NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال يوم واحد تبقه انت ست وانا ابقه راجل

بقولك مثال بس الولد عموما ليه حريتو اكتر م البنت ف انا عايزة ابقا بحريتى زى الولد😂
طب ما تكوني بحريتك عادي اعملي اللي انتي عايزاه في أي وقت و مكان عادي وكسم اي حد محدش ليه حاجه عندك و لو على كلام الناس فا ناس طول وقت بتتكلم ف طز فيهم
علي فكره بقي في بنات بحريتها اكتر من ولاد و فاتحين علي بحري 😂

طب ما تكوني بحريتك عادي اعملي اللي انتي عايزاه في أي وقت و مكان عادي وكسم اي حد محدش ليه حاجه عندك و لو على كلام الناس فا ناس طول وقت بتتكلم ف طز فيهم
علي فكره بقي في بنات بحريتها اكتر من ولاد و فاتحين علي بحري 😂
م انا مش بيهمنى حد بس بردو ف حاجات مينفعش تتعمل مش بحب اخرج عن الاداب العامه🌚😂

م انا مش بيهمنى حد بس بردو ف حاجات مينفعش تتعمل مش بحب اخرج عن الاداب العامه🌚😂
ونعم الادب 😂♥️

سؤال بس عوزه حد جرئ ى عيال يجاوب عليه من البنات او الولاد ...
احنا الستات احيانا بنبقه عوزين نحس احساس الراجل اى وهو بينيكنا واى احساسه لما يكون فيه بتاع كدا وبيقف ..وهو بيدخلو فى كس واحده كمان بيحس بايه
جريئه انا صح ..بس اغلبنا كستات بتيجى ثوانى كدا علينا ويجيلنا الفضول دا ..حابين انوثتنا جدا ومستمعين بيها بس فضول مش اكتر ..ودا بالنسبه لناحيه الجنس ..اما النواحى التانيه ماتعدش ..يعنى مثلا ببقه نفسى لو كنت راجل مثلا عشان اطلع ف اى وقت ..اسهر فى اى وقت ..اسافر براحتى ..اخد حريتى ف كل شئ ..اضحك حتى بحريتى لو فى مكان عام ..اجرب اعملها وانا واقفه 😂 كدا
انتو بقه كجنس الرجالة بيجيلكم الفضول دا برضو احيانا ولا عندكم الحته الذكوريه وبتقولو لاء 😏
عوزه اجابات صريحه احنا بنتبادل ثقافات بينا جنسين مختلفين
لا يا ستي انا مستمتع برجولتي و زبي ينيك و افشخ اللبوات دي متعتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زى مثلا لما شباب اسكندريه بتتجمع ف بنزيمه و يخربها رقص و مهرجانات و هما اساسا ميعرفوش بعض😂
تسلمي تسلمي هى دي المحبة 🤣🤣🤣🤣

الذكوره طاغيه على تفكيرى
مفكرتش بصراحه و مجرد التفكير الفكره مش لذيذه نهائى

سؤال بس عوزه حد جرئ ى عيال يجاوب عليه من البنات او الولاد ...
احنا الستات احيانا بنبقه عوزين نحس احساس الراجل اى وهو بينيكنا واى احساسه لما يكون فيه بتاع كدا وبيقف ..وهو بيدخلو فى كس واحده كمان بيحس بايه
جريئه انا صح ..بس اغلبنا كستات بتيجى ثوانى كدا علينا ويجيلنا الفضول دا ..حابين انوثتنا جدا ومستمعين بيها بس فضول مش اكتر ..ودا بالنسبه لناحيه الجنس ..اما النواحى التانيه ماتعدش ..يعنى مثلا ببقه نفسى لو كنت راجل مثلا عشان اطلع ف اى وقت ..اسهر فى اى وقت ..اسافر براحتى ..اخد حريتى ف كل شئ ..اضحك حتى بحريتى لو فى مكان عام ..اجرب اعملها وانا واقفه 😂 كدا
انتو بقه كجنس الرجالة بيجيلكم الفضول دا برضو احيانا ولا عندكم الحته الذكوريه وبتقولو لاء 😏
عوزه اجابات صريحه احنا بنتبادل ثقافات بينا جنسين مختلفين
انا تفكيرى زيك كدا و اعتقد انى فكرت فكل دة حتى حتة اعملها وانا واقفة و لعب الكورة و حاحات كتير
بس ك رجالة بحس الى هو لو فكروا ف دى ف هما كدا بيميلوا ل سوالب النقطة دى خط احمر عندهم
يعنى ااه احنا ممكن لو بنات سوا نجرب واحدة تنيك التانية و نبدل حتى احنا كدا نعتبر ليز لكن لو واحدة منهم جرىت مع راجل بجد هتلاقي انوثتها طاغية حتى لو كانت بتنيك صحباتها
على عكس لو راجل فكر و جرب كدا مع راجل تانى ولا حاجة
ف هو لو جه ينيك هتلاقى حاجات نايمة و نغنى اغنية طلع مبيعرفش بتاعت سعد الصغير

انا تفكيرى زيك كدا و اعتقد انى فكرت فكل دة حتى حتة اعملها وانا واقفة و لعب الكورة و حاحات كتير
بس ك رجالة بحس الى هو لو فكروا ف دى ف هما كدا بيميلوا ل سوالب النقطة دى خط احمر عندهم
يعنى ااه احنا ممكن لو بنات سوا نجرب واحدة تنيك التانية و نبدل حتى احنا كدا نعتبر ليز لكن لو واحدة منهم جرىت مع راجل بجد هتلاقي انوثتها طاغية حتى لو كانت بتنيك صحباتها
على عكس لو راجل فكر و جرب كدا مع راجل تانى ولا حاجة
ف هو لو جه ينيك هتلاقى حاجات نايمة و نغنى اغنية طلع مبيعرفش بتاعت سعد الصغير
بصي انا متفق معاكي بس برضو زي مانت بتقولي الرجالة مينفعش مع بعض نفس المبدأ الستات مينفعش مع بعض ك عقل و كلام مفهوش نقاش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%