NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة يلا عاركه ومعركه قصصية

وبعدين موضوع 3000 كلمة ده بعيد عن مستوايا أنا لما كنت باكتب كانت القصص 300 صفحة 😂 😂 😂 😂 😂 😂
طب يلا متسلسلة لمتسلسلة والشروط مش اقل من ريع مليون كلمة وانا جاهزة من دلوقتي كمان

مينفعش قصص عاديه مش جنسيه🙃

معلش خليني كده بالشخصية الجديدة مش عاوز حد يفتكرني ... أرجوك
تصدق بمين انا كنت طالب الاسم عشان
1اقراء القصة لو مكنتش قريتها
2كنت عايز اعرف انت مين:)😂😂

ماهو حوار المتسلسلة ده الي خلاني ابطل كتابة 😂

• حبيته
التفاعلات: الفاجر☪️✝️
تصدق بمين انا كنت طالب الاسم عشان
1اقراء القصة لو مكنتش قريتها
2كنت عايز اعرف انت مين:)😂😂
يحز في نفسي ان لا البي طلبك بس مش عاوز تتفتح عليا فتوحات من ثاني 😂😂😂 خليني كده احسن

طب يلا متسلسلة لمتسلسلة والشروط مش اقل من ريع مليون كلمة وانا جاهزة من دلوقتي كمان
ربع مليون
يعملو كام بالمصرى يعنى 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: wael115
  • عجبني
التفاعلات: M o u s a
أنا كنت باكتب ايام الكورونا والحجر والوضع ده فعادي اني أخلّص الجزء في يوم واحد لاننا كنا محتجزين في البيت يعني الوقت المطلوب للكتابة كان متوفر لما رجعنا للحياة الطبيعية كان صعب اني افضي نفسي زي البداية فزهقت من طلبات اني اكمل القصص والاحاح ده فبطّلت

يحز في نفسي ان لا البي طلبك بس مش عاوز تتفتح عليا فتوحات من ثاني 😂😂😂 خليني كده احسن
طب ماترجع تكتب من تانى بشخصيتك الجديدة 😂 😂

• أتفق
التفاعلات: Maram Said
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا كنت باكتب ايام الكورونا والحجر والوضع ده فعادي اني أخلّص الجزء في يوم واحد لاننا كنا محتجزين في البيت يعني الوقت المطلوب للكتابة كان متوفر لما رجعنا للحياة الطبيعية كان صعب اني افضي نفسي زي البداية فزهقت من طلبات اني اكمل القصص والاحاح ده فبطّلت
للاسف مشكلة فعلا.. بس حاول ترجع بس بالراحة.. ومتخليش حد يضغط عليك من المتابعين

• أتفق
التفاعلات: wael115
يعني مش عاوز احبطك بس بجد انا زهقت من حوار الكتابة ده

• محزن
التفاعلات: Maram Said
  • عجبني
يعني مش عاوز احبطك بس بجد انا زهقت من حوار الكتابة ده
طب معندكش ترشح قصص ليا زى احمد صقر وحماده فتحى وكده

• عجبني
حمادة فتحي اعرفو قصصه حلوة ... فيه شافستبري كان كاتب جميل ومحمد الابداع ده روعة و في شخص اسمو طارق تقريبا كان اسمه واحد مهم حاجة كده وفيه عادل جدو قصصو حلوة كمان وزيدان على ما اذكر و العالمي شوفوني وبالطبع قصصي انا 😂 😂 😂 😂 😂 كنا تقريبا بنكتب في نفس الستايل

• عجبني
عودة
أعلى أسفل
0%