NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ياريت تهتمو بالموضوع بتاعى عندى سرعه القذف والفرح بتاعى قرب

زبى ملك ليكى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا فرحى كمان شهر وعندى سرعه القذف شديده وعلى طول شهوتى عاليه وبجيبهم بسرعه اعمل ايه وايه الحل علشان اعالج سرعه القذف دى

• عجبني
التفاعلات: monsun
انا فرحى كمان شهر وعندى سرعه القذف شديده وعلى طول شهوتى عاليه وبجيبهم بسرعه اعمل ايه وايه الحل علشان اعالج سرعه القذف دى
مرحبًا، ينصح بالتحدث مع طبيب أو مستشار صحي متخصص في المجال الجنسي لتقييم حالتك وتوصيل العلاج المناسب.

ومع ذلك، هناك بعض الإجراءات التي يمكنك اتخاذها للمساعدة في علاج سرعة القذف:

1- ممارسة التمارين الرياضية اليومية والتغذية السليمة لتحسين الصحة العامة واللياقة البدنية.

2- ممارسة تقنيات الاسترخاء مثل التأمل والتنفس العميق لتقليل التوتر والقلق والضغط النفسي الذي يمكن أن يؤدي إلى سرعة القذف.

3- ممارسة تقنيات مثل تقنية "العزلة"وذلك بتأخير القذف بالتركيز على الشعور بالمتعة وتجنب التركيز على الأفكار الجنسية المثيرة.

4- استخدام وسائل الراحة المثلجة مثل الحزام البارد قبل الجماع لتخفيف الحساسية في المنطقة الحساسة.

5- استخدام موانع الحمل مثل الواقي الذكري لتخفيف الحساسية وتأخير القذف.

6- الذهاب إلى جلسات المشورة الزوجية مع شريك حياتك لتحسين الاتصال والتواصل بينكما والتعامل مع المشاكل الجنسية بشكل أفضل.

يجب الحرص على عدم استخدام أي علاج دوائي أو طبيب بدون استشارة طبيب متخصص، حيث يمكن أن يتسبب في آثار جانبية غير مرغوبة. يجب أن تتحدث مع الطبيب لتقييم حالتك وتوصيل العلاج المناسب.

بص في الاول مش هتعرف تمسك نفسك وهاتجيبهم بسرعه ده عادي اول مره بس ماتقومش ونسيبها لا كمل معاها لعب وووو لحد هي ماتجيبهم عشان ماتحسش انك اناني ومهتم بنفسك وبس ... بعد كده هايكون الموضوع بدماغك وانت شغال لما تحس انك قربت غير الوضع واقف شويه فكر في أي حاجه تانيه غير النيك هاتلاقي نفسك هديت وتكمل عادي وهكذا درب مخك .... ده الي انا بعمله ..... حاجه كمان عشان ماتقلقش الاول هايكون الاسرع انما تقوم تستحمو وتشربو عصير واي فاكهه وتشتغل في الثاني هاتطول اوتوماتيك وهكذا الثالث هايكون اطول والرابع ممكن تقعد نص ساعه وهكذا

• عجبني
التفاعلات: كسموت
بتجيب بعد وقت قد ايه ؟

هو حضرتك ازاي قيمت نفسك

السؤال ال متسألش ليك ، انت ايه ال عرفك إن عندك سرعة قذف

• عجبني
التفاعلات: HITHAM ALEX
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: dro
هات كريم اسمه بريدوكايين من الصيدلية وادهن منه قبل الجماع بنص ساعه هيخدر القضيب وهتقعد وقت اطول من الاول

• عجبني
التفاعلات: زبى ملك ليكى
تسلم يا فندم
هات كريم اسمه بريدوكايين من الصيدلية وادهن منه قبل الجماع بنص ساعه هيخدر القضيب وهتقعد وقت اطول من الاول

خف من الهيجان شويه الهيجان مسيتر عليك قووووي

مبروك مقدما = اول حاجة بطل ضرب العشرات انت حتتزوج تبقى العروسة تضرب لك العشرة صح وبهدوء بيديها اوشفايفها او بزازها = ثانيا اذهب الى صيدلى صديقك واشترى مضاد اكتئاب خفيف مثل = انفرانيل 25 ملجم النوع المستورد تاخد حبة منه قبل الجماع بساعتين ولو عندك ضعف انتصاب خد ربع قرص فياجر او نصف قرص بشرط انه ليس عندك ضغط او سكر واستشر طبيبك للأطمئنان =

• حبيته
التفاعلات: mado2023
متقسيش نفسك بضرب العشرات
وياريت لو تبطلها الشهر ده وتبعد عن أي حاجه مثيرة نهائي خالص وتفسي دماغك وتشغل نفسك بأي حاجة

مبروك مقدما = اول حاجة بطل ضرب العشرات انت حتتزوج تبقى العروسة تضرب لك العشرة صح وبهدوء بيديها اوشفايفها او بزازها = ثانيا اذهب الى صيدلى صديقك واشترى مضاد اكتئاب خفيف مثل = انفرانيل 25 ملجم النوع المستورد تاخد حبة منه قبل الجماع بساعتين ولو عندك ضعف انتصاب خد ربع قرص فياجر او نصف قرص بشرط انه ليس عندك ضغط او سكر واستشر طبيبك للأطمئنان =
فعلا لان علاج السرعة كلها مضادات اكتئاب

هات اقراص انافرانيل 25 مجم من الصيدلية . خذ قرص صباحا بعد الافطار . وانسى يا عمرو . مجرب بصدق .

هات اقراص انافرانيل 25 مجم من الصيدلية . خذ قرص صباحا بعد الافطار . وانسى يا عمرو . مجرب بصدق .
يا ريت تلاقى مستورد .

بستخدم حاجة اسمها سيتالو كويس

• حبيته
التفاعلات: فكرى
بستخدم حاجة اسمها سيتالو كويس
الطب تقدم جدا وتوجد ادوية جيدة ومتعددة لتأخير القذف وتقوية الانتصاب .

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%