NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة يوم الوقفة والتلات شراميط والمفاجأة

بدايه حلوه بس فيها سرعه للأحداث
 
  • عجبني
التفاعلات: Medo said56 و Molto
  • عجبني
التفاعلات: حظوا
  • عجبني
التفاعلات: Medo said56
  • عجبني
التفاعلات: حظوا و Medo said56
  • عجبني
التفاعلات: حظوا و Medo said56
بعد ما واحدة صوتت واغمي عليها بسال زياد مين دي قالي دي امي
انا: ايه جابها هنا
هو : معرفش عمرها م كانت بتيجي هنا اناا مش عارف اعمل ايه دي ختقول لابويا وانت عارف ابويا عامل فيها شيخ احا وهيقتلني
انا : لازم تكسر عنيها عشان متقولش
هو : قصدك ايه انت اتجننت
انا : يعم كسمك مش وقته قبل ما تفوق انت مش كنت قايلي انك نفسك تنيكها وان هيا بتتمنيك عليك وانت نفسك فيها
هو:ايوا بس معرفش انها هتيجي كدا طب هنعمل ايه
انا : قلعها بسرعة كل الهدوم دي وببص لقينا البنتين لبسو وطلعو يجرو بسرعة وقفلو باب الشقة انا حسيت انه فيي حاجة ف الموضوع بس قلت هسييها تمشي زي ما تمشي
زياد قلع امه الهدوم كلها بقت بالاندر والبرا هوصفلك جسم امه هي مش طويله اوي ولا قضيرة طولها 165
بيضة وبشرتها ناعمة زي ******* انا كنت متوقع اني هلاقي كرش عشان سنها الي تقريبا 41 سنة وخصوصا ان هيا عندها طياز وبزاز كبيره لكن لاقيت عكس كدا تماما بطنها مشدودة ولا اجدعها بورن ستار جسمها ابيض اوي بينور
امك بطل يزياد
اتفاجأت بيه بيضحك ويقلي ايه رايك قلعتهالك اهو عاوز تكسر عنيها انا اتصدمت من الي هو بيقوله رغم انه كان نفسي لكن متوقعتش انه يطلع ديوث احنا صحاب من زمان ومحستش انه ديوث قبل كدا انا قلتله روح هات كوباية ماية
هو ماية ليه ؟
انا: هفوقلك الشرموطة وهنيكها بمزاجها واخليها كلبة
هو : دي عنيدة ودماغها ناشفة دي ممشية ابويا ع الشعرة اسمع مني اكسر عنيها بعد كا هنفوقها
انا : متنجز يخول واسمع الكلام هيكفهالك دولقتي
هو : ماشي راح جاب الماية وجه خد الماية اهي
انا : صورتها صورتين وقلعتها الاندر والبرا وصورتها تاني
ودلقت الماية ع وشها قامت مفزوعة ورجعت تشتم زياد تاني
هي : يخول هقول لابوك البت كانت بتنيكك بالخيارة وفاتح الشقة دعارة يمتناك وجايبلي فيها صحابك وجايبلي نسوان انا هقول لابوك اخليه يقتلك انا هوريك
انا : بصي لنفسك ايه مش حاسة بهوا بيخبط ف كسك مش حاسة انك عريانة مش حاسة عملنا فيكي ايه
هي : قلبت وشها من ست جريئة وقوية وقعدت تعيط وتقول لابنها ليه كدا عملت فيك ايه عشان تعمل فيا كدا انا عملتلك ايه وفضلت تعيط وقالتلي انتو عايزين ايه دلوقتي
انا : مش عايزين منك غير الامان متفضحيناش
هي : انا هقتلكو وهفضحكم وقايمة تلبس شديتها من ايديها وقعدتها تاني وفرجتها ع الصور
انا : ها هتغيري رايك كدا ولا لسه مصممة
هي :!رجعت تعيط تاني وقالتلي انا هعملك كل حاجة بس طلع الخول ده برا وواعدني انك متفضحنيش
استغربت من ردة فعلها الي اتغير ف ثانية بعد مكنت حاسس ان خلاص دي اخرتنا انا والخول ابنها وانها ولية قادرة فعلا ومش هتسكت قلبت ملاك ف ثواني قلت لزياد يطلع برا الاوضة
هي : لا يطلع برا الشقة ويسبني معاك
بيني وبينكو انا خفت من الولية قلت دي هتقتلني ولا ايه 😂 بس ف نفس الوقت حسيت ان هيا هاجت عليا انتو عارفين الفورمة تهيج الحورمة بس استغربت دي ام صحبي ويعتبر مربياني عمري محسيت نحيتها باي احساس جنسي بس هي ظلوقتي الي عوزاني وانا قاعد سرحان قطع تفكيري صوت باب الشقة بيتقفل وزياد خرج برا
هي : بص بقي يا سيدي
انا مقاطعها سيديك ؟
هي : اه سيدي وتاج راسي كمان
انا دماغي جايت ايرور هي مالها الولية دي الصدمة طيرت عقلها ولا ايه
هي قاطعة تفكيري تاني : انا اصلا من زمان نفسي فيك من وانت عيل صغير مع ابني ف الاعدادي وانا الي راسمة الخطة دي كلها عشان اجيبك هنا وانا الي نزلت رحمة بدري عشان متخلصش اللبن كله لوحدها اللبوة بس انت الي طماع ودخلت ع البت التانية وبوظتلي الخطة الي كنت عملاها كنت حاسبة انك هتنام وانا هتصل بزياد ينزل واطلعك وانت نايم هغتصبك
انا: انا مش فاهم حاجة دماغي واقفة
هي : انا هفهمك بس بعد ما تمتعني الاول انا نفسي فيك من زمان ومن غير مقدمات نطت علي زوبري تمص فيه ولا جدعها شرموطة انا زبي من المفاجآت والصدمات دي كلها مش عايز يقف بس هيا مصها يوقف الحجر فضلت تمص فيه لحد ما وقف كان بتدخله لحد زورها وتخرجه ولا اجدعها بورن استار انا قلبتها عكسي 69 وشفت كس بينور حرفيا عمري ما شفته ف حياتي واتصدمت تاني لما لقيت اسمي ع كسها بالانجليزي
دي اول مرة اكتب قصة ف معرفش لكتب ازاي بس دي قصة حقيقية القصة بداءت يوم الوقفة عادي شباب بنطلع نخربها نسوان وكدا قابلت زياد صحبي هنروح نكلم بقيت الرجالة ونيجي
زياد :يسطا جايبلكو بت بنت متناكة فاجرة
انا : يعم كل مرة بتقول كدا وبتجيب واحدة شبهك
زياد :يعم بقولك ايه شوف بعد كدا احكم ولو مش حلوة هخليك تنكني
انا: يعم كسمك مليش ف الخشن
زياد : طب يسطا انا محلقتش شعرتي عايز احلقها
انا :هعمل لكسمك ايه اطلع احلقها وانا هجيب العيال واجيلك
زياد: تمام
ملحوظة بس زياد كان من عيلة غنية ف كان له شقة لوحده كنا بنخربها فيها
رحت لميت صحابنا وجبنا الحاجة وطلعنا خبطنا فتح الباب
انا : ايه يسطا في البت
هو : البت جوه جايبة معاها صحابها اتنين
انا: قشطة
دخلت انا وابراهيم وعيد دول اتنين صحابنا ملهومش دور ف القصة عشان هينيكو ويروحو
شفت تلات نسوان مفيش كلام هيوصفهم اول واحدة ميرنا طولها 155 وزنها 60 يعني مبقلظة بزاز ايه وطياز ايه جمدان ال60 كيلو كلهم ف بزازها وعندها 20 سنة التانية هيام ودي طيزها مش كبيرة بس عندها بزاز مشدودين اوي وجامدين عندها 18 سنة وطولها 160 التالتة بقي دي اجمد واحدة فيهم رحمة دي مش لاقي كلام اوصفها بس كانت كل حاجة فيها مظبوطة طياز وبزاز وكل حاجة دي 170 وزنها 70 بيضة وبشرتها حمرا اوي وعندها 21 سنة
اول ما دخلت اه يبن الاحبة زوقك اتظبط اهو
زياد : شوفت يعم مش قلتلك
عيد : جبتهم منين دول ياض
ابراهيم : يعم ايه الجمدان ده انا مش قادر وكان داخل ع رحمة وبيقلع التيشرت
رحمة : حيلك حيلك انا الي هختار عايزة ابو عضلات ده
وشاورت عليا
اه نسيت اوصفلكم نفسي انا اسمي يوسف 22 سنة متخرج من تربية رياضية وعندي جيم صغير كدا حسمي رياضي بلعب جيم من وانا ف اعدادي طولي 175 ابيض وشعري ناعم
انا : تعجبيني يا لبوة
هيا : لا انت الي عجبتني
واحنا بنتكلم لقيت ابراهيم خد هيام ودخل اوضة
وعيد خد ميرنا ودخل اوضة
وزياد قاعد بيلعب ف الموبايل
خد رحمة ودخلت اوضة تانية رفعتها ع كتفي ودخلنا الاوضة رمتها ع السرير شديت القميص الي كانت لبساه قطعت ومكدبش عليكو دي اول مرة اشوف واحد قدامي بجد بس كنت بقرا قصص كتير ف عارف اداعب ازاي واعمل كل حاجة ازاي
بعد ما قطعت القميص نزلت ع ركبها شدت البنطلون ونزلت تمص ف زبي وهي محترفة فشخ مكملتش دقيقتين جبت كمية لبن عمري ما جبتها ف حياتي غرقتها بيهم
هي : احا وانا فاكرة انك وحش وهتفشخني وكل ده زب وتنزلهم ف دقيقتين
انا لا يكسمك ده لسه تسخين
هي اما نشوف
رفعتها ع السرير وفضلت ابوس فيها زهريتها ونزلت ع رقيتها ثم صدرها فضلت امص ف حلمتها واطلع رقبتها وانزل علي بطنها لحد اما زبي وقف وبقي علي اخره ملحوظة زبي حوالي 18 سنتي وتخين
نزلت ع كسها فضلت الحس فيه لحد مجابت مرتين قمت عدلتها ف وضع الدوجي ورزعت زبي فيها مرة واحد
هي : اااااااااه
انا: اهدي يشرموطة انتي لسه شوفتي حاجة فضلت ادخله واطلع باقصي سرعة عندي لحد ما هي اترعشت واترمت ع السرير انا قومتها تاني وقلتها كسمك انا لسه مخالصتش نيمتها ع ضهرها وفضلت انيك فيها حوالي نص ساعة وجبت ف كسها خلصنا وقامت دخلت الحمام خرجت ملقتش زياد دخلت اوضة اشوفه فيها لاقيته البنتين ربطوه ف السرير واحدة بتنطط ع زبره واتانية بتحط خيارة ف طيزه سالته ع عيد وابراهيم قالي انهم خلصو نيك ونزلو رووحو كان الساعة 2 بليل طلعت وسبتهم دخلت الاوضة ولقيت رحمة بتلبس وبتقول انا ماشية
انا: ماشية فين انا لسه عاوز اعمل واحد كمان
هي : مش قادرة كسي ورم ولازم اروح عشان اخويا انا قايلن له ان انا عند واحدة صحبتي وهرجع الساعة 1 وانا تاخرت خش عندك اللبوتين الي جوه محدش بيسال عليهم قلتلها ماشي وخدت رقمها وقالتلي نتقابل تاني دخلت سحبت هيام من شعرها ودخلتها عندي الاوضة ونزلت تفريش ف كسها وعض ف بزازها الكبيرة وهيا عمالة تصوت وانا ولا هنا مكمل وقومت رازعه ف كسها قامت مصوتة حطيت ايدي ع بوقها كتمت صويتها وفضلت انيك فيها ربع ساعة لقيت الباب بيخبط قلت عادي حد من صحابنا تاني ومكمل نيك بس لقيت صوت واحدة بتزعق للزياد وفتحت الباب ودخلت الاوضة علينا وفضلت تصوت واغمي عليها بسال زياد مين دي قالي :


لا مش هقولكم قالي ايه غير ق الجز التاني لو لقيت تفاعل وعاوز اعرف حلوة القضة وطريقة الكتابة ولا لاء واطور فيها ازاي
الجزء التاني وصل اتمني يعجبكم
.
.
.
بعد ما واحدة صوتت واغمي عليها بسال زياد مين دي قالي دي امي

انا: ايه جابها هنا

هو : معرفش عمرها م كانت بتيجي هنا اناا مش عارف اعمل ايه دي ختقول لابويا وانت عارف ابويا عامل فيها شيخ احا وهيقتلني

انا : لازم تكسر عنيها عشان متقولش

هو : قصدك ايه انت اتجننت

انا : يعم كسمك مش وقته قبل ما تفوق انت مش كنت قايلي انك نفسك تنيكها وان هيا بتتمنيك عليك وانت نفسك فيها

هو:ايوا بس معرفش انها هتيجي كدا طب هنعمل ايه

انا : قلعها بسرعة كل الهدوم دي وببص لقينا البنتين لبسو وطلعو يجرو بسرعة وقفلو باب الشقة انا حسيت انه فيي حاجة ف الموضوع بس قلت هسييها تمشي زي ما تمشي

زياد قلع امه الهدوم كلها بقت بالاندر والبرا هوصفلك جسم امه هي مش طويله اوي ولا قضيرة طولها 165

بيضة وبشرتها ناعمة زي ******* انا كنت متوقع اني هلاقي كرش عشان سنها الي تقريبا 41 سنة وخصوصا ان هيا عندها طياز وبزاز كبيره لكن لاقيت عكس كدا تماما بطنها مشدودة ولا اجدعها بورن ستار جسمها ابيض اوي بينور

امك بطل يزياد

اتفاجأت بيه بيضحك ويقلي ايه رايك قلعتهالك اهو عاوز تكسر عنيها انا اتصدمت من الي هو بيقوله رغم انه كان نفسي لكن متوقعتش انه يطلع ديوث احنا صحاب من زمان ومحستش انه ديوث قبل كدا انا قلتله روح هات كوباية ماية

هو ماية ليه ؟

انا: هفوقلك الشرموطة وهنيكها بمزاجها واخليها كلبة

هو : دي عنيدة ودماغها ناشفة دي ممشية ابويا ع الشعرة اسمع مني اكسر عنيها بعد كا هنفوقها

انا : متنجز يخول واسمع الكلام هيكفهالك دولقتي

هو : ماشي راح جاب الماية وجه خد الماية اهي

انا : صورتها صورتين وقلعتها الاندر والبرا وصورتها تاني

ودلقت الماية ع وشها قامت مفزوعة ورجعت تشتم زياد تاني

هي : يخول هقول لابوك البت كانت بتنيكك بالخيارة وفاتح الشقة دعارة يمتناك وجايبلي فيها صحابك وجايبلي نسوان انا هقول لابوك اخليه يقتلك انا هوريك

انا : بصي لنفسك ايه مش حاسة بهوا بيخبط ف كسك مش حاسة انك عريانة مش حاسة عملنا فيكي ايه

هي : قلبت وشها من ست جريئة وقوية وقعدت تعيط وتقول لابنها ليه كدا عملت فيك ايه عشان تعمل فيا كدا انا عملتلك ايه وفضلت تعيط وقالتلي انتو عايزين ايه دلوقتي

انا : مش عايزين منك غير الامان متفضحيناش

هي : انا هقتلكو وهفضحكم وقايمة تلبس شديتها من ايديها وقعدتها تاني وفرجتها ع الصور

انا : ها هتغيري رايك كدا ولا لسه مصممة

هي :!رجعت تعيط تاني وقالتلي انا هعملك كل حاجة بس طلع الخول ده برا وواعدني انك متفضحنيش

استغربت من ردة فعلها الي اتغير ف ثانية بعد مكنت حاسس ان خلاص دي اخرتنا انا والخول ابنها وانها ولية قادرة فعلا ومش هتسكت قلبت ملاك ف ثواني قلت لزياد يطلع برا الاوضة

هي : لا يطلع برا الشقة ويسبني معاك

بيني وبينكو انا خفت من الولية قلت دي هتقتلني ولا ايه 😂 بس ف نفس الوقت حسيت ان هيا هاجت عليا انتو عارفين الفورمة تهيج الحورمة بس استغربت دي ام صحبي ويعتبر مربياني عمري محسيت نحيتها باي احساس جنسي بس هي ظلوقتي الي عوزاني وانا قاعد سرحان قطع تفكيري صوت باب الشقة بيتقفل وزياد خرج برا

هي : بص بقي يا سيدي

انا مقاطعها سيديك ؟

هي : اه سيدي وتاج راسي كمان

انا دماغي جايت ايرور هي مالها الولية دي الصدمة طيرت عقلها ولا ايه

هي قاطعة تفكيري تاني : انا اصلا من زمان نفسي فيك من وانت عيل صغير مع ابني ف الاعدادي وانا الي راسمة الخطة دي كلها عشان اجيبك هنا وانا الي نزلت رحمة بدري عشان متخلصش اللبن كله لوحدها اللبوة بس انت الي طماع ودخلت ع البت التانية وبوظتلي الخطة الي كنت عملاها كنت حاسبة انك هتنام وانا هتصل بزياد ينزل واطلعك وانت نايم هغتصبك

انا: انا مش فاهم حاجة دماغي واقفة

هي : انا هفهمك بس بعد ما تمتعني الاول انا نفسي فيك من زمان ومن غير مقدمات نطت علي زوبري تمص فيه ولا جدعها شرموطة انا زبي من المفاجآت والصدمات دي كلها مش عايز يقف بس هيا مصها يوقف الحجر فضلت تمص فيه لحد ما وقف كان بتدخله لحد زورها وتخرجه ولا اجدعها بورن استار انا قلبتها عكسي 69 وشفت كس بينور حرفيا عمري ما شفته ف حياتي واتصدمت تاني لما لقيت كاتبة علي كسها بالانجليزي joo بس فضلت الحس ف كسها لحد م جايت تلات مرات ونامت ع ضهرها رحت قايم وحطيت زوبري ع باب كسها وهي قامت زقت نفسها عليه حشرت كله ف كسها واشتغلت صويت ااااه اااه نيكني زبك حلو نفسي فيه من زمان ااااه كيفني بقالي كتير محدش لمس كسي عايزاك تفشخه انا قعدت انيك فيها نص ساعة قلبتها كل الاوضاع دوجي وفرنساوي وع الواقف لحد ما انا جبت وهي اترعشت وجابت معايا تقريبا جابت حوالي 8 او 9 مرات اترميت انا وهي ع السرير رحنا ف النوم صحيت حوالي الساعة 2 الضهر لقيتها لسه نايمة جنبي وفي جنبنا تكل فراخ مشوية ولحمة وكل حاجة تتخيلها اكل كتير فشخ جاي لعرسان جداد انا صحيتها

هي : سيني انام شوية يسيدي معلش

انا : ايه يقليي كل ده نوم ومين الي جاب الاكل ده

هي : ده تلاقيه زياد او ابو زياد

انا : باستغراب ابو زياد ؟ طب زياد خول وعرفنا طب ابو زياد

هي : لاء بقي دي قصة طويلة اوي

انا طب احكي انت مش قولتيلي هفهمك كل حاجة لما اكيفك ايه متكيفتيش

هي : لاء انت فشختني انا عمري ما حسيت الاحساس ده بص هحكيلك الحكاية بدأت من بعد ما خلفت زياد والحال داق علينا

ااااه بس كدا هنكمل بقي ف الجزء التالت قلي ايه رايك يبرو ف القصة انا ممكن اكمل تاني بس هيا لسه مكملتش ليا القصة لما تكمل هكتبها عشان حرفيا القصة دي حقيقة
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ibrahem Saed, Ghosts only, Torky و 4 آخرين
بدايه حلوه بس فيها سرعه للأحداث
هيا الاحداث حصلت بسرعة اصلا يهندسة كل الي حصل ده يوم الوقفة بس
الجزء التاني نزل اتمني تعجبك
 
  • عجبني
التفاعلات: Medo said56

بدايه حلوه (y)

 
  • عجبني
التفاعلات: Medo said56 و Molto

كمل يا نجم​

 
  • عجبني
التفاعلات: Molto
جزء جميل بس صغير طول شويه
 
  • عجبني
التفاعلات: Molto
o_O o_O :coffee: :coffee: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :love: :love: :unsure: :unsure: 😘 😘 👏 👏 :D :D 🤪 🤪 😍 😍 (y) (y)
Photo 2022 04 20 02 23 09
 
  • عجبني
التفاعلات: Mostafaelshazly
كمل بدايه حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: Molto
كمل يانجم
 
  • عجبني
التفاعلات: Molto
كمل ي شبح
 
  • عجبني
التفاعلات: Molto
بعد ما واحدة صوتت واغمي عليها بسال زياد مين دي قالي دي امي
انا: ايه جابها هنا
هو : معرفش عمرها م كانت بتيجي هنا اناا مش عارف اعمل ايه دي ختقول لابويا وانت عارف ابويا عامل فيها شيخ احا وهيقتلني
انا : لازم تكسر عنيها عشان متقولش
هو : قصدك ايه انت اتجننت
انا : يعم كسمك مش وقته قبل ما تفوق انت مش كنت قايلي انك نفسك تنيكها وان هيا بتتمنيك عليك وانت نفسك فيها
هو:ايوا بس معرفش انها هتيجي كدا طب هنعمل ايه
انا : قلعها بسرعة كل الهدوم دي وببص لقينا البنتين لبسو وطلعو يجرو بسرعة وقفلو باب الشقة انا حسيت انه فيي حاجة ف الموضوع بس قلت هسييها تمشي زي ما تمشي
زياد قلع امه الهدوم كلها بقت بالاندر والبرا هوصفلك جسم امه هي مش طويله اوي ولا قضيرة طولها 165
بيضة وبشرتها ناعمة زي ******* انا كنت متوقع اني هلاقي كرش عشان سنها الي تقريبا 41 سنة وخصوصا ان هيا عندها طياز وبزاز كبيره لكن لاقيت عكس كدا تماما بطنها مشدودة ولا اجدعها بورن ستار جسمها ابيض اوي بينور
امك بطل يزياد
اتفاجأت بيه بيضحك ويقلي ايه رايك قلعتهالك اهو عاوز تكسر عنيها انا اتصدمت من الي هو بيقوله رغم انه كان نفسي لكن متوقعتش انه يطلع ديوث احنا صحاب من زمان ومحستش انه ديوث قبل كدا انا قلتله روح هات كوباية ماية
هو ماية ليه ؟
انا: هفوقلك الشرموطة وهنيكها بمزاجها واخليها كلبة
هو : دي عنيدة ودماغها ناشفة دي ممشية ابويا ع الشعرة اسمع مني اكسر عنيها بعد كا هنفوقها
انا : متنجز يخول واسمع الكلام هيكفهالك دولقتي
هو : ماشي راح جاب الماية وجه خد الماية اهي
انا : صورتها صورتين وقلعتها الاندر والبرا وصورتها تاني
ودلقت الماية ع وشها قامت مفزوعة ورجعت تشتم زياد تاني
هي : يخول هقول لابوك البت كانت بتنيكك بالخيارة وفاتح الشقة دعارة يمتناك وجايبلي فيها صحابك وجايبلي نسوان انا هقول لابوك اخليه يقتلك انا هوريك
انا : بصي لنفسك ايه مش حاسة بهوا بيخبط ف كسك مش حاسة انك عريانة مش حاسة عملنا فيكي ايه
هي : قلبت وشها من ست جريئة وقوية وقعدت تعيط وتقول لابنها ليه كدا عملت فيك ايه عشان تعمل فيا كدا انا عملتلك ايه وفضلت تعيط وقالتلي انتو عايزين ايه دلوقتي
انا : مش عايزين منك غير الامان متفضحيناش
هي : انا هقتلكو وهفضحكم وقايمة تلبس شديتها من ايديها وقعدتها تاني وفرجتها ع الصور
انا : ها هتغيري رايك كدا ولا لسه مصممة
هي :!رجعت تعيط تاني وقالتلي انا هعملك كل حاجة بس طلع الخول ده برا وواعدني انك متفضحنيش
استغربت من ردة فعلها الي اتغير ف ثانية بعد مكنت حاسس ان خلاص دي اخرتنا انا والخول ابنها وانها ولية قادرة فعلا ومش هتسكت قلبت ملاك ف ثواني قلت لزياد يطلع برا الاوضة
هي : لا يطلع برا الشقة ويسبني معاك
بيني وبينكو انا خفت من الولية قلت دي هتقتلني ولا ايه 😂 بس ف نفس الوقت حسيت ان هيا هاجت عليا انتو عارفين الفورمة تهيج الحورمة بس استغربت دي ام صحبي ويعتبر مربياني عمري محسيت نحيتها باي احساس جنسي بس هي ظلوقتي الي عوزاني وانا قاعد سرحان قطع تفكيري صوت باب الشقة بيتقفل وزياد خرج برا
هي : بص بقي يا سيدي
انا مقاطعها سيديك ؟
هي : اه سيدي وتاج راسي كمان
انا دماغي جايت ايرور هي مالها الولية دي الصدمة طيرت عقلها ولا ايه
هي قاطعة تفكيري تاني : انا اصلا من زمان نفسي فيك من وانت عيل صغير مع ابني ف الاعدادي وانا الي راسمة الخطة دي كلها عشان اجيبك هنا وانا الي نزلت رحمة بدري عشان متخلصش اللبن كله لوحدها اللبوة بس انت الي طماع ودخلت ع البت التانية وبوظتلي الخطة الي كنت عملاها كنت حاسبة انك هتنام وانا هتصل بزياد ينزل واطلعك وانت نايم هغتصبك
انا: انا مش فاهم حاجة دماغي واقفة
هي : انا هفهمك بس بعد ما تمتعني الاول انا نفسي فيك من زمان ومن غير مقدمات نطت علي زوبري تمص فيه ولا جدعها شرموطة انا زبي من المفاجآت والصدمات دي كلها مش عايز يقف بس هيا مصها يوقف الحجر فضلت تمص فيه لحد ما وقف كان بتدخله لحد زورها وتخرجه ولا اجدعها بورن استار انا قلبتها عكسي 69 وشفت كس بينور حرفيا عمري ما شفته ف حياتي واتصدمت تاني لما لقيت اسمي ع كسها بالانجليزي

الجزء التاني وصل اتمني يعجبكم
.
.
.
بعد ما واحدة صوتت واغمي عليها بسال زياد مين دي قالي دي امي

انا: ايه جابها هنا

هو : معرفش عمرها م كانت بتيجي هنا اناا مش عارف اعمل ايه دي ختقول لابويا وانت عارف ابويا عامل فيها شيخ احا وهيقتلني

انا : لازم تكسر عنيها عشان متقولش

هو : قصدك ايه انت اتجننت

انا : يعم كسمك مش وقته قبل ما تفوق انت مش كنت قايلي انك نفسك تنيكها وان هيا بتتمنيك عليك وانت نفسك فيها

هو:ايوا بس معرفش انها هتيجي كدا طب هنعمل ايه

انا : قلعها بسرعة كل الهدوم دي وببص لقينا البنتين لبسو وطلعو يجرو بسرعة وقفلو باب الشقة انا حسيت انه فيي حاجة ف الموضوع بس قلت هسييها تمشي زي ما تمشي

زياد قلع امه الهدوم كلها بقت بالاندر والبرا هوصفلك جسم امه هي مش طويله اوي ولا قضيرة طولها 165

بيضة وبشرتها ناعمة زي ******* انا كنت متوقع اني هلاقي كرش عشان سنها الي تقريبا 41 سنة وخصوصا ان هيا عندها طياز وبزاز كبيره لكن لاقيت عكس كدا تماما بطنها مشدودة ولا اجدعها بورن ستار جسمها ابيض اوي بينور

امك بطل يزياد

اتفاجأت بيه بيضحك ويقلي ايه رايك قلعتهالك اهو عاوز تكسر عنيها انا اتصدمت من الي هو بيقوله رغم انه كان نفسي لكن متوقعتش انه يطلع ديوث احنا صحاب من زمان ومحستش انه ديوث قبل كدا انا قلتله روح هات كوباية ماية

هو ماية ليه ؟

انا: هفوقلك الشرموطة وهنيكها بمزاجها واخليها كلبة

هو : دي عنيدة ودماغها ناشفة دي ممشية ابويا ع الشعرة اسمع مني اكسر عنيها بعد كا هنفوقها

انا : متنجز يخول واسمع الكلام هيكفهالك دولقتي

هو : ماشي راح جاب الماية وجه خد الماية اهي

انا : صورتها صورتين وقلعتها الاندر والبرا وصورتها تاني

ودلقت الماية ع وشها قامت مفزوعة ورجعت تشتم زياد تاني

هي : يخول هقول لابوك البت كانت بتنيكك بالخيارة وفاتح الشقة دعارة يمتناك وجايبلي فيها صحابك وجايبلي نسوان انا هقول لابوك اخليه يقتلك انا هوريك

انا : بصي لنفسك ايه مش حاسة بهوا بيخبط ف كسك مش حاسة انك عريانة مش حاسة عملنا فيكي ايه

هي : قلبت وشها من ست جريئة وقوية وقعدت تعيط وتقول لابنها ليه كدا عملت فيك ايه عشان تعمل فيا كدا انا عملتلك ايه وفضلت تعيط وقالتلي انتو عايزين ايه دلوقتي

انا : مش عايزين منك غير الامان متفضحيناش

هي : انا هقتلكو وهفضحكم وقايمة تلبس شديتها من ايديها وقعدتها تاني وفرجتها ع الصور

انا : ها هتغيري رايك كدا ولا لسه مصممة

هي :!رجعت تعيط تاني وقالتلي انا هعملك كل حاجة بس طلع الخول ده برا وواعدني انك متفضحنيش

استغربت من ردة فعلها الي اتغير ف ثانية بعد مكنت حاسس ان خلاص دي اخرتنا انا والخول ابنها وانها ولية قادرة فعلا ومش هتسكت قلبت ملاك ف ثواني قلت لزياد يطلع برا الاوضة

هي : لا يطلع برا الشقة ويسبني معاك

بيني وبينكو انا خفت من الولية قلت دي هتقتلني ولا ايه 😂 بس ف نفس الوقت حسيت ان هيا هاجت عليا انتو عارفين الفورمة تهيج الحورمة بس استغربت دي ام صحبي ويعتبر مربياني عمري محسيت نحيتها باي احساس جنسي بس هي ظلوقتي الي عوزاني وانا قاعد سرحان قطع تفكيري صوت باب الشقة بيتقفل وزياد خرج برا

هي : بص بقي يا سيدي

انا مقاطعها سيديك ؟

هي : اه سيدي وتاج راسي كمان

انا دماغي جايت ايرور هي مالها الولية دي الصدمة طيرت عقلها ولا ايه

هي قاطعة تفكيري تاني : انا اصلا من زمان نفسي فيك من وانت عيل صغير مع ابني ف الاعدادي وانا الي راسمة الخطة دي كلها عشان اجيبك هنا وانا الي نزلت رحمة بدري عشان متخلصش اللبن كله لوحدها اللبوة بس انت الي طماع ودخلت ع البت التانية وبوظتلي الخطة الي كنت عملاها كنت حاسبة انك هتنام وانا هتصل بزياد ينزل واطلعك وانت نايم هغتصبك

انا: انا مش فاهم حاجة دماغي واقفة

هي : انا هفهمك بس بعد ما تمتعني الاول انا نفسي فيك من زمان ومن غير مقدمات نطت علي زوبري تمص فيه ولا جدعها شرموطة انا زبي من المفاجآت والصدمات دي كلها مش عايز يقف بس هيا مصها يوقف الحجر فضلت تمص فيه لحد ما وقف كان بتدخله لحد زورها وتخرجه ولا اجدعها بورن استار انا قلبتها عكسي 69 وشفت كس بينور حرفيا عمري ما شفته ف حياتي واتصدمت تاني لما لقيت كاتبة علي كسها بالانجليزي joo بس فضلت الحس ف كسها لحد م جايت تلات مرات ونامت ع ضهرها رحت قايم وحطيت زوبري ع باب كسها وهي قامت زقت نفسها عليه حشرت كله ف كسها واشتغلت صويت ااااه اااه نيكني زبك حلو نفسي فيه من زمان ااااه كيفني بقالي كتير محدش لمس كسي عايزاك تفشخه انا قعدت انيك فيها نص ساعة قلبتها كل الاوضاع دوجي وفرنساوي وع الواقف لحد ما انا جبت وهي اترعشت وجابت معايا تقريبا جابت حوالي 8 او 9 مرات اترميت انا وهي ع السرير رحنا ف النوم صحيت حوالي الساعة 2 الضهر لقيتها لسه نايمة جنبي وفي جنبنا تكل فراخ مشوية ولحمة وكل حاجة تتخيلها اكل كتير فشخ جاي لعرسان جداد انا صحيتها

هي : سيني انام شوية يسيدي معلش

انا : ايه يقليي كل ده نوم ومين الي جاب الاكل ده

هي : ده تلاقيه زياد او ابو زياد

انا : باستغراب ابو زياد ؟ طب زياد خول وعرفنا طب ابو زياد

هي : لاء بقي دي قصة طويلة اوي

انا طب احكي انت مش قولتيلي هفهمك كل حاجة لما اكيفك ايه متكيفتيش

هي : لاء انت فشختني انا عمري ما حسيت الاحساس ده بص هحكيلك الحكاية بدأت من بعد ما خلفت زياد والحال داق علينا

ااااه بس كدا هنكمل بقي ف الجزء التالت قلي ايه رايك يبرو ف القصة انا ممكن اكمل تاني بس هيا لسه مكملتش ليا القصة لما تكمل هكتبها عشان حرفيا القصة دي حقيقة
حلوة وكل حاجه بس عندك خطا في القصه بعد ما زياد نزل وهي نزلت تمص وشاف كسها لقي مكتوب ميدو والحته دي اتعادت وبقا مكتوب جو ف دلوقتي مكتوب اي بالظبط وطول الاجزاء شويتين الجزء قصير نيك
 
  • عجبني
التفاعلات: Molto
بعد ما واحدة صوتت واغمي عليها بسال زياد مين دي قالي دي امي
انا: ايه جابها هنا
هو : معرفش عمرها م كانت بتيجي هنا اناا مش عارف اعمل ايه دي ختقول لابويا وانت عارف ابويا عامل فيها شيخ احا وهيقتلني
انا : لازم تكسر عنيها عشان متقولش
هو : قصدك ايه انت اتجننت
انا : يعم كسمك مش وقته قبل ما تفوق انت مش كنت قايلي انك نفسك تنيكها وان هيا بتتمنيك عليك وانت نفسك فيها
هو:ايوا بس معرفش انها هتيجي كدا طب هنعمل ايه
انا : قلعها بسرعة كل الهدوم دي وببص لقينا البنتين لبسو وطلعو يجرو بسرعة وقفلو باب الشقة انا حسيت انه فيي حاجة ف الموضوع بس قلت هسييها تمشي زي ما تمشي
زياد قلع امه الهدوم كلها بقت بالاندر والبرا هوصفلك جسم امه هي مش طويله اوي ولا قضيرة طولها 165
بيضة وبشرتها ناعمة زي ******* انا كنت متوقع اني هلاقي كرش عشان سنها الي تقريبا 41 سنة وخصوصا ان هيا عندها طياز وبزاز كبيره لكن لاقيت عكس كدا تماما بطنها مشدودة ولا اجدعها بورن ستار جسمها ابيض اوي بينور
امك بطل يزياد
اتفاجأت بيه بيضحك ويقلي ايه رايك قلعتهالك اهو عاوز تكسر عنيها انا اتصدمت من الي هو بيقوله رغم انه كان نفسي لكن متوقعتش انه يطلع ديوث احنا صحاب من زمان ومحستش انه ديوث قبل كدا انا قلتله روح هات كوباية ماية
هو ماية ليه ؟
انا: هفوقلك الشرموطة وهنيكها بمزاجها واخليها كلبة
هو : دي عنيدة ودماغها ناشفة دي ممشية ابويا ع الشعرة اسمع مني اكسر عنيها بعد كا هنفوقها
انا : متنجز يخول واسمع الكلام هيكفهالك دولقتي
هو : ماشي راح جاب الماية وجه خد الماية اهي
انا : صورتها صورتين وقلعتها الاندر والبرا وصورتها تاني
ودلقت الماية ع وشها قامت مفزوعة ورجعت تشتم زياد تاني
هي : يخول هقول لابوك البت كانت بتنيكك بالخيارة وفاتح الشقة دعارة يمتناك وجايبلي فيها صحابك وجايبلي نسوان انا هقول لابوك اخليه يقتلك انا هوريك
انا : بصي لنفسك ايه مش حاسة بهوا بيخبط ف كسك مش حاسة انك عريانة مش حاسة عملنا فيكي ايه
هي : قلبت وشها من ست جريئة وقوية وقعدت تعيط وتقول لابنها ليه كدا عملت فيك ايه عشان تعمل فيا كدا انا عملتلك ايه وفضلت تعيط وقالتلي انتو عايزين ايه دلوقتي
انا : مش عايزين منك غير الامان متفضحيناش
هي : انا هقتلكو وهفضحكم وقايمة تلبس شديتها من ايديها وقعدتها تاني وفرجتها ع الصور
انا : ها هتغيري رايك كدا ولا لسه مصممة
هي :!رجعت تعيط تاني وقالتلي انا هعملك كل حاجة بس طلع الخول ده برا وواعدني انك متفضحنيش
استغربت من ردة فعلها الي اتغير ف ثانية بعد مكنت حاسس ان خلاص دي اخرتنا انا والخول ابنها وانها ولية قادرة فعلا ومش هتسكت قلبت ملاك ف ثواني قلت لزياد يطلع برا الاوضة
هي : لا يطلع برا الشقة ويسبني معاك
بيني وبينكو انا خفت من الولية قلت دي هتقتلني ولا ايه 😂 بس ف نفس الوقت حسيت ان هيا هاجت عليا انتو عارفين الفورمة تهيج الحورمة بس استغربت دي ام صحبي ويعتبر مربياني عمري محسيت نحيتها باي احساس جنسي بس هي ظلوقتي الي عوزاني وانا قاعد سرحان قطع تفكيري صوت باب الشقة بيتقفل وزياد خرج برا
هي : بص بقي يا سيدي
انا مقاطعها سيديك ؟
هي : اه سيدي وتاج راسي كمان
انا دماغي جايت ايرور هي مالها الولية دي الصدمة طيرت عقلها ولا ايه
هي قاطعة تفكيري تاني : انا اصلا من زمان نفسي فيك من وانت عيل صغير مع ابني ف الاعدادي وانا الي راسمة الخطة دي كلها عشان اجيبك هنا وانا الي نزلت رحمة بدري عشان متخلصش اللبن كله لوحدها اللبوة بس انت الي طماع ودخلت ع البت التانية وبوظتلي الخطة الي كنت عملاها كنت حاسبة انك هتنام وانا هتصل بزياد ينزل واطلعك وانت نايم هغتصبك
انا: انا مش فاهم حاجة دماغي واقفة
هي : انا هفهمك بس بعد ما تمتعني الاول انا نفسي فيك من زمان ومن غير مقدمات نطت علي زوبري تمص فيه ولا جدعها شرموطة انا زبي من المفاجآت والصدمات دي كلها مش عايز يقف بس هيا مصها يوقف الحجر فضلت تمص فيه لحد ما وقف كان بتدخله لحد زورها وتخرجه ولا اجدعها بورن استار انا قلبتها عكسي 69 وشفت كس بينور حرفيا عمري ما شفته ف حياتي واتصدمت تاني لما لقيت اسمي ع كسها بالانجليزي

الجزء التاني وصل اتمني يعجبكم
.
.
.
بعد ما واحدة صوتت واغمي عليها بسال زياد مين دي قالي دي امي

انا: ايه جابها هنا

هو : معرفش عمرها م كانت بتيجي هنا اناا مش عارف اعمل ايه دي ختقول لابويا وانت عارف ابويا عامل فيها شيخ احا وهيقتلني

انا : لازم تكسر عنيها عشان متقولش

هو : قصدك ايه انت اتجننت

انا : يعم كسمك مش وقته قبل ما تفوق انت مش كنت قايلي انك نفسك تنيكها وان هيا بتتمنيك عليك وانت نفسك فيها

هو:ايوا بس معرفش انها هتيجي كدا طب هنعمل ايه

انا : قلعها بسرعة كل الهدوم دي وببص لقينا البنتين لبسو وطلعو يجرو بسرعة وقفلو باب الشقة انا حسيت انه فيي حاجة ف الموضوع بس قلت هسييها تمشي زي ما تمشي

زياد قلع امه الهدوم كلها بقت بالاندر والبرا هوصفلك جسم امه هي مش طويله اوي ولا قضيرة طولها 165

بيضة وبشرتها ناعمة زي ******* انا كنت متوقع اني هلاقي كرش عشان سنها الي تقريبا 41 سنة وخصوصا ان هيا عندها طياز وبزاز كبيره لكن لاقيت عكس كدا تماما بطنها مشدودة ولا اجدعها بورن ستار جسمها ابيض اوي بينور

امك بطل يزياد

اتفاجأت بيه بيضحك ويقلي ايه رايك قلعتهالك اهو عاوز تكسر عنيها انا اتصدمت من الي هو بيقوله رغم انه كان نفسي لكن متوقعتش انه يطلع ديوث احنا صحاب من زمان ومحستش انه ديوث قبل كدا انا قلتله روح هات كوباية ماية

هو ماية ليه ؟

انا: هفوقلك الشرموطة وهنيكها بمزاجها واخليها كلبة

هو : دي عنيدة ودماغها ناشفة دي ممشية ابويا ع الشعرة اسمع مني اكسر عنيها بعد كا هنفوقها

انا : متنجز يخول واسمع الكلام هيكفهالك دولقتي

هو : ماشي راح جاب الماية وجه خد الماية اهي

انا : صورتها صورتين وقلعتها الاندر والبرا وصورتها تاني

ودلقت الماية ع وشها قامت مفزوعة ورجعت تشتم زياد تاني

هي : يخول هقول لابوك البت كانت بتنيكك بالخيارة وفاتح الشقة دعارة يمتناك وجايبلي فيها صحابك وجايبلي نسوان انا هقول لابوك اخليه يقتلك انا هوريك

انا : بصي لنفسك ايه مش حاسة بهوا بيخبط ف كسك مش حاسة انك عريانة مش حاسة عملنا فيكي ايه

هي : قلبت وشها من ست جريئة وقوية وقعدت تعيط وتقول لابنها ليه كدا عملت فيك ايه عشان تعمل فيا كدا انا عملتلك ايه وفضلت تعيط وقالتلي انتو عايزين ايه دلوقتي

انا : مش عايزين منك غير الامان متفضحيناش

هي : انا هقتلكو وهفضحكم وقايمة تلبس شديتها من ايديها وقعدتها تاني وفرجتها ع الصور

انا : ها هتغيري رايك كدا ولا لسه مصممة

هي :!رجعت تعيط تاني وقالتلي انا هعملك كل حاجة بس طلع الخول ده برا وواعدني انك متفضحنيش

استغربت من ردة فعلها الي اتغير ف ثانية بعد مكنت حاسس ان خلاص دي اخرتنا انا والخول ابنها وانها ولية قادرة فعلا ومش هتسكت قلبت ملاك ف ثواني قلت لزياد يطلع برا الاوضة

هي : لا يطلع برا الشقة ويسبني معاك

بيني وبينكو انا خفت من الولية قلت دي هتقتلني ولا ايه 😂 بس ف نفس الوقت حسيت ان هيا هاجت عليا انتو عارفين الفورمة تهيج الحورمة بس استغربت دي ام صحبي ويعتبر مربياني عمري محسيت نحيتها باي احساس جنسي بس هي ظلوقتي الي عوزاني وانا قاعد سرحان قطع تفكيري صوت باب الشقة بيتقفل وزياد خرج برا

هي : بص بقي يا سيدي

انا مقاطعها سيديك ؟

هي : اه سيدي وتاج راسي كمان

انا دماغي جايت ايرور هي مالها الولية دي الصدمة طيرت عقلها ولا ايه

هي قاطعة تفكيري تاني : انا اصلا من زمان نفسي فيك من وانت عيل صغير مع ابني ف الاعدادي وانا الي راسمة الخطة دي كلها عشان اجيبك هنا وانا الي نزلت رحمة بدري عشان متخلصش اللبن كله لوحدها اللبوة بس انت الي طماع ودخلت ع البت التانية وبوظتلي الخطة الي كنت عملاها كنت حاسبة انك هتنام وانا هتصل بزياد ينزل واطلعك وانت نايم هغتصبك

انا: انا مش فاهم حاجة دماغي واقفة

هي : انا هفهمك بس بعد ما تمتعني الاول انا نفسي فيك من زمان ومن غير مقدمات نطت علي زوبري تمص فيه ولا جدعها شرموطة انا زبي من المفاجآت والصدمات دي كلها مش عايز يقف بس هيا مصها يوقف الحجر فضلت تمص فيه لحد ما وقف كان بتدخله لحد زورها وتخرجه ولا اجدعها بورن استار انا قلبتها عكسي 69 وشفت كس بينور حرفيا عمري ما شفته ف حياتي واتصدمت تاني لما لقيت كاتبة علي كسها بالانجليزي joo بس فضلت الحس ف كسها لحد م جايت تلات مرات ونامت ع ضهرها رحت قايم وحطيت زوبري ع باب كسها وهي قامت زقت نفسها عليه حشرت كله ف كسها واشتغلت صويت ااااه اااه نيكني زبك حلو نفسي فيه من زمان ااااه كيفني بقالي كتير محدش لمس كسي عايزاك تفشخه انا قعدت انيك فيها نص ساعة قلبتها كل الاوضاع دوجي وفرنساوي وع الواقف لحد ما انا جبت وهي اترعشت وجابت معايا تقريبا جابت حوالي 8 او 9 مرات اترميت انا وهي ع السرير رحنا ف النوم صحيت حوالي الساعة 2 الضهر لقيتها لسه نايمة جنبي وفي جنبنا تكل فراخ مشوية ولحمة وكل حاجة تتخيلها اكل كتير فشخ جاي لعرسان جداد انا صحيتها

هي : سيني انام شوية يسيدي معلش

انا : ايه يقليي كل ده نوم ومين الي جاب الاكل ده

هي : ده تلاقيه زياد او ابو زياد

انا : باستغراب ابو زياد ؟ طب زياد خول وعرفنا طب ابو زياد

هي : لاء بقي دي قصة طويلة اوي

انا طب احكي انت مش قولتيلي هفهمك كل حاجة لما اكيفك ايه متكيفتيش

هي : لاء انت فشختني انا عمري ما حسيت الاحساس ده بص هحكيلك الحكاية بدأت من بعد ما خلفت زياد والحال داق علينا

ااااه بس كدا هنكمل بقي ف الجزء التالت قلي ايه رايك يبرو ف القصة انا ممكن اكمل تاني بس هيا لسه مكملتش ليا القصة لما تكمل هكتبها عشان حرفيا القصة دي حقيقة
حلوة وكل حاجه بس عندك خطا في القصه بعد ما زياد نزل وهي نزلت تمص وشاف كسها لقي مكتوب ميدو والحته دي اتعادت وبقا مكتوب جو ف دلوقتي مكتوب اي بالظبط وطول الاجزاء شويتين الجزء قصير نيك
 
  • عجبني
التفاعلات: Molto
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامده فين الجزء التالت
 
  • عجبني
التفاعلات: Molto
كمل يافنان
 
فين الجزء الثاني يا كبير مش موجود
 
  • عجبني
التفاعلات: Scørpioñ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%