NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ياريت كل واحد يجاوبني حول نيك الطيز

جربت خلفى سنين قبل امامى و كنت متعوده عليه

بس بقيت افضل الامامى اكتر الا لو هو طلب خلفى او لو هايجه اوى و عندى بيريود
عجبني ردك 😊

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد بحب ادام بس ممكن يبقى فيه تغيير شوية لو فيه متعة لجوزى

• عجبني
التفاعلات: drsniper666، Maher 83 و دكر مصري بالأردن
نيك الطيز بعض الناس تشوغو حلو وبعض الماس تشوفو شيء وحش

للأولاد: شو احسن تفتح طيز بنت اول مره او تفتح كسها وشو افضل من خلال تجربتك تنيك بنت في طيزها او في كسها

للبنات: بتقبلي تتناكي من طيزك ايه او لا؟ وليش؟ واذا جربتي نيك الخلفي بتحبيه اكثر من امام او لا

متحمسة لكي اشوف اجابتكم الكل😊🥰🌹
انا بنسبالي لو البنت لسه بكر واول مره ليها بسخنها بس واسبها شويه وبعد كده ارجع لها تاني وابداء اقلعها قلعت ملط يبقي افتحها من كسها اول مره وبعد كده افتحها من كسها اول بنت فتحته اوقولتلها من طيزها بس وهي تحتي دخلت زبي في كسها كبس مره وحده
وفضلنا مع بعض 8 سنين

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
الاتنين حلوين. بس بحب نيك الطيز اكتر عشان فيه احساس بالخضوع للي بينيكني.
الاحساس بالخضوع هو احلى متعة لاى انثى احلى حتى من النيك نفسه

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
انا بعد ماجربت الخلفي صرت بعشقو
فعلا إدمان للست لو جربته وحبيته وممكن تجربه وتكره بس لو حبيته بيبقي متعتها الاساسيه مهما اتناكت في مسهل بيفضل الاورجازم الأساسي انها تتناك في طيزها حبيبتي الأولي كانت كده

الاحساس بالخضوع هو احلى متعة لاى انثى احلى حتى من النيك نفسه
مفيش خضوع اكتر من ركوب طيز المرا واحساسها ان رجلها مسيطر عليها وانها خاضعة له بالكامل

كنت زمان ايام الكلية متعودة عالخلفى دايما لحد ما اتجوزت و بقيت مدام اشتغلت امامى بس مازلت بحب الخلفى و لو معايا اكار من واحد بحبهم يبقوا جوايا مع بعض او حسب مزاجهم
احلي كلام😍😍😍

للأولاد: شو احسن تفتح طيز بنت اول مره او تفتح كسها وشو افضل من خلال تجربتك تنيك بنت في طيزها او في كسها

للبنات: بتقبلي تتناكي من طيزك ايه او لا؟ وليش؟ واذا جربتي نيك الخلفي بتحبيه اكثر من امام او لا

الكس أحلي طبعا لان ده مكان النيك الأساسي وغير كده الطيز دي للعب والبعبصه والتقفيش النيك فيها مش أحسن حاجه وعن تجربه

نيك الكس طبعا
والا بيفرق ايه اني انيك بنت في طيزها من اني انيك سالب (طبعا طيز السالب امتع من البنت)

حاليا في رجاله مبيفرقش معاها لو خرم ابره المهم ينيك 😂😂 بس عموما كل واحد فيهم ليه طعم ومتعه خاصه واحساس مختلف بس لو هرجع هيبقي الكس زياده شويه

بحبه وجربته

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و Abo hassan

مش بتفرق معاي حسب البنت اللي معاي بتحب ايه بس البنت اللي نكتها قبل كده كانت بتحب ألكس وكان بيهيجها موت ويمتعها فمنكتش قبل كده طيز أنا مش بتفرق معاي طالما أنا والبنت اللي معاي متمتعين خلاص مش مهم

انا جربت كل شىء ، لكن انا مدمنة الخلفى و اعشقه و مزاجى كله خلفى و متعتى العميقة و السطحية و النفسية كلها فى الخلفى ،، معنديش موانع ارضى حبيبى و اخليه يدخل امامى بس صعب اجيب معاه فى الامامى .... واقدر اجيب مليون مرة لو هو شاطر و كبير قوى وتخين و محترف يدخل الخلفى ... و كمان احب الولد السالب واحب انيكه فى طيظه لما يموت فى ايدى من النيك فيه من ورا ... احلى من الطيظ ... مفيش صدقونى

نيك الطيز لمجرد التغيير
الكس الاساس

انا جربت كل شىء ، لكن انا مدمنة الخلفى و اعشقه و مزاجى كله خلفى و متعتى العميقة و السطحية و النفسية كلها فى الخلفى ،، معنديش موانع ارضى حبيبى و اخليه يدخل امامى بس صعب اجيب معاه فى الامامى .... واقدر اجيب مليون مرة لو هو شاطر و كبير قوى وتخين و محترف يدخل الخلفى ... و كمان احب الولد السالب واحب انيكه فى طيظه لما يموت فى ايدى من النيك فيه من ورا ... احلى من الطيظ ... مفيش صدقونى
ابن متناكه فاجر وادمان
بس قليل اللي بيقدره

• حبيته
التفاعلات: مص قمط بحنية

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%