NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تم التعامل مع المشاركات المخالفة : التعارف، السن الغير قانوني، الشتيمة.
المرة القادمة رجاء عدم الرد وًالاكتفاء بزر التبليغات فنحن هنا لضمان جو ترفيهي يدعم الكل و ميولهم مادامت داخل المحتوى.
تحياتي

• عجبني
التفاعلات: أدم، سكون الظهيرة و boss_sngl
صاحبي مراته مستصغره زبره ومش مستمتعه معاه خالص بعتله فيديو ليا وانا بنيك واتفرج عليه وعملو ليله حلوه اوي بس طلبت فيديو تاني قالها هكلم صاحبي يبعتلي اتخضت انه يعرف اللي بينيك وكانت بتقوله ده جامد ده مش سايبها ده فشخها وصلت مع صاحبي انه بيخلي مراته تكلمني من وراه علشان عملنا خطه وهيا وقعت فيها واخدت رقمي من تليفونه وبتكلمني انها نفسها تتناك مني بس لسه بفكر هعمل ايه وازاي اجمعهم مع بعض علشان انا بحب انيك صاحبي جدا وهيبقا احلى لو هما الاتنين مع بعض هتبقا تجربتي التانيه

• عجبني
التفاعلات: الشعر الابيض و النيك فن, Zyad bisexul, فارس اكرم و 3 آخرين
صاحبي مراته مستصغره زبره ومش مستمتعه معاه خالص بعتله فيديو ليا وانا بنيك واتفرج عليه وعملو ليله حلوه اوي بس طلبت فيديو تاني قالها هكلم صاحبي يبعتلي اتخضت انه يعرف اللي بينيك وكانت بتقوله ده جامد ده مش سايبها ده فشخها وصلت مع صاحبي انه بيخلي مراته تكلمني من وراه علشان عملنا خطه وهيا وقعت فيها واخدت رقمي من تليفونه وبتكلمني انها نفسها تتناك مني بس لسه بفكر هعمل ايه وازاي اجمعهم مع بعض علشان انا بحب انيك صاحبي جدا وهيبقا احلى لو هما الاتنين مع بعض هتبقا تجربتي التانيه
حلو جدا

بتسبها بحرية ف اللبس
بتتكلمو وتتخيلو عن طرف ثالث
جبتلها حد ناكها
هي اتناكت من وراك بس بمعرفتك
عادي بتتناكو مع بعض
بتتساحق قدامك
بتجبلك راجل ينيكك قدامها
بقيت سالب تحت رجلها
انت ايه
ولا مقضيها موبايلات عادي ولا بتتفرجو على سكس بسمشاهدة المرفق 19104
انا بحب اتخيل مراتى وهيا بتتناك من حد تانى وشاكك ان فى حد تانى بس هيا مش مبينه اعمل معاها ايه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: وليد و داليا, احمد كامل, سكون الظهيرة و 2 آخرين
انا حابب اقولكوا ان احلي مره نكت فيها وعمري ما انسهاا . كانت مع كابلز سوريه ومصري وبجد من اطول واجمل العلقات اللي دخلتها . استمروا

حرية اللبس ل خطيبتي ل درجة بحصل ليها تحرش

• عجبني
التفاعلات: Tot
انا بحب اتخيل مراتى وهيا بتتناك من حد تانى وشاكك ان فى حد تانى بس هيا مش مبينه اعمل معاها ايه
وانا كمان عندي نفس المشكله

• عجبني
نفسي نلفى حل ونستمتع

• عجبني
انا بحب اتخيل مراتى وهيا بتتناك وهى بتحب كده بردو وشاكك ان فى حد تانى بينكها ونفسى اثبت ده

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بحب اتخيل مراتى وهيا بتتناك وهى بتحب كده بردو وشاكك ان فى حد تانى بينكها ونفسى اثبت ده
ياربت نقدر يكون حقيقه

• عجبني
اذا فيه حد حابب نحكي تيليجرام يجي @asd2347

سايبها بحريتها في اللبس وباكون سعيد بلبسها المتحرر، وبنتخيل طرف تالت او كبل معانا، ،،، ولكن صعب اي حاجة تاني اكتر من كده
اتمني اننا نتعرف بيعض🖤

بتتناك من غيري بس بعلمي وانا كمان بكون مع غيرها
ممكن نتكلم خاص او كيك
midoo165 عايز انيكها واتمتع بيها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%