NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بتسبها بحرية ف اللبس
بتتكلمو وتتخيلو عن طرف ثالث
جبتلها حد ناكها
هي اتناكت من وراك بس بمعرفتك
عادي بتتناكو مع بعض
بتتساحق قدامك
بتجبلك راجل ينيكك قدامها
بقيت سالب تحت رجلها
انت ايه
ولا مقضيها موبايلات عادي ولا بتتفرجو على سكس بسمشاهدة المرفق 19104
هلا انا جدبد

بسبها بحرية ف اللبس
بتتكلمو وتتخيلو عن طرف ثالث
هي اتناكت من وراك
بقيت سالب تحت رجلها و ليها

اسيب امي علي وحريتها

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
سايبها بحريتها في اللبس وباكون سعيد بلبسها المتحرر، وبنتخيل طرف تالت او كبل معانا، ،،، ولكن صعب اي حاجة تاني اكتر من كده
كلمني كيك
grossen00

161743308 279096963675179 6508073726584084358 n

تخيلات لسه

• عجبني
التفاعلات: زبي نار نار
  • عجبني
التفاعلات: كس مرام يجنن
بنتخيل تبادل مع ناس نعرفهم

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Mostafa ha
انا كمان كدة
يعني مراتك ممكن تقولك مين الراجل اللي تعرفوه ونفسها ينام معاها؟ والا انت اللي بتختار ليها الرجاله اللي هتتخيل انهم بيينكوها؟ وهل هي بتوافق وتندمج مع اي راجل انت تختاره ليها؟

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعني مراتك ممكن تقولك مين الراجل اللي تعرفوه ونفسها ينام معاها؟ والا انت اللي بتختار ليها الرجاله اللي هتتخيل انهم بيينكوها؟ وهل هي بتوافق وتندمج مع اي راجل انت تختاره ليها؟
لا مش كدة احنا نتخيل راجل افتراضي

لا مش كدة احنا نتخيل راجل افتراضي
المستوي الاحلي والالذ لما تتخيل واحد جار كم أو صديق ليك وتتخيل ان مراته نايمة معاك وهو نايم مع مراتك ويكون فيه انسجام كبير وشهوة عاليه ومراتك مندمجة في الدور،،،

• عجبني
مين فيكم اللي بيختار الناس اللي بتتخيلوا تبادلوا معاهم؟
عادى بيكون باتفاق أو اختيار متبادل

عادى بيكون باتفاق أو اختيار متبادل
حلو قوي لما مراتك تقولك عاوزة فلان من اصحاب او جيرانك هو اللي ينام معاها،،، ولما انت تقول لمراتك عاوز فلانة من صديقاتها او جيرانكم او اقارب مراتك عشان تنام معاها، وتتخيلوا الاستمتاع معاهم، والالذ لما تقابلوهم بعد كده وانت ومراتك تبصوا لبعض وتتذكروا تخيلاتكم مع ابتسامه كلها شهوة

• عجبني
التفاعلات: Tot و Mostafa ha
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%