NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية وصلت أوردر في بيت شراميط ـ حتي الجزء الثالث 27/5/2024

ahmedelnemr

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
20 مارس 2024
المشاركات
9
مستوى التفاعل
74
نقاط
402
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصه واقعيه حصلتلي وانا في 2020 حبيت اخليكم تعرفوها و تتخيلوا نفسكم مكاني

اسمي احمد عندي 22 سنه قصتي لما كان عندي 20 سنه كنت شغال بوصل اوردرات في الأماكن انا مجاهد في عملي شكلي حلو شعري اصفر جسمي رياضي مش عضلات اوفر لا جسم رياضي بمعني الكلمة وزبي حجمه حلو 22 سنتي

البدايه

الجزء الاول
تبدا قصتي بصحي ملنوم كلعاده بلبس هدوم الشغل ويلبس باوتش اللي هو صندوق التوصيل و بركب عجلتي وبنزل مش شايف قدامي بروح اكل من عند الفرن بتاع ام ساميه و بشرب شاي و معسل عقبال من الشفت يبدأ بتاع شغلي يومي ممل بالنسبه لحد فسني
المهم اوردرات العجله بتبقي قريبه من المطعم ف بروح مكان نضيف يبدأ بيه شفتي عشان اروح لناس غنيه تديني تبي حلو لأن تبسي باكل و بشرب معسل بيه و اظبط نفسي فيومي لأن قبطي أسبوعي رحت حته بدون ذكر اسمها نضيفه جدا زي كدا مدنتي شكلها خيال و ناسها هاي كلاس جالي اوردر من مطعم علي الموبايل خدت اللورد بعد مستنيته يجهز و رحت اوصل الاوردر لعماره فاجره تحس ان العماره معموله من دهب واول مره اشوف كدا خصوصا اني في منطقه شعبيه العماره ريحتها ترد الروح و اسنسيرات شغاله بلصوت المهم رحت للأمن و قلتله طالع الدور ال 11 عند استاذه ريتاج شقه 1006 قالي استنا حكلمها قلتله تمام يا غالي قعدت مستني دقيقه في التانيه في 5 في 10 اتاخر اوي وانا عايز اشتغل عشان اجيب شغل يومي رحت رنيت علي الرقم في الشات و اتصلت بيها 5 مرات مردتش كلمت الشركه و المطعم بلغتهم قالولي استني 5 د حنتواصل معاها لو كدا حنلغي الاوردر رحت قعدت علي السلم ببص النسوان المطالعه والنازله فجأه لقيت واحده طالعه وتمه طيز كبيره بالنسبه ل جسمها و جسم كرفي بمعني الكلمه و بنطلون لازق في كسها و طيزها و بزها مفتوح من ادام لابسه تيشرت ابو فتحه مش عارف اسمه رحت بحلقت فطيزها و سرحت وزبي مكهربني علي الاخر ونسيت ان ابنها جمبها وهو غالبا فسني لقيته بيشاورلي و بيضحك عليا راح جا سلم عليا كأنه يعرفني و قلي فودني طيز امي عجبتك طبعا أنا بجح بغباوه قلتله اوي امك لبوه قلي اديني نمرتك خفت الصراحه ليعمل حاجه بلنمره المهم أدناه نمرتي كان الشركه كلمتني قالتلي العميله كانت بتستحمي و ردت علينا كمل الاوردر وانا بعصبيه شخرتلهم وقفلت فوشهم ورحت للأمن قلتله اي كل دا بستني قلي لسا ردا عليا حالا اطلع الاسانسير اللي علي الشمال رحت رميت كلمه من غيري قلتله مهو لازم يكون شمال من الخرا دا و طلعت وانا متعصب جامد و هايج من أم الولا فصاحب الشركه كلمني و قلي مش حينفع للي بتقوله دا انا عديت الشخره عشان انت مجتهد فشغلك و استحمل حبه الدنيا كدا طبعا صاحب الشغل يعتبر ابن جهتي فبكلمه و طلعت الدور و بعلي صوتي و قلتله دي مرا متناكه بنت متناكه نايمه علي طيزها اللي حولها فلوس و بتبضن علي اللي زيي قالي اهدا و كمل الاوردر قفلت معاه و بدور علي الشقه لاقيت باب مفتوح ووحده بتتصنت عليا ببص علباب لقيته 1006 بتاع المتناكه رتاج

الجزء الثاني

فتحت الباب لقيتها طالعه بلروب جسم اي و شفايف اي و شعر اي ووش اي كسم جمالها بنت كدا جسمها مشدود و سدرها متزهقش من البص فيه و طيز كرفها عالي و شفايفها واخده وضع البوس قالتلي معلش اتأخرت واسفه اوي و**** ما اقصد و وشها كأنها بريئه حسيت بذنب اني شتمتها رحت طلعت الاوردر بتاعها و اديتهلها قالتلي استني اجيب الحساب ولدتني تبس 100 جنيه طبعا أنا كسم اي حاجه تبس 100 انا مش عايز حاجه تانيه المهم لسا بمشي لقتها بناني عليا بس بس بس استني انت اسمك احمد صح قلتلها اه لي قالتلي لازم تدخل تاكل معايا انا جايبه ب الزياده ولازم اصالحك قبل متمشي قلتلها عندي شغل مش حعرف قالتلي لا مش حمشيك وشدتني جوا الباب و قفلته انا دخلت و يكلمها قالتلي و **** منت ماشي ألا لما تاكل قلتلها خلاص بس علي السريع رحت قالع الجزمه و الباوتش و دخلت كان بيتها قصر و سجاد ناعم و نور هادي وهوا يرد الروح دخلت قعدت علي السفره وفتحنا الاكياس و اكلت لحاد مشبعت وهيا بعد مخلصت قالتلي كبايه شاي و تنزل قلتلها تمام عشان كان الاكل كابس اوي علي معدتي رحنا ودينا الاطباق و حطت الشاي في الكاتل و انا كل دا مش ناسي جسمها طبعا مع الاكل زبي وقف وانا لابس بنطلون رياضي عشان لزوم حركه العجله و بنطلوني باين اوي ووزبي واضح قعدت معايا نتكلم حبه اسم و سن وكدا فقالت لي اسمها رتاج عندها 29 سنه ارمله ولقيت كلامها نقل من عادي لجنسي و صوتها بقا لبوه اوي اوي اوي راحت قاعده جمبي و هي بتكلمني وانا زبي حيفرقع من ريحتها الجميله دي قالتلي هو انا حلوه قلتلها اه اوي انتي مش شايفه نفسك قالتلي لا بس انت مش باين عليك انك مدلوق اوي أو حيحان وقفشت فزبي جامد ولسانها رشق فبقي وانا مستمتع نيك بس خايف عليها لتتكسر مني وبنتبادل بوس ومص شفايف وهي ننهج و تتأووه اه اه امممم امممم مش قادره يا احمد طلع زبك انا بنقط من زبك فوق البنطلون رحت قالع البنطلون لقيتها تنحت في زبي وخدته في ايديها وبتقيسه قلتلها هو صغير قالتلي احا انا اللي صغيره علي دا وماسكه زبي بلبونه كأنها محرومه من سنين و خدته في بقها رحت انا قلعتها الروب فتحته لقيتها عريانه تقلش هي اللي مختطه لدا وحت ماسك زنبورها اهيجها لقيتها جابت لبنها وعضت زبي جامد وقفلت علي ايدي فكسها و بتترعش رحت قلتلها زبي دا مش عضمه لقيتها بتقولي انت ازاي كدا تعال علسرير مش قادره قلتلها طب شغلي قالتلي كسم الشغل و طلعت لي 3 آلاف جنيه وادتهملي قالتلي اجازه انتي النهارده وشدتني للاوضه و قلعتني خالص وراحت محدوفه علسرير قالتلي انا عايزه اعيش احلي يوم ينفع تنيك شرموطه زيي و تنسيني نفسي وانا بدون اي مقدمات رزعت زبي فكسها وكسها مص زبي كأنه كان مستنيه و لحم زيها قافش في زبي المتحجر بس سخن زي الفرن و حلو زي المطاط بعد مرزعت بعدل نفسي فزبي اتحرك فكسها حبه لقيتها بتقولي اه اه اه في أي انا متكهربه اوي عملت اي رحت ساحب زبي وروعه تاني وهي اتجنت خالص فضلت احرك وسطي طالع نازل طالع نازل طالع نازل رحت مسرع النيك وخليته زبي يحك فكسها من جوه اسرع لقيتها شدتني و بتبوسني بحيحنه وماسكه فيا مش سايباني نص في شفتي و لساني رحت بحلقت في عينيها لقيتها كأنها متخدره من المتعه بعدها شلت بقي من بقها بالعافيه و د مديت بقي علي حلمتها بمصها لقيتها شدتني من طيزي و انا قلتلها وسعي حجبهم يخربيتك قالتلي لا نيك انا حطبهم برضو وقفشت علي طيزي جبنا مع بعض وفضل زبي في كسها وحاسس برعشتها علي زبي من جوا و هي عماله تريل و تضحك وتقلي انت راجلي انت خيال انت بتاعي وطلعت زبي من كسها لقيت نافوره طالعه و هي عماله تتنطط و تنزل لبن فضلت شهوتها تنزل دقيقه ونص كامله
كدا انتهي الجزء التاني

الجزء الثالث

بعد منكت رتاج وفضلت تنزل لبن بشهوه و سخونه اترميت علي السرير من الهيجان بتاعها وهي تضحك ضحكه متعه وعماله تصرخ ملفرح و تتهز وتنكر لبن تتهز و تنطر لبن اد اي هي ممحونه و محرومه راحت نامت علي سدري و عماله تقلي عايزاك تبقي طول عمرك معايا وانا بضحك فاكرها بتهزر من الهيجان بس مش عارف اي اللي يحصل قدام
لبسنا هدومنا رحت سلمت عليها وبستها من شفتها الوردي العسل قولتلها سلام يا دلوقتي قالتلي و الشاي قلتلها بعدين قالتلي استني هات رقمك ملكيتها رقمي ونزلت من الباب طلعت الاسانسير وانا هايج من خيالي وبقول ل نفسي هوا دا بجد الجسم دا بجد النيك دا بجد طب احا انا عايز اكمل في الإحساس دا وصلت للدور الاول طلعت لقيت البواب قالي غريبه يعني انت اول واحد تطول معاها شكلك جامد و هي حبتك قلتله في أي مش فاهم قالي لا ولا حاجه اصلي انا بتعب بسرعه مبكملش ربع ساعه إنما ماشاء **** تبارك أعدت معاها ساعه وحبه قلتله اي احا وطلعت اجري الشغل تاني ركبت العجله وعمال أبدل وزبي واقف اوي وباين وانا ماشي في المنطقه النضيفه دي النسوان الحيحانه عينيها حتخرم البنطلون وانا مستغرب وفرحان كنت اول مره احس بأحساس الفخر دا زبي بقا ملكي و بينيك كس نضيف جدا رحت طبعا اتصلوا بيا قاتلهم كنت بغير العجله عشان الكوتش فرقه عشان كدا غبت عدوها كملت شغلي علي 12 بليل وسلمت اخر اوردر جمب عماره ريتاج وبدور علي اي بتاع فول أو عربيه مبدأ رخيصه ابو 3 جني الرغيف مش لاقي فضلت اسأل لحاد مرحت لحته ضلمه وسألت واحده في العربيه قلتلها معلش يا غاليه متعرفيش حد بيليه اكل رخيص عشان جعان ويضحك عشان تطمني اني شغال مش متسول ولا صايع قالتلي لي رخيص قلتلها اصلي الاسعار هنا صعبه عندكم أقل سندوتش ب 70 جنيه ضحكت ضحكه ممحونه وكأني سمعتها قبل كدا ببص اكتر طلعت ريتاج كانت راكبه عربيه مرسيدس 2020 موديل السنه و واقفه مستنيه الظاهر حد سلمت عليها ببجاحه بوسه عشفه وشديت بزها من الحلمه وهي تضحك و تقلي انت ملكش حل اركب يا روحي عايزاك قلتلها لا انا لسا مخلص وعرقان و جسمي شادد ملشغل وحموت واكل قالتلي حأكلك تعال بس قلتلها طب والعجله قالتلي طب استني حبه صحبتي تيجي و تيجي ورانه بلعجله قلتلها تمام استنيت يدوبك 5 د لقيت مين جي مش حتصدقوا البت اللي كنت ببص لطيزها مع ابنها في العماره بتاعت ريتاج طلعوا يعرفوا بعض رحت وراهم وصلنا ل بيت ريتاج طلعنا وركنت العجله تحت فلجراش قلتلها هو مين دي وفي أي قالتلي صحبتي كرستينه طبعا عرفت انها متجوزه و جوزها مسافر وسائلها بجسمها البطل دا النجس و عندها 37 سنه بس تشوفها ولا 30 سنه شكلها صغير رحت طلعت ودخلت الشقه طبعا كنت حموت ملجوع قلت لريتاج قالتلي اصبر طالبه اكل طبعا الراجل وصل فتحت انا كأنه بيتي و بقوله الحساب كام قالي لا مدفوع فيزا رحت سألته هو كان كام قالي 3 ونص قلتله 350 جميع قلي لا 3500 جني اخدت الاوردر و رضيته ب 5 جنيه و دخلت بفتح الاكل جعان لقيت سمك بالجبنه و حجات اول مره اشوفها و جمبري شبه السمك وحاجات غريبه دخلت اكل مش قادر بطني بتتقطع من الجوع طلعت ريتاج و كرستين من الاوضه بيضحكوا قاتلهم كل دا بتغيروا ضحكوا واكلوا معايا وخلصت وانتخت كانت الساعه 1 قاتلهم يدوم النعمه و يقوم عشان اروح لقيت كرستينا بتقلي انت لحقت ومسكتني من ضهري جندي و مكتفاني طبعا أنا سايبها بس لو حسيت بغدر حشد عليها لقيت ريتاج بتقلي عارف اكله السمك دي بعدها لي رحت ضاحك و بهزر معاها اقولها واحد بعدها اكمل و اقول شاي هههه لسا بقول واحد لقيتها نزلت البنطلون ب البوكسر بتاعي في شده و بتولي صح و لتدمع علي زبي و بتكلمه شبه المجنونه بتقوله رجعتلك ياروحي انت لسا صاحي يخربيتك صايع زي صحبك و دخلت لسانها في فتحه زبي من برا وكل متلحس و تحرك لسانها اهيج بغباوه السمك دا مش بيهدي الا لما احبهم اكتر من 5 مرات رحت بحلقت فطيزها وزبي بيكهربني خلاص حجيب أخري مش قادر رحت فاكك نفسي وماسك ريتاج وقلعتها البنطلون ورزعت زبي كأني دقيت مسمار صلب 22 سنتي فكسها لقيتها بتقول اهههع اه اه بتتأوي بصوت عالي و بتقولي احاااااااااا وبك كبير وانت عشوائي يخربيتك بحبك اوي وانا قلتلها كان عايز كسك من زمان قالتلي وريني ولا فالح تتكلم اتعصبت ورزعت 5 مرات فكسها وكل مره بتقفل علي زبي بكسها اجمد و كسها من كتر لبنها بقا مولع وبينها بينزل علي زبي و صوت اللبن في النيك باين منها وهي اه انا متناكه اه كسمي اه نيك نيك نيك راحت رفعا رجليها و بتضحك زي المجنونه و بتترعش قلتلها مش حوقف وهي بتترعش رحت خليتها فوق زبي ووقفت بيها وعمال ارزع وهي الهيجان بقت بدل متبوسني في بقي مسكت دقني ورقبتي نص وعض عشوائي و لحس رحت دخلت صبعي في طيزها رحت صوتك وقالت احا علي كسم عشوائيتك تسلم امك أنها جابتك نيك في كسييييييييييي وطولت برعشه و قطعت نفس كأنها ماتت و بتترعش ببص جمبي لقيت ريتاج ماسكه كسها و بتنهج و عماله طالعه نازله علي زنبورها و تحتها بركه عسل محتاجه نحال رميت المتناكه ريتاج علي الكرسي و مسكت كرستينا قالتلي اوعدني انك متحرمنيش من زبك لما احبه مهما حصل اي حاجه طبعا أنا زبي كان هايج بس نايم قلتلها تمام تعالي و شديت طيزها وهي فتحه رجليها قدام زبي خاضعه زي الكلبه كسها احمر اوي و بينز لبن وخلت زبي وهي نايم وهي بتقولي احا كدا نايم وكل محرك وركب يقف ويشد و يطول لحاد مقالات اي اخرو فين انا مش قادره استحمل اللبوه دي كانت مستحملاه ازاي اه اه اه كسي حيفرقع من الوجع و المتعه اه نيكني اوي يا احمد انت راجلي انت دكري انت حياتي نيك في كسي الهائج شخرتلها قولتلها دنا حطلع كسمك من مكانه قالتلي طلع يا روحي بلف دماغي بمسح عرقي لقيت ابنها بيبص من عند اللوضه و مطلع زبه الصغير و بيدعك بأيد و أيده التانيه فطيظه اتصدمت
كدا الجزء التالت خلص شجعوني لو عجبكم
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: aldorg, ستي مروضتي, Mada6666 و 40 آخرين
القصه واقعيه حصلتلي وانا في 2020 حبيت اخليكم تعرفوها و تتخيلوا نفسكم مكاني

اسمي احمد عندي 22 سنه قصتي لما كان عندي 20 سنه كنت شغال بوصل اوردرات في الأماكن انا مجاهد في عملي شكلي حلو شعري اصفر جسمي رياضي مش عضلات اوفر لا جسم رياضي بمعني الكلمة وزبي حجمه حلو 22 سنتي

البدايه

الجزء الاول
تبدا قصتي بصحي ملنوم كلعاده بلبس هدوم الشغل ويلبس باوتش اللي هو صندوق التوصيل و بركب عجلتي وبنزل مش شايف قدامي بروح اكل من عند الفرن بتاع ام ساميه و بشرب شاي و معسل عقبال من الشفت يبدأ بتاع شغلي يومي ممل بالنسبه لحد فسني
المهم اوردرات العجله بتبقي قريبه من المطعم ف بروح مكان نضيف يبدأ بيه شفتي عشان اروح لناس غنيه تديني تبي حلو لأن تبسي باكل و بشرب معسل بيه و اظبط نفسي فيومي لأن قبطي أسبوعي رحت حته بدون ذكر اسمها نضيفه جدا زي كدا مدنتي شكلها خيال و ناسها هاي كلاس جالي اوردر من مطعم علي الموبايل خدت اللورد بعد مستنيته يجهز و رحت اوصل الاوردر لعماره فاجره تحس ان العماره معموله من دهب واول مره اشوف كدا خصوصا اني في منطقه شعبيه العماره ريحتها ترد الروح و اسنسيرات شغاله بلصوت المهم رحت للأمن و قلتله طالع الدور ال 11 عند استاذه ريتاج شقه 1006 قالي استنا حكلمها قلتله تمام يا غالي قعدت مستني دقيقه في التانيه في 5 في 10 اتاخر اوي وانا عايز اشتغل عشان اجيب شغل يومي رحت رنيت علي الرقم في الشات و اتصلت بيها 5 مرات مردتش كلمت الشركه و المطعم بلغتهم قالولي استني 5 د حنتواصل معاها لو كدا حنلغي الاوردر رحت قعدت علي السلم ببص النسوان المطالعه والنازله فجأه لقيت واحده طالعه وتمه طيز كبيره بالنسبه ل جسمها و جسم كرفي بمعني الكلمه و بنطلون لازق في كسها و طيزها و بزها مفتوح من ادام لابسه تيشرت ابو فتحه مش عارف اسمه رحت بحلقت فطيزها و سرحت وزبي مكهربني علي الاخر ونسيت ان ابنها جمبها وهو غالبا فسني لقيته بيشاورلي و بيضحك عليا راح جا سلم عليا كأنه يعرفني و قلي فودني طيز امي عجبتك طبعا أنا بجح بغباوه قلتله اوي امك لبوه قلي اديني نمرتك خفت الصراحه ليعمل حاجه بلنمره المهم أدناه نمرتي كان الشركه كلمتني قالتلي العميله كانت بتستحمي و ردت علينا كمل الاوردر وانا بعصبيه شخرتلهم وقفلت فوشهم ورحت للأمن قلتله اي كل دا بستني قلي لسا ردا عليا حالا اطلع الاسانسير اللي علي الشمال رحت رميت كلمه من غيري قلتله مهو لازم يكون شمال من الخرا دا و طلعت وانا متعصب جامد و هايج من أم الولا فصاحب الشركه كلمني و قلي مش حينفع للي بتقوله دا انا عديت الشخره عشان انت مجتهد فشغلك و استحمل حبه الدنيا كدا طبعا صاحب الشغل يعتبر ابن جهتي فبكلمه و طلعت الدور و بعلي صوتي و قلتله دي مرا متناكه بنت متناكه نايمه علي طيزها اللي حولها فلوس و بتبضن علي اللي زيي قالي اهدا و كمل الاوردر قفلت معاه و بدور علي الشقه لاقيت باب مفتوح ووحده بتتصنت عليا ببص علباب لقيته 1006 بتاع المتناكه رتاج

الجزء الثاني

فتحت الباب لقيتها طالعه بلروب جسم اي و شفايف اي و شعر اي ووش اي كسم جمالها بنت كدا جسمها مشدود و سدرها متزهقش من البص فيه و طيز كرفها عالي و شفايفها واخده وضع البوس قالتلي معلش اتأخرت واسفه اوي و** ما اقصد و وشها كأنها بريئه حسيت بذنب اني شتمتها رحت طلعت الاوردر بتاعها و اديتهلها قالتلي استني اجيب الحساب ولدتني تبس 100 جنيه طبعا أنا كسم اي حاجه تبس 100 انا مش عايز حاجه تانيه المهم لسا بمشي لقتها بناني عليا بس بس بس استني انت اسمك احمد صح قلتلها اه لي قالتلي لازم تدخل تاكل معايا انا جايبه ب الزياده ولازم اصالحك قبل متمشي قلتلها عندي شغل مش حعرف قالتلي لا مش حمشيك وشدتني جوا الباب و قفلته انا دخلت و يكلمها قالتلي و ** منت ماشي ألا لما تاكل قلتلها خلاص بس علي السريع رحت قالع الجزمه و الباوتش و دخلت كان بيتها قصر و سجاد ناعم و نور هادي وهوا يرد الروح دخلت قعدت علي السفره وفتحنا الاكياس و اكلت لحاد مشبعت وهيا بعد مخلصت قالتلي كبايه شاي و تنزل قلتلها تمام عشان كان الاكل كابس اوي علي معدتي رحنا ودينا الاطباق و حطت الشاي في الكاتل و انا كل دا مش ناسي جسمها طبعا مع الاكل زبي وقف وانا لابس بنطلون رياضي عشان لزوم حركه العجله و بنطلوني باين اوي ووزبي واضح قعدت معايا نتكلم حبه اسم و سن وكدا فقالت لي اسمها رتاج عندها 29 سنه ارمله ولقيت كلامها نقل من عادي لجنسي و صوتها بقا لبوه اوي اوي اوي راحت قاعده جمبي و هي بتكلمني وانا زبي حيفرقع من ريحتها الجميله دي قالتلي هو انا حلوه قلتلها اه اوي انتي مش شايفه نفسك قالتلي لا بس انت مش باين عليك انك مدلوق اوي أو حيحان وقفشت فزبي جامد ولسانها رشق فبقي وانا مستمتع نيك بس خايف عليها لتتكسر مني وبنتبادل بوس ومص شفايف وهي ننهج و تتأووه اه اه امممم امممم مش قادره يا احمد طلع زبك انا بنقط من زبك فوق البنطلون رحت قالع البنطلون لقيتها تنحت في زبي وخدته في ايديها وبتقيسه قلتلها هو صغير قالتلي احا انا اللي صغيره علي دا وماسكه زبي بلبونه كأنها محرومه من سنين و خدته في بقها رحت انا قلعتها الروب فتحته لقيتها عريانه تقلش هي اللي مختطه لدا وحت ماسك زنبورها اهيجها لقيتها جابت لبنها وعضت زبي جامد وقفلت علي ايدي فكسها و بتترعش رحت قلتلها زبي دا مش عضمه لقيتها بتقولي انت ازاي كدا تعال علسرير مش قادره قلتلها طب شغلي قالتلي كسم الشغل و طلعت لي 3 آلاف جنيه وادتهملي قالتلي اجازه انتي النهارده وشدتني للاوضه و قلعتني خالص وراحت محدوفه علسرير قالتلي انا عايزه اعيش احلي يوم ينفع تنيك شرموطه زيي و تنسيني نفسي وانا بدون اي مقدمات رزعت زبي فكسها وكسها مص زبي كأنه كان مستنيه و لحم زيها قافش في زبي المتحجر بس سخن زي الفرن و حلو زي المطاط بعد مرزعت بعدل نفسي فزبي اتحرك فكسها حبه لقيتها بتقولي اه اه اه في أي انا متكهربه اوي عملت اي رحت ساحب زبي وروعه تاني وهي اتجنت خالص فضلت احرك وسطي طالع نازل طالع نازل طالع نازل رحت مسرع النيك وخليته زبي يحك فكسها من جوه اسرع لقيتها شدتني و بتبوسني بحيحنه وماسكه فيا مش سايباني نص في شفتي و لساني رحت بحلقت في عينيها لقيتها كأنها متخدره من المتعه بعدها شلت بقي من بقها بالعافيه و د مديت بقي علي حلمتها بمصها لقيتها شدتني من طيزي و انا قلتلها وسعي حجبهم يخربيتك قالتلي لا نيك انا حطبهم برضو وقفشت علي طيزي جبنا مع بعض وفضل زبي في كسها وحاسس برعشتها علي زبي من جوا و هي عماله تريل و تضحك وتقلي انت راجلي انت خيال انت بتاعي وطلعت زبي من كسها لقيت نافوره طالعه و هي عماله تتنطط و تنزل لبن فضلت شهوتها تنزل دقيقه ونص كامله
كدا انتهي الجزء التاني
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
جميل كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedelnemr
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
حلوه البدايه وطول الجزء وخالى فى اثاره اكتر فى الاحدث
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedelnemr
القصه واقعيه حصلتلي وانا في 2020 حبيت اخليكم تعرفوها و تتخيلوا نفسكم مكاني

اسمي احمد عندي 22 سنه قصتي لما كان عندي 20 سنه كنت شغال بوصل اوردرات في الأماكن انا مجاهد في عملي شكلي حلو شعري اصفر جسمي رياضي مش عضلات اوفر لا جسم رياضي بمعني الكلمة وزبي حجمه حلو 22 سنتي

البدايه

الجزء الاول
تبدا قصتي بصحي ملنوم كلعاده بلبس هدوم الشغل ويلبس باوتش اللي هو صندوق التوصيل و بركب عجلتي وبنزل مش شايف قدامي بروح اكل من عند الفرن بتاع ام ساميه و بشرب شاي و معسل عقبال من الشفت يبدأ بتاع شغلي يومي ممل بالنسبه لحد فسني
المهم اوردرات العجله بتبقي قريبه من المطعم ف بروح مكان نضيف يبدأ بيه شفتي عشان اروح لناس غنيه تديني تبي حلو لأن تبسي باكل و بشرب معسل بيه و اظبط نفسي فيومي لأن قبطي أسبوعي رحت حته بدون ذكر اسمها نضيفه جدا زي كدا مدنتي شكلها خيال و ناسها هاي كلاس جالي اوردر من مطعم علي الموبايل خدت اللورد بعد مستنيته يجهز و رحت اوصل الاوردر لعماره فاجره تحس ان العماره معموله من دهب واول مره اشوف كدا خصوصا اني في منطقه شعبيه العماره ريحتها ترد الروح و اسنسيرات شغاله بلصوت المهم رحت للأمن و قلتله طالع الدور ال 11 عند استاذه ريتاج شقه 1006 قالي استنا حكلمها قلتله تمام يا غالي قعدت مستني دقيقه في التانيه في 5 في 10 اتاخر اوي وانا عايز اشتغل عشان اجيب شغل يومي رحت رنيت علي الرقم في الشات و اتصلت بيها 5 مرات مردتش كلمت الشركه و المطعم بلغتهم قالولي استني 5 د حنتواصل معاها لو كدا حنلغي الاوردر رحت قعدت علي السلم ببص النسوان المطالعه والنازله فجأه لقيت واحده طالعه وتمه طيز كبيره بالنسبه ل جسمها و جسم كرفي بمعني الكلمه و بنطلون لازق في كسها و طيزها و بزها مفتوح من ادام لابسه تيشرت ابو فتحه مش عارف اسمه رحت بحلقت فطيزها و سرحت وزبي مكهربني علي الاخر ونسيت ان ابنها جمبها وهو غالبا فسني لقيته بيشاورلي و بيضحك عليا راح جا سلم عليا كأنه يعرفني و قلي فودني طيز امي عجبتك طبعا أنا بجح بغباوه قلتله اوي امك لبوه قلي اديني نمرتك خفت الصراحه ليعمل حاجه بلنمره المهم أدناه نمرتي كان الشركه كلمتني قالتلي العميله كانت بتستحمي و ردت علينا كمل الاوردر وانا بعصبيه شخرتلهم وقفلت فوشهم ورحت للأمن قلتله اي كل دا بستني قلي لسا ردا عليا حالا اطلع الاسانسير اللي علي الشمال رحت رميت كلمه من غيري قلتله مهو لازم يكون شمال من الخرا دا و طلعت وانا متعصب جامد و هايج من أم الولا فصاحب الشركه كلمني و قلي مش حينفع للي بتقوله دا انا عديت الشخره عشان انت مجتهد فشغلك و استحمل حبه الدنيا كدا طبعا صاحب الشغل يعتبر ابن جهتي فبكلمه و طلعت الدور و بعلي صوتي و قلتله دي مرا متناكه بنت متناكه نايمه علي طيزها اللي حولها فلوس و بتبضن علي اللي زيي قالي اهدا و كمل الاوردر قفلت معاه و بدور علي الشقه لاقيت باب مفتوح ووحده بتتصنت عليا ببص علباب لقيته 1006 بتاع المتناكه رتاج

الجزء الثاني

فتحت الباب لقيتها طالعه بلروب جسم اي و شفايف اي و شعر اي ووش اي كسم جمالها بنت كدا جسمها مشدود و سدرها متزهقش من البص فيه و طيز كرفها عالي و شفايفها واخده وضع البوس قالتلي معلش اتأخرت واسفه اوي و** ما اقصد و وشها كأنها بريئه حسيت بذنب اني شتمتها رحت طلعت الاوردر بتاعها و اديتهلها قالتلي استني اجيب الحساب ولدتني تبس 100 جنيه طبعا أنا كسم اي حاجه تبس 100 انا مش عايز حاجه تانيه المهم لسا بمشي لقتها بناني عليا بس بس بس استني انت اسمك احمد صح قلتلها اه لي قالتلي لازم تدخل تاكل معايا انا جايبه ب الزياده ولازم اصالحك قبل متمشي قلتلها عندي شغل مش حعرف قالتلي لا مش حمشيك وشدتني جوا الباب و قفلته انا دخلت و يكلمها قالتلي و ** منت ماشي ألا لما تاكل قلتلها خلاص بس علي السريع رحت قالع الجزمه و الباوتش و دخلت كان بيتها قصر و سجاد ناعم و نور هادي وهوا يرد الروح دخلت قعدت علي السفره وفتحنا الاكياس و اكلت لحاد مشبعت وهيا بعد مخلصت قالتلي كبايه شاي و تنزل قلتلها تمام عشان كان الاكل كابس اوي علي معدتي رحنا ودينا الاطباق و حطت الشاي في الكاتل و انا كل دا مش ناسي جسمها طبعا مع الاكل زبي وقف وانا لابس بنطلون رياضي عشان لزوم حركه العجله و بنطلوني باين اوي ووزبي واضح قعدت معايا نتكلم حبه اسم و سن وكدا فقالت لي اسمها رتاج عندها 29 سنه ارمله ولقيت كلامها نقل من عادي لجنسي و صوتها بقا لبوه اوي اوي اوي راحت قاعده جمبي و هي بتكلمني وانا زبي حيفرقع من ريحتها الجميله دي قالتلي هو انا حلوه قلتلها اه اوي انتي مش شايفه نفسك قالتلي لا بس انت مش باين عليك انك مدلوق اوي أو حيحان وقفشت فزبي جامد ولسانها رشق فبقي وانا مستمتع نيك بس خايف عليها لتتكسر مني وبنتبادل بوس ومص شفايف وهي ننهج و تتأووه اه اه امممم امممم مش قادره يا احمد طلع زبك انا بنقط من زبك فوق البنطلون رحت قالع البنطلون لقيتها تنحت في زبي وخدته في ايديها وبتقيسه قلتلها هو صغير قالتلي احا انا اللي صغيره علي دا وماسكه زبي بلبونه كأنها محرومه من سنين و خدته في بقها رحت انا قلعتها الروب فتحته لقيتها عريانه تقلش هي اللي مختطه لدا وحت ماسك زنبورها اهيجها لقيتها جابت لبنها وعضت زبي جامد وقفلت علي ايدي فكسها و بتترعش رحت قلتلها زبي دا مش عضمه لقيتها بتقولي انت ازاي كدا تعال علسرير مش قادره قلتلها طب شغلي قالتلي كسم الشغل و طلعت لي 3 آلاف جنيه وادتهملي قالتلي اجازه انتي النهارده وشدتني للاوضه و قلعتني خالص وراحت محدوفه علسرير قالتلي انا عايزه اعيش احلي يوم ينفع تنيك شرموطه زيي و تنسيني نفسي وانا بدون اي مقدمات رزعت زبي فكسها وكسها مص زبي كأنه كان مستنيه و لحم زيها قافش في زبي المتحجر بس سخن زي الفرن و حلو زي المطاط بعد مرزعت بعدل نفسي فزبي اتحرك فكسها حبه لقيتها بتقولي اه اه اه في أي انا متكهربه اوي عملت اي رحت ساحب زبي وروعه تاني وهي اتجنت خالص فضلت احرك وسطي طالع نازل طالع نازل طالع نازل رحت مسرع النيك وخليته زبي يحك فكسها من جوه اسرع لقيتها شدتني و بتبوسني بحيحنه وماسكه فيا مش سايباني نص في شفتي و لساني رحت بحلقت في عينيها لقيتها كأنها متخدره من المتعه بعدها شلت بقي من بقها بالعافيه و د مديت بقي علي حلمتها بمصها لقيتها شدتني من طيزي و انا قلتلها وسعي حجبهم يخربيتك قالتلي لا نيك انا حطبهم برضو وقفشت علي طيزي جبنا مع بعض وفضل زبي في كسها وحاسس برعشتها علي زبي من جوا و هي عماله تريل و تضحك وتقلي انت راجلي انت خيال انت بتاعي وطلعت زبي من كسها لقيت نافوره طالعه و هي عماله تتنطط و تنزل لبن فضلت شهوتها تنزل دقيقه ونص كامله
كدا انتهي الجزء التاني
 
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: ahmedelnemr
القصه واقعيه حصلتلي وانا في 2020 حبيت اخليكم تعرفوها و تتخيلوا نفسكم مكاني

اسمي احمد عندي 22 سنه قصتي لما كان عندي 20 سنه كنت شغال بوصل اوردرات في الأماكن انا مجاهد في عملي شكلي حلو شعري اصفر جسمي رياضي مش عضلات اوفر لا جسم رياضي بمعني الكلمة وزبي حجمه حلو 22 سنتي

البدايه

الجزء الاول
تبدا قصتي بصحي ملنوم كلعاده بلبس هدوم الشغل ويلبس باوتش اللي هو صندوق التوصيل و بركب عجلتي وبنزل مش شايف قدامي بروح اكل من عند الفرن بتاع ام ساميه و بشرب شاي و معسل عقبال من الشفت يبدأ بتاع شغلي يومي ممل بالنسبه لحد فسني
المهم اوردرات العجله بتبقي قريبه من المطعم ف بروح مكان نضيف يبدأ بيه شفتي عشان اروح لناس غنيه تديني تبي حلو لأن تبسي باكل و بشرب معسل بيه و اظبط نفسي فيومي لأن قبطي أسبوعي رحت حته بدون ذكر اسمها نضيفه جدا زي كدا مدنتي شكلها خيال و ناسها هاي كلاس جالي اوردر من مطعم علي الموبايل خدت اللورد بعد مستنيته يجهز و رحت اوصل الاوردر لعماره فاجره تحس ان العماره معموله من دهب واول مره اشوف كدا خصوصا اني في منطقه شعبيه العماره ريحتها ترد الروح و اسنسيرات شغاله بلصوت المهم رحت للأمن و قلتله طالع الدور ال 11 عند استاذه ريتاج شقه 1006 قالي استنا حكلمها قلتله تمام يا غالي قعدت مستني دقيقه في التانيه في 5 في 10 اتاخر اوي وانا عايز اشتغل عشان اجيب شغل يومي رحت رنيت علي الرقم في الشات و اتصلت بيها 5 مرات مردتش كلمت الشركه و المطعم بلغتهم قالولي استني 5 د حنتواصل معاها لو كدا حنلغي الاوردر رحت قعدت علي السلم ببص النسوان المطالعه والنازله فجأه لقيت واحده طالعه وتمه طيز كبيره بالنسبه ل جسمها و جسم كرفي بمعني الكلمه و بنطلون لازق في كسها و طيزها و بزها مفتوح من ادام لابسه تيشرت ابو فتحه مش عارف اسمه رحت بحلقت فطيزها و سرحت وزبي مكهربني علي الاخر ونسيت ان ابنها جمبها وهو غالبا فسني لقيته بيشاورلي و بيضحك عليا راح جا سلم عليا كأنه يعرفني و قلي فودني طيز امي عجبتك طبعا أنا بجح بغباوه قلتله اوي امك لبوه قلي اديني نمرتك خفت الصراحه ليعمل حاجه بلنمره المهم أدناه نمرتي كان الشركه كلمتني قالتلي العميله كانت بتستحمي و ردت علينا كمل الاوردر وانا بعصبيه شخرتلهم وقفلت فوشهم ورحت للأمن قلتله اي كل دا بستني قلي لسا ردا عليا حالا اطلع الاسانسير اللي علي الشمال رحت رميت كلمه من غيري قلتله مهو لازم يكون شمال من الخرا دا و طلعت وانا متعصب جامد و هايج من أم الولا فصاحب الشركه كلمني و قلي مش حينفع للي بتقوله دا انا عديت الشخره عشان انت مجتهد فشغلك و استحمل حبه الدنيا كدا طبعا صاحب الشغل يعتبر ابن جهتي فبكلمه و طلعت الدور و بعلي صوتي و قلتله دي مرا متناكه بنت متناكه نايمه علي طيزها اللي حولها فلوس و بتبضن علي اللي زيي قالي اهدا و كمل الاوردر قفلت معاه و بدور علي الشقه لاقيت باب مفتوح ووحده بتتصنت عليا ببص علباب لقيته 1006 بتاع المتناكه رتاج

الجزء الثاني

فتحت الباب لقيتها طالعه بلروب جسم اي و شفايف اي و شعر اي ووش اي كسم جمالها بنت كدا جسمها مشدود و سدرها متزهقش من البص فيه و طيز كرفها عالي و شفايفها واخده وضع البوس قالتلي معلش اتأخرت واسفه اوي و** ما اقصد و وشها كأنها بريئه حسيت بذنب اني شتمتها رحت طلعت الاوردر بتاعها و اديتهلها قالتلي استني اجيب الحساب ولدتني تبس 100 جنيه طبعا أنا كسم اي حاجه تبس 100 انا مش عايز حاجه تانيه المهم لسا بمشي لقتها بناني عليا بس بس بس استني انت اسمك احمد صح قلتلها اه لي قالتلي لازم تدخل تاكل معايا انا جايبه ب الزياده ولازم اصالحك قبل متمشي قلتلها عندي شغل مش حعرف قالتلي لا مش حمشيك وشدتني جوا الباب و قفلته انا دخلت و يكلمها قالتلي و ** منت ماشي ألا لما تاكل قلتلها خلاص بس علي السريع رحت قالع الجزمه و الباوتش و دخلت كان بيتها قصر و سجاد ناعم و نور هادي وهوا يرد الروح دخلت قعدت علي السفره وفتحنا الاكياس و اكلت لحاد مشبعت وهيا بعد مخلصت قالتلي كبايه شاي و تنزل قلتلها تمام عشان كان الاكل كابس اوي علي معدتي رحنا ودينا الاطباق و حطت الشاي في الكاتل و انا كل دا مش ناسي جسمها طبعا مع الاكل زبي وقف وانا لابس بنطلون رياضي عشان لزوم حركه العجله و بنطلوني باين اوي ووزبي واضح قعدت معايا نتكلم حبه اسم و سن وكدا فقالت لي اسمها رتاج عندها 29 سنه ارمله ولقيت كلامها نقل من عادي لجنسي و صوتها بقا لبوه اوي اوي اوي راحت قاعده جمبي و هي بتكلمني وانا زبي حيفرقع من ريحتها الجميله دي قالتلي هو انا حلوه قلتلها اه اوي انتي مش شايفه نفسك قالتلي لا بس انت مش باين عليك انك مدلوق اوي أو حيحان وقفشت فزبي جامد ولسانها رشق فبقي وانا مستمتع نيك بس خايف عليها لتتكسر مني وبنتبادل بوس ومص شفايف وهي ننهج و تتأووه اه اه امممم امممم مش قادره يا احمد طلع زبك انا بنقط من زبك فوق البنطلون رحت قالع البنطلون لقيتها تنحت في زبي وخدته في ايديها وبتقيسه قلتلها هو صغير قالتلي احا انا اللي صغيره علي دا وماسكه زبي بلبونه كأنها محرومه من سنين و خدته في بقها رحت انا قلعتها الروب فتحته لقيتها عريانه تقلش هي اللي مختطه لدا وحت ماسك زنبورها اهيجها لقيتها جابت لبنها وعضت زبي جامد وقفلت علي ايدي فكسها و بتترعش رحت قلتلها زبي دا مش عضمه لقيتها بتقولي انت ازاي كدا تعال علسرير مش قادره قلتلها طب شغلي قالتلي كسم الشغل و طلعت لي 3 آلاف جنيه وادتهملي قالتلي اجازه انتي النهارده وشدتني للاوضه و قلعتني خالص وراحت محدوفه علسرير قالتلي انا عايزه اعيش احلي يوم ينفع تنيك شرموطه زيي و تنسيني نفسي وانا بدون اي مقدمات رزعت زبي فكسها وكسها مص زبي كأنه كان مستنيه و لحم زيها قافش في زبي المتحجر بس سخن زي الفرن و حلو زي المطاط بعد مرزعت بعدل نفسي فزبي اتحرك فكسها حبه لقيتها بتقولي اه اه اه في أي انا متكهربه اوي عملت اي رحت ساحب زبي وروعه تاني وهي اتجنت خالص فضلت احرك وسطي طالع نازل طالع نازل طالع نازل رحت مسرع النيك وخليته زبي يحك فكسها من جوه اسرع لقيتها شدتني و بتبوسني بحيحنه وماسكه فيا مش سايباني نص في شفتي و لساني رحت بحلقت في عينيها لقيتها كأنها متخدره من المتعه بعدها شلت بقي من بقها بالعافيه و د مديت بقي علي حلمتها بمصها لقيتها شدتني من طيزي و انا قلتلها وسعي حجبهم يخربيتك قالتلي لا نيك انا حطبهم برضو وقفشت علي طيزي جبنا مع بعض وفضل زبي في كسها وحاسس برعشتها علي زبي من جوا و هي عماله تريل و تضحك وتقلي انت راجلي انت خيال انت بتاعي وطلعت زبي من كسها لقيت نافوره طالعه و هي عماله تتنطط و تنزل لبن فضلت شهوتها تنزل دقيقه ونص كامله
كدا انتهي الجزء التاني

الجزء الثالث

بعد منكت رتاج وفضلت تنزل لبن بشهوه و سخونه اترميت علي السرير من الهيجان بتاعها وهي تضحك ضحكه متعه وعماله تصرخ ملفرح و تتهز وتنكر لبن تتهز و تنطر لبن اد اي هي ممحونه و محرومه راحت نامت علي سدري و عماله تقلي عايزاك تبقي طول عمرك معايا وانا بضحك فاكرها بتهزر من الهيجان بس مش عارف اي اللي يحصل قدام
لبسنا هدومنا رحت سلمت عليها وبستها من شفتها الوردي العسل قولتلها سلام يا دلوقتي قالتلي و الشاي قلتلها بعدين قالتلي استني هات رقمك ملكيتها رقمي ونزلت من الباب طلعت الاسانسير وانا هايج من خيالي وبقول ل نفسي هوا دا بجد الجسم دا بجد النيك دا بجد طب احا انا عايز اكمل في الإحساس دا وصلت للدور الاول طلعت لقيت البواب قالي غريبه يعني انت اول واحد تطول معاها شكلك جامد و هي حبتك قلتله في أي مش فاهم قالي لا ولا حاجه اصلي انا بتعب بسرعه مبكملش ربع ساعه إنما ماشاء **** تبارك أعدت معاها ساعه وحبه قلتله اي احا وطلعت اجري الشغل تاني ركبت العجله وعمال أبدل وزبي واقف اوي وباين وانا ماشي في المنطقه النضيفه دي النسوان الحيحانه عينيها حتخرم البنطلون وانا مستغرب وفرحان كنت اول مره احس بأحساس الفخر دا زبي بقا ملكي و بينيك كس نضيف جدا رحت طبعا اتصلوا بيا قاتلهم كنت بغير العجله عشان الكوتش فرقه عشان كدا غبت عدوها كملت شغلي علي 12 بليل وسلمت اخر اوردر جمب عماره ريتاج وبدور علي اي بتاع فول أو عربيه مبدأ رخيصه ابو 3 جني الرغيف مش لاقي فضلت اسأل لحاد مرحت لحته ضلمه وسألت واحده في العربيه قلتلها معلش يا غاليه متعرفيش حد بيليه اكل رخيص عشان جعان ويضحك عشان تطمني اني شغال مش متسول ولا صايع قالتلي لي رخيص قلتلها اصلي الاسعار هنا صعبه عندكم أقل سندوتش ب 70 جنيه ضحكت ضحكه ممحونه وكأني سمعتها قبل كدا ببص اكتر طلعت ريتاج كانت راكبه عربيه مرسيدس 2020 موديل السنه و واقفه مستنيه الظاهر حد سلمت عليها ببجاحه بوسه عشفه وشديت بزها من الحلمه وهي تضحك و تقلي انت ملكش حل اركب يا روحي عايزاك قلتلها لا انا لسا مخلص وعرقان و جسمي شادد ملشغل وحموت واكل قالتلي حأكلك تعال بس قلتلها طب والعجله قالتلي طب استني حبه صحبتي تيجي و تيجي ورانه بلعجله قلتلها تمام استنيت يدوبك 5 د لقيت مين جي مش حتصدقوا البت اللي كنت ببص لطيزها مع ابنها في العماره بتاعت ريتاج طلعوا يعرفوا بعض رحت وراهم وصلنا ل بيت ريتاج طلعنا وركنت العجله تحت فلجراش قلتلها هو مين دي وفي أي قالتلي صحبتي كرستينه طبعا عرفت انها متجوزه و جوزها مسافر وسائلها بجسمها البطل دا النجس و عندها 37 سنه بس تشوفها ولا 30 سنه شكلها صغير رحت طلعت ودخلت الشقه طبعا كنت حموت ملجوع قلت لريتاج قالتلي اصبر طالبه اكل طبعا الراجل وصل فتحت انا كأنه بيتي و بقوله الحساب كام قالي لا مدفوع فيزا رحت سألته هو كان كام قالي 3 ونص قلتله 350 جميع قلي لا 3500 جني اخدت الاوردر و رضيته ب 5 جنيه و دخلت بفتح الاكل جعان لقيت سمك بالجبنه و حجات اول مره اشوفها و جمبري شبه السمك وحاجات غريبه دخلت اكل مش قادر بطني بتتقطع من الجوع طلعت ريتاج و كرستين من الاوضه بيضحكوا قاتلهم كل دا بتغيروا ضحكوا واكلوا معايا وخلصت وانتخت كانت الساعه 1 قاتلهم يدوم النعمه و يقوم عشان اروح لقيت كرستينا بتقلي انت لحقت ومسكتني من ضهري جندي و مكتفاني طبعا أنا سايبها بس لو حسيت بغدر حشد عليها لقيت ريتاج بتقلي عارف اكله السمك دي بعدها لي رحت ضاحك و بهزر معاها اقولها واحد بعدها اكمل و اقول شاي هههه لسا بقول واحد لقيتها نزلت البنطلون ب البوكسر بتاعي في شده و بتولي صح و لتدمع علي زبي و بتكلمه شبه المجنونه بتقوله رجعتلك ياروحي انت لسا صاحي يخربيتك صايع زي صحبك و دخلت لسانها في فتحه زبي من برا وكل متلحس و تحرك لسانها اهيج بغباوه السمك دا مش بيهدي الا لما احبهم اكتر من 5 مرات رحت بحلقت فطيزها وزبي بيكهربني خلاص حجيب أخري مش قادر رحت فاكك نفسي وماسك ريتاج وقلعتها البنطلون ورزعت زبي كأني دقيت مسمار صلب 22 سنتي فكسها لقيتها بتقول اهههع اه اه بتتأوي بصوت عالي و بتقولي احاااااااااا وبك كبير وانت عشوائي يخربيتك بحبك اوي وانا قلتلها كان عايز كسك من زمان قالتلي وريني ولا فالح تتكلم اتعصبت ورزعت 5 مرات فكسها وكل مره بتقفل علي زبي بكسها اجمد و كسها من كتر لبنها بقا مولع وبينها بينزل علي زبي و صوت اللبن في النيك باين منها وهي اه انا متناكه اه كسمي اه نيك نيك نيك راحت رفعا رجليها و بتضحك زي المجنونه و بتترعش قلتلها مش حوقف وهي بتترعش رحت خليتها فوق زبي ووقفت بيها وعمال ارزع وهي الهيجان بقت بدل متبوسني في بقي مسكت دقني ورقبتي نص وعض عشوائي و لحس رحت دخلت صبعي في طيزها رحت صوتك وقالت احا علي كسم عشوائيتك تسلم امك أنها جابتك نيك في كسييييييييييي وطولت برعشه و قطعت نفس كأنها ماتت و بتترعش ببص جمبي لقيت ريتاج ماسكه كسها و بتنهج و عماله طالعه نازله علي زنبورها و تحتها بركه عسل محتاجه نحال رميت المتناكه ريتاج علي الكرسي و مسكت كرستينا قالتلي اوعدني انك متحرمنيش من زبك لما احبه مهما حصل اي حاجه طبعا أنا زبي كان هايج بس نايم قلتلها تمام تعالي و شديت طيزها وهي فتحه رجليها قدام زبي خاضعه زي الكلبه كسها احمر اوي و بينز لبن وخلت زبي وهي نايم وهي بتقولي احا كدا نايم وكل محرك وركب يقف ويشد و يطول لحاد مقالات اي اخرو فين انا مش قادره استحمل اللبوه دي كانت مستحملاه ازاي اه اه اه كسي حيفرقع من الوجع و المتعه اه نيكني اوي يا احمد انت راجلي انت دكري انت حياتي نيك في كسي الهائج شخرتلها قولتلها دنا حطلع كسمك من مكانه قالتلي طلع يا روحي بلف دماغي بمسح عرقي لقيت ابنها بيبص من عند اللوضه و مطلع زبه الصغير و بيدعك بأيد و أيده التانيه فطيظه اتصدمت
كدا الجزء التالت خلص شجعوني لو عجبكم
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%