NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه ‏لقد أطفئنا الأنوار، من أراد أن يجدنا، فليحرق نفسه .

قلبتي المواجع

لا اهتم لها بس أن الوجع
ما انتي انسي اللي فات طوري من نفسك و فةرك و مهاراتك و شغلك و أعملي لنفسك كرير في شغلك و حياتك

‏التعلُق أمر مُرعب جداً، كل ما بتتعلق ب مكان، إنسان، علاقة، بتسيب فيها جُزء منّك، ولما بيروحوا بتلاقي نفسك فاضي من جواك، بتبقي عامل زي التايه مُش عارف تعمل إيه ولا تروح فين، بتبقي أغلب الأوقات ساكت أو بتلجأ للنوم عشان تهرب من الواقع، وحقيقي دي مرحله صعب أي حد يتجاوزها.والمؤسف حقًا أن "أغلب الذين كرهوا الحب كانوا أكثر الناس حباً وشغفاً وصدقاً، لكنهم خُذلوا"
عندك حق يمكن مقولة مفيش بيتجرح اوي غير لما بيكون بيحب أوي
بس كل التجارب المريره اللي بتمر علينا وبتاخدمن أرواحنا هي اللي بتوصلنا لمرحلة النضج في العلاقات والاختيارات
اهم حاجه تعدي المرحلة دي بخير وسلام

انا لا يهمني من كان بس وجع الذي في القلب هو الذي يباقي
اذا اردت شيئا بشدة فطلق صراحه فإذا عاد إليك فهو ملك لك الي الأبد وإذا لم يعد فهو ليس لك من البداية

اذا اردت شيئا بشدة فطلق صراحه فإذا عاد إليك فهو ملك لك الي الأبد وإذا لم يعد فهو ليس لك من البداية
انا من نوع الذي يقول إن لم يكون لي لان يكون لي احد

• بيضحكني
التفاعلات: Memo14
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المهم انتى رجعتى قوية

عندك حق يمكن مقولة مفيش بيتجرح اوي غير لما بيكون بيحب أوي
بس كل التجارب المريره اللي بتمر علينا وبتاخدمن أرواحنا هي اللي بتوصلنا لمرحلة النضج في العلاقات والاختيارات
اهم حاجه تعدي المرحلة دي بخير وسلام
صح يامان

الحب هيك هو صعب تكملي بعلاقة بدون مايكون حدا خربها ووقت تخرب جزء منك بروح وبضل مع لشخص يلي كنتي بتحبيه وقلبك بينكسر وبينجرح ومافي شخص بهالعالم بعوضك عن هالشي او بنسيكي بس نصيحة عيشي حياتك بلا حب بلا وجع قلب تحياتي

قلبت ليه علينا المواجع ما الواحد عامل نفسه بتاع جنس ومش بتاع حب وبيحاول ينسى لكن للأسف مستحيل ينسى حد اتعلق بيه لدرجة الإدمان خصوصا لو الحد ده مكنش اد حبك ليه واتخلي عن المحاربة عشان نبقى سوا

سايبني وماشي ولا همك ونسيت حبي اللي في دمك
كسم الحب وكسمك

• بيضحكني
التفاعلات: 𝒬𝓊ℯℯ𝓃 ℛℯℯ𝓂
كام شخص حاسس الاحساس دا؟؟
طبعا يا بيه ملايين 😂😂😂

‏التعلُق أمر مُرعب جداً، كل ما بتتعلق ب مكان، إنسان، علاقة، بتسيب فيها جُزء منّك، ولما بيروحوا بتلاقي نفسك فاضي من جواك، بتبقي عامل زي التايه مُش عارف تعمل إيه ولا تروح فين، بتبقي أغلب الأوقات ساكت أو بتلجأ للنوم عشان تهرب من الواقع، وحقيقي دي مرحله صعب أي حد يتجاوزها.والمؤسف حقًا أن "أغلب الذين كرهوا الحب كانوا أكثر الناس حباً وشغفاً وصدقاً، لكنهم خُذلوا"
دي حقيقه يا جلاله الملكه

فكك من المواجع الصوره الجديده جامده 😂😂

كلام ف كلام و احتا نقراه

عودة
أعلى أسفل
0%