NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انجز عشان اعرف افشخك ، اووووووف مفيش بنت كده

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: علي مراد, عضو جميل, خول منيوك و 26 آخرين
واحلي مافي الخول انه يكون خاضع ومطيع وخدام لزبر سيده وسيده يكون دكر يفشخ كس امه
اهم حاجة الدكر يسيطر عليا و يمتلك جسمي تحت جزمته

مفيش سالب بيكون مستمتع ان. واخده بتنيكوا السالب بيدور علي دكر ينيكوا البيدور علي ست ده بيكون استريت بس هيجان بس
نشرحها لمين؟ ناس بتهجص و بتفتكر انها ممكن تستمتع بده او خيالها بيخليها تصدق

• عجبني
التفاعلات: علي الزبير الصغير
او وووووووووووووووف نفسي خطييتي تعمل فيا كده لما نتجوز اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف

او وووووووووووووووف نفسي خطييتي تعمل فيا كده لما نتجوز اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووه احححححخخخخخ اووووووووووووووووووووف

عاوز أتنااااااك عاوز موجب هارد من الف مسكن او عين شمس يكون زوبره كبييير وراسه محمره ويملاني لبببن ويكون في العشرينات وعندي المكان وجاهز اتناك دلوقتي طبيعي مش شات فالي جاد بس يكلمني واهم حاجه يبعت صور زوبره الاول ع التلجرام وده التلجرام بتاعي للزبيره
Mm_nnmmm

نشرحها لمين؟ ناس بتهجص و بتفتكر انها ممكن تستمتع بده او خيالها بيخليها تصدق
على فكرة أنا مش سالب و عمري ما اتناكت من راجل .. بس لما كنت بابقى مع البنت المجنونة دي كنت باستمتع رغم جنانها.

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: علي الزبير الصغير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%