NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: عاشق للنيك والمتعة
@ZOMORODA نولعها بقى 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

• بيضحكني
التفاعلات: دلوعة نسوانجي
  • حبيته
التفاعلات: Coraline
  • حبيته
لا كفايه ولعه النهارده كدا تمام اوي دا البيت عندي كان كلو فرح ❤️
يديم الافراح عندك دايما يارب

• حبيته
شكرا ع المنشن اخويا ....
كل سنه وانتي بخير وصحه وسلامه وسعاده وعمر مديد 🤍🌹😊

• حبيته
  • بيضحكني
شكرا ع المنشن اخويا ....
كل سنه وانتي بخير وصحه وسلامه وسعاده وعمر مديد 🤍🌹😊
وانت بألف صحه وسلامه يارب ❤️ 🌹

• حبيته
التفاعلات: Cool samy
موجود يابا قبل المنشن روح شوف ألبرت يأكل اي الراجل طالع من القبر هفتان
كل وجه هنا عشان يحلى بيك نياههاهاهاهاهاها

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل وجه هنا عشان يحلى بيك نياههاهاهاهاهاها
يسطا انا بهرب منه عمال يتصل عليا يقولي يا تيتو ابوس ايدك قولي القانون وانا اقوله مينفعش ألبرت روح نام دودك اولي بيك

حابه اشاركوا فرحتي بعيد ميلادي ال 21 😌♥️ وبتمنى .. يارب ديماً ينعم عليا وعليكو بالستر و الرضا وراحه البال.. وبجد احب اقول لكل الموجودين فالمكان ده .. ربِنا يسعدكوا ويفرح قلبكوا زي ما انا مبسوطه وفرحانه دلوقتي ويبعد عنكو كل هم وبتمنى اني اشوف المكان ده حاجا كبييره اوي لانو بجد من اجمل الحاجات اللي حصلتلي فحاياتي.. سعيدة بجد بكوني هنا ومع. ناس روحها جميله وطيبين زيكوا💖
⁦⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤⁩
💋 ♥Happy Birthday ya 7apip 2lpy

• حبيته
يسطا انا بهرب منه عمال يتصل عليا يقولي يا تيتو ابوس ايدك قولي القانون وانا اقوله مينفعش ألبرت روح نام دودك اولي بيك
دودك ارثر ,😂😂😂😂😂😂😂😂

حابه اشاركوا فرحتي بعيد ميلادي ال 21 😌♥️ وبتمنى .. يارب ديماً ينعم عليا وعليكو بالستر و الرضا وراحه البال.. وبجد احب اقول لكل الموجودين فالمكان ده .. ربِنا يسعدكوا ويفرح قلبكوا زي ما انا مبسوطه وفرحانه دلوقتي ويبعد عنكو كل هم وبتمنى اني اشوف المكان ده حاجا كبييره اوي لانو بجد من اجمل الحاجات اللي حصلتلي فحاياتي.. سعيدة بجد بكوني هنا ومع. ناس روحها جميله وطيبين زيكوا💖
⁦⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤⁩
كيوت اوى، لسه صغننه ياقمر🤣🤣
عقبال ال100 سنه حب وسعاده وهنا وراحه بال، وتحققى فحياتك كل اللى بتحلمى بيه يارب ، كل سنه وانتي طيبه وبخير دايما يارب 🌹 🌹 🥰 🥰 🥰

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: AMGjr
⁦⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤⁩
كل سنه وانتي طيبه وعقبال مليون سنه فرح وسعاده

• حبيته
انا اروح انام مكان ألبيرت احسن😆
خد هنا تعالى البرت دلوقتى مع نيوتن ولو رجع لقاك مكانه هيفرمك

عودة
أعلى أسفل
0%