NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ديوث امى ايمان

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
فكرت مرة وانت صغير وبتتخيل انك بتنيك امك وأختك وتضرب عشرة علي صور مدرستك وبنات فصلك وتقول انا هبقي دكر يوقع اي ست بنظرة وزبي قد البرج وفرحان بمستقبلك أن هيجي عليك يوم تبقي مرا قحبة بزنبور متنفعش حتي يتضرب بيه سبعة ونص وبتعرض للفحول بلبس امك الوسخ عشان يريحو الدودة الي ف طيزك
احنا بقينا شراميط زى امهاتنا اللباوى واخوتنا

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: megoo2244, Sinner, Sandro و 9 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فكرت مرة وانت صغير وبتتخيل انك بتنيك امك وأختك وتضرب عشرة علي صور مدرستك وبنات فصلك وتقول انا هبقي دكر يوقع اي ست بنظرة وزبي قد البرج وفرحان بمستقبلك أن هيجي عليك يوم تبقي مرا قحبة بزنبور متنفعش حتي يتضرب بيه سبعة ونص وبتعرض للفحول بلبس امك الوسخ عشان يريحو الدودة الي ف طيزك

انا سخنت

اوفففففففففف... تعالى خاااص يابن ايمان وانا هريحك وانيكك وامتعك وافسخك انت وكس امك العلقه المتناكه امك ايمان دى اوووى وهنيك فيكوا الاتنين كل يوم وكل شويه لو المومس امك عاوزه كده... مستنييكك خااااص ضرورى اووى وبسرعه زى مقولتلك
حححححححححححح

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%