NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

red devil

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا ستريت و عندي ٣٠ سنه و متجوز بس من زمان بهيج اوي ع السيسي بويز البنوتي بسبب اني كنت بفضل الجنس الخلفي ف الافلام و انا بتفرج اتفاجئت اللي بتفرج عليه ولد بقيت بهيج اكتر و نفسي انام مع بنوتي و كل فتره افكر التفكير ده بطريقه فظيعه و خصوصا ان مستحيل اعمل خلفي مع مراتي و ف نفس الوقت هموت واجرب مع سالب بنوتي هل لو عملت كده هدمن البنوتي ده ؟ اصلا معظم الموجودين محدش فيهم بنوتي بمعنى الكلمه حد جرب النوع ده يفيدني و شكرا ❤️

• عجبني
التفاعلات: Amigod
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هي (فانتازي) مش بالضرورة الفانتازي تكون شبيهة للواقع
و مش ادمان
و بما انك بيهيجوك السيسي بويز دول تبقى مش ستريت ١٠٠المياة
ممةن تقول bi curious
او سترايت curious..
الفضول موجود يعني
لكن عموما لو قررت تعمل فكن حريص تحمي نفسك باستعمال واقي و مش بالضرورة تعمل علاقة كاملة

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
انا افهمك اكتر انا مش بميل للسوالب بس هي جات معايا كده يعني
ما فيش تعليق؟
انا لسه جديد معرفتش ابعت تقريبا 😂
بص انا افهمك انا بدا الموضوع معايا من هيجاني ع الفيديو اللي جالي صدفه بعد كده قولت اشوف الفيديو اللي زيه ف كنت هيجان مش عارف ده هيجان علشان بتفرج ع سكس ولا بسبب البنوتي نفسه بس حسيتها تجربه حلوه بس برجع افكر الف مره مش عارف حد مره زيي بالتجربه دي يبقى نفسه ف البنوتي ده مره حتى و بعد كده يرجع يفكر تاني محتاج حد جرب مع بنوتي يقولي هي تجربه حلوه ولا لا و هدمن الموضوع ولا عادي

يا باشا لو لقيت بنوتي زي اللي في دماغك جرب لو ملقتش فكك من الفكره،

• عجبني
التفاعلات: red devil
يا باشا لو لقيت بنوتي زي اللي في دماغك جرب لو ملقتش فكك من الفكره،
يا ريت يكون في كده بجد ❤️ شكرا يا بيبو ع الرد

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
حضرتك انا سالب بس. لكن ارجوك بلاش تغير نمط حياتك عشان الموضوع صعب اوي ومش هتعرف تبطله. ارجوك حاول تقبل نصيحتي

• عجبني
التفاعلات: 🌟نجم الموال🌟
حضرتك انا سالب بس. لكن ارجوك بلاش تغير نمط حياتك عشان الموضوع صعب اوي ومش هتعرف تبطله. ارجوك حاول تقبل نصيحتي
انا مش هقلب ميولي انا ممكن اجرب اكون توب مش زي ما فهمت خالص 🌹

صعب تلاقي. هتلاقي سوالب بس
لو ملاقيتش خلاص هي امنيه فاهمني يعني مش هدفي الرئيسي انا مرتاح جدا ب الوضع اللي فيه بس كانت فكره مسيطره عليا لمجرد التجربه لو كان في تمام لو مفيش مش هوقف حياتي يعني 😊

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
انا ستريت و عندي ٣٠ سنه و متجوز بس من زمان بهيج اوي ع السيسي بويز البنوتي بسبب اني كنت بفضل الجنس الخلفي ف الافلام و انا بتفرج اتفاجئت اللي بتفرج عليه ولد بقيت بهيج اكتر و نفسي انام مع بنوتي و كل فتره افكر التفكير ده بطريقه فظيعه و خصوصا ان مستحيل اعمل خلفي مع مراتي و ف نفس الوقت هموت واجرب مع سالب بنوتي هل لو عملت كده هدمن البنوتي ده ؟ اصلا معظم الموجودين محدش فيهم بنوتي بمعنى الكلمه حد جرب النوع ده يفيدني و شكرا ❤️
رأي حاول تعملها مع مراتك صعب جدا تلاقي بنوتي

• عجبني
انا مش هقلب ميولي انا ممكن اجرب اكون توب مش زي ما فهمت خالص 🌹
مقصدش انك تقلب ميولك لكن لو اتمتعت بالموضوع مش هتعرف تبطل رغبتك للسوالب وفيه ناس ابتدت تزهق من زوجاتهم لنفس السبب وهتلاقي نفسك بتتقبل افكار انته مكنتش مقتنع بيها الاول. ارجوك بلاش

مقصدش انك تقلب ميولك لكن لو اتمتعت بالموضوع مش هتعرف تبطل رغبتك للسوالب وفيه ناس ابتدت تزهق من زوجاتهم لنفس السبب وهتلاقي نفسك بتتقبل افكار انته مكنتش مقتنع بيها الاول. ارجوك بلاش
هو للدرجه دي البنوتي بيمتع!

مش فاهم نصايح البلاش
هو ادمان يعني 😅 الحياة ابسط من كده
الجنس مش ادمان
و لو الشخص اكتشف في نفسه ميول هو حر يعملها و ما يعملهاش يوقفها و ما يوقفهاش
ليه في ناس بتشوف الجنس انه شيء غلط؟
بلاش نصايح مبنية عالخوف و لا نصايح دوس
كل واحد بيتعلق من عرقوبه
الحياة بنعيشها مرة واحدة

مش فاهم نصايح البلاش
هو ادمان يعني 😅 الحياة ابسط من كده
الجنس مش ادمان
و لو الشخص اكتشف في نفسه ميول هو حر يعملها و ما يعملهاش يوقفها و ما يوقفهاش
ليه في ناس بتشوف الجنس انه شيء غلط؟
بلاش نصايح مبنية عالخوف و لا نصايح دوس
كل واحد بيتعلق من عرقوبه
الحياة بنعيشها مرة واحدة
لا هي النصيحه بتعبر عن تجربه ناس عاشتها ف بتقولك ايه اللي بيحصل بس احنا بنفيد بعض و بنتناقش 🌹

اه لكن بردوا علي حسب ميولك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%