NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: mondy_2
دا يابني و**** حرفيا بيشتغل على المنتدى كله
بيعمل اثارة جدل وهو ده اخره في الاثاره يثير حاجه تانيه لا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: أفنان
منتظره اجابتكم
١- راضية عن حياتى لكن مش سعيدة ولا حزينة
٢-لنفسي لانى باجى عليها ديما ومضيعة حقها
٣-هبعد لأن حب من غير جواز مشاعر ضايعة ع الفاضي
٤-مجرد سنين عشتها وبعيشها على أمل اعيش الحياة اللى استحقها💚
٥-مش على حد محدش يستاهل ابكى عشانه انا ديما ببكى عليا وعلى قلبي ومشاعرى
٦-حد بحبه وفاهمنى وقادر يحتويني
٧-حبيبي
٨-مش عارفة كويس لان الانسان قادر يكون على طبيعته من غير تصنع وانه ابو الاخلاق وملوش ف الحاجات الغلط لكن احنا بنغلط وبنتوب مش ديما بنحب الغلط ف بسأل نفسي ديما اللى عمل المنتدى دا ازاى قادر يتحمل يشيل كل ذنوبنا دى **** يسامحنا كلنا محدش فينا وحش بس احنا بشر وبنغلط **** يصلح حالنا اتمنى بس يضيفوا خاصية ان لو عاوزة امسح بوست او حاجة نزلتها عادى او لو حابة امسح الاكونت ف يوم يتمسح كل شيء كتبته ف يوم لان احنا هنتوب بس مش هنكون حابين نسيب ورانا ذنوب جارية
٩-بيسكن قلبي كل شيء لطيف ف الكون كل عصفور وشجرة كل قطة وكل انسان ساب ف قلبي كلمة حلوة وابتسامة💚
١٠-لأ مفيش حاجة اسمها حظ بالنسبالى لو حصل حاجة حلو او وحشة بيجي ف بالى على طول قوله تعالى:(وعسى ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم وعسى ان تحبوا شيئا وهو شر لكم و**** يعلم وانتم لا تعلمون)

• حبيته
التفاعلات: أفنان و بــروفيـســـور فى الـرزع
٧-حبيبي
٨-مش عارفة كويس لان الانسان قادر يكون على طبيعته من غير تصنع وانه ابو الاخلاق وملوش ف الحاجات الغلط لكن احنا بنغلط وبنتوب مش ديما بنحب الغلط ف بسأل نفسي ديما اللى عمل المنتدى دا ازاى قادر يتحمل يشيل كل ذنوبنا دى ** يسامحنا كلنا محدش فينا وحش بس احنا بشر وبنغلط ** يصلح حالنا اتمنى بس يضيفوا خاصية ان لو عاوزة امسح بوست او حاجة نزلتها عادى او لو حابة امسح الاكونت ف يوم يتمسح كل شيء كتبته ف يوم لان احنا هنتوب بس مش هنكون حابين نسيب ورانا ذنوب جارية
٩-بيسكن قلبي كل شيء لطيف ف الكون كل عصفور وشجرة كل قطة وكل انسان ساب ف قلبي كلمة حلوة وابتسامة💚
١٠-لأ مفيش حاجة اسمها حظ بالنسبالى لو حصل حاجة حلو او وحشة بيجي ف بالى على طول قوله تعالى:(وعسى ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم وعسى ان تحبوا شيئا وهو شر لكم و**** يعلم وانتم لا تعلمون)
بصراحة طريقة كلامك بينت قد ايه انتى انسانة جميلة اوى من جواكى بجد ❤️❤️

٧-حبيبي
٨-مش عارفة كويس لان الانسان قادر يكون على طبيعته من غير تصنع وانه ابو الاخلاق وملوش ف الحاجات الغلط لكن احنا بنغلط وبنتوب مش ديما بنحب الغلط ف بسأل نفسي ديما اللى عمل المنتدى دا ازاى قادر يتحمل يشيل كل ذنوبنا دى ** يسامحنا كلنا محدش فينا وحش بس احنا بشر وبنغلط ** يصلح حالنا اتمنى بس يضيفوا خاصية ان لو عاوزة امسح بوست او حاجة نزلتها عادى او لو حابة امسح الاكونت ف يوم يتمسح كل شيء كتبته ف يوم لان احنا هنتوب بس مش هنكون حابين نسيب ورانا ذنوب جارية
طول عمري عارف انك طيبة واطيب قلب عرفته كل كلمه قلتيها صح بجد ❤️

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و أفنان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
منتظره اجابتكم
1- مش أحسن حاجة
2- لنفسي لإني غلطت في حقي كتير
3- كسم حبيبي علي كسم الحب اللي مينتهيش بجواز
4- خرا
5- علي حالي
6- البنت اللي كنت بحبها علشان تعرف انها بجد كسرتني
7- أعز صديق
8- 6 بالكتير علشان انا سبب دخولي هو القصص و مستواها اتفشخ
9- محدش
10- اه جداً

• عجبني
منتظره اجابتكم
نعم
مافيه حد
اقوله روح وما ابي اشوف وجهك
حياه جميله جدآ
مافي حد ابكي عليه
ابويا
الشيبسي
منتدى جميل
ابويا
لا ابدآ حظي رائع

• حبيته
منتظره اجابتكم
سعيد نوعا ما

زوجتي والسبب دخولي للمنتدى واعتبره خيانة لها ولكن الموضوع اصبح ادمان بالنسبة الي

رح يصيبني اكتئاب وحصل معي فعلا

حياتي جميلة مبنية على البساطة ولكن بعض من حولي استغلو طيبتي وكسروني في بعض الاحيان

والدي رحمه ****

والدتي او زوجتي

حبيبتي زوجتي

المنتدى جميل خصوصا وجود بعض الاعضاء المتميزين فيه ودائما يتحفونا بمواضيع ثقافية عن الجنس

زوجتي

الحظ احيانا يعاندني ولكن لا اعتبره سيء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%