NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو بجد فى حب والكلام ده ولا كله كذب وليه لما حد بيوعد مش بيوفى هو فى فعلا رجالة بتعرف تحب
ختاري صح

انا اتكسرت و5 هم الي خلعوا وتخيلي وأنا راجل والحمدلله اني طلعت عايش ما بالك بنت قلبها رقيق ف مرضاش حد يحس بنفس الإحساس ده لأن لما فرعون يحصل فيه كل ده الي اقل منه ممكن يموت
غير كده البنت معروف ان معندهاش أغلى من الشرف تخسره ف بحط نفسي مكانها وحقها في الخوف وبعد كده بشوف أنا لو مكانها هخاف من إيه وأبعد عنه واديها على قد ما تحب بحيث مضيعهاش لأني برضو لو دي أختي مش هرضى إن يحصلها كده.
وناس كتير بيقولولي لو اختك بتكلم حد. اقولهم لو هو صادق زي ما انا بعمل وناوي فعلا لما يخلص يتجوز ف انا اامن نفسي على اي بنت.
بقولك عقلية تحترم بجد شابوه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
هو بجد فى حب والكلام ده ولا كله كذب وليه لما حد بيوعد مش بيوفى هو فى فعلا رجالة بتعرف تحب
لا الحب دا خازوق كبير 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
انتى تانى 😂😂😂😂
الحب يعنى تاخدى ع دماغك وانتى ساكتة

ما تسيبه يتكلم
أصلي لسه مفشوخ النهاردة ومش منها و**** الظروف عندها بعدتها عني ف هو خايف اني اكون نفسيتي وحشه او مذاكرش

• بيضحكني
التفاعلات: كارما1
أصلي لسه مفشوخ النهاردة ومش منها و**** الظروف عندها بعدتها عني ف هو خايف اني اكون نفسيتي وحشه او مذاكرش
روح ذاكر يالا وفكك من الشغل ده

بصي هوة اخويا وحبيبي بس في مود مش متزبط خليه يطلع كل الكبت دا معيا احسن
طيب ما اخويا انا كمان ويطلع الكبت معايا انا اى المشكلة ولا فى اعتراض بقى🤨🤨🤔

طيب ما اخويا انا كمان ويطلع الكبت معايا انا اى المشكلة ولا فى اعتراض بقى🤨🤨🤔
لا لا مصطفى بجد بينا أكتر من منتدى😂😂😂💔

الحب والعشق موجود والبنت ان حبت بتكونوصعب تنسي وممكن لما تنساب وترجعلها بتكون بتكسرها كل مىه لحد ما تروح منك ولكن الولد ما ببحسش بالندم الا اما يشوفها في حضن حد تاني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%