NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يجماعه المترو خط شبرا لما بيبقا زحمه بيقا في متحرشين كتير و حاجه تخيج ع الاخر انهرده شفت واحد صعيدي كده لابس جلبيه وكان قصير شويه وكل شويه يقف ورا واحد شكل وكل ميجرب يلمس واحد يلاقيه بصلو فيقول لامؤاخذه وانا بقا كنت لابس شنطه علي ضهري رحت قلعتها ومسكتها ف ايدي ورحت قربت منو كده نحية الباب وهو خبط بتاعو فيا كانو بالغلط يعني ف انا عملت نفسي مش واخد بالي فخد راحتو بقا وكل محد يتحرك او ينزل يقلي اقف هنا مش انت نازل اقولو اه واقف وهو يقف ورايا لحد مجت محطة الشهداء وهو تقريبا جابهم قبلها بشويه من كنر الحك بتاعو حرفيا عامل زي الحديده واول مجابهم حسيت ببتاعو بين فخادو كده بيتحرك جامد وجابهم واول مزقف المترو راح نزل ووقف برا كان مستنيني انزل انا كمان بس مش عارف انا منزلتش لي ونزلت الي بعدها علي امل انو يجيلي بس مجاش فركبت وكملت واول منزلت ضربت احلا عشره فحمام المترو وبتاعي كان غرقان فعسلو

• عجبني
التفاعلات: 7odaeloo, نوني الخول, Ameer4ramee و 2 آخرين
الموقف اتكرر انهرده تاني وانا مروح من الكافيه

• عجبني
التفاعلات: انلتعلبق و زبي نار نار
اتجرأ عشان تبقى تتمتع متعه كاملة . احبك يا متناك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اجمل متعة لما تحس بة من فوق السروال الايثار اكثر

بصله و اضحك او ابتسم و اغمز

انا كنت مره لبست البنطلون على اللحم و سقطه بحيث لو ميلت يبان اول الفرق و كزا مره اتبعبص و اتشقط من المترو لان انا دايما شهوتي بتغلبني

• عجبني
التفاعلات: Mmtnak
نفسي أجرب حاجة زي كده
إحساس الشرمطة ده جميل

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%