NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلمة اكرهك ..
لاني مش بكره حد ..
لو حصل ما يجعلني اتغير ناحية شخص فانا بختصره و ببعد افضل من اني ابقا قريب منه و بكرهه
بس ممكن تكون الحاجه دي كبيرة لدرجة ان حتى لو بعدت هيكون جواك مشاعر كره تجاه الشخص دا

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
انا شغال في كله مش بقول علي قضية لا 😂😂😂
برافو برافو من الواضح انك محامي ممتاز 🙂😊**** يسترها على موكلينك لما يكونوا محتاجينك يدورو عليك في نسوانجي

• بيضحكني
التفاعلات: Range Rover
👍استمر اوعى تخلي قلبك مفتوح لاي حد يدخل من غير ما يخبط
انا قلبى مش مفتوح لأى حد بس عشان انا خايف من رد فعل الى قدامى مبقلهاش و دى اكتر حاجه مديقانى

بس ممكن تكون الحاجه دي كبيرة لدرجة ان حتى لو بعدت هيكون جواك مشاعر كره تجاه الشخص دا
حتى لو الموضوع كان كبير للدرجة دي .. صعب اقول لحد كلمة بكرهك ..
احيان بحس ان بالكلمة دي بديله وضع و مكانة .. و هو ميسواش .. فبختصر و بتجاهله خالص ..

حتى لو الموضوع كان كبير للدرجة دي .. صعب اقول لحد كلمة بكرهك ..
احيان بحس ان بالكلمة دي بديله وضع و مكانة .. و هو ميسواش .. فبختصر و بتجاهله خالص ..
فعلا اوقات التجاهل بيوجع اكتر من الكلام

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
انا قلبى مش مفتوح لأى حد بس عشان انا خايف من رد فعل الى قدامى مبقلهاش و دى اكتر حاجه مديقانى
قصدك ما عندكش الجراءه انك تقولها لحد؟

الكل يجاوب ويقولي اكتر كلمة صعبة عليك
وسببها .........؟؟؟
أحبك : اتقرصت بسببها كتير جداً الصراحة فاتعلمت اني مقولهاش بالساهل
سامحني : الكلمة دي مستحيل اقولها لإني بحسبها مليون مرة قبل ما اعمل اي حاجة علشان مكونش مضطر إني اعتذر لحد

• عجبني
التفاعلات: فنون
أحبك : اتقرصت بسببها كتير جداً الصراحة فاتعلمت اني مقولهاش بالساهل
سامحني : الكلمة دي مستحيل اقولها لإني بحسبها مليون مرة قبل ما اعمل اي حاجة علشان مكونش مضطر إني اعتذر لحد
اتفق🤝
وياريت تكون اتعلمت بجد ما ينفعش تفتح قلبك لاي حد

• أتفق
التفاعلات: HANNIBALL
برافو برافو من الواضح انك محامي ممتاز 🙂😊**** يسترها على موكلينك لما يكونوا محتاجينك يدورو عليك في نسوانجي
بصي يا صديقتي العزيزة انا شغلي بالنهار في المحاكم و بالنسبة للموكلين كله بالتليفون حتي الفلوس بيبعتوها فودافون كاش و هتقولي اشمعنا علشان ابقي عارف الي بعت بعت كام و امتي علشان ميحصلش خلاف😂😂

بصي يا صديقتي العزيزة انا شغلي بالنهار في المحاكم و بالنسبة للموكلين كله بالتليفون حتي الفلوس بيبعتوها فودافون كاش و هتقولي اشمعنا علشان ابقي عارف الي بعت بعت كام و امتي علشان ميحصلش خلاف😂😂
😂😂**** يكتر من قضاياك

• بيضحكني
  • بيضحكني
كلمة اكرهك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%