NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شاب شبراوي1

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بطبعي شخص بيحب التحديات والمغامره شويتين مع الذات والنفس بعينهم او اشخاص ف المجتمع اياً كانت البيئه اللي بتجمعنا …

بس بجد عندي مغامره وحيده باجي دايماً عن نقطه معينه فيها كدا وبقف مبكونش عارف اخد آنزر ستيب السيتيم بيقع عندي😅😂
واللي بيحصل گ الآتي بطبيعه شغلي ف السياحه انا كابتن ويتر ف فندق ما في القاهره ف بتعامل مع guest كل يوم اشكال والوان جنسيات عقليات مختلفه
كل ال types حرفياً عارفين الشخص اللي بتقابله وتعمل صوره كامله ليكم انكم هتعملو علاقه سوا وهتكون ازاي بمجرد ان حصل شويه eye contact بينكم او تعامل خفيف سواء كان ف مجال شغل ف نزوله او حتي ف المواصلات و دي بتحصل كتييير مع اغلبنا انا عارف 😄 بس مهما بيحصل ف المواقف اللي زي دي وبتيجي عند حته معينه كدا الظروف والموقف نفسه بيفرضو عليك ويقولولك STOP لحد هنا يحلو/ه مفيش risk/fun حتي ولا مجال ل اي شئ اخر
🛑🛑احكو عن تجاربكم دي والناس اللي بتشوفوها مره وحده او صدفه وبتتخيلو وتبنو علاقه معاهم ف دماغكم وتعشش لمجرد تعامل صغير بس تفاصيله جواها كتير اووووي …
وانا هشارك لو لقيت تفاعل ع البوست بتجربتي امبارح وانا ف الشغل ف فرح جماعه اخوانا سودانييين 😂❤️‍🔥

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عودة
أعلى أسفل
0%