NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابن متناكه

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
بصوا انا تقريبا ديوث بقالى فوق العشر سنين انا مش سنى كبير يعنى انا 25 سنه معجون دياثه بحبها و بعشقها جدا بس عمرى ما صورت ماما ولا هصورها بس بحكى عنها بصدق جدا و بيبان من كلامى اكيييد كل الناس ممكن يجيلها جزء ندم انا اه بيجيلى لثوانى بس بيرجعنى ديووووث بعدها اكتتتتتر من الاول من الاخر انا ديوث و افتخر ❤️❤️

• عجبني
التفاعلات: Sandro

طب ما تجيب امك شوية​

هات امك اغرقها بلبني واجعلك تفتخر بجد

• عجبني
التفاعلات: Mohamed shaker، zobry gamed 200 و A_hmed_X
امهاتنا يااخوى هما الل عملو فينا كدا

• عجبني
التفاعلات: ابن متناكه و zobry gamed 200
تتخيلها بكل الاوضاع و انت تتكلم عنها على النت

انت ايه مفهومك للدياثه
صحيح انك علي شيء من الدياثه لمجرد انك تتكلم عن امك لكن حسب ظني انت ديوث كلام فقط
عاوز نساعدك تهيج علي امك فقط

• عجبني
التفاعلات: ابن متناكه
انت ايه مفهومك للدياثه
صحيح انك علي شيء من الدياثه لمجرد انك تتكلم عن امك لكن حسب ظني انت ديوث كلام فقط
عاوز نساعدك تهيج علي امك فقط
انا ديوث كلام اه بس كلامى صدق و بيبان على فكرة الكداب من اللى بيقول الحقيقه و كده كده اللى بيدخل دماغى بمتعه ده اكيد

• عجبني
التفاعلات: zobry gamed 200 و الصقر_الجارح
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ديوث كلام اه بس كلامى صدق و بيبان على فكرة الكداب من اللى بيقول الحقيقه و كده كده اللى بيدخل دماغى بمتعه ده اكيد
بمتعه اذاي؟؟

عايز صديق ل مرات وكان يكون صغير علشان بابا كبير عليها في سن وهي صغيره

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: الصقر_الجارح
بصوا انا تقريبا ديوث بقالى فوق العشر سنين انا مش سنى كبير يعنى انا 25 سنه معجون دياثه بحبها و بعشقها جدا بس عمرى ما صورت ماما ولا هصورها بس بحكى عنها بصدق جدا و بيبان من كلامى اكيييد كل الناس ممكن يجيلها جزء ندم انا اه بيجيلى لثوانى بس بيرجعنى ديووووث بعدها اكتتتتتر من الاول من الاخر انا ديوث و افتخر ❤️❤️
تعال تليجرام او كيك امتعك واديثك على امك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%