NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال مشكلة ياريت الي فاهم في الموضوع يرد

لانو تتمتع ملخلف

بص انا هقولك احتمال وارد
ممكن يكون الجانب الانوثي اللي جواك بيتحكم فيك لما بتدخل الخياره وبيلغي شهوتك الرجوليه

• حبيته
التفاعلات: Femboy-Norhan
بص انا هقولك احتمال وارد
ممكن يكون الجانب الانوثي اللي جواك بيتحكم فيك لما بتدخل الخياره وبيلغي شهوتك الرجوليه
هو دا مقصوده لي قلتله عليه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ليه قبل ما ادخل خياره في طيزي بيبقى زبي واقف و اول ما ادخلها ينام و ميقفش تاني طول ما انا مدخلها و بلعب بيها؟
في اكتر من سبب بس الاكثر شيوعاً
هو الاستمناء الشرجي
من الاخر لما بتحشر الخياره في طيزك بتهيج البروستاتا و خصوصا ان المنطقه دي بتكون مليانه نهايات عصبيه ف تركيز المخ علي انه يستجيب للاشارات العصبيه اللي جايه من منطقه البروستاتا بحكم انك بتستثير النهايات ف دي ليها الأولوية عن انتصاب القضيب عشان كدا بما تخرج الخياره من طيزك فتره صغيره وهتلاقي القضيب بينتصب تاني

• عجبني
التفاعلات: سالى بنوتى، Deadpool. و ناقد بناء
ليه قبل ما ادخل خياره في طيزي بيبقى زبي واقف و اول ما ادخلها ينام و ميقفش تاني طول ما انا مدخلها و بلعب بيها؟
بيفضل نايم حته لو لعبت فيه ؟

يسطا انت لو جايب المعلومه دي من طيز فرخه مش هتكون بالهبد ده
ايه الجانب الانثوي اللي بيتحكم فيه علي كده عنده انفصال في الشخصيه ولا ايه
انا بقول فوق احتمال وارد
يعني مأكدتش الموضوع وبعدين في رجاله بتبي عندها هرمونات الانوثه زايده عن هرمونات الذكوره عشان كده ممكن تسيطر عليه فهمت ياسطا

مجرد شيء في دماغك

انا بقول فوق احتمال وارد
يعني مأكدتش الموضوع وبعدين في رجاله بتبي عندها هرمونات الانوثه زايده عن هرمونات الذكوره عشان كده ممكن تسيطر عليه فهمت ياسطا
مفيش حاجه اسمها هرمونات الأنوثة زايده عن الرجوله مش اي هبد كلامك مش هيكون صح غير في حاله انه واخد حقن هرمون غير كدا غير قابله للوجود او ده في الحالات الطبيعية علي الاقل

• عجبني
التفاعلات: elfagerr و Deadpool.
مفيش حاجه اسمها هرمونات الأنوثة زايده عن الرجوله مش اي هبد كلامك مش هيكون صح غير في حاله انه واخد حقن هرمون غير كدا غير قابله للوجود او ده في الحالات الطبيعية علي الاقل
لا كده انت بقا اللي بتهبد ومش عارف حاجه وعايز تطلع نفسك صح وخلاص

• عجبني
التفاعلات: Deadpool.
لا كده انت بقا اللي بتهبد ومش عارف حاجه وعايز تطلع نفسك صح وخلاص
انت من وقت ما شفت تعليقك ده
بص انا هقولك احتمال وارد
و انا فهمت انك بتهري في المهري

علشان الشهوة بتيجي من العقل و انت في الوقت ده مهتم بشهوتك من طيزك علشان كده التضفق الدم في العضو بيفتح و ينام وي مثال أدوية سرعة القذف كلها مضاضه للاكتئاب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص دى بتختلف من شخص لشخص والاراء مختلفه يعنى انا مثلا عادى جدا بس الافضل تسأل دكتور يكون عارف ميولك اصلا

في اكتر من سبب بس الاكثر شيوعاً
هو الاستمناء الشرجي
من الاخر لما بتحشر الخياره في طيزك بتهيج البروستاتا و خصوصا ان المنطقه دي بتكون مليانه نهايات عصبيه ف تركيز المخ علي انه يستجيب للاشارات العصبيه اللي جايه من منطقه البروستاتا بحكم انك بتستثير النهايات ف دي ليها الأولوية عن انتصاب القضيب عشان كدا بما تخرج الخياره من طيزك فتره صغيره وهتلاقي القضيب بينتصب تاني
كلامك معقول عشان كده وانا بتناك زبرى بيجيب وهو نايم

• عجبني
التفاعلات: The unique، aha1715 و ZAIN Al ZEBAWE
بص انا هقولك احتمال وارد
اتفق بس انا مبيقفش خالص

• عجبني
التفاعلات: The unique و elfagerr
الناس انواع
في العكس زي
وفي زيك
وفي نصف نص

كلامك معقول عشان كده وانا بتناك زبرى بيجيب وهو نايم
انا بالبداية يكون منتصب ع الآخر ولما ادخل اللعبه يرتخي او يختفي

• عجبني
التفاعلات: سالى بنوتى
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%