NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شوف ياغالي اذا انته معاك ست بتحب المتعه ومحرومه منه لازم تطول في المداعبه وتبقى فنان عشان تجيب ضهرها كله وتستسلم قدامك وبعد كده انته تبدا المعاشره اما اذا معاك ست نكديه وممله هاتقولك خلص على طول
حتي دي لينا معامله خاصه تخليها ملبن ف ايدك

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: MOHAMMED APDEL MOHSEN
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مهي الدنيا سهله نيك بس هي الرهبه بس عشان حاجه جديده عليك ك مثال انت لسه رايح شغل جديد بتعرف ناس جديده ف بتبقي لسه حريص ف التعامل عشان متعرفش ايه الصح من الغلط ف الشغل ومتعرفش زميلك ف الشغل ايه دنيتهم نفس الكلام النيك انت لسه جديد مش عارف مناطق هيجان الست ولا ازاي تتعب الست اللي معاك ولا هي بتحب ايه ف بتحس ان الموضوع صعب بس مره مع مره هتضحك علي نفسك وعلي خوفك ده
و اقول قولي هذا وامنشن للخبره تاكد عليه وتضيف حاجه لو عندها
رايك ايه ي كبيره ف الكلام ده
@مدام دعاء
لاانا خبره اوى نظريا لكن لو اتحطيت فالموقف الحقيقى مفيش رد فعل هتطلع منى بالغلط لكن انا خبره بس منفذتهاش

أنا عارف هو وحيد وملوش صحاب ولسه صغير وخايف فشخ من الموضوع حاسس لو واحده قلعت قدامه قلبه هيوقف مش زوبره 😂😂😂
يسطى منت قدى ف3ث وبتعمل الى عاوزو

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
لاانا خبره اوى نظريا لكن لو اتحطيت فالموقف الحقيقى مفيش رد فعل هتطلع منى بالغلط لكن انا خبره بس منفذتهاش
مهو ياسطي مفيش حاجه اسمها خبره من غير تجربه ده كانك بتقول انا بعرف اسوق عربيه بس نظريا لكن مسوقتش حقيقي هتخش تلبس ف سور وش 😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
انت عجزت اوي ي اخويا 😂 علي كده متجوز بقي
لا يا عم هما شوية شعر ابيض ف الرأس والدقن 😂😂
كنت متجوز و **** تاب عليا 😂😂

باين عليه
ده ف الكلام يحسسك انه جوني سينس وف الاخر الاقيه بيقول ايدي لمست ايد بنت عرقت واتوترت وكان هيروح فيها 😂😂

بفلوس برضه اقل واحده ب 600ج😂
تخيل اني بنيك واخد فلوس احيانا كمان 😂😂😂 مدرب مساج بقي بتحاسب علي المساج جت نيكه بنيك مجتش نيكه باخد حسابي بس وسعات بعمل مساج وانيك واخد فلوس 😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%