NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحب مش كلمه بتتقال
الحب افعال و مواقف و مشاعر بتتحس
بالعكس موجود بس المشكله في الاشخاص

• عجبني
التفاعلات: Sara De Ana
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو بجد فى حب والكلام ده ولا كله كذب وليه لما حد بيوعد مش بيوفى هو فى فعلا رجالة بتعرف تحب
هو بجد فى حب والكلام ده ولا كله كذب وليه لما حد بيوعد مش بيوفى هو فى فعلا رجالة بتعرف تحب
ما في للحب تعريف واحد أو موحد
كل حدا فينا بيعرّف المشاعر اللي بيحس فيها تجاه شخص ما على انو حب
على أساس شو ؟ بتختلف من شخص للتاني
في ناس بتحس انو حبّت فلان لانو شخص جميل
في ناس بتعرّف العلاقة الجسدية (السكس) على انو حب
وفي ناس بتعرف التعامل اللطيف والكلام الحلو والطلعات وتبادل النظرات على انه حب الخ.....

انا بحس انو الحب ما بيتعرف ولا بينشرح وما فينا لا نتداركه ولا نتحاشاه ، مشاعر بتجي فجأة بدون سبب واحيانا بيكون الوضع غير منطقي ابدا

الوعد بشي هوة غير الحب تماما او مرحلة متقدمة من العلاقة ، ومانها مرتبطة بالحب لانو في كتير عالم بيوعدو وما بيوفوا وما بيكون في حب اصلا والعكس صحيح .

الموضوع أطول وأكبر من انه ينحكى أو يتناقش ب كم سطر

• عجبني
الحبّ هو الألفة ورفع الكلفة، أن لا تجد نفسك في حاجة للكذب، أن تصمتا أنتما الاثنين فيحلو الصّمت وأن يتكلم أحدكما فيحلو الإصغاء!
ده معنى الحب اما هو في حب ولا لاء اه في حب وانت متاكده انه في حب اما بالنسبة ان الرجال بتعرف تحب المفاجأه ان الرجاله حبها اقوى من المرأة

ما في للحب تعريف واحد أو موحد
كل حدا فينا بيعرّف المشاعر اللي بيحس فيها تجاه شخص ما على انو حب
على أساس شو ؟ بتختلف من شخص للتاني
في ناس بتحس انو حبّت فلان لانو شخص جميل
في ناس بتعرّف العلاقة الجسدية (السكس) على انو حب
وفي ناس بتعرف التعامل اللطيف والكلام الحلو والطلعات وتبادل النظرات على انه حب الخ.....

انا بحس انو الحب ما بيتعرف ولا بينشرح وما فينا لا نتداركه ولا نتحاشاه ، مشاعر بتجي فجأة بدون سبب واحيانا بيكون الوضع غير منطقي ابدا

الوعد بشي هوة غير الحب تماما او مرحلة متقدمة من العلاقة ، ومانها مرتبطة بالحب لانو في كتير عالم بيوعدو وما بيوفوا وما بيكون في حب اصلا والعكس صحيح .

الموضوع أطول وأكبر من انه ينحكى أو يتناقش ب كم سطر
أنا الاساس والباقي شنط واكياس

• بيضحكني
مانا بسبب العلاقتين دول اتحولت 180 درجة ومبقتش احب من قلبي ودخلت ولا 50 علاقه بعدهم واكيد وعدت وخلفت كأني كنت بنتقم من كل العرفتهم او كأني ماسك كلينكس بنف فيه وارميه لحد موصلت لمرحله جديدة وبقيت وحيد وبدور علي علاقات صادقة وبس ومش لاقي وادي يوم بيعدي يوم لدرجة اني مش فاكر كل البحكيهولك دة ، صدقيني انا معرفش انتي كل دة حصل ولا انا استفدت اي حاجة من كل العلاقات الدخلتها فالاخر انا الخسرت
**** يسعدك

• عجبني
التفاعلات: eslamaau
الحبّ هو الألفة ورفع الكلفة، أن لا تجد نفسك في حاجة للكذب، أن تصمتا أنتما الاثنين فيحلو الصّمت وأن يتكلم أحدكما فيحلو الإصغاء!
ده معنى الحب اما هو في حب ولا لاء اه في حب وانت متاكده انه في حب اما بالنسبة ان الرجال بتعرف تحب المفاجأه ان الرجاله حبها اقوى من المرأة
معتقدش

• عجبني
التفاعلات: tito10
اكيد طبعا فيه حب

الحب انك متبقاش عارف انت عايز الي قدامك ده علشان اي مش فارق معاك جمال ولا طبع ولا اي حاجه العيب انت شيفه ميزه بتبقي بتنجذب له بدون اي سبب
كلام شبه صح

• عجبني
التفاعلات: Mohamed201117
لا يوفي بالوعود إلا الرجال
الحب يعني احتواء يعني حد يحس بيك ويسمعك ويرخم عليك الحب يعني تبقي راجل معاها ف كل حاجه وتخاف عليها اكتر من نفسك

لا يوفي بالوعود إلا الرجال
الحب يعني احتواء يعني حد يحس بيك ويسمعك ويرخم عليك الحب يعني تبقي راجل معاها ف كل حاجه وتخاف عليها اكتر من نفسك
مظبوط

• عجبني
التفاعلات: عنتيل فيصل
طبعا فيه حب بس قبل الحب توافق الطباع يعني مثلا واحدة بتحب الرومانسية والخروج وواحد بيحب الاكل وقاعدة البيت شيء عكس شيء يبقي حتي لو أعجبوا ببعض وحبوا بعض واتجوز الخلاف هيعمل فجوة وشرخ في الحب في حاجة مستوي اجتماعي مهم طبعا لواحدة مدلعة وغنية وتتجوز واحد علي قده كل حياته بيفكر يأكل ويشرب وهي عايزة تخرج وتتفسح
المهم الاختيار

لسه ماجاش نصيبك

• عجبني
طبعا فيه حب بس قبل الحب توافق الطباع يعني مثلا واحدة بتحب الرومانسية والخروج وواحد بيحب الاكل وقاعدة البيت شيء عكس شيء يبقي حتي لو أعجبوا ببعض وحبوا بعض واتجوز الخلاف هيعمل فجوة وشرخ في الحب في حاجة مستوي اجتماعي مهم طبعا لواحدة مدلعة وغنية وتتجوز واحد علي قده كل حياته بيفكر يأكل ويشرب وهي عايزة تخرج وتتفسح
المهم الاختيار
كلام سليم

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
الحب هو السكون والراحه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%