NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ياريت كل واحد يجاوبني حول نيك الطيز

نيك الطيز بعض الناس تشوغو حلو وبعض الماس تشوفو شيء وحش

للأولاد: شو احسن تفتح طيز بنت اول مره او تفتح كسها وشو افضل من خلال تجربتك تنيك بنت في طيزها او في كسها

للبنات: بتقبلي تتناكي من طيزك ايه او لا؟ وليش؟ واذا جربتي نيك الخلفي بتحبيه اكثر من امام او لا

متحمسة لكي اشوف اجابتكم الكل😊🥰🌹
ألكس لا يقارن به اي شي

للأولاد: شو احسن تفتح طيز بنت اول مره او تفتح كسها وشو افضل من خلال تجربتك تنيك بنت في طيزها او في كسها

للبنات: بتقبلي تتناكي من طيزك ايه او لا؟ وليش؟ واذا جربتي نيك الخلفي بتحبيه اكثر من امام او لا

انا عندى مفتاح جسم الانثى طيزها

• عجبني
التفاعلات: I Love Ass
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اول مره جربته كنت في اولى كليه وصاحبتي اصغر مني بسنه كان مرهق ومقرف لينا احنا الاتنين
بعد كده بقا الوضع الطف عموما معاها وغيرها ل توافر المكان البرايفت والوقت والتحضير وبتاخد وقتك في كل حاجه بتعملها
لكن لو قارنت برضوا تجربت الكس احسن بكتير جدا ال Anal ده يكون للتغير بس

• عجبني
التفاعلات: pogato
انك تكون صاحب الفتح سواء امامى او خلفى بيكون ليه متعه خاصه جدا جدا .. والخلفى بيكون ممتع جدا خاصة لو كانت متجوزه ومجربتوش لحد م انت بتعملو معاها

• عجبني
التفاعلات: تيار

انا أسمى بوجى وعايز اقول لحضرتك أن بالنسبة للاولاد الخلفى متعة علشان بكون بدخل الزوبر فى طيزها والعب فيها من قدام وشكرااااا

• عجبني
الموضوع وما فيه ان الكس بيوسع مع الوقت وبتقل متعته ودا اللي بيخلي الشخص يتجه للخلفي عشان ضيق دايما ويحس اته شغال في حاجة تحك معاه
دا غير ان الممنوع مرغوب بس هو متعة ع حسب قبول الست او رفضها لدا

• عجبني

الخلفى فالهيجان والنيك بيقى حلو وعظمه 👌❤️ بس اغلب الوقت والطبيعى بنيك فالكس

• عجبني
كل خرم وله متعته بس ورا متعته احلي لان بتحس ان حاجه عصره زبك وبتشفطه ياااااه لما تقفل عليه وانت تشده متعه بنت كلب ملهاش حل

• عجبني
النيك الخلفي خصوصا مع حبيبتي ده امتع حاجه في الكون
ممكن نعرف حبيبتك يعني زوجتك
أو مجرد حبيبه

الموضوع ده فيه وجهتي نظر .. أوقل (نظريتين ) !

النظرية الأولي بتقول :

إني أعاف الخراء أن أمُر به
فهل ألچ إليه في وكره ؟!

النظرية التانية بتقول :

جُعلت فداك .. ما إخترناك .. إلا لأنك لا تبيض ولاتحيض ولو مِلنا لوصل الغواني لضاق بنسلنا البلد العريض ! 🤣🤣

يعني .. فيه اللي بيقرف أنه يحط الجوهرة في الخرا (أعزكم اللله) وفيه اللي ميوله لنيك الطيز حتي لو كانت طيظ راجل ، لأنه مش عاوز أولاد وخلفة .. إلخ 🤣

جربت خلفى سنين قبل امامى و كنت متعوده عليه

بس بقيت افضل الامامى اكتر الا لو هو طلب خلفى او لو هايجه اوى و عندى بيريود
رأي جميل

كنت زمان ايام الكلية متعودة عالخلفى دايما لحد ما اتجوزت و بقيت مدام اشتغلت امامى بس مازلت بحب الخلفى و لو معايا اكار من واحد بحبهم يبقوا جوايا مع بعض او حسب مزاجهم
اه لو قابلتك من زمان

النيك الخلفي متعه كبيره ونيك البنت من طيزها حسب رغبتها لو مافيش مانع افتحها من قدام ولو بتخاف افتحها من ورا

متحمسة لكي اشوف اجابتكم الكل😊
النيك الخلفي له طعم خاص ة في الأول جوبهت بالرفض بداعي انه ممنوع و كمان ضيقة شيوية .لكن الآن هي الي يتطلب و يكون دائما طلبها النيك الخلفي
فحتي هيجانها أصبح من الخلف أقوى بكثير

جربت خلفى سنين قبل امامى و كنت متعوده عليه

بس بقيت افضل الامامى اكتر الا لو هو طلب خلفى او لو هايجه اوى و عندى بيريود
طيب و وجع جامد في البدايه ولا عادي ؟

الموضوع ده فيه وجهتي نظر .. أوقل (نظريتين ) !

النظرية الأولي بتقول :

إني أعاف الخراء أن أمُر به
فهل ألچ إليه في وكره ؟!

النظرية التانية بتقول :

جُعلت فداك .. ما إخترناك .. إلا لأنك لا تبيض ولاتحيض ولو مِلنا لوصل الغواني لضاق بنسلنا البلد العريض ! 🤣🤣

يعني .. فيه اللي بيقرف أنه يحط الجوهرة في الخرا (أعزكم اللله) وفيه اللي ميوله لنيك الطيز حتي لو كانت طيظ راجل ، لأنه مش عاوز أولاد وخلفة .. إلخ 🤣
اللله عليييك أفنان بتقول حكم أجدع
كله الا الجوهره أعم الحاج 😂😂​

• بيضحكني
التفاعلات: حنفي الونش
  • عجبني
التفاعلات: Sosaleb

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%