NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور ثقافة صورة متحركة GIF وضع "المبتدئين" ... (11) سلسلة أهم 100 وضع جنسي للمثليين

أهلا بيكم يا نسوانجية يا جامدين
رجعتلكم تاني
وضع المبتدئين هو اسمه وضع "المهمة" أو Missionary كترجمة ... بس انا بحب اسميه وضع المبتدئين
صحيح إن دا مش أول وضع نكت بيه حد قبل كده لكن هو فعلا وضع مناسب للمتبدئين
نخش في الجد
الوضع كالتالي

tumblr-8104bb608f742ce62f97dcffcfc580d4-d9131a7b-500 tumblr-n8ddsl-F6ec1sinvqfo1-500

السالب تحت، واخد وضع "الفشخ" ... فاتح رجليه ونايم على ضهره عشان يقدر يرفع رجليه ويخلي فتحة طيزه في نفس مستوى الموجب اللي راكز على ركبته وتاني رجله ومدخل زبه بسهولة

مميزات الوضع:
1. السيطرة ... الموجب مسيطر تماما على السالب

tumblr-p7zz13nf331xqr2fio1-1280

2. مساحة واسعة للتواصل البصري أو Eye Contact ... واللي ميعرفش يعني ايه الكلام دا مهم ... فهو مهم نييييييييييك في النيك ... وبينقل الاحساس في حتة تانية خالص ... شوف اللحظة الرومانسية الفشيخة دي وهما باصين لبعض ... دي علميا بترخي كتير من عضلات الطيز وبالتالي تسهل الدخول وفي نفس الوقت بتخلي الزب يقف اكتر ويخش اسرع واسهل

tumblr-p7zz1cm9-JA1xqr2fio1-1280

3. امكانية عالية جدا ان السالب يحسس ويقفش في الموجب ودا برضه بيهيج الموجب اوي وبيدي احساس للسالب بنوع من السيطرة ودا برضه مهم في العلاقة عن تجربة للطرفين

tumblr-o571gxv0-Sa1ugfyu1o1-400 tumblr-p7b2291-W0f1xqr2fio1-1280

أخيرًا ... وإن كنت لا أنصح بكده إلا لو السالب مفتوح اوي اوي اوي ... ممكن تحور في الوضع شوية وتعمل زي الصورة دي

tumblr-my61wr-LVp-E1sdko8qo1-250

بس كده
وزي ما بقول كل مرة
الاحتياطات ... الواقي والكشف الطبي الدوري

وباي باي يا احلى نسوانجية
اللي عايز يساعد مع فريق العمل يخشلي خاص
ولو عندك استفسار أو استشارة تعالا خاص وانا تحت امر كل النسوانجية الجامدين أوووووووووووووووووووي

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: بنيك رجالة, toma10, lostmind و 15 آخرين
نفسي اجربه اوي اوي

موضوع متميز
ياريت تعمل شرح لكل الوضعيات

احييك ع ابداعك

بالنسبه للوضع ده محبوش عشان بيعورني

• عجبني
التفاعلات: بنيك رجالة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%