NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

غلبان من مصر

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ال
السلام عليكم هقولكم الموضوع وتقولولى اعمل ايه أنا سكان ف بيت عائلى وأنا السكان الواحد الغريب في البيت بقالى فترة قصيرة شهر تقريبا كده بنت جارنى إللى جنبى الفرق بنى وبنه 10سنين هى عنده 16سنه لسه صغيره بحس أنه ميله لى وبتعدمت تظهر اڨدامى يعنى حد يجي نادى عليا طلع تعمل حاجه بره بيبقى عايز أجيب سكه معاه بس بخيف مع أنى عايز أكلم لحد متكبر وتبقى حلالى عايز أكلم دلوقتي اعلم ع طبعى لحد ما تكبر وكده ياريت لو حد يقولى اعمل اى خيف اكلمه تعمل مشكله ف يا ريت حد يقولي أخش أزاى حته هى لو مش عايزه ميبقش ف مشكله

شكرا مقدما

• عجبني
التفاعلات: نصحي
بص هى الحركات دى بتقول انها معجبة بيك ولو معجبة فعلا يبقى لو كلمتها مش هتزعل منك طالما غرضك شريف ولو اتأكدت انها موافقة ده هيشجعك تكلم اهلها ولو طلع كله ده اوهام يبقى عادى برده مخسرتش حاجة ولا هى خسرت حاجة بس اهم حاجة الطريقة اللى تكلمها بيها تكون هادية ومحترمة عشان متخافش منك بس كده

كلم والدتك او اختك تكلمها وتجس نبضها وهي في كل الاحوال ماتميز وممكن تعمل هالشي من دون قصد فلو حصل كلام رسمي مع والدتها على الاقل يكون عين الصح وتبقى محفوظه ليك وحتى لو حصل خطوبة لبين ماتبلغ السن القانوني بتكونو فهمتو بعض واتقربتو من بعض وواجهتم المشاكل سوا

مدام انت ناوي خير اتقدم واخطبها واعرف طباعها قصاد أهلها لو طباعكم مش متوافقه تنفصلو بالمعروف لكن انك تكلمها مباشره ده لأنها طفله ممكن يعمل مشاكل ده رأي

• عجبني
التفاعلات: ahmet ahmet
لو عجباك يبقى تكلم امها و تخش البيت من بابه طالما انت داخل على نضيف بس نصيحة بلاش السن الصغير ده لان ممكن يكون اعجبها و تصرفتها كلها مراهقة مبكره مش اكتر ممكن بعد كلم سنة لما تكبر و تشوف الدنيا تغير رائيها و سعتها حتنجرح يا كبير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%