NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حسين حافظ

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا متجوز و من سنتين ممارستش الجنس مع مراتى فبقيت انام مع ستات تانية و دلوقتى بمارس العادة السرية و بعدين بقيت احط حاجات فى طيزى و انا بامارس العادة ابتديت بصباعى و بعدين مبسم الحقنة الشرجية و بعدين الخيار كل ده بعد ما ادهن الحاجات بشمبوه و بعدين بقيت ابص على السادية على الرجال و ادور على الشيميل و ابص على صور الرجالة مش ببص على صور ازبارهم لا ببص على صور طيازهم مبقتش عارف انا عايز ايه
يا ترى حد عنده تفسير

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
انت حصل معاك خلل جيني بسبب هوسك فالجنس لازم تبعد عن العادة السرية أو اي حاجه ليها علاقه بالجنس تماما مدة من 3 ل 6 شهور عشان جيناتك ترجع لوضعها الطبيعي و نسبة الدوبامين تزيد عندك فالجسم لأنو ده الهرمون المسؤول عن تنظيم السلوك الجنسي

عندك هرمونات التستيرون قليلة عندك فا النتيجة هرمون زيد الاستروجين وكل اعرض التي تحدث عنه هي نتيجة انك لا تلعب تمرين جسمك ينعم يصبح امرأة

عندك هرمونات التستيرون قليلة عندك فا النتيجة هرمون زيد الاستروجين وكل اعرض التي تحدث عنه هي نتيجة انك لا تلعب تمرين جسمك ينعم يصبح امرأة
طب تنصحينى بايه اعمله

طب تنصحينى بايه اعمله
الابتعاد عن الجنس راح يضعف حالتك علي فكره 🖤 يعني كل ما تبتعد عن الجنس راح تشتاق لها اكتر

اولا عليك بي التمرين القاسي
ثاني شئ ابعد فكرة أن تلعب في خرمك انسي تماما مع الوقت التمرين راح تشد طيزك هي 😂 اسفة علي الكلمة المهم خرمك لان تعرف تدخل فيه صوبعك الصغير اصلا لان مشدودة اعصبك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الابتعاد عن الجنس راح يضعف حالتك علي فكره 🖤 يعني كل ما تبتعد عن الجنس راح تشتاق لها اكتر

ثاني شئ ابعد فكرة أن تلعب في خرمك انسي تماما مع الوقت التمرين راح تشد طيزك هي 😂 اسفة علي الكلمة المهم خرمك لان تعرف تدخل فيه صوبعك الصغير اصلا لان مشدودة اعصبك
اذا لم تفعل مثل ما اقول نهايتك راح تكون تحت شاب في يوما ما

انت حصل معاك خلل جيني بسبب هوسك فالجنس لازم تبعد عن العادة السرية أو اي حاجه ليها علاقه بالجنس تماما مدة من 3 ل 6 شهور عشان جيناتك ترجع لوضعها الطبيعي و نسبة الدوبامين تزيد عندك فالجسم لأنو ده الهرمون المسؤول عن تنظيم السلوك الجنسي
تفتكر ممكن اقعد 3 شهور من غير ما افكر ى الجنس او افكر امارسة اظن صعب

تقصدى ايه بالتمرين القاسى

تفتكر ممكن اقعد 3 شهور من غير ما افكر ى الجنس او افكر امارسة اظن صعب
اكيد صعب و حيكون عندك اعراض انسحابيه قاسيه فلازم يكون عندك إرادة و تسجل فجيم أو تنزل تطبيق تمارين عندك تلعب عليه رياضه بشكل يومي و تمتنع عن اكل السكريات المصنعه تماما طول فترة ال3 شهور حتعاني أولها بعدين صدقني بعد شهر حتدعيلي

ومبتنمش مع مراتك لي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%