NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ويش كان اول موضوع تنشره في منتديات نسوانجي تعال ونزله مره ثانيه

هذا بحساب مريم
و**** كلام جميل ومعلومات روووووووووووووووووووووووعه
احلفلكم باية ان اسمي مرام مش مريم اصورلكم البطاقة يعني عشان تصدقوا :sneaky::rolleyes:.. بس الكلام الجميل والروعة دة طلع مش مكانة فعادي بقي

• ايه ده
التفاعلات: ياسمين الجندول
احلفلكم باية ان اسمي مرام مش مريم اصورلكم البطاقة يعني عشان تصدقوا :sneaky::rolleyes:.. بس الكلام الجميل والروعة دة طلع مش مكانة فعادي بقي
وانا ويش قلت 🥺🥺
مصدقه اسمك مرام بس انتي قلتي كان لك اكثر من حساب وقلت الحساب الي كان فيه المنشور مش اكثر
اسفه ياحبيبتي

وانا ويش قلت 🥺🥺
مصدقه اسمك مرام بس انتي قلتي كان لك اكثر من حساب وقلت الحساب الي كان فيه المنشور مش اكثر
اسفه ياحبيبتي
لا ياحبيبتي انا الحساب اللى كان فية المنشور اسمة مرام سعيد مش مريم انا بوضح بس عشان في ناس فكراني مريم وفي لبس في الموضوع دة ..اما حساباتي هنا فا في نوعين حسابات كنت بنزل من عليها قصص هنا وليا سلاسل كتير وحسابات بتاعتي زي دع بس كنت بقول ان انا الدندوشة فاهمة قصددي

• حبيته
لا ياحبيبتي انا الحساب اللى كان فية المنشور اسمة مرام سعيد مش مريم انا بوضح بس عشان في ناس فكراني مريم وفي لبس في الموضوع دة ..اما حساباتي هنا فا في نوعين حسابات كنت بنزل من عليها قصص هنا وليا سلاسل كتير وحسابات بتاعتي زي دع بس كنت بقول ان انا الدندوشة فاهمة قصددي
السموحه يا حبيبتي قرات الاسم باستعجال

• حبيته
طيب واللحين ويش فيك وين الضحكه الحلوه وين الوناسه ويش فيكي
اكدب عليكي لو قولتلك ان مش نفسي ايام زمان ترجع تاني بس مفيش حاجة مساعدة لا النفسية ولامود العام ولا الناس حتي

• عجبني
اكدب عليكي لو قولتلك ان مش نفسي ايام زمان ترجع تاني بس مفيش حاجة مساعدة لا النفسية ولامود العام ولا الناس حتي
حبيبتي مافيه شئ يستاهل يعني حين تحرمين روحك من السعاده راح يجع شئ فقدتيه او يعدل الوضع بالعكس راح تخسرين ايام راحت من العمر
اشتري عمرك بضحكه حلوه بنكته حلوه بجلسه حلوه

• أتفق
التفاعلات: المتعايشة رغم التسلخات
حبيبتي مافيه شئ يستاهل يعني حين تحرمين روحك من السعاده راح يجع شئ فقدتيه او يعدل الوضع بالعكس راح تخسرين ايام راحت من العمر
اشتري عمرك بضحكه حلوه بنكته حلوه بجلسه حلوه
معاكي حق بس الجنة من غير ناس ما تنداس والناس بقت غير الناس فليه بقي اتعب نفسي وابذل مجهود في اربة مخرومة من الاساس .. لا انا حلوة كدة لا ناقصة تعب ولا فرهدة على الفاضي

• عجبني
معاكي حق بس الجنة من غير ناس ما تنداس والناس بقت غير الناس فليه بقي اتعب نفسي وابذل مجهود في اربة مخرومة من الاساس .. لا انا حلوة كدة لا ناقصة تعب ولا فرهدة على الفاضي
ما هو انا اقصد انه ما نهتم بمواقف الناس السلبيه واي شئ يزهقنا نبتعد عنه وننساه

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما هو انا اقصد انه ما نهتم بمواقف الناس السلبيه واي شئ يزهقنا نبتعد عنه وننساه
انتي عارفة الصح نقوم نعمل سحلب ونشغل اصاله وعلى الدنيا السلامة

• بيضحكني
اقلك على حل زين
كلي شيبسي كثير بيزيد الهبل ويجيب لنا الفرفشه :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• بيضحكني
  • عجبني
  • عجبني
طيب ويش فوائده ومن ويش يسوونه
احية مش عارفة السحلب ده خليط كده من الفانيليا والنشا وبودر جوز الهند بيتجاب زي القهوة مسحوق كده وبيتعمل بلبن على النار وبيتحلي بعسل نحل او سكر وبيندلعة فواكة او مسكرات وبيبق زي المهلبية كده بس على خفيف .ده مشروب الشتاء الرسمي

• حبيته
احية مش عارفة السحلب ده خليط كده من الفانيليا والنشا وبودر جوز الهند بيتجاب زي القهوة مسحوق كده وبيتعمل بلبن على النار وبيتحلي بعسل نحل او سكر وبيندلعة فواكة او مسكرات وبيبق زي المهلبية كده بس على خفيف .ده مشروب الشتاء الرسمي
و**** باين عليه حلو و زين
بكره نسويها
طيب وينشرب ساخن او مبرد

و**** باين عليه حلو و زين
بكره نسويها
طيب وينشرب ساخن او مبرد
سخن طبعا .. انتي هاتي مسحوق السحلب من اي هايبر او سوبر ماركت جمبك هتلاقية وحطي كوباية لبن على الناي وضيقي عليها معلتين من المسحوق وسيبيهم لحد ميغلوا وتوصلي لقوم البشاميل الخفيف ده وبعدين تصبيهم في مجك القمر وتحلي المج بعسل وتضيقي ياماما مكسرات وزبيب يا اما فاكهة وبولة ايس كريم فانيلا

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%