما غير شخصيته لارضاء نفسه و رغباته
و في نوع التاني (الي انا شخصيا منه ) الي شخصيته الي هنا هي مجرد مرآة لي شخصيته الحقيقية لاكن مش كلها اكيد لان فيه جوانب تانية صعب تبان هنا

مستحيل تعرف عامة مين بيمثل و مين لا او علي الاقل انا محاولتش لاني مش مهتمة الصراحة 🙆🏻‍♀️
رد من المجهول

هل تفتكري الشخصيه الحقيقيه اللي في الواقع ولا اللي هنا
وهل بيفرق معاكي لون او رتبة الشخص اللي بتتكلمي معاه ولا دا ملوش تأثير؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%