NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احب اعرفك ان بعد البوست دة انت اتحسدت ومش بعيد تلجاء للمنشطات من الليلة 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

• بيضحكني
  • ايه ده
التفاعلات: صعيدي راقي، كريم سعد مكرم و Coach mohamed
دا هو سوال 😂💔💔💔 طب هجرب اما نشوف اليله
بعيد عن الهزار المفروض مراتك تكون اتعودت عليك وفعلا الزوجة ممكن تتحمل علاقة اطول منك بكتير لأن عندنا الشهوة اعلي منكم بمراحل كبيرة إلا إذا انت مش محفزها معاك طول المدة

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
بعيد عن الهزار المفروض مراتك تكون اتعودت عليك وفعلا الزوجة ممكن تتحمل علاقة اطول منك بكتير لأن عندنا الشهوة اعلي منكم بمراحل كبيرة إلا إذا انت مش محفزها معاك طول المدة
هي بتنزل بسهوله عارف اي المنطقه اللي هلمسها وهتموتها .. واي كل التفاصيل اللي بتحبها وتريحها

طبعا هي هتيجي تتعود ع كده وانا هنزل بسرعه 😂

المهم انت شايف ادائك ازاي

احب اعرفك ان بعد البوست دة انت اتحسدت ومش بعيد تلجاء للمنشطات من الليلة 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
ف رايك هل دا كويس ولا وحش لان حسيت بعض الناس بتقول لازم حاجة تثيرك طب مهو لو مفيش حاجة تثيرك اومال اي للي واقف دا

نفس مشكلتي ياعمانا بطول فشخ بطريقه تزهق بس لو لقيت حل عرفني
مش متجوز والموضوع مع بنات كتير مش بنت واحده يعني الاثتره مش سبب انا ببقا مثار عادي

انا عندى نفس مسكلتك واصعب كمان

بطول مع مراتي لدرجه ان هي بتكون شبعت وتعبت وانا لسه منزلتش ؟ حد يعرف اي السبب ؟ او مر بحاجه زي دي
لو بتمارس شبه يومي أو على فترات اريبه وقف ومارس على فترات بعيده كان بيحصل كدا معيا لما كنت متجوز

بطول مع مراتي لدرجه ان هي بتكون شبعت وتعبت وانا لسه منزلتش ؟ حد يعرف اي السبب ؟ او مر بحاجه زي دي
راجع طبيب

دي حالة نادرة زيي ودي.نعمة وهدية بتحصلنا حالة واحدة وسط ١٠٠٠٠ واحد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب ما دا انجاز كويس ياجماعة اي المشكلة لما الراجل يطول

سؤال بعيد عن موضوعك للمعرفة مش اكتر
انت شايف المفروض المدة اد اية .
عشان انا لسة محصلش نصيب قولت اعرف لو حابين اقتراح سوالي معاكم طبعا
المدة بتكون ما بين خمس دقايق ل٢٠ دقيقة
الراجل اللي مش بينزل علي طول وبيكولىفي المدة لازم في عنده سبب

• عجبني
التفاعلات: ريم رامي
توضيح لموضوعك في سؤال الأهم هو هل القضيب عندك بيقف مدة طويلة مش بينام خد بالك دا خطأ ودا مرض برضو
أما القذف طالما بيطول معاك جرب الأوضاع اللي بتساعد القذف وكمان حاول تشوف ايه اللي بيثيرك وخلي زوجتك تعمله

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%