NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• حبيته
التفاعلات: Adamzzz
وشم جديد
طيب حبة كده بوست مش مهم لو ميلزمكش متعلقش
دلوقت ناوية اعمل وشوم جديدة
بس محتارة اعمل وشوم اي جديدة واعملها فين
فعيزاكم تفكروا معايا
اي اشكال ممكن اعمل او ممكن اكتبه واعمله فين فجسمي
عايزة حاجات حلوة يجماعة
مش عارف ينفع تتعمل وشم ولا لا بس كيوت فشخ وتقدري تعمليها فاي مكان تعجبك انا افضل تعمليها علي رقابتك هتبقي لذيذه فشخ

وشم جديد
فعيزاكم تفكروا معايا
عايزة حاجات حلوة يجماعة

HtUzzPa.md.jpg HtUzTKJ.md.jpgمش لازم التانو نفسه الي ف الصوره بس المكانه فهمه

مش عارف ينفع تتعمل وشم ولا لا بس كيوت فشخ وتقدري تعمليها فاي مكان تعجبك انا افضل تعمليها علي رقابتك هتبقي لذيذه فشخ
هتبقا احلي ع الضهر

• عجبني
التفاعلات: Adamzzz
هتبقا احلي ع الضهر
ممكن برده ليه لا هي تنفع في كذه مكان عموما
بس عايز اقولك حاجه بس متزعليش مني خلي بالك من أضرار الوشم لانه مش صحي

ممكن برده ليه لا هي تنفع في كذه مكان عموما
بس عايز اقولك حاجه بس متزعليش مني خلي بالك من أضرار الوشم لانه مش صحي
مش صحي لي

مش صحي لي
قرات ان الاحبار المستخدمه بتعمل مشاكل في الجلد اخطرها السرطان حتي لو الابره مش بتدخل للاخر سطحي يعني برده بتعمل مشاكل دا غير ان اختلاط الدم بالاحبار بيعمل مشاكل وبيزيد فرص التسمم وبيهلك الكلي وبيزيد فرص سرطان الدم دا غير الناحيه الدينيه مش هتكلم فيها علشان شروط المنتدي بس اكيد عرفاها

قرات ان الاحبار المستخدمه بتعمل مشاكل في الجلد اخطرها السرطان حتي لو الابره مش بتدخل للاخر سطحي يعني برده بتعمل مشاكل دا غير ان اختلاط الدم بالاحبار بيعمل مشاكل وبيزيد فرص التسمم وبيهلك الكلي وبيزيد فرص سرطان الدم دا غير الناحيه الدينيه مش هتكلم فيها علشان شروط المنتدي بس اكيد عرفاها
بس بيدي شكل حلو

• معجبنيش
التفاعلات: J U B A
عندي واحد صاحبي تاتو ارتيست وانا عامل كذا وش عنده أسعاره كويسه جدا لو تحبي ابعتيلي رساله هبعتلك صفحته تتفرجي علي شغله

بس بيدي شكل حلو
في رسم بالحنه دلوقتي في انواع منها بتقعد شهور كتير ومش مضره ومش حرام زي الوشم ودا كمان هيديكي فرصه انك تجددي كل فتره متبقاش حاجه ثابته وبعدين يا مريوم مش اي حاجه حلوه نعملها مادام هتضر صحتك الصحه الحاجه الوحيده اللي مبتتعوضش وكمان ادوات الوشم دي مهما كانت معقمه في فرص تلوث برده فخلي بالك من نفسك ❤️😊

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندي واحد صاحبي تاتو ارتيست وانا عامل كذا وش عنده أسعاره كويسه جدا لو تحبي ابعتيلي رساله هبعتلك صفحته تتفرجي علي شغله
انا بتعامل مع واحد فعلا

شكرا جدا ليك

في رسم بالحنه دلوقتي في انواع منها بتقعد شهور كتير ومش مضره ومش حرام زي الوشم ودا كمان هيديكي فرصه انك تجددي كل فتره متبقاش حاجه ثابته وبعدين يا مريوم مش اي حاجه حلوه نعملها مادام هتضر صحتك الصحه الحاجه الوحيده اللي مبتتعوضش وكمان ادوات الوشم دي مهما كانت معقمه في فرص تلوث برده فخلي بالك من نفسك ❤️😊
احا علشان كده لما كنت عايزة اتبرع بالدم الدكتور موافقش

احا علشان كده لما كنت عايزة اتبرع بالدم الدكتور موافقش
بالظبط كده مينفعش حد عامل وشم يتبرع بالدم لانه دمه ملوث بنسب من الحبر وعلشان كده بيهلك الكلي علشان تنضف الدم من السموم دي وكل ما زاد الرسومات زاد الحبر اللي في جسمك زاد نسبه السموم في الدم كل ما كان هلاك الكلي اسرع وليله كبيره انتي في غني عنها+ علي فكره انا مش ضد الوشم انا نفسي اعمل وشم جدا بس اللي مانعني الاضرار اللي شوفتها وانا بدور وكمان موضوع انه حرام خلاني اغير رأيي

وشم جديد
فعيزاكم تفكروا معايا
عايزة حاجات حلوة يجماعة
اعمل شفايف فوق الكس او ورده علي الطيز

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%