NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

STroNG a👑

لُِآ تعٍلُِن آلُِخـطُوُآت آعٍلُِن آلُِوُصوُلُِ
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير او صباح الخير على حسب التوقيت اللي هتقرأ فيه الموضوع
انهارده انا بكلمك عن العلاقات اللي بتحصل وبتكون فيها ثقه وبيتضح فيما بعد ان في طرف ميستحقش الثقه دي وان كل ده وهم وقناع اتغش به الواثق في الموثوق فيه
هل حد فيكم جرب ووثق في حد وطلع مش قد الثقه دي
شاركونا تجاربكم وقولو نصيحه تفيد بيها غيرك عشان ميغلطش نفس غلطتك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: S A R A H, سامية سالب, لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: BABA YAGA
انهارده انا بكلمك عن العلاقات اللي بتحصل وبتكون فيها ثقه وبيتضح فيما بعد ان في طرف ميستحقش الثقه دي وان كل ده وهم وقناع اتغش به الواثق في الموثوق فيه

بحمد **** اني مبثقش كتير اصلا يعني لا اثق غير باتنين ثقه عمياء حرفيا في الحياه فا بحمد **** اني محستش أن ثقتي اتخانت أو هباءا راحت
لكن تعرضت طبعا لمواقف بتقاس للناس أنها خيانة ثقه لكن اصلا مبيبقاش ثقه ممكن مساعده ممكن اختبار ممكن لراحتي النفسيه اتحسب اني وثقت لكن لا مش ثقه
الثقه كبيييره جدااااا كمفهوم وشعور
🙏🏼🙏🏼🙏🏼🌹🌹

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: نياك بقوة و STroNG a👑
بحمد ** اني مبثقش كتير اصلا يعني لا اثق غير باتنين ثقه عمياء حرفيا في الحياه فا بحمد ** اني محستش أن ثقتي اتخانت أو هباءا راحت
لكن تعرضت طبعا لمواقف بتقاس للناس أنها خيانة ثقه لكن اصلا مبيبقاش ثقه ممكن مساعده ممكن اختبار ممكن لراحتي النفسيه اتحسب اني وثقت لكن لا مش ثقه
🙏🏼🙏🏼🙏🏼🌹🌹
كنت لسه ععملك منشن

• حبيته
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
بحمد ** اني مبثقش كتير اصلا يعني لا اثق غير باتنين ثقه عمياء حرفيا في الحياه فا بحمد ** اني محستش أن ثقتي اتخانت أو هباءا راحت
🙏🏼🙏🏼🙏🏼🌹🌹
رايك وكلامك جميل ومقنع تحياتي يا مجنونه

• بيضحكني
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
  • حبيته
التفاعلات: S A R A H

واحد ضحك عليا و فوجئت بيه زبال و وزع صورى و أفلام فيديو بتاعتنا وهو بينيكنى و طلب فلوس أعطيته و سرق الموبايل و الساعة و كل يوم ييجى عاوز فلوس وجايب واحد صاحبه جديد كل مرة ينيكنى و عاوز ينيك أمى و اخواتى البنات
قلت لعشيقى جارى الضابط انتظره بعيد عن البيت و لبسه قضية مخدرات تجارة و توزيع و لبس ٢٥ سنة سجن

• عجبني
التفاعلات: STroNG a👑
واحد ضحك عليا و فوجئت بيه زبال و وزع صورى و أفلام فيديو بتاعتنا وهو بينيكنى و طلب فلوس أعطيته و سرق الموبايل و الساعة و كل يوم ييجى عاوز فلوس وجايب واحد صاحبه جديد كل مرة ينيكنى و عاوز ينيك أمى و اخواتى البنات
قلت لعشيقى جارى الضابط انتظره بعيد عن البيت و لبسه قضية مخدرات تجارة و توزيع و لبس ٢٥ سنة سجن
تجربتك صعبه قوي وبالذات اصحاب الميول لازم يتحرو الثقه ويختبرو الشخص اختبارات كتير قبل الممارسه

• حبيته
التفاعلات: سامية سالب
حصل بالفعل ..ونصيحتى محدش يثق فى حد

• محزن
التفاعلات: STroNG a👑
اتعرضت لخيانه ثقه من اصحابي انما حب والكلام ده لاء
اوسخ غدر واوسخ خيانه وتخيل انها بتوجع اكتر من خيانة الحب

• عجبني
التفاعلات: BABA YAGA
  • أتفق
التفاعلات: دندوشه

المواضيع المشابهة