NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة ودي كانت البداية (العهد) | السلسلة الرابعة | ـ ثلاثة عشر جزء 12/6/2023

جاااامد منتظر الجديد في السريع
 
  • عجبني
التفاعلات: Azzamiv
بصراحه تسلم رووووووووعه
 
متى الجزء الجديد؟ تاخرت علينا
 
➤السابقة


طبعا انا كنت ناوي اكمل ف سلسله: ودي كانت البداية.. لغاية الجزء الثالث عشر وأقفل ع كدا وابدء تكملت القصه ف سلسله جديدة اسمها العهد عشان في احداث جديدة والشخصيات هتتنقل معايا للقصه دي واضيف أحداث كمان وشخصيات جديدة ولكن الادارة ضافت الجزء العاشر من سلسله ودي كانت البداية وابلغوني انه دا كدا الاخير 😔.. وطبعا بعد تفكير كتير ما بين افتح الجزء الرابع لسلسله ودي كانت بداية ولا ابدء بقااا الاحداث ف السلسله الجديدة لغاية لما جالي صداع وقعدت للفجر افكر.. وف الاخر استقريت اني ابدء بقااا ف السلسله الجديدة واكمل باقي الاحداث فيها وادخل الاحداث الجديده كمان والشخصيات.. بس ياريت بقاا الادارة تخدمني وتضيف لينكات السلسله الاولي والتانية والتالته من قصه ودي كانت البداية عشان القراء يتابعوا الاحداث من بدايتها

١- ودي كانت البداية: السلسله الاولي

٢- ودي كانت البداية: السلسله الثانية

٣- ودي كانت البداية: السلسله الثالثه

ياريت بقااا تفعيل اللينكات ع الترتيب دا.. ويالا بينا نشوف هنبدئها ازاي بقااا

الــــــــعــــــــهـــــــد

وطبعا وقفت ف الجزء العاشر ف سلسله ودي كانت البداية لما امي وخالتي سمعتهم بيتكلموا سوااا وان امي هتقول لبويا وخالتي قالتلها انهي اب فيهم وضحكوا وانا دماااغي طقت فكت مني ومبقتش عارف اعمل اي.. طب ادخل عليهم واخرب الدنيا واقولهم انا سمعتكوو.. ولا اسكت واستني.. وبعد تفكير لقيت ان في موضوع كان ابويا وامي بيحاولوا يفاتحوني فيه بس مش عارفين ازاي.. طب اقولهم قولولي ازاي.. طب اعمل اي.. ودماغي كانت هتضرب ولقيت الدنيا بتلف بيا وحاسس اني هقع من طولي.. قومت اتسند ع الحيطان لغاية لما دخلت اوضتي اترميت ع السرير ومحستش بحاجة وروحت ف النووووم.. ولقيييت جالي حلم غريب.. شووفت ف الحلم راجل طوول بعرض وشنب يقف عليه الصقر ولابس عمه وجلابيه وماسك ف ايده ورقه بردي وبيقولي اوعي تنسي العهد.. دا عهد علينا كلنا ياولدي.. عهد علي كل نسلنا… واللي يخلف الوعد ياوليه.. لا هيشوف ليه نسل ولا هيشوف يوم ف حياته سعيد.. اوفي بالعهد وحياتك كلها هتبقي حلوة يا ولدي.. ولقيته بيرفع ايده بورقة البردي وبيشبها تتفرد قدامي.. وقالي العهد مضينا عليه بدمنا والمني بتاعنا.. مضينا بالدم والنسل.. وانت لازم تكمله جيه دوركوا.. والراجل بيختفي شوية شوية ولقيت الملك الفرعوني ظهرلي ولقيته بينده ع حد ولقيت الحد دا جي حري عليه ووطي قدامي وقاله.. أأمر يا جلاله الملك.. قاله روح شوف الكاهن خلص المطلوب ولا اي.. والراجل جري وقاله أمرك يا جلاله الملك.. وشوية ولقيت واحد وواحده لابسين لبس كهنه فرعونيه وجايين ع الملك ووطوا وحيوة والملك قالهم اي الاخبااار.. خلصتوا المطلوب ولا اي.. ولقيت الكهنه بيقولوله خلاص يا جلاله الملك اتفضل شوف بنفسك.. وادوله طبق من الرخام الاسود ومنحوت عليه طلاسم بالهيروغليفي وجواه شوية حاجات زي قمح وسمسم وشويه شعير وحاجات تانية زي البودرة.. والملك مسكت الطبق وبص فيه وقالهم ما كل حاجة زي ما هيا اهيه.. فين دا اللي خلصتوه.. اترموا ف الارض تحت رجلين الملك وقالوله العفو والسماح جلالتك بس فاضل ناخد منك ومن جلاله الملكه عشان نكمل الخلطه.. قالهم ومستنيين اي يالا انا جاهز.. وقامت الكاهنه مدت ايديها تحت لبس الملك ومسكت زبر الملك وفضلت تدعك فيه لغاية لما الملك نزل لبنه ف الطبق والكاهنه عصرت زبه ونزلت كل لبنه لغاية اخر نقطه ف الطبق.. وقالتله ممكن تنده جلاله الملكه.. وقاام الملك نده الملكه وجات وقاام الكاهن حط ايده تحت لبسها وحط الطبق بين وراكها وتحت كسها وبقا بيلعبلها اووي وهيا تزووم لغاية لما نطرت شهوتها ف الطبق ع لبن الملك وقام الكاهن وقلب كل دا براحه والملك بيبص ومستني وقام الكاهن فتح كتاب وحط الطبق ف نص الكتاب وشبك ايده ف ايدين الكاهنه والطبق بين ايديهم علي الكتاب وحطوا راسهم علي بعض وقعدوا يقولوا كلام مش مفهوم لغاية لما الطبق بقاا يتهز اوووي وكل حاجة جوا الطبق بقت بتكبر اووي والسمسماية بقت قد البطتساية والقمحاية بقت قد البلحاية وعود الشعير بقااا اتخن من عود القصب قاام الكاهم والكاهنه مسكوا بايديهم حاجة زي المعلقه وفضلوا يقلبوه وهما بيقولوا كلام مش مفهوم لغاية لما كل الحاجات دي دابت اووي وبقت زي المرهم ومسكوا الطبق رفعوه لفوق وهما موطيين للارض.. وقالوله احنا جاهزين جلالتك.. الملك اخد الطبق منهم وقالهم لو دا طلع تمام هكافئكم مكافئه عظيمه.. وهما قعدوا ع الارض وقالوله احنا خدامين جلالتك.. والملك اخد الطبق وراح لكاهنه لابسه دهب ومتزوقه اووي ومبينه كل جسمها وقاعده.. راح الملك قرب منها وقالها يا اله الحب.. انا عاوز الخلطه دي تبقي اعظم حب ويفضل مربوط ع كل الزمان.. واخدت منه الطبق وفضلت تقول عليه كلام مش مفهوم والكريم بقا لونه وردي فاتح.. واديتله الكريم وقالتله الخليط جاهز يا جلاله الملك.. واخد منها الملك الطبق ومشي بيه ودخل اوضه وبقا بيدهن زبه بيه وشوية وزب الملك بقااا زي الشومه وقاام فرحان بزبه ومشي ناحيه الملكه وبدء يحسس عليها ويبوس فيها لغاية لما ناموا ع سريرهم الفرعوني وفتح رجلها ودب زبه فيها وهيا صرخت ونزلت ددمم بكارتها وفضلت ينيك فيها ونزل لبنه فيها بغباااء واللبن بقاا خارج من كسها من كتره… ولقيته قايم مبسوط وامر الحراس يدوا للكاهن والكاهنه صندوق دهب.. وقالهم دي بس مكافئه بسيطه ولما الهدف الاساسي يحصل مكافئتكم زي موعدتكم بيها.. واخدوا الدهب.. وشوية شوفت باقي الحلم اللي كنت بشوفه دايما ان الملكه بتخرج حامل ولكن لقيتها خلاص هتولد والاطباء الفراعنه جم وولدوها.. وولدت ولد وببص للبيبي ولقيته انا.. ايوة انا ابن الملك الفرعوني.. ولقيت الملك مسك البيبي ورفعه لفوق اووي وقاااال انت المنتظر.. وكل الناس بقت تهيص.. المنتظر… المنتظر.. واخد البيبي للكهنه وقالهم انا هخليكم اوصياء علي المنتظر ولازم يبقي ليه سلاله ف زمان غير ماننا.. لازم يعمل اللي عملته.. لازم يحافظ ع سلاله الدم.. واللي هيقدر يحافظ ع العهد هيبقي ليه مكافئه…. وراح الكهنه اخدوا البيبي وحطوة ففي ميه وغطسوة وخرجوة منها ولقيتهم بيدهنوا زب البيبي بالخليط دا والبيبي بيعيط وببص لبيبي لقيتني انا وبقيت بعيط وحاسس بحرقان زبي ولقيت الكاهن والكاهنه بيشيلوا الغطا من راسهم وبيظهروا بوشهم.. واتفاجي الاقيهم مييين… ايوة بظبط نفس الراجل والست الروسيين اللي دهنولي زبي بالكريم وانا صغير واللي قرا سلسله ودي كانت بدايتي من اولها هيعرف كل حاجة.. بصتلهم اوووي كدااا ولقيتهم جابوا زي دبوس كدا وشكوا صباعي بيه ونزلوا نقطتين ددمم ف حاجة زي الازازة بس قد عقله الصباع وقالوا ددمم نقي.. سلاله ملكيه.. واخدوا الازازه وادوها للملك وقالوله ددمم ملكي نقي جلالتك.. بص للازازة قووي وقااال المختاااار المختاااار.. ورجع بص للكهنه تاني وقالهم ناقص اي عشان المختار يستمر ومملكتي تستمر.. قالوله هنربط الدم النقي بالدم الملكي جلالتك عشان الرابط يستمر لكل سلاله ملكيه والمختار جلالتك يفضل موجود ف زمان غير الزمان.. اداهم الازازة وفتحوها واخدو الابرة وشكوا الملكه ف صباعها ونزلوا نقطه ددمم ف نفس الازازة وخدوا ايد الملك وشكوه وخدوا نقطه ددمم ف نفس الازارة وقفلوها والكاهن والكاهنه شبكو ايديهم ف بعض والازازة بين ايديهم وفضلوا يقولوا كلام مش مفهووم ورفعوا وشهم وبصولي اووي وضحكووا.. وقمت م النوم مفزوووع وكل جسمي عرقااااان فشخ زي اللي مدلوق عليا جردل ميه وبنهج اووي وريقي ناشف وفضلت قاعد ع السرير سرحان وبنهج وقلبي بيدق اووي وبحاول استوعب انا فين.. وف الاخر بدئت استوعب ان دا حلم واني ف اوضتي وعلي سريري واخدت نفس وهديت وبقيت بقول لنفسي اي الحلم دا.. واشمعني انا.. وحسيت بوجع ف صباعي وببص لصباعي صدفه والاقي مكان صباعي احمر زي اللي متعور.. وفضلت باصص لصباعي اووي ومذهوول ومش مصدق.. ااااي دا.. هوااا حلم ولا علم.. معقوول دا.. لاا لااا تلاقيها نمله قرصتني ولا حاجة.. وخرجت من اوضتي دخلت الحمام وفضلت واقف تحت الدش عشان افوق وخلصت وخرجت م الحمام وامي وخالتي كانوا خلصوا الاكل وبيحطوا الاطباق وامي شافتني وقالتلي

امي: اي دا انت كنت بتستحمي ولا اي

انا: اااه نمت وقومت اخدت دش م العرق ولبست

امي: طيب يالا انده علي اختك وبنت خالتك يالا عشان نتغدي

وانا دخلت اوضه اختي ع طوول من غير ما اخبط وحتي ما اهتمتش ان امي او خالتي يشوفوني داخل.. ما خلاص كل حاحة وضحت ومبقاش فيه حاجة تستخبي.. ودخلت بصحي اختي ومسكت ايديها وبفوقها وعيني جات ع ايديها بالصدفه واحاااا ع اللي شوفته.. لقيت صباع اختي متعور زي صباعي.. احاااا بقااا انا مخي مش ناقص كفاية بقااا.. واختي صحيت وبتتمطع وبتقولي اي يابني في اي.. قولتلها يالا صحي بنت خالتك ويالا عشان الغدا جاهز.. وخرجوا الاتنين وقعدنا كلنا ناكل وانا سرحااان ف كل حاجة ومش هنا خالص وكلهم بيبصولي ومش فهمين مالي.. ولقيت خالتي بتقولي

خالتي: مالك يابني.. مبتاكلش كويس ليه.. لا انت لازم تاكل كويس وتتغذي كدا عشان صحتك.. وامي قامت خبطاها بكوعها كدا ف دراعها.. وانا اخدت بالي وقولتلها لاا نا تمااام صحتي زي الحديد ياخالتي متخافيش وضحكت وامي وخالتي ضحكوا.. واختي وبنت خالتي بيبصوا لبعض من تحت لتحت وساكتين.. وخلصت اكل قبلهم وقومت غسلت ايدي وقولتلهم انا هنزل بقااا عشان اشوف هجهز البدلة واشوف هعمل اي عشان فرح مي بكرااا.. وسيبتهم ونزلت وانا زي اللي تايهه وماشي مش عارف رايح لفين ولقيت رجلي ممشياني لغاية دكتور مارينا ف الصيدليه ودخلت وانا متنح وهيا شافتني وابتسمت وقالتلي عامل اي وانا مش هنا خالص.. لقيتها بتبصلي وتقولي مالك انت كويس.. طب حاسس بايه.. طب قولي مالك.. وانا ساكت ومبردش.. لقيتها لفت وخرجت من ورا الريون ووقفت قدامي وبتقولي اي مالك فيك اي انت شكلك مش كويس خالص.. انت تعبان.. ومحستش غير وانا بترمي ف حضنها وعمال اعيط وهيا مش مستوعبه خالص اللي بيحصل ومعملتش غير انها بقت بتطبطب عليها وتهديني لغاية لما هديت خالص.. وبعد كدا بعدت عنها وقولتلها معلش انا اسف حقك عليا بس انا مضايق اووي.. قالتلي لااا ولا يهمك بس مالك قولي.. مبقتش عارف اقول اي.. وطبعا دي حاجة متتقالش.. قولتلها معلش اتخانقت معاهك ف البيت بس.. قالتلي طيب ليه.. قولتلها مفيش انا بس عاوز اجيب بدله عشان الفرح وابويا مش راضي.. لقيتها ضحكت اووي وقالتلي ياااسلااام هوا دا كل اللي مزعلك اووي كدا.. قولتها مش بظبط بس اعتبريه دا ومتسالنيش في اي.. بصتلي اووي وقالتلي خلااص ولا يهمك انا ياسيدي هجيبلك البدله تحضر بيها الفرح.. بصتلها اووي ف وشها اللي زي البدر وقولتلها متشكر بجد انا مش قصدي كدا.. انا هجيبها بس كنت مضايق شوية وخلاص هديت.. لقيتها بتقولي لو مجتش معايا هزعلك منك خلاص.. قولتلها اجي معاكي فيين.. قالتلي اصل جوزي عنده معرض بدل ف مصر الجديدة.. متخافش هخليه يديلك بدله بسعر المصنع ياسيدي اي رايك.. قولتلها خلااص مااشي.. بصتلي وقالتلي طيب فين الضحكه الحلوة بقاا اللي بشوفها دايما.. بصتلها وضحكت وهيا ضحكت وقالتلي ثوااني.. ومسكت موبايلعا وكلمت جوزها وقالتله عاوزة اشيك بدله عندك لواحد قريب صحبتي.. بس بدله شيك اووي لفرح.. وقفلت معاه وقالتلي بص العنوان ف… وبصتلها وقولتلها انا مش عارف هروح ازاي بس متشكر.. قالتلي اصل العىبية مع جوزي.. لو كانت معايا كنت قفلت واخدت وروحناله.. قولتلها بس كدا لو ع العربية محلوله.. واتصلت ع دودي وقولتله يجيلي ع العنوان وبعتله العنوان وجالي بالعربية وقولتله بص هاخد العربية منك هروح مشوار واجي.. قالي طيب ماشي. بس انا هروح فيين.. جه ف دماغي ف وقتها اني اخليه يقعد عند بيدو لغاية لما اجي.. وقولتله ثواني وطلعت خبطت ع بيدو وفتحلي.. وحضني اووي وقالي كويس انك جيت انت واحشني وانا لوحدي.. قولتله امك فين وجدتك قالي ماما اخدت جدتي وراحوا للدكتور اللي تيته بتتابع معاه.. قولتله بص انا رايح مشوار ومعايا صاحبي هيستني معاك شوية عقبال لما اجي.. بصلي اووي وقالي مع اني خايف اقعد مع حد غريب بس مدام تبعك انا مش ممكن اخاف.. قولتله متخافش دا زيك بظبط وضحكت وهوا بصلي واتكسف اووي وضحك وقالي اووكي.. وطلعت م البلكونه شاورت لدودي يطلع وطلع ودخلته وعرفتهم ببعض.. ووانا خارج قولت لبيدو انا عاوز فلوس.. قالي عاوز كام يا روحي.. قولتله مش عارف بس هات مبلغ عشان رايح مشوار مهم.. وسابني ودخل اوضه امه ورجع معاه ٢٠٠٠ جنيه وقالي دول كويسين.. قولتله كويسين بس ابقي عرف امك بقااا.. قالي ياروحي الفلوس فلوسك متقلقش.. ودودي شايف دلع بيدو معايا وباصصله اووي.. وسيبتهم ونزلت.. وبيدود ودودي قاعدين بيتكلموا ويتعرفوا سوا ع بعض والكلام جاب بعضه ودودي عرف اني بنيك بيدو ودودي قاله انه هوا كمان بيتناك مني.. والاتنين حضنوا بعض وبقوا بيبوسوا بعض ويقفشو لبعض ويبعبصوا بعض لغاية لما قلعوا وبقا كل واحد يلحس طيز التاني وينيكه بصوابعه.. وبيدو بص لزبر دودي وضحك وقاله

بيدو: يالهووي يادودي اي دا بتاعك مش موجود خالص

دودي: ايوة بتاعي زي زنبور البنات.. انا نفسي اكون بنت

بيدو: بقا بيلحس زنبور دودي و دودي بيتلوي ونزل ميته خفيفه وبيضا شفافه زي السبعه ونص وبيدو بيلحسها ويبلعها ويقوله طعمها مسكر اووي زي العسل

وقام دودي نزل بنطلون بيدو ولقي زبه واقف شوية وطول الصباع وقاله بتاعك شكله حلو اووي صغير وجميل وبقاا يمصهوله اووي وبيدو بيوحوح وقام دودي نايم علي بطنه وقاله تعالي حطهولي هنا.. وبيدو حط زبه ف طيز دودوي ودوي بيفرك تحته اووي.. وبيدو يقوله انت واسع اووي اووي.. قاله زيك ما انت واسع وضحكوا سوا وبيدو شد ونزل نقطتين لبن ف طيز دودي وطلع زبه ونزل يلحس طيز دودوي ولبنه فيها لغاية لما نضها ودودي بقاا بمص ف زب بيدو وينضفه وحضنوا بعض وقالوا احنا خلاص لازم نبقا اصحاب.. وبيدو قاله اييوووة احنا حبيتك اووي.. ودودي قاله وانا كمان حبيتك وحاسس اني لقيت بنت زيي وعايز افضل معاها كدا

وانا طبعا ف العربيه وسايق والدكتورة جنبي ولابسه جيبه فوق الركبه وبلوزة ستان بيضاا وفاتحه كام زرار وبزازها طالعين وباينين وطول الطريق عنيا ع فخادها اللي بقت واضحه اووي لما قعدت والجيبه اترفعت لفوق اكتر وبتلمع زي الشمع ولقيتها بتقولي متبص قدامك وركز ف الطريق.. وانا اقولها مش قادر يبقي جنبي ابقمر واضيع ثانية مبصلوش وهيا تضحك.. وروحت حاطت ايدي ع فخادها ولقيتها ساقعه اووي وطريه فشششخ وهيا شهقت لما حطيت ايدس عليها وقالتلي بس يامجنون وضحكت وفضلت طول الطريق اضحك واتحرش بيها واهيجها واسيبها.. ووصلنا قدام المحل ولقيته محل فخم اووي وشيك اووي ودخلت لقيت راجل تخين فششخ زي الدرفيل وقاعد ع مكتب وهيا دخلت عليه سلمت عليه وحضنته وعرفتني عليه وطلع جوزها وعرفته عليا وقالتله اخو صحبتي وسلمت عليه وقالي ابمعرض قدامك شوف البدله اللي تعجبك

بصيت اووي للمعرض وتوهت من كميه البدل وقلتله انا مش عارف بصراحه اختار البدل كتير.. لقيت دكتورة مارينا مسكتني من ايدي قدام حةزها وقالتلي تعالي تعالي انا هلبسك ع زوقي وحوزها ضحك وقعد تاني مكانه وانا مشيت معاها.. واحنا بنقلب ف البدل وانا شوية احط ايدي ع طيزها وشوية ع وسطها واخبط بكوعي ف بزازها وهيا تضحك وتبعد عني وتقولي بس جوزي يا مجنون.. روحت لافف قدامها وقولتلها بحد ازاي دا جوزك.. دا انتي زي الكناريا وهوا يعنني سووري مش قصدي.. قالتلي عارفه عارفه من غير ما تتاسف.. قولتلها طب ازاي.. قالتلي قسمتي بقااا.. قولتلها طب ليه.. قالتلي ياسيدي اتعرفت عليه ف الكنيسه واهله مرتاحين اووي وانا كنت لسه صغيرة وبخدم ف الكنيسة وامه شافتني وكلمت امي وعيشتنا مكانتش اووي وامه عرضت علي امي انها تجوزني لابنها وهما هيتكفلوا بكل حاجة وكمان مصاريف تعليمي لغاية لما اتخرج وتم الحواز وفعلا وقف جنبي لغاية لما اتخرجت وبقيت دكتورة وكمان فتحلي الصيدلية دي.. قولتلها طيب ممكن اسالك سؤال محرج ولو مش عايزة تجاوبي بلاش.. قالتلي من غير ما تقول انا عارفه ان عايز تسال ع العلاقه صح.. قولتلها صح .. قالتلي الاول كان وزنه اقل شوية مش كتير وكان يعني هاااه يادووب بحس بيه شوية وخلاص وبعد كدا وزنه زاد وعضوة اختفي وسط اللحم وبقا ينام ع ظهره وانا بقعد عليه وافركه فيها واهوا ثانيتين ويجيب وانا اقوم اكمل ف الحمام لغاية لما اريح نفسي.. وبصتلي قووي وقالتلي ااي دااا.. انا ازاي بقولك كدا.. يخربيتك انت خلتني اتفتح واطلع اللس جوايا وضحكت.. قولتلها طب ليه مخليتيهوش يخس.. قالتلي حاولت كتير بس مفيش فايدة خلاص جسمه اتملي واللي حصل حصل.. قولتلها طب مخلفتوش.. بصتلي وبصت للارض وزعلت وقالتلي انا لسه بقولك اي.. هيحصل ازاي دا بس .. وبعدين عملنا تحاليل وفحوصات وطلع عندي مشاكل ف المبايض وهوا حيواناته المنوية ضعيفه واستحاله يحصل حمل.. بصتلها ومسكت ايدها وطبطبت عليها وبوست بطن ايدها وقولتلها ولا يهمك متزعليش.. وحسيتها هتدمع.. قولتلها لااا محبش اشوف العيون اللي وقعوني دوول بيدمعوا.. لقيتها بتضحك وتمسح دموعها وقالت لي تعالي يالا وفضلت تنقي وتختار البدل وطلعتلي بدله تحفه تحفه تحفه وشيك اووي.. وقالتلي خد دي هتبقي جنان عليك.. واخدناها وروحنا لجوزها وقالتله البدله دي.. بس ظبطها ع مقاسه بقاا.. وقالي طب البسها وتعالي اظبطها عليك.. وسالته ع مكان البروفه.. قالي معنديش بروفه هنا انا ببيع بس وهظبطها بس عشان انت جايلي من طرف مراتي حبيبتي.. بصتلها اووي وقولتلها طب وبعدين.. لقيتها قالتله طب خلاص انا هخليه يطلع يقيسها ف شقه حماتي.. وشقه حماتها فوق معرض البدل وطبعا حماتها متوفيه والشقه مقفوله وجوزها عايش ف شقته مع الدكتورة.. وخدتني وطلعنا فتحنا الشقه ودخلت وقالتلي يالا البس البدلة وانا هستناك هنا.. قولتلها لا ساعديني انا مش عارف وبضحك.. وهيا بصتلي وضحكت وقالتلي بطل دلع بقاا.. قولتبها منا معذور معايا اجمل واحده ف الدنيا لازم اتدلع براحتي.. لقيتها قالتلي طيب اقلع.. وقلعت ووقفت بالبوكير وزبي باين اووي ونازل ع فخدي وخارج م البوكسر وهيا بصاله اووي ومتنحه وبتداري عنيها تاني بعيد وترجع تبص تاني ولبستني وبقت تخبط ايديها ف زبي وهيا بتلبسني البنطلون.. وبتلبسني القميص وجاكت البدله وانا اخبط وشي ف وشها وبزازها تخبط ف صدري وزبي يخبط ف كسها وهيااا سااحت وبقت تنهج وانا بقيت اقرب وشي من رقبتها وامشي شافايفي براحه ع رقبتها وارجه تاني اسيبها وهياا تشهق وترجع تاني.. وقالتلي يالا يالا ننزل بقاا ونزلنا وجوزها شاف البدله وبقا يقيس ويظبط وخلص وقالي يالا هات البدله عشان اخلصهالك.. وطلعت تاني غيرت وبقيت بتحرش تاني بالدكتور وحسيتها خلاص بتسلملي نفسها.. قومت سيبتها ومحبتش انيكها وكنت حابب الدلع والرومانسية معاها وقولتها يالا بقااا يا روحي ننزل احسن جوزك يطلع.. لقيتها بتبص ف عنيها اووي بكل محن وهيجان ومنيكه وكانها عاوزة تقولي كمل وريحني متسبنيش كدا.. واخدتها من ايديها ونزلنا واديت لجوزها البدله وقولتله خلصها وابقي اديها للدكتور وانا هبقي اعدي عليها اخدها منها.وطلعت الفلوس من جيبي والدكتوره وجوزها مرضيوش ياخدو فلوس ابدا وانا اصريت اسيبلهم الفلوس وهوا قالي طب خلاص انا هاخد ١٠٠٠ جنيه بس تمن البدله . وقولت للدكتورة هتيجي معايا ارجعك الصيدلية ولا هتقعدي مع جوزك.. بصتله وبصتلي وقالتلي لا هرجع معاك.. وركبنا العربيه وماشين واتعمدت ابقي طبيعي ومتحررش بيها وهيا قالتلي ليه دفعت قولتلها لا مدام اخدت حلجة ادفع تمنها انا مش استغلالي.. وبصتلي اووي وحست اني مش بستغل هيجانها واني عاوزها هيا لنفسها وبس وطول الطريق بنتكلم عادي وكانها عاوزة تقولي فعص ف لحمي شرمطني.. امسك جسمي اللي ولع معاك وهااج وانا عادي لغاية ما روحنا عند الصيدلية وهيا نزلت وقالتلي متيجس تشرب حاجة قولتلها مرة تاني عشااان عندي كام مشوار وسلمت عليها وطلعت خبطت وبيدو فتحلي ولقيته هوا ودودي بيضحكوا سوا وخدوا ع بعض اووي واديت لدودي المفاتيح وقولتله العربية اهيه اجهز بقااا عشان بكرا ليتلك ودودي سلم ع بيدو وحضنوا بعض ونزل.. وبيدو بصلي اووي وقالي هوا ليه ليله وانا لا.. قولتله دا هيتجوز.. بصلي اووي وضحك بلبونه وقالي طب ازاي.. انا شوفت كل حاجة وحكالي عملوا اي سوا.. روحت قولتله الحكايه وعرفته ان دا اخو البنت اللي هيكتب عليها ويطلقها تاني وفرح اووي وقالي انا بجد هعمل اي حاجة تقولي عليها ونفسي تعمل معايا زيه كدا.. قولتله متقلقش محدش هيفتح هناء غيري وانت هتبقي واقف وشايف.. وحضني اووي.. ولسه هنزل لقيت الباب بيتفتح وامه داخله وشافتني حضنتني اووي وقالتلي وحشتني يا حبيبي وانا حضنتها اووي وقولتلها وانتي كمان يا حبيبتي وبوسنا بعض ثانيتين كدا من شفايف بعض.. وقولتلها امك فين قالتلي ف التاكس وكنت جايه انده ابني يشيلها معايا يطلعها.. قولتلها خلكو انتوا ونزلت شيلتها ع ايديها وطلعتها ودخلتها ع سريرها وهيا بتدعيلي وتقولي كدا متجيش تبص علينا دا انت واحشنا اووي وتبص لينتها وتضحك وامك بيدو تبص ف ابارض وتتكسف وامها تغمزلي ف دراعي وتشاورلي ع بنتها وتقولي شوف البت مكسوفه ازاي وتضحك.. روحت باصصلهم وقولتلهم انا عاوز اقولكم علي حاجة.. بصولي كلهم ومستنييني اتكلم.. روحت قولتلهم انا جيت من شوية وانتوا مش هنا وكنت محتاج مبلغ وبيدو اداني ٢٠٠٠ جنيه وانا صرفت ١٠٠٠ جنيه وادي ١٠٠٠ جنيه اهيه وهجيبلكو باقي المبلغ كمان كام يوم بس عشان مزنوق اليومين دول بس.. لقيت ام بيدو بتمسك ايدي اووي وبتقفل صوابعي ع الفلوس وتقولي انت كل خاحة بتاعتك وملكك.. متقولش كدا تاني.. انت راجلي وحياتي وكل ما ليا.. انا استامنتك علي نفسي وسلمتلك نفسي معقول يعني هعز عنك كلام فاضي زي دا.. وجدته بيدو قالتلي عيب يابني تقول كدا انت مبقتش غريب.. انت خلاص جوز بنتي وبصت لبنتها وضحكت وام بيدو اتكسف وحطت وشها ف حضني وانا حضنتها وبوستها من خدودها وقولتلها طيب انا هنزل عشان ورايا كام مشوار معلش.. ومسكوا فيا اقعد بس كنت محتاج فعلا انزل.. وسيبتهم ونزلت وقولت انزل اتمشي شوية ومخنوق ومليش نفس اروح لحد ولا اقعد مع حد ودماغي عماله تودي وتجيب وف الاخر تعبت وقولت اروح وخلاص وانا خارج من الشارع بتاع بيدو عديت ع الصيدليه وقولت للدكتورة هعدي بكرا عليكي بدري تكوني جيبتي البدله.. اوعي تروح عليكي نومه وتنسيني.. قالتلي متخافش هكلمك م النجمه واصحيك وتيجي تاخد البدله وكمان مش هفطر وهستناك نفطر سوا.. بصتلها وابتسمت وقولتلها خلاص هستني مكالمتك وسيبتها ومشيت قولت اروح بقااا للغم اللي ف البيت والالغاز اللي مبقتش فاهمها وروحت ع البيت ودخلت وسمعت صوت اغاني وهيصه جاية من شقه مي وطلعت لقيت ابويا وامي وخالتي واختي وبنت خالتي ومي وابوها وكلهم ف شقه مي ومشغلين اغاني وبيهيصوا وبيرقصوا واختي جريت عليا وشدتني ارقص معاها ودخلت ارقص شوية عشان افك ولقيت بنت خالتي جات ترقص معانا وكمان مي قامت وبقيت برقص معاهم وكل واحدة تتمايص عليا شوية لغاية لما قولتلهم انا هطلع ارتاح شوية فوق عشان مرهق.. وسلمت ع مي وعلي ابوها وباركتلهم وابو مي بصلس اووي وحضني وقالي متشكر اووي يابني.. انت راجل بجد ولقيت ابويا وامي وخالتي بيبصوا لبعض وسيبتهم وطلعت قعدت افكر وافكر لغاية لما دماغي وجعتني ودخلت رميت جسمي زي منا بهدومي ع سرير وروحت ف النوم ونفس الصوت ف وداني وخلاص اتعودت ع الصوت ونمت روحت ف النوم ومعرفش وقت عدي قد اي وسمعت صوت ف الاوضه وفتحت عيني بشويش وشوفت امي وخالتي ف الاوضه وامي بتبصلي وتقولي.. ياعيني عليك يابني.. الواد نام بهدومه.. خالتي قالتلها ياختي متخلصي بقاا وتقولوله وترتاحوا وتريحوا نفسكوا وتريحوه وتريحونا كبنا خلينا نرتاح بقاا.. وامي قالتلها ياختي نفسي انهارده قبل بكره بس مش عارفه افتح الموضوع ازاي.. وقالت لخالتي تعالي ياختي نقلعه هدومه دي.. وامي وخالتي قلعوني هدومي وبقيت بالبوكسر بس وخالتي بتشد الغطا وتغطيني ولمحت زبي طالع م البوكسر.. وبصت لامي وقالتلها ياختي بصي الواد خلاص اوانه جه.. ياختي خلاص بقاا قوليله مره واحده.. امس قالتلها نهلص بس موضوع فرح بكرا دا واقعد مع ابوة ونشوف صرفه بقاا انا مبقتش قادرة استحمل وخالتي قالتلها ياختي ومين سمعك.. وغطوني وخرجوا وانا سرحت ف كلامهم تااني لغاية لما عيني راحت ف النوم ونمت وبعديها بوقت كبير يمكن قربنا ع الفجر وصحيت ادخل الحمام وخرجت لقيت البيت كله نايم وهس هس وابويا نايم ف الصاله.. قولت يبقي امي مع خالتي ف الاوضه وبنت خالتي مع اختي.. وفتحت الاوضه لقيت اختي نايمه وبنت خالتي جمبها ع السرير بس صاحيه وبصتلي وضحكت ولسه بتقوم شاورتلها ان ابويا بره نايم ف الصاله وسيبتها ودخلت الحمام وخرجت دخلت اوضتي تااني.. وشوية لقيت الباب بيتفتح براااحه اووي وبنت خالتي داخله اوضتي تتسحب وزقت الباب وراها ومتفقلش ودخلت جري عليا واترمت ف حضني.. قولتلها يابت ابويا بره هتتفضحي.. قالتلي وحشتني ونفسي انام بس ف حضنك.. قولتلها بعدين بعدين مش عاوزين فضايح.. قالتلي طيب سيبني بس ارتاح واريحك.. قولتلها مش هينفع صوتك هيبان وهنتفضح.. قالتلي لا مش هنعمل حاجة.. وقامت طلعت زبي م البوكسر ونزلت مص ف زبي زي المسعورة وتبلعه اووي وتخنف نفسها بيه وتطلعه تاني وعيني حات ع الباب ولمحت بردوو خالتي بتبص من فتحته الباب وفضلت بنت خالتي تمص لغاية لما حسيت اني هنطر وحطيت زبي للاخر ف زوها وبقيت بنطر وعيا تبلع اووي وتمص واللبن بقاا طالع ع شفايفها وخلصت وقالتلي كنت بس عطشانه وعاوزة اشرب وضحكتلي ولسه بتقوم تخرج لقيت خالتي بعدت.. وبنت خالتي طالعه لقت امها ف الصاله وكانت خالتي عامله كانها لسه خارجه م الاوضه.. وبصت لبنتها وقالتلها اي يابت صاحيه ليه وكنتي فيين.. قالتلهااا اااننننااا اااانااا اااه كنت بشرب ياماما.. بصتلها خالتي اووي ولمحت شوية لبن جنب شفايفها وقالتلها شربتي كويس يعني.. قالتلها اااه كنت عطشانه.. خالتي بصتلها وقالتلها طيب ياحبيبتي بالف هنا علي قلبك.. خشي نامي بقاا ودخلت بنت خالتي اوضتها ولقيت خالتي دخلتلي وانا قاعد صاحي ع السرير.. وقالتلي اي دا انت صاحي.. بصتلها وقولتلها انتي شايفه اي.. بصتلي اووي وضحكت براحه وقالتلي شايفه كل حاجة ياوااد.. قولتلها طيب اوماب بتسالي ليه بقاا ما انتي عرفتي كل حاجة.. قالتلي ياحبيبي انا مش عاوزة غير سعادة بنتي وشايفه انها سعادتها بقت معاك وقولتلك معنديش مانع طول ما انت واخد بالك منها بس كنت عاوزة افاتحك ف موضوع.. قولتلها خير ياخالتي.. قالتلي بص.. الموضوووع بقااااا..

استنوني ف جزء جديد



الجزء الثاني

وطبعا خالتي قالتلي بص الموووضووع.. اااصللل.. اااا.. بص هوا الموضوع كبير شوية ومش عارفه افاتحك ازاي بس انت كبرت ولازم تعرف وتشيل المسئوليه دي بقااا.. بصتلها اووي وقولتلها متقولي ياخالتي في اي.. قالتلي ااصللل.. وسمعنا صوت ابويا بره بيكح اووي.. فا خالتي ارتبكت وقالتلي بعديين بعديين وسابتني وقامت خرجت وقفلت الباب وراها.. وابويا صحي وبيبص لاقها خارجه من اوضتي.. بصلها وقالها بصووت واطي اي دا.. انتي ف اوضة الواد ليه.. اووعي تكوني قولتيله حاجة اووعي.. مش دلوقتي خااللص.. خالتي قالتله بصراحه انا كنت لسه هقوله ولما سمعت صوتك بتكح ياهويا معرفش مقدرتش انطق وسيبته وخرجت من غير ما اقوله حاجة.. ابويا خد نفسه كدا واطمن وقالها طيب بس سيبوه متقولولوش دلوقتي.. انا هجيبهاله بس مستني وقت مناسب.. خالتي قالتبه ياهويا خلصنا بقاا وقوله خلينا نخلص ونرتاح كلنا.. ابويا بصبها وقالها طيب طيب بس شوية كدا مش دلوقتي وانتي روحي يالا خشي نامي جنب اختك… قالتله لا ياخويا خش انت نام ف حضن مراتك وانا هكمل نوم هنا ع الكنبه وضحكت كدا وخبطته بايديها ف صدره بهزار وضحكت وهوا قالها وماله اهو العيال نايمه واخش انا بقاا الحق قبل العيال ما تصحي.. وسابها ودخل وانا سامع طبعا كل حاجة من ورا الباب وقعدت شوية كدا لغاية لما حسيت ابويا دخل وخرجت للصاله وانا خلاص هتجنن واعرف في اي.. ولقيت خالتي قاعده ف الصاله ع الكنبه وشابكه صوابعها ف بعضها وسرحانه.. بصتلها وقولتلها اي يا خالتي مدخلتيش تنامي ليه جوه.. اي دا ابويا فيين.. قالتلي خليته يدخل ينام جوة اصل تلاقيه تعب من نوم الكنبه.. قولتلها وانتي هتنامي ع الكنبه يعني لاا قومي خشي اوضتي وانا هنام ع الكنبه.. قالتلي لاا خش نام ف اوضتك وانا هنام هنا.. قولتلها لااا قومي وشديتها قومتها وهيا داخله الاوضه روحت قولتلها خالتي.. وقفت ولفت وبصتلي وقالتلي ايووة يا قلب خالتك.. قولتلها مش كنتي عاوزة تقوليلي حاجة.. قالتلي ااااه ااايوووة قصددي لااا لاا خلااص مفيش.. قومت ناحيتها وخدتها من ايديها ودخلت اوضتي وقعدت انا وهيا ع السرير وقولتلها ياخالتي انا حاسس ان في حاجة انتوا مخبينها عليا.. قوليلي في اي وصارحيني وريحيني.. قالتلي اااا.. اااصللل.. اااه ااصل ابووك عايزز يفرح بيك ويجوزك بقاا ويشيل عياالك.. بصيت ف عنيها اووي وحسيتها طبعا بتحور عليا.. قولتلها هوا يعني داا الموضووع.. قالتلي ايوة هوااا كداا بظبط.. قولتلها ومين بقاا اللي عايزين تجوزوهالي.. قالتلي بصص ابقي اسال ابوك انا ملييش دعوة بالموضوع دااا وقووم سيبني اريح جسمي.. بصتلها اووي وقولتلها وماله نامي وارتاحي يا خالتي.. وخرجت قاعد ع الكنبه والنهار كان طلع بس لسه بدري اووي ودماغي بتودي وتجيب ولقيت تليفوني بيرن ورديت لقيتها ولقيتها الدكتورة وقولتلها اي دا معقول اصحي ع صوت الكنارية كدا ع الصبح قالتلي بطل بكش ويالا تعالي بقاا عشان تاخد بدلتك.. قولتلها طيب خمس دقايق واكون عند الصيدليه.. ضحكت اووي وقالتلي صيدليه اي دلوقتي بس احنا بدري اووي.. قولتلها طيب هشوفك فين.. قالتلي تعالي شقتي.. قولتلها بسس جوزك يعني ووو.. قالتلي هوا ف الحمام وهيخرج يلبس وينزل عشان رايح المعرض بتاعه هيستلم شغل جايله من براا ولازم يكون موجود.. قولتلها طيب منا معرفش العنوان.. قالتلي بص ميتوهش.. انا مش بعيد عن الصيدليه.. ووصفتلي العنوان وقالتلي ساعه وتكون عندي يكون جوزي نزل.. وقومت اخدت دش وخرجت م الحمام ودخلت اوضتي البس وعيني جااات ع خالتي وهيا نايمه ع السرير وبصتلها اووي وعايز اقولها مسيري هعرف اي الموضوع اللي مخبينه عليا وف عز سرحاني وانا باصصلها وهيا بتتقلب وفتحت كدا وبصت لاقتني واقف.. قامت قعدت ع السرير وقالتلي اي في حاجة.. قولتلها ابدا ياخالتي بلبس ونازل رايح مشوار.. قالتلي مشوار اي ع الصبح كدا.. قولتلها مشوار مهم اووي.. بصتلي اووي وقالتلي هوا انت مش مكفيك مشوارك هنا ولا اي.. وقصدها يعني علاقتي مع بنتها.. قولتلها التجديد ف المشاوير مطلوب ياخالتي وضحكت وسيبتها ونزلت واتمشي لغاية الدكتورة واتصلت بيها وانا ف الشارع وردت وقولتلها انا ف الطريق قالتلي كويس جوزي لسه نازل حالا وعقبال لما توصل يكون هوا خرج م المنطقه.. قولتلها طيب هتفطري معايا.. تحبي اجيب معايا فطار اي بقاا.. قالتلي متجيبش حاجة عشان خاطري انا عندي هنا كل حاجة ف البيت وبعدين انا مبفطرش اصلا.. قولتلها مينفعش.. قالتلي تعالا بس الاول ونشوف الموضوع دا.. وروحت لغاية شقتها ورنيت الجرس وفتحتلي ولابسه بيبي دوول ابيض تحت كسها ع طوول وعليه رووب شفاف خالص وابيض ونفس الطوول وبزازهااا زي المدفع وطيازها باينه اووي وقابه طابعه من القميص ووراكها بتلمع اووي وشكلها زي القمر.. ودخلت وبصتلها اووي وصفرت وقولتلها اااي الجمال دا كله مخبياه عليه ليه.. وضحكت وقالتلي ادخل يالمض انت بتجيب كلامك الحلو دا منين بي.. قولتلها بجد انتي قمر اووي.. يابخته بكل دا.. ليه بس حرماني م الحلاوة دي.. بصتلي وربعت ايدسها تحت بزازها وبزازها اترفعت اكتر وبقت طالعه اووي م القميص وقالتلي يعني عايزيني انزل الصيدليه كدا.. بصتلها اووي وقولتبها انا كنت اموتك.. انا بس اللي اشوف الحلويات دي.. حد تاني لاا.. لقيتها اتكسفت وقالتلي طيب خد بدلتك اهيه.. قولتلها اتظبطت يعني خلااص وكله تمام.. قالتلي ااه هوا ظبطتهالك خلاص ولو عاوز تقيسها خش الاوضه وقيها بردوو وشوفها عليك.. واخدت البدله ودخلت اوضه نومها ولقيتها حاجة شيك اووي.. ودخلت قلعت هدومي ولبست البدله وطبعا لقيتها متفصله ع مقاسي بظبط وشكلها كان شيك اووي اوووي بجد.. وطبعا قعدت ابص لنفسي ف مراية التسريحه وبعد كدا ندهت علي مارينا وفتحت الباب ودخلت وبصتلي وقالتلي شيييك اووي اووي اووي تحفه بجد عليك.. روحت مقرب منها وماسك ايديها وباسيها من بطن ايديها وقولتلها هيا حلوة بس عشان دا زوقك انتي وانتي اللي مختاراها واي حاجة انتي بتختاريها للازم تكون حلوة عشان انتي قمراية.. ولقيتها اتكسفت اووي وقالتلي بس بجد كسفتي اووي.. روحت رافع وشها بصوابعي وباصص ف عنيها وقولتلها انا لو عليا عايز اعيش باقي عمري كله عشان بس افضل باصص ف عنيكي اللي بتوه جواهم.. انا مش عايز حاجة تاني م الدنيا غير اني افضل جنبك وابصلك بس.. لقيتها بصالي وعنيا كلها شهوة وحب.. ورحت مقرب براحه منها وحطيت شفايفي ع شفايفها بحنيه وبقيت ببوس وبشفط شفايفها بشفايفي بكل حنية ورومانسية وهيا غمضت عنيها ولفت ايديها حوالين رقبتي وانا ايدي لفت عاي وسطها وحطيت ايدي ع طيزها بحنيه وبقيت بحسس ع طيزها وجسمها بكل هدوء ورومانسية.. وبعد كدا سيبتها وبقت تبص ف عيني بكل حب وانا ببص ف عنيها بكل حب.. ولقيتها بتقولي بصوت مبحوح كدا.. اااي داا اللي انت عملته.. بصيت ف عنيها اووي وقولتلها انا حبيت ادوق العسل الطبيعي من شفايفك ولما عملت كدا حسيت اني مش عاوز حاجة م الدنيا تاني ولو موت دلوقتي هيبقي احلي حاجة عملتها اني اخر حاجة عيني هتبقي شافتها هيا انتي وشفايفي اخر حاجة داقتها هيا طعم شفايفك.. لقيتها بصتلي اووي اووي وحضنتي اووي واتشعلقت ف رقبتي وقالت بعد الشر علي متقولش كدا تاني.. انا بجد بقيت بحس اني سعيده ومبسوطه لما بتكون جنبي.. قولتلها نفسي افضل جنبك ع طوول ومبعدتش عنك ابدا.. وهيا قالتلي وهيا حضناني يااررييت بجد كان ينغع يارريت كان ينفع وهيا حضناني لقيتها بتعيط براحه كدا وبكل رقه.. روحت باعدها عني ومسكت وشها بايدي وبقيت ببص ف عنيها وقولتلها انا دلوقتي زعلان من نفسي وهنط م الشباك واموت عشان انا السبب ان العيون الحلوين دول ينزلوا دموع.. قالتلي لااا بعد الشر عليك بجد.. مش انت بجد السبب.. قولتلها اومال مييين.. بصتلي اووي وغمضت عنيها والدموع نزلت بكل هدوء تجري ع خدودها وقالت خلاص ملوش لزوم الكلام.. مبقاش فيه لزوم وحضنتها اووي وقولتلها انا بجد يا مارينا حبيتك اوووي اووي ومش هبعد عنك.. قامت حضاني اووي هيا كمان وقالتلي وهيا صوتها مخنوق بالعياط وانا بجد حبيتك اووي واتعودت عليك ف حياتي.. اوعدني مش هتبعد عني وتحرمني منك.. روخت باصص ف عنيها اووي وقولتلها اوعدك اني مش هسيبك غير لو موتت.. لقيتها حطت شفايفها ع شفايفي وبقينا بناكل ف شفايف بعض وكاننا جعانين بووس وزبي وقف وبقا بيخبط ف بطنها وهيا حست بيه وبقت حضاني اووي وكسها ع زبي واحنا واقفين وبتحك نفسها فييا اووي وانا بحسس عليها بكل رومانسية ونازلين بوس ف بعض لغتية لما حسيتها اترعشت وزامت وراحت مطلعه اهااات بكل دلع منها وعضت ع شفايفها وغمضت ورمت راسها ع كتفي وحضناني وانا بقيت بحسس ع راسها ورقبتها بكل رومانسية ووشزشتها ف ودنها براحه وقولتلها اي ياحبيبي انتي كنتي تعبانه اووي كدا.. لقيتها بترد بكل دلع وتقول اااامممم.. قولتلها يعني خلاص نزلتي وارتاحتي.. راحت خبطتني بكل دلع بايديها ع صدري وقالتلي بس يا مجرم بقاا متسكفنيش.. قولتلها طيب منا عاوز اعرف.. قالتلي اااه خلااص ارتحت.. مبسوط كدا.. قولتلها لا لسه هتبسط اكتر لمااا.. لقيتها حطت ايديها ع بوقي وقالتلي بس متكملش انا نفسي بجد اكتر منك بس بلاش نتسرع عشان خاطري.. انا خايفه نخسر بعض بعدها.. عشان خاطري بلاش.. حطيت ايدي ع كتافها وبصيت ف عنيها اووي وقولتبها وانا مش عايز غير حضنك دا بس وشفايفك اللي لما بدوقها بحس بطعم الحياه الحلو وعنيكي اللي ببص فيهم بتوه.. لقيتها بصتلي اووي وباستني تاني وحضنتني اووي.. قولتلها بجد انا الاحساس دا عندي احلي من اي حاجة.. مش عايز حاجة تاني م الدنيا.. قامت هرجت من حضني وقالتلي وانا بجد بقيت بحس ف حضنك اني ست بجد وبقيت بحس بالامان والحب.. وقامت سيباني وبتخرج م الاوضه وبتقولي يالا غير هدومك بقاا وحطزالبدله ف الكافر بتاعها عشان متتوسخش.. وفعلا غيرت هدومي وبقيت ببص لنفسي ف المرايه واقول ازاي انا كان معايا واحده زي الملايكه كدا ومبقتش معايا ع السرير.. بعدين بصيتلي تاني وقولت احساس الخب والرومانسية دا اجمل بكتير من احساس الشهوة وحبيت احساسي معاها وخلصت ولبست هدومي وخرجتلها واخدت البدله ف ايدي وقالتلي هتوحشني اووي ياحبيبي.. وانا حضنتها وقولتلها انا هجيلك كتير بس انتي متزهقيش مني.. حضنتني اووي وقالتلي عمري ما ازهق منك وروحنا ف بوسه لمده دقيقه وسلمت عليها ونزلت معايا البدله وروحت البيت وقولت اكلم دودي يجي ياخد مي بالعربيه يوديها الكوافير تجهز وياخدها للقاعه بتاعه الفرح واحنا هنطلع وراهم من هنا.. واختي وبنت خالتي شبطوا يروحوا معاها وقولتلهم خلاص هتروحو وكمان كوافركوا ع حسابي.. شوفوا هتعملوا اي هناك وملكوش دعوة بالفلوس.. وكلمت دودوي يجي ياخد مي وقولتله معاها اتنين بنات قرايبها عشان مينفعش تبقا لوحدها وهيعملوا شعرهم وطبعا عايزك تبقي جينتل بقا قدام مراتك وتدفع الحساب ليهم كلهم.. قالي اكيد طبعا حاضر.. وفعلا دودي جه بالعربيه واخد مي واختي وبنت خالتي ونزلوا ياخدوا فستان فرح مي و يروحوا الكوافير وكل واحده طبعا شبطت ف فستان سوارية ودودي دفع حساب الفساتين واخدهم ع الكوافير وكل واحده طبعا دخلت وقالت عايزة وعايزة والكوافير قال لدودي ع الحساب وبردة هوا دفع وكله حاحة تمام وسابهم وقالهم هروح اجهز انا كمان ونيجي ناخدكم ع القاعه.. وكلمني وقالي ع كل حاجة وقولتله تماااام.. قالي بس انا عايزك جنبي انا خايف ومرتبك.. قولتله رووح ظبط نفسك وانا هظبط نفسي والمك وتيجي تاخدني بالعربيه.. قالي

دودي: لا هات بدلتك وتعالي معايا هنشتري شوز حلوة ليا وليك و مامي حجزالي غرفته ف فندق مشهور اووي وفخم وهروح هناك وهييجي الكوافير الرجالي والبادكير وهيجهزوني وهخرج من هنا ع الكوافير ع الفرح وانت هتجيب بدلتك وتيجي معايا ويظبطوك انت كمان وننزل سووا نجيبهم م الكوافير ونروح القاعه سوا

انا بصراحه حبيتك الموضوع اوووي وقولت بقااا البدله الشيك دي لازمها شوز رايقه وتظبيط شعر وترويق والكلام كله عجبني بصراحه وخصوصا هوا شايل كل التكليف والفلوس بنسباله عاادي مفيهااش مشكله.. وفعلا ركبت معاه وطلع بالعربيه ع فندق مشهور وحاجة اخرر فخامه.. ودخل دودي ع الريسيبش واتكلم مع الموظف ولقيته بيديله مفتاح ودودي اخد منه المفتاح وجاالي وقالي

دودي: يالا بينا نطلع بقااا نجهز وناخد شاور ونلبس البرنس ونتصل بيهم يطلعولنا

وطلعنا فتحنا الغرفه ودخلنا وغرفه فخمه اووي وسرير قدامه بلكونه بتبص ع النيل وتلفزيون والحمام بقااا بانيو مساج والقاعده وحمام واسع اووي

واول لما دخلنا الغرفه دودي نط واترمي ع السرير ع وشه.. وانا بصيتله وضحكت وقولتله

انا: لااا قول يا خول كدا واتعدل منامش ع بطنك من دلوقتي دا لسه قدامنا اليوم طويل

ولقيت دودي بيلف دماغه وهوا نايم ع بطنه وقالي.

دودي: تؤ تؤ .. تعالي انت نط زي ما تحب.. وبيتلبون ف الكلام ويعض ع شفايفه

روحت ناطط عليه وزبي خبط ف طيزة والسرير طري اووي وخدنا ونزلنا وطلعنا وهوااا قاال بكل محن.

دودي: ااااااه.. حلو اووي السرير دا.. بياخد ويدي ويمرجح.. ااااح

انا: بس ياخول بقاا متخليش طيزك تاكلك دلوقتي.. مفيش وقت خلينا نخلص اللي ورانا وبعدين نعمل احلي ليله ف شقتك

لقيت دودي قعد جنبي كدا واتعدل وقالي..

دودي: انا بجد لو كونت لوحدي مكنتش هعرف اعمل حاجة.. بجد انا بحبك اووي عشان انت فضلت جنبي.. انا مطمن وانا جنبك.. بحسك راجلي..

وحضن دراعي اووي وفضل يااان ويتمحن.. قومت مطبطب ع وشه بشويش وقولتله طب مش يالا ناخد دش بقااا عشان العرق دا ونجهز ونتصل بيهم ييجو

لقيته قااام من ع السرير وشد ايدي وماشين وعوا ماشي زي اللبوة يهز ف طيازة يمسن وشمال.. قومت مادد ايدي التانية وظارفه بعبوص وصباعي حفر ف طيزة.. لقيته قفش بطيازة ع صباعي ونط لقدام بكل محن وبيقووول.. اااااااي.. وضحك بمرقعه

ودخلنا الحمام وانا بقلع وهوا بيقلع وخلصنا وبيقينا ملط.. وقلتله بقولك اي احنا عايزين نشوف في هنا شفرات حلاقه عشان نحلق وننضف.. لقيته قالي

دودي: لاااا انا مامي جابت هند عملتلي سويت لكل جسمي وخلتني ناعم اووي وكمان عملتلي فتله لوشي وحواجبي.. انا بس هاخد الشاور وادهن اللوشن لجسمي كله والبس واعمل باديكير وسوار وخلاص

بصيتله وقولتله.. احاااا طب وانا عاوز احلق شعرتي.. وتحت باطي.. منا مش بعد دا كله احضر الفرح بشعرتي وتحت باطي كلهم شهر وابقي كلي عرق كدا

دودي: حاضر حاضر انا هتصرف.. استني..

وخرج ونام ع بطنه ع سرير ورفع سماعه التليفون اللي ف الغرفه واتكلم وقفل ولقيته جايلي وبيقولي دقيقه والشفرات تبقي هنا.. تعالي نقعد ع السرير عقبال ما تيجي الشفرات.. واخدني من ايدي بردو وماشي يهز ف طيازة البيضا زي الشمع وبتترج وزي الجيلي.. وظرفه البعبوص ونط لقدام وطلع ع السرير واترمي ع بطنه.. بصيتله وقولتله

انا: دودي.. بص انا عارف انك نفسك دلوقتي.. وانا بردو نفسي فيك.. بس مش هينفع دلوقتي عشان عندنا كذا حاجة ومعانا الليل واخر ياعم هفشخلط طيازك دي نصين

لقيته لف وقالي

دودي: انا اه نفسي فيك اووي.. بس انا هسمع كلامك عشان انت راجلي واللي بتقوله زي اعمله… بس انا في حاجة حسيت انس نفسي فيها اووي ونفسي اعملها واجربها

بصيتله اووي.. وقولتله حاجة اي دي

دودي: ارفع ايدك كدا وريني تحت باطك

ورفعت ايدي ودوي قالي.. ياااه اي الشعر دا كله.. شغرك غزير وتقيل.. ولقيته بيلعب بصوابعه ف شعر باطي.. قولتله

انا: بس يا دودي تحت باطي كله عرقت وايدك هتتوسخ عرق وتبقي ريحتها مش حلوة

لقيته شال صوابعه بعد ما غرقها ف شعر باطي وغرق صوابعه عرق وحطها قدام مناخير وشمها اووي وراح فاتح بوقه وبقا يمص صوابعه اووي وقاام مره واحده زي المسعور يمص ف شعر باطي ويشفط العرق اوووي ويلحس بلسانه ويبلع وفضل كدا لغاية لما حسيت ان تحت باطي اتغسل ونضف وقاام بردوو مسعور ع الباط التاني يلحس ويبلع وشفط لغاية لما نضفه ومبقاش في اي نقطه عرق تحت باطي وبقا يدعك وشه اووي ف شعر باطي وقام ع زبي يمص فيه اووي وانا اقوله بس بقااا بلاااش وهوا ولا هنا وفضلت ع كدا لغاية لما حسيت زبي هينطر لقيته خرجه من بوقه وفضل يلعب فيه لغاية لما نطرت لبني وبقاا يحط ايدها ياخد اللبن ويدعه ف شعرتي اووي وزبي بينطر لبن ع شعر صدري وبطني وهديت ولقيته قااام يمص ف شعر صدري وبطني ويبلع اللبن بالعرق ويمص اووي ويلحس ونضفلي بطني وصدري ونزل ع شعرتي بقااا بياكلها بسنانه ويشد فيها ويمص اووي ويبلع ف بضاني ويلحس ما بين وراكي وبضاني ويمص بشفايفه ويبلع كل العرق وطلع يلحس ف رقبتي وورا وداني ويلحس اي نقطه عرق بتنزل مني وقاام نزل ع الارض ومسك رجليا وبقااا يحط صباع صباع ف بقه ويهريه مص وتنضيف ويلحس ما بين صوابع رجلي وخلاني نضيف بلسانه وقااام هعد جنبي وبيبصلي اوووي.. قومت بصيتله اووي كدا

انا: يخربيتك انت عملت ااااي.. انت لحست عرقي وبلعته كمان.. انت مقرفتش

دودي: تؤ تؤ دا حلوو اوووي.. لما عملت كدا حسيت بجد انك جوزي وانا مراتك وجاريتك.. بجد خليك كدا متحلقش عشان عاوز اعمل كدا تاني لما تبقي معايا انا و مي انهارده

قولتله.. لااااا انهارده لازم ابقي ع سنجه عشرة من كله.. ومتهافش شعرتي كلها يومين وتلاقيه طلع تاني وليك عليا اروح العب كورة وابقي كلي طينه واجيلك تحميني بلسانك

لقيته فرح اووي وحضني وقالي.. اااه ياريت بجد عشان خاطري اعمل كدا

روحت مديت ايدي وقرصته من حلمة بزه لقيته اتنطر لوىا وقاال منيكه.. اااااه بزي

ولقينا الباب بيخبط

قاام قااالي قووم بسرعه ادخل الحمام وانا هجيب الشفرات منه واجيلك..

قولتله طيب البس حاجة هتخرجله عريان كدا

قالي ادخل انت بس وانا هتصرف يالا قووم

وفعلا قومت دخلت الحمام وفتحت الباب شوية ولقيته فتح الباب شوية صغيره وطلع بدماغي ونص صدرة م الباب ومييل لجوة مداري باقي جسمه.. وبزة اليمين باين ومكور ومدلدل وبص للعامل بمياصه وقاله بدلع ميرسي.. وقفل الباب ولقيته جي عليا ومبسوط اووي وفرحااان.. بصيتله وقولتله اي مالك.. شكل الواد اتخرش بيك

قالي لااا دا انا لما فتحتله وشاف بزي وبص ف وشي لقيه بص تاني ع رقم الغرفه وقالي مش دي غرفه استاذ دودي.. قولتله ايوة.. قالي هو حضرتك مراتك.. بصراحه حسيت اني مبسوك انه شافني واحده وحبيت اني احس اني زوجه.. وقولتله ايوة انا مراته ولسا عرسان جداد.. وحسيته هاج عليا وعنيه كانت بتاكل جسمي اللي باين ودراعي وبزي واخدت بالي من زبه وهوا بيتحرك وبيقف عليا وسيبته بهيحانه وقفلت الباب.. وضحكك بمنيكه اووي

ضربه ع طيازة وطرقت واترجرجت وقولتله دا انت بقيت لبوة رسمي.. وهوا ضحك بمرقعه

ودخلنا الحمام وقعدت ع القعده ولقيته جاب الشامبو وحط ع شعرتي وهمسك الشفره ويحلقلي.. بصيتله وقولتله

انا: لااا ياكسمك حاتها احسن تعورني وانا محتاجه اليومين دوول وضحكت

دودي: متخافش يا حبيبي انا محتاجه اكتر منك..

ومسك زبي وفضل يبوس ف راسه.. وحط الشامبو ع شعرتي وبقا بيحلقلي بشويش لغايه لما نضف زبي اووي وشعرتي وبضاني وبقت ناعمه حرير وطلع ع باطي ونضفه والباط التاني ونضفه.. وسابني وقاام فتح الميه وملي البانيو وحط شاور وحاجات كتير كدا ولقيت البانيو بقااا كله رغاووي وقاام دا ع زراير ولقيت البانيو بقاا زي الغساله.. وقااام خدني من ايدي وقالي تعالي يا روحي وسيبلي نفسك خااالص.. ودخلت البانيو ولقيت احساس بيدلك الظهر واحساس بيمسج الرجل وحاجة كدا تخليك ريلاكس ولقيته لبس ف ايده زي كيس قماش كدا وفيه جنب ليفه وحط عليها حاجات كتير وفضل يدعك ف جسمي اووي والبتاع يمسجني وغصب عني لقتني سايبلي نفسه وهوا اتوصي بيا اوووي اوووي اووي ف الدعك والتنضيف لدرجه ان جسمي احمر م الدعك.. والحاجات اللي حطها ريحيتها فاجرة اووي مخلياني مستمتع اصلا.. وخلص وفتح الدش ووقفنا نحضن ف. بعض تحت الدش ويحك طيزة ف زبي ولقيته مرة واحده لف ووشه لوشي وبياكل شفايفي وبيحك زبه اللي زي الذنبور او زي عيل صغير وبيحك بزازه ف صدري ويضغط عليهم اووي وبيزووم وهيجيب.. روحت بعدته غني وقولتله لااا امسك نفسك وهليك متنزلش عشان تنزل ف كس مي وتحبلها..

وقفلنا الدش وخرجنا لابسين البرنس واتصل قالهم يالا جاهزين.. وتخنت قاعدين ع السرير مستنينهم لقيت دودي بيقولي

دودي: تفتكر اللي بينزل مني دا هيخلي مي تحمل مني.. انا مظنش دا خفيف اووي زي سبعه ونص وكمان انا ملليش زب.. زبي زي الذنبور.. انا عايز كس بقااا

انا: منا عشان كدا بقولك متنزلش وخليه عشان يتقل.. والخكاية كلها مش محتاجه غير حيةان منوي واحد بس.. وعايزك لما اقولك تنزل وتنزله وانت لازق ذنلورك كدا ف كس هند اووي لغاية لما تصفي وهيا هتفضل فاشخه نفسها عشان ينزلوا لجوا وانا هكبس بزبي عشان اخليهم ينزلوا جوة الرحم بتاعها.. وزي ما قولتلك محتاجين منعم حيوان منوي بس

دودي: بجد تفتكر ممكن يحصل دا

انا: بص انا معرفش.. بس احنا هنعمل اللي عليا

وليقنا الباب بيخبط ودخل شاب وبنت باديكير.. والشاب قمحاوي كدا وشكله صعيدي وباين من لهجته ومعاه حتت بت بيضا ببزاز بنت متناكه مرفوعه وقابه لقدام وطياز مدورة وقابه وشكلها مومس بس ع المداري.. ودخلوا وحطوا رجلينا وايدينا ف ميه وحاجات كدا وبدوا بعد كدا يشيلوا الحاجات وقالولنا تخبوا حضراتكو مين يشتغل مع مين.. بصراحه البت من ساعه مادخلت وانا مشيلتش عيني من ع جسمها وهيا بتبصلي كدا من تحت لتحت بسهوكه..

وفجاه قبل ما انطق لقيت دودي مسبل للواد الصعيدي دا وبيقوله بكل محن وانوثه ودلع

دودي: انت بليزز تعالي اعملي الباديكير

ولقيت الواد قعد ع الارض ومسك رجلين دودي وحطهم فوق زبه وهوا قاعد مربع ع الارض وبقا يعمله بالمبرد والحاجات بتاعتهم دي ودودي فاشخ زب الواد لعب برجله وصوابع رجله والواد زبه بقااا واقف ف البنطلون وعرقااان وبيرفع عينه يبص لدودي ولقي دودي فاتح الروب من فوق ومبينله بزازه وهوا عمال يحسس عليها ويلعب بصباعه ف حلمه بزة ويعض ع شفايفه ويغمض عنيه ويرمي راسه لورا.. وابواد بقااا خلاص ع تكه وينطرهم.. والبت واقفه وشايفه الوضع ولفت وبصتلي كدا بشرمطه.. ولقيتها بتوطي عليها وبزازها بقت قدام عنيا وبتوشوشني ف ودني وتقولي.. مراتك شكلها سخنه اووي.. انت شكلك زهقت وعايز تجدد وتنيك واحده قدام مراتك وحد ينيك مراتك قدامك

بصيت ف وشها وشوفت شرمطه بنت معرصه ف وش ميبانش عليه انه كدا.. وش يخدعك بادبه ف الاول وهوا وراه اكبر معرصه

روحت قولتلها هوا دا جوزك

قالتلي بص هو مش بظبط كدا بس تقدر تقول.. صاحبي او عشيقي او جوزي او خلاص مبقيناش عايشين غير ف بيت واحد.. انا هربت من اسكندرية بعد ما اتضحك عليا من واحد كان ماشي معايا وواعدني بالجواز وحصل اللي حصل وهرب وانا معرفتش اعمل اي واقول لاهلي اي.. وهربت وجيت ع هنا وقابلت الشاب دا وسالته ع شغل وانا كش من هنا.. وبصراحه طلع واد صعيدي راجل من دهر راجل ومستغلش كسرتني ولا حاجه.. دا وقف جنبي وجابلي شغل ف الكوافير اللي باعتني ليكم وبقاات يخليني انام ف شقته وعمرة ما فكر يبثلي ولا يستغلني ابدا وانا استجدعته وف مره كان بره وجه ولاقاني عامله عشا وشموع وكدا ولا بسه قميص جديد اشتريته عشان تبقي دخلتي عليه.. وفعلا نمت معاه بمزاجي وهوا بصراحة بسطني اووي بس متفقين مينزلش ف كسي عشان احنا مفيش بينا ورقه جواز.. احنا مجرد اتنين بيناموا مع بعض وبيشتغلوا مع بعض ومقدامهمش غير انهم يعملوا اي حاجة مدام مع بعض

قولتلها طب وانتي مش هتوريني شغلك بقاااا عشان احكم عليكي ان كنتي بتعرفي ولا ولا

ولقيتها قعدت ع الاورض وحطت رجليا الاتنين فوق كسها وكسها كان ابن متناكه مقلبز اووي وهيا لابسه بنطلون فيزون ع اللحم وكنت حاسس بذنبورها اللي واقف وشفايف كسها المنفوخه وبنطلونها اللي بقااا كله ميه من كسها وبقت بتنهج اووي وبزازها طالعه نازله تترج وزبي كان بدء يقف وبيتحرك تحت البرنس

وهيا عنيه ع زبي وهوا بيتحرك.. روحت فاتح الروب ومبين زبي لقيتها بصتله وبرقت اووي وبصتلي وقالتلي

يالهوي.. هوااا في كدا بجد.. انا كنت فكراااه ف الافلاام بس وبتمد ايدها وتحسس بطرف صوابعها ع راس زبي.. روحت لاعب اووي ف زنبورها وهيا تقفش اوووي بوراكها ع رجلي وتنهج وتمسك وتشد راس زبي وتعص ع شفايفها وراحت حاطه ايديها ع بوقها ومتنهده كام مرة ورا بعض وقامت هديت وايديها اترمت ع وراكها وبتنهج

والناحيه التانية كان الواد خلاص بقا بيدقر لدودي ف رجله وايديه ماسكا ف سمانه رجل بودي وتحسس لغاية وراكه من تحت ويدقر اووي ف رحله وراح حاضن رجله اووي وفضل يزووووم ونزل لبنه ف البنطلون وبص للبنت اللي معاه لقاها هيا كمان جابت وبصوا لبعض وضحكوا ومسكنوا بقااا بعدها بادريكيرر م اللي قالبك يحبه وبقينا بنبرق م النضافه.. وميلت ع ودن دودي وقولتله هاات ١٠٠ حنيه وانت خلي ف ايدك ١٠٠ جنيه.. قالي ليه.. قولتله انا هدي للبنت وانت تدي للشاب.. تبس يابني.. اي متفتح مخك

قالي ماشي.. امسك الفلوس اهيه واخدتها منه وكتبت رقم موبايلي ع ال١٠٠ جنيه وطبقتها

والواد والبت لمو حاجتهم وماشيين قومت حطيت ال١٠٠ للبنت ف بزازها وقولتلها متشكرين يا قلبي وهشوفك تاني اكييد.. وانا بحط ١٠٠ جنيه قومت قاقفش بزها.. وهيا بصتلي وعضت ع شفايفها وقالتلي نفسي اووي… ودودي ادي للشاب ف ايدة ومسك ايده وحسس عليها وخبط بظهر ايدة ع زب الشاب والساب كان بيهيج وزبه هيبتدي يقف

وهرجوا وجه الكوافير وضبطنا وبقينا جاهزين وضربنا البدل وبقينا جاهزين.. ونزلنا ركبنا العربيه وطلعنا ع الكوافيرر ودخلت اجيبهم ولقيييييييتتتتت

استنوني ف جزء جديد



الجزء الثالث

وطبعا بعد لما دخلت الكوافير ودودي فضل قاعد ف العربية وانا دخلت الكوافير ولقيت اختي وبنت خالتي لا بسين فساتين سوارية بس شييك اووي وعريانه وجسمهم كله باين وبيلمع م التظبيط بتاع الكوافير وشكلهم حلوو اووي اووي اووي وبقوا جمااااال اوووي ومي طبعا بالفستان الابيض الكات وبزازها بره خالص وشعرها وشكلها زي القمر وبصراحه بصيت للتلاته وكان نفسي انيكهم سوا ودخلت وبصتلهم اووي وقولتلهم

انا: واااو اي يابنات الحلاوة دي كلها.. لاااا انا حبيت الجواز اووي.. خلاص اي رايكوو انا هتجوزكوا انتوا التلاته اصل انتوا عجبتوني اووي وضحكت وهما اتكسفوا وضحكوا ومي قالتلي طب انا وبنت خالتك ماشي واختك بقاا هتتجوزها ازاي وضحكت.. وانا بصيت لاختي وشكلها زي القمر ونظرة عنيها اللي بكسوف كدا دوبتني وحسيت قلبي اتخطف اووي.. وقولتلها ياريت ينفع اتجوزها مكنتش سيبتها لحظه واختي بصت ف الارض واتكسفت.. وقولتلهم يالا بينا بقاا وخرجت واختي ع يميني و بنت هالتي ع شمالي ومي جايه ورانا وماشية واحده واحده بتجرجر ف الفستان الطويل وخرجت ومي ورايا وفتحت باب الغربيه وخليت اختي تركب ورا وبنت خالتي جنبها ومي ركبت قدام جنب دودي.. ولما ركبت ورا قولت لبنت خالتي متجيبيني ف النص عشان عايز احضنك انتي واختي اصلكوا حلوين اووي.. وقومتها وبتحرك عشان اجي ف النص وهيا من الجنب التاني ودودي اخد مطب صغير راحت وقعت ع حجري قومت حاطت ايدي ع وسطها وفخادها وقولتلها اوباااا ع المطبات وضحكت وكلهم ضحكوا ع الموقف وفعلا حطيت ايدي ع كتف بنت خالتي واختي وخدتهم ف حضني وعمالين نهيص ونغني وايدي عماله تحسس ع كتف ودراعات كل واحده فيهم واختي نايمه ف حضني اووي وتبصلي وتقولي.. انت شيك اووي واموور اووي كانك انت العريس.. وانا بصيت ف عنيها اووي وقولتلها وانتي بحد عامله زي العروسه ف ليله فرحها.. انتي حلوة اووي.. وقربت من ودنها ووشوشتها وقولتلها ياريت دا كان فرحي انا وانتي كنا هنولعها خالص وضحكت وهيا اتكسفت اووي وضحكت وبنت خالتي بصتلنا وقالتلنا بتقولو اي هااااه.. روحت مقرب من ودن بنت هالتي وقولتلها بقول لاختي ياريت دا فرحي ع بنت خالتي اصلها مزة اووي وعجبتني.. لقيت بنت خالتي بصتلي اووي واتكسفت وخطت دماغها ف حضني وهيا واهتي بقوا يبصوا ف عنين بعض ويتكسفوا وانا نازل تحسيس ع دراعاتهم وقدام دودي سايق ومي جنبه وبتبصله اووي وشيفاه كانه بنت وناقصه شوية ميك اب بس وحواجبه مرسومه وشفايفه مورده ووشه بيلمع وعماله تبصله بعنيها من فوق لتحت اووي.. ووصلنا القاعه وهوا نزل فتحلها الباب ومسكها من ايديها ونزلها وراح فتح الباب ومسك ايد بنت خالتي ونزلها ومسك ايدي وكمان اختي وقفل الباب ومي وراخ بكل تلقائيه مانج مي.. روحت جيت وراه براحه وظرفته بعبوص وقاااله اااه بدلع ومي بصتله اووي.. وانا قولتله خليها هيا اللي تانجشك مش انت اللي تانجشها.. وفعلا عمل كدا وبدئت طبعا الزفه والسيوف اللي فيها ناار والمزمار ودخلات الافراح دي وام دودي واخته لابسيين فساتين اخر سفاله وكانهم شرموطتين.. وطبعا يعتبر كل اللي ف الفرح من نفس المستوي واغلب الحريم والبنات نفس موضوع اللبس ورجاله وشباب لابسين بدل.. وطبعا سامع كل واحده وواحده بيجيبوا ف سيرة دودي وانه مش هيعرف وازاي يتجوز وهوا ملهوش ف ابحواز دا شكله توتو ونايتي ويضحوا ويتريقوا ولما يشوفوا فوفو ام دودي يحضنوها ويباركولها عادي ولا كانهم كانوا جايبين ف سيرتهم وبقيت ببص ليهم واقولهم بيني وبين نفسسي اااه ياولاد الكلب يا منافقين.. وبدء الفرح طبعا ورقص وكله بيرقص وبيحك ف كله ورجاله وبنات وستات وشباب وكله نازل دعك ف بعضه وطبعا زي اي واجب ف اي فرح مصري.. الشباب بتبعبص العريس وحصل كدا وكله بقااا بيبعبص دودي ف طيزة ودودي هااج طبعا من كمية البعابيص اللي خدها.. وجيه وقت البوفيه طبعا ودودي ومي مسكو ايد بعض وقطعوا التورته وكله بقاا بيصفر وفرحااان.. روحت قولت لمي هنعمل شوو طبعا بالتورته وياكلكوا وهيبوسك وهوا بياكلك.. عايزك انتي اللي تبوسيه وتاكلي شفايفه وتبقي اجرء منه وزودي شوية كمان من عندك.. وفعلا شو التورته ومي لقت ببزازها اووي ف دودي ومسكت دماغة وبقت بتلحس شفايفه بالتورته وتمصها اووي وهوا بيتكسف وبيضحك بدلع ويرجع لورا وهيا تشده تااني وتعمل تااني وكله بيصفر وفرحان وسامع صوت الستات والبنات وهما بيقولوا دي شكلها هيا اللي هتدخل عليه انهارده وهي هي هي هي.. والشباب بياكلوا مي بعنيهم ويقولوا دي فرسه ومش هيسد عليها وشكلها هتفرمه انهارده و هاهاهاهاها.. وشوية ولقيت البوفيه اترص وحاجه بقااا اخر عظمه واكل اشكال والوان.. خرفاان وديوك رومي وحمام وفراخ ومحاشي بانواعها وسلطات وكانها سفره من الف ليله وليله.. واخدت اخدتي وبنت خالتي وقومنا عمبنا اطباقنا وبقينا ناكل بعض ونضحك وابويا وامي وخالتي وابو مي هايصين ف البوفيه واكلنا وجابولنا عصير بس شكله غاالي اووي وشربنا ولقيت ام دودي جايه ولابسه فستان كانها مش لابسه حاجة اصلا وماشية ملط وجات ع الترابيزة اللي انا عليها واختي وبنت خالتي وابويا وامي وخالتي وقربت مني وحضنتني اووي وباستني جنب شفايفي بظبط وعنيها ف عنيا وتقولي مبسوط يا روحي.. قولتلها حد يبقي هايص ف الحاجات دي كلها وميتبسطتش.. قالتلي بس كدا.. انا اعملك احسن من دا كله ١٠٠ مرة لو هيبسطك يا حبيبي وامي وخالتي واختي وبنت خالتي بصنلها اووي وهاين عليهم يقوموا يجيبوها من شعرها.. وحضنتها وبوستها وسيبتها ومشيت وطبعا اختي شدتني من ايد وبنت خالتي من ايد.. واي دا وازي كدا ولا ومتخليهاش تعملك كدا تاني وجو نفنسنه بنات.. قولتلهم هنبقي نشوف دا بعدين مش وقته دلوقتي وبقيت بسقف واهيص عادي.. وخلاص بقينا ف اخر فقرة ف الفرح وهيا الرقصه السلو.. وطبعا رقصوا وكله بيصفر ولقيت اختي شدتني من ايدي وطلعنا انا وهيا حضنا بعض وعنيا ف عنين بعض ومليانه كلام وحب ورومانسية وبرقص سوا.. ولقيت اختي حطت راسها ع كتفي وحضنتني اووي وقالتلي ياريت دا فرحي عليك.. وانا حضنتها وقولتلها ياريت بحد ونروح انا وانتي من هنا ع شقتنا.. ولقيتها قامت براسها من ع كتفي وعنيها فيها دموع وبصتلي وقالتلي بحبك اووي وسابتني ورجعت للترابيزة وانا واقف لوحدي ومي ودودي بيرقصوا لقتني تلقائي بشد مي من ايدي دودي وبحضنها اووي قدام كل الناس وبرقص بسها سلوو ودودي واقف جنبنا بيتفرج ومبسووط وبيضحك عادي. لغاية لما الفقرة خلصت قومت بوستها من خدودها ومسكت ايديها واديتها لدودي واغلب اللي ف الفرح افتكروني اخوها.. وطبعا بدئت الزفه وطلعوا للعربيه وركبنا العربية كلنا تاني ومشينا وقولت لدودي اطلع ع بيت ابو مي.. خلي مي تسلم ع ابوها عند بيتها وبعدين خدها شقتك.. وانا طبعا كان ف نيتي اوصل اختي وبنت خالتي للبيت واخلع تاني معاه ع شقتهم.. وفعلا مي وصلت لغاية بيت ابوها ونزلت بفستان الفرح قدام الشارع كله وحضنت ابوها وباست ايده وابوها حضنها وعيط وسلمت ع امي واختي وبنت خالتي وخالتي وركبت تاني.. ولقيتها بتقولي اركب لغاية لما تروحني.. وركبت العربيه تاني معاهم ودودي كان راكب قدام بيسوق وكي جنبه قدام وانا ركبت ع الكنبه اللي ورا ولقيت كي فتحت الباب ونزلت ركبت جنبي وقالتله يالا اطلع وامشي بينا شوية قبل ما نروح.. وطلع دودي بالعربيه وساق وقالنا

دودي: اي رايكو نطلع نتعشي سوا ف باخره عايمه ع النيل وبعد كدا نروح

بصينا لبعض انا ومي وقولنا اشطا اطلع بينا.. وفضلنا ماشيين لغاية بواخر عايمه ع النيل وركن العربيه وقتلنا ثواني وسابنا ونزل.. وشوية لقيناه حاي وبيقولنا انا حجزت vip عشان نتبسط وكان الوقت جه ونزلنا وطول ما احنا ماشيين ومي مانجشاني ودودي ماشي وراها ماسكلها ديل الفستان والمكان لقانا داخلين افتكرو ان انا العريس ومي العروسه ودودي تبعنا.. واحتفلوا بينا وجابولنا مشروب المكان وقعدنا ع الترابيزة والمركب اتحركت والعروض اشتغلت والمزيكا والبوفيه اتفتح ودودي بقاااا يعملنا الاطباق ويجيبهالنا وقالنا تعالوا نتصور.. وخرجنا ع sundick بتاع الباخره ودودي طلع موبايل سامسونج تاتش وكان دا اول اصدار ينزل تاتش وكاميرا وحاجة اخر روشنه.. وشوفنا الموبايل انا ومي واندهشنا وقولناله مبرووك وبقا يصورني انا ومي وانا بقيت بصورة هوا ومي وخلانا نتصور سيلفي كمان وفشخناااه تصوير والمركب رجعت ونزلنا ركبنا العربيه وقالي هنطلع ع الشقه بقااا عشان لسه فاضل اخر مفاجاه انهارده.. قولتله انا ومي ف نفس واحد مفاحاه اي دي… در بقول دلع ومياصه ولبونه وقال تؤتؤ وبيهزر كتافه لفوق… وقالنا لو قولتلكوا عليها هتبقي مفاجاه ازاي.. وفضل سايق وطول الطريق انا ومي هزار وبوس واقفش ف بزازها وهيا تدلع وتضحك وتتلبون بصوت عالي وقزاز العربيه مقفول ودودي بيسوق ويقولنا

دودي: اي دا بس عيب كدا سيب مراتي.. اوعي بزازها سيبها.. وبيدلع اووي

ووصلنا للشقه وهوا قدامنا وفتح الباب ودخل وانا شيلت مي ع ايدي ودخلت بيها وهيا شابكه ايديها حوالين رقبتي وراسها ع كتفي ودخلت الشقه ونزلتنا وخدتها ف حضني وقولتبها مبرووك يا مي وبقيت ببوس ف شفايفها وهيا بتسيح ف ايدي.. لقيت دودي بيقول لمي..

دودي: يابختك يامي.. نفسي اكون مكانك.. بس بقاا سيبيلي حاجة

ومي راحت زقاه بايديها بعدته عننا ولفت ايدها حوالين رقبتي وبقت بتغتصب شفايفي بووس ومص وشفط.. روحت فاكك ايديها وقولتلها اهدي لسه قدامنا وقت

ولقينا دودي جه دور اخر مفاجاه بقااااا.. قولناله اي هيا.. قالنا خشوا اوضه النوم غيروا وهتلاقوا لبس كل واحد ت السرير وانا هجهز المفاجاه ولما اخلص هخبطلكوا تطلعوا.. واخدت مي ودخلت اوضه النوم وبقيت بقلها الفستان ونزل ع ابارض وبقت واقفه بالاندر والبرا بس وجسمها بيلمعه اووي وفكيتلها شعرها ونزل ع كتافها وبقا شكلها حلوو اووي ولقيتني ببصلها واقولها شوفتي بقااا اني كنت عاوز مصلحتك واديني معاكي اهوه وكمان هفتحك وانيكك وحوزك هيبقي عارف.. لقيتها ضحكت وقالت قصدك مراتي.. قولتلها مش مهم ودا انسب حل وكمان هتتناكي براحتك وهوا مش ممانع.. قالتلي انا خايفه اووي لما تفتخني.. خليك خنين عليا عشان هاطري انت بتاعك كبير اووي وتخين وهتعور

حضنتها اووي وبقيت بطبطب عليها وابوسها بحنية اووي واحسس ع جسمها واقولها انا هبقي بشوويييش اوووي ومش هتحسي بحاجة خالص.. وحضنتني وقالتلي تعالي لبسني وكان قميص اقصر كمان م البيبي دول ونوا كان فتله اصلا مش قميص واليت لبسته من غير اندر ولا براا وكانها ملط.. وقالتلي مش هتقلع هدومك.. بصيتلها اووي وقولتلها هوا انا هقلع نفسي يعني.. اومال انتي لزمتك ااااي.. قومي يابت قلعيني هدومي ولبسيني.. لقيتها جات عليا وقالتلي من عنيا يا تاج راسي.. وقلعتي ولبستني بجامه حرير رجالي احمر غامق.. وسمعت صوت واحده بره.. قولت لمي استني هخرج اشوف مين وانتي خليكي هنا.. وخرجت لقيت دودي لابس قميص نوووم بنوتي اوووي ومتمكيج زي البنات ولقيت واقفه معاه هند.. روحت بصيتلها اووي ودخلت عليهم وقولتلهم

انا: ااااااي هتفضلوا واقفين كتير.. متدخلي تقعدي ياهند

وهند شافتني وارتبكت وقالتلي اااييي لااااا اااااانننتتت.. ااانااا ااصلللل

روحت شاددها من ايديها اووي للكرسي ومقعدها وجه دودي وقعد وقالي في اي.. بصيتله اووي وهوا خاف من بصتي ورجع لورا وسكت.. وبصيت لهند اوووي وقولتلها

انا: اي ياهند هتقولي انتي ولا اخليه هوا يتكلم.. ومتحوريش عليا وانتي عارفه انا بعرف كل حاجة

هند: مفييش ياخويا دا سي الانسه.. قصدي الانسه الاستاذ.. يوووة معلش.. طلب مني اعمله جسمه كله سويت.. وكمان اعمله ميكب كامل.. بصيتلها اووي وقولتلها ولهفتي كاااام.. ومتحوريش عشان هعرف

هند: اخدت ١٠٠٠ جنيه لما عملت السويت وكنت هاخد ١٠٠٠ جنية بعد الميكب.. بصيتلها اووي وقولتلها

انا: هند هيا حلوة اووي عليكي ١٠٠٠ ف المصلحه كلها.. يايلا بقاا امشي ولسا كلام تااني معاكي بعدين.. لقيتها بصتلي اووي وبلعت ريقها وقامت جري وطلعت م الباب ودودي قفل الباب وجه

دودي: اي حكايتك مع البت دي.. انت تعرفها. ولا اي

انا: ااه اعرفها وبنيكها وبضربها كمان وبقطع عليها ف اي مصلحه عشان هيا استغلاليه بنت زانيه

دودي: انا كل مره بحبك اكتر وبحس اني معاك ف امان.. وبيلف ويفرجني ع نفسه ويقولي شوفت عملت اي عشانك.. عشان تبقي دخلتك عليا انا كمان بعد متدخل ع مراتي وتفتحها

روحت قافشه من بزه اووي وقلتله هخليك تلحس ددمم شرفها من ع زبي

بصلي اووي وقالتي بجد ياريت اعمل عشان اكدب كلام مامي واثبتلها انه العكس.. مسكته من دراعه وقولتله كلام اي دا.. قالي كلام اهبل متخدش ف بالك يالا بينا بقاا عشان انا عايزك اووي

روحت شاده من دراعه قووي وقاليله انكق كلام اي.. بصلي لقاني مكشر وبتكلم جد وحسيته خاف مني وقالي هقولك هقولك اهدي

دودي: بص ياسيدي انا هحكيلك بس عشان خاطري مش تفهم مامي غلط او تزعل.. هيا مش تقصد كدا.. بص هيا قالتلي احنا هنعمل الفرح وكل حاجة ومدام البنت هتقفل بوقها يبقي خلاص.. تلاقيه جايبها تطلعلها بقرشين وتداري ع فضيحيتها وانها تلاقيها مش بنت اصلا وانت قولت كدا وخلاص

روحت باصصله اووي وقايله اتصلي بامك دلوقتي.. ولقيت دودي قالتي حاصر وجري اتصل بامه وقالها كلمي.. وفوفو كلمتني

فوفو: اي يا روحي.. اي طمنتي خلصت ولا اي.. وبتضحك وحسيت بضحكتها انها بتتريق

انا: يا طبعا يا حبيبتي لسه مدخلتش ومستنيكي تيجي عشان احنا هنعملها دخله بلدي وكله هيبقي ع عينك يا تاجر عشان اثبت للكل ان البضاعه سليمه ولسه بشوكها عشان اقطع لسان اي كلب قااال غير كدا.. وقفلت السكه ف وشها ورميت التليفون ع الكرسي.. وكنت متعصب

لقيت دودي اترمي ف حضني وبيهديني ويقولي

دودي: حقك عليا يا حبيبي متزعلش من مامي.. بليزز بقااا.. وانا مكشر ولقيته بيقول.. يا مامي يا بنت الشرموطه يا وسخه.. كدا تزعلي عريسي ليله دخلته.. طب انا هخليك نيكك يا وسخه.. وانا بصيتله وضحكت وهوا ضحك وقالي ايوة كدت ولقينا الباب بيخبط وفوفو داخله بتبصلس ومخطوفه وحست انها غلطت.. وجات بتقولي

فوفو: ااااننننا مششش قصدددد… اااناااا كنننتتت بسسسسس

روحت شاددها من ايديها اووي وانا بمشي ع اوضه النوم وهيا بتجري ورايا وكانت هتقع وبتصوت ودودي جاي وراها بيهز ف طيازه ودخلت الاوضه ع مي ورميت فوفو ع السرير ومي اتخضت اي دا في اي.. قولتبها مفيش بس الدخله هتبقي بلدي عشان اثبت للناس ان اختي لسه بشرفها ومتلمستش واقطع لسان اي كلب يقول عليها كلمه.. واللي هيجي عليها كانه جه عليا ودا كان كلامي م الاول.. وكل دا بقوله وعيني باصه لفوفو وعهيا بصالي وخايفه.. ومي بصتلي اووي وحست ان ليها دهر بجد وبصت لفوفو بكل احتقار من فوق لتحت ولقيت مي طلعت ع السرير وفشخت رجلها قدام وش فوفو وقالتلي وانا جاهزة وتعالي انت افتحني عشان مفيش راجل غير هنا.. وبتقول وهيا بتبص لفوفو اووي ف عنيها وبترمي عليها بالكلام ولقيت فوفو بصت لكسها اووي وبصت لعنيها وبصت لتحت وعنيها اتكسرت.. روحت قايم وزبي قدامي وقولت فوفو امسي رجل وافشخيها وانت يا دودي امسك رجل وافشخها.. وانا بقيت بمشي زبي ع ذنبور مي واهيجها وهيا تهيج وتتمحن وتتاوة وتبص لفوفو ف عنيها وتقوم باصه ع ودودي وانا استغليت انهم بيغيظوا بعض بالنظرات وروحت خابط زبي ف كس مي مرة واحده من غير ما تاخد بالها ولقيتها صوتت اووي وصرخت جامد وعيطت وقالت

مي: اخسسسس علييييلكككك اااااااه كسسسسسسي كسسسسسي ااااااااه طلعه هموت اااااي اهي اهي اهي

وانا نزلت بصدري عليها وبقيت ببوس شفايفها وارضع ف بزازها وهيا تان وزبي بيدخل ااكتتر وهيا تعض ف شفايفي لغاية لما بقيت بدقر ف كسها وهيا لافه دراعتها عليا وحضناني اووي وصرخت واتنفضت ونزلت شهوتها وزبي ف كسها واستنيت لما هديت وسحبت زبي براحه وطلعته قدام فوفو ودودي وبصيت ليهم وقولتلهم اههو ع عينك ياتاجر.. لسه بشرفها واي كلي هيفتح بوقه هقطعله لسانه.. وبصيت لدودي وقولتله زانا طلعت قد كلامي وريني شطارتك انت بقااا.. ولقيت دودي نازل مص ف زبي وبيلحس شهوة مي ودم شرفها من زبي ويبلعه لما نضف زبي ع الاخر.. وقولتله عجبك.. قالي اووي.. قولتله يعني دا مش صلصه.. قولي لا.. قولتله لا امك لازم تتاكد بنفسها وبصيتلها وقولتلها انزلي احسي كسها ودوقي طعك شرفها.. بصتلي اووي.. قومت شختت فيها اووي وقولتلها يااالااااا.. قامت اخضت ونزل لحس ف كس مي ومي تزووم وتقفل بوراكها ع راس فوفو لغاية لما نطرت شهوتها تاني ف وش فوفو وقولت لفوفو يالا اعملي وضع الدوجي بس اقفي ع ايدك ورجلك ووخيت مي دماغها بكتافها ع السرير وجسمها لفوق وسانده بظهرها ع فوفو وخليت دودي يطلع يحط ذنبور ع كسها ويحك اووي وفضل يعمل كدا وهيا هات معاه وبقت بحك فيه اووي كانها بتتساحق مع بنت وهوا يتاوة بشرمطه ولما لقيتهم سخنو خليت دودي يفتح كس مي بصوابعه ويزق زنبورة ف كس مي وبقا بيفرك اووي ويغرس نفسه اووي فيهااا وهيا هاجت وبقت تشده اووي عليها وانا هيجت اووي ولقتني بركب بزبي فوق دودي وهوا راكب مي وبقاا زانق اووي فيها عشان نمت عليه اووي عشان اخلي ذنبورة يبقي جواها ع قد ما اقدر وانا برزع ف طيزه وهوا يتاوه ومي تتاوه اووي وراحت لفت رجليها فوق ظهري وبقت مكتفاني انا ودودي برجليها وفضنا كدا لغاية لما انا جيبت ف طيزة وهوا اترعش ونزل النقطتين ف كس مي ومي نطرت شهوتها وهدينا شوية ومي بدئت تفك رجلها وانا قومت براحه وهوا قاام براحه من ع مي ومي قفلت وراكها ع بعض اووي وضمت عضلات كسها عشان تنزلهم اووي جواها وقولت لدودي اقعد زي امك ما عامله كدا وخليها عشان مي تفضل كدا عشان النقطتين بتوعك يتزحلوا من شهوتها وينزلوا جواها.. وعمل كدا وفوفو خرجت وبصيتلها اووي وقولتلها متيجي تدقي تنضفي زبي م اللبن.. وحات من سكات مصت زبي وبلعت اللبن وقامت وهيا باصه ف الارض ف سابتنا ومشيت وانا قاعد ع الكرسي وشايف دودي ناام ع بطنه ومي نايمه عكسه وطيزها فوق ظهره ورجل ناحيه دماغه ورجل ناحيه طيزة.. ولقيتها جابت رجلها اللي ناحيه دماغه وحطيتها ع طيزة ودخلت صباع رجلها الكبير ف خرم طيزة وغرقته لبن وطلعت صباعه ورجعت برجليها ناحيه دماغه ووشه كان الناحيه التانية.. قامت خبطته برجلها ف دماغه قاام لفلها وشه ولقي رجلها قدام شفايفه وشاف صباع رجلها غرقان لبن واللبن بيسيل ع بطن رجلها.. قااام طلع لسانه وبقاا بيلحس ف رجلها ويلحس اللبن ويمص صوابع رجبها اووي وخد صباعها الكبير ف بوقه وبقا بيرضع فيه وهيا حطت كف رجلها التاني بيت طيازة وبقيت بتحط كف رجلها ف طيازة وهوا بيفرك بذنبورة اووي ف السرير ويضم طيازة اووي ع كف رجلها لغاية لما قااام مرة واحده وعمل معاها مقص وفضل يحك نبورة ف خرم كسها ونزل نقطتين تاني ورجع تاني مكانه تحتها وهيا سانده جسمها عليه وحطت رجل علي وشه ورجل علي طيزة.. وانا بصتلهم اووي وقولتلهم بااااس انا كدا اتطمنت عليكوو.. استمروا بقاا كدا لغاية لما نشوف اي اللي هيحصل.. وقومت اجيب لبسي بقاا عشان البس وانزل اروح البيت وقلعت البجامه ولبست هدومي ولقيت تليفوني بيرن.. رديت لقيت امي

امي: بتكلمني وهيا بتعيط.. ايووة انت فييييين

انا: انا كنت مع مي واطمنت عليها خلاص ونازل جاي اهوه.. اي في اي مالك بتعيطي ليههه

امي: اااااصلللل….

استنوني ف جزء جديد






الجزء الرابع

امي: بتعيط اووي اووي وبتقولي ااصللل.. والتليفون وقع من ايديها وسامع صوتها بتعيط اووي ولقيت ابويا مسك التليفون وبيكلمني

ابويا: الوو ايوة يابني.. متخافش كلنا بخير انا وامك واختك وخالتك وبنت خالتك كلنا كويسين وبخير ولو عاوز تكلمهم هخليك تكلمهم كمان.. بس خالتك تعبان اووي اووي وخلاهم يودوه البلد وكمان عايزنا نسافرله ونبقي جنبه وعايز يشوفنا

انا: حالا.. وهكون عندكووو

وقمت لبست بسرعه.. ودودي قالي في اي.. قولتله مفيش انا ماشي وهبقي اكلمكم تاني واجيلكم.. قالي طيب استني بس.. بصيتله وقولتله عايز اي.. قالي خد مفتاح عربيتي وروخ بيها وخلي العربية معاك لما تخلص مشاويرك براحتك ابقي هاتها.. وهتلاقي ف درج التابلوه ١٠٠٠٠ جنيه.. اعتبرهم فلوسك واصرف منهم براحتك زي ما انت عاوز لو احتاجت لفلوس.. وانا لو احتاجت عربية هبقي اخد عربيه مامي او عربية اختي او حتي هاخد تاكسي وقمت نزلت وسوقت العربية ع البيت بسرعه وطلعت ولقيت امي وخالتي حاضنين بعض وبيعيطوا وابويا بيهديهم وانا دخلت وقالي يالا ادخل غير البدله والبس هدومك عشان هنسافر.. وفعلا لبست قميص وبنطلون وسافرنا كلنا ووصلنا بلدنا ف الصعيد واول مره اسافر البلد اصلا ووصلنا قدام بيت كبيرررر اووي ودخلنا ولقينا البيت الكبير دا كله مفيهوش غير خالي ومراته وبنت خالي اللي كانت معايا ف السلسله الاولي للي متابع القصه م الاول.. وجدتي وجدتي متوفيين.. وابويا وامي سافروا ف الاجزاء اللي فاتت لما جدي اتوفي واللي متابع القصه هيعرف..

وطبعا دخلنا وطلعنا اوضه جدي وخالي كان نايم ع سرير جدي ومرات خالي وبنت خالي قاعدين جنبه ع السرير وبيعيطوو ودخلنا عليهم وامي وهالتي بقوا بيحضنوا خالي اووي وابويا دخل حضنه وباسه وسلم عليه وخالي شافني وشاف اختي وبصلنا وروحناله وحضناه وسلمنا عليه وهوا نايم ع سرير وشكله بيودع.. ومسك ايدي بايده وايده التانية مسك ايد اختي ولقيته بيحطهم ع بعض ويبصلنا اووي والدموع نازله من عينه ع حنب وشه ويبص لامي اووي وابويا.. وامي بصتله اووي واترمت ف حضنه.. وقالها بصووت ضعيييف اووي

خالي: هااااه خلاااص جهزتي الولاد

امي: بتعيط اووي وتقوله.. لسسسه ياخويا لسسه.. اهئ اهئ اهئ

خالي: غمض عينه اووي وفتح تااني.. وقالها.. مستنيين اي.. لازم كل حاجة تفضل ماشية زي ما هيا ماشيييه.. عرفيهم ع طوول.. وامي حضنته وقالتله متخافش ياخويا كل حاجة هتفضل ماشية.. متخافش.. وابويا جه جنبه وطبطب ع صدره وقاله ارتاح انت بس ومتقلقش كل حاجة هتتم

وخالي بص لابويا وقاله خدهم وديهم هنااااك لازم يروحوله.. خليهم يروحوا هناك..

ابويا: هوديهم هوديهم.. نطمن عليك انت بس وهاخدهم متقلقش

خالي: انا كويس متخافش.. قوووم خدهم دلوقتي.. لازم يروحوا دلوقتي.. وابويا قالي انا واختي تعالوا هنروح مكان كدا ونيجي.. وخالي بص لبويا اووي وقااال وهوا بيكح وتعباان.. خلص الموضوع بسرررعه متستناش عليه تاااني

وابويا هزله راسه واخدني انا واختي وخرجنا من اوضه خالي .. واحنا ماشيين جوة البيت لقيت ابويا بيقولي انا واختي..

ابويا: بصوا.. انتوا كبرتوا دلوقتي وفيه حاجة مهمه اووي اووي اووي لازم تعرفوها وقبل ما تعرفوها لازم اوريلكم حاجة.. وخدنا دخلنا طرقه كدا وشكلها قدييم فششخ ووقفنا قدام باب خشب كبير وعليه عنكبوت وتراب وشكله بقاله مده متفتحش.. وابويا وقف قددام الباب وبصله اووي وغمض عنيه ولقيت دمعه نزلت تجري من عنيه ع خده وفتح عنيه تاني وبصلنا وبدء يشيل العنكبوت من ع الباب ويفتحه.. واول لما فتحه لقيت هوا سااااقع اووي جه عليا انا واختي وابويا وبانلنا ممر كدا والارض بتاعته رمل والحيطان حجر كانه ممر ف بطن جبل.. ودخلنا خايفين ومشينا لغاية لما وقفنا قدااام بوااابه كبيرة جدااااا ومقفوله ومرسوم عليها رسومات فرعونيه وفضلت انا واختي متنحين اووي للرسومات وشكل الباب ولقيتني برفع ايدي وبحطها ع الباب وبلمسه واول لما لمسته حسيت اني اتخطفت وحسيت اني بحلم وشايف الحلم اللي بحلمه بس وانا صاحي واختي لقيتها حطت ايديها ع الباب وحصلها زيي بردوو كدا وشيلنا ايدينا بسرعه وانا وهيا بنبص لبعض اووي وقولنا لابونا.. اي دااا.. دي مقبرة فرعونية صح.. قالنا صح.. قولتله يعني دا ورثنا.. قالي اااه.. قولتله طب منفتحها ونبيع بقااا ونتنغنغ.. قالنا لو كان سهل زي ما بتقول كان حصل من ايام جدك.. انما دي حاجة تاني.. قولتله ازاي.. قالي دي مش محرد مقبرة عادية.. دي مقبرة الملك…. ومعاه كل حاحاته كامله وكمان الكهنه بتوعه حاطين شروط ع فتحها… قولتله طيب ما تعملوا الشروط دي وتفتحوها.. بصلنا اووي وقالنا ما هوا دا اللي انا كنت عايز اكلمكم فيه.. بس نطمن ع خالكم ونقعد نتكلم عشان الموضوع مش سهل كدا.. وخرجنا.. وابويا قفب الباب الخشب تاني.. ووحنا رايحين لاوضه خالي سمعنا صوووييييت وجرينا لقينا خالي ماااات وامي وخالتي ومرات خالي والبنات كلهم بيعيطوا.. وكملنا الاجراءات ودفناه وعملنا العزا وخلصنا.. وبعد تالت يووم لقييت مرات خالي بتنده لبويا.. وقالتله تعالي عوزاك ف كلمتين ع جنب.. وابويا قاام معاها

وملحوظه بس مهمه عشان تبقوا متابعين الدنيا ماشية ازاي.. وركزوا كويس ف اللي جاااي عشان مهم اووي وليه دور مهم اووي ف كل الاحداث اللي جايه .. مرات خالي تبقي اخت ابويا.. يعني هيا المفروض عمتي ومرات خالي ف نفس الوقت.. ابويا وامي مش قرايب.. جدي ابو امي يبقي عمده البلد وجدي ابو ابويا يبقي شيخ البلد..والبيتين لازقين ف بعض والحيطه ف الحيطه والاتنين ماتوا طبعا.. وابويا اتجوز بنت العمده وابن العمده اتجوز بنت شيخ البلد اللي هيا اخت ابويا.. لغاية كدا مفهووم…

المهم لقيت مرات خالي او عمتي.. بتتكلم مع ابويا وابويا بيتكلم وحسيتهم شدوا شوية ف الكلام ولقيتها سيباه وماشية وجايه نحيتنا وبصت اووي لامي وخالتي وقالت مهو لو مش هتتكلموا انتوا انا اللي هتكلم.. خلاص العيال مبقوش عيال ولازم يعرفوا كل حاجة زينا ويكملوا اللي عملناه والعهد اللي اهالينا خدوه واحنا نفذناه لازم يستمر ف النسل احسن طبعا انتوا عارفين كويس لو منفذناش العهد اللي اهلينا اخدوه هيحصل اي..

ولقيت امي بتبصلي اووي وبصت للارض وكمان خالتي وابويا نفس الكلام وانا وبنت خالتي وبنت خالي بنبص لبعض ومش فاهمين.. لقينا مرات خالي قالتلنا طيب مدام محدش فيكم هيقولهم. انا بقاا اللي هقولهم.. مهو لازم يحصل بقااا ويتم زي ما احنا عملناها ونفذنا.. بصيت اووي لمرات خالي وقولتلها هوا في اي بظبط.. انا بقالي فترة ملاحظ ان في موضوع وامي وخالتي وابويا مخبيين عليا.. هوا في اي بظبط.. لقيت مرات خالي بصتلي قووي انا واختي وبنت خالتي وبنت خالي اللي المفروض هيا بنتها.. وهتعرفوا انا ليه قولت المفروض..

لقيتها قالت الكلام اللي هقولهلكم دا ممكن يبقي غريب بنسبالكم ويصدمكم بس هي دي الحقيقه ومطلوب منكم تكملوا زي ما احنا كملنا ودا لمصلحتكم قبل اي شي

بصوا يا حبايبي انا هحكيلم الحكاية كلها من اولها لغاية دلوقتي وركزوا معايا كويس.. جدك العمده لما كان شاب ورث العمديه عن ابوة وجدك شيخ البلد لما كان شاب بردوو ورث الشياخه عن ابوة بردوو والاتنين ابهاتهم ماتوا سوا ف حفرة جوة الجبل ومحدش عارف ماتوا ازاي ولا حصل اي.. ومن بعدها جدودك ورثوا ابهاتهم وقرروا ياخدوا بالتار من اللي عمل كدا وراحوا استخبو جوة الحفرة اللي ف بطن الجبل.. وبصتلي اووي انا واختي وقالتلنا اللي انتوا كنتوا عندها من شوية.. وفضلوا مستخبيين لغاي لما الليل دخل عليهم وكانت كل المنكقه دي ف الاول صخرا وجبل بس ومكانش لسه جدودك بنو البيوت دي هنا وكانوا قاعدين بعييد عن هنا قرب النيل.. المهم لما الليل دخل عليهم والنوم غلبهم وناموا.. كل واحد منهم حلم بابوة وهوا بيقوله.. اسمع الكلام ونفذ العهد وهتوصل لكل حاجة.. وقاموا م النوم مفزوعين والدنيا ظلمه ف الكهف وكلموا بعض وكل واحد قال للتاني ع الحلم وانه شاف ابوة وقاله كدا وقرروا انهم هينفذو العهد دا عشان يعرفوا مين عمل كدا وياخدوا بالتار.. وهما بيتكلموا سوا سمعوا صووت تخيين كدا بيقولهم جاهززين عشان تنفذوا العهد.. قعدوا يتلفتوا يمين وشمال ومش لاقيين حد وبدئو يخافوا شوية وطبعا الدنيا ضلمه.. وقالوا سووا ف نفس واحد.. ايييووووةه جاهززين.. عايزين نعرف مين عملها وناخد بتارنا ومستعدين نعمل اي حاجة.. وفجااااه ظهرلهم واحد طوول بعرض وهدومه زي لبس كهنه الفراعنه.. وهما شافوه اتلبشو ف بعض وقالو للكاهن الشبح اللي ظهرلهم

جدودي الاتنين سوا: ااانننت مييين ياابوو عمووو.. انططققق… وكييف هتعرفنناااا مييين عمللهاااا

الكاهن الشبح: انا الكاهن… والملك العظيم مكلفني بمهمه ابدية واللي هيقدر ينفذها ويكمل اللي الملك العظيم كان بيعمله ويحافظ ع النسل بتاعه ويبقي ددمم واحد خالص نقي.. هيبقي ليه مكافئه عظيمه من ملكنا العظيم وكمان كل طلب هيطلبه هيبقي مجاااب كمان.. بس لو اخد العهد ومنفذوش مش هيشووف يووم حلوو وحياته هتبقي اكتئاب كلها ومش هيشوف ليه نسل وهيفضل يمرض ويمووت

وجودي الاتنين بصوا لبعض سوا وارتبكوا.. واتفقوا انهم هيكملوا للاخر معاه لغاية لما يعرفوا مين قتل ابوهم ويبعدوا عنه.. ودا كان اكبر غلط منهم كلنا ماشيين لغاية دلوقتي ع العهد ومحافظين عليه وفي بينا سلااام وكمان لو طلبنا اي حاجة من عندهم بيدونا.. بس لازم يبقي في ددمم جديد وسلاله جديده عشان العهد بيتجدد والسلام بيتجدد بينا وبينهم

وانا بصيت لمرات خالي اووي وحاسس اني بسمع حدودته من حواديت الف ليله وليله.. وقولتلها ممكن توضحيلي اووي يا مرات خالي عشان انا مش فاهم اي حاجة.. وممكن تقوليلي مين الملك دا ومين الكاهن دا وعلاقتهم اي بجدودي.. انا شوفت الملك والملكه والكاهن دول ف الحلم يا مرات خالي.. فهميني عهد اي دا وفي اي انا تعبت م الموضوع دا اووي.. واختي بردوو نطقت وقالت نفس الكلام وانها حلمت بالموضوع دا بردوو.. ومرات خالي بصتلنا اووي وقالتلنا انا هحكيلكم عشان انتوا دلوقتي مطلوب منكم تنفذوا العهد وتشيلوا المسئولية وتكملوا اللي احنا بدئناه

وكملت وقالت بعد لما قالوا انهم موافقين ع كل حاجة وموافقين ينفذوا العهد.. وقربت منهم واخد صباع كل واحد منهم وشكه وخد نقطه ددمم من كل واحد منهم ع ورقه بردي ودي مكتوب عليها طلاسم العهد.. واول لما دمهم لمس الورقه لقوا الورقه بتنور وبقت كانها لسه مكتوبه دلوقتي وجديدة.. والكاهن بصلهم اوووي وقبل ما يختفي قالهم مطلوووب منكم…

استنوني ف جزء جديد ومفاجاه جديدة



الجزء الخامس

بصلهم وقالهم كدا بقاا مطلوب منكم انكم توفوا بالعهد.. وراح مطلع لكل واخد تمثال دهب فرعوني قد كف الايد كدا.. واخدوة وفرحوا اووي.. وبصلهم اووي وقالهم دي مكافئه بسيطه بس عشان واقفتوا بالعهد الملكي.. ولما تنفذوا العهد هتاخدوا م الخير دا كتيررر.. وكل لما نسلك اللي من نفس دمك ينفذ العهد هياخد م الخير دا كتير.. بس لو فكرتوا تهربوا ومتنفذوش العهد يا ويلكم م العذاب اللي هتعيشوة ومش هيبقالكم نسل ولا هتشوفوه بعنيكم .. بصوا لبعض قوووي وقالوله.. يعني انت عاوزنا نعمل اي.. بصلهم وقالهم

الكاهن الشبح: مطلوب من كل واحد فيكم انه يخلف من نفس دمه.. يعني مطلوب من كل واحد منكم يضاجع اخته اللي من نفس دمه ومن نفس الاب والام.. وانا عارف ان كل واحد منكم ليه اخت واحده بس.. ومطلوب منكم ان كل واحد يخلف من اخته والملك هيختار بنفسه الشخص اللي هيعيش ف روحه وهيبقي دايما روحه حواليه ومعاه بكل القوة الملكيه الخفيه.. والشخص دا هيبقي من سلاله حد فيكم او من سلاله سلالة اولادهم .. ولازم ولادكوا من اخواتكوا يعملوا زي ما عملتم انتوا كمان في اخواتكم.. وبناتكم تحمل من اولادكم.. وتعرفوهم انكم اخدتم العهد علي نفسكم وعلي سلالتكم وكل سلاله هتيجي منهم هتفضل ماشية ع العهد دا والروح الملكيه هتختار الشخص المنتظر ف كل زمان عشان تربط روحها بروحه واحساسها ف احاسيسه وتقدر تستخدم القوة الملكيه من خلال الشخص اللي هيبقي من نسلكم او نسل نسلكم.. والمطلوب منكم تبلغوا الرساله دي لكل نسل وتتورث عشان كل سلاتكم تفضل فاكرة العهد وماشية عليه.. واي حد من النسل هيخلف بالعهد هيبقي مصيرة الاكتئاب وعدم السعاده وعدم الراحه ولو فكر يتجوز من ددمم غير دمه.. عمره ما هيشوف ليه سلاله ولا هيبقاله نسل تاني.. ونسله هيختفي ويتقطع بعد موته… ودا هوا العهد اللي انتوا مضيتو عليه بدموكوا.. وشاورلهم بورقه البردى اللي عليها دمهم واختفي وهما بصوا لبعض اووي وبصول للتمثال الدهب اللي ف ايديهم وقاموا يجروا يجروا يجروا يجروا لغاية لما وقفو بعيييد وقعدوا ينهجو اوووي.. وقعدوا شوية لما هديوا بصوا لبعض وجدك شيخ البلد بص لجدك العمده وقاله معقول دا… لا انا مش مصدق اللي حصل دا … احنا نروح نبيع التمثالين دوول ونعيش بقااا ونشتري الارض دي كلها اللي حوالين الجبل وكل واحد مننا يبني بيت ونبقي نفحت براحتنا ونطلع باقي الدهب.. وقام جدك العمده بص لصباعه اووي وبص لجدك التاني وقاله العفريت دا مش هيسيبنا لحالنا.. احنا حطينا دمنا ع الورجه.. انا معارفش اتصرف كييف

جدي شيخ البلد: اباااي وانت عايزني يعني اسمع كلام الجن المخبل دا واروح اركب اختي وافتحها واحبلها عشان هوا يتبسط وانا اتضرب بعيااار

جدي العمده: يابو عمو مجولتش اكديه.. بس احنا نسينا نساله ع مين اللي جتل ابونا..

جدي شيخ البلد: هنبجي نساله مره تانية لما انروح ناخد دهب تاني.. دا باينه الجبل ملييان

جدي العمده: انا مش مطمن للموضوع دا يابو عمو... يالا هم بينا خلينا نروح ونبجي نشوف الحكاية دي

وروح كل واحد ع بيته.. وجدك العمده مكانش ليه غير اخت واحده بنت بس وامه .. وورث العمدية بعد ابوة ما مات

وطبعا زي ما احنا عارفين ان ابوه العمده لقوه مقتول مع شيخ البلد ف المغارة دي قدام الباب الفرعوني..

وجدك شيخ البلد بردوو مكانش ليه غير اخت واحده بنت بس وامه .. وورث شياخه البلد بعد ابوه ما مات

اول لما دخل كل واحد بيته راح ع السرير بتاعه واتغطي ونااام م الخووف وتاني يوم اتقابلوا وكل واحد سال التاني حصلك حاجة..

وقالوا لبعض لا وقعدوا يضحكوا سوا وشافوا مشتري للتمثايل الدهب وبقوا اغنيا اووي اووي واشتروا الارض اللي حوالين الجبل وبنوا بيتين لكل واحد بيت.. وطبعا البيت اللي احنا قاعدين فيه دا هوا بيت جدك العمده ابو امك ..

وبعدين جدك شيخ البلد قال انا خلاص هتجوز..

وفعلا اتجوز بنت م البلد وعمل الفرح ودخل وعدت اول ليله وتاني ليله لحد ما فات اسبوع ع جوازه..

وبعد كدا بقا كل يوم هوا ومراته خناقات وخلاص ع الفاضي والمليان وعدي شهر واتنين لغاية ٨ شهور والعيشه كل يوم ف مشاكل وخناق وكمان البنت محبلتش..

وجدك العمده حس ان الموضوع بتاع جدك شيخ البلد دا اكيد وراه العفريت دا.. وراح يزوره مرة ف البيت ويشرب معاه الشاي وكان عدا سنه ع الموضوع العفريت .. وهوا قاعد معاه ف قعده سهر راح قاله

جدي العمده: ع فكرا كل اللي بيحصلك دا بسبب العفريت انت نسيت كلامه اللي جالهولنا يومها

جدي شيخ البلد: بصله اووي كدا وسرح وحس ان كلامه دا صح.. وقاله يعني فكرك نعمل اي طيييببب

جدي العمده: هي ملهاش حل تااني.. هوا قالنا هوا عايز اي.. واديك شوفت اهاه انت اتجوزت ومش عارف تعيش يوم مبسوط وكمان مرتك محبلتش.. كل كلام العفريت طلع صووح

جدي شيخ البلد: اباااااي.. يعني فكرك لو عملنا زي ما جااالنا العفريت حياتنااا هتبجي زينه

جدي العمده: اييووة وكمااان هنبقي اغنيا

جدي شيخ البلد: طيب وهنعملها كييف دي.. دي كانت تبجي فضيحه.. وكيف هنجوول للبنته اننا عايزين نحبلهم.. وامنا كيف هتسوي لما تعرف.. دا كانت امهاتنا ضربت كل واحد فينا عيااار

جدي العمده: معرفش ياخووي.. بس مفيش غيره حل.. ولازم انفذه

احناا جطعنا العهد علي نفسينا ومضينا بدمنا يا واد عمي..

وقام جدي العمده وقال.. خليني اجووم اروح ياخوي وافكر واشوف كيف هنحلها

وجدي العمده روح البيت وقلع جلابيته وقعد ع الدكه ف وسط البيت ب اللباس الصعيدي الواسع الخفيف.. وكان شاب وزبه حلو وكبير وتخين.. وقعد ع الدكه يفكر واخته وامه نايمين وقبل الفجر بشوية اخته كانت قايمه تحلب الجاموسه وتنضف البيت ووقتها كان عندها ١٧ سنه بس حلوة وملفوفه وصدرها قدامها وجسمها اكبر من سنها..

وقامت مرات خالي مشاورة ع بنت خالتي وقالت.. كانت ف جسمها كدا

وكملت وقالت.. جدك العمده قال لاخته

جدي العمده: انتي يابت.. اومااال اماااي وينهااا

اخت جدي العمده: جامت من شوي وراحت للغيط عشان تروي الزرع جبل الشمس ما تحمي

وفضل جدك العمده يبص ع اخته وهيا بتكنس وتوطي وتحلب الجاموسه وفضل يبص عليها لغاية لما زبه قااام وبقااا باااين اووي.. واخته بتلف وشها ولقيته بيبصلها اووي وزبه قاايم بالقووي ورافع لباسه الواسع ونافخه لفوق وعين جدك كانت مركزة ع طياااز اخته.. واخته بصتله وقالتله.. مالك يا خوووي.. بتبص ع اختك يا واااد.. جوووم فززز يا جليل الحياااا

وقايمه جايه عليه تضربه بس مش بجد يعني وتقومه عشان تكمل شغل البيت.. وجنب الدكه باب بيدخل لاوضه ضيقه وفيها قشش كتير وباب تاني جوه الاوضه بيدخل ع الزريبه بتاعه البهايم

واخت جدك جاات عليه وقامت خبطاه ع زبه بايديها وهيا بتقوله.. جوووم فزززز يا وااااد وقامت شدته من ايده اووي.. ووقف وراح ماسك ايديها الاتنين بايديه ووشهم لبعض وبيزق فيها وهيا تزوء فيه وبينشفوا ع بعض زي مين اللي يوقع التاني واخته كانت صحتها حلوة.. بس هوا كان ناشف وعصب وفضل يزوء فيها وهيا ترجع بظهرها وتحاول تزوء فيه لغاية لما وقعت فوق القش وهوا اترمي عليها ووشه لوشها وصدره لازق فوق بزاز اخته وفاعصهم بصدره وزبه راشق بين وراكها وتحت شفايف كسها وداخل اووي بين وراكها بلباسه وجلبيتها وايده مكتفه ايديها لفوق ووشه ف وشها وعنيه ف عنيها.. واخته قالتله

اخت العمده: جووم يا واااد فزز.. ااي بعد يدك عن يدي.. وجعتني.. جووم يا واد بعد بتاعك عني.. دا محمبط جووي يخربيتك.. جوووم بجاااا بعد عني .. امممم بس بجاااا بعد عني .. سيبني بجااا مجدراااش.. وجدك العمده عمال يحك زبه ويدقر ف كسها وجسمه عمال يحك ف جسمها طالع نازل وبزازها عماله تتعصر تحت صدره ورايحه جايه تحت جسمه وبدئت تليين اووي وجسمهاا يسيب وبقت بتفتح وراكها شوية شوية عشان زبه يحط ف كسها اووي.. ما هيا بنت ١٧ ولسه طالعه وفايرة ومستحملتش زب كبير وتخين يدعك ف كسها السمين اللي بينزل سمنه بلدي مش ميه شهوة زي باقي الستات.. شهوتها كانت تقيله وبيضا شوية زي لبن الرجاله.. وغمضت عنيها ومحستش غير بشهوتها اللي قادت ف جسمها وجدك العمده حس بايديها سابت قاام سايب ايديها ونزل ايد وطلع زبه م البنطلوون ومد ايده تحت جلبيتها ومد صباعه للشورت الصعيدي اللي لابساه وقطعه بصباعه ودخل زبه م الخرم وبقا يدعك براس زبيه بين شفايف كسها اللي بقاا غرقااان ف السمنه البلدي اللي نازله من كسها واول لما راس زيه الناشفه خبطت ف زنبورها اللي واقف زي زب عيل مولود قامت ماسكه ومكلبشه بوابعها ف القش وهيا فاردة دراعتها شمال ويمين وبتترفع بصدرها لفوق ودماغها بتترمي لوراها وتعض ع شفايفهاااا اوووي وتزووم وتقووول

اخت جدي العمده: امممم حلوووو جوووووي.. ااممممم اااااه حلووو جوووي ااااااه حكه اوووي كداااا.. ممممم

وجدك العمده مزود الدعك اووي براس زبه ف ذنبورها ولما لاقها بتتشنج وبتجيب شهوتها خلاص راح دافس زبه ف كسها مره واحده وزبه اترشق كله ف كسها وفتحها وخد شرفها بزبه وهيا م الوجع اللي حصلها مرة واحده راحت مكلبشه فيه مره واحده وحضناه اووي وبتصوت. قااام جدك حط ايده ع بوقهاااا وكتم صوتها وبقا زي المكنه مش حاسس بنفسه ولا حاسس باي حاجة وكانه مش هوا.. حس انه حد تاني.. وسمع صووت ف ودنه بيقوله

الصوووت: انت وفي للعهد الملكي يا عمده.. وانا سوف اكافئك علي المتعه الاخوية التي جلعتني اشعر بها.. واسوف اتلذذ اكثر عندما يستقر منيك بداخلها ويكون هذا وفائك لي.. وبعد ذلك لك ان تطلب فقك وسوف تجد كل ماتريده..

وفضل يدك ف كسها وهيا تصووت بصووت مكتووم اووي من ايدة اللي كاتمه صوتها ونفسها وخانقها بايده.. ومش عارفه تلم وراكها من جسمه اللي راكب عليها وفاشخ رجليها وزبه نازل دك ف كسها وهاريه بكل عنف و****** بالقوة ومفاقش غير لما خبط زبه للاخر وراس زبه دخلت كلها جوة رحم اخته وبقا يلدق لبنه كله سخن مولع ف كسها وهيا من كتر ما هيا مش حاسه غير انها اتناكت بقت تلقائي بتقفل كسها اووي ع زب اخوهااا اووي وتشفط زبه اووي لغاية لما رحمها شفط كل اللبن اللي ف دهر اخوها ورحمها بقاا منفووخ من كتر اللبن وراس زبه قافله خرم رحمها ومش مخليه اللبن ينزل منه.. وفاق بعدها كدا وحس باللي عمله وبقاا بيبص ف عنين اخته واخته تبص ف عنيها وجوا عنيهم كلاااام بيتقااال من غير اللسان ما ينطق بيه

اخت جدك بقت بتقوله بعنيها.. ليه كدا بس.. ليه كدا تضيع شرف اختك.. ومكفاكش انك خدت شرفها بزبك.. لا وكمان نزلت كل لبنك جواها.. عارف دا معناااه اي.. اني اكييد حملت منك.. وبتغمض عنيها اوووي والدموع بتنزل من عنيها ع خدها وبتلف وشها الناحيه التانية بعيد عن وشه

وجدك كان بيقولها بعنيه.. سامحيني ياختي.. انا المفروض كنت احافظ عليكي.. واسلمك سليمه لعريسك وتفرحي زي باقي البنات وعريسك بيفتحك بزبه وتحسي زي كل البنات لما بتتجوز.. بس اخوكي حط نفسه ف ورطه وورطه ابديه.. اكيد لما هتعرفي هتسامحيني.. ومتخافيش عمري ما هسيبك وهبقي ظهرك وهحاول بكل جهدي اني اعوضك واعيشك زي باقي البنات… وبيرفع جسمه من عليها براحه وبدء يسحب زبه وراس زبه خرجت من رحمها واللبن بقا بيخرج من رحمها لجوة كسها ويلسعها مكان ما اتفتحت ومشاعرها غلبتها واول احساس تحسه وبقت توحوح برااحه.. وهوا خرج زبه من كسها وهيا قواام حطت ايديها ع كسها عشان اللبن ميخرجش وضمت وراكها ع كف ايديها وقامت وسابته وراحت تنضف نفسها وهوا اتعدل وقعد ا القش وظهره للحيطه و مذهوول ومش مصدق انه ناك اخته ونزل لبنه جواها وانها كدا اكيييد حبلت منه.. طب هيعمل مع امه اي.. طب واخته وبطنها لما تكبر.. هيعمل فيها اي… وحس انه رااح ف مصيبه.. وقاام اتعدل ودخل زبه ف اللباس الصعيدي بتاعه وخرج رااح اوضته لبس جلابيته وقعد ع السرير واخته كانت خرجت م الحمام ورايحه ناحيه اوضتها وعدت من قدام اوضه اخوها ووقفت وبصتله اووي بكل انكساار وخووف ومنطقتش بحرف واحد.. واقفه بس بتبص اوووي ومش مصدقه اللي حصل وحاسه انه حلم ومستنيه اخوها ينطق ويقولها انه محصلش وانه حلم.. بس وهيا بصاله قفلت كسها ع بعضه وضمت نفسها من تحت اووي وحست بحرقااان ولسعه شرفها اللي اتقطع بزب اخوها ولبنه اللي بيكوي الجرح والدمعه نزلت من عنيها ع خدها

وفجاه سمعوا صووت وصريخخ واحده بتصوتت اووي وجدك العمده اتنفض من ع السرير وقاام يجري وخارج من اوضته ع الشارع واخته وراه وجريوا ع البيت اللي جنبهم اللي جاي منه الصووت

وبصتلنا اووي مرات خالي وقالتلنا البيت اللي جنبنا برة داا.. ويبقي بيت شيخ البلد اللي متجوز فيه.. وكملت تاني الحكاية

وجريوا لجوة البيت ولقيو شيخ البلد ماسك مراته من شعرها وهيا ع الارض وبيجرها من شعرها ف البيت وهيا بتصررخ وتصوت وجري جدك العمده ومسكه اووي من ايده وبص ف عنيه وشافه كانه وحش مش بني ادم وعنيه بتطق شرار وحس ان كل دا بسبب الورقه اياها والعفريت.. وسلك مراته من ايديه بالعافية وقال لاخته..

جدي العمده: خديهاا يابت وروحي بيها ع الدوار بتاعنا.. وسيبيني معاااه شوي

اخت جدي العمده: حاااضر ياااخوووي.. تحبب اعملكو شاااي

جدي العمده: لا مش دلوق.. روحي بس معاها وطسيلها وشها بشوميه ميه

اخت جدي العمده خدت مرات شيخ البلد وراحت بيها ع بيتهم..

وشيخ البلد قاعد مذهوول ومش مجمع وحاسس انه كان نايم وصحي.. وقال لجدي العمده..

شيخ البلد: انا معرفش اي جرالي يا خووي.. انا كنت لسه داخل انا وهيا جوه وهنعملو سوا وفجاه محستش انا بعمل اي

جدي العمده: ياخوي كل دا واه الورقه والعفريت.. اسمع مني.. انت لازم تطلج البت دي وتعمل زي الفريت دا مجالنا

شيخ البلد: بص اووي لجدي العمده وقاله.. طب وبعد ما اركبها واحبلها.. هتتجوز كيف.. هنجيب لنفسنا العار

جدي العمده: قاله انت اركب اختك وحبلها وانا هتجوزها وكانها حبلت مني ودا يفضل بيني وبينك وبينها وبس لغاية لما نشوفو اخرتها اي ياخوي

شيخ البلد: طب وانا هعملها ازاي دي بجاااا

جدي العمده: انا هروح اشيعلها تجيلك واحكيلها ع اللي حصل وان مرتك حدانا شوي لما تهدي وهجيبهلك جاال يعني عشان تهديك شوي.. وانت بجاااا مجدامكش غير الفرصه دي عشان تنفذ العهد وحياتك تنصلح ياخوووي

وقاام جدك العمده عشان يمشي.. ورااح لغاايه بيتهم التاني ف البلد البي عايش فيه امه واخته ووقف قدام باب الدوار وخبط وفتحت اخت شيخ البلد. وقالتله

اخت شيخ البلد: اهلا يا حضرة العمده.. تعالي اتفضل

جدي العمده: يالا متشكر. بس عايزك تلبسي خلجاتك وتروحي تجعدي مع اخوكي شوي عشان متعارك هوا ومرته شوي ومرته حدانا مع اختي ف الدوار وانتي اجعدي مع اخوكي شوي وعجليه اكديه

اخت شيخ البلد: خووووي.. حاضر حااضر انا هتلافا الخلجه عليا وهكون عنده وهعجله

وسابها جدي العمده ومشي ورجع بيته دا.. ودخل وسامع صوت مرات شيخ البلد مع اخته ف الاوضه.. وطبعا اللي هيقول وامه فين من دا كله.. ارجع شوية لورا وهتلاقيها راحت من بدري تروي الزرع وبتفضل ترعي الارض والبهايم لغاية اخر النهار

المهم جدي العمده سمعت مرات شبخ البلد وهيا بتقول لاخته

مرات شيخ البلد: معارفاااش ياختي ماله.. احنا كنا كويسين وكنا لسه جايمين ندخل اوضتنا عشان نبقي سوا ف السرير.. بس فجاه لقيته اتعصب ودور فيا الضرب وعنيا وسعت و بقت حمرا وحاساها بتطق شرار وبقا يضرب فيا ولا البهيمه وقام راميني ع الارض ولف شعري ع ايده وبقا يسحبني من شعري ف البيت كله كانه ساحب وراه بهيمه.. انا لا يمكن اعيش معاه تاني انا هرجع لابووي وهوا يطلجني خلاااص مريداهووش.. وبتعيط بحرقه اوووي

وجدي العمده قعد ع نفس الدكه ف وسط الدوار ودماغه عماله تفكر ياتري هيقدر يعملها زي ما عملتها مع اختي.. وياتري هعمل اي مع اختي.. طيب انا هتجوز اخته وهيا حبله منه… طيب يبقي هوا كمان يتجوز اختي ويداري عليها قبل ما بطنها تكبر وتبان.. بس لازم هوا يركب اختك ويحبلها احسن يذلني بالموضوع داا..

وف بيت شيخ البلد.. اخته راحته لابسه جلبيتها البيتي وطيازها مدورة وبزازها قدامها مليانين وراحت ع بيت اهوها ودخلت لاقت اخوها شيخ البلد قاعد ع الكنبه ولابس بردوو لباسه الصعيدي الواسع بس وباقي جسمه عريان وطبعا كان المفروض لسه هيدخل ينيك مراته بس حصل اللي حصل.. واخته جات عليه وقعدت جنبه وقالتله

اخت شيخا لبلد: مالك ياخووي.. جرااا اييي.. مالك ضربت مرتك ليه..

راح شيخ البلد اترمي ف حضن اخته وراسه بقت ع بزازها.. ودماغه تقيله وغارزه ف لحم بزاز اخته ولف ايده ع جسم اخته وبصوابعه وكف ايده مسك لحم دراعها الملبن اووي وقعد يعيط اووي وهيا لفت دراعتها حوالين جسمه وبقت بتهديه لغاية لما هدي شوية ورفع وشه وقالها..

شيخ البلد: اني خلااص هطلجها.. اني معاوزهاااش تاااني وقااام وساب اخته ودخل الاوضه وقعد ع السرير ودماغه بتفكر ازاي ينيك اخته ويفتحها ويحبلها.. ما خلاص مبقاش في غير دا حل

واخته دخلتله وقعدت جنبه وخدت راسه تاني ع بزازها وبقت بتهديه وهوا حواطها بدراعاته وبقا يحسس بايده بشويش ع دراعتها الملفوفه ولاوب مره يحس ان زبه بيقف ع لحم اخته.. واخته لاحظ زبه اللي وقف ف اللباس بتاعه وبقا باين وهيا بصت لزبه اووي وبلعت ريقها ومبقتش عارفه تقوله اااي وحست ان اخوها مش مرتاح مع مراته ف السرير.. وقالتله

اخت شيخ البلد: هيا مرتك مش بتبسطك ياخووي يعني

شيخ البلد: لاااا دي مراا تجرف.. اني خلاص مبقتش رايدها

اخت شيخ البلد: طب ياخوي وبعد ما تطلجها.. هتسوي كييف.. انت رايد بنتا تانيه

شيخ البلد: رفع وشه ف وش اخته وايده لافه حوالين دراعتها وقالها.. اني رايد بنتا زيك انتي اكديه.. مبجتش عايز حد تاني.. بجيت بكره كل البنته.. انا رايدك انتي بس.. وهجم عليها زي المجنون ويقفش ويبوس فيها وهيا.. بسس بعد عني اكديه.. سيبني.. مالك بسس ياخوي. لا اوعي اووعي.. وفضل معاها لغاية لما اغتصبها وفتحها ونزل لبنه جواها..وسمعت نفس الصوت بيقوله.. يبدو انك الان اصبحت تعرف كل شي جيدا.. وانا سعيد لانك قمت بتنفيذ العهد.. وشيخ البلد فاق بعدها وقام بص لاخته واخته قامت تلملم نفسها وتلطم علي وشها وتقوله.. ضيعتني ياخووي.. ضيعتني وكبيت جواااي.. انا خلاص هحبل منيييك.. ليه اكديه ليه وبتصرخ ف وشه ووقعت اغم عليها.. وهوا شالها ونيمها ع السرير وهرج جري نده ع جدك العمده م الشباك وجدك العمده طلع جري وشاف جدك شيخ البلد واقف مخضوض ولباسه ليه طرطشه نقط ددمم من شرف اخته ودخل جري شاف اخت شيخ البلد مرميه ع السرير والسرير تحتها بقعة ددمم.. وجدك العمده بص لجدك شيخ البلد وقاله

جدي العمده: ااانننتتت عملت اي.. انت خلاص نفذت معاها

جدي شيخ البلد: بيقوله وهوا مذهول ومصدووم.. ايييوووه ايووة وكبت جواها كمان.. انا حبلت اختي.. وقعد وحط راسه بين ايدية..

جدي العمده: طبطب عليه وقاله.. متخافش ياخووي انا هتجوز اختك.. انا هستر عليها.. بس انت كمان تتجوز اختي وتكتب عليها وقبل دخلتك عليها انا هدخل عليها وااكب جواها..ومرديش يقوله انه فشخ كس اخته فوق القش

جدي شيخ البلد: واني موافج.. اني هروح اجعد مع ابو مرتي واطلجها واجي اطلب اختك

وقاموا سوا وشيخ البلد نزل راح لابو مراته واتفق ع الطلاق وتم الطلاق وجه بيت العمده وطلب ايد اخته من جدك العمده.. وجدك العمده فرح وقاله.. مهنلاجيش احسن منك لاختي بس اتحافظ عليها وتحطها ف عنيك

جدي شيخ البلد: متخافش ع اختك معاي.. اني هشيلها جوا حباب عيوني

وف الاوضه جوا اخت العمده سامعه كل حاجة وبتلطم ع وشها وتعيط وتقوول.. يالهووي هتفضح جداام البلد كلاتها.. ازاي اخوي هيجوزني وهوا فتحني وكب جوااي وحبلني..

وجدك شيخ البلد مشي وجدك العمده دخل الاوضه لاخته لقاها بتلطم وتعيط قااام جري عليها وحضنها اووي وهيا اترمت ف حضنه وفضلت تعيط لغاية لما هديت وقالتله

اخت جدي العمده: ازااي ياخوي توافج ع جواز.. ازاي وانت فتحتني وكبيت جوايا.. هتفضح

راح جدي العمده حضنها اووي وقالها.. متخافيش يابت اني كمان هتجوز اخته عشان ميفتحش خاشمه بكلمه وعايزك معاي نروح عنديهم عشان اطلب اخته

وراح هوا واخته لشيخ البلد ودخل سلم عليهم واخت شيخ العمده دخلت الاوضه لاخت شيخ البلد ولاقتها قاعده ع السرير ولامه رجليها ف صدرها وكامشه ف نفسها ومخضوضه.. بصتلها قووي وقالتلها مالك يابت فيكي اي..قالت اخت شيخ البلد.. مفيش.. بس الدورة جياني بطني وجعاني شوي

قامت اخت العمده قعدت جنبها وحضنتها وقالتلها.. يابت افرحي عشان اخوي جاي يخطبك من اخوكي دلوجتي وخلاص يابت دي شكلها اخر دورة هتجيكي وبعدها تحبلي.. واخت شيخ البلد بصت لاخت العمده اووي وحضنتها واتفتحت ف العياط واخت العمده هيا كمان بقت حضناها وبتعيط وكل واحده بتعيط ع شرفها اللي ضاااع من زب اخوها ورحما اللي بقاا شايل عيل من لبن اخوها اللي اتكب جواها وكل واحده متعرفش ان التانية حصلها كدا.. وبرا جدودك قاعدين مع بعض ومبسوطين اووي انهم خلاص ارتاحوا م الكابوس دا وكمان عرفوا يلموا الفضيحه ورا بعض واتفقوا ع معاد الجواز وقالوا بعد شهر يكون الينته هديوا شوي م اللي حصلهم

وجدك شيخ العمده نده ع اخته وخدها وروحوا بيتهم واول لما دخلوا اخت العمده قالت لاخوها

اخت العمده: ازااي هتجوزني ياخووي بسس.. انت فتحتني وكبيت جوااي.. هجوله اي بس لما يدخل وميلاجنيش بشرفي.. طيب اللي ف بطني هيبجي ابن مييين وانهارت وعيطت.. قاام جدك العمده حضنها قووي وقالها تعالي اجعدي جاري وهحكيلك كل حاجة بس ورحمة ابوكي ما تجولي لحد نوهائي.. وحكالها حكاية الورقه والعفريت كلها لغاية لما شيخ البلد اتجوز وحياته بقت وحشه زي العفريت ما قال وكمان طلج مرته ودخل ع اخته وكب جواها هيا كمان واكيد حبلت من اخوها زي ما انتي حبلتي مني.. وانا وهوا هنتستر عليكم..

واخت العمده بصاله وفاتحه بقها ومش مصدقه..قالها تعالي معاي اوريكي المغارة والباب.. وخدها من ايديها ورايحين للمغارة

وف بيت شيخ البلد: دخل شيخ البلد الاوضه ع اخته وقالها العمده هيتجوزك.. وهيا بصاله وكاشه ف نفسها وخايفه منه.. وقالتله.. ازاازي ازاااي انت خلاص خدت شرفي وكبيت جواي.. انا اكيد حبلت منك.. وقالها بردودد ع حكاية العفريت والورقه وهيا مش مصدقه وخدها يوريها المغارة

وكل واحد داخل وواخد اخته تحت باطه وهيا مرميه ف حضنه وخايفه.. وبصوا وشافوا بعض كلهم جوا وبقوا يبصوا لبعض اووي كلهم وكل واحده بتبص للتانية وعايزة تقولها هوا انتي كمان حصلك زي ما حصلي.. وهنا العمده وشيخ البلد قرروا يتكلموا ويقولوا لاخواتهم كل حاجة قدام باب المغارة وفجاه كلهم سمعوا صوووت بيقولهم

الكاهن الشبح: انا الان اصبحت اكثر سعاده بتنفيذكم للعهد وبصراحتكم مع اخواتكم..واصبحت اكثر سعاده وكل واحده من اخواتكم اصبح بداخل رحمها *** من دمها..وفجاه حست كل واحده منهم بتقريص ف بطنها زي المغص وحطوا ايديهم ع سوتهم ووقعوا مغم عليهم وكل واحد شال اخته وروح ع البيت نيمها ف سريرها لغاية تاني يوووم

وصحي العمده تاني يوم الصبح قاام راح الغيط ورجع اخر اليوم استحمي واخته بتطبخ ومفيش بينهم اي كلام نهائي.. لغاية لما اخت العمده بدئت تهدي وترجع تكلمه وهوا بيكلمها وبدىوا يرجعوا يهزوا زي الاول وكان كل شي خلاص بقا ع المكشوف خلاص..

وبعد الغدا اخت العمده قالتله انا عايزة اروح المغارة تاني.. واخدها وراح وفضلوا يبصوا للباب وفرحانين بالكنز اللي وراه وطبعا العفريت لعب ف دماغهم والعمده محسش بنفسه غير وهوا عمال ينيك ف اخته قدام الباب بس المره دي اخته كانت سيباه وكمان بتستمع ومبسوطه وكب تاني جواها وهيا بقت بتقفل رجليها ع ظهره اووي وكسها بيشفط كل نقطه لبن جواه.. وخلصوا وقاموا لبسوا هدومهم من غير اي تعليق ودخلوا بيتهم تاني وكل وراحد راح اوضته

وف بيت شيخ البلد.. دخل الاوضه ع اخته وكانت صحيت ومش مصدقه اللي شافته وقعدت تتكلم مع اخوها ف الحكاية دي لغاية لما محسوش هما كمان بنفسهم وبقا شيخ البلد نازل رزع ف كس اخته بزبه والمره دي برضاها وسيباله نفسها وكب جواها وهيا لبست لباسها ع لبنه ف كسها وهوا لبس وسابها وخرج راح اوضته

وعدي الشهر ع كدا وجه وقت الفرح وكل واحد خد عروسته ع بيته اللي هوا البيت دا والبيت اللي جنبنا وام كل واحد منهم عايشه ف الدوار التاني بتاعهم ف البلد

وكل واحد دخل بعروسته بيته وكل واحد قعد مراته واتكلموا سوا وكل واحد اتفق انه مش هينام مع مراته ولا هيكب فيها غير لما تخلف اللي ف بطنها

قامت اخت العمده قالت لجوزها شيخ البلد: اني عاوزة اروح دلوكتي ابات مع اهوي واجيك الصبح وهبعتلك اختك اتبات معاك..

وفضلوا كدا كل يوم.. كل واحده تبات ف حضن اخوها وينيك فيها للصبح وتقوم تروح ع بيت جوزها.. وعدت الايام والشهور وكل واحده بقت بطنها قدامها اووي م الحمل وجه وقت الولاده

وكانت اخت العمده حامل قبل اخت شيخ البلد بشهرين وولدت قبلها بشهرين ورجعت لبيت جوزها بيت شيخ البلد وبقت اخت شيخ البلد اللي هيا مرات العمده تروح تخدم مرات اخوها بعد لما ولدت ف بيته وولدت ولد.. والولد دا هوا يبقي خالك اللي اتوفي

وجدك العمده كان بيروح يزور اخته ف بيت جوزها وابنها المولود نايم جنبها وبقاا بيقعد ع السرير جنبها ويبصلها ويبص لابنه وبقاا هوا وهيا مبسوطين اووي.. وشيخ البلد واخته اللي هيا مرات جدك العمده بقت تسيبهم سوا وتاخد اخوها شيخ البلد الاوضه التانية وينزل دك ف كسها وجدك العمده واخته قاعدين ف الاوضه وسامعين صوتهم م الاوضه التانية وبيضحكوا وعدت الايام ع كدا وجه وقت ولاده اخت شيخ البلد اللي هيا مرات جدك العمده.. وولدت هيا كمان ولد.. والولد دا هوا اللي يبقي ابوك دا

وشاورت بصباعها ع ابويا وانا واختي وبنت خالتي بصيناله اووي وبصينا لمرات خالي وكلنا مصدومين وحاسيين اننا ف عالم تاني ومش مستوعبين الكلام

وكملت مرات خالي بقيت كلامها وقالت جدودك قعدوا بعد ما كل واخده ولدت وجابت واد..

جدك العمده: وبعدين ياخووي دا كل بنته جابت واااد.. احنا هنسوي كييف دلوك

جدك شيخ البلد: هنسوي اللي سويناه تاني ياخووي ونحبلهم تاني

جدك العمده: خلاص ياخوي.. لما البنته يشدوا حيلهم تبجي اهتي تاحي تبات معايا واني هبعتلك اختك اتبات معاك ونحبلهم تاني

وعدت الايام والشهور ع كدا.. وكل واحد جوة البيت عاييش مع اخته كانها مراته بظبط وبرا البيت كل واحد ملتزم.. وفعلا كل واحده حبلت تاني من اخوها

واخت جدك العمده بعد ما جابت خالك ولدت امك…

واخت جدك شيخ البلد بعد ما جابت ابوك ولدتني انا

وكل واحد بعد ما شاف عياله من اخته حب اخته اووي وقرروا يجيبوا عيال تاني وتاني

وفعلا جدك العمده بعدها ناك اخته وخلف منها خالتك دي.. وبعدها خلف منها خالتك التانية

بصتلها اووي وقولت لمرات خالتي.. خالتي التانيه.. انا عندي خاله تاني.. هي فيين دي انا عمري ما شوفتها ولا سمعت عنها ابدا..

مرات خالي قالتلي اصبر وسيبني اكمل وهتعرف كل حاجة.. وكملت كلام وقالت

طبعا بعد ما جدك شيخ البلد حبل اخته وولدت ابوك وبعدها ولدتني انا وحب يحبلها تاني ولكن تعبت اووي اووي وراح بيها لدكتور كبير ف المركز وجالها انتي لازم تشيلي الرحم ومعادتش ينفع تحبلي تاني.. وفعلا عملت العمليه وشالت الرحم ومبقاش عندها غير ابوك دا وانا بس

وجدك شيخ البلد حبل اخته زي ما حولتلك جبل سابج واخته ولدت امك وبعدها حبلها تاني وولدت خالتك زي ما جولتلك وبعدها حبلت تاني وجابت بت تاني

وعدت الايام والعيال كبرت وجدودك بقاا ياخدو العيال ويودوهم يلعبوا سوا كلاتهم ف المغارة جداام باب المجبره الفارعونيه..

وخالك كبر وبجااا شاب بصحته وامك كبرت وجسمها اتدور

وابوك كبر وبجاا شااب واني كبرت وجسمي اتدور

وجدودك جعدوا مع بعض ومراتاتهم معاهم اللي هيا اخواتهم وجالوا لازم العيال يعملوا اللي عملنا ويكملوا اللي كملنا.. وقعدوا يفكروا وقرروا ان كل واحد يخلي ابنه وبنته يناموا سوا ف اوضه واحده.. ويحاول كل واحد مع ابنه انه يخليه وقت النوم ينام براحته وكل واحده تخلي بنتها تنام بقميص مفيش تحت منه اي حاجة.. عشان العيال يهيجوا ع بعض من بدري وكل اخ يركب اخته ويبقي الموضوع سهل من اوله

وفعلا جدك العمده بجاا بيخلي خالك ينام جار امك ع سرير واحد وخالتك دي وخالتك التانية ع السرير اللي جارهم

وكمان جدك شيخ البلد كان بيخلي ابوك دا ينام جاري ع نفس السرير

وكنا وجتها مبنفكرش ف حاجة وكنا اخوات عادي وننام ونجووم عادي

وجدك العمده وجدك شيخ البلد احتاروا يعملوا اي عشان كل واحد يحبل اخته وقرروا يروحوا للمغارة ويسالوا العفريت.. ودخلوا وقعدوا يتكلموا قدام الباب بصوت عالي عشان العفريت يجولهم يعملوا اي.. ولكن فحاه كل واحد لجي جدام رجله جزازه صغيرة قد الصباع وجوازها شوية سائل لونه احمر شوية وسمعوا صووت بيقولهم دي تفضوهااا ليهم ف الاكل وكل اخ واخت ياكلوا م نفس الطبق ومحدش غيرهم بس ياكل منه والقوة الملكيه الخفيه هيا اللي هتحركم وتخليهم يقوموا بالمطلوووب

وفعلا كل واحد خ الازازة وجري ع البيت وقال لمراته ع اللي حصل واداها الازازه وقالها تحطها ف الاكل وتحط الاكل ف طبق واحد وتخلي الواد والبت بس هما اللي

ياكلو من نفس الاكل ومن نفس الطبق

وفعلا اخت جدك العمده عملت الاكل وقبل ما تحط الاكل قامت بعتت خالاتك الاتنين لبيت جدتهم وقالتلهم خليكوا معاها واحنا هنجيلكم بالليل.. وخلصت الاكل وحطت الاول الكبق دا وفيه لحمه ببصل وطبعا غرفانين ف السائل اللي كان الازازه.. وقامت اخت جدك العمده مرات شيخ البلد ندهت علي خالك وامك وطبعا هما ولادها من اخوها العمده وقالتلهم..يالا يا ولاد عملتلكم اكل بتحبوة.. كلو دا عقبال ما الطبيخ يستوي.. وقعد خالك وامك ع الطبق وفضلوا ياكلو لغاية لما مسحوا الطبق مسح

وبعدها حسوا ان جسمهم سخن وبجوا بيعرقوا جووي جووي .. وقاموا دخلوا اوضتهم وقالوا لامهم احنا هنام شوي ياماااي

ودخل خالك وامك الاوضه وخالك نام ع سرير ع جنبه الشمال وامك نايمه قدامه ع حنبها الشمال ومدياله ظهرها.. وزب خالك بقاا واقف ومنفووخ ومحمبط اووي اووي ونايمه قدامه اخته اللي هيا امك وكسها قايد ناار وحاطه ايديها اليمين بين وراكها وعماله تدعك بالقوي ف كسها ومش قادره وبقت تدعك اووي ف زنبورها وقامت ضمت وراكها اووي ع ايديها اللي بتلعب ف كسها وتلقائي رجعت بطيزها لورا م الهيجان وزب خالك رشق بين طيازها وراسه بقت ع خرم طيزها ومفيش حاجة حيشاه غير لباسه الصعيدي الواسع وجلبيتها الخفيفه اووي.. وامك اول لما حست بزب خالك فيها من ورا قامت قمطط بطيزها اووي ع زب خالك م الهييجان وطلعت منها اااه وخالك مامك وحسوش بنفسهم غير وزبه بيقطع شرفها وبيفحت ف كسها وهيا سيباله نفسها وفاشخه رجلها بالقوى وكسها بالع زب خالك وصوت طرقعت لحمهم باينه اووي وجدك شيخ البلد ومراته اخت جدك العمده واقفين ورا الباب وسامعين.. راح جدك شيخ البلد قال لمراته

جدي شيخ البلد: انا كدا نفذت وعدي.. انا هروح ع بيت اخوكي واشوف اخوكي هوا كمان نفذ العهد وخلي عيالي ينطوا ع بعض ولا اي.. وهبعته علي هنا عشان لازم يقول للعيال كل حاجة ويعرفهم انه ابوهم الحقيقي وانه عمل ف اخته زي ما العيال عملوا لبعض عشان ميخافوش بعد اللي عملوه دا ويعرفوا بالعهد هما كمان

وخرج جري ع بيت العمده ودخلت وشاف اخته وجوزها العمده واقفين وبيتسنطوا ع ابوك وهوا راكب عليا وزبه نازل دك ف كسي وطبعا بعد ما كسي اتفتح خلاص

وقام قال اجري ع البيت يالا هتلاقي عيالك هاريين بعض وكله بقااا تمااام

وجدك العمده رااح ع بيت شيخ البلد وبقاا واقف هوا واخته بيتنسطوا علي علي خالك وهوا نازل دك بزبه ف كس امك لغاية لما كب فيها وهيا اول لما حست بلبنه بيملاها.. النار قادت جواها اكتر وهوا زبه لسه واقف محمبط وقاام كمل دك تاني ف كسها وهيا فشخاله نفسها ومسلماله خاللص

وجدك شيخ البلد رااح ع بيت العمده وبقا هوا واخته واقفين بيتسنطوا ع ابوك وهوا نازل دك بزبه ف كسي لغاية لما كبهم جوايا.. وحسيت اني مولعه اكتر وهوا فضل يدك فيا اكتر

وفضل كل واحد بيفشخ ف كس اخته وقعدوا ع كدا اكتر من ساعتين لغاية لما اتصفوا خالص وكل واحد خلي كس اخته متعبي لبن للاخر وغرقااان.. وخسوا بنفسهم فجاه وقاام كل واحد يبص لاخته واخته تبصله وبيقولوا لبعض

امي بتقول لخالي.. يالهووي يالهووي يالهووي.. فضحتني ياخووي يالهووي حبلتني يالهوووي.. وهوا باصثلها ووشه اصفر واتخض وسمعوا صوت باب الاوضه بيخبط وسمعوا صوت خالك بيقولهم ياولاد تعالوا عايزكو ف كلمتين..وامك ردك علي خالك.. حاضر يا خااال جايين اهوو

وخرج خالك وامك م الاوضه وريحتهم كلها لبن وباينه اووي وقعدوا ع الكنبه جنب بعض وف وشهم جدك العمده واخته جنبه.. وبصلهم اووي وشايف عليهم الانبساط والخوف والارهاق ف نفس الوقت.. وقالهم

جدي العمده: بصوا ياولاد انتوا دلوك اكبرتوا خلااص وصار لازم تعرفوا كل حاجة بصراحه.. واول هاام انا وامكووو عارفين كل اللي صار معاكم دلوك جوه ف الاوضه وتاني هااام انا ابقي ابوكوا الحقيقي انتوا الاتنين واختي دي هيا امكوا.. انا عملت مع اختي وكبيت جواها وحبلتها زي ما انت عملت فاختك دلوك وكبيت جواها.. وكمان امك ولدتك وعملت معاها تاني وكبيت فيها وحبلتها ف اختك دي.. وانت واختك عملتوا نفس اللي انا عملتوا مع امكوا اللي هيا اختي.. وعلشان تبجوا مطمنين كامان.. وقبل ما تسالوا طب وازاي امكوا اتجوزت ع اكديه.. اخب اجولكوا ان شيخ البلد هوا كمان عمل اكديه مع اخته وحبلها وجاب منها الواد والبت.. وكمان الواد والبت دلوك ركبوا بعض زيكم والواد كب جوة اخته زي ما انت كبيت جوه اختك وانا اتفجت انا وشيخ البلد ان كل واحد يستر اخت التاني ويفضل كل واحد مننا يركب اخته ويكب جواها ويحبلها.. وانتوا دلوك بجيتوا جزء م العهد وعشان كدا انا هاخدكم انا وامكوا ونروح ع مكان لازم اتشوفوه وتعرفوا كل دا صار ليييه.. وقااام جدك العمده قاال لخالك وامك ع حكاية الورقه والعفريت كلها من اولها لغاية اللحظه اللي قاعد بيتكلم فيها معاهم دي وهما بصينله ومتنحين

وقاموا مشيو ودخلو المغارة والعمده حاطط ايدة ع كتف اخته وواخدها ف حضنه وماشيين وكمان خالك حاطط ايده ع كتف امك وواخدها ف حضنه وداخلين المغارة وشافوا الباب ووقفوا قدامه ومبقوش مصدقين وبصوا

كل دا وانا ببص لمرات خالي وفاتح عيني ع الاخر ومذهوول ومش مصدق ولا كلمه ولقيت مرات خالي قالتلي

لقيو شيخ البلد داخل هوا واخته وابوك وانا واتقابلنا كلنا ف المغارة قدام الباب وبقينا واقفين كلنا مش مصدقين خالص وفجاه انا وامك حسينا بمغص اووي ف بطننا ووقعنا اغم علينا

قام خالك شايلك امك ورايح بيها ع بيت ابوه العمده واخت العمده راحت معاهم

وكمان ابوك شالني وراح بيا ع بيت جدك شيخ البلد واخت شيخ البلد راحت معاه وكل واحد بيت ف بيته مع اخته وعياله من اخته لغاية تاني يوم كل واحد قاام رجع لبيته وحياته الطبيعيه وانا وامك بقينا حاسين بالحمل وهوا بيكبر جوا رحمنا ولقينا جدودك جمعونا كلاتنا وجالولنا

لازم كل واحد ياخد اخت التاني

يعني خالك اتجوزني.. واخويا اتجوز امك

وبقينا مستمرين زي اهلنا وكل واحده مسلمه نفسها لاخوها لغاية لما امك حبلت فيك من اخوها اللي هوا المفروض خالك بس انت دلوقتي عرفت انه ابوك الحقيقي وانت من صلبه.. وخلاص امك بطنها بقت قدامها وعلي وش ولاده وهتولدك.. وفعلا ولدتك وفضلت تعبانه شوية بعد الولاده.. لغاية لما انت كبرت شوية وبقيت كام شهر.. راح خالك ناطط تاني علي امك وكابب جواها وحبلها تاني.. والمره دي حبلت ف اختك دي.. وشاورت مرات خالي بصباعها ع اختي

وبعدين لما امك ولدت اختك واختك كبرت كدا وبقا عندها يجي سنه وانت يجي سنتين كدا

وبعدين خالك بدء يبص لخالتك دي وشاورت مرات خالي ع خالتي وهيا قاعده قدامنا وكملت وقالت اصل خالتك دي كبرت قووي وسنها كان لسه صغير واللي يشوفها يقول دي مرا مش بنت لسه سنها صغير.. بس هيا كانت يجي ١٦ سنه كدا.. وراح خالك قال لابوة العمده انه نفسه يركب اخته التانيه ويكب فيها هيا كمان.. وبالفعل جدك العمده قاله خش علي اختك يالا وسابه يدخل عليها وهيا نايمه يرفع هدومها ويفشخ وراكها براحه وراح كابس زبه كله فيها وهيا صحيت وصوتت م الوجع وهوا فضل يدك ف كسها لغاية لما دلقهم جواها هيا كمان وقامت بعدها تلطم وتصوت ع وشها ولقيت جدك العمده واخته داخلين الاوضه عليها وهيا بتلم وراكها ع بعض وبتداري نفسها.. راحووا قايلنلها ع كل حاجة وعرفوها كمان علاقة اخوها واختها وان اختها حبلت وولدتك انت واختك من اخوها اللي هوا المرحوم خالك.. وخالتك كام شهر وبطنها كبرت وقاام ابووك خدها بره البلد وقعدها ف شقه وقال طبعا لاهل البلد انها اتجوزت برا البلد قاعده مع جوزها وبقوا كلهم يروحوا وييجوا عليها لغاية لما ولدت بنت خالتك دي.. وشاورت بصباعها ع بنت خالتي.. وكملت وقالت لما بنت خالتك كبرت شوية جات تاني هنا وعاشت مع خالك ومعايا هنا شوية ف البيت دااا وبعدها بشوية لجيت خالص عينه رايحه لاخته الصغيرة خالتك.. وتقصد خالتي اللي معرفش عنها حاجة.. وكملت وقالت.. خالك ف يووم جاب اخته دي وكانت يادوب بنت ١٣ سنه ولسه دورتها جيالها اول مره.. واستني عليها لما دورتها راحت وقاام عليها ف الاوضه وهيا نايمه وفتحها طبعا وكبهم جواها وهيا صرخت وقومت داخله عليها وخدتها فحضني وكانت لسه صغيرة وخايفه.. وهديتها وفهمتها بالراحه ع كل حاجة وعرفتها ان اختها الكبيرة اللي هيا امك حبلت وولدت من اخوها واختها التانية اللي هيا خالتك دي حبلت بردوو وولدت بنت خالتك دي من اخوها وكمان هيا هتحبل وتولد من اخوها وكل دا بسبب العهد وفهمتها كل حاجة وخدتها للمغارة ووريتها البوابه وخالتك جالها نفس المغص اللي بيجي لكل واحده مننا لما بنيجي هنا ولبن اخواتنا مالي رحمنا.. ورفتها وسندتها لغايه البيت عندي وفضلت جنبها.. وخالك بقا كل يووم ينيك واحده من اخواته بس مبقاش يكب جواهم وقال كدا حلوو لغاية كدا بس كان بيحب ينيك اخواته اووي وكان بيعدل بينهم ف النيك.. بس خالتك الصغيرة مكانتش مستحمله كل يووم نيك ولا مستحمله يكب كل يوم جواها .. ومعداش الشهر ولقيناها حبلت وبطنها يوم ورا يووم بتكبر وبقيت قاعده جوة البيت هنا لغاية لما تولد وكانت طوول حملها تعبانه اووي.. مهو لسه الرحم بتاعها صغير ومكانش لسه جسمها يستحمل حبل.. لغاية لما جاات تولد.. وولدت خالتك الصغيرة بس ماتت يووم الولاده.. وخالتك جابت بنت والبنت دي تبقي هيا بنت خالك دي.. وشاورت بصباعها ع بنت خالي.. وكملت وقالت.. وانا وابوك عملنا مع بعض كتير وكب جوايا اكتر بس محصلش حمل نهائي.. وروحنا لدكتور كبير ف المركز وكشف علينا وخلانا عملنا تحاليل وطلع ان عندي عيب كبير ف الرحم يمنع اني احبل اصلا وكمان ابوك حيواناته بتنزل ميته ولا يمكن تحبل اي مرا منه ابدا.. وطبعا انا وابوك ولادك جدك شيخ البلد زي ما انت عارف.. وكانت العقاب بتاع جدك شيخ البلد لما معملش بالعهد م الاول واتجوز الاولانيه وحياته باظت وبعد كدا لما جدك صلح غلطته ونام مع اخته وحبلها واخته جابت ابوك وبعدها جابوني.. ومخلفوش تاني.. وكان عقابه ان ولاده ميخلفوش ونسله يقف لغاية عندي انا وابوك

وبعد لما خالتك الصغيرة اتوفت.. قام خالك اخد بنته من اخته الصغيرة وخلاني اربيها ع اساس انها بنتي انا منه.. وحصل لغاية لما انتوا كبرتوا كلكو.. لكن دي مش بنت خالك ولا خالك يبقي خالك .. دي اختك من نفس صلب خالك. يووه قصدي ابوك.. وبنت خالتك دي اختك هيا كمان من نفس صلبه من اخته دي.. وانت واختك من نفس الاب والام يعني خالك.. يووة قصدي ابوك اللي انت فاكرة طوول عمرك انه خالك نااك امك وحبلها فيك وفي اختك.. يعني دلوقتي انت واختك من ددمم واحد ولازم انت واختك تكملوا العهد يعني تركب اختك وتفتحها وتنيكها وتكب جواها وتحبلها.. ولو حبيت تركب بعد كدا اي واحده من اخواتك التانيين اللي هما المفروض اختك من ابوك وخالتك وانت فاكرها طوول عمرك بنت خالك اواختك التانية من ابوك وخالتك اللي انت فاكرها طوول عمرك بنت خالتك.. وتكب فيها وتحبلها.. مفيش اي مشكله.. بس اهم حاجة دلوقتي لازم لازم لازم انت واختك من امك تكملوا العهد والنسل والا حياتكم هتتقلب ومش هتعيشوا يوم حلو وحياتكم هتبقي سودا

وقامت مرا ت خالي اللي كنت فاكرة خالي وهوا طلع ابويا بصت لامي وخالتي ولابويا اللي كنت فاكرة طول عمري ابويا وطلع بيربيني بس وبصت للبنات اووي وقالت انا دلوقتي قولت اللي انتوا طوول عمركم مش قادرين تقولوه.. وسيبتو بلدكم واخدتوا عيالكم وهربتوا منه وفكرتوا تعيشو بعييد وقولتوا مش هنعمل زي ما ابونا عمل واحنا عملنا ف اخواتنا.. وفكرتوا تعيشوو بعييد.. بس اللي متعرفوهوش ان العهد بيتجدد مع النسل.. ياريت ترجعوا لعقلكوا وتخلوهم يكملوا اللي بدء من زمان ومحدش عارف هينتهي كييف..

روحت انا واقف وباصصلهم كلهم اووي ومبرق ومش قادر استوعب كل الكلام اللي نزل ع ودني دا زي الرصاص والدموع نازله من عيني ع وشي وقمت واخد مفاتيح العربيه بتاعه دودوي وجاري من قدامهم وكلهم بيجروا ورايا واختي وبنت خالتي وبنت خالي حاضنين بعض ومفتوحين ف العياط وطبعا هما اخوات من نفس الاب ما كل حاجة وضحت خلاص

وجريت بسرعه ركبت العربيه زي المجنون وسوقت بكل جنااان ومبقتش شايف قدامي ولا شايف انا ازاي سايق العربيه وبجري بكل جنننااااااان لغااايه لمااااااا

استنوني ف جزء جديد ومغامرة جديده هتعجبكم



الجزء السادس





فضلت سايق العربيه بجنون وكل الكلام اللي سمعته بيلف ف دماغي والدموع نازله من عيني ع وشي زي المطر ومش عارف انا بجري ع سرعة كااام وطبعا كلهم مش مبطلين رن علي تليفوني وانا مبردتش لغاية لما لقتني بمسك التليفون وبكسر فيه اووي ف دريكسيون العربية وبصرخ بحرقه وبقووول.. سيبوني بقااا سيبوني بقااا كفايه كدا كفاااية.. لغاية لما لقيتني وصلت نااحيه شقة دودي اللي متجوزفيها مي قمت ركنت العربيه وقفلتها واخدت المفاتيح عشان اطلع اديهاله وامشي تاني ومش عارف انا راايح فيين وكنت مقرر اني مش هرجع بيتنا تاني وطلعت رنيت الجرس وفتحلي الشقه.. ودخلت وطبعا باين عليا اني معيط فشششخ ومنهار وحالتي النفسية مدمرة.. ودخلت ودودي بصلي اووي هوا ومي وفوفوكانت قاعده عندهم.. ودودي جري عليا اووي بلهفه وحط ايده الاتنين ع خدودي وبيمسحلي دموعي وبيقولي.. مالك يا روحي.. مالك فيك اي.. روحت منزل ايديه من علي وشي وحاططله المفاتيح ف ايده وقولتله

انا: المفاتيح اهيه وعربيتك تحت والفلوس زي ماهيا ف تابلوة العربيه مش ناقصين جنيه.. وعايزك تخلي بالك من مراتك وتحطها ف عنيك ومتخليش حد يضايقها.. ولو كنت زعلت حد منكم ف يوم م الايام ياريت يسامحني وانا خلاص همشي ومش راجع تاني ومش هتشوفو وشي تاني

وطبعا دودي اتصدم ومسك ف ايدي اووي وقالي

دودي: اي بس مالك رايح فين.. طيب حصل اي.. طب فهمني بس متسبنيش عشان خاطري انا بحس بالامان وانت جنبي.. متسيبنيش عشان خاطري.. وبقا بيعيط اووي وماسك ايدي

روحت زقيته اووي ووقع ع الارض وقولتله

انا: سيبوني بقاااا انا خلااص مش عايز حاجة تاني كفاية كفاية كفاية.. وانهارت ف العياط وسندت بظهري ع الحيطه جنب الباب.. ولقيت دودي جاي ع ايدة ورجله ومسك ف رجلي زي العيل الصغير اللي ماسك ف رجل ابوة.. وبيعيط اووي وبيقولي

دودي: عشان خاطري ابوس رجلك متسبنيش متسبنيش.. وبقا ماسك ف رجلي وبيبوس جزمتي وحاضن رجلي وماسك ف رجلي اوووي

وكل دا فوفو ومي باصين لدودي اووي ع اللي بيعمله.. وبيعوجوا ف بوقهم وبيبصوا لبعض.. راحت فوفو بصت لمي وقالت

فوفو: مهو ميقدرش يبعد عن مكانه ابدا.. وتقصد انه موطي ع رجلي وبيبوس جزمتي

ومي ردت عليها وقالتلها

مي: متخافيش بكرا يلاقي مكان تاني ويقعد فيه مهو عارف مكانه كويس فين

محستش بنفسي غير وانا بزوء دودي بعيد عن رجلي ودخلت ناحيه فوفو.. وفوفو لقتني جاي نحيتها وقامت وقفت وقومت رزعتها قلم بكل قوتي وغيظي.. وخدت القلم ومن قوته وقعت ع الارض وبوقها تقريبا اتفتح من جوة وبقا كله ددمم

وقربت من مي ولاول مره امد ايدي عليها ورزعتها هيا كمان قلم بكل قوتي وترمت ع الارض وبوقها كله ددمم زي فوفو.. وروحت مادد ايدي لدودي مقومه وقايله

انا: دودي انا تعبااان اووي ونفسيتي وحشه سيبني امشي انا مش عايز حاجة تاني من حد.. انا خلاص مش هرجع بيتنا ولا هقعد هنا تاني انا همشي هغور هسافر ف اي داهيه.. لقيت دودي مسكني اووي اووي.. وقالي

دودي: طب اسمعني عشان خاطري.. وحط المفاتيح بتاعه العربيه تاني ف ايدي وقالي.. خلي العربيه معاك.. والفلوس اللي فيها خدها دي فلوسك.. وعشان خاطري متسبنيش.. وروح الشاليه بتاعنا ف شرم اقعد هناك براحتك واوعدك محدش هيتصل بيك ولا يكلمك خاالص ولما تحس انك كويس ابقي انت كلمنا.. بس متبعدش عشان خاطري..

ورحت انا مطلع تليفوني اللي بقااا متسكر ومبقاش نافع تاني ورميته ع الارض وهوا شافه وسابني وجري ورجع تاني ومعاه مفتاح وموبايل جديد بالكرتونه وقالي امسك دا مفتاح الشاليه وقالي ع مكانه ودا موبايل جديد جيبهولك مخصوص واحسن واحدث من بتاعي كمان كنت ناوي اديهولك لما اشوفك.. ووطي ع الموبايل البايظ واخد من الشريحه وادهاني مع المفاتيح والموبايل الجديد.. وقالي روح اقعد هناك لغاية لما تهدي وانا مش هضايقك تاني لغاية لما تهدي

وسيبتهم والمفاتيح وكرتونه الموبايل الجديد والشريحه ف ايدي ونزلت ع سلم وركبت العربيه وقعدت شوية جواها وانا مش عارف انا نايم ولا صاحي ولا عارف اعمل اي.. ولقيتني بسوق العربيه وماااشي لغاية لما لقيتني ع طريق شرررم وحسيت ان العربيه بتشطب بنزين.. وفوقت كدا لقيت بنزينه وجنبها كافيه كبير زي اون ذا رن.. ودخلت بالعربيه ركنتها وفوبت بنزين وغيرت زيت وطبعا دفعت م الفلوس اللي ف الطابلوه..ودخلت العربية المغسله وقعدت ف الكافيه وطلبت قهوة دبل وقاعد ع الترابيزة والقهوة نزلتلي وانا قاعد باصص قدامي وسرحااااان ف كل اللي حصلي.. والترابيزة اللي قدامي قاعد عليها شااب وبنت بيشربوا حاجة.. وانا باصص عليهم اووي بس مش مركز معاهم اصلا انا سرحااااان.. وهيا كل شوية نبص عليا وتبص تاني قدامها للشاب.. والشاب اللي معاها اخد باله.. وقالها هوا بيعاكسك.. قالتله لا بس بيبص اووي.. ولقيت الشاب جاي عليا والبنت جاية تجري وراه.. ولقيت الشاب بيقولي

الشاب: انت يا عم الامور.. مالك.. بتبص ليه كدا.. هو انا مش مالي عينك ولا اي.. والبنت ماسكه ف دراعه اووي وتقوله خلاص خلاص محصلش حاجة اصلا.. يالا مش عاوزين مشاكل بقاا

وانا فوقت من سرحاني وبصتلهم اووي من غير ما انطق ولا كلمه وطلعت من جيبي ١٠٠ جنيه ورميتها جنب القهوة اللي مشربتش منها بوء واحد ومشيت زي اللي تايه وروحت ناحيه عربيتي وركبتها وسوقت ومش عارف انا ماشي ازاي.. لغاية لما لقتني وصلت للعنوان اللي قالهولي دودي.. قدام شاليه ع البحر وقدامه جنينه خاصه بيه وحاجة فخمه اووي.. قومت ركنت العربيه ونزلت فتحت الباب بالمفتاح اللي ادهاولي دودي والباب اتفتح ودخلت لقيت ريسبشن شيك وباب ع اليمين وباب شمال.. قومت ناحيه الباب اليمين وفتحت لقيت سرير كبير قدامي روحت ناحيه السرير واترميت عليه ومن كتر اللي حصلس وكمان السواقه لقيتني روحت ف نوووووم عمييييق اوووي اووووي.. وف عز نومي حلمت اني ماشي ف نفق ضلمه وفجاه لقيتني قدام باب المقبرة الفرعونيه.. ولقيت الباب بيتفتح وشوفت قدامي الملك الفرعوني واخته الملكه وشايله ع ايديها الطفل الصغير اللي جابته من اخوها الملك.. وبصولي اووي.. والملك قالي.. اهلا وسهلا بالمختار.. بصيتله اووي وقولتله مختار اي بس انت عايز مني اي مش كفاية دمرتني ودمرت حياتي.. لقيت الملك بيقولي.. العهد الملكي مفيهوش رجوع.. ومقابل ذلك سوف تحصل علي كل الكنوز وبيشاور بايده ع باقي المقبرة وببص ع المقبرة ولقيتها كلها تماثيل دهب وسلاسل دهب وصناديق مليانه دهب وعيني مش جايبة اخرها ولا اخر الكنوز.. قولتله انا مش عايز حاجة.. بس سيبني لحياتي.. قالي هيا دي حياتك وانت سوف تصبح المختار.. انا اختارتك انت من كل النسل.. اختارت روحي تسكن روحك وانقل قواي الملكيه ف جسمك.. انت ولي عهد هذا الزمان.. نفذ العهد يا سمو ولي العهد ولقيتني بخرج م المقبرة وكان حد بيشدني لبرة والباب بيتقفل وبقيت ف المغارة الضلمه.. وسمعت صووت اختي بتعيط وخايفه وبتقولي.. انت فيين.. انا خايفه تعالي.. وصحيت م النوم مفزوع وبصيت يمين وشمال ولقيتني ع سرير.. قومت نمت تااني ومحستش بحاجة لغاية تاني يوم المغرب.. وصحيت عندي صدااااع هيفرتك دماغي.. قومت ادور ع اي مسكن بس ملقتش.. قومت لقيت تليفون جنب السرير.. ورفعته ولقيت حد بيقولي.. اي خدمه يافندم.. قولتله.. اااه ياريت مسكن قوووي انا مصدع جدااا مش قادر.. وقفلت وثواني لقيت الباب بيخبط ولقيت شاب جايبلي المسكن واخدته وحاسبته ودخلت اخدت قرصين مسكن وقعدت شوية مش قادر افكر ولا اتكلم ولا اتحرك من كتر الصداع وشوية بشوية الصداع بيروح وبقيت احسن وقومت اتحرك واتفرج ع الشاليه ولقيته فخم اووي والحمام تحفه بجد.. وقولت اخد دش بقاا عشان افوق واشوف انا هعمل اي.. اي دا بس انا مش معايا هدووم.. رجعت قعدت ع السرير ولقيت كومودينو جنب السرير اللي محطوط عليه التليفون وفتحت درج الكومودينو لقيت فلووس يجي ٣٠٠٠٠ الف مثلا.. اخدت منهم شوية وخرجت م الشاليه وركبت العربيه وطلعت ع موول ف وسط شرم ودخلت اشتريت هدووم وجبت اكل وركبت عربيتي وراجع للشاليه تاني وانا ع طريق.. وطريق شرم جبال ومقطوع.. ولقيت عربيه سبور راكنه ع جنب وبنت واقفه جنبها وشكل العربيه عطلانه.. قومت هديت ووقفت قدامها وقولت اساعدها.. ونزلت لقيتها البنت اللي كانت ف الكافيه ومعاها الشاب واول لما قربت منها بصتلي اووي وانا بصتلها ومكنتش مركز ف وشها ولا فاكرها قووي.. قولتلها اي خدمه.. قالتلي انا عجله العربيه اتخرمت ومش عارفه اغيرها.. انا معايا استبن ومفتاح وكوريك.. وخليتها تفتح شنطه العربيه واخدت الحاجات وغيرتلها العجله ورجعت الحاجات ف شنطه العربية بتاعتها تاني وطبعا كنت اتبهدلت وهدومي اتبهدلت.. وقولتلها خلاص كدا تمام تقدري تمشي.. لقيتها بتشكرني اووي وبتقولي استنا.. وبتفتح شنطتها وبتطلع فلوس ف ايدسها وبتمد ايديها بتديهاني.. روحت بصتلها من فوق لتحت اووي ومديت ايدي لاديها وطبقت ايديها ع الفلوس وقولتلها.. خليهم معاكي انا مش عايز حاجة من حد وسيبتها ومشيت ركبت عربيتي وهيا بصالي اووي ومستغرباني وركبت عربيتها وماشية ورايا لغاية لما وصلت الشاليه وهيا وقفت بالعربية بتاعتها جنب الشاليه اللي قبلي علي طووول وشافتني وانا داخل الشاليه ودخلت قلعت كل هدومي واخدت دش جااامد ولبست م الهدوم اللي جبتها وطلعت حطيت الاكل واكلت ولميت الاكل تاني.. وطلعت قدام الشاليه قاعد ع الكرسي ف الجنينه وباصص للبحر وسرحااان وساكت وهيا واقفه ف بلكونه الشاليه اللي جنبي وبصالي اووي وشيفاني سارح زي ما كنت سارح ف كافيه البنزينه.. وشوية تقريبا حد نده عليها من جوه وسمعتها بتقول… ايوة ياخالتوو انا جايه اهوه.. ودخلت وانا زي منا ولا مركز مع حد ولا بتكلم مع حد ومنطوي خااالص.. وقعدت ع الوضع دا حوالي ١٠ ايام مثلا ويمكن ف ال١٠ ايام طلعت م الشاليه مرتين او تلات مرات بس وفضلت ع كدا لغاية لما دقني طولت وشكلي بقا وحش جداااا وداخلت ف حالة اكتئاب وبقيت بفكر اني انتحر وكرهت حياتي خلااص.. وخرجت م الشاليه حوالي الساعه ١٠ بالليل تقريبا وروحت قعدت ع كرسي قدام البحر وشايف موج البحر رايح جاي قدام عيني.. وهنا جاتلي الفكرة اني ادخل ف البحر لغاية لما ميبقاش فيه ليا طوول او يجرالي اي حاجة.. المهم ارتاح م العذاب اللي بقيت فيه.. وكل دا بيدور ف دماغي وانا قاعد باصص للبحر ولقيت البنت جات و قعدت قدامي بالكرسي بتاعها وبصالي اووي وقالتلي.. انت اي حكايتك.. انا مش وقت ما شوفتك صدفه ف كافيه البنزينه ع الطرق وانت ع طوول سرحااان كدا ومبتتكلمش وكمان لما ساعدتني وغيرتلي عجله العربيه وبردوو مكلمتنيش.. لو حابب نبقي اصحاب ونتكلم.. ممكن تتكلم

طبعا وانا كل دا مش معاها وباصص ع البحر وبفكر اني انتحر.. وفضلت تتكلم وانا ساكت وباصص قدامي وساكت.. وشوية سمعت صوت واحده بتنده عليها وهيا ردت وقالتلها ايوة ايوة.. وسابتني وقامت.. وبعدها بشوية لقيتني بقوم من ع الكرسي وبمشي ناحيه البحر وبدخل شوية شوية شوية لغاية لما مبقاش ليا طوول والبحر بيسحبني كمان وبقست بطلع وبنزل وبضبش بايدي وبغرق.. وشوية والبنت خرجت ف البلكونه بتاعة الشاليه بتاعهم بتبص عليا وشافتني وانا بغرق وقامت مصوته.. يالهووي بيغرق بيغرق الحقيني ياخالتوووو.. يالهووووي

وطبعا انا كنت شربت ميه وخلاص سلمت امري وبغرق ومعرفش بعدها اي حصل….

وبعد كدا محستش غير وانا بفتح عيني بشويش وشايف طشاش وغمضت تااني فتره وبعد كدا بفتح عيني وبفوووق وشوووفت اللي لا كان ع البال ولا ع الخاطر

استنوني ف جزء جديد
ققصه جامده كامل انا متابع قصه من اول بداء جزاء اول
 
هتنزل الجزء الجديد امته
 
امتي الجديد
 
تم الدمج ..
:
:
جميل كـ’ العادة يا طيب
 
جميل جداً جداً الجزء مستنيه الباقى
 
نجم النجوم
عاش
كمب ياسطااا،🤩🤩🤩👾
 
➤السابقة


طبعا انا كنت ناوي اكمل ف سلسله: ودي كانت البداية.. لغاية الجزء الثالث عشر وأقفل ع كدا وابدء تكملت القصه ف سلسله جديدة اسمها العهد عشان في احداث جديدة والشخصيات هتتنقل معايا للقصه دي واضيف أحداث كمان وشخصيات جديدة ولكن الادارة ضافت الجزء العاشر من سلسله ودي كانت البداية وابلغوني انه دا كدا الاخير 😔.. وطبعا بعد تفكير كتير ما بين افتح الجزء الرابع لسلسله ودي كانت بداية ولا ابدء بقااا الاحداث ف السلسله الجديدة لغاية لما جالي صداع وقعدت للفجر افكر.. وف الاخر استقريت اني ابدء بقااا ف السلسله الجديدة واكمل باقي الاحداث فيها وادخل الاحداث الجديده كمان والشخصيات.. بس ياريت بقاا الادارة تخدمني وتضيف لينكات السلسله الاولي والتانية والتالته من قصه ودي كانت البداية عشان القراء يتابعوا الاحداث من بدايتها

١- ودي كانت البداية: السلسله الاولي

٢- ودي كانت البداية: السلسله الثانية

٣- ودي كانت البداية: السلسله الثالثه

ياريت بقااا تفعيل اللينكات ع الترتيب دا.. ويالا بينا نشوف هنبدئها ازاي بقااا

الــــــــعــــــــهـــــــد

وطبعا وقفت ف الجزء العاشر ف سلسله ودي كانت البداية لما امي وخالتي سمعتهم بيتكلموا سوااا وان امي هتقول لبويا وخالتي قالتلها انهي اب فيهم وضحكوا وانا دماااغي طقت فكت مني ومبقتش عارف اعمل اي.. طب ادخل عليهم واخرب الدنيا واقولهم انا سمعتكوو.. ولا اسكت واستني.. وبعد تفكير لقيت ان في موضوع كان ابويا وامي بيحاولوا يفاتحوني فيه بس مش عارفين ازاي.. طب اقولهم قولولي ازاي.. طب اعمل اي.. ودماغي كانت هتضرب ولقيت الدنيا بتلف بيا وحاسس اني هقع من طولي.. قومت اتسند ع الحيطان لغاية لما دخلت اوضتي اترميت ع السرير ومحستش بحاجة وروحت ف النووووم.. ولقيييت جالي حلم غريب.. شووفت ف الحلم راجل طوول بعرض وشنب يقف عليه الصقر ولابس عمه وجلابيه وماسك ف ايده ورقه بردي وبيقولي اوعي تنسي العهد.. دا عهد علينا كلنا ياولدي.. عهد علي كل نسلنا… واللي يخلف الوعد ياوليه.. لا هيشوف ليه نسل ولا هيشوف يوم ف حياته سعيد.. اوفي بالعهد وحياتك كلها هتبقي حلوة يا ولدي.. ولقيته بيرفع ايده بورقة البردي وبيشبها تتفرد قدامي.. وقالي العهد مضينا عليه بدمنا والمني بتاعنا.. مضينا بالدم والنسل.. وانت لازم تكمله جيه دوركوا.. والراجل بيختفي شوية شوية ولقيت الملك الفرعوني ظهرلي ولقيته بينده ع حد ولقيت الحد دا جي حري عليه ووطي قدامي وقاله.. أأمر يا جلاله الملك.. قاله روح شوف الكاهن خلص المطلوب ولا اي.. والراجل جري وقاله أمرك يا جلاله الملك.. وشوية ولقيت واحد وواحده لابسين لبس كهنه فرعونيه وجايين ع الملك ووطوا وحيوة والملك قالهم اي الاخبااار.. خلصتوا المطلوب ولا اي.. ولقيت الكهنه بيقولوله خلاص يا جلاله الملك اتفضل شوف بنفسك.. وادوله طبق من الرخام الاسود ومنحوت عليه طلاسم بالهيروغليفي وجواه شوية حاجات زي قمح وسمسم وشويه شعير وحاجات تانية زي البودرة.. والملك مسكت الطبق وبص فيه وقالهم ما كل حاجة زي ما هيا اهيه.. فين دا اللي خلصتوه.. اترموا ف الارض تحت رجلين الملك وقالوله العفو والسماح جلالتك بس فاضل ناخد منك ومن جلاله الملكه عشان نكمل الخلطه.. قالهم ومستنيين اي يالا انا جاهز.. وقامت الكاهنه مدت ايديها تحت لبس الملك ومسكت زبر الملك وفضلت تدعك فيه لغاية لما الملك نزل لبنه ف الطبق والكاهنه عصرت زبه ونزلت كل لبنه لغاية اخر نقطه ف الطبق.. وقالتله ممكن تنده جلاله الملكه.. وقاام الملك نده الملكه وجات وقاام الكاهن حط ايده تحت لبسها وحط الطبق بين وراكها وتحت كسها وبقا بيلعبلها اووي وهيا تزووم لغاية لما نطرت شهوتها ف الطبق ع لبن الملك وقام الكاهن وقلب كل دا براحه والملك بيبص ومستني وقام الكاهن فتح كتاب وحط الطبق ف نص الكتاب وشبك ايده ف ايدين الكاهنه والطبق بين ايديهم علي الكتاب وحطوا راسهم علي بعض وقعدوا يقولوا كلام مش مفهوم لغاية لما الطبق بقاا يتهز اوووي وكل حاجة جوا الطبق بقت بتكبر اووي والسمسماية بقت قد البطتساية والقمحاية بقت قد البلحاية وعود الشعير بقااا اتخن من عود القصب قاام الكاهم والكاهنه مسكوا بايديهم حاجة زي المعلقه وفضلوا يقلبوه وهما بيقولوا كلام مش مفهوم لغاية لما كل الحاجات دي دابت اووي وبقت زي المرهم ومسكوا الطبق رفعوه لفوق وهما موطيين للارض.. وقالوله احنا جاهزين جلالتك.. الملك اخد الطبق منهم وقالهم لو دا طلع تمام هكافئكم مكافئه عظيمه.. وهما قعدوا ع الارض وقالوله احنا خدامين جلالتك.. والملك اخد الطبق وراح لكاهنه لابسه دهب ومتزوقه اووي ومبينه كل جسمها وقاعده.. راح الملك قرب منها وقالها يا اله الحب.. انا عاوز الخلطه دي تبقي اعظم حب ويفضل مربوط ع كل الزمان.. واخدت منه الطبق وفضلت تقول عليه كلام مش مفهوم والكريم بقا لونه وردي فاتح.. واديتله الكريم وقالتله الخليط جاهز يا جلاله الملك.. واخد منها الملك الطبق ومشي بيه ودخل اوضه وبقا بيدهن زبه بيه وشوية وزب الملك بقااا زي الشومه وقاام فرحان بزبه ومشي ناحيه الملكه وبدء يحسس عليها ويبوس فيها لغاية لما ناموا ع سريرهم الفرعوني وفتح رجلها ودب زبه فيها وهيا صرخت ونزلت ددمم بكارتها وفضلت ينيك فيها ونزل لبنه فيها بغباااء واللبن بقاا خارج من كسها من كتره… ولقيته قايم مبسوط وامر الحراس يدوا للكاهن والكاهنه صندوق دهب.. وقالهم دي بس مكافئه بسيطه ولما الهدف الاساسي يحصل مكافئتكم زي موعدتكم بيها.. واخدوا الدهب.. وشوية شوفت باقي الحلم اللي كنت بشوفه دايما ان الملكه بتخرج حامل ولكن لقيتها خلاص هتولد والاطباء الفراعنه جم وولدوها.. وولدت ولد وببص للبيبي ولقيته انا.. ايوة انا ابن الملك الفرعوني.. ولقيت الملك مسك البيبي ورفعه لفوق اووي وقاااال انت المنتظر.. وكل الناس بقت تهيص.. المنتظر… المنتظر.. واخد البيبي للكهنه وقالهم انا هخليكم اوصياء علي المنتظر ولازم يبقي ليه سلاله ف زمان غير ماننا.. لازم يعمل اللي عملته.. لازم يحافظ ع سلاله الدم.. واللي هيقدر يحافظ ع العهد هيبقي ليه مكافئه…. وراح الكهنه اخدوا البيبي وحطوة ففي ميه وغطسوة وخرجوة منها ولقيتهم بيدهنوا زب البيبي بالخليط دا والبيبي بيعيط وببص لبيبي لقيتني انا وبقيت بعيط وحاسس بحرقان زبي ولقيت الكاهن والكاهنه بيشيلوا الغطا من راسهم وبيظهروا بوشهم.. واتفاجي الاقيهم مييين… ايوة بظبط نفس الراجل والست الروسيين اللي دهنولي زبي بالكريم وانا صغير واللي قرا سلسله ودي كانت بدايتي من اولها هيعرف كل حاجة.. بصتلهم اوووي كدااا ولقيتهم جابوا زي دبوس كدا وشكوا صباعي بيه ونزلوا نقطتين ددمم ف حاجة زي الازازة بس قد عقله الصباع وقالوا ددمم نقي.. سلاله ملكيه.. واخدوا الازازه وادوها للملك وقالوله ددمم ملكي نقي جلالتك.. بص للازازة قووي وقااال المختاااار المختاااار.. ورجع بص للكهنه تاني وقالهم ناقص اي عشان المختار يستمر ومملكتي تستمر.. قالوله هنربط الدم النقي بالدم الملكي جلالتك عشان الرابط يستمر لكل سلاله ملكيه والمختار جلالتك يفضل موجود ف زمان غير الزمان.. اداهم الازازة وفتحوها واخدو الابرة وشكوا الملكه ف صباعها ونزلوا نقطه ددمم ف نفس الازازة وخدوا ايد الملك وشكوه وخدوا نقطه ددمم ف نفس الازارة وقفلوها والكاهن والكاهنه شبكو ايديهم ف بعض والازازة بين ايديهم وفضلوا يقولوا كلام مش مفهووم ورفعوا وشهم وبصولي اووي وضحكووا.. وقمت م النوم مفزوووع وكل جسمي عرقااااان فشخ زي اللي مدلوق عليا جردل ميه وبنهج اووي وريقي ناشف وفضلت قاعد ع السرير سرحان وبنهج وقلبي بيدق اووي وبحاول استوعب انا فين.. وف الاخر بدئت استوعب ان دا حلم واني ف اوضتي وعلي سريري واخدت نفس وهديت وبقيت بقول لنفسي اي الحلم دا.. واشمعني انا.. وحسيت بوجع ف صباعي وببص لصباعي صدفه والاقي مكان صباعي احمر زي اللي متعور.. وفضلت باصص لصباعي اووي ومذهوول ومش مصدق.. ااااي دا.. هوااا حلم ولا علم.. معقوول دا.. لاا لااا تلاقيها نمله قرصتني ولا حاجة.. وخرجت من اوضتي دخلت الحمام وفضلت واقف تحت الدش عشان افوق وخلصت وخرجت م الحمام وامي وخالتي كانوا خلصوا الاكل وبيحطوا الاطباق وامي شافتني وقالتلي

امي: اي دا انت كنت بتستحمي ولا اي

انا: اااه نمت وقومت اخدت دش م العرق ولبست

امي: طيب يالا انده علي اختك وبنت خالتك يالا عشان نتغدي

وانا دخلت اوضه اختي ع طوول من غير ما اخبط وحتي ما اهتمتش ان امي او خالتي يشوفوني داخل.. ما خلاص كل حاحة وضحت ومبقاش فيه حاجة تستخبي.. ودخلت بصحي اختي ومسكت ايديها وبفوقها وعيني جات ع ايديها بالصدفه واحاااا ع اللي شوفته.. لقيت صباع اختي متعور زي صباعي.. احاااا بقااا انا مخي مش ناقص كفاية بقااا.. واختي صحيت وبتتمطع وبتقولي اي يابني في اي.. قولتلها يالا صحي بنت خالتك ويالا عشان الغدا جاهز.. وخرجوا الاتنين وقعدنا كلنا ناكل وانا سرحااان ف كل حاجة ومش هنا خالص وكلهم بيبصولي ومش فهمين مالي.. ولقيت خالتي بتقولي

خالتي: مالك يابني.. مبتاكلش كويس ليه.. لا انت لازم تاكل كويس وتتغذي كدا عشان صحتك.. وامي قامت خبطاها بكوعها كدا ف دراعها.. وانا اخدت بالي وقولتلها لاا نا تمااام صحتي زي الحديد ياخالتي متخافيش وضحكت وامي وخالتي ضحكوا.. واختي وبنت خالتي بيبصوا لبعض من تحت لتحت وساكتين.. وخلصت اكل قبلهم وقومت غسلت ايدي وقولتلهم انا هنزل بقااا عشان اشوف هجهز البدلة واشوف هعمل اي عشان فرح مي بكرااا.. وسيبتهم ونزلت وانا زي اللي تايهه وماشي مش عارف رايح لفين ولقيت رجلي ممشياني لغاية دكتور مارينا ف الصيدليه ودخلت وانا متنح وهيا شافتني وابتسمت وقالتلي عامل اي وانا مش هنا خالص.. لقيتها بتبصلي وتقولي مالك انت كويس.. طب حاسس بايه.. طب قولي مالك.. وانا ساكت ومبردش.. لقيتها لفت وخرجت من ورا الريون ووقفت قدامي وبتقولي اي مالك فيك اي انت شكلك مش كويس خالص.. انت تعبان.. ومحستش غير وانا بترمي ف حضنها وعمال اعيط وهيا مش مستوعبه خالص اللي بيحصل ومعملتش غير انها بقت بتطبطب عليها وتهديني لغاية لما هديت خالص.. وبعد كدا بعدت عنها وقولتلها معلش انا اسف حقك عليا بس انا مضايق اووي.. قالتلي لااا ولا يهمك بس مالك قولي.. مبقتش عارف اقول اي.. وطبعا دي حاجة متتقالش.. قولتلها معلش اتخانقت معاهك ف البيت بس.. قالتلي طيب ليه.. قولتلها مفيش انا بس عاوز اجيب بدله عشان الفرح وابويا مش راضي.. لقيتها ضحكت اووي وقالتلي ياااسلااام هوا دا كل اللي مزعلك اووي كدا.. قولتها مش بظبط بس اعتبريه دا ومتسالنيش في اي.. بصتلي اووي وقالتلي خلااص ولا يهمك انا ياسيدي هجيبلك البدله تحضر بيها الفرح.. بصتلها اووي ف وشها اللي زي البدر وقولتلها متشكر بجد انا مش قصدي كدا.. انا هجيبها بس كنت مضايق شوية وخلاص هديت.. لقيتها بتقولي لو مجتش معايا هزعلك منك خلاص.. قولتلها اجي معاكي فيين.. قالتلي اصل جوزي عنده معرض بدل ف مصر الجديدة.. متخافش هخليه يديلك بدله بسعر المصنع ياسيدي اي رايك.. قولتلها خلااص مااشي.. بصتلي وقالتلي طيب فين الضحكه الحلوة بقاا اللي بشوفها دايما.. بصتلها وضحكت وهيا ضحكت وقالتلي ثوااني.. ومسكت موبايلعا وكلمت جوزها وقالتله عاوزة اشيك بدله عندك لواحد قريب صحبتي.. بس بدله شيك اووي لفرح.. وقفلت معاه وقالتلي بص العنوان ف… وبصتلها وقولتلها انا مش عارف هروح ازاي بس متشكر.. قالتلي اصل العىبية مع جوزي.. لو كانت معايا كنت قفلت واخدت وروحناله.. قولتلها بس كدا لو ع العربية محلوله.. واتصلت ع دودي وقولتله يجيلي ع العنوان وبعتله العنوان وجالي بالعربية وقولتله بص هاخد العربية منك هروح مشوار واجي.. قالي طيب ماشي. بس انا هروح فيين.. جه ف دماغي ف وقتها اني اخليه يقعد عند بيدو لغاية لما اجي.. وقولتله ثواني وطلعت خبطت ع بيدو وفتحلي.. وحضني اووي وقالي كويس انك جيت انت واحشني وانا لوحدي.. قولتله امك فين وجدتك قالي ماما اخدت جدتي وراحوا للدكتور اللي تيته بتتابع معاه.. قولتله بص انا رايح مشوار ومعايا صاحبي هيستني معاك شوية عقبال لما اجي.. بصلي اووي وقالي مع اني خايف اقعد مع حد غريب بس مدام تبعك انا مش ممكن اخاف.. قولتله متخافش دا زيك بظبط وضحكت وهوا بصلي واتكسف اووي وضحك وقالي اووكي.. وطلعت م البلكونه شاورت لدودي يطلع وطلع ودخلته وعرفتهم ببعض.. ووانا خارج قولت لبيدو انا عاوز فلوس.. قالي عاوز كام يا روحي.. قولتله مش عارف بس هات مبلغ عشان رايح مشوار مهم.. وسابني ودخل اوضه امه ورجع معاه ٢٠٠٠ جنيه وقالي دول كويسين.. قولتله كويسين بس ابقي عرف امك بقااا.. قالي ياروحي الفلوس فلوسك متقلقش.. ودودي شايف دلع بيدو معايا وباصصله اووي.. وسيبتهم ونزلت.. وبيدود ودودي قاعدين بيتكلموا ويتعرفوا سوا ع بعض والكلام جاب بعضه ودودي عرف اني بنيك بيدو ودودي قاله انه هوا كمان بيتناك مني.. والاتنين حضنوا بعض وبقوا بيبوسوا بعض ويقفشو لبعض ويبعبصوا بعض لغاية لما قلعوا وبقا كل واحد يلحس طيز التاني وينيكه بصوابعه.. وبيدو بص لزبر دودي وضحك وقاله

بيدو: يالهووي يادودي اي دا بتاعك مش موجود خالص

دودي: ايوة بتاعي زي زنبور البنات.. انا نفسي اكون بنت

بيدو: بقا بيلحس زنبور دودي و دودي بيتلوي ونزل ميته خفيفه وبيضا شفافه زي السبعه ونص وبيدو بيلحسها ويبلعها ويقوله طعمها مسكر اووي زي العسل

وقام دودي نزل بنطلون بيدو ولقي زبه واقف شوية وطول الصباع وقاله بتاعك شكله حلو اووي صغير وجميل وبقاا يمصهوله اووي وبيدو بيوحوح وقام دودي نايم علي بطنه وقاله تعالي حطهولي هنا.. وبيدو حط زبه ف طيز دودوي ودوي بيفرك تحته اووي.. وبيدو يقوله انت واسع اووي اووي.. قاله زيك ما انت واسع وضحكوا سوا وبيدو شد ونزل نقطتين لبن ف طيز دودي وطلع زبه ونزل يلحس طيز دودوي ولبنه فيها لغاية لما نضها ودودي بقاا بمص ف زب بيدو وينضفه وحضنوا بعض وقالوا احنا خلاص لازم نبقا اصحاب.. وبيدو قاله اييوووة احنا حبيتك اووي.. ودودي قاله وانا كمان حبيتك وحاسس اني لقيت بنت زيي وعايز افضل معاها كدا

وانا طبعا ف العربيه وسايق والدكتورة جنبي ولابسه جيبه فوق الركبه وبلوزة ستان بيضاا وفاتحه كام زرار وبزازها طالعين وباينين وطول الطريق عنيا ع فخادها اللي بقت واضحه اووي لما قعدت والجيبه اترفعت لفوق اكتر وبتلمع زي الشمع ولقيتها بتقولي متبص قدامك وركز ف الطريق.. وانا اقولها مش قادر يبقي جنبي ابقمر واضيع ثانية مبصلوش وهيا تضحك.. وروحت حاطت ايدي ع فخادها ولقيتها ساقعه اووي وطريه فشششخ وهيا شهقت لما حطيت ايدس عليها وقالتلي بس يامجنون وضحكت وفضلت طول الطريق اضحك واتحرش بيها واهيجها واسيبها.. ووصلنا قدام المحل ولقيته محل فخم اووي وشيك اووي ودخلت لقيت راجل تخين فششخ زي الدرفيل وقاعد ع مكتب وهيا دخلت عليه سلمت عليه وحضنته وعرفتني عليه وطلع جوزها وعرفته عليا وقالتله اخو صحبتي وسلمت عليه وقالي ابمعرض قدامك شوف البدله اللي تعجبك

بصيت اووي للمعرض وتوهت من كميه البدل وقلتله انا مش عارف بصراحه اختار البدل كتير.. لقيت دكتورة مارينا مسكتني من ايدي قدام حةزها وقالتلي تعالي تعالي انا هلبسك ع زوقي وحوزها ضحك وقعد تاني مكانه وانا مشيت معاها.. واحنا بنقلب ف البدل وانا شوية احط ايدي ع طيزها وشوية ع وسطها واخبط بكوعي ف بزازها وهيا تضحك وتبعد عني وتقولي بس جوزي يا مجنون.. روحت لافف قدامها وقولتلها بحد ازاي دا جوزك.. دا انتي زي الكناريا وهوا يعنني سووري مش قصدي.. قالتلي عارفه عارفه من غير ما تتاسف.. قولتلها طب ازاي.. قالتلي قسمتي بقااا.. قولتلها طب ليه.. قالتلي ياسيدي اتعرفت عليه ف الكنيسه واهله مرتاحين اووي وانا كنت لسه صغيرة وبخدم ف الكنيسة وامه شافتني وكلمت امي وعيشتنا مكانتش اووي وامه عرضت علي امي انها تجوزني لابنها وهما هيتكفلوا بكل حاجة وكمان مصاريف تعليمي لغاية لما اتخرج وتم الحواز وفعلا وقف جنبي لغاية لما اتخرجت وبقيت دكتورة وكمان فتحلي الصيدلية دي.. قولتلها طيب ممكن اسالك سؤال محرج ولو مش عايزة تجاوبي بلاش.. قالتلي من غير ما تقول انا عارفه ان عايز تسال ع العلاقه صح.. قولتلها صح .. قالتلي الاول كان وزنه اقل شوية مش كتير وكان يعني هاااه يادووب بحس بيه شوية وخلاص وبعد كدا وزنه زاد وعضوة اختفي وسط اللحم وبقا ينام ع ظهره وانا بقعد عليه وافركه فيها واهوا ثانيتين ويجيب وانا اقوم اكمل ف الحمام لغاية لما اريح نفسي.. وبصتلي قووي وقالتلي ااي دااا.. انا ازاي بقولك كدا.. يخربيتك انت خلتني اتفتح واطلع اللس جوايا وضحكت.. قولتلها طب ليه مخليتيهوش يخس.. قالتلي حاولت كتير بس مفيش فايدة خلاص جسمه اتملي واللي حصل حصل.. قولتلها طب مخلفتوش.. بصتلي وبصت للارض وزعلت وقالتلي انا لسه بقولك اي.. هيحصل ازاي دا بس .. وبعدين عملنا تحاليل وفحوصات وطلع عندي مشاكل ف المبايض وهوا حيواناته المنوية ضعيفه واستحاله يحصل حمل.. بصتلها ومسكت ايدها وطبطبت عليها وبوست بطن ايدها وقولتلها ولا يهمك متزعليش.. وحسيتها هتدمع.. قولتلها لااا محبش اشوف العيون اللي وقعوني دوول بيدمعوا.. لقيتها بتضحك وتمسح دموعها وقالت لي تعالي يالا وفضلت تنقي وتختار البدل وطلعتلي بدله تحفه تحفه تحفه وشيك اووي.. وقالتلي خد دي هتبقي جنان عليك.. واخدناها وروحنا لجوزها وقالتله البدله دي.. بس ظبطها ع مقاسه بقاا.. وقالي طب البسها وتعالي اظبطها عليك.. وسالته ع مكان البروفه.. قالي معنديش بروفه هنا انا ببيع بس وهظبطها بس عشان انت جايلي من طرف مراتي حبيبتي.. بصتلها اووي وقولتلها طب وبعدين.. لقيتها قالتله طب خلاص انا هخليه يطلع يقيسها ف شقه حماتي.. وشقه حماتها فوق معرض البدل وطبعا حماتها متوفيه والشقه مقفوله وجوزها عايش ف شقته مع الدكتورة.. وخدتني وطلعنا فتحنا الشقه ودخلت وقالتلي يالا البس البدلة وانا هستناك هنا.. قولتلها لا ساعديني انا مش عارف وبضحك.. وهيا بصتلي وضحكت وقالتلي بطل دلع بقاا.. قولتبها منا معذور معايا اجمل واحده ف الدنيا لازم اتدلع براحتي.. لقيتها قالتلي طيب اقلع.. وقلعت ووقفت بالبوكير وزبي باين اووي ونازل ع فخدي وخارج م البوكسر وهيا بصاله اووي ومتنحه وبتداري عنيها تاني بعيد وترجع تبص تاني ولبستني وبقت تخبط ايديها ف زبي وهيا بتلبسني البنطلون.. وبتلبسني القميص وجاكت البدله وانا اخبط وشي ف وشها وبزازها تخبط ف صدري وزبي يخبط ف كسها وهيااا سااحت وبقت تنهج وانا بقيت اقرب وشي من رقبتها وامشي شافايفي براحه ع رقبتها وارجه تاني اسيبها وهياا تشهق وترجع تاني.. وقالتلي يالا يالا ننزل بقاا ونزلنا وجوزها شاف البدله وبقا يقيس ويظبط وخلص وقالي يالا هات البدله عشان اخلصهالك.. وطلعت تاني غيرت وبقيت بتحرش تاني بالدكتور وحسيتها خلاص بتسلملي نفسها.. قومت سيبتها ومحبتش انيكها وكنت حابب الدلع والرومانسية معاها وقولتها يالا بقااا يا روحي ننزل احسن جوزك يطلع.. لقيتها بتبص ف عنيها اووي بكل محن وهيجان ومنيكه وكانها عاوزة تقولي كمل وريحني متسبنيش كدا.. واخدتها من ايديها ونزلنا واديت لجوزها البدله وقولتله خلصها وابقي اديها للدكتور وانا هبقي اعدي عليها اخدها منها.وطلعت الفلوس من جيبي والدكتوره وجوزها مرضيوش ياخدو فلوس ابدا وانا اصريت اسيبلهم الفلوس وهوا قالي طب خلاص انا هاخد ١٠٠٠ جنيه بس تمن البدله . وقولت للدكتورة هتيجي معايا ارجعك الصيدلية ولا هتقعدي مع جوزك.. بصتله وبصتلي وقالتلي لا هرجع معاك.. وركبنا العربيه وماشين واتعمدت ابقي طبيعي ومتحررش بيها وهيا قالتلي ليه دفعت قولتلها لا مدام اخدت حلجة ادفع تمنها انا مش استغلالي.. وبصتلي اووي وحست اني مش بستغل هيجانها واني عاوزها هيا لنفسها وبس وطول الطريق بنتكلم عادي وكانها عاوزة تقولي فعص ف لحمي شرمطني.. امسك جسمي اللي ولع معاك وهااج وانا عادي لغاية ما روحنا عند الصيدلية وهيا نزلت وقالتلي متيجس تشرب حاجة قولتلها مرة تاني عشااان عندي كام مشوار وسلمت عليها وطلعت خبطت وبيدو فتحلي ولقيته هوا ودودي بيضحكوا سوا وخدوا ع بعض اووي واديت لدودي المفاتيح وقولتله العربية اهيه اجهز بقااا عشان بكرا ليتلك ودودي سلم ع بيدو وحضنوا بعض ونزل.. وبيدو بصلي اووي وقالي هوا ليه ليله وانا لا.. قولتله دا هيتجوز.. بصلي اووي وضحك بلبونه وقالي طب ازاي.. انا شوفت كل حاجة وحكالي عملوا اي سوا.. روحت قولتله الحكايه وعرفته ان دا اخو البنت اللي هيكتب عليها ويطلقها تاني وفرح اووي وقالي انا بجد هعمل اي حاجة تقولي عليها ونفسي تعمل معايا زيه كدا.. قولتله متقلقش محدش هيفتح هناء غيري وانت هتبقي واقف وشايف.. وحضني اووي.. ولسه هنزل لقيت الباب بيتفتح وامه داخله وشافتني حضنتني اووي وقالتلي وحشتني يا حبيبي وانا حضنتها اووي وقولتلها وانتي كمان يا حبيبتي وبوسنا بعض ثانيتين كدا من شفايف بعض.. وقولتلها امك فين قالتلي ف التاكس وكنت جايه انده ابني يشيلها معايا يطلعها.. قولتلها خلكو انتوا ونزلت شيلتها ع ايديها وطلعتها ودخلتها ع سريرها وهيا بتدعيلي وتقولي كدا متجيش تبص علينا دا انت واحشنا اووي وتبص لينتها وتضحك وامك بيدو تبص ف ابارض وتتكسف وامها تغمزلي ف دراعي وتشاورلي ع بنتها وتقولي شوف البت مكسوفه ازاي وتضحك.. روحت باصصلهم وقولتلهم انا عاوز اقولكم علي حاجة.. بصولي كلهم ومستنييني اتكلم.. روحت قولتلهم انا جيت من شوية وانتوا مش هنا وكنت محتاج مبلغ وبيدو اداني ٢٠٠٠ جنيه وانا صرفت ١٠٠٠ جنيه وادي ١٠٠٠ جنيه اهيه وهجيبلكو باقي المبلغ كمان كام يوم بس عشان مزنوق اليومين دول بس.. لقيت ام بيدو بتمسك ايدي اووي وبتقفل صوابعي ع الفلوس وتقولي انت كل خاحة بتاعتك وملكك.. متقولش كدا تاني.. انت راجلي وحياتي وكل ما ليا.. انا استامنتك علي نفسي وسلمتلك نفسي معقول يعني هعز عنك كلام فاضي زي دا.. وجدته بيدو قالتلي عيب يابني تقول كدا انت مبقتش غريب.. انت خلاص جوز بنتي وبصت لبنتها وضحكت وام بيدو اتكسف وحطت وشها ف حضني وانا حضنتها وبوستها من خدودها وقولتلها طيب انا هنزل عشان ورايا كام مشوار معلش.. ومسكوا فيا اقعد بس كنت محتاج فعلا انزل.. وسيبتهم ونزلت وقولت انزل اتمشي شوية ومخنوق ومليش نفس اروح لحد ولا اقعد مع حد ودماغي عماله تودي وتجيب وف الاخر تعبت وقولت اروح وخلاص وانا خارج من الشارع بتاع بيدو عديت ع الصيدليه وقولت للدكتورة هعدي بكرا عليكي بدري تكوني جيبتي البدله.. اوعي تروح عليكي نومه وتنسيني.. قالتلي متخافش هكلمك م النجمه واصحيك وتيجي تاخد البدله وكمان مش هفطر وهستناك نفطر سوا.. بصتلها وابتسمت وقولتلها خلاص هستني مكالمتك وسيبتها ومشيت قولت اروح بقااا للغم اللي ف البيت والالغاز اللي مبقتش فاهمها وروحت ع البيت ودخلت وسمعت صوت اغاني وهيصه جاية من شقه مي وطلعت لقيت ابويا وامي وخالتي واختي وبنت خالتي ومي وابوها وكلهم ف شقه مي ومشغلين اغاني وبيهيصوا وبيرقصوا واختي جريت عليا وشدتني ارقص معاها ودخلت ارقص شوية عشان افك ولقيت بنت خالتي جات ترقص معانا وكمان مي قامت وبقيت برقص معاهم وكل واحدة تتمايص عليا شوية لغاية لما قولتلهم انا هطلع ارتاح شوية فوق عشان مرهق.. وسلمت ع مي وعلي ابوها وباركتلهم وابو مي بصلس اووي وحضني وقالي متشكر اووي يابني.. انت راجل بجد ولقيت ابويا وامي وخالتي بيبصوا لبعض وسيبتهم وطلعت قعدت افكر وافكر لغاية لما دماغي وجعتني ودخلت رميت جسمي زي منا بهدومي ع سرير وروحت ف النوم ونفس الصوت ف وداني وخلاص اتعودت ع الصوت ونمت روحت ف النوم ومعرفش وقت عدي قد اي وسمعت صوت ف الاوضه وفتحت عيني بشويش وشوفت امي وخالتي ف الاوضه وامي بتبصلي وتقولي.. ياعيني عليك يابني.. الواد نام بهدومه.. خالتي قالتلها ياختي متخلصي بقاا وتقولوله وترتاحوا وتريحوا نفسكوا وتريحوه وتريحونا كبنا خلينا نرتاح بقاا.. وامي قالتلها ياختي نفسي انهارده قبل بكره بس مش عارفه افتح الموضوع ازاي.. وقالت لخالتي تعالي ياختي نقلعه هدومه دي.. وامي وخالتي قلعوني هدومي وبقيت بالبوكسر بس وخالتي بتشد الغطا وتغطيني ولمحت زبي طالع م البوكسر.. وبصت لامي وقالتلها ياختي بصي الواد خلاص اوانه جه.. ياختي خلاص بقاا قوليله مره واحده.. امس قالتلها نهلص بس موضوع فرح بكرا دا واقعد مع ابوة ونشوف صرفه بقاا انا مبقتش قادرة استحمل وخالتي قالتلها ياختي ومين سمعك.. وغطوني وخرجوا وانا سرحت ف كلامهم تااني لغاية لما عيني راحت ف النوم ونمت وبعديها بوقت كبير يمكن قربنا ع الفجر وصحيت ادخل الحمام وخرجت لقيت البيت كله نايم وهس هس وابويا نايم ف الصاله.. قولت يبقي امي مع خالتي ف الاوضه وبنت خالتي مع اختي.. وفتحت الاوضه لقيت اختي نايمه وبنت خالتي جمبها ع السرير بس صاحيه وبصتلي وضحكت ولسه بتقوم شاورتلها ان ابويا بره نايم ف الصاله وسيبتها ودخلت الحمام وخرجت دخلت اوضتي تااني.. وشوية لقيت الباب بيتفتح براااحه اووي وبنت خالتي داخله اوضتي تتسحب وزقت الباب وراها ومتفقلش ودخلت جري عليا واترمت ف حضني.. قولتلها يابت ابويا بره هتتفضحي.. قالتلي وحشتني ونفسي انام بس ف حضنك.. قولتلها بعدين بعدين مش عاوزين فضايح.. قالتلي طيب سيبني بس ارتاح واريحك.. قولتلها مش هينفع صوتك هيبان وهنتفضح.. قالتلي لا مش هنعمل حاجة.. وقامت طلعت زبي م البوكسر ونزلت مص ف زبي زي المسعورة وتبلعه اووي وتخنف نفسها بيه وتطلعه تاني وعيني حات ع الباب ولمحت بردوو خالتي بتبص من فتحته الباب وفضلت بنت خالتي تمص لغاية لما حسيت اني هنطر وحطيت زبي للاخر ف زوها وبقيت بنطر وعيا تبلع اووي وتمص واللبن بقاا طالع ع شفايفها وخلصت وقالتلي كنت بس عطشانه وعاوزة اشرب وضحكتلي ولسه بتقوم تخرج لقيت خالتي بعدت.. وبنت خالتي طالعه لقت امها ف الصاله وكانت خالتي عامله كانها لسه خارجه م الاوضه.. وبصت لبنتها وقالتلها اي يابت صاحيه ليه وكنتي فيين.. قالتلهااا اااننننااا اااانااا اااه كنت بشرب ياماما.. بصتلها خالتي اووي ولمحت شوية لبن جنب شفايفها وقالتلها شربتي كويس يعني.. قالتلها اااه كنت عطشانه.. خالتي بصتلها وقالتلها طيب ياحبيبتي بالف هنا علي قلبك.. خشي نامي بقاا ودخلت بنت خالتي اوضتها ولقيت خالتي دخلتلي وانا قاعد صاحي ع السرير.. وقالتلي اي دا انت صاحي.. بصتلها وقولتلها انتي شايفه اي.. بصتلي اووي وضحكت براحه وقالتلي شايفه كل حاجة ياوااد.. قولتلها طيب اوماب بتسالي ليه بقاا ما انتي عرفتي كل حاجة.. قالتلي ياحبيبي انا مش عاوزة غير سعادة بنتي وشايفه انها سعادتها بقت معاك وقولتلك معنديش مانع طول ما انت واخد بالك منها بس كنت عاوزة افاتحك ف موضوع.. قولتلها خير ياخالتي.. قالتلي بص.. الموضوووع بقااااا..

استنوني ف جزء جديد



الجزء الثاني

وطبعا خالتي قالتلي بص الموووضووع.. اااصللل.. اااا.. بص هوا الموضوع كبير شوية ومش عارفه افاتحك ازاي بس انت كبرت ولازم تعرف وتشيل المسئوليه دي بقااا.. بصتلها اووي وقولتلها متقولي ياخالتي في اي.. قالتلي ااصللل.. وسمعنا صوت ابويا بره بيكح اووي.. فا خالتي ارتبكت وقالتلي بعديين بعديين وسابتني وقامت خرجت وقفلت الباب وراها.. وابويا صحي وبيبص لاقها خارجه من اوضتي.. بصلها وقالها بصووت واطي اي دا.. انتي ف اوضة الواد ليه.. اووعي تكوني قولتيله حاجة اووعي.. مش دلوقتي خااللص.. خالتي قالتله بصراحه انا كنت لسه هقوله ولما سمعت صوتك بتكح ياهويا معرفش مقدرتش انطق وسيبته وخرجت من غير ما اقوله حاجة.. ابويا خد نفسه كدا واطمن وقالها طيب بس سيبوه متقولولوش دلوقتي.. انا هجيبهاله بس مستني وقت مناسب.. خالتي قالتبه ياهويا خلصنا بقاا وقوله خلينا نخلص ونرتاح كلنا.. ابويا بصبها وقالها طيب طيب بس شوية كدا مش دلوقتي وانتي روحي يالا خشي نامي جنب اختك… قالتله لا ياخويا خش انت نام ف حضن مراتك وانا هكمل نوم هنا ع الكنبه وضحكت كدا وخبطته بايديها ف صدره بهزار وضحكت وهوا قالها وماله اهو العيال نايمه واخش انا بقاا الحق قبل العيال ما تصحي.. وسابها ودخل وانا سامع طبعا كل حاجة من ورا الباب وقعدت شوية كدا لغاية لما حسيت ابويا دخل وخرجت للصاله وانا خلاص هتجنن واعرف في اي.. ولقيت خالتي قاعده ف الصاله ع الكنبه وشابكه صوابعها ف بعضها وسرحانه.. بصتلها وقولتلها اي يا خالتي مدخلتيش تنامي ليه جوه.. اي دا ابويا فيين.. قالتلي خليته يدخل ينام جوة اصل تلاقيه تعب من نوم الكنبه.. قولتلها وانتي هتنامي ع الكنبه يعني لاا قومي خشي اوضتي وانا هنام ع الكنبه.. قالتلي لاا خش نام ف اوضتك وانا هنام هنا.. قولتلها لااا قومي وشديتها قومتها وهيا داخله الاوضه روحت قولتلها خالتي.. وقفت ولفت وبصتلي وقالتلي ايووة يا قلب خالتك.. قولتلها مش كنتي عاوزة تقوليلي حاجة.. قالتلي ااااه ااايوووة قصددي لااا لاا خلااص مفيش.. قومت ناحيتها وخدتها من ايديها ودخلت اوضتي وقعدت انا وهيا ع السرير وقولتلها ياخالتي انا حاسس ان في حاجة انتوا مخبينها عليا.. قوليلي في اي وصارحيني وريحيني.. قالتلي اااا.. اااصللل.. اااه ااصل ابووك عايزز يفرح بيك ويجوزك بقاا ويشيل عياالك.. بصيت ف عنيها اووي وحسيتها طبعا بتحور عليا.. قولتلها هوا يعني داا الموضووع.. قالتلي ايوة هوااا كداا بظبط.. قولتلها ومين بقاا اللي عايزين تجوزوهالي.. قالتلي بصص ابقي اسال ابوك انا ملييش دعوة بالموضوع دااا وقووم سيبني اريح جسمي.. بصتلها اووي وقولتلها وماله نامي وارتاحي يا خالتي.. وخرجت قاعد ع الكنبه والنهار كان طلع بس لسه بدري اووي ودماغي بتودي وتجيب ولقيت تليفوني بيرن ورديت لقيتها ولقيتها الدكتورة وقولتلها اي دا معقول اصحي ع صوت الكنارية كدا ع الصبح قالتلي بطل بكش ويالا تعالي بقاا عشان تاخد بدلتك.. قولتلها طيب خمس دقايق واكون عند الصيدليه.. ضحكت اووي وقالتلي صيدليه اي دلوقتي بس احنا بدري اووي.. قولتلها طيب هشوفك فين.. قالتلي تعالي شقتي.. قولتلها بسس جوزك يعني ووو.. قالتلي هوا ف الحمام وهيخرج يلبس وينزل عشان رايح المعرض بتاعه هيستلم شغل جايله من براا ولازم يكون موجود.. قولتلها طيب منا معرفش العنوان.. قالتلي بص ميتوهش.. انا مش بعيد عن الصيدليه.. ووصفتلي العنوان وقالتلي ساعه وتكون عندي يكون جوزي نزل.. وقومت اخدت دش وخرجت م الحمام ودخلت اوضتي البس وعيني جااات ع خالتي وهيا نايمه ع السرير وبصتلها اووي وعايز اقولها مسيري هعرف اي الموضوع اللي مخبينه عليا وف عز سرحاني وانا باصصلها وهيا بتتقلب وفتحت كدا وبصت لاقتني واقف.. قامت قعدت ع السرير وقالتلي اي في حاجة.. قولتلها ابدا ياخالتي بلبس ونازل رايح مشوار.. قالتلي مشوار اي ع الصبح كدا.. قولتلها مشوار مهم اووي.. بصتلي اووي وقالتلي هوا انت مش مكفيك مشوارك هنا ولا اي.. وقصدها يعني علاقتي مع بنتها.. قولتلها التجديد ف المشاوير مطلوب ياخالتي وضحكت وسيبتها ونزلت واتمشي لغاية الدكتورة واتصلت بيها وانا ف الشارع وردت وقولتلها انا ف الطريق قالتلي كويس جوزي لسه نازل حالا وعقبال لما توصل يكون هوا خرج م المنطقه.. قولتلها طيب هتفطري معايا.. تحبي اجيب معايا فطار اي بقاا.. قالتلي متجيبش حاجة عشان خاطري انا عندي هنا كل حاجة ف البيت وبعدين انا مبفطرش اصلا.. قولتلها مينفعش.. قالتلي تعالا بس الاول ونشوف الموضوع دا.. وروحت لغاية شقتها ورنيت الجرس وفتحتلي ولابسه بيبي دوول ابيض تحت كسها ع طوول وعليه رووب شفاف خالص وابيض ونفس الطوول وبزازهااا زي المدفع وطيازها باينه اووي وقابه طابعه من القميص ووراكها بتلمع اووي وشكلها زي القمر.. ودخلت وبصتلها اووي وصفرت وقولتلها اااي الجمال دا كله مخبياه عليه ليه.. وضحكت وقالتلي ادخل يالمض انت بتجيب كلامك الحلو دا منين بي.. قولتلها بجد انتي قمر اووي.. يابخته بكل دا.. ليه بس حرماني م الحلاوة دي.. بصتلي وربعت ايدسها تحت بزازها وبزازها اترفعت اكتر وبقت طالعه اووي م القميص وقالتلي يعني عايزيني انزل الصيدليه كدا.. بصتلها اووي وقولتبها انا كنت اموتك.. انا بس اللي اشوف الحلويات دي.. حد تاني لاا.. لقيتها اتكسفت وقالتلي طيب خد بدلتك اهيه.. قولتلها اتظبطت يعني خلااص وكله تمام.. قالتلي ااه هوا ظبطتهالك خلاص ولو عاوز تقيسها خش الاوضه وقيها بردوو وشوفها عليك.. واخدت البدله ودخلت اوضه نومها ولقيتها حاجة شيك اووي.. ودخلت قلعت هدومي ولبست البدله وطبعا لقيتها متفصله ع مقاسي بظبط وشكلها كان شيك اووي اوووي بجد.. وطبعا قعدت ابص لنفسي ف مراية التسريحه وبعد كدا ندهت علي مارينا وفتحت الباب ودخلت وبصتلي وقالتلي شيييك اووي اووي اووي تحفه بجد عليك.. روحت مقرب منها وماسك ايديها وباسيها من بطن ايديها وقولتلها هيا حلوة بس عشان دا زوقك انتي وانتي اللي مختاراها واي حاجة انتي بتختاريها للازم تكون حلوة عشان انتي قمراية.. ولقيتها اتكسفت اووي وقالتلي بس بجد كسفتي اووي.. روحت رافع وشها بصوابعي وباصص ف عنيها وقولتلها انا لو عليا عايز اعيش باقي عمري كله عشان بس افضل باصص ف عنيكي اللي بتوه جواهم.. انا مش عايز حاجة تاني م الدنيا غير اني افضل جنبك وابصلك بس.. لقيتها بصالي وعنيا كلها شهوة وحب.. ورحت مقرب براحه منها وحطيت شفايفي ع شفايفها بحنيه وبقيت ببوس وبشفط شفايفها بشفايفي بكل حنية ورومانسية وهيا غمضت عنيها ولفت ايديها حوالين رقبتي وانا ايدي لفت عاي وسطها وحطيت ايدي ع طيزها بحنيه وبقيت بحسس ع طيزها وجسمها بكل هدوء ورومانسية.. وبعد كدا سيبتها وبقت تبص ف عيني بكل حب وانا ببص ف عنيها بكل حب.. ولقيتها بتقولي بصوت مبحوح كدا.. اااي داا اللي انت عملته.. بصيت ف عنيها اووي وقولتلها انا حبيت ادوق العسل الطبيعي من شفايفك ولما عملت كدا حسيت اني مش عاوز حاجة م الدنيا تاني ولو موت دلوقتي هيبقي احلي حاجة عملتها اني اخر حاجة عيني هتبقي شافتها هيا انتي وشفايفي اخر حاجة داقتها هيا طعم شفايفك.. لقيتها بصتلي اووي اووي وحضنتي اووي واتشعلقت ف رقبتي وقالت بعد الشر علي متقولش كدا تاني.. انا بجد بقيت بحس اني سعيده ومبسوطه لما بتكون جنبي.. قولتلها نفسي افضل جنبك ع طوول ومبعدتش عنك ابدا.. وهيا قالتلي وهيا حضناني يااررييت بجد كان ينغع يارريت كان ينفع وهيا حضناني لقيتها بتعيط براحه كدا وبكل رقه.. روحت باعدها عني ومسكت وشها بايدي وبقيت ببص ف عنيها وقولتلها انا دلوقتي زعلان من نفسي وهنط م الشباك واموت عشان انا السبب ان العيون الحلوين دول ينزلوا دموع.. قالتلي لااا بعد الشر عليك بجد.. مش انت بجد السبب.. قولتلها اومال مييين.. بصتلي اووي وغمضت عنيها والدموع نزلت بكل هدوء تجري ع خدودها وقالت خلاص ملوش لزوم الكلام.. مبقاش فيه لزوم وحضنتها اووي وقولتلها انا بجد يا مارينا حبيتك اوووي اووي ومش هبعد عنك.. قامت حضاني اووي هيا كمان وقالتلي وهيا صوتها مخنوق بالعياط وانا بجد حبيتك اووي واتعودت عليك ف حياتي.. اوعدني مش هتبعد عني وتحرمني منك.. روخت باصص ف عنيها اووي وقولتلها اوعدك اني مش هسيبك غير لو موتت.. لقيتها حطت شفايفها ع شفايفي وبقينا بناكل ف شفايف بعض وكاننا جعانين بووس وزبي وقف وبقا بيخبط ف بطنها وهيا حست بيه وبقت حضاني اووي وكسها ع زبي واحنا واقفين وبتحك نفسها فييا اووي وانا بحسس عليها بكل رومانسية ونازلين بوس ف بعض لغتية لما حسيتها اترعشت وزامت وراحت مطلعه اهااات بكل دلع منها وعضت ع شفايفها وغمضت ورمت راسها ع كتفي وحضناني وانا بقيت بحسس ع راسها ورقبتها بكل رومانسية ووشزشتها ف ودنها براحه وقولتلها اي ياحبيبي انتي كنتي تعبانه اووي كدا.. لقيتها بترد بكل دلع وتقول اااامممم.. قولتلها يعني خلاص نزلتي وارتاحتي.. راحت خبطتني بكل دلع بايديها ع صدري وقالتلي بس يا مجرم بقاا متسكفنيش.. قولتلها طيب منا عاوز اعرف.. قالتلي اااه خلااص ارتحت.. مبسوط كدا.. قولتلها لا لسه هتبسط اكتر لمااا.. لقيتها حطت ايديها ع بوقي وقالتلي بس متكملش انا نفسي بجد اكتر منك بس بلاش نتسرع عشان خاطري.. انا خايفه نخسر بعض بعدها.. عشان خاطري بلاش.. حطيت ايدي ع كتافها وبصيت ف عنيها اووي وقولتبها وانا مش عايز غير حضنك دا بس وشفايفك اللي لما بدوقها بحس بطعم الحياه الحلو وعنيكي اللي ببص فيهم بتوه.. لقيتها بصتلي اووي وباستني تاني وحضنتني اووي.. قولتلها بجد انا الاحساس دا عندي احلي من اي حاجة.. مش عايز حاجة تاني م الدنيا.. قامت هرجت من حضني وقالتلي وانا بجد بقيت بحس ف حضنك اني ست بجد وبقيت بحس بالامان والحب.. وقامت سيباني وبتخرج م الاوضه وبتقولي يالا غير هدومك بقاا وحطزالبدله ف الكافر بتاعها عشان متتوسخش.. وفعلا غيرت هدومي وبقيت ببص لنفسي ف المرايه واقول ازاي انا كان معايا واحده زي الملايكه كدا ومبقتش معايا ع السرير.. بعدين بصيتلي تاني وقولت احساس الخب والرومانسية دا اجمل بكتير من احساس الشهوة وحبيت احساسي معاها وخلصت ولبست هدومي وخرجتلها واخدت البدله ف ايدي وقالتلي هتوحشني اووي ياحبيبي.. وانا حضنتها وقولتلها انا هجيلك كتير بس انتي متزهقيش مني.. حضنتني اووي وقالتلي عمري ما ازهق منك وروحنا ف بوسه لمده دقيقه وسلمت عليها ونزلت معايا البدله وروحت البيت وقولت اكلم دودي يجي ياخد مي بالعربيه يوديها الكوافير تجهز وياخدها للقاعه بتاعه الفرح واحنا هنطلع وراهم من هنا.. واختي وبنت خالتي شبطوا يروحوا معاها وقولتلهم خلاص هتروحو وكمان كوافركوا ع حسابي.. شوفوا هتعملوا اي هناك وملكوش دعوة بالفلوس.. وكلمت دودوي يجي ياخد مي وقولتله معاها اتنين بنات قرايبها عشان مينفعش تبقا لوحدها وهيعملوا شعرهم وطبعا عايزك تبقي جينتل بقا قدام مراتك وتدفع الحساب ليهم كلهم.. قالي اكيد طبعا حاضر.. وفعلا دودي جه بالعربيه واخد مي واختي وبنت خالتي ونزلوا ياخدوا فستان فرح مي و يروحوا الكوافير وكل واحده طبعا شبطت ف فستان سوارية ودودي دفع حساب الفساتين واخدهم ع الكوافير وكل واحده طبعا دخلت وقالت عايزة وعايزة والكوافير قال لدودي ع الحساب وبردة هوا دفع وكله حاحة تمام وسابهم وقالهم هروح اجهز انا كمان ونيجي ناخدكم ع القاعه.. وكلمني وقالي ع كل حاجة وقولتله تماااام.. قالي بس انا عايزك جنبي انا خايف ومرتبك.. قولتله رووح ظبط نفسك وانا هظبط نفسي والمك وتيجي تاخدني بالعربيه.. قالي

دودي: لا هات بدلتك وتعالي معايا هنشتري شوز حلوة ليا وليك و مامي حجزالي غرفته ف فندق مشهور اووي وفخم وهروح هناك وهييجي الكوافير الرجالي والبادكير وهيجهزوني وهخرج من هنا ع الكوافير ع الفرح وانت هتجيب بدلتك وتيجي معايا ويظبطوك انت كمان وننزل سووا نجيبهم م الكوافير ونروح القاعه سوا

انا بصراحه حبيتك الموضوع اوووي وقولت بقااا البدله الشيك دي لازمها شوز رايقه وتظبيط شعر وترويق والكلام كله عجبني بصراحه وخصوصا هوا شايل كل التكليف والفلوس بنسباله عاادي مفيهااش مشكله.. وفعلا ركبت معاه وطلع بالعربيه ع فندق مشهور وحاجة اخرر فخامه.. ودخل دودي ع الريسيبش واتكلم مع الموظف ولقيته بيديله مفتاح ودودي اخد منه المفتاح وجاالي وقالي

دودي: يالا بينا نطلع بقااا نجهز وناخد شاور ونلبس البرنس ونتصل بيهم يطلعولنا

وطلعنا فتحنا الغرفه ودخلنا وغرفه فخمه اووي وسرير قدامه بلكونه بتبص ع النيل وتلفزيون والحمام بقااا بانيو مساج والقاعده وحمام واسع اووي

واول لما دخلنا الغرفه دودي نط واترمي ع السرير ع وشه.. وانا بصيتله وضحكت وقولتله

انا: لااا قول يا خول كدا واتعدل منامش ع بطنك من دلوقتي دا لسه قدامنا اليوم طويل

ولقيت دودي بيلف دماغه وهوا نايم ع بطنه وقالي.

دودي: تؤ تؤ .. تعالي انت نط زي ما تحب.. وبيتلبون ف الكلام ويعض ع شفايفه

روحت ناطط عليه وزبي خبط ف طيزة والسرير طري اووي وخدنا ونزلنا وطلعنا وهوااا قاال بكل محن.

دودي: ااااااه.. حلو اووي السرير دا.. بياخد ويدي ويمرجح.. ااااح

انا: بس ياخول بقاا متخليش طيزك تاكلك دلوقتي.. مفيش وقت خلينا نخلص اللي ورانا وبعدين نعمل احلي ليله ف شقتك

لقيت دودي قعد جنبي كدا واتعدل وقالي..

دودي: انا بجد لو كونت لوحدي مكنتش هعرف اعمل حاجة.. بجد انا بحبك اووي عشان انت فضلت جنبي.. انا مطمن وانا جنبك.. بحسك راجلي..

وحضن دراعي اووي وفضل يااان ويتمحن.. قومت مطبطب ع وشه بشويش وقولتله طب مش يالا ناخد دش بقااا عشان العرق دا ونجهز ونتصل بيهم ييجو

لقيته قااام من ع السرير وشد ايدي وماشين وعوا ماشي زي اللبوة يهز ف طيازة يمسن وشمال.. قومت مادد ايدي التانية وظارفه بعبوص وصباعي حفر ف طيزة.. لقيته قفش بطيازة ع صباعي ونط لقدام بكل محن وبيقووول.. اااااااي.. وضحك بمرقعه

ودخلنا الحمام وانا بقلع وهوا بيقلع وخلصنا وبيقينا ملط.. وقلتله بقولك اي احنا عايزين نشوف في هنا شفرات حلاقه عشان نحلق وننضف.. لقيته قالي

دودي: لاااا انا مامي جابت هند عملتلي سويت لكل جسمي وخلتني ناعم اووي وكمان عملتلي فتله لوشي وحواجبي.. انا بس هاخد الشاور وادهن اللوشن لجسمي كله والبس واعمل باديكير وسوار وخلاص

بصيتله وقولتله.. احاااا طب وانا عاوز احلق شعرتي.. وتحت باطي.. منا مش بعد دا كله احضر الفرح بشعرتي وتحت باطي كلهم شهر وابقي كلي عرق كدا

دودي: حاضر حاضر انا هتصرف.. استني..

وخرج ونام ع بطنه ع سرير ورفع سماعه التليفون اللي ف الغرفه واتكلم وقفل ولقيته جايلي وبيقولي دقيقه والشفرات تبقي هنا.. تعالي نقعد ع السرير عقبال ما تيجي الشفرات.. واخدني من ايدي بردو وماشي يهز ف طيازة البيضا زي الشمع وبتترج وزي الجيلي.. وظرفه البعبوص ونط لقدام وطلع ع السرير واترمي ع بطنه.. بصيتله وقولتله

انا: دودي.. بص انا عارف انك نفسك دلوقتي.. وانا بردو نفسي فيك.. بس مش هينفع دلوقتي عشان عندنا كذا حاجة ومعانا الليل واخر ياعم هفشخلط طيازك دي نصين

لقيته لف وقالي

دودي: انا اه نفسي فيك اووي.. بس انا هسمع كلامك عشان انت راجلي واللي بتقوله زي اعمله… بس انا في حاجة حسيت انس نفسي فيها اووي ونفسي اعملها واجربها

بصيتله اووي.. وقولتله حاجة اي دي

دودي: ارفع ايدك كدا وريني تحت باطك

ورفعت ايدي ودوي قالي.. ياااه اي الشعر دا كله.. شغرك غزير وتقيل.. ولقيته بيلعب بصوابعه ف شعر باطي.. قولتله

انا: بس يا دودي تحت باطي كله عرقت وايدك هتتوسخ عرق وتبقي ريحتها مش حلوة

لقيته شال صوابعه بعد ما غرقها ف شعر باطي وغرق صوابعه عرق وحطها قدام مناخير وشمها اووي وراح فاتح بوقه وبقا يمص صوابعه اووي وقاام مره واحده زي المسعور يمص ف شعر باطي ويشفط العرق اوووي ويلحس بلسانه ويبلع وفضل كدا لغاية لما حسيت ان تحت باطي اتغسل ونضف وقاام بردوو مسعور ع الباط التاني يلحس ويبلع وشفط لغاية لما نضفه ومبقاش في اي نقطه عرق تحت باطي وبقا يدعك وشه اووي ف شعر باطي وقام ع زبي يمص فيه اووي وانا اقوله بس بقااا بلاااش وهوا ولا هنا وفضلت ع كدا لغاية لما حسيت زبي هينطر لقيته خرجه من بوقه وفضل يلعب فيه لغاية لما نطرت لبني وبقاا يحط ايدها ياخد اللبن ويدعه ف شعرتي اووي وزبي بينطر لبن ع شعر صدري وبطني وهديت ولقيته قااام يمص ف شعر صدري وبطني ويبلع اللبن بالعرق ويمص اووي ويلحس ونضفلي بطني وصدري ونزل ع شعرتي بقااا بياكلها بسنانه ويشد فيها ويمص اووي ويبلع ف بضاني ويلحس ما بين وراكي وبضاني ويمص بشفايفه ويبلع كل العرق وطلع يلحس ف رقبتي وورا وداني ويلحس اي نقطه عرق بتنزل مني وقاام نزل ع الارض ومسك رجليا وبقااا يحط صباع صباع ف بقه ويهريه مص وتنضيف ويلحس ما بين صوابع رجلي وخلاني نضيف بلسانه وقااام هعد جنبي وبيبصلي اوووي.. قومت بصيتله اووي كدا

انا: يخربيتك انت عملت ااااي.. انت لحست عرقي وبلعته كمان.. انت مقرفتش

دودي: تؤ تؤ دا حلوو اوووي.. لما عملت كدا حسيت بجد انك جوزي وانا مراتك وجاريتك.. بجد خليك كدا متحلقش عشان عاوز اعمل كدا تاني لما تبقي معايا انا و مي انهارده

قولتله.. لااااا انهارده لازم ابقي ع سنجه عشرة من كله.. ومتهافش شعرتي كلها يومين وتلاقيه طلع تاني وليك عليا اروح العب كورة وابقي كلي طينه واجيلك تحميني بلسانك

لقيته فرح اووي وحضني وقالي.. اااه ياريت بجد عشان خاطري اعمل كدا

روحت مديت ايدي وقرصته من حلمة بزه لقيته اتنطر لوىا وقاال منيكه.. اااااه بزي

ولقينا الباب بيخبط

قاام قااالي قووم بسرعه ادخل الحمام وانا هجيب الشفرات منه واجيلك..

قولتله طيب البس حاجة هتخرجله عريان كدا

قالي ادخل انت بس وانا هتصرف يالا قووم

وفعلا قومت دخلت الحمام وفتحت الباب شوية ولقيته فتح الباب شوية صغيره وطلع بدماغي ونص صدرة م الباب ومييل لجوة مداري باقي جسمه.. وبزة اليمين باين ومكور ومدلدل وبص للعامل بمياصه وقاله بدلع ميرسي.. وقفل الباب ولقيته جي عليا ومبسوط اووي وفرحااان.. بصيتله وقولتله اي مالك.. شكل الواد اتخرش بيك

قالي لااا دا انا لما فتحتله وشاف بزي وبص ف وشي لقيه بص تاني ع رقم الغرفه وقالي مش دي غرفه استاذ دودي.. قولتله ايوة.. قالي هو حضرتك مراتك.. بصراحه حسيت اني مبسوك انه شافني واحده وحبيت اني احس اني زوجه.. وقولتله ايوة انا مراته ولسا عرسان جداد.. وحسيته هاج عليا وعنيه كانت بتاكل جسمي اللي باين ودراعي وبزي واخدت بالي من زبه وهوا بيتحرك وبيقف عليا وسيبته بهيحانه وقفلت الباب.. وضحكك بمنيكه اووي

ضربه ع طيازة وطرقت واترجرجت وقولتله دا انت بقيت لبوة رسمي.. وهوا ضحك بمرقعه

ودخلنا الحمام وقعدت ع القعده ولقيته جاب الشامبو وحط ع شعرتي وهمسك الشفره ويحلقلي.. بصيتله وقولتله

انا: لااا ياكسمك حاتها احسن تعورني وانا محتاجه اليومين دوول وضحكت

دودي: متخافش يا حبيبي انا محتاجه اكتر منك..

ومسك زبي وفضل يبوس ف راسه.. وحط الشامبو ع شعرتي وبقا بيحلقلي بشويش لغايه لما نضف زبي اووي وشعرتي وبضاني وبقت ناعمه حرير وطلع ع باطي ونضفه والباط التاني ونضفه.. وسابني وقاام فتح الميه وملي البانيو وحط شاور وحاجات كتير كدا ولقيت البانيو بقااا كله رغاووي وقاام دا ع زراير ولقيت البانيو بقاا زي الغساله.. وقااام خدني من ايدي وقالي تعالي يا روحي وسيبلي نفسك خااالص.. ودخلت البانيو ولقيت احساس بيدلك الظهر واحساس بيمسج الرجل وحاجة كدا تخليك ريلاكس ولقيته لبس ف ايده زي كيس قماش كدا وفيه جنب ليفه وحط عليها حاجات كتير وفضل يدعك ف جسمي اووي والبتاع يمسجني وغصب عني لقتني سايبلي نفسه وهوا اتوصي بيا اوووي اوووي اووي ف الدعك والتنضيف لدرجه ان جسمي احمر م الدعك.. والحاجات اللي حطها ريحيتها فاجرة اووي مخلياني مستمتع اصلا.. وخلص وفتح الدش ووقفنا نحضن ف. بعض تحت الدش ويحك طيزة ف زبي ولقيته مرة واحده لف ووشه لوشي وبياكل شفايفي وبيحك زبه اللي زي الذنبور او زي عيل صغير وبيحك بزازه ف صدري ويضغط عليهم اووي وبيزووم وهيجيب.. روحت بعدته غني وقولتله لااا امسك نفسك وهليك متنزلش عشان تنزل ف كس مي وتحبلها..

وقفلنا الدش وخرجنا لابسين البرنس واتصل قالهم يالا جاهزين.. وتخنت قاعدين ع السرير مستنينهم لقيت دودي بيقولي

دودي: تفتكر اللي بينزل مني دا هيخلي مي تحمل مني.. انا مظنش دا خفيف اووي زي سبعه ونص وكمان انا ملليش زب.. زبي زي الذنبور.. انا عايز كس بقااا

انا: منا عشان كدا بقولك متنزلش وخليه عشان يتقل.. والخكاية كلها مش محتاجه غير حيةان منوي واحد بس.. وعايزك لما اقولك تنزل وتنزله وانت لازق ذنلورك كدا ف كس هند اووي لغاية لما تصفي وهيا هتفضل فاشخه نفسها عشان ينزلوا لجوا وانا هكبس بزبي عشان اخليهم ينزلوا جوة الرحم بتاعها.. وزي ما قولتلك محتاجين منعم حيوان منوي بس

دودي: بجد تفتكر ممكن يحصل دا

انا: بص انا معرفش.. بس احنا هنعمل اللي عليا

وليقنا الباب بيخبط ودخل شاب وبنت باديكير.. والشاب قمحاوي كدا وشكله صعيدي وباين من لهجته ومعاه حتت بت بيضا ببزاز بنت متناكه مرفوعه وقابه لقدام وطياز مدورة وقابه وشكلها مومس بس ع المداري.. ودخلوا وحطوا رجلينا وايدينا ف ميه وحاجات كدا وبدوا بعد كدا يشيلوا الحاجات وقالولنا تخبوا حضراتكو مين يشتغل مع مين.. بصراحه البت من ساعه مادخلت وانا مشيلتش عيني من ع جسمها وهيا بتبصلي كدا من تحت لتحت بسهوكه..

وفجاه قبل ما انطق لقيت دودي مسبل للواد الصعيدي دا وبيقوله بكل محن وانوثه ودلع

دودي: انت بليزز تعالي اعملي الباديكير

ولقيت الواد قعد ع الارض ومسك رجلين دودي وحطهم فوق زبه وهوا قاعد مربع ع الارض وبقا يعمله بالمبرد والحاجات بتاعتهم دي ودودي فاشخ زب الواد لعب برجله وصوابع رجله والواد زبه بقااا واقف ف البنطلون وعرقااان وبيرفع عينه يبص لدودي ولقي دودي فاتح الروب من فوق ومبينله بزازه وهوا عمال يحسس عليها ويلعب بصباعه ف حلمه بزة ويعض ع شفايفه ويغمض عنيه ويرمي راسه لورا.. وابواد بقااا خلاص ع تكه وينطرهم.. والبت واقفه وشايفه الوضع ولفت وبصتلي كدا بشرمطه.. ولقيتها بتوطي عليها وبزازها بقت قدام عنيا وبتوشوشني ف ودني وتقولي.. مراتك شكلها سخنه اووي.. انت شكلك زهقت وعايز تجدد وتنيك واحده قدام مراتك وحد ينيك مراتك قدامك

بصيت ف وشها وشوفت شرمطه بنت معرصه ف وش ميبانش عليه انه كدا.. وش يخدعك بادبه ف الاول وهوا وراه اكبر معرصه

روحت قولتلها هوا دا جوزك

قالتلي بص هو مش بظبط كدا بس تقدر تقول.. صاحبي او عشيقي او جوزي او خلاص مبقيناش عايشين غير ف بيت واحد.. انا هربت من اسكندرية بعد ما اتضحك عليا من واحد كان ماشي معايا وواعدني بالجواز وحصل اللي حصل وهرب وانا معرفتش اعمل اي واقول لاهلي اي.. وهربت وجيت ع هنا وقابلت الشاب دا وسالته ع شغل وانا كش من هنا.. وبصراحه طلع واد صعيدي راجل من دهر راجل ومستغلش كسرتني ولا حاجه.. دا وقف جنبي وجابلي شغل ف الكوافير اللي باعتني ليكم وبقاات يخليني انام ف شقته وعمرة ما فكر يبثلي ولا يستغلني ابدا وانا استجدعته وف مره كان بره وجه ولاقاني عامله عشا وشموع وكدا ولا بسه قميص جديد اشتريته عشان تبقي دخلتي عليه.. وفعلا نمت معاه بمزاجي وهوا بصراحة بسطني اووي بس متفقين مينزلش ف كسي عشان احنا مفيش بينا ورقه جواز.. احنا مجرد اتنين بيناموا مع بعض وبيشتغلوا مع بعض ومقدامهمش غير انهم يعملوا اي حاجة مدام مع بعض

قولتلها طب وانتي مش هتوريني شغلك بقاااا عشان احكم عليكي ان كنتي بتعرفي ولا ولا

ولقيتها قعدت ع الاورض وحطت رجليا الاتنين فوق كسها وكسها كان ابن متناكه مقلبز اووي وهيا لابسه بنطلون فيزون ع اللحم وكنت حاسس بذنبورها اللي واقف وشفايف كسها المنفوخه وبنطلونها اللي بقااا كله ميه من كسها وبقت بتنهج اووي وبزازها طالعه نازله تترج وزبي كان بدء يقف وبيتحرك تحت البرنس

وهيا عنيه ع زبي وهوا بيتحرك.. روحت فاتح الروب ومبين زبي لقيتها بصتله وبرقت اووي وبصتلي وقالتلي

يالهوي.. هوااا في كدا بجد.. انا كنت فكراااه ف الافلاام بس وبتمد ايدها وتحسس بطرف صوابعها ع راس زبي.. روحت لاعب اووي ف زنبورها وهيا تقفش اوووي بوراكها ع رجلي وتنهج وتمسك وتشد راس زبي وتعص ع شفايفها وراحت حاطه ايديها ع بوقها ومتنهده كام مرة ورا بعض وقامت هديت وايديها اترمت ع وراكها وبتنهج

والناحيه التانية كان الواد خلاص بقا بيدقر لدودي ف رجله وايديه ماسكا ف سمانه رجل بودي وتحسس لغاية وراكه من تحت ويدقر اووي ف رحله وراح حاضن رجله اووي وفضل يزووووم ونزل لبنه ف البنطلون وبص للبنت اللي معاه لقاها هيا كمان جابت وبصوا لبعض وضحكوا ومسكنوا بقااا بعدها بادريكيرر م اللي قالبك يحبه وبقينا بنبرق م النضافه.. وميلت ع ودن دودي وقولتله هاات ١٠٠ حنيه وانت خلي ف ايدك ١٠٠ جنيه.. قالي ليه.. قولتله انا هدي للبنت وانت تدي للشاب.. تبس يابني.. اي متفتح مخك

قالي ماشي.. امسك الفلوس اهيه واخدتها منه وكتبت رقم موبايلي ع ال١٠٠ جنيه وطبقتها

والواد والبت لمو حاجتهم وماشيين قومت حطيت ال١٠٠ للبنت ف بزازها وقولتلها متشكرين يا قلبي وهشوفك تاني اكييد.. وانا بحط ١٠٠ جنيه قومت قاقفش بزها.. وهيا بصتلي وعضت ع شفايفها وقالتلي نفسي اووي… ودودي ادي للشاب ف ايدة ومسك ايده وحسس عليها وخبط بظهر ايدة ع زب الشاب والساب كان بيهيج وزبه هيبتدي يقف

وهرجوا وجه الكوافير وضبطنا وبقينا جاهزين وضربنا البدل وبقينا جاهزين.. ونزلنا ركبنا العربيه وطلعنا ع الكوافيرر ودخلت اجيبهم ولقيييييييتتتتت

استنوني ف جزء جديد



الجزء الثالث

وطبعا بعد لما دخلت الكوافير ودودي فضل قاعد ف العربية وانا دخلت الكوافير ولقيت اختي وبنت خالتي لا بسين فساتين سوارية بس شييك اووي وعريانه وجسمهم كله باين وبيلمع م التظبيط بتاع الكوافير وشكلهم حلوو اووي اووي اووي وبقوا جمااااال اوووي ومي طبعا بالفستان الابيض الكات وبزازها بره خالص وشعرها وشكلها زي القمر وبصراحه بصيت للتلاته وكان نفسي انيكهم سوا ودخلت وبصتلهم اووي وقولتلهم

انا: واااو اي يابنات الحلاوة دي كلها.. لاااا انا حبيت الجواز اووي.. خلاص اي رايكوو انا هتجوزكوا انتوا التلاته اصل انتوا عجبتوني اووي وضحكت وهما اتكسفوا وضحكوا ومي قالتلي طب انا وبنت خالتك ماشي واختك بقاا هتتجوزها ازاي وضحكت.. وانا بصيت لاختي وشكلها زي القمر ونظرة عنيها اللي بكسوف كدا دوبتني وحسيت قلبي اتخطف اووي.. وقولتلها ياريت ينفع اتجوزها مكنتش سيبتها لحظه واختي بصت ف الارض واتكسفت.. وقولتلهم يالا بينا بقاا وخرجت واختي ع يميني و بنت هالتي ع شمالي ومي جايه ورانا وماشية واحده واحده بتجرجر ف الفستان الطويل وخرجت ومي ورايا وفتحت باب الغربيه وخليت اختي تركب ورا وبنت خالتي جنبها ومي ركبت قدام جنب دودي.. ولما ركبت ورا قولت لبنت خالتي متجيبيني ف النص عشان عايز احضنك انتي واختي اصلكوا حلوين اووي.. وقومتها وبتحرك عشان اجي ف النص وهيا من الجنب التاني ودودي اخد مطب صغير راحت وقعت ع حجري قومت حاطت ايدي ع وسطها وفخادها وقولتلها اوباااا ع المطبات وضحكت وكلهم ضحكوا ع الموقف وفعلا حطيت ايدي ع كتف بنت خالتي واختي وخدتهم ف حضني وعمالين نهيص ونغني وايدي عماله تحسس ع كتف ودراعات كل واحده فيهم واختي نايمه ف حضني اووي وتبصلي وتقولي.. انت شيك اووي واموور اووي كانك انت العريس.. وانا بصيت ف عنيها اووي وقولتلها وانتي بحد عامله زي العروسه ف ليله فرحها.. انتي حلوة اووي.. وقربت من ودنها ووشوشتها وقولتلها ياريت دا كان فرحي انا وانتي كنا هنولعها خالص وضحكت وهيا اتكسفت اووي وضحكت وبنت خالتي بصتلنا وقالتلنا بتقولو اي هااااه.. روحت مقرب من ودن بنت هالتي وقولتلها بقول لاختي ياريت دا فرحي ع بنت خالتي اصلها مزة اووي وعجبتني.. لقيت بنت خالتي بصتلي اووي واتكسفت وخطت دماغها ف حضني وهيا واهتي بقوا يبصوا ف عنين بعض ويتكسفوا وانا نازل تحسيس ع دراعاتهم وقدام دودي سايق ومي جنبه وبتبصله اووي وشيفاه كانه بنت وناقصه شوية ميك اب بس وحواجبه مرسومه وشفايفه مورده ووشه بيلمع وعماله تبصله بعنيها من فوق لتحت اووي.. ووصلنا القاعه وهوا نزل فتحلها الباب ومسكها من ايديها ونزلها وراح فتح الباب ومسك ايد بنت خالتي ونزلها ومسك ايدي وكمان اختي وقفل الباب ومي وراخ بكل تلقائيه مانج مي.. روحت جيت وراه براحه وظرفته بعبوص وقاااله اااه بدلع ومي بصتله اووي.. وانا قولتله خليها هيا اللي تانجشك مش انت اللي تانجشها.. وفعلا عمل كدا وبدئت طبعا الزفه والسيوف اللي فيها ناار والمزمار ودخلات الافراح دي وام دودي واخته لابسيين فساتين اخر سفاله وكانهم شرموطتين.. وطبعا يعتبر كل اللي ف الفرح من نفس المستوي واغلب الحريم والبنات نفس موضوع اللبس ورجاله وشباب لابسين بدل.. وطبعا سامع كل واحده وواحده بيجيبوا ف سيرة دودي وانه مش هيعرف وازاي يتجوز وهوا ملهوش ف ابحواز دا شكله توتو ونايتي ويضحوا ويتريقوا ولما يشوفوا فوفو ام دودي يحضنوها ويباركولها عادي ولا كانهم كانوا جايبين ف سيرتهم وبقيت ببص ليهم واقولهم بيني وبين نفسسي اااه ياولاد الكلب يا منافقين.. وبدء الفرح طبعا ورقص وكله بيرقص وبيحك ف كله ورجاله وبنات وستات وشباب وكله نازل دعك ف بعضه وطبعا زي اي واجب ف اي فرح مصري.. الشباب بتبعبص العريس وحصل كدا وكله بقااا بيبعبص دودي ف طيزة ودودي هااج طبعا من كمية البعابيص اللي خدها.. وجيه وقت البوفيه طبعا ودودي ومي مسكو ايد بعض وقطعوا التورته وكله بقاا بيصفر وفرحااان.. روحت قولت لمي هنعمل شوو طبعا بالتورته وياكلكوا وهيبوسك وهوا بياكلك.. عايزك انتي اللي تبوسيه وتاكلي شفايفه وتبقي اجرء منه وزودي شوية كمان من عندك.. وفعلا شو التورته ومي لقت ببزازها اووي ف دودي ومسكت دماغة وبقت بتلحس شفايفه بالتورته وتمصها اووي وهوا بيتكسف وبيضحك بدلع ويرجع لورا وهيا تشده تااني وتعمل تااني وكله بيصفر وفرحان وسامع صوت الستات والبنات وهما بيقولوا دي شكلها هيا اللي هتدخل عليه انهارده وهي هي هي هي.. والشباب بياكلوا مي بعنيهم ويقولوا دي فرسه ومش هيسد عليها وشكلها هتفرمه انهارده و هاهاهاهاها.. وشوية ولقيت البوفيه اترص وحاجه بقااا اخر عظمه واكل اشكال والوان.. خرفاان وديوك رومي وحمام وفراخ ومحاشي بانواعها وسلطات وكانها سفره من الف ليله وليله.. واخدت اخدتي وبنت خالتي وقومنا عمبنا اطباقنا وبقينا ناكل بعض ونضحك وابويا وامي وخالتي وابو مي هايصين ف البوفيه واكلنا وجابولنا عصير بس شكله غاالي اووي وشربنا ولقيت ام دودي جايه ولابسه فستان كانها مش لابسه حاجة اصلا وماشية ملط وجات ع الترابيزة اللي انا عليها واختي وبنت خالتي وابويا وامي وخالتي وقربت مني وحضنتني اووي وباستني جنب شفايفي بظبط وعنيها ف عنيا وتقولي مبسوط يا روحي.. قولتلها حد يبقي هايص ف الحاجات دي كلها وميتبسطتش.. قالتلي بس كدا.. انا اعملك احسن من دا كله ١٠٠ مرة لو هيبسطك يا حبيبي وامي وخالتي واختي وبنت خالتي بصنلها اووي وهاين عليهم يقوموا يجيبوها من شعرها.. وحضنتها وبوستها وسيبتها ومشيت وطبعا اختي شدتني من ايد وبنت خالتي من ايد.. واي دا وازي كدا ولا ومتخليهاش تعملك كدا تاني وجو نفنسنه بنات.. قولتلهم هنبقي نشوف دا بعدين مش وقته دلوقتي وبقيت بسقف واهيص عادي.. وخلاص بقينا ف اخر فقرة ف الفرح وهيا الرقصه السلو.. وطبعا رقصوا وكله بيصفر ولقيت اختي شدتني من ايدي وطلعنا انا وهيا حضنا بعض وعنيا ف عنين بعض ومليانه كلام وحب ورومانسية وبرقص سوا.. ولقيت اختي حطت راسها ع كتفي وحضنتني اووي وقالتلي ياريت دا فرحي عليك.. وانا حضنتها وقولتلها ياريت بحد ونروح انا وانتي من هنا ع شقتنا.. ولقيتها قامت براسها من ع كتفي وعنيها فيها دموع وبصتلي وقالتلي بحبك اووي وسابتني ورجعت للترابيزة وانا واقف لوحدي ومي ودودي بيرقصوا لقتني تلقائي بشد مي من ايدي دودي وبحضنها اووي قدام كل الناس وبرقص بسها سلوو ودودي واقف جنبنا بيتفرج ومبسووط وبيضحك عادي. لغاية لما الفقرة خلصت قومت بوستها من خدودها ومسكت ايديها واديتها لدودي واغلب اللي ف الفرح افتكروني اخوها.. وطبعا بدئت الزفه وطلعوا للعربيه وركبنا العربية كلنا تاني ومشينا وقولت لدودي اطلع ع بيت ابو مي.. خلي مي تسلم ع ابوها عند بيتها وبعدين خدها شقتك.. وانا طبعا كان ف نيتي اوصل اختي وبنت خالتي للبيت واخلع تاني معاه ع شقتهم.. وفعلا مي وصلت لغاية بيت ابوها ونزلت بفستان الفرح قدام الشارع كله وحضنت ابوها وباست ايده وابوها حضنها وعيط وسلمت ع امي واختي وبنت خالتي وخالتي وركبت تاني.. ولقيتها بتقولي اركب لغاية لما تروحني.. وركبت العربيه تاني معاهم ودودي كان راكب قدام بيسوق وكي جنبه قدام وانا ركبت ع الكنبه اللي ورا ولقيت كي فتحت الباب ونزلت ركبت جنبي وقالتله يالا اطلع وامشي بينا شوية قبل ما نروح.. وطلع دودي بالعربيه وساق وقالنا

دودي: اي رايكو نطلع نتعشي سوا ف باخره عايمه ع النيل وبعد كدا نروح

بصينا لبعض انا ومي وقولنا اشطا اطلع بينا.. وفضلنا ماشيين لغاية بواخر عايمه ع النيل وركن العربيه وقتلنا ثواني وسابنا ونزل.. وشوية لقيناه حاي وبيقولنا انا حجزت vip عشان نتبسط وكان الوقت جه ونزلنا وطول ما احنا ماشيين ومي مانجشاني ودودي ماشي وراها ماسكلها ديل الفستان والمكان لقانا داخلين افتكرو ان انا العريس ومي العروسه ودودي تبعنا.. واحتفلوا بينا وجابولنا مشروب المكان وقعدنا ع الترابيزة والمركب اتحركت والعروض اشتغلت والمزيكا والبوفيه اتفتح ودودي بقاااا يعملنا الاطباق ويجيبهالنا وقالنا تعالوا نتصور.. وخرجنا ع sundick بتاع الباخره ودودي طلع موبايل سامسونج تاتش وكان دا اول اصدار ينزل تاتش وكاميرا وحاجة اخر روشنه.. وشوفنا الموبايل انا ومي واندهشنا وقولناله مبرووك وبقا يصورني انا ومي وانا بقيت بصورة هوا ومي وخلانا نتصور سيلفي كمان وفشخناااه تصوير والمركب رجعت ونزلنا ركبنا العربيه وقالي هنطلع ع الشقه بقااا عشان لسه فاضل اخر مفاجاه انهارده.. قولتله انا ومي ف نفس واحد مفاحاه اي دي… در بقول دلع ومياصه ولبونه وقال تؤتؤ وبيهزر كتافه لفوق… وقالنا لو قولتلكوا عليها هتبقي مفاجاه ازاي.. وفضل سايق وطول الطريق انا ومي هزار وبوس واقفش ف بزازها وهيا تدلع وتضحك وتتلبون بصوت عالي وقزاز العربيه مقفول ودودي بيسوق ويقولنا

دودي: اي دا بس عيب كدا سيب مراتي.. اوعي بزازها سيبها.. وبيدلع اووي

ووصلنا للشقه وهوا قدامنا وفتح الباب ودخل وانا شيلت مي ع ايدي ودخلت بيها وهيا شابكه ايديها حوالين رقبتي وراسها ع كتفي ودخلت الشقه ونزلتنا وخدتها ف حضني وقولتبها مبرووك يا مي وبقيت ببوس ف شفايفها وهيا بتسيح ف ايدي.. لقيت دودي بيقول لمي..

دودي: يابختك يامي.. نفسي اكون مكانك.. بس بقاا سيبيلي حاجة

ومي راحت زقاه بايديها بعدته عننا ولفت ايدها حوالين رقبتي وبقت بتغتصب شفايفي بووس ومص وشفط.. روحت فاكك ايديها وقولتلها اهدي لسه قدامنا وقت

ولقينا دودي جه دور اخر مفاجاه بقااااا.. قولناله اي هيا.. قالنا خشوا اوضه النوم غيروا وهتلاقوا لبس كل واحد ت السرير وانا هجهز المفاجاه ولما اخلص هخبطلكوا تطلعوا.. واخدت مي ودخلت اوضه النوم وبقيت بقلها الفستان ونزل ع ابارض وبقت واقفه بالاندر والبرا بس وجسمها بيلمعه اووي وفكيتلها شعرها ونزل ع كتافها وبقا شكلها حلوو اووي ولقيتني ببصلها واقولها شوفتي بقااا اني كنت عاوز مصلحتك واديني معاكي اهوه وكمان هفتحك وانيكك وحوزك هيبقي عارف.. لقيتها ضحكت وقالت قصدك مراتي.. قولتلها مش مهم ودا انسب حل وكمان هتتناكي براحتك وهوا مش ممانع.. قالتلي انا خايفه اووي لما تفتخني.. خليك خنين عليا عشان هاطري انت بتاعك كبير اووي وتخين وهتعور

حضنتها اووي وبقيت بطبطب عليها وابوسها بحنية اووي واحسس ع جسمها واقولها انا هبقي بشوويييش اوووي ومش هتحسي بحاجة خالص.. وحضنتني وقالتلي تعالي لبسني وكان قميص اقصر كمان م البيبي دول ونوا كان فتله اصلا مش قميص واليت لبسته من غير اندر ولا براا وكانها ملط.. وقالتلي مش هتقلع هدومك.. بصيتلها اووي وقولتلها هوا انا هقلع نفسي يعني.. اومال انتي لزمتك ااااي.. قومي يابت قلعيني هدومي ولبسيني.. لقيتها جات عليا وقالتلي من عنيا يا تاج راسي.. وقلعتي ولبستني بجامه حرير رجالي احمر غامق.. وسمعت صوت واحده بره.. قولت لمي استني هخرج اشوف مين وانتي خليكي هنا.. وخرجت لقيت دودي لابس قميص نوووم بنوتي اوووي ومتمكيج زي البنات ولقيت واقفه معاه هند.. روحت بصيتلها اووي ودخلت عليهم وقولتلهم

انا: ااااااي هتفضلوا واقفين كتير.. متدخلي تقعدي ياهند

وهند شافتني وارتبكت وقالتلي اااييي لااااا اااااانننتتت.. ااانااا ااصلللل

روحت شاددها من ايديها اووي للكرسي ومقعدها وجه دودي وقعد وقالي في اي.. بصيتله اووي وهوا خاف من بصتي ورجع لورا وسكت.. وبصيت لهند اوووي وقولتلها

انا: اي ياهند هتقولي انتي ولا اخليه هوا يتكلم.. ومتحوريش عليا وانتي عارفه انا بعرف كل حاجة

هند: مفييش ياخويا دا سي الانسه.. قصدي الانسه الاستاذ.. يوووة معلش.. طلب مني اعمله جسمه كله سويت.. وكمان اعمله ميكب كامل.. بصيتلها اووي وقولتلها ولهفتي كاااام.. ومتحوريش عشان هعرف

هند: اخدت ١٠٠٠ جنيه لما عملت السويت وكنت هاخد ١٠٠٠ جنية بعد الميكب.. بصيتلها اووي وقولتلها

انا: هند هيا حلوة اووي عليكي ١٠٠٠ ف المصلحه كلها.. يايلا بقاا امشي ولسا كلام تااني معاكي بعدين.. لقيتها بصتلي اووي وبلعت ريقها وقامت جري وطلعت م الباب ودودي قفل الباب وجه

دودي: اي حكايتك مع البت دي.. انت تعرفها. ولا اي

انا: ااه اعرفها وبنيكها وبضربها كمان وبقطع عليها ف اي مصلحه عشان هيا استغلاليه بنت زانيه

دودي: انا كل مره بحبك اكتر وبحس اني معاك ف امان.. وبيلف ويفرجني ع نفسه ويقولي شوفت عملت اي عشانك.. عشان تبقي دخلتك عليا انا كمان بعد متدخل ع مراتي وتفتحها

روحت قافشه من بزه اووي وقلتله هخليك تلحس ددمم شرفها من ع زبي

بصلي اووي وقالتي بجد ياريت اعمل عشان اكدب كلام مامي واثبتلها انه العكس.. مسكته من دراعه وقولتله كلام اي دا.. قالي كلام اهبل متخدش ف بالك يالا بينا بقاا عشان انا عايزك اووي

روحت شاده من دراعه قووي وقاليله انكق كلام اي.. بصلي لقاني مكشر وبتكلم جد وحسيته خاف مني وقالي هقولك هقولك اهدي

دودي: بص ياسيدي انا هحكيلك بس عشان خاطري مش تفهم مامي غلط او تزعل.. هيا مش تقصد كدا.. بص هيا قالتلي احنا هنعمل الفرح وكل حاجة ومدام البنت هتقفل بوقها يبقي خلاص.. تلاقيه جايبها تطلعلها بقرشين وتداري ع فضيحيتها وانها تلاقيها مش بنت اصلا وانت قولت كدا وخلاص

روحت باصصله اووي وقايله اتصلي بامك دلوقتي.. ولقيت دودي قالتي حاصر وجري اتصل بامه وقالها كلمي.. وفوفو كلمتني

فوفو: اي يا روحي.. اي طمنتي خلصت ولا اي.. وبتضحك وحسيت بضحكتها انها بتتريق

انا: يا طبعا يا حبيبتي لسه مدخلتش ومستنيكي تيجي عشان احنا هنعملها دخله بلدي وكله هيبقي ع عينك يا تاجر عشان اثبت للكل ان البضاعه سليمه ولسه بشوكها عشان اقطع لسان اي كلب قااال غير كدا.. وقفلت السكه ف وشها ورميت التليفون ع الكرسي.. وكنت متعصب

لقيت دودي اترمي ف حضني وبيهديني ويقولي

دودي: حقك عليا يا حبيبي متزعلش من مامي.. بليزز بقااا.. وانا مكشر ولقيته بيقول.. يا مامي يا بنت الشرموطه يا وسخه.. كدا تزعلي عريسي ليله دخلته.. طب انا هخليك نيكك يا وسخه.. وانا بصيتله وضحكت وهوا ضحك وقالي ايوة كدت ولقينا الباب بيخبط وفوفو داخله بتبصلس ومخطوفه وحست انها غلطت.. وجات بتقولي

فوفو: ااااننننا مششش قصدددد… اااناااا كنننتتت بسسسسس

روحت شاددها من ايديها اووي وانا بمشي ع اوضه النوم وهيا بتجري ورايا وكانت هتقع وبتصوت ودودي جاي وراها بيهز ف طيازه ودخلت الاوضه ع مي ورميت فوفو ع السرير ومي اتخضت اي دا في اي.. قولتبها مفيش بس الدخله هتبقي بلدي عشان اثبت للناس ان اختي لسه بشرفها ومتلمستش واقطع لسان اي كلب يقول عليها كلمه.. واللي هيجي عليها كانه جه عليا ودا كان كلامي م الاول.. وكل دا بقوله وعيني باصه لفوفو وعهيا بصالي وخايفه.. ومي بصتلي اووي وحست ان ليها دهر بجد وبصت لفوفو بكل احتقار من فوق لتحت ولقيت مي طلعت ع السرير وفشخت رجلها قدام وش فوفو وقالتلي وانا جاهزة وتعالي انت افتحني عشان مفيش راجل غير هنا.. وبتقول وهيا بتبص لفوفو اووي ف عنيها وبترمي عليها بالكلام ولقيت فوفو بصت لكسها اووي وبصت لعنيها وبصت لتحت وعنيها اتكسرت.. روحت قايم وزبي قدامي وقولت فوفو امسي رجل وافشخيها وانت يا دودي امسك رجل وافشخها.. وانا بقيت بمشي زبي ع ذنبور مي واهيجها وهيا تهيج وتتمحن وتتاوة وتبص لفوفو ف عنيها وتقوم باصه ع ودودي وانا استغليت انهم بيغيظوا بعض بالنظرات وروحت خابط زبي ف كس مي مرة واحده من غير ما تاخد بالها ولقيتها صوتت اووي وصرخت جامد وعيطت وقالت

مي: اخسسسس علييييلكككك اااااااه كسسسسسسي كسسسسسي ااااااااه طلعه هموت اااااي اهي اهي اهي

وانا نزلت بصدري عليها وبقيت ببوس شفايفها وارضع ف بزازها وهيا تان وزبي بيدخل ااكتتر وهيا تعض ف شفايفي لغاية لما بقيت بدقر ف كسها وهيا لافه دراعتها عليا وحضناني اووي وصرخت واتنفضت ونزلت شهوتها وزبي ف كسها واستنيت لما هديت وسحبت زبي براحه وطلعته قدام فوفو ودودي وبصيت ليهم وقولتلهم اههو ع عينك ياتاجر.. لسه بشرفها واي كلي هيفتح بوقه هقطعله لسانه.. وبصيت لدودي وقولتله زانا طلعت قد كلامي وريني شطارتك انت بقااا.. ولقيت دودي نازل مص ف زبي وبيلحس شهوة مي ودم شرفها من زبي ويبلعه لما نضف زبي ع الاخر.. وقولتله عجبك.. قالي اووي.. قولتله يعني دا مش صلصه.. قولي لا.. قولتله لا امك لازم تتاكد بنفسها وبصيتلها وقولتلها انزلي احسي كسها ودوقي طعك شرفها.. بصتلي اووي.. قومت شختت فيها اووي وقولتلها يااالااااا.. قامت اخضت ونزل لحس ف كس مي ومي تزووم وتقفل بوراكها ع راس فوفو لغاية لما نطرت شهوتها تاني ف وش فوفو وقولت لفوفو يالا اعملي وضع الدوجي بس اقفي ع ايدك ورجلك ووخيت مي دماغها بكتافها ع السرير وجسمها لفوق وسانده بظهرها ع فوفو وخليت دودي يطلع يحط ذنبور ع كسها ويحك اووي وفضل يعمل كدا وهيا هات معاه وبقت بحك فيه اووي كانها بتتساحق مع بنت وهوا يتاوة بشرمطه ولما لقيتهم سخنو خليت دودي يفتح كس مي بصوابعه ويزق زنبورة ف كس مي وبقا بيفرك اووي ويغرس نفسه اووي فيهااا وهيا هاجت وبقت تشده اووي عليها وانا هيجت اووي ولقتني بركب بزبي فوق دودي وهوا راكب مي وبقاا زانق اووي فيها عشان نمت عليه اووي عشان اخلي ذنبورة يبقي جواها ع قد ما اقدر وانا برزع ف طيزه وهوا يتاوه ومي تتاوه اووي وراحت لفت رجليها فوق ظهري وبقت مكتفاني انا ودودي برجليها وفضنا كدا لغاية لما انا جيبت ف طيزة وهوا اترعش ونزل النقطتين ف كس مي ومي نطرت شهوتها وهدينا شوية ومي بدئت تفك رجلها وانا قومت براحه وهوا قاام براحه من ع مي ومي قفلت وراكها ع بعض اووي وضمت عضلات كسها عشان تنزلهم اووي جواها وقولت لدودي اقعد زي امك ما عامله كدا وخليها عشان مي تفضل كدا عشان النقطتين بتوعك يتزحلوا من شهوتها وينزلوا جواها.. وعمل كدا وفوفو خرجت وبصيتلها اووي وقولتلها متيجي تدقي تنضفي زبي م اللبن.. وحات من سكات مصت زبي وبلعت اللبن وقامت وهيا باصه ف الارض ف سابتنا ومشيت وانا قاعد ع الكرسي وشايف دودي ناام ع بطنه ومي نايمه عكسه وطيزها فوق ظهره ورجل ناحيه دماغه ورجل ناحيه طيزة.. ولقيتها جابت رجلها اللي ناحيه دماغه وحطيتها ع طيزة ودخلت صباع رجلها الكبير ف خرم طيزة وغرقته لبن وطلعت صباعه ورجعت برجليها ناحيه دماغه ووشه كان الناحيه التانية.. قامت خبطته برجلها ف دماغه قاام لفلها وشه ولقي رجلها قدام شفايفه وشاف صباع رجلها غرقان لبن واللبن بيسيل ع بطن رجلها.. قااام طلع لسانه وبقاا بيلحس ف رجلها ويلحس اللبن ويمص صوابع رجبها اووي وخد صباعها الكبير ف بوقه وبقا بيرضع فيه وهيا حطت كف رجلها التاني بيت طيازة وبقيت بتحط كف رجلها ف طيازة وهوا بيفرك بذنبورة اووي ف السرير ويضم طيازة اووي ع كف رجلها لغاية لما قااام مرة واحده وعمل معاها مقص وفضل يحك نبورة ف خرم كسها ونزل نقطتين تاني ورجع تاني مكانه تحتها وهيا سانده جسمها عليه وحطت رجل علي وشه ورجل علي طيزة.. وانا بصتلهم اووي وقولتلهم بااااس انا كدا اتطمنت عليكوو.. استمروا بقاا كدا لغاية لما نشوف اي اللي هيحصل.. وقومت اجيب لبسي بقاا عشان البس وانزل اروح البيت وقلعت البجامه ولبست هدومي ولقيت تليفوني بيرن.. رديت لقيت امي

امي: بتكلمني وهيا بتعيط.. ايووة انت فييييين

انا: انا كنت مع مي واطمنت عليها خلاص ونازل جاي اهوه.. اي في اي مالك بتعيطي ليههه

امي: اااااصلللل….

استنوني ف جزء جديد






الجزء الرابع

امي: بتعيط اووي اووي وبتقولي ااصللل.. والتليفون وقع من ايديها وسامع صوتها بتعيط اووي ولقيت ابويا مسك التليفون وبيكلمني

ابويا: الوو ايوة يابني.. متخافش كلنا بخير انا وامك واختك وخالتك وبنت خالتك كلنا كويسين وبخير ولو عاوز تكلمهم هخليك تكلمهم كمان.. بس خالتك تعبان اووي اووي وخلاهم يودوه البلد وكمان عايزنا نسافرله ونبقي جنبه وعايز يشوفنا

انا: حالا.. وهكون عندكووو

وقمت لبست بسرعه.. ودودي قالي في اي.. قولتله مفيش انا ماشي وهبقي اكلمكم تاني واجيلكم.. قالي طيب استني بس.. بصيتله وقولتله عايز اي.. قالي خد مفتاح عربيتي وروخ بيها وخلي العربية معاك لما تخلص مشاويرك براحتك ابقي هاتها.. وهتلاقي ف درج التابلوه ١٠٠٠٠ جنيه.. اعتبرهم فلوسك واصرف منهم براحتك زي ما انت عاوز لو احتاجت لفلوس.. وانا لو احتاجت عربية هبقي اخد عربيه مامي او عربية اختي او حتي هاخد تاكسي وقمت نزلت وسوقت العربية ع البيت بسرعه وطلعت ولقيت امي وخالتي حاضنين بعض وبيعيطوا وابويا بيهديهم وانا دخلت وقالي يالا ادخل غير البدله والبس هدومك عشان هنسافر.. وفعلا لبست قميص وبنطلون وسافرنا كلنا ووصلنا بلدنا ف الصعيد واول مره اسافر البلد اصلا ووصلنا قدام بيت كبيرررر اووي ودخلنا ولقينا البيت الكبير دا كله مفيهوش غير خالي ومراته وبنت خالي اللي كانت معايا ف السلسله الاولي للي متابع القصه م الاول.. وجدتي وجدتي متوفيين.. وابويا وامي سافروا ف الاجزاء اللي فاتت لما جدي اتوفي واللي متابع القصه هيعرف..

وطبعا دخلنا وطلعنا اوضه جدي وخالي كان نايم ع سرير جدي ومرات خالي وبنت خالي قاعدين جنبه ع السرير وبيعيطوو ودخلنا عليهم وامي وهالتي بقوا بيحضنوا خالي اووي وابويا دخل حضنه وباسه وسلم عليه وخالي شافني وشاف اختي وبصلنا وروحناله وحضناه وسلمنا عليه وهوا نايم ع سرير وشكله بيودع.. ومسك ايدي بايده وايده التانية مسك ايد اختي ولقيته بيحطهم ع بعض ويبصلنا اووي والدموع نازله من عينه ع حنب وشه ويبص لامي اووي وابويا.. وامي بصتله اووي واترمت ف حضنه.. وقالها بصووت ضعيييف اووي

خالي: هااااه خلاااص جهزتي الولاد

امي: بتعيط اووي وتقوله.. لسسسه ياخويا لسسه.. اهئ اهئ اهئ

خالي: غمض عينه اووي وفتح تااني.. وقالها.. مستنيين اي.. لازم كل حاجة تفضل ماشية زي ما هيا ماشيييه.. عرفيهم ع طوول.. وامي حضنته وقالتله متخافش ياخويا كل حاجة هتفضل ماشية.. متخافش.. وابويا جه جنبه وطبطب ع صدره وقاله ارتاح انت بس ومتقلقش كل حاجة هتتم

وخالي بص لابويا وقاله خدهم وديهم هنااااك لازم يروحوله.. خليهم يروحوا هناك..

ابويا: هوديهم هوديهم.. نطمن عليك انت بس وهاخدهم متقلقش

خالي: انا كويس متخافش.. قوووم خدهم دلوقتي.. لازم يروحوا دلوقتي.. وابويا قالي انا واختي تعالوا هنروح مكان كدا ونيجي.. وخالي بص لبويا اووي وقااال وهوا بيكح وتعباان.. خلص الموضوع بسرررعه متستناش عليه تاااني

وابويا هزله راسه واخدني انا واختي وخرجنا من اوضه خالي .. واحنا ماشيين جوة البيت لقيت ابويا بيقولي انا واختي..

ابويا: بصوا.. انتوا كبرتوا دلوقتي وفيه حاجة مهمه اووي اووي اووي لازم تعرفوها وقبل ما تعرفوها لازم اوريلكم حاجة.. وخدنا دخلنا طرقه كدا وشكلها قدييم فششخ ووقفنا قدام باب خشب كبير وعليه عنكبوت وتراب وشكله بقاله مده متفتحش.. وابويا وقف قددام الباب وبصله اووي وغمض عنيه ولقيت دمعه نزلت تجري من عنيه ع خده وفتح عنيه تاني وبصلنا وبدء يشيل العنكبوت من ع الباب ويفتحه.. واول لما فتحه لقيت هوا سااااقع اووي جه عليا انا واختي وابويا وبانلنا ممر كدا والارض بتاعته رمل والحيطان حجر كانه ممر ف بطن جبل.. ودخلنا خايفين ومشينا لغاية لما وقفنا قدااام بوااابه كبيرة جدااااا ومقفوله ومرسوم عليها رسومات فرعونيه وفضلت انا واختي متنحين اووي للرسومات وشكل الباب ولقيتني برفع ايدي وبحطها ع الباب وبلمسه واول لما لمسته حسيت اني اتخطفت وحسيت اني بحلم وشايف الحلم اللي بحلمه بس وانا صاحي واختي لقيتها حطت ايديها ع الباب وحصلها زيي بردوو كدا وشيلنا ايدينا بسرعه وانا وهيا بنبص لبعض اووي وقولنا لابونا.. اي دااا.. دي مقبرة فرعونية صح.. قالنا صح.. قولتله يعني دا ورثنا.. قالي اااه.. قولتله طب منفتحها ونبيع بقااا ونتنغنغ.. قالنا لو كان سهل زي ما بتقول كان حصل من ايام جدك.. انما دي حاجة تاني.. قولتله ازاي.. قالي دي مش محرد مقبرة عادية.. دي مقبرة الملك…. ومعاه كل حاحاته كامله وكمان الكهنه بتوعه حاطين شروط ع فتحها… قولتله طيب ما تعملوا الشروط دي وتفتحوها.. بصلنا اووي وقالنا ما هوا دا اللي انا كنت عايز اكلمكم فيه.. بس نطمن ع خالكم ونقعد نتكلم عشان الموضوع مش سهل كدا.. وخرجنا.. وابويا قفب الباب الخشب تاني.. ووحنا رايحين لاوضه خالي سمعنا صوووييييت وجرينا لقينا خالي ماااات وامي وخالتي ومرات خالي والبنات كلهم بيعيطوا.. وكملنا الاجراءات ودفناه وعملنا العزا وخلصنا.. وبعد تالت يووم لقييت مرات خالي بتنده لبويا.. وقالتله تعالي عوزاك ف كلمتين ع جنب.. وابويا قاام معاها

وملحوظه بس مهمه عشان تبقوا متابعين الدنيا ماشية ازاي.. وركزوا كويس ف اللي جاااي عشان مهم اووي وليه دور مهم اووي ف كل الاحداث اللي جايه .. مرات خالي تبقي اخت ابويا.. يعني هيا المفروض عمتي ومرات خالي ف نفس الوقت.. ابويا وامي مش قرايب.. جدي ابو امي يبقي عمده البلد وجدي ابو ابويا يبقي شيخ البلد..والبيتين لازقين ف بعض والحيطه ف الحيطه والاتنين ماتوا طبعا.. وابويا اتجوز بنت العمده وابن العمده اتجوز بنت شيخ البلد اللي هيا اخت ابويا.. لغاية كدا مفهووم…

المهم لقيت مرات خالي او عمتي.. بتتكلم مع ابويا وابويا بيتكلم وحسيتهم شدوا شوية ف الكلام ولقيتها سيباه وماشية وجايه نحيتنا وبصت اووي لامي وخالتي وقالت مهو لو مش هتتكلموا انتوا انا اللي هتكلم.. خلاص العيال مبقوش عيال ولازم يعرفوا كل حاجة زينا ويكملوا اللي عملناه والعهد اللي اهالينا خدوه واحنا نفذناه لازم يستمر ف النسل احسن طبعا انتوا عارفين كويس لو منفذناش العهد اللي اهلينا اخدوه هيحصل اي..

ولقيت امي بتبصلي اووي وبصت للارض وكمان خالتي وابويا نفس الكلام وانا وبنت خالتي وبنت خالي بنبص لبعض ومش فاهمين.. لقينا مرات خالي قالتلنا طيب مدام محدش فيكم هيقولهم. انا بقاا اللي هقولهم.. مهو لازم يحصل بقااا ويتم زي ما احنا عملناها ونفذنا.. بصيت اووي لمرات خالي وقولتلها هوا في اي بظبط.. انا بقالي فترة ملاحظ ان في موضوع وامي وخالتي وابويا مخبيين عليا.. هوا في اي بظبط.. لقيت مرات خالي بصتلي قووي انا واختي وبنت خالتي وبنت خالي اللي المفروض هيا بنتها.. وهتعرفوا انا ليه قولت المفروض..

لقيتها قالت الكلام اللي هقولهلكم دا ممكن يبقي غريب بنسبالكم ويصدمكم بس هي دي الحقيقه ومطلوب منكم تكملوا زي ما احنا كملنا ودا لمصلحتكم قبل اي شي

بصوا يا حبايبي انا هحكيلم الحكاية كلها من اولها لغاية دلوقتي وركزوا معايا كويس.. جدك العمده لما كان شاب ورث العمديه عن ابوة وجدك شيخ البلد لما كان شاب بردوو ورث الشياخه عن ابوة بردوو والاتنين ابهاتهم ماتوا سوا ف حفرة جوة الجبل ومحدش عارف ماتوا ازاي ولا حصل اي.. ومن بعدها جدودك ورثوا ابهاتهم وقرروا ياخدوا بالتار من اللي عمل كدا وراحوا استخبو جوة الحفرة اللي ف بطن الجبل.. وبصتلي اووي انا واختي وقالتلنا اللي انتوا كنتوا عندها من شوية.. وفضلوا مستخبيين لغاي لما الليل دخل عليهم وكانت كل المنكقه دي ف الاول صخرا وجبل بس ومكانش لسه جدودك بنو البيوت دي هنا وكانوا قاعدين بعييد عن هنا قرب النيل.. المهم لما الليل دخل عليهم والنوم غلبهم وناموا.. كل واحد منهم حلم بابوة وهوا بيقوله.. اسمع الكلام ونفذ العهد وهتوصل لكل حاجة.. وقاموا م النوم مفزوعين والدنيا ظلمه ف الكهف وكلموا بعض وكل واحد قال للتاني ع الحلم وانه شاف ابوة وقاله كدا وقرروا انهم هينفذو العهد دا عشان يعرفوا مين عمل كدا وياخدوا بالتار.. وهما بيتكلموا سوا سمعوا صووت تخيين كدا بيقولهم جاهززين عشان تنفذوا العهد.. قعدوا يتلفتوا يمين وشمال ومش لاقيين حد وبدئو يخافوا شوية وطبعا الدنيا ضلمه.. وقالوا سووا ف نفس واحد.. ايييووووةه جاهززين.. عايزين نعرف مين عملها وناخد بتارنا ومستعدين نعمل اي حاجة.. وفجااااه ظهرلهم واحد طوول بعرض وهدومه زي لبس كهنه الفراعنه.. وهما شافوه اتلبشو ف بعض وقالو للكاهن الشبح اللي ظهرلهم

جدودي الاتنين سوا: ااانننت مييين ياابوو عمووو.. انططققق… وكييف هتعرفنناااا مييين عمللهاااا

الكاهن الشبح: انا الكاهن… والملك العظيم مكلفني بمهمه ابدية واللي هيقدر ينفذها ويكمل اللي الملك العظيم كان بيعمله ويحافظ ع النسل بتاعه ويبقي ددمم واحد خالص نقي.. هيبقي ليه مكافئه عظيمه من ملكنا العظيم وكمان كل طلب هيطلبه هيبقي مجاااب كمان.. بس لو اخد العهد ومنفذوش مش هيشووف يووم حلوو وحياته هتبقي اكتئاب كلها ومش هيشوف ليه نسل وهيفضل يمرض ويمووت

وجودي الاتنين بصوا لبعض سوا وارتبكوا.. واتفقوا انهم هيكملوا للاخر معاه لغاية لما يعرفوا مين قتل ابوهم ويبعدوا عنه.. ودا كان اكبر غلط منهم كلنا ماشيين لغاية دلوقتي ع العهد ومحافظين عليه وفي بينا سلااام وكمان لو طلبنا اي حاجة من عندهم بيدونا.. بس لازم يبقي في ددمم جديد وسلاله جديده عشان العهد بيتجدد والسلام بيتجدد بينا وبينهم

وانا بصيت لمرات خالي اووي وحاسس اني بسمع حدودته من حواديت الف ليله وليله.. وقولتلها ممكن توضحيلي اووي يا مرات خالي عشان انا مش فاهم اي حاجة.. وممكن تقوليلي مين الملك دا ومين الكاهن دا وعلاقتهم اي بجدودي.. انا شوفت الملك والملكه والكاهن دول ف الحلم يا مرات خالي.. فهميني عهد اي دا وفي اي انا تعبت م الموضوع دا اووي.. واختي بردوو نطقت وقالت نفس الكلام وانها حلمت بالموضوع دا بردوو.. ومرات خالي بصتلنا اووي وقالتلنا انا هحكيلكم عشان انتوا دلوقتي مطلوب منكم تنفذوا العهد وتشيلوا المسئولية وتكملوا اللي احنا بدئناه

وكملت وقالت بعد لما قالوا انهم موافقين ع كل حاجة وموافقين ينفذوا العهد.. وقربت منهم واخد صباع كل واحد منهم وشكه وخد نقطه ددمم من كل واحد منهم ع ورقه بردي ودي مكتوب عليها طلاسم العهد.. واول لما دمهم لمس الورقه لقوا الورقه بتنور وبقت كانها لسه مكتوبه دلوقتي وجديدة.. والكاهن بصلهم اوووي وقبل ما يختفي قالهم مطلوووب منكم…

استنوني ف جزء جديد ومفاجاه جديدة



الجزء الخامس

بصلهم وقالهم كدا بقاا مطلوب منكم انكم توفوا بالعهد.. وراح مطلع لكل واخد تمثال دهب فرعوني قد كف الايد كدا.. واخدوة وفرحوا اووي.. وبصلهم اووي وقالهم دي مكافئه بسيطه بس عشان واقفتوا بالعهد الملكي.. ولما تنفذوا العهد هتاخدوا م الخير دا كتيررر.. وكل لما نسلك اللي من نفس دمك ينفذ العهد هياخد م الخير دا كتير.. بس لو فكرتوا تهربوا ومتنفذوش العهد يا ويلكم م العذاب اللي هتعيشوة ومش هيبقالكم نسل ولا هتشوفوه بعنيكم .. بصوا لبعض قوووي وقالوله.. يعني انت عاوزنا نعمل اي.. بصلهم وقالهم

الكاهن الشبح: مطلوب من كل واحد فيكم انه يخلف من نفس دمه.. يعني مطلوب من كل واحد منكم يضاجع اخته اللي من نفس دمه ومن نفس الاب والام.. وانا عارف ان كل واحد منكم ليه اخت واحده بس.. ومطلوب منكم ان كل واحد يخلف من اخته والملك هيختار بنفسه الشخص اللي هيعيش ف روحه وهيبقي دايما روحه حواليه ومعاه بكل القوة الملكيه الخفيه.. والشخص دا هيبقي من سلاله حد فيكم او من سلاله سلالة اولادهم .. ولازم ولادكوا من اخواتكوا يعملوا زي ما عملتم انتوا كمان في اخواتكم.. وبناتكم تحمل من اولادكم.. وتعرفوهم انكم اخدتم العهد علي نفسكم وعلي سلالتكم وكل سلاله هتيجي منهم هتفضل ماشية ع العهد دا والروح الملكيه هتختار الشخص المنتظر ف كل زمان عشان تربط روحها بروحه واحساسها ف احاسيسه وتقدر تستخدم القوة الملكيه من خلال الشخص اللي هيبقي من نسلكم او نسل نسلكم.. والمطلوب منكم تبلغوا الرساله دي لكل نسل وتتورث عشان كل سلاتكم تفضل فاكرة العهد وماشية عليه.. واي حد من النسل هيخلف بالعهد هيبقي مصيرة الاكتئاب وعدم السعاده وعدم الراحه ولو فكر يتجوز من ددمم غير دمه.. عمره ما هيشوف ليه سلاله ولا هيبقاله نسل تاني.. ونسله هيختفي ويتقطع بعد موته… ودا هوا العهد اللي انتوا مضيتو عليه بدموكوا.. وشاورلهم بورقه البردى اللي عليها دمهم واختفي وهما بصوا لبعض اووي وبصول للتمثال الدهب اللي ف ايديهم وقاموا يجروا يجروا يجروا يجروا لغاية لما وقفو بعيييد وقعدوا ينهجو اوووي.. وقعدوا شوية لما هديوا بصوا لبعض وجدك شيخ البلد بص لجدك العمده وقاله معقول دا… لا انا مش مصدق اللي حصل دا … احنا نروح نبيع التمثالين دوول ونعيش بقااا ونشتري الارض دي كلها اللي حوالين الجبل وكل واحد مننا يبني بيت ونبقي نفحت براحتنا ونطلع باقي الدهب.. وقام جدك العمده بص لصباعه اووي وبص لجدك التاني وقاله العفريت دا مش هيسيبنا لحالنا.. احنا حطينا دمنا ع الورجه.. انا معارفش اتصرف كييف

جدي شيخ البلد: اباااي وانت عايزني يعني اسمع كلام الجن المخبل دا واروح اركب اختي وافتحها واحبلها عشان هوا يتبسط وانا اتضرب بعيااار

جدي العمده: يابو عمو مجولتش اكديه.. بس احنا نسينا نساله ع مين اللي جتل ابونا..

جدي شيخ البلد: هنبجي نساله مره تانية لما انروح ناخد دهب تاني.. دا باينه الجبل ملييان

جدي العمده: انا مش مطمن للموضوع دا يابو عمو... يالا هم بينا خلينا نروح ونبجي نشوف الحكاية دي

وروح كل واحد ع بيته.. وجدك العمده مكانش ليه غير اخت واحده بنت بس وامه .. وورث العمدية بعد ابوة ما مات

وطبعا زي ما احنا عارفين ان ابوه العمده لقوه مقتول مع شيخ البلد ف المغارة دي قدام الباب الفرعوني..

وجدك شيخ البلد بردوو مكانش ليه غير اخت واحده بنت بس وامه .. وورث شياخه البلد بعد ابوه ما مات

اول لما دخل كل واحد بيته راح ع السرير بتاعه واتغطي ونااام م الخووف وتاني يوم اتقابلوا وكل واحد سال التاني حصلك حاجة..

وقالوا لبعض لا وقعدوا يضحكوا سوا وشافوا مشتري للتمثايل الدهب وبقوا اغنيا اووي اووي واشتروا الارض اللي حوالين الجبل وبنوا بيتين لكل واحد بيت.. وطبعا البيت اللي احنا قاعدين فيه دا هوا بيت جدك العمده ابو امك ..

وبعدين جدك شيخ البلد قال انا خلاص هتجوز..

وفعلا اتجوز بنت م البلد وعمل الفرح ودخل وعدت اول ليله وتاني ليله لحد ما فات اسبوع ع جوازه..

وبعد كدا بقا كل يوم هوا ومراته خناقات وخلاص ع الفاضي والمليان وعدي شهر واتنين لغاية ٨ شهور والعيشه كل يوم ف مشاكل وخناق وكمان البنت محبلتش..

وجدك العمده حس ان الموضوع بتاع جدك شيخ البلد دا اكيد وراه العفريت دا.. وراح يزوره مرة ف البيت ويشرب معاه الشاي وكان عدا سنه ع الموضوع العفريت .. وهوا قاعد معاه ف قعده سهر راح قاله

جدي العمده: ع فكرا كل اللي بيحصلك دا بسبب العفريت انت نسيت كلامه اللي جالهولنا يومها

جدي شيخ البلد: بصله اووي كدا وسرح وحس ان كلامه دا صح.. وقاله يعني فكرك نعمل اي طيييببب

جدي العمده: هي ملهاش حل تااني.. هوا قالنا هوا عايز اي.. واديك شوفت اهاه انت اتجوزت ومش عارف تعيش يوم مبسوط وكمان مرتك محبلتش.. كل كلام العفريت طلع صووح

جدي شيخ البلد: اباااااي.. يعني فكرك لو عملنا زي ما جااالنا العفريت حياتنااا هتبجي زينه

جدي العمده: اييووة وكمااان هنبقي اغنيا

جدي شيخ البلد: طيب وهنعملها كييف دي.. دي كانت تبجي فضيحه.. وكيف هنجوول للبنته اننا عايزين نحبلهم.. وامنا كيف هتسوي لما تعرف.. دا كانت امهاتنا ضربت كل واحد فينا عيااار

جدي العمده: معرفش ياخووي.. بس مفيش غيره حل.. ولازم انفذه

احناا جطعنا العهد علي نفسينا ومضينا بدمنا يا واد عمي..

وقام جدي العمده وقال.. خليني اجووم اروح ياخوي وافكر واشوف كيف هنحلها

وجدي العمده روح البيت وقلع جلابيته وقعد ع الدكه ف وسط البيت ب اللباس الصعيدي الواسع الخفيف.. وكان شاب وزبه حلو وكبير وتخين.. وقعد ع الدكه يفكر واخته وامه نايمين وقبل الفجر بشوية اخته كانت قايمه تحلب الجاموسه وتنضف البيت ووقتها كان عندها ١٧ سنه بس حلوة وملفوفه وصدرها قدامها وجسمها اكبر من سنها..

وقامت مرات خالي مشاورة ع بنت خالتي وقالت.. كانت ف جسمها كدا

وكملت وقالت.. جدك العمده قال لاخته

جدي العمده: انتي يابت.. اومااال اماااي وينهااا

اخت جدي العمده: جامت من شوي وراحت للغيط عشان تروي الزرع جبل الشمس ما تحمي

وفضل جدك العمده يبص ع اخته وهيا بتكنس وتوطي وتحلب الجاموسه وفضل يبص عليها لغاية لما زبه قااام وبقااا باااين اووي.. واخته بتلف وشها ولقيته بيبصلها اووي وزبه قاايم بالقووي ورافع لباسه الواسع ونافخه لفوق وعين جدك كانت مركزة ع طياااز اخته.. واخته بصتله وقالتله.. مالك يا خوووي.. بتبص ع اختك يا واااد.. جوووم فززز يا جليل الحياااا

وقايمه جايه عليه تضربه بس مش بجد يعني وتقومه عشان تكمل شغل البيت.. وجنب الدكه باب بيدخل لاوضه ضيقه وفيها قشش كتير وباب تاني جوه الاوضه بيدخل ع الزريبه بتاعه البهايم

واخت جدك جاات عليه وقامت خبطاه ع زبه بايديها وهيا بتقوله.. جوووم فزززز يا وااااد وقامت شدته من ايده اووي.. ووقف وراح ماسك ايديها الاتنين بايديه ووشهم لبعض وبيزق فيها وهيا تزوء فيه وبينشفوا ع بعض زي مين اللي يوقع التاني واخته كانت صحتها حلوة.. بس هوا كان ناشف وعصب وفضل يزوء فيها وهيا ترجع بظهرها وتحاول تزوء فيه لغاية لما وقعت فوق القش وهوا اترمي عليها ووشه لوشها وصدره لازق فوق بزاز اخته وفاعصهم بصدره وزبه راشق بين وراكها وتحت شفايف كسها وداخل اووي بين وراكها بلباسه وجلبيتها وايده مكتفه ايديها لفوق ووشه ف وشها وعنيه ف عنيها.. واخته قالتله

اخت العمده: جووم يا واااد فزز.. ااي بعد يدك عن يدي.. وجعتني.. جووم يا واد بعد بتاعك عني.. دا محمبط جووي يخربيتك.. جوووم بجاااا بعد عني .. امممم بس بجاااا بعد عني .. سيبني بجااا مجدراااش.. وجدك العمده عمال يحك زبه ويدقر ف كسها وجسمه عمال يحك ف جسمها طالع نازل وبزازها عماله تتعصر تحت صدره ورايحه جايه تحت جسمه وبدئت تليين اووي وجسمهاا يسيب وبقت بتفتح وراكها شوية شوية عشان زبه يحط ف كسها اووي.. ما هيا بنت ١٧ ولسه طالعه وفايرة ومستحملتش زب كبير وتخين يدعك ف كسها السمين اللي بينزل سمنه بلدي مش ميه شهوة زي باقي الستات.. شهوتها كانت تقيله وبيضا شوية زي لبن الرجاله.. وغمضت عنيها ومحستش غير بشهوتها اللي قادت ف جسمها وجدك العمده حس بايديها سابت قاام سايب ايديها ونزل ايد وطلع زبه م البنطلوون ومد ايده تحت جلبيتها ومد صباعه للشورت الصعيدي اللي لابساه وقطعه بصباعه ودخل زبه م الخرم وبقا يدعك براس زبيه بين شفايف كسها اللي بقاا غرقااان ف السمنه البلدي اللي نازله من كسها واول لما راس زيه الناشفه خبطت ف زنبورها اللي واقف زي زب عيل مولود قامت ماسكه ومكلبشه بوابعها ف القش وهيا فاردة دراعتها شمال ويمين وبتترفع بصدرها لفوق ودماغها بتترمي لوراها وتعض ع شفايفهاااا اوووي وتزووم وتقووول

اخت جدي العمده: امممم حلوووو جوووووي.. ااممممم اااااه حلووو جوووي ااااااه حكه اوووي كداااا.. ممممم

وجدك العمده مزود الدعك اووي براس زبه ف ذنبورها ولما لاقها بتتشنج وبتجيب شهوتها خلاص راح دافس زبه ف كسها مره واحده وزبه اترشق كله ف كسها وفتحها وخد شرفها بزبه وهيا م الوجع اللي حصلها مرة واحده راحت مكلبشه فيه مره واحده وحضناه اووي وبتصوت. قااام جدك حط ايده ع بوقهاااا وكتم صوتها وبقا زي المكنه مش حاسس بنفسه ولا حاسس باي حاجة وكانه مش هوا.. حس انه حد تاني.. وسمع صووت ف ودنه بيقوله

الصوووت: انت وفي للعهد الملكي يا عمده.. وانا سوف اكافئك علي المتعه الاخوية التي جلعتني اشعر بها.. واسوف اتلذذ اكثر عندما يستقر منيك بداخلها ويكون هذا وفائك لي.. وبعد ذلك لك ان تطلب فقك وسوف تجد كل ماتريده..

وفضل يدك ف كسها وهيا تصووت بصووت مكتووم اووي من ايدة اللي كاتمه صوتها ونفسها وخانقها بايده.. ومش عارفه تلم وراكها من جسمه اللي راكب عليها وفاشخ رجليها وزبه نازل دك ف كسها وهاريه بكل عنف و****** بالقوة ومفاقش غير لما خبط زبه للاخر وراس زبه دخلت كلها جوة رحم اخته وبقا يلدق لبنه كله سخن مولع ف كسها وهيا من كتر ما هيا مش حاسه غير انها اتناكت بقت تلقائي بتقفل كسها اووي ع زب اخوهااا اووي وتشفط زبه اووي لغاية لما رحمها شفط كل اللبن اللي ف دهر اخوها ورحمها بقاا منفووخ من كتر اللبن وراس زبه قافله خرم رحمها ومش مخليه اللبن ينزل منه.. وفاق بعدها كدا وحس باللي عمله وبقاا بيبص ف عنين اخته واخته تبص ف عنيها وجوا عنيهم كلاااام بيتقااال من غير اللسان ما ينطق بيه

اخت جدك بقت بتقوله بعنيها.. ليه كدا بس.. ليه كدا تضيع شرف اختك.. ومكفاكش انك خدت شرفها بزبك.. لا وكمان نزلت كل لبنك جواها.. عارف دا معناااه اي.. اني اكييد حملت منك.. وبتغمض عنيها اوووي والدموع بتنزل من عنيها ع خدها وبتلف وشها الناحيه التانية بعيد عن وشه

وجدك كان بيقولها بعنيه.. سامحيني ياختي.. انا المفروض كنت احافظ عليكي.. واسلمك سليمه لعريسك وتفرحي زي باقي البنات وعريسك بيفتحك بزبه وتحسي زي كل البنات لما بتتجوز.. بس اخوكي حط نفسه ف ورطه وورطه ابديه.. اكيد لما هتعرفي هتسامحيني.. ومتخافيش عمري ما هسيبك وهبقي ظهرك وهحاول بكل جهدي اني اعوضك واعيشك زي باقي البنات… وبيرفع جسمه من عليها براحه وبدء يسحب زبه وراس زبه خرجت من رحمها واللبن بقا بيخرج من رحمها لجوة كسها ويلسعها مكان ما اتفتحت ومشاعرها غلبتها واول احساس تحسه وبقت توحوح برااحه.. وهوا خرج زبه من كسها وهيا قواام حطت ايديها ع كسها عشان اللبن ميخرجش وضمت وراكها ع كف ايديها وقامت وسابته وراحت تنضف نفسها وهوا اتعدل وقعد ا القش وظهره للحيطه و مذهوول ومش مصدق انه ناك اخته ونزل لبنه جواها وانها كدا اكيييد حبلت منه.. طب هيعمل مع امه اي.. طب واخته وبطنها لما تكبر.. هيعمل فيها اي… وحس انه رااح ف مصيبه.. وقاام اتعدل ودخل زبه ف اللباس الصعيدي بتاعه وخرج رااح اوضته لبس جلابيته وقعد ع السرير واخته كانت خرجت م الحمام ورايحه ناحيه اوضتها وعدت من قدام اوضه اخوها ووقفت وبصتله اووي بكل انكساار وخووف ومنطقتش بحرف واحد.. واقفه بس بتبص اوووي ومش مصدقه اللي حصل وحاسه انه حلم ومستنيه اخوها ينطق ويقولها انه محصلش وانه حلم.. بس وهيا بصاله قفلت كسها ع بعضه وضمت نفسها من تحت اووي وحست بحرقااان ولسعه شرفها اللي اتقطع بزب اخوها ولبنه اللي بيكوي الجرح والدمعه نزلت من عنيها ع خدها

وفجاه سمعوا صووت وصريخخ واحده بتصوتت اووي وجدك العمده اتنفض من ع السرير وقاام يجري وخارج من اوضته ع الشارع واخته وراه وجريوا ع البيت اللي جنبهم اللي جاي منه الصووت

وبصتلنا اووي مرات خالي وقالتلنا البيت اللي جنبنا برة داا.. ويبقي بيت شيخ البلد اللي متجوز فيه.. وكملت تاني الحكاية

وجريوا لجوة البيت ولقيو شيخ البلد ماسك مراته من شعرها وهيا ع الارض وبيجرها من شعرها ف البيت وهيا بتصررخ وتصوت وجري جدك العمده ومسكه اووي من ايده وبص ف عنيه وشافه كانه وحش مش بني ادم وعنيه بتطق شرار وحس ان كل دا بسبب الورقه اياها والعفريت.. وسلك مراته من ايديه بالعافية وقال لاخته..

جدي العمده: خديهاا يابت وروحي بيها ع الدوار بتاعنا.. وسيبيني معاااه شوي

اخت جدي العمده: حاااضر ياااخوووي.. تحبب اعملكو شاااي

جدي العمده: لا مش دلوق.. روحي بس معاها وطسيلها وشها بشوميه ميه

اخت جدي العمده خدت مرات شيخ البلد وراحت بيها ع بيتهم..

وشيخ البلد قاعد مذهوول ومش مجمع وحاسس انه كان نايم وصحي.. وقال لجدي العمده..

شيخ البلد: انا معرفش اي جرالي يا خووي.. انا كنت لسه داخل انا وهيا جوه وهنعملو سوا وفجاه محستش انا بعمل اي

جدي العمده: ياخوي كل دا واه الورقه والعفريت.. اسمع مني.. انت لازم تطلج البت دي وتعمل زي الفريت دا مجالنا

شيخ البلد: بص اووي لجدي العمده وقاله.. طب وبعد ما اركبها واحبلها.. هتتجوز كيف.. هنجيب لنفسنا العار

جدي العمده: قاله انت اركب اختك وحبلها وانا هتجوزها وكانها حبلت مني ودا يفضل بيني وبينك وبينها وبس لغاية لما نشوفو اخرتها اي ياخوي

شيخ البلد: طب وانا هعملها ازاي دي بجاااا

جدي العمده: انا هروح اشيعلها تجيلك واحكيلها ع اللي حصل وان مرتك حدانا شوي لما تهدي وهجيبهلك جاال يعني عشان تهديك شوي.. وانت بجاااا مجدامكش غير الفرصه دي عشان تنفذ العهد وحياتك تنصلح ياخوووي

وقاام جدك العمده عشان يمشي.. ورااح لغاايه بيتهم التاني ف البلد البي عايش فيه امه واخته ووقف قدام باب الدوار وخبط وفتحت اخت شيخ البلد. وقالتله

اخت شيخ البلد: اهلا يا حضرة العمده.. تعالي اتفضل

جدي العمده: يالا متشكر. بس عايزك تلبسي خلجاتك وتروحي تجعدي مع اخوكي شوي عشان متعارك هوا ومرته شوي ومرته حدانا مع اختي ف الدوار وانتي اجعدي مع اخوكي شوي وعجليه اكديه

اخت شيخ البلد: خووووي.. حاضر حااضر انا هتلافا الخلجه عليا وهكون عنده وهعجله

وسابها جدي العمده ومشي ورجع بيته دا.. ودخل وسامع صوت مرات شيخ البلد مع اخته ف الاوضه.. وطبعا اللي هيقول وامه فين من دا كله.. ارجع شوية لورا وهتلاقيها راحت من بدري تروي الزرع وبتفضل ترعي الارض والبهايم لغاية اخر النهار

المهم جدي العمده سمعت مرات شبخ البلد وهيا بتقول لاخته

مرات شيخ البلد: معارفاااش ياختي ماله.. احنا كنا كويسين وكنا لسه جايمين ندخل اوضتنا عشان نبقي سوا ف السرير.. بس فجاه لقيته اتعصب ودور فيا الضرب وعنيا وسعت و بقت حمرا وحاساها بتطق شرار وبقا يضرب فيا ولا البهيمه وقام راميني ع الارض ولف شعري ع ايده وبقا يسحبني من شعري ف البيت كله كانه ساحب وراه بهيمه.. انا لا يمكن اعيش معاه تاني انا هرجع لابووي وهوا يطلجني خلاااص مريداهووش.. وبتعيط بحرقه اوووي

وجدي العمده قعد ع نفس الدكه ف وسط الدوار ودماغه عماله تفكر ياتري هيقدر يعملها زي ما عملتها مع اختي.. وياتري هعمل اي مع اختي.. طيب انا هتجوز اخته وهيا حبله منه… طيب يبقي هوا كمان يتجوز اختي ويداري عليها قبل ما بطنها تكبر وتبان.. بس لازم هوا يركب اختك ويحبلها احسن يذلني بالموضوع داا..

وف بيت شيخ البلد.. اخته راحته لابسه جلبيتها البيتي وطيازها مدورة وبزازها قدامها مليانين وراحت ع بيت اهوها ودخلت لاقت اخوها شيخ البلد قاعد ع الكنبه ولابس بردوو لباسه الصعيدي الواسع بس وباقي جسمه عريان وطبعا كان المفروض لسه هيدخل ينيك مراته بس حصل اللي حصل.. واخته جات عليه وقعدت جنبه وقالتله

اخت شيخا لبلد: مالك ياخووي.. جرااا اييي.. مالك ضربت مرتك ليه..

راح شيخ البلد اترمي ف حضن اخته وراسه بقت ع بزازها.. ودماغه تقيله وغارزه ف لحم بزاز اخته ولف ايده ع جسم اخته وبصوابعه وكف ايده مسك لحم دراعها الملبن اووي وقعد يعيط اووي وهيا لفت دراعتها حوالين جسمه وبقت بتهديه لغاية لما هدي شوية ورفع وشه وقالها..

شيخ البلد: اني خلااص هطلجها.. اني معاوزهاااش تاااني وقااام وساب اخته ودخل الاوضه وقعد ع السرير ودماغه بتفكر ازاي ينيك اخته ويفتحها ويحبلها.. ما خلاص مبقاش في غير دا حل

واخته دخلتله وقعدت جنبه وخدت راسه تاني ع بزازها وبقت بتهديه وهوا حواطها بدراعاته وبقا يحسس بايده بشويش ع دراعتها الملفوفه ولاوب مره يحس ان زبه بيقف ع لحم اخته.. واخته لاحظ زبه اللي وقف ف اللباس بتاعه وبقا باين وهيا بصت لزبه اووي وبلعت ريقها ومبقتش عارفه تقوله اااي وحست ان اخوها مش مرتاح مع مراته ف السرير.. وقالتله

اخت شيخ البلد: هيا مرتك مش بتبسطك ياخووي يعني

شيخ البلد: لاااا دي مراا تجرف.. اني خلاص مبقتش رايدها

اخت شيخ البلد: طب ياخوي وبعد ما تطلجها.. هتسوي كييف.. انت رايد بنتا تانيه

شيخ البلد: رفع وشه ف وش اخته وايده لافه حوالين دراعتها وقالها.. اني رايد بنتا زيك انتي اكديه.. مبجتش عايز حد تاني.. بجيت بكره كل البنته.. انا رايدك انتي بس.. وهجم عليها زي المجنون ويقفش ويبوس فيها وهيا.. بسس بعد عني اكديه.. سيبني.. مالك بسس ياخوي. لا اوعي اووعي.. وفضل معاها لغاية لما اغتصبها وفتحها ونزل لبنه جواها..وسمعت نفس الصوت بيقوله.. يبدو انك الان اصبحت تعرف كل شي جيدا.. وانا سعيد لانك قمت بتنفيذ العهد.. وشيخ البلد فاق بعدها وقام بص لاخته واخته قامت تلملم نفسها وتلطم علي وشها وتقوله.. ضيعتني ياخووي.. ضيعتني وكبيت جواااي.. انا خلاص هحبل منيييك.. ليه اكديه ليه وبتصرخ ف وشه ووقعت اغم عليها.. وهوا شالها ونيمها ع السرير وهرج جري نده ع جدك العمده م الشباك وجدك العمده طلع جري وشاف جدك شيخ البلد واقف مخضوض ولباسه ليه طرطشه نقط ددمم من شرف اخته ودخل جري شاف اخت شيخ البلد مرميه ع السرير والسرير تحتها بقعة ددمم.. وجدك العمده بص لجدك شيخ البلد وقاله

جدي العمده: ااانننتتت عملت اي.. انت خلاص نفذت معاها

جدي شيخ البلد: بيقوله وهوا مذهول ومصدووم.. ايييوووه ايووة وكبت جواها كمان.. انا حبلت اختي.. وقعد وحط راسه بين ايدية..

جدي العمده: طبطب عليه وقاله.. متخافش ياخووي انا هتجوز اختك.. انا هستر عليها.. بس انت كمان تتجوز اختي وتكتب عليها وقبل دخلتك عليها انا هدخل عليها وااكب جواها..ومرديش يقوله انه فشخ كس اخته فوق القش

جدي شيخ البلد: واني موافج.. اني هروح اجعد مع ابو مرتي واطلجها واجي اطلب اختك

وقاموا سوا وشيخ البلد نزل راح لابو مراته واتفق ع الطلاق وتم الطلاق وجه بيت العمده وطلب ايد اخته من جدك العمده.. وجدك العمده فرح وقاله.. مهنلاجيش احسن منك لاختي بس اتحافظ عليها وتحطها ف عنيك

جدي شيخ البلد: متخافش ع اختك معاي.. اني هشيلها جوا حباب عيوني

وف الاوضه جوا اخت العمده سامعه كل حاجة وبتلطم ع وشها وتعيط وتقوول.. يالهووي هتفضح جداام البلد كلاتها.. ازاي اخوي هيجوزني وهوا فتحني وكب جوااي وحبلني..

وجدك شيخ البلد مشي وجدك العمده دخل الاوضه لاخته لقاها بتلطم وتعيط قااام جري عليها وحضنها اووي وهيا اترمت ف حضنه وفضلت تعيط لغاية لما هديت وقالتله

اخت جدي العمده: ازااي ياخوي توافج ع جواز.. ازاي وانت فتحتني وكبيت جوايا.. هتفضح

راح جدي العمده حضنها اووي وقالها.. متخافيش يابت اني كمان هتجوز اخته عشان ميفتحش خاشمه بكلمه وعايزك معاي نروح عنديهم عشان اطلب اخته

وراح هوا واخته لشيخ البلد ودخل سلم عليهم واخت شيخ العمده دخلت الاوضه لاخت شيخ البلد ولاقتها قاعده ع السرير ولامه رجليها ف صدرها وكامشه ف نفسها ومخضوضه.. بصتلها قووي وقالتلها مالك يابت فيكي اي..قالت اخت شيخ البلد.. مفيش.. بس الدورة جياني بطني وجعاني شوي

قامت اخت العمده قعدت جنبها وحضنتها وقالتلها.. يابت افرحي عشان اخوي جاي يخطبك من اخوكي دلوجتي وخلاص يابت دي شكلها اخر دورة هتجيكي وبعدها تحبلي.. واخت شيخ البلد بصت لاخت العمده اووي وحضنتها واتفتحت ف العياط واخت العمده هيا كمان بقت حضناها وبتعيط وكل واحده بتعيط ع شرفها اللي ضاااع من زب اخوها ورحما اللي بقاا شايل عيل من لبن اخوها اللي اتكب جواها وكل واحده متعرفش ان التانية حصلها كدا.. وبرا جدودك قاعدين مع بعض ومبسوطين اووي انهم خلاص ارتاحوا م الكابوس دا وكمان عرفوا يلموا الفضيحه ورا بعض واتفقوا ع معاد الجواز وقالوا بعد شهر يكون الينته هديوا شوي م اللي حصلهم

وجدك شيخ العمده نده ع اخته وخدها وروحوا بيتهم واول لما دخلوا اخت العمده قالت لاخوها

اخت العمده: ازااي هتجوزني ياخووي بسس.. انت فتحتني وكبيت جوااي.. هجوله اي بس لما يدخل وميلاجنيش بشرفي.. طيب اللي ف بطني هيبجي ابن مييين وانهارت وعيطت.. قاام جدك العمده حضنها قووي وقالها تعالي اجعدي جاري وهحكيلك كل حاجة بس ورحمة ابوكي ما تجولي لحد نوهائي.. وحكالها حكاية الورقه والعفريت كلها لغاية لما شيخ البلد اتجوز وحياته بقت وحشه زي العفريت ما قال وكمان طلج مرته ودخل ع اخته وكب جواها هيا كمان واكيد حبلت من اخوها زي ما انتي حبلتي مني.. وانا وهوا هنتستر عليكم..

واخت العمده بصاله وفاتحه بقها ومش مصدقه..قالها تعالي معاي اوريكي المغارة والباب.. وخدها من ايديها ورايحين للمغارة

وف بيت شيخ البلد: دخل شيخ البلد الاوضه ع اخته وقالها العمده هيتجوزك.. وهيا بصاله وكاشه ف نفسها وخايفه منه.. وقالتله.. ازاازي ازاااي انت خلاص خدت شرفي وكبيت جواي.. انا اكيد حبلت منك.. وقالها بردودد ع حكاية العفريت والورقه وهيا مش مصدقه وخدها يوريها المغارة

وكل واحد داخل وواخد اخته تحت باطه وهيا مرميه ف حضنه وخايفه.. وبصوا وشافوا بعض كلهم جوا وبقوا يبصوا لبعض اووي كلهم وكل واحده بتبص للتانية وعايزة تقولها هوا انتي كمان حصلك زي ما حصلي.. وهنا العمده وشيخ البلد قرروا يتكلموا ويقولوا لاخواتهم كل حاجة قدام باب المغارة وفجاه كلهم سمعوا صوووت بيقولهم

الكاهن الشبح: انا الان اصبحت اكثر سعاده بتنفيذكم للعهد وبصراحتكم مع اخواتكم..واصبحت اكثر سعاده وكل واحده من اخواتكم اصبح بداخل رحمها *** من دمها..وفجاه حست كل واحده منهم بتقريص ف بطنها زي المغص وحطوا ايديهم ع سوتهم ووقعوا مغم عليهم وكل واحد شال اخته وروح ع البيت نيمها ف سريرها لغاية تاني يوووم

وصحي العمده تاني يوم الصبح قاام راح الغيط ورجع اخر اليوم استحمي واخته بتطبخ ومفيش بينهم اي كلام نهائي.. لغاية لما اخت العمده بدئت تهدي وترجع تكلمه وهوا بيكلمها وبدىوا يرجعوا يهزوا زي الاول وكان كل شي خلاص بقا ع المكشوف خلاص..

وبعد الغدا اخت العمده قالتله انا عايزة اروح المغارة تاني.. واخدها وراح وفضلوا يبصوا للباب وفرحانين بالكنز اللي وراه وطبعا العفريت لعب ف دماغهم والعمده محسش بنفسه غير وهوا عمال ينيك ف اخته قدام الباب بس المره دي اخته كانت سيباه وكمان بتستمع ومبسوطه وكب تاني جواها وهيا بقت بتقفل رجليها ع ظهره اووي وكسها بيشفط كل نقطه لبن جواه.. وخلصوا وقاموا لبسوا هدومهم من غير اي تعليق ودخلوا بيتهم تاني وكل وراحد راح اوضته

وف بيت شيخ البلد.. دخل الاوضه ع اخته وكانت صحيت ومش مصدقه اللي شافته وقعدت تتكلم مع اخوها ف الحكاية دي لغاية لما محسوش هما كمان بنفسهم وبقا شيخ البلد نازل رزع ف كس اخته بزبه والمره دي برضاها وسيباله نفسها وكب جواها وهيا لبست لباسها ع لبنه ف كسها وهوا لبس وسابها وخرج راح اوضته

وعدي الشهر ع كدا وجه وقت الفرح وكل واحد خد عروسته ع بيته اللي هوا البيت دا والبيت اللي جنبنا وام كل واحد منهم عايشه ف الدوار التاني بتاعهم ف البلد

وكل واحد دخل بعروسته بيته وكل واحد قعد مراته واتكلموا سوا وكل واحد اتفق انه مش هينام مع مراته ولا هيكب فيها غير لما تخلف اللي ف بطنها

قامت اخت العمده قالت لجوزها شيخ البلد: اني عاوزة اروح دلوكتي ابات مع اهوي واجيك الصبح وهبعتلك اختك اتبات معاك..

وفضلوا كدا كل يوم.. كل واحده تبات ف حضن اخوها وينيك فيها للصبح وتقوم تروح ع بيت جوزها.. وعدت الايام والشهور وكل واحده بقت بطنها قدامها اووي م الحمل وجه وقت الولاده

وكانت اخت العمده حامل قبل اخت شيخ البلد بشهرين وولدت قبلها بشهرين ورجعت لبيت جوزها بيت شيخ البلد وبقت اخت شيخ البلد اللي هيا مرات العمده تروح تخدم مرات اخوها بعد لما ولدت ف بيته وولدت ولد.. والولد دا هوا يبقي خالك اللي اتوفي

وجدك العمده كان بيروح يزور اخته ف بيت جوزها وابنها المولود نايم جنبها وبقاا بيقعد ع السرير جنبها ويبصلها ويبص لابنه وبقاا هوا وهيا مبسوطين اووي.. وشيخ البلد واخته اللي هيا مرات جدك العمده بقت تسيبهم سوا وتاخد اخوها شيخ البلد الاوضه التانية وينزل دك ف كسها وجدك العمده واخته قاعدين ف الاوضه وسامعين صوتهم م الاوضه التانية وبيضحكوا وعدت الايام ع كدا وجه وقت ولاده اخت شيخ البلد اللي هيا مرات جدك العمده.. وولدت هيا كمان ولد.. والولد دا هوا اللي يبقي ابوك دا

وشاورت بصباعها ع ابويا وانا واختي وبنت خالتي بصيناله اووي وبصينا لمرات خالي وكلنا مصدومين وحاسيين اننا ف عالم تاني ومش مستوعبين الكلام

وكملت مرات خالي بقيت كلامها وقالت جدودك قعدوا بعد ما كل واخده ولدت وجابت واد..

جدك العمده: وبعدين ياخووي دا كل بنته جابت واااد.. احنا هنسوي كييف دلوك

جدك شيخ البلد: هنسوي اللي سويناه تاني ياخووي ونحبلهم تاني

جدك العمده: خلاص ياخوي.. لما البنته يشدوا حيلهم تبجي اهتي تاحي تبات معايا واني هبعتلك اختك اتبات معاك ونحبلهم تاني

وعدت الايام والشهور ع كدا.. وكل واحد جوة البيت عاييش مع اخته كانها مراته بظبط وبرا البيت كل واحد ملتزم.. وفعلا كل واحده حبلت تاني من اخوها

واخت جدك العمده بعد ما جابت خالك ولدت امك…

واخت جدك شيخ البلد بعد ما جابت ابوك ولدتني انا

وكل واحد بعد ما شاف عياله من اخته حب اخته اووي وقرروا يجيبوا عيال تاني وتاني

وفعلا جدك العمده بعدها ناك اخته وخلف منها خالتك دي.. وبعدها خلف منها خالتك التانية

بصتلها اووي وقولت لمرات خالتي.. خالتي التانيه.. انا عندي خاله تاني.. هي فيين دي انا عمري ما شوفتها ولا سمعت عنها ابدا..

مرات خالي قالتلي اصبر وسيبني اكمل وهتعرف كل حاجة.. وكملت كلام وقالت

طبعا بعد ما جدك شيخ البلد حبل اخته وولدت ابوك وبعدها ولدتني انا وحب يحبلها تاني ولكن تعبت اووي اووي وراح بيها لدكتور كبير ف المركز وجالها انتي لازم تشيلي الرحم ومعادتش ينفع تحبلي تاني.. وفعلا عملت العمليه وشالت الرحم ومبقاش عندها غير ابوك دا وانا بس

وجدك شيخ البلد حبل اخته زي ما حولتلك جبل سابج واخته ولدت امك وبعدها حبلها تاني وولدت خالتك زي ما جولتلك وبعدها حبلت تاني وجابت بت تاني

وعدت الايام والعيال كبرت وجدودك بقاا ياخدو العيال ويودوهم يلعبوا سوا كلاتهم ف المغارة جداام باب المجبره الفارعونيه..

وخالك كبر وبجااا شاب بصحته وامك كبرت وجسمها اتدور

وابوك كبر وبجاا شااب واني كبرت وجسمي اتدور

وجدودك جعدوا مع بعض ومراتاتهم معاهم اللي هيا اخواتهم وجالوا لازم العيال يعملوا اللي عملنا ويكملوا اللي كملنا.. وقعدوا يفكروا وقرروا ان كل واحد يخلي ابنه وبنته يناموا سوا ف اوضه واحده.. ويحاول كل واحد مع ابنه انه يخليه وقت النوم ينام براحته وكل واحده تخلي بنتها تنام بقميص مفيش تحت منه اي حاجة.. عشان العيال يهيجوا ع بعض من بدري وكل اخ يركب اخته ويبقي الموضوع سهل من اوله

وفعلا جدك العمده بجاا بيخلي خالك ينام جار امك ع سرير واحد وخالتك دي وخالتك التانية ع السرير اللي جارهم

وكمان جدك شيخ البلد كان بيخلي ابوك دا ينام جاري ع نفس السرير

وكنا وجتها مبنفكرش ف حاجة وكنا اخوات عادي وننام ونجووم عادي

وجدك العمده وجدك شيخ البلد احتاروا يعملوا اي عشان كل واحد يحبل اخته وقرروا يروحوا للمغارة ويسالوا العفريت.. ودخلوا وقعدوا يتكلموا قدام الباب بصوت عالي عشان العفريت يجولهم يعملوا اي.. ولكن فحاه كل واحد لجي جدام رجله جزازه صغيرة قد الصباع وجوازها شوية سائل لونه احمر شوية وسمعوا صووت بيقولهم دي تفضوهااا ليهم ف الاكل وكل اخ واخت ياكلوا م نفس الطبق ومحدش غيرهم بس ياكل منه والقوة الملكيه الخفيه هيا اللي هتحركم وتخليهم يقوموا بالمطلوووب

وفعلا كل واحد خ الازازة وجري ع البيت وقال لمراته ع اللي حصل واداها الازازه وقالها تحطها ف الاكل وتحط الاكل ف طبق واحد وتخلي الواد والبت بس هما اللي

ياكلو من نفس الاكل ومن نفس الطبق

وفعلا اخت جدك العمده عملت الاكل وقبل ما تحط الاكل قامت بعتت خالاتك الاتنين لبيت جدتهم وقالتلهم خليكوا معاها واحنا هنجيلكم بالليل.. وخلصت الاكل وحطت الاول الكبق دا وفيه لحمه ببصل وطبعا غرفانين ف السائل اللي كان الازازه.. وقامت اخت جدك العمده مرات شيخ البلد ندهت علي خالك وامك وطبعا هما ولادها من اخوها العمده وقالتلهم..يالا يا ولاد عملتلكم اكل بتحبوة.. كلو دا عقبال ما الطبيخ يستوي.. وقعد خالك وامك ع الطبق وفضلوا ياكلو لغاية لما مسحوا الطبق مسح

وبعدها حسوا ان جسمهم سخن وبجوا بيعرقوا جووي جووي .. وقاموا دخلوا اوضتهم وقالوا لامهم احنا هنام شوي ياماااي

ودخل خالك وامك الاوضه وخالك نام ع سرير ع جنبه الشمال وامك نايمه قدامه ع حنبها الشمال ومدياله ظهرها.. وزب خالك بقاا واقف ومنفووخ ومحمبط اووي اووي ونايمه قدامه اخته اللي هيا امك وكسها قايد ناار وحاطه ايديها اليمين بين وراكها وعماله تدعك بالقوي ف كسها ومش قادره وبقت تدعك اووي ف زنبورها وقامت ضمت وراكها اووي ع ايديها اللي بتلعب ف كسها وتلقائي رجعت بطيزها لورا م الهيجان وزب خالك رشق بين طيازها وراسه بقت ع خرم طيزها ومفيش حاجة حيشاه غير لباسه الصعيدي الواسع وجلبيتها الخفيفه اووي.. وامك اول لما حست بزب خالك فيها من ورا قامت قمطط بطيزها اووي ع زب خالك م الهييجان وطلعت منها اااه وخالك مامك وحسوش بنفسهم غير وزبه بيقطع شرفها وبيفحت ف كسها وهيا سيباله نفسها وفاشخه رجلها بالقوى وكسها بالع زب خالك وصوت طرقعت لحمهم باينه اووي وجدك شيخ البلد ومراته اخت جدك العمده واقفين ورا الباب وسامعين.. راح جدك شيخ البلد قال لمراته

جدي شيخ البلد: انا كدا نفذت وعدي.. انا هروح ع بيت اخوكي واشوف اخوكي هوا كمان نفذ العهد وخلي عيالي ينطوا ع بعض ولا اي.. وهبعته علي هنا عشان لازم يقول للعيال كل حاجة ويعرفهم انه ابوهم الحقيقي وانه عمل ف اخته زي ما العيال عملوا لبعض عشان ميخافوش بعد اللي عملوه دا ويعرفوا بالعهد هما كمان

وخرج جري ع بيت العمده ودخلت وشاف اخته وجوزها العمده واقفين وبيتسنطوا ع ابوك وهوا راكب عليا وزبه نازل دك ف كسي وطبعا بعد ما كسي اتفتح خلاص

وقام قال اجري ع البيت يالا هتلاقي عيالك هاريين بعض وكله بقااا تمااام

وجدك العمده رااح ع بيت شيخ البلد وبقاا واقف هوا واخته بيتنسطوا علي علي خالك وهوا نازل دك بزبه ف كس امك لغاية لما كب فيها وهيا اول لما حست بلبنه بيملاها.. النار قادت جواها اكتر وهوا زبه لسه واقف محمبط وقاام كمل دك تاني ف كسها وهيا فشخاله نفسها ومسلماله خاللص

وجدك شيخ البلد رااح ع بيت العمده وبقا هوا واخته واقفين بيتسنطوا ع ابوك وهوا نازل دك بزبه ف كسي لغاية لما كبهم جوايا.. وحسيت اني مولعه اكتر وهوا فضل يدك فيا اكتر

وفضل كل واحد بيفشخ ف كس اخته وقعدوا ع كدا اكتر من ساعتين لغاية لما اتصفوا خالص وكل واحد خلي كس اخته متعبي لبن للاخر وغرقااان.. وخسوا بنفسهم فجاه وقاام كل واحد يبص لاخته واخته تبصله وبيقولوا لبعض

امي بتقول لخالي.. يالهووي يالهووي يالهووي.. فضحتني ياخووي يالهووي حبلتني يالهوووي.. وهوا باصثلها ووشه اصفر واتخض وسمعوا صوت باب الاوضه بيخبط وسمعوا صوت خالك بيقولهم ياولاد تعالوا عايزكو ف كلمتين..وامك ردك علي خالك.. حاضر يا خااال جايين اهوو

وخرج خالك وامك م الاوضه وريحتهم كلها لبن وباينه اووي وقعدوا ع الكنبه جنب بعض وف وشهم جدك العمده واخته جنبه.. وبصلهم اووي وشايف عليهم الانبساط والخوف والارهاق ف نفس الوقت.. وقالهم

جدي العمده: بصوا ياولاد انتوا دلوك اكبرتوا خلااص وصار لازم تعرفوا كل حاجة بصراحه.. واول هاام انا وامكووو عارفين كل اللي صار معاكم دلوك جوه ف الاوضه وتاني هااام انا ابقي ابوكوا الحقيقي انتوا الاتنين واختي دي هيا امكوا.. انا عملت مع اختي وكبيت جواها وحبلتها زي ما انت عملت فاختك دلوك وكبيت جواها.. وكمان امك ولدتك وعملت معاها تاني وكبيت فيها وحبلتها ف اختك دي.. وانت واختك عملتوا نفس اللي انا عملتوا مع امكوا اللي هيا اختي.. وعلشان تبجوا مطمنين كامان.. وقبل ما تسالوا طب وازاي امكوا اتجوزت ع اكديه.. اخب اجولكوا ان شيخ البلد هوا كمان عمل اكديه مع اخته وحبلها وجاب منها الواد والبت.. وكمان الواد والبت دلوك ركبوا بعض زيكم والواد كب جوة اخته زي ما انت كبيت جوه اختك وانا اتفجت انا وشيخ البلد ان كل واحد يستر اخت التاني ويفضل كل واحد مننا يركب اخته ويكب جواها ويحبلها.. وانتوا دلوك بجيتوا جزء م العهد وعشان كدا انا هاخدكم انا وامكوا ونروح ع مكان لازم اتشوفوه وتعرفوا كل دا صار ليييه.. وقااام جدك العمده قاال لخالك وامك ع حكاية الورقه والعفريت كلها من اولها لغاية اللحظه اللي قاعد بيتكلم فيها معاهم دي وهما بصينله ومتنحين

وقاموا مشيو ودخلو المغارة والعمده حاطط ايدة ع كتف اخته وواخدها ف حضنه وماشيين وكمان خالك حاطط ايده ع كتف امك وواخدها ف حضنه وداخلين المغارة وشافوا الباب ووقفوا قدامه ومبقوش مصدقين وبصوا

كل دا وانا ببص لمرات خالي وفاتح عيني ع الاخر ومذهوول ومش مصدق ولا كلمه ولقيت مرات خالي قالتلي

لقيو شيخ البلد داخل هوا واخته وابوك وانا واتقابلنا كلنا ف المغارة قدام الباب وبقينا واقفين كلنا مش مصدقين خالص وفجاه انا وامك حسينا بمغص اووي ف بطننا ووقعنا اغم علينا

قام خالك شايلك امك ورايح بيها ع بيت ابوه العمده واخت العمده راحت معاهم

وكمان ابوك شالني وراح بيا ع بيت جدك شيخ البلد واخت شيخ البلد راحت معاه وكل واحد بيت ف بيته مع اخته وعياله من اخته لغاية تاني يوم كل واحد قاام رجع لبيته وحياته الطبيعيه وانا وامك بقينا حاسين بالحمل وهوا بيكبر جوا رحمنا ولقينا جدودك جمعونا كلاتنا وجالولنا

لازم كل واحد ياخد اخت التاني

يعني خالك اتجوزني.. واخويا اتجوز امك

وبقينا مستمرين زي اهلنا وكل واحده مسلمه نفسها لاخوها لغاية لما امك حبلت فيك من اخوها اللي هوا المفروض خالك بس انت دلوقتي عرفت انه ابوك الحقيقي وانت من صلبه.. وخلاص امك بطنها بقت قدامها وعلي وش ولاده وهتولدك.. وفعلا ولدتك وفضلت تعبانه شوية بعد الولاده.. لغاية لما انت كبرت شوية وبقيت كام شهر.. راح خالك ناطط تاني علي امك وكابب جواها وحبلها تاني.. والمره دي حبلت ف اختك دي.. وشاورت مرات خالي بصباعها ع اختي

وبعدين لما امك ولدت اختك واختك كبرت كدا وبقا عندها يجي سنه وانت يجي سنتين كدا

وبعدين خالك بدء يبص لخالتك دي وشاورت مرات خالي ع خالتي وهيا قاعده قدامنا وكملت وقالت اصل خالتك دي كبرت قووي وسنها كان لسه صغير واللي يشوفها يقول دي مرا مش بنت لسه سنها صغير.. بس هيا كانت يجي ١٦ سنه كدا.. وراح خالك قال لابوة العمده انه نفسه يركب اخته التانيه ويكب فيها هيا كمان.. وبالفعل جدك العمده قاله خش علي اختك يالا وسابه يدخل عليها وهيا نايمه يرفع هدومها ويفشخ وراكها براحه وراح كابس زبه كله فيها وهيا صحيت وصوتت م الوجع وهوا فضل يدك ف كسها لغاية لما دلقهم جواها هيا كمان وقامت بعدها تلطم وتصوت ع وشها ولقيت جدك العمده واخته داخلين الاوضه عليها وهيا بتلم وراكها ع بعض وبتداري نفسها.. راحووا قايلنلها ع كل حاجة وعرفوها كمان علاقة اخوها واختها وان اختها حبلت وولدتك انت واختك من اخوها اللي هوا المرحوم خالك.. وخالتك كام شهر وبطنها كبرت وقاام ابووك خدها بره البلد وقعدها ف شقه وقال طبعا لاهل البلد انها اتجوزت برا البلد قاعده مع جوزها وبقوا كلهم يروحوا وييجوا عليها لغاية لما ولدت بنت خالتك دي.. وشاورت بصباعها ع بنت خالتي.. وكملت وقالت لما بنت خالتك كبرت شوية جات تاني هنا وعاشت مع خالك ومعايا هنا شوية ف البيت دااا وبعدها بشوية لجيت خالص عينه رايحه لاخته الصغيرة خالتك.. وتقصد خالتي اللي معرفش عنها حاجة.. وكملت وقالت.. خالك ف يووم جاب اخته دي وكانت يادوب بنت ١٣ سنه ولسه دورتها جيالها اول مره.. واستني عليها لما دورتها راحت وقاام عليها ف الاوضه وهيا نايمه وفتحها طبعا وكبهم جواها وهيا صرخت وقومت داخله عليها وخدتها فحضني وكانت لسه صغيرة وخايفه.. وهديتها وفهمتها بالراحه ع كل حاجة وعرفتها ان اختها الكبيرة اللي هيا امك حبلت وولدت من اخوها واختها التانية اللي هيا خالتك دي حبلت بردوو وولدت بنت خالتك دي من اخوها وكمان هيا هتحبل وتولد من اخوها وكل دا بسبب العهد وفهمتها كل حاجة وخدتها للمغارة ووريتها البوابه وخالتك جالها نفس المغص اللي بيجي لكل واحده مننا لما بنيجي هنا ولبن اخواتنا مالي رحمنا.. ورفتها وسندتها لغايه البيت عندي وفضلت جنبها.. وخالك بقا كل يووم ينيك واحده من اخواته بس مبقاش يكب جواهم وقال كدا حلوو لغاية كدا بس كان بيحب ينيك اخواته اووي وكان بيعدل بينهم ف النيك.. بس خالتك الصغيرة مكانتش مستحمله كل يووم نيك ولا مستحمله يكب كل يوم جواها .. ومعداش الشهر ولقيناها حبلت وبطنها يوم ورا يووم بتكبر وبقيت قاعده جوة البيت هنا لغاية لما تولد وكانت طوول حملها تعبانه اووي.. مهو لسه الرحم بتاعها صغير ومكانش لسه جسمها يستحمل حبل.. لغاية لما جاات تولد.. وولدت خالتك الصغيرة بس ماتت يووم الولاده.. وخالتك جابت بنت والبنت دي تبقي هيا بنت خالك دي.. وشاورت بصباعها ع بنت خالي.. وكملت وقالت.. وانا وابوك عملنا مع بعض كتير وكب جوايا اكتر بس محصلش حمل نهائي.. وروحنا لدكتور كبير ف المركز وكشف علينا وخلانا عملنا تحاليل وطلع ان عندي عيب كبير ف الرحم يمنع اني احبل اصلا وكمان ابوك حيواناته بتنزل ميته ولا يمكن تحبل اي مرا منه ابدا.. وطبعا انا وابوك ولادك جدك شيخ البلد زي ما انت عارف.. وكانت العقاب بتاع جدك شيخ البلد لما معملش بالعهد م الاول واتجوز الاولانيه وحياته باظت وبعد كدا لما جدك صلح غلطته ونام مع اخته وحبلها واخته جابت ابوك وبعدها جابوني.. ومخلفوش تاني.. وكان عقابه ان ولاده ميخلفوش ونسله يقف لغاية عندي انا وابوك

وبعد لما خالتك الصغيرة اتوفت.. قام خالك اخد بنته من اخته الصغيرة وخلاني اربيها ع اساس انها بنتي انا منه.. وحصل لغاية لما انتوا كبرتوا كلكو.. لكن دي مش بنت خالك ولا خالك يبقي خالك .. دي اختك من نفس صلب خالك. يووه قصدي ابوك.. وبنت خالتك دي اختك هيا كمان من نفس صلبه من اخته دي.. وانت واختك من نفس الاب والام يعني خالك.. يووة قصدي ابوك اللي انت فاكرة طوول عمرك انه خالك نااك امك وحبلها فيك وفي اختك.. يعني دلوقتي انت واختك من ددمم واحد ولازم انت واختك تكملوا العهد يعني تركب اختك وتفتحها وتنيكها وتكب جواها وتحبلها.. ولو حبيت تركب بعد كدا اي واحده من اخواتك التانيين اللي هما المفروض اختك من ابوك وخالتك وانت فاكرها طوول عمرك بنت خالك اواختك التانية من ابوك وخالتك اللي انت فاكرها طوول عمرك بنت خالتك.. وتكب فيها وتحبلها.. مفيش اي مشكله.. بس اهم حاجة دلوقتي لازم لازم لازم انت واختك من امك تكملوا العهد والنسل والا حياتكم هتتقلب ومش هتعيشوا يوم حلو وحياتكم هتبقي سودا

وقامت مرا ت خالي اللي كنت فاكرة خالي وهوا طلع ابويا بصت لامي وخالتي ولابويا اللي كنت فاكرة طول عمري ابويا وطلع بيربيني بس وبصت للبنات اووي وقالت انا دلوقتي قولت اللي انتوا طوول عمركم مش قادرين تقولوه.. وسيبتو بلدكم واخدتوا عيالكم وهربتوا منه وفكرتوا تعيشو بعييد وقولتوا مش هنعمل زي ما ابونا عمل واحنا عملنا ف اخواتنا.. وفكرتوا تعيشوو بعييد.. بس اللي متعرفوهوش ان العهد بيتجدد مع النسل.. ياريت ترجعوا لعقلكوا وتخلوهم يكملوا اللي بدء من زمان ومحدش عارف هينتهي كييف..

روحت انا واقف وباصصلهم كلهم اووي ومبرق ومش قادر استوعب كل الكلام اللي نزل ع ودني دا زي الرصاص والدموع نازله من عيني ع وشي وقمت واخد مفاتيح العربيه بتاعه دودوي وجاري من قدامهم وكلهم بيجروا ورايا واختي وبنت خالتي وبنت خالي حاضنين بعض ومفتوحين ف العياط وطبعا هما اخوات من نفس الاب ما كل حاجة وضحت خلاص

وجريت بسرعه ركبت العربيه زي المجنون وسوقت بكل جنااان ومبقتش شايف قدامي ولا شايف انا ازاي سايق العربيه وبجري بكل جنننااااااان لغااايه لمااااااا

استنوني ف جزء جديد ومغامرة جديده هتعجبكم



الجزء السادس





فضلت سايق العربيه بجنون وكل الكلام اللي سمعته بيلف ف دماغي والدموع نازله من عيني ع وشي زي المطر ومش عارف انا بجري ع سرعة كااام وطبعا كلهم مش مبطلين رن علي تليفوني وانا مبردتش لغاية لما لقتني بمسك التليفون وبكسر فيه اووي ف دريكسيون العربية وبصرخ بحرقه وبقووول.. سيبوني بقااا سيبوني بقااا كفايه كدا كفاااية.. لغاية لما لقيتني وصلت نااحيه شقة دودي اللي متجوزفيها مي قمت ركنت العربيه وقفلتها واخدت المفاتيح عشان اطلع اديهاله وامشي تاني ومش عارف انا راايح فيين وكنت مقرر اني مش هرجع بيتنا تاني وطلعت رنيت الجرس وفتحلي الشقه.. ودخلت وطبعا باين عليا اني معيط فشششخ ومنهار وحالتي النفسية مدمرة.. ودخلت ودودي بصلي اووي هوا ومي وفوفوكانت قاعده عندهم.. ودودي جري عليا اووي بلهفه وحط ايده الاتنين ع خدودي وبيمسحلي دموعي وبيقولي.. مالك يا روحي.. مالك فيك اي.. روحت منزل ايديه من علي وشي وحاططله المفاتيح ف ايده وقولتله

انا: المفاتيح اهيه وعربيتك تحت والفلوس زي ماهيا ف تابلوة العربيه مش ناقصين جنيه.. وعايزك تخلي بالك من مراتك وتحطها ف عنيك ومتخليش حد يضايقها.. ولو كنت زعلت حد منكم ف يوم م الايام ياريت يسامحني وانا خلاص همشي ومش راجع تاني ومش هتشوفو وشي تاني

وطبعا دودي اتصدم ومسك ف ايدي اووي وقالي

دودي: اي بس مالك رايح فين.. طيب حصل اي.. طب فهمني بس متسبنيش عشان خاطري انا بحس بالامان وانت جنبي.. متسيبنيش عشان خاطري.. وبقا بيعيط اووي وماسك ايدي

روحت زقيته اووي ووقع ع الارض وقولتله

انا: سيبوني بقاااا انا خلااص مش عايز حاجة تاني كفاية كفاية كفاية.. وانهارت ف العياط وسندت بظهري ع الحيطه جنب الباب.. ولقيت دودي جاي ع ايدة ورجله ومسك ف رجلي زي العيل الصغير اللي ماسك ف رجل ابوة.. وبيعيط اووي وبيقولي

دودي: عشان خاطري ابوس رجلك متسبنيش متسبنيش.. وبقا ماسك ف رجلي وبيبوس جزمتي وحاضن رجلي وماسك ف رجلي اوووي

وكل دا فوفو ومي باصين لدودي اووي ع اللي بيعمله.. وبيعوجوا ف بوقهم وبيبصوا لبعض.. راحت فوفو بصت لمي وقالت

فوفو: مهو ميقدرش يبعد عن مكانه ابدا.. وتقصد انه موطي ع رجلي وبيبوس جزمتي

ومي ردت عليها وقالتلها

مي: متخافيش بكرا يلاقي مكان تاني ويقعد فيه مهو عارف مكانه كويس فين

محستش بنفسي غير وانا بزوء دودي بعيد عن رجلي ودخلت ناحيه فوفو.. وفوفو لقتني جاي نحيتها وقامت وقفت وقومت رزعتها قلم بكل قوتي وغيظي.. وخدت القلم ومن قوته وقعت ع الارض وبوقها تقريبا اتفتح من جوة وبقا كله ددمم

وقربت من مي ولاول مره امد ايدي عليها ورزعتها هيا كمان قلم بكل قوتي وترمت ع الارض وبوقها كله ددمم زي فوفو.. وروحت مادد ايدي لدودي مقومه وقايله

انا: دودي انا تعبااان اووي ونفسيتي وحشه سيبني امشي انا مش عايز حاجة تاني من حد.. انا خلاص مش هرجع بيتنا ولا هقعد هنا تاني انا همشي هغور هسافر ف اي داهيه.. لقيت دودي مسكني اووي اووي.. وقالي

دودي: طب اسمعني عشان خاطري.. وحط المفاتيح بتاعه العربيه تاني ف ايدي وقالي.. خلي العربيه معاك.. والفلوس اللي فيها خدها دي فلوسك.. وعشان خاطري متسبنيش.. وروح الشاليه بتاعنا ف شرم اقعد هناك براحتك واوعدك محدش هيتصل بيك ولا يكلمك خاالص ولما تحس انك كويس ابقي انت كلمنا.. بس متبعدش عشان خاطري..

ورحت انا مطلع تليفوني اللي بقااا متسكر ومبقاش نافع تاني ورميته ع الارض وهوا شافه وسابني وجري ورجع تاني ومعاه مفتاح وموبايل جديد بالكرتونه وقالي امسك دا مفتاح الشاليه وقالي ع مكانه ودا موبايل جديد جيبهولك مخصوص واحسن واحدث من بتاعي كمان كنت ناوي اديهولك لما اشوفك.. ووطي ع الموبايل البايظ واخد من الشريحه وادهاني مع المفاتيح والموبايل الجديد.. وقالي روح اقعد هناك لغاية لما تهدي وانا مش هضايقك تاني لغاية لما تهدي

وسيبتهم والمفاتيح وكرتونه الموبايل الجديد والشريحه ف ايدي ونزلت ع سلم وركبت العربيه وقعدت شوية جواها وانا مش عارف انا نايم ولا صاحي ولا عارف اعمل اي.. ولقيتني بسوق العربيه وماااشي لغاية لما لقيتني ع طريق شرررم وحسيت ان العربيه بتشطب بنزين.. وفوقت كدا لقيت بنزينه وجنبها كافيه كبير زي اون ذا رن.. ودخلت بالعربيه ركنتها وفوبت بنزين وغيرت زيت وطبعا دفعت م الفلوس اللي ف الطابلوه..ودخلت العربية المغسله وقعدت ف الكافيه وطلبت قهوة دبل وقاعد ع الترابيزة والقهوة نزلتلي وانا قاعد باصص قدامي وسرحااااان ف كل اللي حصلي.. والترابيزة اللي قدامي قاعد عليها شااب وبنت بيشربوا حاجة.. وانا باصص عليهم اووي بس مش مركز معاهم اصلا انا سرحااااان.. وهيا كل شوية نبص عليا وتبص تاني قدامها للشاب.. والشاب اللي معاها اخد باله.. وقالها هوا بيعاكسك.. قالتله لا بس بيبص اووي.. ولقيت الشاب جاي عليا والبنت جاية تجري وراه.. ولقيت الشاب بيقولي

الشاب: انت يا عم الامور.. مالك.. بتبص ليه كدا.. هو انا مش مالي عينك ولا اي.. والبنت ماسكه ف دراعه اووي وتقوله خلاص خلاص محصلش حاجة اصلا.. يالا مش عاوزين مشاكل بقاا

وانا فوقت من سرحاني وبصتلهم اووي من غير ما انطق ولا كلمه وطلعت من جيبي ١٠٠ جنيه ورميتها جنب القهوة اللي مشربتش منها بوء واحد ومشيت زي اللي تايه وروحت ناحيه عربيتي وركبتها وسوقت ومش عارف انا ماشي ازاي.. لغاية لما لقتني وصلت للعنوان اللي قالهولي دودي.. قدام شاليه ع البحر وقدامه جنينه خاصه بيه وحاجة فخمه اووي.. قومت ركنت العربيه ونزلت فتحت الباب بالمفتاح اللي ادهاولي دودي والباب اتفتح ودخلت لقيت ريسبشن شيك وباب ع اليمين وباب شمال.. قومت ناحيه الباب اليمين وفتحت لقيت سرير كبير قدامي روحت ناحيه السرير واترميت عليه ومن كتر اللي حصلس وكمان السواقه لقيتني روحت ف نوووووم عمييييق اوووي اووووي.. وف عز نومي حلمت اني ماشي ف نفق ضلمه وفجاه لقيتني قدام باب المقبرة الفرعونيه.. ولقيت الباب بيتفتح وشوفت قدامي الملك الفرعوني واخته الملكه وشايله ع ايديها الطفل الصغير اللي جابته من اخوها الملك.. وبصولي اووي.. والملك قالي.. اهلا وسهلا بالمختار.. بصيتله اووي وقولتله مختار اي بس انت عايز مني اي مش كفاية دمرتني ودمرت حياتي.. لقيت الملك بيقولي.. العهد الملكي مفيهوش رجوع.. ومقابل ذلك سوف تحصل علي كل الكنوز وبيشاور بايده ع باقي المقبرة وببص ع المقبرة ولقيتها كلها تماثيل دهب وسلاسل دهب وصناديق مليانه دهب وعيني مش جايبة اخرها ولا اخر الكنوز.. قولتله انا مش عايز حاجة.. بس سيبني لحياتي.. قالي هيا دي حياتك وانت سوف تصبح المختار.. انا اختارتك انت من كل النسل.. اختارت روحي تسكن روحك وانقل قواي الملكيه ف جسمك.. انت ولي عهد هذا الزمان.. نفذ العهد يا سمو ولي العهد ولقيتني بخرج م المقبرة وكان حد بيشدني لبرة والباب بيتقفل وبقيت ف المغارة الضلمه.. وسمعت صووت اختي بتعيط وخايفه وبتقولي.. انت فيين.. انا خايفه تعالي.. وصحيت م النوم مفزوع وبصيت يمين وشمال ولقيتني ع سرير.. قومت نمت تااني ومحستش بحاجة لغاية تاني يوم المغرب.. وصحيت عندي صدااااع هيفرتك دماغي.. قومت ادور ع اي مسكن بس ملقتش.. قومت لقيت تليفون جنب السرير.. ورفعته ولقيت حد بيقولي.. اي خدمه يافندم.. قولتله.. اااه ياريت مسكن قوووي انا مصدع جدااا مش قادر.. وقفلت وثواني لقيت الباب بيخبط ولقيت شاب جايبلي المسكن واخدته وحاسبته ودخلت اخدت قرصين مسكن وقعدت شوية مش قادر افكر ولا اتكلم ولا اتحرك من كتر الصداع وشوية بشوية الصداع بيروح وبقيت احسن وقومت اتحرك واتفرج ع الشاليه ولقيته فخم اووي والحمام تحفه بجد.. وقولت اخد دش بقاا عشان افوق واشوف انا هعمل اي.. اي دا بس انا مش معايا هدووم.. رجعت قعدت ع السرير ولقيت كومودينو جنب السرير اللي محطوط عليه التليفون وفتحت درج الكومودينو لقيت فلووس يجي ٣٠٠٠٠ الف مثلا.. اخدت منهم شوية وخرجت م الشاليه وركبت العربيه وطلعت ع موول ف وسط شرم ودخلت اشتريت هدووم وجبت اكل وركبت عربيتي وراجع للشاليه تاني وانا ع طريق.. وطريق شرم جبال ومقطوع.. ولقيت عربيه سبور راكنه ع جنب وبنت واقفه جنبها وشكل العربيه عطلانه.. قومت هديت ووقفت قدامها وقولت اساعدها.. ونزلت لقيتها البنت اللي كانت ف الكافيه ومعاها الشاب واول لما قربت منها بصتلي اووي وانا بصتلها ومكنتش مركز ف وشها ولا فاكرها قووي.. قولتلها اي خدمه.. قالتلي انا عجله العربيه اتخرمت ومش عارفه اغيرها.. انا معايا استبن ومفتاح وكوريك.. وخليتها تفتح شنطه العربيه واخدت الحاجات وغيرتلها العجله ورجعت الحاجات ف شنطه العربية بتاعتها تاني وطبعا كنت اتبهدلت وهدومي اتبهدلت.. وقولتلها خلاص كدا تمام تقدري تمشي.. لقيتها بتشكرني اووي وبتقولي استنا.. وبتفتح شنطتها وبتطلع فلوس ف ايدسها وبتمد ايديها بتديهاني.. روحت بصتلها من فوق لتحت اووي ومديت ايدي لاديها وطبقت ايديها ع الفلوس وقولتلها.. خليهم معاكي انا مش عايز حاجة من حد وسيبتها ومشيت ركبت عربيتي وهيا بصالي اووي ومستغرباني وركبت عربيتها وماشية ورايا لغاية لما وصلت الشاليه وهيا وقفت بالعربية بتاعتها جنب الشاليه اللي قبلي علي طووول وشافتني وانا داخل الشاليه ودخلت قلعت كل هدومي واخدت دش جااامد ولبست م الهدوم اللي جبتها وطلعت حطيت الاكل واكلت ولميت الاكل تاني.. وطلعت قدام الشاليه قاعد ع الكرسي ف الجنينه وباصص للبحر وسرحااان وساكت وهيا واقفه ف بلكونه الشاليه اللي جنبي وبصالي اووي وشيفاني سارح زي ما كنت سارح ف كافيه البنزينه.. وشوية تقريبا حد نده عليها من جوه وسمعتها بتقول… ايوة ياخالتوو انا جايه اهوه.. ودخلت وانا زي منا ولا مركز مع حد ولا بتكلم مع حد ومنطوي خااالص.. وقعدت ع الوضع دا حوالي ١٠ ايام مثلا ويمكن ف ال١٠ ايام طلعت م الشاليه مرتين او تلات مرات بس وفضلت ع كدا لغاية لما دقني طولت وشكلي بقا وحش جداااا وداخلت ف حالة اكتئاب وبقيت بفكر اني انتحر وكرهت حياتي خلااص.. وخرجت م الشاليه حوالي الساعه ١٠ بالليل تقريبا وروحت قعدت ع كرسي قدام البحر وشايف موج البحر رايح جاي قدام عيني.. وهنا جاتلي الفكرة اني ادخل ف البحر لغاية لما ميبقاش فيه ليا طوول او يجرالي اي حاجة.. المهم ارتاح م العذاب اللي بقيت فيه.. وكل دا بيدور ف دماغي وانا قاعد باصص للبحر ولقيت البنت جات و قعدت قدامي بالكرسي بتاعها وبصالي اووي وقالتلي.. انت اي حكايتك.. انا مش وقت ما شوفتك صدفه ف كافيه البنزينه ع الطرق وانت ع طوول سرحااان كدا ومبتتكلمش وكمان لما ساعدتني وغيرتلي عجله العربيه وبردوو مكلمتنيش.. لو حابب نبقي اصحاب ونتكلم.. ممكن تتكلم

طبعا وانا كل دا مش معاها وباصص ع البحر وبفكر اني انتحر.. وفضلت تتكلم وانا ساكت وباصص قدامي وساكت.. وشوية سمعت صوت واحده بتنده عليها وهيا ردت وقالتلها ايوة ايوة.. وسابتني وقامت.. وبعدها بشوية لقيتني بقوم من ع الكرسي وبمشي ناحيه البحر وبدخل شوية شوية شوية لغاية لما مبقاش ليا طوول والبحر بيسحبني كمان وبقست بطلع وبنزل وبضبش بايدي وبغرق.. وشوية والبنت خرجت ف البلكونه بتاعة الشاليه بتاعهم بتبص عليا وشافتني وانا بغرق وقامت مصوته.. يالهووي بيغرق بيغرق الحقيني ياخالتوووو.. يالهووووي

وطبعا انا كنت شربت ميه وخلاص سلمت امري وبغرق ومعرفش بعدها اي حصل….

وبعد كدا محستش غير وانا بفتح عيني بشويش وشايف طشاش وغمضت تااني فتره وبعد كدا بفتح عيني وبفوووق وشوووفت اللي لا كان ع البال ولا ع الخاطر

استنوني ف جزء جديد




الجزء السابع




بعد ما فتحت عيني ولاقيتني لسه عايش وبلف بدماغي ع اليمين وبدقق بعيني ع ساعه محطوطه ع الحيط وببص عليها ولاقيتها ٤ الفجر وبنزل بعيني لتحط ولقيت البنت قاعده قدامي ع الكرسي ولاول مره ادقق ف ملامحها.. كل المواقف اللي حصلتلي معاها ف الكافيه او ع الطريق لما غيرتلها العجله او لما جات كلمتني ع البحر ودي كانت اخر حاجة وبعدها نزلت ف البحر وهيا كانت سبب ف اني اعيش تاني لما صوتت ونبهتهم ليا.. وبصيت ف وشها اللي عامل زي الملايكه وابيض اووي وشعرها اصفر زي الدهب وناااعم جدااا وجسمها سمبتيك وبزازها وسك وملهاش وسط خالص ووراكها مدورين ووسط. وطبعا هيا كانت لابسه دريس بحر صيفي بنص كم وواسع وكب وتحت ركبها بشوية ومش لابسه طبعا تحته بنطلون.. ناس لارچ باين عليهم.. المهم.. وانا ببص عليها وفضلت شوية باصصلها وسرحان ف جمالها وبلف بعيني كمان ولقيت جنبي عمود طويل وبرفع عيني عليه ولقيت عليه محلول وخرطوم نازل م المحلول وعيني مع الخرطوم لغاية لما لقيته ف وش ايدي.. وبرفع ايدي قدام عيني وحسيت بوجع جامد ف وش ايدي وطلعت مني اااااه.. وهيا سمعت صوتي وانطرت من ع الكرسي ونزلت ع ركبها ع الارض ووشها ف وشي وبترفع بايديها شعرها الناعم وتحطه ورا ودنها وبتبصلي ف عيني وانا ببصلها ف عنيها ولقيت عنيها زراقه مع لونها الابيض وشعرها الدهب اللي زي الحرير.. وقالت بصوت يمكن اول مره اخد بالي منه انه رقييق فششخ.. وبتقولي.. انت كوييسسس متخافش انت مغرقتش.. بس انت اي اللي نزلك البحر بالليل اووي كدا.. وكل دا وانا باصصلها وساكت.. قالتلي ممكن تتكلم.. روحت قولتلها انتي اسمك اي

البنت قالتلي.. انا اسمي مارينا.. وانا سمعت الاسم من هنا وعيني بصتلها اووي وبرقت ومش مصدق.. حسيت اني عايز اكلم دكتور مارينا.. حسيت اني محتاج ابقي معاها وف حضنها.. دي الوحيده اللي بينا كل حاجة بس من غير جنس.. حب صافي.. ولقيتها بتقولي انت مالك مبرق ليه.. انت هتموت ولا اي.. لاااا لاااا استنا انا هروح انده خالتو.. هيا اللي هتعرف تتصرف بقاااا.. وقامت واديتني ظهرها وطيزها عريضه ومش تخينه بس مرسومه عليها.. وبتجري ناحيه الباب وفتحت الباب وخرجت وشوية ولقيتها جايه تجري وواحده جايه تجري وراها… وبتقولها اهوه ياخالتو.. هوا كان بيتكلم دلوقتي بس معرفش برق مره واحدة وسكت.. ولقيت الست اللي كانت جاية بتجري وراها ولقيتها بقت قدام وشي وبتبص ف عيني وانا باصصلها ومصدوم… احااااا بقااااا دي الدكتورة مارينا.. هو انا اللي هتمناه هيتحقق ولا اي.. احاا هوا دا عفريت زي بتوع الفانوس واللي هعوزه هيجيلي ولا انا بيتهيألي.. ولقيتني بقوم وبقعد قدام دكتورة مارينا وببص ف عنيها اووي وهيا رغم شعر دقني وشعري اللي بقاا طوويل لكن بصتلي ودققت اووي وقامت مبرقه وقالتي اااانننتتتتت.. مش معقول… انت ازاي جيت هنا.. اي دا ومالك عامل ف نفسك كدا ليه.. انت فيك اي قووولي.. ولقيت البنت بتقولها.. ااي دا ياخالتو انتي تعرفيه... بصتلها وقالتلها اااه عرفااااه.. هواااا جراله اي.. راحت البنت حكتلها كل حاجة من بدايه الكافيه وع الطريق لغاية كلمتني قبل ما اغرق.. وقالتلها بس ياخالتووو.. مايكل نده عليا وقالي هروح انا وخالتو نشتري عشا ونيجي وانا روحت لمايكل وانتوا ومايكل مشيتو.. ورجعت ابص عليه لقيته بيغرق جوه البحر.. وفضلت اصرخ والشاب جم ع صوتي وقولتلهم ونزلوا طلعوة.. وكان في شاب منهم دكتور وقدر يخليه يرجع المايه وقولتله يجيبه هنا ع اوضتي عشان هوا شكله عايش لوحده ومش هينفع انا ابقي ف الشاليه بتاعه وجاب الحاجات دي وعلقهاله وطبعا بعدها وهوا مش فايق وانتي ومايكل جيتوو واتعشينا وبعد العشا لما انتي قولتي هتنامي وانا روحت قولت لمايكل وماسكل دخلت وشافه واتاكد انه عايش.. وقالي كمان اعرفك ومينفعش حاجة زي دي تحصل ف الشاليه بتاع خالتو ومنقولهاش.. والمسيح ياخالتو كنت هقولك بس قولت لما يفوق عشان اخليه هوا يقولك كمان بنفسه.. منا مكانش ينفع اسيبه بردوو يغرق او اسيبه ف الشاليه بتاعه لوحده ومخدش معاه ويجراله حاجة ويموت..

لقيت دكتورة مارينا قامت حضنت البنت اووي وقالتلها برافوو عليكي انتي اتصرفتي صح والبنت مبسوطه فشخ..

ولقيت دكتوره مارينا قاعده قدامي وباصصلها اووي وسرحان ف ملامحها اللي بحب اشوفها.. وهيا بصوت انثوي اووي.. بتقولي.. احكيلي مالك بقااا.. انت اخر حاجة كنت واخد البدله ورايح فرح ومشوفتكش تاني بعدها واول لما اشوفك الاقيك بالشكل دا… لااا انت لازم تحكيلي.. ولقيتها بتدلع عليا اووي وبتحط ايديها ف وسطها وتمد شفايفها اللي زي الكريز.. يالا قوول بقاااا متبقاش رخم

لقيت البنت بصت لخالتها وقالتلها لااا دا انا اسحب كرسي واقعد بقاااا.. دي بجد صدفه غريبة اول مره تحصل.. اشوفك صدفه مرة واتنين وتلاته وف الاخر تطلع عارف خالتو وهيا عرفاك وانا معرفكش مع ان اكتر صحاب خالتو انا عرفاهم وهما عرفيني.. لقيت دكتورة مارينا بتقول للبنت.. لااا مهو دا مش دكتور.. انتي بتقصدي اصحابي ف الشغل والمجال الطبي.. لكن دا صديق تااااني.. ولفتلي دكتورة مارينا وقالتلي قولي بقاااا مالللك.. بصيتلها اووي وعيني بتدمع.. واول مره اتكلم.. قولتلها انا تعبان اووي.. ياريتها كانت سابتني امووت وارتاااح.. واتفتحت ف العياط واترميت ف حضن دكتور مارينا وبعيط وهيا حضنتني اووي وبقت تطبطب عليا وقامت بصت للبنت وقالتلها سيبينا لوحدنا واطلعي بره شوية.. والبنت قالتلها حاضر ياخالتو.. بس هتحكيلي عنه الرجل الغامض دااا.. ودكتورة مارينا.. قالتلها.. اخرجي بره يا مارينا دلوقتي.. نتكلم بعدين.. والبنت قالتلها اسفه ياخالتو.. excuse me… وهرجت وقفلت الباب وراهااا ودكتورة مارينا حضناني اووي وبتحسس ع شهري ودقني وبتهديني خاالص لغاية لما هديت وقومت من حضنها.. وقولتلها انا كنت محتاجك اووي.. قالتلي وانا جنبك اهوه.. وهفضل جنبك.. مالك فيك اي.. مبقتش عارف اقولها اي.. وطبعا مش هينفع اقولها ع المصيبه بتاعتي.. قولتلها مفيش بس البنت اللي كنت بحبها سابتني واتجوزت.. قالتبي هوا انت كنت واخد البدله عشان تحضر فرحها.. قولتلها اااه حبيت انس اعرفها انس اشيك واحسن م اللي اختارتيه.. وغيظتها ومشيت وجيت هنا شاليه صاحبي وحصل اللي حصل.. طبعا انا كنت بالف اي كلام عشان مقداميش غير اني الف اي كلام.. قالتلي برافووو عليك انت عملت كدا وهيا متستاهلكش ولا تستاهل اللي انت عامله ف نفسك دا.. قولتلها هيا البنت دي تقربلك.. قالتلي اها دي بنت اختي وكمان اسمها ع اسمي وانا يعتبر اللي مربياها عشان زي ما انت عارف لنا معنديش اولاد .. وكمان انا وهيا اصحاب اووي وبنحكي لبعض ع كل حاجه وانا بعرف اصحابها وهيا كمان عارفه اصحابي.. ويعتبر منسبش بعض غير وقت قليل بس.. بس عجيبه ان يحصل بينها وبينك كل المواقف دي وف الاهر هيا تبقي سبب اني اشوفك.. بس انا مش عايزة اشوفك بالمنظر دا ولا بالحاله دي.. انت لازم تحلق كدا وترجع زي الاول.. وشالت الخرطوم من ايدي ومسكت ايدي وبتقومني وانا بقف وحاسس اني بقيت كويس.. وقالتلي خلاص انت كدا كويس.. استناني لحظه وجيالك… وببص ناحيه الشباك ولقيت نور بسيط ولسه الدنيا بتشرق ووعدي دقيقه ولقيت دكتورة مارينا جايه لابسه دريس زي بتاع بنت اختها مارينا بردوو.. ومعاها شنطه حريمي وبتقولي يالا بينا.. وخدتني من ايدي ونزلنا وبتقولي انت معاك عربيه.. قولتلها اااه هناااك اهيه.. قامت قالتلس تعالي.. وروحنا ناحيه العربيه وقالتلي يالا بينا اركب وهقولك تمشي ازاي.. وروحت ناحيه الشاليه ولقيت مفتاح الشاليه ف الباب وفتحت ودخلت جيبت مفتاح العربية وطلعتلها وقفلت الشاليه واخدت مفتاحه معايا وروحت فتحت العربيه وهيا بتركب وببص ع الكرسي اللي جنبي لقيت علبه الموبايل الجديد والشريحه.. روحت واخدهم ومركب الشريحه ف العده ومشغلتش العده وحطتها ف جيبي ورميت العلبه ع الكنبه ورا.. وهيا ركبت ومشينا وتقولي امشي كدا واطبع هنا وخش هنا لغاية لما لقيت نفسي عند بارك وركنت العربيه وهيا نزلت وانا قبل ما انزل فتحت التابلوه واخدت فلوس منه ونزلت وهيا وخدتني من ايدي ودخلنا ممر وطلعنا منه ع مكان كله كوافيرات حريمي وحلاقين رجالي ستايل اووي اووي.. ودخلتني محل شيك اووي والناس هناك كانوا عارفينها وعارفين جوزها وسلموا عليها وقالتلهم عوزاه يرجع ٢٠ سنه لورا.. وفعلا اخدوني وغسلولي شعري ودقني بشامبو مستورد كدا وبقوا يسرحوا ويقص ويظبط ويشيل ف الدقن لغاية لما بقيت ولا كاني عريس.. وخلصت وخرجت وحاسبتهم واديتهم تبس كويس كمان.. وبعد كدا مشينا ف الممر وطبعا شرم كلها حبيبه وبقيت ماشي حاطك ايدي ع كتفها وضاممها لحضني وهيا لافه ايديها ع ظهري وبطني وماشيين لغاية لما وقفتني قدام مطعم شيك تحسه تصميم فرنساوي وقعدنا وهيا طلبتلنا وجالنا كل واحد قطعه كيك شوكت مع قهوة.. واكلنا وخرجنا نتمشي وحسيت اني نسيت كل حاجة ومبسوط باللحظه السعيده دي ومش عايز ارجع تاني للي كنت فيه.. لغاية لما وقفنا قدام مطعم وقالتلي ممكن لحظه هدخل التواليت هنا واجيلك.. قولتلها اووكي وهيا سابتني ودخلت وانا واقف بتفرج ع المكان وابص ع الرايح والجاي وجه ف بالي الموبايل.. قولت اشغله واتفرج عليه.. وبمسكه ومستغربه.. مهو كان اول اصدار م الايفون.. وفتحته ولقيته فتح ولقت شبكه وكله تماااام ولقيت الماسيجااااات عماله تيحي ورا بعض كتيرررررر وكلها من رقم واحد بس انه حاول الاتصال بيا.. وانا قولت مش هتصل بيه ولا هطلع م المود الحلو دا.. وشوية ولقيت الرقم دا بيرن عليا.. وبقيت متردد ارد ولا ولا ولقيتني بفتح وبحط التليفون ع ودني ومبتكلمش.. ولقيت صوت اختي.. الووه الووه.. انت فين.. عشان خاطري اتكلم.. انا من غيرك هموووت.. ومنهاره ف العياط.. ولقيتني بقولها.. ما احنا موتنا خلاص.. لقيتها بتعيط اووي.. وبتقولي متسبنيش عشان خاطري.. طب خدني معااك ومتسبنيش معاااهم.. وانهارت عياط.. وانا صوتها خلاني ضعفت اوووي وقولتلها لو قولتلك توعديني متحيبيش سيرة لحد.. قالتبي وخياتك عندي ماهقول لحد ابدا.. روحت قولتلها ع العنوان.. وقولتلها انتي هتيجي ازااي.. قالتلي هتصرف واجيلك.. قولتلها لا انتي ظبطي امورك ولما تبقي مستعده للسفر قوليلي وانا هحجزلك باسمك وانتي تروحي هتلاقي الحجز وتركبي وتيجي لغاية هنا وانا هقابلك بالعربية.. قالتلي حاااضر.. روحت قولتلها

انا: بت يا هبه.. هوا رقم الموبايل اللي بتكبميني منه دا بتاع مين

هبه: بتاعي انا

انا: اي دا جبتيه امتي وازاي.. احنا لسه كنا مع بعض من كام يوم.. جبتيه امتي

هبه: بعد ما حصل اللي حصل وانت اخدت العربيه وجريت وكلنا قومنا اخدنا بعضنا وركبنا القطر ورجعنا وكل واحد رااح ع بيته وانا منهارة طبعا ومش لقياك جنبي اتحامي فيك.. جه ف دماغي ان العربيه دي بتاعة جوز مي.. قومت خرجت بسرعه م البيت واخدت تاكس لبيت مي وطلعت لقيتها هيا و حماتها وجوزها المايع دا.. وشكلهم كانوا متخانقين لان وشهم كان باين عليه.. ولما سالتهم عنك وان العربيه كانت معاك.. قالولي انك جيت ومشيت بس.. بس الواد المايع دا جوز مي اول مره يطلع ليه لازمه وهوا اللي قالي لو عاوزة تعرفي مكانه كلميه واداني موبايل تاتش كدا وقالي لو هوا عايز يشوفك هيقولك ع مكانه.. وبقيت بتصل بيك كل لحظه والتليفون مقفول وانا بنهار كل يوم عن الاول

لغاية لما لقيت جاتلي رساله ان تليفونك اتفتح ومصدقتش وكلمتك ع طوول.. وكويس انك كلمتني انا قلبي كان بيتقطع كل يوم وانت مش جنبي

انا: خلاص وقت ما تظبطي امورك وتقدري تسافري قوليلي وانا هحجزلك واقولك تركبي منين وساعتها بس هتعرفي انا فين

هبه: خلاااص وانا كلها بكرا ولا بعده بالكتير وهكلمك بس متقفلش تليفونك تاني

انا: خلاص مش هقفله بس ياريت الكلام يفضل بيني وبينك

هبه: طبعا بيني وبينك بس ما انا ملييش غيرك انت

وقفلت السكه وحطيت التليفون ف جيبي وبقيت بفكر لما هبه هتيجي هنتكلم ازاي بعد اللي عرفناه دا.. طب هنفضل زي ما كنا اهوات بس ولا عرقتنا هتتطور ويحصل زي حصل للي قبلنا ومفوقتش غير ع ايد دكتورة مارينا بتمسكني من ايدي وبتقولي يالا بينا.. وانا مسكت ايدها وابتسمت وقولتلها يالا بينا.. وفضبنا ماشيين زي اي اتنين عشاق وماشيين نتكلم والحب كبر بينا ف اللحظه دي.. وقولتلها

انا: اومال مين اللي كان مع مارينا بنت اختك دا

د. مارينا: دا مايكل.. اخوهااا

انا: مممم عشان كدا كان جاي يتخانق معايا.. فاكرني بعاكسها

د. مارينا: مايكل طيب اووي بس بيحب اخته اووي وبيخاف عليها

وانا سمعت الكلمه دي ومشاعري لاختي اتحركت اكتر وحبيت خوفي عليها واكون اخ بيحب اخته ويخاف عليها

انا: طب ابقي قوليله بقااا اني اننا نعرف بعض احسن يشوفني معاكي ويجي يتخانق معايا وضحكت

د. مارينا: ضحكت وقالتلي.. لا متخافش خلاص.. وبعدين هوا مش هنا.. امبارح بعد لما جبنا العشا واتعشينا قالي انه طالع سفاري مع اصحابه ٤ ايام ومشي بالليل

انا: اي دا.. طب يعني الدنيا فاضيه كدا وسيبانا قاعدين هنا.. متيجي نرةح الشاليه.. وغمزتلها

د. مارينا: ضحكت بدلع وكسوف.. بسس بقااا انت لسه زي ما انت

انا: انا مبعرفش لما بشوفك بيجرالي اي.. بجد ببقي نفسي افضل جنبك وابصلك ع طوول

وهيا اندمجت ف الكلام واتنهدت وقالتلي طيب يالا بينا نمشي بقاا.. ومشينا واخدنا العربية لغاية البيت.. ووصلنا ولقيتها بتقولي تيجي ننزل البحر شوية.. قولتلها اوكي.. قالتلي خلاص انا هطلع البس المايوة وانت ادخل البس المايوة ونتقابل وننزل سوا

ودخلت لبست المايوة وخرجت وشوية لقيتها خارجه لابسه مايوة قطعتين فتله وجسمها منور ولحمها بيتهز مع اقل حركه تتحركها وشوفتها كدا وصفرت وقولتلها اي الحلاوة دي كلها.. انا حاسس ان القمر نزل وماشي معايا ع الشط.. ضحكت بكسوف وقالت لي بطل بقاا كلامك دا بتكسفي اووي بجد

ولقينا مارينا بنت اختها جاية علينا وبتبصلي وبتقولي.. لااا دا احنا بقيناااا عااال العاااال اووي وحلقت وبقيت موز وضحكت.. وانا قولتلها البركه بقااا ف مرمر هيا اللي بجمالها دا خلتني انسي اي حاجة.. ود. مارينا اتسكفت اووي.. وبنت اختها اخدت بالها وقالت.. مرمر.. وجمالها.. ممم. وبصت لخالتها د. مارينا. وقالتلها لااا دا احنا لازم نقعد نتكلم كتير ياخالتوو بقااا.. وهيا قالتلها بس يابنت بقاا نتكلم ف اي.. مفيش حاجة.. قولتلها هو احنا هنقعد نتكلم كدا كتير يعني.. ورحت مقرب من د. مارينا وشايلها ع دراعاتي ورايح بيها ناحيه البحر وهيا مسكت بايديها حوالين رقبتي وبقت تقولي بس يامجنووون وبتهز ف رجلها وانا بجري بيها ناحيه البحر وهيا تحط وشها ف صدري وتضحك بكسوف.. وبنت اختها قالت.. لااا انا هلبس المايوة واجيلكوو.. وجريت ع الشاليه بتاعهم وانا ود. مارينا حاضنين بعض وش ف وش وبلف بيها ف الماية وعمينا ف عنين بعض وبتقول احلي سيمفونيه حب.. وزبي لاول مرة بعد اللي حصلي احسه بيقف وبيهيج وبقاا بيخبط ف كسها وهيا بتبصلي بمحن اووي وتقولي.. بس بقااا اتلمه ولم بتاعك دا بدل ما المهولك.. قولتلها مهو معذور قدام الحلويات دي كلها وايدي ع طيازها الملبن وقفش لحم طيازها اووي بايدي وبلزقها ف زبي اووي وهيا.. امممم بسسس حااسب كدا.. اوعي ابعد بتاعك كدا.. ولقينا بنت اختها جايه لابسه مايوة قطعتين زي بتاع د. مارينا خالتها فتل بردوو والبنت بزازها واقفين زي الرمان وجسمها ممشوق ووراكها وطيزها العريضه بيهزوا وهيا جايه تجري علينا ودخلت الميه

د. مارينا: بس اوعي سيبني كدا البنت جايه علينا..

وبعدت عني وبتبص ع زبي وبتقولي.. خليه ينام البتاع دا البنت هتشوفه وبتضحك

قولتلها منا معذور بقااا وانت السبب

والبنت دخلت وبقيت بعوم واشيل د. مارينا والف بيها وارميها ف البحر وهيا تضحك وبنت اختها تركب ع ظهري وتقولي سيب خالتو.. وانا الف ايدي واجيبها قدامي وارميها ف الميه وبقينا بنلعب ونضحك وبقيت مبسوووط فشششخ وفضلنا كدا لغاية لما تعبنا م اللعب وقولنا نخرج نتغدي بقاا

ود. مارينا قالتلي انت تروح تاخد شاور وتيجي نتغدي كلنا عندي ف الشاليه.. وفعلا هرجنا وانا روحت وهما روحوا ودخلت اخدت شاور ولبست شورت وتي شيرت كات وروحتلهم وهما اخدوا شاور ولقيت د. مارينا وبنت اختها لابسين شورت فيزون وتي شيرت كات وجسمهم كله واضح ومرسوم ودا عادي بقااا احنا ف شرم والحياه عادي.. وطلبتلنا اوردر كله سمك وجمبري وكابوريا وسي فود.. واكلنا كلنا اووي.. وقعدنا ولقيت مارينا الصغيرة بتقول انها تعبانه وهتنام شوية وسابتنا وطلعت وقعدت انا ود. مارينا نحضن ف بعض وهريين بعض بوووس وتحسيس.. ولقيتها بتقولي بس بقا كفاية انا جسمي واجعني.. قولتلها تحبي اعملك مساج.. بصتلي اووي وقالتلي يارييت بجد بس تعمل مساج بادب وضحكت وانا ضحكت ودخلنا اوضتها وقلعت وفضلت بالاندر الفتله ومن غير سنتيان ونامت ع بطنها وانا جيب زيت بتاعها وحطيت ع ظهرها وبقيت بدعك حسمها الناعم اووي وطري اووي لغاية لما بقيت بدعك طيازها بحنيه ووراكها وهيا بدئت تنهج وتتنهد وانا نزلت بجسمي عليها وزبي بقاا بيخبط ف طيزها وهيت بس كفاية عشان خاطري.. اااه بسس بسسس.. اممم.. قوم كفاية انا مش مستحمله.. ااااه وطلعت زبي م البوكسر وبقيت بمشية بين طيازها وهيا تشهق وتفتح ف وراكها اووي ونزلت زبي وبقيت بحرك راسه بين شفايف كسها وهيا تلم وراكها ع زبي بين شفايف كسها وتقفل عليه اووي وتزووم وكسها بقا حنفيه مفتوحه وبقيت بزوء راس زبي براحه لغاية لما راسه دخلت بالعافيه ف خرم كسها الضيق كانها بنت بنوت.. وهياا طلعت اااه منها هيجتني وكتمت نفسها ف السرير وحسمها بيترعش ودخلت زبي شوية شوية لغاية لما لقيتني بنيك فيها وببوس ف رقابتها وهيااا.. اااه امممم امممم اااييي براااحه عليا ااااه بشويش مش قادرة.. وانا بقولها انتي ضيقه اووي.. وهيا تقولي محرومه من زمان.. ااااه ااااه.. وبقيت بنيك فيها لغاية لما هيا جابتهم كذا مرة ورا بعض وجسمها هدي وبقيت برزع فيها وحشرت زبي ونزلتهم ف كسها وهيا حست بلبني بينزل ج اها لقيتها بتوحوح اووي وكسها بيعصر اووي ف زبي وتااااان م المتعه.. وقومت من علسها واترميت جنبها واخدتها ف حضني وبقيت بحسس ع وشها والعب ف شعرها وابوسها ف خدودها وهيا حضناني اووي وتقولي انا مش كدا.. عشان خاطري متشوفنيش وحشه.. انت اول حد اسلمله نفسي كدا.. فيه كتير حاولو بس انت اللي انا ضعفت قدامه.. روحت حطيت ايدي ع بوقها وقولتلها.. هشششش متكمليش.. انتي احلي واجمل وانضف واحده انا عرفتها.. ولو ينفع اتحوزك دلوقتي هتجوزك.. وبصيت ف عنيها اووي برومانسية وقولتلها تتجوزيني.. بصتلي اووي ف عيني وقالتلي بحد ياريت ينفع وحطت راسها ف حضني اووي وانا بوستها وعملت معاها واحد تاني اجمد م اللي قبله وخلصت وقالتلي يالهووي يا مجنون احنا نسينا نفسنا ونسينا البنت.. قوم البس بسرعه.. وانا لبست وهيا لبست وقولتلها انا مش هبعد عنك لحظه وهيا حضنتني وقالتلي ياريت بحد متسبنيش انت عوضتني ع الحب والحنيه والحرمان اللي كنت فيه

وتليفونها رن.. وردت.. وقالت طب خلاص خلاص بكرا هكون عندكو..

قولتلها في اي.. قالتلي مفيش بس فيه بكرا طلبيه حايه ولازم انا استلمها بنفسي وامضي واديهم الفلوس.. بس مش مشكله هوا يوم والتاني هبقي هنا والمهم اني خلاص هشوفك تاني صح

قولتلها انتي بس متزهقيش مني.. وبوستها وقولتلها يالا بقاا عشان تلحقي تروحي

وسيبتها وخرجت قعدت قدام البحر افتكر لما كنت بفكر انتحر وافتكر لما كنت مبسوط ف نفس البحر م د. مارينا وضحكت ولقيت تليفوني بيرن واختي بتقولي جاهزة.. تحب اسافر امتي.. قولتلها انهارده هقولك تركبي منين.. واتصلت ع د. مارينا وقولتلها ممكن وانتي ف المحطه تحجزيلي تذكرة م القاهرة لشرم باسم هبه وتعرفيني.. قالتلي كويس انك قولتلي دلوقتي انا ف المحطه اهوه هاكد الحجز واقولك.. وفعلا حجزت وقالتلي تم الحجز.. وانا كلمت اختي وقولتلها تركب منين والساعه كام وقفلت معاها.. واختي كانت هتركب بالليل وتوصل الصبح وبقيت قاعد مش عارف لما اشوفها وعنينا تيجي ف عنين بعض هنعمل اي وقعدت سرحااان شوية كتير وشوية لقيت مارينا الصغيرة جايه عليا وبتقولي اي ياعم انت لسه سرحااان.. لا اوعي تعملها تاني وتنتحر انا مفييش صووت اصرخ تااني لحد يلحقك.. وضحكت وانا ضحكت وقولتلها لا خلاص متخافيش قاعد ع قلبك.. وقالتلي اومال فين خالتو انا صحيت ملقتهاش.. قولتلها ع اللي حصل وانها يوم والتاني هتكون هنا ولو احتاجتي حاجة انا معاكي متخافيش.. لقيتها بتقولي يعني خالتو سافرت واخويا ف سفاري ٤ ايام وانا قعد لوحدي.. انا بخااف ابات لوخدي.. قولتلها متخافيش انا ف الشاليه اللي جنبك ولو فيه حاجة خدي رقمي كلميني.. قالتلي لاا انت تيجي تبات معايا ف الشاليه لغاية لما خالتو ترجع.. قولتلها خلاص متخافيش انا هبات معاكي ف الشاليه.. وقعدنا نرغي كتير وتكلمني عن معرفتي بخالتها وكدا ولقيتها بتقولي متيجي ندخل ف الشاليه بقاا ونكمل كلامنا.. وقومت دخلت معاها وهيا جابتلنا مكسرات وشيبسي وحاجات كدا وقعدت معايا وقعدنا نتكلم ولقيتها بتقولي شكلنا هنبقي اصحاب.. قولتلها وماله نبقي اصحاب.. قالتلي طب بص انا هقولك ع حاجة بس اوعي تروخ تقول لخالتوو.. قولتلها متخافيش مش هقولها.. قالتلي طب استني.. ودخلت المطبخ ورجعت معاها ازازة خمرة شكلها شيك اووي وشكلها غاليه كمان ومعاها كوبايتين ازاز فيهم تلج.. وقالتلي بص انا نفسي اشرب.. وانت هتشرب معايا بس زي متفقنا دا سر.. قولتلها جبتيها منين دي.. قالتلي دا مايكل حايبها معاه وانا سرقتها من وراه وضحكت كدا.. قولتلها طيب هنشرب بس مش كتير.. وصبت وشربنا كاس ف التاني ف التالت ومعرفناش شربنا قد اي ولقيتها سكرت وبتضحك وتتطوح وانا حاسس اني منمل.. ولقيتها بتقولي انت بتحب خالتوو.. قولتلها اووي.. قالتلي مهو كان باين عليكوو الحب.. وضحكت.. قولتلها ازاي مش فاهم.. قالتلي ف الاوضه.. منا سمعت صوتكو وبصيت من خرم المفتاح ف الباب وشوفتكوا ع فكراا.. بصتلها اووي.. لقيتها بتقولس متخافش اعتبر سرك ف بير.. هديت شوية.. وقولتلها اعمب اي ما خالتك زي ابقمر وبشوفها بضعف.. قالتلي يابختها بيك.. نفسي حد يحبني زيها كدا.. قولتلها انتي شبهاا اووي وقمر وهتتحبي.. لقيتها نطت ع حجري ومرة واحده بقت بتبوس ف شفتيفي وطيزها بتفرك ف زبي وحسيت زبي بقف وهيجت وتاثير الخمرة اشتغل ولقيتها نزلت قلعتني الشورت ومسكت زبي تمص فيه زي المجنونه.. روحت قومتها وبقست بقفش ف بزازها وافرش ف كسها وهيا سكرانه وهايجه ولقيتها لسه بنت.. روحت منيمها ع بطنها وبقيت ببعص خرم طيزها ولقيته لسه مقفول.. وبقيت بدخل صباع والتاني والتالت وهيا سايحه واهاتها ماليه الشاليه.. وقالتلي ممكن تدلق شوية خمرة ف طيزي.. وصبيت شوية خمرة ودخلتهم ف طيزها وهيا تزووم وتوحوح وحطيت زبي ع خرم طيزها ودخلته مره واحده وفتحت طيزها وهيا صرخت وعضت ف الانترية وانا كملت نيك ومش حاسس باي حاجة وهيا ااه اامممم ااييي تخين اووي اااه براحه اااه كبير بيدخل جووه اااه حساه ف بطني اووف اااه وفضلت كدا وهيا نطرت كتير لغاية لما نزلتهم ف طيزها ومحسناش بنفسنا غير متاخر اووي وقامت وانا قومت بصيتلي اووي وانا بصيتلها ولقيتها اتخضت ونزلت فشخت وراكها وفتحت كسها بايها وبتبص تشوف شرفها راح ولا لسه ولقت نفسه لسه بنت.. غمضت عميها وهديت شوية واخدت نفس.. وحست بلبني بينزل من طيزها وحرقها وقالت ياااح وبترفع طيزها واللبن نازل منها.. بصتلي وقالتلي اي ياعم كل دا.. اومال لو مكنتش نزلت مرتين ف خالتو كنت عملت فيا اي.. قولتلها كنت موتك.. وضحكت وانا ضحكت ودخلت انا وهيا الحمام ناخد شاور سوا ونيكتها ف طيزها تاني تحت الدش وخرجت مبسوطه وانا كنت مبسوط وقولتلها اطلعي نامي بقااا.. ونامت وانا جنبها ع السرير وحاضنين بعض اووي لغاية الصبح.. وصحيت ع الظهر كدا ع صوت موبايلي بيرن.. قومت رديت لقيتها اختي

انا: الووو.. اي ياهبه.. انتي فيين

هبه: انا خلاص قدامي ساعه واوصل.. انت هتبقي فيين.. هنزل الاقيك قدامي يعني ولا اي

انا: مكان ما هتنزلي هتلاقيني واقفلك متخافيش.. يالا انا هقوم البس وانزل استناكي.. باي

وقفلت معاها وببص جنبي ولقيت مارينا الصغيرة نايمه زي الملاك جنبي.. بوستها وهيا صحيت بصتلي وقالتلي.. صباح الخير.. قولتلها صباح العسل ياقمر.. قالتلي اي رايح فيين.. قولتلها معلش ظروووف ولازم امشي.. لقيتها قامت قعدت ع سرير وقالتلي هتسبني لوحدي.. قولتلها معلش غصب عني.. قالتلي طيب انا هكلم خالتو اشوفها.. واتصل ع خالتها د. مارينا.. وقالتلها هتيجي امتي ياخالتو.. قالتلها د. مارينا هوصل انهارده بالليل.. وقفلت معاها وقولتلها اهوه اطمني بقااا. وسيبتها ورجعت اخدت دش ولبست واخدت العربية وطلعت ع موقف السوبر حيت.. وسالت ع الرحله وقالي ع وصول.. وانا واقف لقيت الاتوبيس داخل وقلبي بيدق ومش عارف اي هيحصل لما نشوف بعض.. والاتوبيس وقف والباب اتفتح والناس بدئت تنزل وانا عيني عليهم.. لغاية لما لمحت اختي نازله.. روحت قربت وهيا شافتني قامت جريت عليا وحضنتني اووي واترمت ف حضني ومكلبشه فيها اووي زي العيل اللي كان تايه ومصدق لقي امه.. وبدئت تعيط وهيا حضناني وانا حاضنها.. وقولتلها تعالي ياهبه تعالي نمشي.. وركبنا العربية واحنا ماشين

طبعا هديتها وهيا بتعاتبني اني مشيت وسيبتها وملهاش غيري والكلام دا.. قولتلها طيب انا عاوز اعرف ازاي احنا طول الوقت دا منعرفش حاجة.. وازاي الكلام دا.. وازاي عوزينا كمان نبقي زيهم وهيا ساكته وبتنهنه م العياط.. لغاية لما وصلنا الشاليه.. وركنت العربية واخدتها ودخلت الشاليه وحضنا بعض تاني.. وقولتلها بصي بقااا انا مش عايز حد يعرف انك قابلتيني.. وبعدين انتي قولتيلهم اي.. قولتليلهم انك هتقابليني.. قالتلي لا طبعا.. انا قولتلهم انا مسافره لصاحبتي اسكندرية اقعد يومين اريح اعصابي.. قولتلها ووضعهم اي ف البيت بعد اللي حصل.. قالتلي متاثرين بس عادي يابني.. هما خلاص خدوا ع الوضع دا من سنين.. قولتلها ادخلي انتي بس غيري هدومك دي وخدي دش كدا وبعدين نتكلم.. وانا هروح اجيب اكل واجي ناكل سوا.. وسيبتها وخرجت ولقيت مارينا الصغيرة بره.. قولتلها اي القمر رايح فيين.. قالتلي انا رايحه لمايكل.. هقعد معاه اليومين اللي باقيين له ف السفاري واجي معاه. قولتلها طيب وخالتك.. قالتلي انا كلمتها وقولتلها وهيا قالتلي خلاص مدام رايحه لاخوكي خلاص هاجى بعد يومين تكونوا جيتو وانا اكون خلصت الشغل هنا.. قولتلها خلاص وانا كمان اكون خلصت اللي ورايا.. وسيبتها وهيا مشيت وراحت تركب وانا روحت ع محل اكل وجيبت اكل وحمام وظبطت الدنيا ولقيتني بجيب ازازتين بيرة.. ورجعت ع الشاليه فتحت ودخلت لقيت هبه خلصت حمام وطلعت لافه جسمها بالبشكير وشعرها ف الفوطه وبس.. دخلت وقولتلها ملبستيش ليه.. قالتلي منا مجبتش هدوم معايا.. قولتلها طيب خشي البسي اي حاجة من هدومي.. ودخلت وشوية لاقيتها خارجه لابسه قميص من بتوعي ويادوب نازب مغطي كسها وطيزها بالعافيه.. وخرجت لابساه من غير اندر ولا سنتيان وشوفت حلماتها اللي باينه ف القميص وفتحاه شوية وبزازها باينه ووراكها كلها قدامي وطيزها رافعه القميص.. بصيتلها وقولتلها اي دا انتي ملط ياهبه.. قالتلي هو انا هتكسف منك يعني ولا انت غريب عني ولا انت اول مرة تشوفني يعني.. وضحكت وهيا ضحكت وقولتلها يالا ناكل بقاا.. وحطينا الاكل وبقينا بناكل اووي ومبسوطين اننا سوا وبنبص لبعض وهيا مش مصدقه اني قدامها تاني ولا انا مصدق اني شوفت اختي تاني وخلصنا وشيلنا الاكل وقعدنا وانا جيبت البيرة وصبيت وبشرب وهيا بصالي.. قولتلها اي عايزة تشربي ولا اي.. قالتلي انا مجربتش بس معاك اعمل اي حاجة.. وصبيتلها شوية وداقتها وقالتلي يععع مره اووي.. قولتلها لما تشربي تاني هتتعودي وتحبيها.. وبدئت تشرب بوء ف التاني ف التالت واتعودت وبقت تشرب وانا بشرب لغاية لما خلصنا الازازتين.. وهيا بان عليها السكر.. وبدئنا نتكلم وسيرة الموضوع اتفتحت.. وقولتلها انتي اي رايك ف اللي سمعناه دا

قالتلي بص انا حابه فيك اخويا اللي بحبه واتحامي فيه وحابه فيك كشاب شهامتك ورجولتك وكل حاحة واتمنيتك ف اوقات اخويا زي ما انت وكمان اتمنيتك انك تكون مش اخويا عشان تكون ليا كزوج

قولتلها وانا بحبك وانتي عارفه بس مش عارف ازاي دا.. وبدىنا نقرب لبعض وشفايفنا تروح لشفايف بعض وبقينا بناكب شفايف بعض برومانسية واحسس عليها وهيا سلمت بسهوله.. يمكن عشان البيرة.. يمكن عشان بعيد وبراحتنا.. يمكن عشان كل حاحة بانت لينا.. بس اللي عارفه اني بقست عاوزها اووي وهيا عوزاني اووي.. وقلعت القميص ف لحظه ومخدناش وقت اني انيكها ف طيزها زي ما متعودين وهيا اتبسطت اووي ونمنا ف حضن بعض لغاية المغرب كدا وصحينا.. لقيتها اتخضت زي اللي مكانتش حاسه.. وقامت تبص لكسها اووي وتقولي انت عملتها صح.. فتحتني.. قولتلها لا انتي زي ما انتي انا مقدرتش ياهبه اجي جنب شرفك وافتحه مقدرتش.. وهيا حضنتني وقالتلي كويس انك معملتش كدا انا لسه مش مستعده لكده بصراحه.. قولتلها ولا انا.. وخدتها وخرجنا اتفسحنا واتبسطنا ورجعنا ع الشاليه وبقينا بنبص لبعض برومانسية ونرقص سلوو وزقيتها ع السرير ونطيت عليها وهيا بتضحك وتقولي بس بس يا مجنون هتعمل اي.. قولتلها هدلع اختي حبيبتي وبقيت ببوسها واقفشلها وهيا اندمجت ونيكتها ف طيزها بردوو.. وخلصنا وقالتلي بص انا بجد نفسي تدخله فيا وتفتحني.. انا خلاص موافقه.. قولتلها وانا لو هعمل كدا هيبقي ليا شروط.. ولازم اقولها قدام الكل زي ما قالو كل حاجة قدامنا ولو مش عاجبهم يشوفو حد غيري بقاا.. خلاص مش هبقي تحت ايد حد تاني.. قالتلي يعني عايز تعمل اي.. قولتلها بصي

استنوني ف جزء جديد
كمل يا برنس
 
➤السابقة


طبعا انا كنت ناوي اكمل ف سلسله: ودي كانت البداية.. لغاية الجزء الثالث عشر وأقفل ع كدا وابدء تكملت القصه ف سلسله جديدة اسمها العهد عشان في احداث جديدة والشخصيات هتتنقل معايا للقصه دي واضيف أحداث كمان وشخصيات جديدة ولكن الادارة ضافت الجزء العاشر من سلسله ودي كانت البداية وابلغوني انه دا كدا الاخير 😔.. وطبعا بعد تفكير كتير ما بين افتح الجزء الرابع لسلسله ودي كانت بداية ولا ابدء بقااا الاحداث ف السلسله الجديدة لغاية لما جالي صداع وقعدت للفجر افكر.. وف الاخر استقريت اني ابدء بقااا ف السلسله الجديدة واكمل باقي الاحداث فيها وادخل الاحداث الجديده كمان والشخصيات.. بس ياريت بقاا الادارة تخدمني وتضيف لينكات السلسله الاولي والتانية والتالته من قصه ودي كانت البداية عشان القراء يتابعوا الاحداث من بدايتها

١- ودي كانت البداية: السلسله الاولي

٢- ودي كانت البداية: السلسله الثانية

٣- ودي كانت البداية: السلسله الثالثه

ياريت بقااا تفعيل اللينكات ع الترتيب دا.. ويالا بينا نشوف هنبدئها ازاي بقااا

الــــــــعــــــــهـــــــد

وطبعا وقفت ف الجزء العاشر ف سلسله ودي كانت البداية لما امي وخالتي سمعتهم بيتكلموا سوااا وان امي هتقول لبويا وخالتي قالتلها انهي اب فيهم وضحكوا وانا دماااغي طقت فكت مني ومبقتش عارف اعمل اي.. طب ادخل عليهم واخرب الدنيا واقولهم انا سمعتكوو.. ولا اسكت واستني.. وبعد تفكير لقيت ان في موضوع كان ابويا وامي بيحاولوا يفاتحوني فيه بس مش عارفين ازاي.. طب اقولهم قولولي ازاي.. طب اعمل اي.. ودماغي كانت هتضرب ولقيت الدنيا بتلف بيا وحاسس اني هقع من طولي.. قومت اتسند ع الحيطان لغاية لما دخلت اوضتي اترميت ع السرير ومحستش بحاجة وروحت ف النووووم.. ولقيييت جالي حلم غريب.. شووفت ف الحلم راجل طوول بعرض وشنب يقف عليه الصقر ولابس عمه وجلابيه وماسك ف ايده ورقه بردي وبيقولي اوعي تنسي العهد.. دا عهد علينا كلنا ياولدي.. عهد علي كل نسلنا… واللي يخلف الوعد ياوليه.. لا هيشوف ليه نسل ولا هيشوف يوم ف حياته سعيد.. اوفي بالعهد وحياتك كلها هتبقي حلوة يا ولدي.. ولقيته بيرفع ايده بورقة البردي وبيشبها تتفرد قدامي.. وقالي العهد مضينا عليه بدمنا والمني بتاعنا.. مضينا بالدم والنسل.. وانت لازم تكمله جيه دوركوا.. والراجل بيختفي شوية شوية ولقيت الملك الفرعوني ظهرلي ولقيته بينده ع حد ولقيت الحد دا جي حري عليه ووطي قدامي وقاله.. أأمر يا جلاله الملك.. قاله روح شوف الكاهن خلص المطلوب ولا اي.. والراجل جري وقاله أمرك يا جلاله الملك.. وشوية ولقيت واحد وواحده لابسين لبس كهنه فرعونيه وجايين ع الملك ووطوا وحيوة والملك قالهم اي الاخبااار.. خلصتوا المطلوب ولا اي.. ولقيت الكهنه بيقولوله خلاص يا جلاله الملك اتفضل شوف بنفسك.. وادوله طبق من الرخام الاسود ومنحوت عليه طلاسم بالهيروغليفي وجواه شوية حاجات زي قمح وسمسم وشويه شعير وحاجات تانية زي البودرة.. والملك مسكت الطبق وبص فيه وقالهم ما كل حاجة زي ما هيا اهيه.. فين دا اللي خلصتوه.. اترموا ف الارض تحت رجلين الملك وقالوله العفو والسماح جلالتك بس فاضل ناخد منك ومن جلاله الملكه عشان نكمل الخلطه.. قالهم ومستنيين اي يالا انا جاهز.. وقامت الكاهنه مدت ايديها تحت لبس الملك ومسكت زبر الملك وفضلت تدعك فيه لغاية لما الملك نزل لبنه ف الطبق والكاهنه عصرت زبه ونزلت كل لبنه لغاية اخر نقطه ف الطبق.. وقالتله ممكن تنده جلاله الملكه.. وقاام الملك نده الملكه وجات وقاام الكاهن حط ايده تحت لبسها وحط الطبق بين وراكها وتحت كسها وبقا بيلعبلها اووي وهيا تزووم لغاية لما نطرت شهوتها ف الطبق ع لبن الملك وقام الكاهن وقلب كل دا براحه والملك بيبص ومستني وقام الكاهن فتح كتاب وحط الطبق ف نص الكتاب وشبك ايده ف ايدين الكاهنه والطبق بين ايديهم علي الكتاب وحطوا راسهم علي بعض وقعدوا يقولوا كلام مش مفهوم لغاية لما الطبق بقاا يتهز اوووي وكل حاجة جوا الطبق بقت بتكبر اووي والسمسماية بقت قد البطتساية والقمحاية بقت قد البلحاية وعود الشعير بقااا اتخن من عود القصب قاام الكاهم والكاهنه مسكوا بايديهم حاجة زي المعلقه وفضلوا يقلبوه وهما بيقولوا كلام مش مفهوم لغاية لما كل الحاجات دي دابت اووي وبقت زي المرهم ومسكوا الطبق رفعوه لفوق وهما موطيين للارض.. وقالوله احنا جاهزين جلالتك.. الملك اخد الطبق منهم وقالهم لو دا طلع تمام هكافئكم مكافئه عظيمه.. وهما قعدوا ع الارض وقالوله احنا خدامين جلالتك.. والملك اخد الطبق وراح لكاهنه لابسه دهب ومتزوقه اووي ومبينه كل جسمها وقاعده.. راح الملك قرب منها وقالها يا اله الحب.. انا عاوز الخلطه دي تبقي اعظم حب ويفضل مربوط ع كل الزمان.. واخدت منه الطبق وفضلت تقول عليه كلام مش مفهوم والكريم بقا لونه وردي فاتح.. واديتله الكريم وقالتله الخليط جاهز يا جلاله الملك.. واخد منها الملك الطبق ومشي بيه ودخل اوضه وبقا بيدهن زبه بيه وشوية وزب الملك بقااا زي الشومه وقاام فرحان بزبه ومشي ناحيه الملكه وبدء يحسس عليها ويبوس فيها لغاية لما ناموا ع سريرهم الفرعوني وفتح رجلها ودب زبه فيها وهيا صرخت ونزلت ددمم بكارتها وفضلت ينيك فيها ونزل لبنه فيها بغباااء واللبن بقاا خارج من كسها من كتره… ولقيته قايم مبسوط وامر الحراس يدوا للكاهن والكاهنه صندوق دهب.. وقالهم دي بس مكافئه بسيطه ولما الهدف الاساسي يحصل مكافئتكم زي موعدتكم بيها.. واخدوا الدهب.. وشوية شوفت باقي الحلم اللي كنت بشوفه دايما ان الملكه بتخرج حامل ولكن لقيتها خلاص هتولد والاطباء الفراعنه جم وولدوها.. وولدت ولد وببص للبيبي ولقيته انا.. ايوة انا ابن الملك الفرعوني.. ولقيت الملك مسك البيبي ورفعه لفوق اووي وقاااال انت المنتظر.. وكل الناس بقت تهيص.. المنتظر… المنتظر.. واخد البيبي للكهنه وقالهم انا هخليكم اوصياء علي المنتظر ولازم يبقي ليه سلاله ف زمان غير ماننا.. لازم يعمل اللي عملته.. لازم يحافظ ع سلاله الدم.. واللي هيقدر يحافظ ع العهد هيبقي ليه مكافئه…. وراح الكهنه اخدوا البيبي وحطوة ففي ميه وغطسوة وخرجوة منها ولقيتهم بيدهنوا زب البيبي بالخليط دا والبيبي بيعيط وببص لبيبي لقيتني انا وبقيت بعيط وحاسس بحرقان زبي ولقيت الكاهن والكاهنه بيشيلوا الغطا من راسهم وبيظهروا بوشهم.. واتفاجي الاقيهم مييين… ايوة بظبط نفس الراجل والست الروسيين اللي دهنولي زبي بالكريم وانا صغير واللي قرا سلسله ودي كانت بدايتي من اولها هيعرف كل حاجة.. بصتلهم اوووي كدااا ولقيتهم جابوا زي دبوس كدا وشكوا صباعي بيه ونزلوا نقطتين ددمم ف حاجة زي الازازة بس قد عقله الصباع وقالوا ددمم نقي.. سلاله ملكيه.. واخدوا الازازه وادوها للملك وقالوله ددمم ملكي نقي جلالتك.. بص للازازة قووي وقااال المختاااار المختاااار.. ورجع بص للكهنه تاني وقالهم ناقص اي عشان المختار يستمر ومملكتي تستمر.. قالوله هنربط الدم النقي بالدم الملكي جلالتك عشان الرابط يستمر لكل سلاله ملكيه والمختار جلالتك يفضل موجود ف زمان غير الزمان.. اداهم الازازة وفتحوها واخدو الابرة وشكوا الملكه ف صباعها ونزلوا نقطه ددمم ف نفس الازازة وخدوا ايد الملك وشكوه وخدوا نقطه ددمم ف نفس الازارة وقفلوها والكاهن والكاهنه شبكو ايديهم ف بعض والازازة بين ايديهم وفضلوا يقولوا كلام مش مفهووم ورفعوا وشهم وبصولي اووي وضحكووا.. وقمت م النوم مفزوووع وكل جسمي عرقااااان فشخ زي اللي مدلوق عليا جردل ميه وبنهج اووي وريقي ناشف وفضلت قاعد ع السرير سرحان وبنهج وقلبي بيدق اووي وبحاول استوعب انا فين.. وف الاخر بدئت استوعب ان دا حلم واني ف اوضتي وعلي سريري واخدت نفس وهديت وبقيت بقول لنفسي اي الحلم دا.. واشمعني انا.. وحسيت بوجع ف صباعي وببص لصباعي صدفه والاقي مكان صباعي احمر زي اللي متعور.. وفضلت باصص لصباعي اووي ومذهوول ومش مصدق.. ااااي دا.. هوااا حلم ولا علم.. معقوول دا.. لاا لااا تلاقيها نمله قرصتني ولا حاجة.. وخرجت من اوضتي دخلت الحمام وفضلت واقف تحت الدش عشان افوق وخلصت وخرجت م الحمام وامي وخالتي كانوا خلصوا الاكل وبيحطوا الاطباق وامي شافتني وقالتلي

امي: اي دا انت كنت بتستحمي ولا اي

انا: اااه نمت وقومت اخدت دش م العرق ولبست

امي: طيب يالا انده علي اختك وبنت خالتك يالا عشان نتغدي

وانا دخلت اوضه اختي ع طوول من غير ما اخبط وحتي ما اهتمتش ان امي او خالتي يشوفوني داخل.. ما خلاص كل حاحة وضحت ومبقاش فيه حاجة تستخبي.. ودخلت بصحي اختي ومسكت ايديها وبفوقها وعيني جات ع ايديها بالصدفه واحاااا ع اللي شوفته.. لقيت صباع اختي متعور زي صباعي.. احاااا بقااا انا مخي مش ناقص كفاية بقااا.. واختي صحيت وبتتمطع وبتقولي اي يابني في اي.. قولتلها يالا صحي بنت خالتك ويالا عشان الغدا جاهز.. وخرجوا الاتنين وقعدنا كلنا ناكل وانا سرحااان ف كل حاجة ومش هنا خالص وكلهم بيبصولي ومش فهمين مالي.. ولقيت خالتي بتقولي

خالتي: مالك يابني.. مبتاكلش كويس ليه.. لا انت لازم تاكل كويس وتتغذي كدا عشان صحتك.. وامي قامت خبطاها بكوعها كدا ف دراعها.. وانا اخدت بالي وقولتلها لاا نا تمااام صحتي زي الحديد ياخالتي متخافيش وضحكت وامي وخالتي ضحكوا.. واختي وبنت خالتي بيبصوا لبعض من تحت لتحت وساكتين.. وخلصت اكل قبلهم وقومت غسلت ايدي وقولتلهم انا هنزل بقااا عشان اشوف هجهز البدلة واشوف هعمل اي عشان فرح مي بكرااا.. وسيبتهم ونزلت وانا زي اللي تايهه وماشي مش عارف رايح لفين ولقيت رجلي ممشياني لغاية دكتور مارينا ف الصيدليه ودخلت وانا متنح وهيا شافتني وابتسمت وقالتلي عامل اي وانا مش هنا خالص.. لقيتها بتبصلي وتقولي مالك انت كويس.. طب حاسس بايه.. طب قولي مالك.. وانا ساكت ومبردش.. لقيتها لفت وخرجت من ورا الريون ووقفت قدامي وبتقولي اي مالك فيك اي انت شكلك مش كويس خالص.. انت تعبان.. ومحستش غير وانا بترمي ف حضنها وعمال اعيط وهيا مش مستوعبه خالص اللي بيحصل ومعملتش غير انها بقت بتطبطب عليها وتهديني لغاية لما هديت خالص.. وبعد كدا بعدت عنها وقولتلها معلش انا اسف حقك عليا بس انا مضايق اووي.. قالتلي لااا ولا يهمك بس مالك قولي.. مبقتش عارف اقول اي.. وطبعا دي حاجة متتقالش.. قولتلها معلش اتخانقت معاهك ف البيت بس.. قالتلي طيب ليه.. قولتلها مفيش انا بس عاوز اجيب بدله عشان الفرح وابويا مش راضي.. لقيتها ضحكت اووي وقالتلي ياااسلااام هوا دا كل اللي مزعلك اووي كدا.. قولتها مش بظبط بس اعتبريه دا ومتسالنيش في اي.. بصتلي اووي وقالتلي خلااص ولا يهمك انا ياسيدي هجيبلك البدله تحضر بيها الفرح.. بصتلها اووي ف وشها اللي زي البدر وقولتلها متشكر بجد انا مش قصدي كدا.. انا هجيبها بس كنت مضايق شوية وخلاص هديت.. لقيتها بتقولي لو مجتش معايا هزعلك منك خلاص.. قولتلها اجي معاكي فيين.. قالتلي اصل جوزي عنده معرض بدل ف مصر الجديدة.. متخافش هخليه يديلك بدله بسعر المصنع ياسيدي اي رايك.. قولتلها خلااص مااشي.. بصتلي وقالتلي طيب فين الضحكه الحلوة بقاا اللي بشوفها دايما.. بصتلها وضحكت وهيا ضحكت وقالتلي ثوااني.. ومسكت موبايلعا وكلمت جوزها وقالتله عاوزة اشيك بدله عندك لواحد قريب صحبتي.. بس بدله شيك اووي لفرح.. وقفلت معاه وقالتلي بص العنوان ف… وبصتلها وقولتلها انا مش عارف هروح ازاي بس متشكر.. قالتلي اصل العىبية مع جوزي.. لو كانت معايا كنت قفلت واخدت وروحناله.. قولتلها بس كدا لو ع العربية محلوله.. واتصلت ع دودي وقولتله يجيلي ع العنوان وبعتله العنوان وجالي بالعربية وقولتله بص هاخد العربية منك هروح مشوار واجي.. قالي طيب ماشي. بس انا هروح فيين.. جه ف دماغي ف وقتها اني اخليه يقعد عند بيدو لغاية لما اجي.. وقولتله ثواني وطلعت خبطت ع بيدو وفتحلي.. وحضني اووي وقالي كويس انك جيت انت واحشني وانا لوحدي.. قولتله امك فين وجدتك قالي ماما اخدت جدتي وراحوا للدكتور اللي تيته بتتابع معاه.. قولتله بص انا رايح مشوار ومعايا صاحبي هيستني معاك شوية عقبال لما اجي.. بصلي اووي وقالي مع اني خايف اقعد مع حد غريب بس مدام تبعك انا مش ممكن اخاف.. قولتله متخافش دا زيك بظبط وضحكت وهوا بصلي واتكسف اووي وضحك وقالي اووكي.. وطلعت م البلكونه شاورت لدودي يطلع وطلع ودخلته وعرفتهم ببعض.. ووانا خارج قولت لبيدو انا عاوز فلوس.. قالي عاوز كام يا روحي.. قولتله مش عارف بس هات مبلغ عشان رايح مشوار مهم.. وسابني ودخل اوضه امه ورجع معاه ٢٠٠٠ جنيه وقالي دول كويسين.. قولتله كويسين بس ابقي عرف امك بقااا.. قالي ياروحي الفلوس فلوسك متقلقش.. ودودي شايف دلع بيدو معايا وباصصله اووي.. وسيبتهم ونزلت.. وبيدود ودودي قاعدين بيتكلموا ويتعرفوا سوا ع بعض والكلام جاب بعضه ودودي عرف اني بنيك بيدو ودودي قاله انه هوا كمان بيتناك مني.. والاتنين حضنوا بعض وبقوا بيبوسوا بعض ويقفشو لبعض ويبعبصوا بعض لغاية لما قلعوا وبقا كل واحد يلحس طيز التاني وينيكه بصوابعه.. وبيدو بص لزبر دودي وضحك وقاله

بيدو: يالهووي يادودي اي دا بتاعك مش موجود خالص

دودي: ايوة بتاعي زي زنبور البنات.. انا نفسي اكون بنت

بيدو: بقا بيلحس زنبور دودي و دودي بيتلوي ونزل ميته خفيفه وبيضا شفافه زي السبعه ونص وبيدو بيلحسها ويبلعها ويقوله طعمها مسكر اووي زي العسل

وقام دودي نزل بنطلون بيدو ولقي زبه واقف شوية وطول الصباع وقاله بتاعك شكله حلو اووي صغير وجميل وبقاا يمصهوله اووي وبيدو بيوحوح وقام دودي نايم علي بطنه وقاله تعالي حطهولي هنا.. وبيدو حط زبه ف طيز دودوي ودوي بيفرك تحته اووي.. وبيدو يقوله انت واسع اووي اووي.. قاله زيك ما انت واسع وضحكوا سوا وبيدو شد ونزل نقطتين لبن ف طيز دودي وطلع زبه ونزل يلحس طيز دودوي ولبنه فيها لغاية لما نضها ودودي بقاا بمص ف زب بيدو وينضفه وحضنوا بعض وقالوا احنا خلاص لازم نبقا اصحاب.. وبيدو قاله اييوووة احنا حبيتك اووي.. ودودي قاله وانا كمان حبيتك وحاسس اني لقيت بنت زيي وعايز افضل معاها كدا

وانا طبعا ف العربيه وسايق والدكتورة جنبي ولابسه جيبه فوق الركبه وبلوزة ستان بيضاا وفاتحه كام زرار وبزازها طالعين وباينين وطول الطريق عنيا ع فخادها اللي بقت واضحه اووي لما قعدت والجيبه اترفعت لفوق اكتر وبتلمع زي الشمع ولقيتها بتقولي متبص قدامك وركز ف الطريق.. وانا اقولها مش قادر يبقي جنبي ابقمر واضيع ثانية مبصلوش وهيا تضحك.. وروحت حاطت ايدي ع فخادها ولقيتها ساقعه اووي وطريه فشششخ وهيا شهقت لما حطيت ايدس عليها وقالتلي بس يامجنون وضحكت وفضلت طول الطريق اضحك واتحرش بيها واهيجها واسيبها.. ووصلنا قدام المحل ولقيته محل فخم اووي وشيك اووي ودخلت لقيت راجل تخين فششخ زي الدرفيل وقاعد ع مكتب وهيا دخلت عليه سلمت عليه وحضنته وعرفتني عليه وطلع جوزها وعرفته عليا وقالتله اخو صحبتي وسلمت عليه وقالي ابمعرض قدامك شوف البدله اللي تعجبك

بصيت اووي للمعرض وتوهت من كميه البدل وقلتله انا مش عارف بصراحه اختار البدل كتير.. لقيت دكتورة مارينا مسكتني من ايدي قدام حةزها وقالتلي تعالي تعالي انا هلبسك ع زوقي وحوزها ضحك وقعد تاني مكانه وانا مشيت معاها.. واحنا بنقلب ف البدل وانا شوية احط ايدي ع طيزها وشوية ع وسطها واخبط بكوعي ف بزازها وهيا تضحك وتبعد عني وتقولي بس جوزي يا مجنون.. روحت لافف قدامها وقولتلها بحد ازاي دا جوزك.. دا انتي زي الكناريا وهوا يعنني سووري مش قصدي.. قالتلي عارفه عارفه من غير ما تتاسف.. قولتلها طب ازاي.. قالتلي قسمتي بقااا.. قولتلها طب ليه.. قالتلي ياسيدي اتعرفت عليه ف الكنيسه واهله مرتاحين اووي وانا كنت لسه صغيرة وبخدم ف الكنيسة وامه شافتني وكلمت امي وعيشتنا مكانتش اووي وامه عرضت علي امي انها تجوزني لابنها وهما هيتكفلوا بكل حاجة وكمان مصاريف تعليمي لغاية لما اتخرج وتم الحواز وفعلا وقف جنبي لغاية لما اتخرجت وبقيت دكتورة وكمان فتحلي الصيدلية دي.. قولتلها طيب ممكن اسالك سؤال محرج ولو مش عايزة تجاوبي بلاش.. قالتلي من غير ما تقول انا عارفه ان عايز تسال ع العلاقه صح.. قولتلها صح .. قالتلي الاول كان وزنه اقل شوية مش كتير وكان يعني هاااه يادووب بحس بيه شوية وخلاص وبعد كدا وزنه زاد وعضوة اختفي وسط اللحم وبقا ينام ع ظهره وانا بقعد عليه وافركه فيها واهوا ثانيتين ويجيب وانا اقوم اكمل ف الحمام لغاية لما اريح نفسي.. وبصتلي قووي وقالتلي ااي دااا.. انا ازاي بقولك كدا.. يخربيتك انت خلتني اتفتح واطلع اللس جوايا وضحكت.. قولتلها طب ليه مخليتيهوش يخس.. قالتلي حاولت كتير بس مفيش فايدة خلاص جسمه اتملي واللي حصل حصل.. قولتلها طب مخلفتوش.. بصتلي وبصت للارض وزعلت وقالتلي انا لسه بقولك اي.. هيحصل ازاي دا بس .. وبعدين عملنا تحاليل وفحوصات وطلع عندي مشاكل ف المبايض وهوا حيواناته المنوية ضعيفه واستحاله يحصل حمل.. بصتلها ومسكت ايدها وطبطبت عليها وبوست بطن ايدها وقولتلها ولا يهمك متزعليش.. وحسيتها هتدمع.. قولتلها لااا محبش اشوف العيون اللي وقعوني دوول بيدمعوا.. لقيتها بتضحك وتمسح دموعها وقالت لي تعالي يالا وفضلت تنقي وتختار البدل وطلعتلي بدله تحفه تحفه تحفه وشيك اووي.. وقالتلي خد دي هتبقي جنان عليك.. واخدناها وروحنا لجوزها وقالتله البدله دي.. بس ظبطها ع مقاسه بقاا.. وقالي طب البسها وتعالي اظبطها عليك.. وسالته ع مكان البروفه.. قالي معنديش بروفه هنا انا ببيع بس وهظبطها بس عشان انت جايلي من طرف مراتي حبيبتي.. بصتلها اووي وقولتلها طب وبعدين.. لقيتها قالتله طب خلاص انا هخليه يطلع يقيسها ف شقه حماتي.. وشقه حماتها فوق معرض البدل وطبعا حماتها متوفيه والشقه مقفوله وجوزها عايش ف شقته مع الدكتورة.. وخدتني وطلعنا فتحنا الشقه ودخلت وقالتلي يالا البس البدلة وانا هستناك هنا.. قولتلها لا ساعديني انا مش عارف وبضحك.. وهيا بصتلي وضحكت وقالتلي بطل دلع بقاا.. قولتبها منا معذور معايا اجمل واحده ف الدنيا لازم اتدلع براحتي.. لقيتها قالتلي طيب اقلع.. وقلعت ووقفت بالبوكير وزبي باين اووي ونازل ع فخدي وخارج م البوكسر وهيا بصاله اووي ومتنحه وبتداري عنيها تاني بعيد وترجع تبص تاني ولبستني وبقت تخبط ايديها ف زبي وهيا بتلبسني البنطلون.. وبتلبسني القميص وجاكت البدله وانا اخبط وشي ف وشها وبزازها تخبط ف صدري وزبي يخبط ف كسها وهيااا سااحت وبقت تنهج وانا بقيت اقرب وشي من رقبتها وامشي شافايفي براحه ع رقبتها وارجه تاني اسيبها وهياا تشهق وترجع تاني.. وقالتلي يالا يالا ننزل بقاا ونزلنا وجوزها شاف البدله وبقا يقيس ويظبط وخلص وقالي يالا هات البدله عشان اخلصهالك.. وطلعت تاني غيرت وبقيت بتحرش تاني بالدكتور وحسيتها خلاص بتسلملي نفسها.. قومت سيبتها ومحبتش انيكها وكنت حابب الدلع والرومانسية معاها وقولتها يالا بقااا يا روحي ننزل احسن جوزك يطلع.. لقيتها بتبص ف عنيها اووي بكل محن وهيجان ومنيكه وكانها عاوزة تقولي كمل وريحني متسبنيش كدا.. واخدتها من ايديها ونزلنا واديت لجوزها البدله وقولتله خلصها وابقي اديها للدكتور وانا هبقي اعدي عليها اخدها منها.وطلعت الفلوس من جيبي والدكتوره وجوزها مرضيوش ياخدو فلوس ابدا وانا اصريت اسيبلهم الفلوس وهوا قالي طب خلاص انا هاخد ١٠٠٠ جنيه بس تمن البدله . وقولت للدكتورة هتيجي معايا ارجعك الصيدلية ولا هتقعدي مع جوزك.. بصتله وبصتلي وقالتلي لا هرجع معاك.. وركبنا العربيه وماشين واتعمدت ابقي طبيعي ومتحررش بيها وهيا قالتلي ليه دفعت قولتلها لا مدام اخدت حلجة ادفع تمنها انا مش استغلالي.. وبصتلي اووي وحست اني مش بستغل هيجانها واني عاوزها هيا لنفسها وبس وطول الطريق بنتكلم عادي وكانها عاوزة تقولي فعص ف لحمي شرمطني.. امسك جسمي اللي ولع معاك وهااج وانا عادي لغاية ما روحنا عند الصيدلية وهيا نزلت وقالتلي متيجس تشرب حاجة قولتلها مرة تاني عشااان عندي كام مشوار وسلمت عليها وطلعت خبطت وبيدو فتحلي ولقيته هوا ودودي بيضحكوا سوا وخدوا ع بعض اووي واديت لدودي المفاتيح وقولتله العربية اهيه اجهز بقااا عشان بكرا ليتلك ودودي سلم ع بيدو وحضنوا بعض ونزل.. وبيدو بصلي اووي وقالي هوا ليه ليله وانا لا.. قولتله دا هيتجوز.. بصلي اووي وضحك بلبونه وقالي طب ازاي.. انا شوفت كل حاجة وحكالي عملوا اي سوا.. روحت قولتله الحكايه وعرفته ان دا اخو البنت اللي هيكتب عليها ويطلقها تاني وفرح اووي وقالي انا بجد هعمل اي حاجة تقولي عليها ونفسي تعمل معايا زيه كدا.. قولتله متقلقش محدش هيفتح هناء غيري وانت هتبقي واقف وشايف.. وحضني اووي.. ولسه هنزل لقيت الباب بيتفتح وامه داخله وشافتني حضنتني اووي وقالتلي وحشتني يا حبيبي وانا حضنتها اووي وقولتلها وانتي كمان يا حبيبتي وبوسنا بعض ثانيتين كدا من شفايف بعض.. وقولتلها امك فين قالتلي ف التاكس وكنت جايه انده ابني يشيلها معايا يطلعها.. قولتلها خلكو انتوا ونزلت شيلتها ع ايديها وطلعتها ودخلتها ع سريرها وهيا بتدعيلي وتقولي كدا متجيش تبص علينا دا انت واحشنا اووي وتبص لينتها وتضحك وامك بيدو تبص ف ابارض وتتكسف وامها تغمزلي ف دراعي وتشاورلي ع بنتها وتقولي شوف البت مكسوفه ازاي وتضحك.. روحت باصصلهم وقولتلهم انا عاوز اقولكم علي حاجة.. بصولي كلهم ومستنييني اتكلم.. روحت قولتلهم انا جيت من شوية وانتوا مش هنا وكنت محتاج مبلغ وبيدو اداني ٢٠٠٠ جنيه وانا صرفت ١٠٠٠ جنيه وادي ١٠٠٠ جنيه اهيه وهجيبلكو باقي المبلغ كمان كام يوم بس عشان مزنوق اليومين دول بس.. لقيت ام بيدو بتمسك ايدي اووي وبتقفل صوابعي ع الفلوس وتقولي انت كل خاحة بتاعتك وملكك.. متقولش كدا تاني.. انت راجلي وحياتي وكل ما ليا.. انا استامنتك علي نفسي وسلمتلك نفسي معقول يعني هعز عنك كلام فاضي زي دا.. وجدته بيدو قالتلي عيب يابني تقول كدا انت مبقتش غريب.. انت خلاص جوز بنتي وبصت لبنتها وضحكت وام بيدو اتكسف وحطت وشها ف حضني وانا حضنتها وبوستها من خدودها وقولتلها طيب انا هنزل عشان ورايا كام مشوار معلش.. ومسكوا فيا اقعد بس كنت محتاج فعلا انزل.. وسيبتهم ونزلت وقولت انزل اتمشي شوية ومخنوق ومليش نفس اروح لحد ولا اقعد مع حد ودماغي عماله تودي وتجيب وف الاخر تعبت وقولت اروح وخلاص وانا خارج من الشارع بتاع بيدو عديت ع الصيدليه وقولت للدكتورة هعدي بكرا عليكي بدري تكوني جيبتي البدله.. اوعي تروح عليكي نومه وتنسيني.. قالتلي متخافش هكلمك م النجمه واصحيك وتيجي تاخد البدله وكمان مش هفطر وهستناك نفطر سوا.. بصتلها وابتسمت وقولتلها خلاص هستني مكالمتك وسيبتها ومشيت قولت اروح بقااا للغم اللي ف البيت والالغاز اللي مبقتش فاهمها وروحت ع البيت ودخلت وسمعت صوت اغاني وهيصه جاية من شقه مي وطلعت لقيت ابويا وامي وخالتي واختي وبنت خالتي ومي وابوها وكلهم ف شقه مي ومشغلين اغاني وبيهيصوا وبيرقصوا واختي جريت عليا وشدتني ارقص معاها ودخلت ارقص شوية عشان افك ولقيت بنت خالتي جات ترقص معانا وكمان مي قامت وبقيت برقص معاهم وكل واحدة تتمايص عليا شوية لغاية لما قولتلهم انا هطلع ارتاح شوية فوق عشان مرهق.. وسلمت ع مي وعلي ابوها وباركتلهم وابو مي بصلس اووي وحضني وقالي متشكر اووي يابني.. انت راجل بجد ولقيت ابويا وامي وخالتي بيبصوا لبعض وسيبتهم وطلعت قعدت افكر وافكر لغاية لما دماغي وجعتني ودخلت رميت جسمي زي منا بهدومي ع سرير وروحت ف النوم ونفس الصوت ف وداني وخلاص اتعودت ع الصوت ونمت روحت ف النوم ومعرفش وقت عدي قد اي وسمعت صوت ف الاوضه وفتحت عيني بشويش وشوفت امي وخالتي ف الاوضه وامي بتبصلي وتقولي.. ياعيني عليك يابني.. الواد نام بهدومه.. خالتي قالتلها ياختي متخلصي بقاا وتقولوله وترتاحوا وتريحوا نفسكوا وتريحوه وتريحونا كبنا خلينا نرتاح بقاا.. وامي قالتلها ياختي نفسي انهارده قبل بكره بس مش عارفه افتح الموضوع ازاي.. وقالت لخالتي تعالي ياختي نقلعه هدومه دي.. وامي وخالتي قلعوني هدومي وبقيت بالبوكسر بس وخالتي بتشد الغطا وتغطيني ولمحت زبي طالع م البوكسر.. وبصت لامي وقالتلها ياختي بصي الواد خلاص اوانه جه.. ياختي خلاص بقاا قوليله مره واحده.. امس قالتلها نهلص بس موضوع فرح بكرا دا واقعد مع ابوة ونشوف صرفه بقاا انا مبقتش قادرة استحمل وخالتي قالتلها ياختي ومين سمعك.. وغطوني وخرجوا وانا سرحت ف كلامهم تااني لغاية لما عيني راحت ف النوم ونمت وبعديها بوقت كبير يمكن قربنا ع الفجر وصحيت ادخل الحمام وخرجت لقيت البيت كله نايم وهس هس وابويا نايم ف الصاله.. قولت يبقي امي مع خالتي ف الاوضه وبنت خالتي مع اختي.. وفتحت الاوضه لقيت اختي نايمه وبنت خالتي جمبها ع السرير بس صاحيه وبصتلي وضحكت ولسه بتقوم شاورتلها ان ابويا بره نايم ف الصاله وسيبتها ودخلت الحمام وخرجت دخلت اوضتي تااني.. وشوية لقيت الباب بيتفتح براااحه اووي وبنت خالتي داخله اوضتي تتسحب وزقت الباب وراها ومتفقلش ودخلت جري عليا واترمت ف حضني.. قولتلها يابت ابويا بره هتتفضحي.. قالتلي وحشتني ونفسي انام بس ف حضنك.. قولتلها بعدين بعدين مش عاوزين فضايح.. قالتلي طيب سيبني بس ارتاح واريحك.. قولتلها مش هينفع صوتك هيبان وهنتفضح.. قالتلي لا مش هنعمل حاجة.. وقامت طلعت زبي م البوكسر ونزلت مص ف زبي زي المسعورة وتبلعه اووي وتخنف نفسها بيه وتطلعه تاني وعيني حات ع الباب ولمحت بردوو خالتي بتبص من فتحته الباب وفضلت بنت خالتي تمص لغاية لما حسيت اني هنطر وحطيت زبي للاخر ف زوها وبقيت بنطر وعيا تبلع اووي وتمص واللبن بقاا طالع ع شفايفها وخلصت وقالتلي كنت بس عطشانه وعاوزة اشرب وضحكتلي ولسه بتقوم تخرج لقيت خالتي بعدت.. وبنت خالتي طالعه لقت امها ف الصاله وكانت خالتي عامله كانها لسه خارجه م الاوضه.. وبصت لبنتها وقالتلها اي يابت صاحيه ليه وكنتي فيين.. قالتلهااا اااننننااا اااانااا اااه كنت بشرب ياماما.. بصتلها خالتي اووي ولمحت شوية لبن جنب شفايفها وقالتلها شربتي كويس يعني.. قالتلها اااه كنت عطشانه.. خالتي بصتلها وقالتلها طيب ياحبيبتي بالف هنا علي قلبك.. خشي نامي بقاا ودخلت بنت خالتي اوضتها ولقيت خالتي دخلتلي وانا قاعد صاحي ع السرير.. وقالتلي اي دا انت صاحي.. بصتلها وقولتلها انتي شايفه اي.. بصتلي اووي وضحكت براحه وقالتلي شايفه كل حاجة ياوااد.. قولتلها طيب اوماب بتسالي ليه بقاا ما انتي عرفتي كل حاجة.. قالتلي ياحبيبي انا مش عاوزة غير سعادة بنتي وشايفه انها سعادتها بقت معاك وقولتلك معنديش مانع طول ما انت واخد بالك منها بس كنت عاوزة افاتحك ف موضوع.. قولتلها خير ياخالتي.. قالتلي بص.. الموضوووع بقااااا..

استنوني ف جزء جديد



الجزء الثاني

وطبعا خالتي قالتلي بص الموووضووع.. اااصللل.. اااا.. بص هوا الموضوع كبير شوية ومش عارفه افاتحك ازاي بس انت كبرت ولازم تعرف وتشيل المسئوليه دي بقااا.. بصتلها اووي وقولتلها متقولي ياخالتي في اي.. قالتلي ااصللل.. وسمعنا صوت ابويا بره بيكح اووي.. فا خالتي ارتبكت وقالتلي بعديين بعديين وسابتني وقامت خرجت وقفلت الباب وراها.. وابويا صحي وبيبص لاقها خارجه من اوضتي.. بصلها وقالها بصووت واطي اي دا.. انتي ف اوضة الواد ليه.. اووعي تكوني قولتيله حاجة اووعي.. مش دلوقتي خااللص.. خالتي قالتله بصراحه انا كنت لسه هقوله ولما سمعت صوتك بتكح ياهويا معرفش مقدرتش انطق وسيبته وخرجت من غير ما اقوله حاجة.. ابويا خد نفسه كدا واطمن وقالها طيب بس سيبوه متقولولوش دلوقتي.. انا هجيبهاله بس مستني وقت مناسب.. خالتي قالتبه ياهويا خلصنا بقاا وقوله خلينا نخلص ونرتاح كلنا.. ابويا بصبها وقالها طيب طيب بس شوية كدا مش دلوقتي وانتي روحي يالا خشي نامي جنب اختك… قالتله لا ياخويا خش انت نام ف حضن مراتك وانا هكمل نوم هنا ع الكنبه وضحكت كدا وخبطته بايديها ف صدره بهزار وضحكت وهوا قالها وماله اهو العيال نايمه واخش انا بقاا الحق قبل العيال ما تصحي.. وسابها ودخل وانا سامع طبعا كل حاجة من ورا الباب وقعدت شوية كدا لغاية لما حسيت ابويا دخل وخرجت للصاله وانا خلاص هتجنن واعرف في اي.. ولقيت خالتي قاعده ف الصاله ع الكنبه وشابكه صوابعها ف بعضها وسرحانه.. بصتلها وقولتلها اي يا خالتي مدخلتيش تنامي ليه جوه.. اي دا ابويا فيين.. قالتلي خليته يدخل ينام جوة اصل تلاقيه تعب من نوم الكنبه.. قولتلها وانتي هتنامي ع الكنبه يعني لاا قومي خشي اوضتي وانا هنام ع الكنبه.. قالتلي لاا خش نام ف اوضتك وانا هنام هنا.. قولتلها لااا قومي وشديتها قومتها وهيا داخله الاوضه روحت قولتلها خالتي.. وقفت ولفت وبصتلي وقالتلي ايووة يا قلب خالتك.. قولتلها مش كنتي عاوزة تقوليلي حاجة.. قالتلي ااااه ااايوووة قصددي لااا لاا خلااص مفيش.. قومت ناحيتها وخدتها من ايديها ودخلت اوضتي وقعدت انا وهيا ع السرير وقولتلها ياخالتي انا حاسس ان في حاجة انتوا مخبينها عليا.. قوليلي في اي وصارحيني وريحيني.. قالتلي اااا.. اااصللل.. اااه ااصل ابووك عايزز يفرح بيك ويجوزك بقاا ويشيل عياالك.. بصيت ف عنيها اووي وحسيتها طبعا بتحور عليا.. قولتلها هوا يعني داا الموضووع.. قالتلي ايوة هوااا كداا بظبط.. قولتلها ومين بقاا اللي عايزين تجوزوهالي.. قالتلي بصص ابقي اسال ابوك انا ملييش دعوة بالموضوع دااا وقووم سيبني اريح جسمي.. بصتلها اووي وقولتلها وماله نامي وارتاحي يا خالتي.. وخرجت قاعد ع الكنبه والنهار كان طلع بس لسه بدري اووي ودماغي بتودي وتجيب ولقيت تليفوني بيرن ورديت لقيتها ولقيتها الدكتورة وقولتلها اي دا معقول اصحي ع صوت الكنارية كدا ع الصبح قالتلي بطل بكش ويالا تعالي بقاا عشان تاخد بدلتك.. قولتلها طيب خمس دقايق واكون عند الصيدليه.. ضحكت اووي وقالتلي صيدليه اي دلوقتي بس احنا بدري اووي.. قولتلها طيب هشوفك فين.. قالتلي تعالي شقتي.. قولتلها بسس جوزك يعني ووو.. قالتلي هوا ف الحمام وهيخرج يلبس وينزل عشان رايح المعرض بتاعه هيستلم شغل جايله من براا ولازم يكون موجود.. قولتلها طيب منا معرفش العنوان.. قالتلي بص ميتوهش.. انا مش بعيد عن الصيدليه.. ووصفتلي العنوان وقالتلي ساعه وتكون عندي يكون جوزي نزل.. وقومت اخدت دش وخرجت م الحمام ودخلت اوضتي البس وعيني جااات ع خالتي وهيا نايمه ع السرير وبصتلها اووي وعايز اقولها مسيري هعرف اي الموضوع اللي مخبينه عليا وف عز سرحاني وانا باصصلها وهيا بتتقلب وفتحت كدا وبصت لاقتني واقف.. قامت قعدت ع السرير وقالتلي اي في حاجة.. قولتلها ابدا ياخالتي بلبس ونازل رايح مشوار.. قالتلي مشوار اي ع الصبح كدا.. قولتلها مشوار مهم اووي.. بصتلي اووي وقالتلي هوا انت مش مكفيك مشوارك هنا ولا اي.. وقصدها يعني علاقتي مع بنتها.. قولتلها التجديد ف المشاوير مطلوب ياخالتي وضحكت وسيبتها ونزلت واتمشي لغاية الدكتورة واتصلت بيها وانا ف الشارع وردت وقولتلها انا ف الطريق قالتلي كويس جوزي لسه نازل حالا وعقبال لما توصل يكون هوا خرج م المنطقه.. قولتلها طيب هتفطري معايا.. تحبي اجيب معايا فطار اي بقاا.. قالتلي متجيبش حاجة عشان خاطري انا عندي هنا كل حاجة ف البيت وبعدين انا مبفطرش اصلا.. قولتلها مينفعش.. قالتلي تعالا بس الاول ونشوف الموضوع دا.. وروحت لغاية شقتها ورنيت الجرس وفتحتلي ولابسه بيبي دوول ابيض تحت كسها ع طوول وعليه رووب شفاف خالص وابيض ونفس الطوول وبزازهااا زي المدفع وطيازها باينه اووي وقابه طابعه من القميص ووراكها بتلمع اووي وشكلها زي القمر.. ودخلت وبصتلها اووي وصفرت وقولتلها اااي الجمال دا كله مخبياه عليه ليه.. وضحكت وقالتلي ادخل يالمض انت بتجيب كلامك الحلو دا منين بي.. قولتلها بجد انتي قمر اووي.. يابخته بكل دا.. ليه بس حرماني م الحلاوة دي.. بصتلي وربعت ايدسها تحت بزازها وبزازها اترفعت اكتر وبقت طالعه اووي م القميص وقالتلي يعني عايزيني انزل الصيدليه كدا.. بصتلها اووي وقولتبها انا كنت اموتك.. انا بس اللي اشوف الحلويات دي.. حد تاني لاا.. لقيتها اتكسفت وقالتلي طيب خد بدلتك اهيه.. قولتلها اتظبطت يعني خلااص وكله تمام.. قالتلي ااه هوا ظبطتهالك خلاص ولو عاوز تقيسها خش الاوضه وقيها بردوو وشوفها عليك.. واخدت البدله ودخلت اوضه نومها ولقيتها حاجة شيك اووي.. ودخلت قلعت هدومي ولبست البدله وطبعا لقيتها متفصله ع مقاسي بظبط وشكلها كان شيك اووي اوووي بجد.. وطبعا قعدت ابص لنفسي ف مراية التسريحه وبعد كدا ندهت علي مارينا وفتحت الباب ودخلت وبصتلي وقالتلي شيييك اووي اووي اووي تحفه بجد عليك.. روحت مقرب منها وماسك ايديها وباسيها من بطن ايديها وقولتلها هيا حلوة بس عشان دا زوقك انتي وانتي اللي مختاراها واي حاجة انتي بتختاريها للازم تكون حلوة عشان انتي قمراية.. ولقيتها اتكسفت اووي وقالتلي بس بجد كسفتي اووي.. روحت رافع وشها بصوابعي وباصص ف عنيها وقولتلها انا لو عليا عايز اعيش باقي عمري كله عشان بس افضل باصص ف عنيكي اللي بتوه جواهم.. انا مش عايز حاجة تاني م الدنيا غير اني افضل جنبك وابصلك بس.. لقيتها بصالي وعنيا كلها شهوة وحب.. ورحت مقرب براحه منها وحطيت شفايفي ع شفايفها بحنيه وبقيت ببوس وبشفط شفايفها بشفايفي بكل حنية ورومانسية وهيا غمضت عنيها ولفت ايديها حوالين رقبتي وانا ايدي لفت عاي وسطها وحطيت ايدي ع طيزها بحنيه وبقيت بحسس ع طيزها وجسمها بكل هدوء ورومانسية.. وبعد كدا سيبتها وبقت تبص ف عيني بكل حب وانا ببص ف عنيها بكل حب.. ولقيتها بتقولي بصوت مبحوح كدا.. اااي داا اللي انت عملته.. بصيت ف عنيها اووي وقولتلها انا حبيت ادوق العسل الطبيعي من شفايفك ولما عملت كدا حسيت اني مش عاوز حاجة م الدنيا تاني ولو موت دلوقتي هيبقي احلي حاجة عملتها اني اخر حاجة عيني هتبقي شافتها هيا انتي وشفايفي اخر حاجة داقتها هيا طعم شفايفك.. لقيتها بصتلي اووي اووي وحضنتي اووي واتشعلقت ف رقبتي وقالت بعد الشر علي متقولش كدا تاني.. انا بجد بقيت بحس اني سعيده ومبسوطه لما بتكون جنبي.. قولتلها نفسي افضل جنبك ع طوول ومبعدتش عنك ابدا.. وهيا قالتلي وهيا حضناني يااررييت بجد كان ينغع يارريت كان ينفع وهيا حضناني لقيتها بتعيط براحه كدا وبكل رقه.. روحت باعدها عني ومسكت وشها بايدي وبقيت ببص ف عنيها وقولتلها انا دلوقتي زعلان من نفسي وهنط م الشباك واموت عشان انا السبب ان العيون الحلوين دول ينزلوا دموع.. قالتلي لااا بعد الشر عليك بجد.. مش انت بجد السبب.. قولتلها اومال مييين.. بصتلي اووي وغمضت عنيها والدموع نزلت بكل هدوء تجري ع خدودها وقالت خلاص ملوش لزوم الكلام.. مبقاش فيه لزوم وحضنتها اووي وقولتلها انا بجد يا مارينا حبيتك اوووي اووي ومش هبعد عنك.. قامت حضاني اووي هيا كمان وقالتلي وهيا صوتها مخنوق بالعياط وانا بجد حبيتك اووي واتعودت عليك ف حياتي.. اوعدني مش هتبعد عني وتحرمني منك.. روخت باصص ف عنيها اووي وقولتلها اوعدك اني مش هسيبك غير لو موتت.. لقيتها حطت شفايفها ع شفايفي وبقينا بناكل ف شفايف بعض وكاننا جعانين بووس وزبي وقف وبقا بيخبط ف بطنها وهيا حست بيه وبقت حضاني اووي وكسها ع زبي واحنا واقفين وبتحك نفسها فييا اووي وانا بحسس عليها بكل رومانسية ونازلين بوس ف بعض لغتية لما حسيتها اترعشت وزامت وراحت مطلعه اهااات بكل دلع منها وعضت ع شفايفها وغمضت ورمت راسها ع كتفي وحضناني وانا بقيت بحسس ع راسها ورقبتها بكل رومانسية ووشزشتها ف ودنها براحه وقولتلها اي ياحبيبي انتي كنتي تعبانه اووي كدا.. لقيتها بترد بكل دلع وتقول اااامممم.. قولتلها يعني خلاص نزلتي وارتاحتي.. راحت خبطتني بكل دلع بايديها ع صدري وقالتلي بس يا مجرم بقاا متسكفنيش.. قولتلها طيب منا عاوز اعرف.. قالتلي اااه خلااص ارتحت.. مبسوط كدا.. قولتلها لا لسه هتبسط اكتر لمااا.. لقيتها حطت ايديها ع بوقي وقالتلي بس متكملش انا نفسي بجد اكتر منك بس بلاش نتسرع عشان خاطري.. انا خايفه نخسر بعض بعدها.. عشان خاطري بلاش.. حطيت ايدي ع كتافها وبصيت ف عنيها اووي وقولتبها وانا مش عايز غير حضنك دا بس وشفايفك اللي لما بدوقها بحس بطعم الحياه الحلو وعنيكي اللي ببص فيهم بتوه.. لقيتها بصتلي اووي وباستني تاني وحضنتني اووي.. قولتلها بجد انا الاحساس دا عندي احلي من اي حاجة.. مش عايز حاجة تاني م الدنيا.. قامت هرجت من حضني وقالتلي وانا بجد بقيت بحس ف حضنك اني ست بجد وبقيت بحس بالامان والحب.. وقامت سيباني وبتخرج م الاوضه وبتقولي يالا غير هدومك بقاا وحطزالبدله ف الكافر بتاعها عشان متتوسخش.. وفعلا غيرت هدومي وبقيت ببص لنفسي ف المرايه واقول ازاي انا كان معايا واحده زي الملايكه كدا ومبقتش معايا ع السرير.. بعدين بصيتلي تاني وقولت احساس الخب والرومانسية دا اجمل بكتير من احساس الشهوة وحبيت احساسي معاها وخلصت ولبست هدومي وخرجتلها واخدت البدله ف ايدي وقالتلي هتوحشني اووي ياحبيبي.. وانا حضنتها وقولتلها انا هجيلك كتير بس انتي متزهقيش مني.. حضنتني اووي وقالتلي عمري ما ازهق منك وروحنا ف بوسه لمده دقيقه وسلمت عليها ونزلت معايا البدله وروحت البيت وقولت اكلم دودي يجي ياخد مي بالعربيه يوديها الكوافير تجهز وياخدها للقاعه بتاعه الفرح واحنا هنطلع وراهم من هنا.. واختي وبنت خالتي شبطوا يروحوا معاها وقولتلهم خلاص هتروحو وكمان كوافركوا ع حسابي.. شوفوا هتعملوا اي هناك وملكوش دعوة بالفلوس.. وكلمت دودوي يجي ياخد مي وقولتله معاها اتنين بنات قرايبها عشان مينفعش تبقا لوحدها وهيعملوا شعرهم وطبعا عايزك تبقي جينتل بقا قدام مراتك وتدفع الحساب ليهم كلهم.. قالي اكيد طبعا حاضر.. وفعلا دودي جه بالعربيه واخد مي واختي وبنت خالتي ونزلوا ياخدوا فستان فرح مي و يروحوا الكوافير وكل واحده طبعا شبطت ف فستان سوارية ودودي دفع حساب الفساتين واخدهم ع الكوافير وكل واحده طبعا دخلت وقالت عايزة وعايزة والكوافير قال لدودي ع الحساب وبردة هوا دفع وكله حاحة تمام وسابهم وقالهم هروح اجهز انا كمان ونيجي ناخدكم ع القاعه.. وكلمني وقالي ع كل حاجة وقولتله تماااام.. قالي بس انا عايزك جنبي انا خايف ومرتبك.. قولتله رووح ظبط نفسك وانا هظبط نفسي والمك وتيجي تاخدني بالعربيه.. قالي

دودي: لا هات بدلتك وتعالي معايا هنشتري شوز حلوة ليا وليك و مامي حجزالي غرفته ف فندق مشهور اووي وفخم وهروح هناك وهييجي الكوافير الرجالي والبادكير وهيجهزوني وهخرج من هنا ع الكوافير ع الفرح وانت هتجيب بدلتك وتيجي معايا ويظبطوك انت كمان وننزل سووا نجيبهم م الكوافير ونروح القاعه سوا

انا بصراحه حبيتك الموضوع اوووي وقولت بقااا البدله الشيك دي لازمها شوز رايقه وتظبيط شعر وترويق والكلام كله عجبني بصراحه وخصوصا هوا شايل كل التكليف والفلوس بنسباله عاادي مفيهااش مشكله.. وفعلا ركبت معاه وطلع بالعربيه ع فندق مشهور وحاجة اخرر فخامه.. ودخل دودي ع الريسيبش واتكلم مع الموظف ولقيته بيديله مفتاح ودودي اخد منه المفتاح وجاالي وقالي

دودي: يالا بينا نطلع بقااا نجهز وناخد شاور ونلبس البرنس ونتصل بيهم يطلعولنا

وطلعنا فتحنا الغرفه ودخلنا وغرفه فخمه اووي وسرير قدامه بلكونه بتبص ع النيل وتلفزيون والحمام بقااا بانيو مساج والقاعده وحمام واسع اووي

واول لما دخلنا الغرفه دودي نط واترمي ع السرير ع وشه.. وانا بصيتله وضحكت وقولتله

انا: لااا قول يا خول كدا واتعدل منامش ع بطنك من دلوقتي دا لسه قدامنا اليوم طويل

ولقيت دودي بيلف دماغه وهوا نايم ع بطنه وقالي.

دودي: تؤ تؤ .. تعالي انت نط زي ما تحب.. وبيتلبون ف الكلام ويعض ع شفايفه

روحت ناطط عليه وزبي خبط ف طيزة والسرير طري اووي وخدنا ونزلنا وطلعنا وهوااا قاال بكل محن.

دودي: ااااااه.. حلو اووي السرير دا.. بياخد ويدي ويمرجح.. ااااح

انا: بس ياخول بقاا متخليش طيزك تاكلك دلوقتي.. مفيش وقت خلينا نخلص اللي ورانا وبعدين نعمل احلي ليله ف شقتك

لقيت دودي قعد جنبي كدا واتعدل وقالي..

دودي: انا بجد لو كونت لوحدي مكنتش هعرف اعمل حاجة.. بجد انا بحبك اووي عشان انت فضلت جنبي.. انا مطمن وانا جنبك.. بحسك راجلي..

وحضن دراعي اووي وفضل يااان ويتمحن.. قومت مطبطب ع وشه بشويش وقولتله طب مش يالا ناخد دش بقااا عشان العرق دا ونجهز ونتصل بيهم ييجو

لقيته قااام من ع السرير وشد ايدي وماشين وعوا ماشي زي اللبوة يهز ف طيازة يمسن وشمال.. قومت مادد ايدي التانية وظارفه بعبوص وصباعي حفر ف طيزة.. لقيته قفش بطيازة ع صباعي ونط لقدام بكل محن وبيقووول.. اااااااي.. وضحك بمرقعه

ودخلنا الحمام وانا بقلع وهوا بيقلع وخلصنا وبيقينا ملط.. وقلتله بقولك اي احنا عايزين نشوف في هنا شفرات حلاقه عشان نحلق وننضف.. لقيته قالي

دودي: لاااا انا مامي جابت هند عملتلي سويت لكل جسمي وخلتني ناعم اووي وكمان عملتلي فتله لوشي وحواجبي.. انا بس هاخد الشاور وادهن اللوشن لجسمي كله والبس واعمل باديكير وسوار وخلاص

بصيتله وقولتله.. احاااا طب وانا عاوز احلق شعرتي.. وتحت باطي.. منا مش بعد دا كله احضر الفرح بشعرتي وتحت باطي كلهم شهر وابقي كلي عرق كدا

دودي: حاضر حاضر انا هتصرف.. استني..

وخرج ونام ع بطنه ع سرير ورفع سماعه التليفون اللي ف الغرفه واتكلم وقفل ولقيته جايلي وبيقولي دقيقه والشفرات تبقي هنا.. تعالي نقعد ع السرير عقبال ما تيجي الشفرات.. واخدني من ايدي بردو وماشي يهز ف طيازة البيضا زي الشمع وبتترج وزي الجيلي.. وظرفه البعبوص ونط لقدام وطلع ع السرير واترمي ع بطنه.. بصيتله وقولتله

انا: دودي.. بص انا عارف انك نفسك دلوقتي.. وانا بردو نفسي فيك.. بس مش هينفع دلوقتي عشان عندنا كذا حاجة ومعانا الليل واخر ياعم هفشخلط طيازك دي نصين

لقيته لف وقالي

دودي: انا اه نفسي فيك اووي.. بس انا هسمع كلامك عشان انت راجلي واللي بتقوله زي اعمله… بس انا في حاجة حسيت انس نفسي فيها اووي ونفسي اعملها واجربها

بصيتله اووي.. وقولتله حاجة اي دي

دودي: ارفع ايدك كدا وريني تحت باطك

ورفعت ايدي ودوي قالي.. ياااه اي الشعر دا كله.. شغرك غزير وتقيل.. ولقيته بيلعب بصوابعه ف شعر باطي.. قولتله

انا: بس يا دودي تحت باطي كله عرقت وايدك هتتوسخ عرق وتبقي ريحتها مش حلوة

لقيته شال صوابعه بعد ما غرقها ف شعر باطي وغرق صوابعه عرق وحطها قدام مناخير وشمها اووي وراح فاتح بوقه وبقا يمص صوابعه اووي وقاام مره واحده زي المسعور يمص ف شعر باطي ويشفط العرق اوووي ويلحس بلسانه ويبلع وفضل كدا لغاية لما حسيت ان تحت باطي اتغسل ونضف وقاام بردوو مسعور ع الباط التاني يلحس ويبلع وشفط لغاية لما نضفه ومبقاش في اي نقطه عرق تحت باطي وبقا يدعك وشه اووي ف شعر باطي وقام ع زبي يمص فيه اووي وانا اقوله بس بقااا بلاااش وهوا ولا هنا وفضلت ع كدا لغاية لما حسيت زبي هينطر لقيته خرجه من بوقه وفضل يلعب فيه لغاية لما نطرت لبني وبقاا يحط ايدها ياخد اللبن ويدعه ف شعرتي اووي وزبي بينطر لبن ع شعر صدري وبطني وهديت ولقيته قااام يمص ف شعر صدري وبطني ويبلع اللبن بالعرق ويمص اووي ويلحس ونضفلي بطني وصدري ونزل ع شعرتي بقااا بياكلها بسنانه ويشد فيها ويمص اووي ويبلع ف بضاني ويلحس ما بين وراكي وبضاني ويمص بشفايفه ويبلع كل العرق وطلع يلحس ف رقبتي وورا وداني ويلحس اي نقطه عرق بتنزل مني وقاام نزل ع الارض ومسك رجليا وبقااا يحط صباع صباع ف بقه ويهريه مص وتنضيف ويلحس ما بين صوابع رجلي وخلاني نضيف بلسانه وقااام هعد جنبي وبيبصلي اوووي.. قومت بصيتله اووي كدا

انا: يخربيتك انت عملت ااااي.. انت لحست عرقي وبلعته كمان.. انت مقرفتش

دودي: تؤ تؤ دا حلوو اوووي.. لما عملت كدا حسيت بجد انك جوزي وانا مراتك وجاريتك.. بجد خليك كدا متحلقش عشان عاوز اعمل كدا تاني لما تبقي معايا انا و مي انهارده

قولتله.. لااااا انهارده لازم ابقي ع سنجه عشرة من كله.. ومتهافش شعرتي كلها يومين وتلاقيه طلع تاني وليك عليا اروح العب كورة وابقي كلي طينه واجيلك تحميني بلسانك

لقيته فرح اووي وحضني وقالي.. اااه ياريت بجد عشان خاطري اعمل كدا

روحت مديت ايدي وقرصته من حلمة بزه لقيته اتنطر لوىا وقاال منيكه.. اااااه بزي

ولقينا الباب بيخبط

قاام قااالي قووم بسرعه ادخل الحمام وانا هجيب الشفرات منه واجيلك..

قولتله طيب البس حاجة هتخرجله عريان كدا

قالي ادخل انت بس وانا هتصرف يالا قووم

وفعلا قومت دخلت الحمام وفتحت الباب شوية ولقيته فتح الباب شوية صغيره وطلع بدماغي ونص صدرة م الباب ومييل لجوة مداري باقي جسمه.. وبزة اليمين باين ومكور ومدلدل وبص للعامل بمياصه وقاله بدلع ميرسي.. وقفل الباب ولقيته جي عليا ومبسوط اووي وفرحااان.. بصيتله وقولتله اي مالك.. شكل الواد اتخرش بيك

قالي لااا دا انا لما فتحتله وشاف بزي وبص ف وشي لقيه بص تاني ع رقم الغرفه وقالي مش دي غرفه استاذ دودي.. قولتله ايوة.. قالي هو حضرتك مراتك.. بصراحه حسيت اني مبسوك انه شافني واحده وحبيت اني احس اني زوجه.. وقولتله ايوة انا مراته ولسا عرسان جداد.. وحسيته هاج عليا وعنيه كانت بتاكل جسمي اللي باين ودراعي وبزي واخدت بالي من زبه وهوا بيتحرك وبيقف عليا وسيبته بهيحانه وقفلت الباب.. وضحكك بمنيكه اووي

ضربه ع طيازة وطرقت واترجرجت وقولتله دا انت بقيت لبوة رسمي.. وهوا ضحك بمرقعه

ودخلنا الحمام وقعدت ع القعده ولقيته جاب الشامبو وحط ع شعرتي وهمسك الشفره ويحلقلي.. بصيتله وقولتله

انا: لااا ياكسمك حاتها احسن تعورني وانا محتاجه اليومين دوول وضحكت

دودي: متخافش يا حبيبي انا محتاجه اكتر منك..

ومسك زبي وفضل يبوس ف راسه.. وحط الشامبو ع شعرتي وبقا بيحلقلي بشويش لغايه لما نضف زبي اووي وشعرتي وبضاني وبقت ناعمه حرير وطلع ع باطي ونضفه والباط التاني ونضفه.. وسابني وقاام فتح الميه وملي البانيو وحط شاور وحاجات كتير كدا ولقيت البانيو بقااا كله رغاووي وقاام دا ع زراير ولقيت البانيو بقاا زي الغساله.. وقااام خدني من ايدي وقالي تعالي يا روحي وسيبلي نفسك خااالص.. ودخلت البانيو ولقيت احساس بيدلك الظهر واحساس بيمسج الرجل وحاجة كدا تخليك ريلاكس ولقيته لبس ف ايده زي كيس قماش كدا وفيه جنب ليفه وحط عليها حاجات كتير وفضل يدعك ف جسمي اووي والبتاع يمسجني وغصب عني لقتني سايبلي نفسه وهوا اتوصي بيا اوووي اوووي اووي ف الدعك والتنضيف لدرجه ان جسمي احمر م الدعك.. والحاجات اللي حطها ريحيتها فاجرة اووي مخلياني مستمتع اصلا.. وخلص وفتح الدش ووقفنا نحضن ف. بعض تحت الدش ويحك طيزة ف زبي ولقيته مرة واحده لف ووشه لوشي وبياكل شفايفي وبيحك زبه اللي زي الذنبور او زي عيل صغير وبيحك بزازه ف صدري ويضغط عليهم اووي وبيزووم وهيجيب.. روحت بعدته غني وقولتله لااا امسك نفسك وهليك متنزلش عشان تنزل ف كس مي وتحبلها..

وقفلنا الدش وخرجنا لابسين البرنس واتصل قالهم يالا جاهزين.. وتخنت قاعدين ع السرير مستنينهم لقيت دودي بيقولي

دودي: تفتكر اللي بينزل مني دا هيخلي مي تحمل مني.. انا مظنش دا خفيف اووي زي سبعه ونص وكمان انا ملليش زب.. زبي زي الذنبور.. انا عايز كس بقااا

انا: منا عشان كدا بقولك متنزلش وخليه عشان يتقل.. والخكاية كلها مش محتاجه غير حيةان منوي واحد بس.. وعايزك لما اقولك تنزل وتنزله وانت لازق ذنلورك كدا ف كس هند اووي لغاية لما تصفي وهيا هتفضل فاشخه نفسها عشان ينزلوا لجوا وانا هكبس بزبي عشان اخليهم ينزلوا جوة الرحم بتاعها.. وزي ما قولتلك محتاجين منعم حيوان منوي بس

دودي: بجد تفتكر ممكن يحصل دا

انا: بص انا معرفش.. بس احنا هنعمل اللي عليا

وليقنا الباب بيخبط ودخل شاب وبنت باديكير.. والشاب قمحاوي كدا وشكله صعيدي وباين من لهجته ومعاه حتت بت بيضا ببزاز بنت متناكه مرفوعه وقابه لقدام وطياز مدورة وقابه وشكلها مومس بس ع المداري.. ودخلوا وحطوا رجلينا وايدينا ف ميه وحاجات كدا وبدوا بعد كدا يشيلوا الحاجات وقالولنا تخبوا حضراتكو مين يشتغل مع مين.. بصراحه البت من ساعه مادخلت وانا مشيلتش عيني من ع جسمها وهيا بتبصلي كدا من تحت لتحت بسهوكه..

وفجاه قبل ما انطق لقيت دودي مسبل للواد الصعيدي دا وبيقوله بكل محن وانوثه ودلع

دودي: انت بليزز تعالي اعملي الباديكير

ولقيت الواد قعد ع الارض ومسك رجلين دودي وحطهم فوق زبه وهوا قاعد مربع ع الارض وبقا يعمله بالمبرد والحاجات بتاعتهم دي ودودي فاشخ زب الواد لعب برجله وصوابع رجله والواد زبه بقااا واقف ف البنطلون وعرقااان وبيرفع عينه يبص لدودي ولقي دودي فاتح الروب من فوق ومبينله بزازه وهوا عمال يحسس عليها ويلعب بصباعه ف حلمه بزة ويعض ع شفايفه ويغمض عنيه ويرمي راسه لورا.. وابواد بقااا خلاص ع تكه وينطرهم.. والبت واقفه وشايفه الوضع ولفت وبصتلي كدا بشرمطه.. ولقيتها بتوطي عليها وبزازها بقت قدام عنيا وبتوشوشني ف ودني وتقولي.. مراتك شكلها سخنه اووي.. انت شكلك زهقت وعايز تجدد وتنيك واحده قدام مراتك وحد ينيك مراتك قدامك

بصيت ف وشها وشوفت شرمطه بنت معرصه ف وش ميبانش عليه انه كدا.. وش يخدعك بادبه ف الاول وهوا وراه اكبر معرصه

روحت قولتلها هوا دا جوزك

قالتلي بص هو مش بظبط كدا بس تقدر تقول.. صاحبي او عشيقي او جوزي او خلاص مبقيناش عايشين غير ف بيت واحد.. انا هربت من اسكندرية بعد ما اتضحك عليا من واحد كان ماشي معايا وواعدني بالجواز وحصل اللي حصل وهرب وانا معرفتش اعمل اي واقول لاهلي اي.. وهربت وجيت ع هنا وقابلت الشاب دا وسالته ع شغل وانا كش من هنا.. وبصراحه طلع واد صعيدي راجل من دهر راجل ومستغلش كسرتني ولا حاجه.. دا وقف جنبي وجابلي شغل ف الكوافير اللي باعتني ليكم وبقاات يخليني انام ف شقته وعمرة ما فكر يبثلي ولا يستغلني ابدا وانا استجدعته وف مره كان بره وجه ولاقاني عامله عشا وشموع وكدا ولا بسه قميص جديد اشتريته عشان تبقي دخلتي عليه.. وفعلا نمت معاه بمزاجي وهوا بصراحة بسطني اووي بس متفقين مينزلش ف كسي عشان احنا مفيش بينا ورقه جواز.. احنا مجرد اتنين بيناموا مع بعض وبيشتغلوا مع بعض ومقدامهمش غير انهم يعملوا اي حاجة مدام مع بعض

قولتلها طب وانتي مش هتوريني شغلك بقاااا عشان احكم عليكي ان كنتي بتعرفي ولا ولا

ولقيتها قعدت ع الاورض وحطت رجليا الاتنين فوق كسها وكسها كان ابن متناكه مقلبز اووي وهيا لابسه بنطلون فيزون ع اللحم وكنت حاسس بذنبورها اللي واقف وشفايف كسها المنفوخه وبنطلونها اللي بقااا كله ميه من كسها وبقت بتنهج اووي وبزازها طالعه نازله تترج وزبي كان بدء يقف وبيتحرك تحت البرنس

وهيا عنيه ع زبي وهوا بيتحرك.. روحت فاتح الروب ومبين زبي لقيتها بصتله وبرقت اووي وبصتلي وقالتلي

يالهوي.. هوااا في كدا بجد.. انا كنت فكراااه ف الافلاام بس وبتمد ايدها وتحسس بطرف صوابعها ع راس زبي.. روحت لاعب اووي ف زنبورها وهيا تقفش اوووي بوراكها ع رجلي وتنهج وتمسك وتشد راس زبي وتعص ع شفايفها وراحت حاطه ايديها ع بوقها ومتنهده كام مرة ورا بعض وقامت هديت وايديها اترمت ع وراكها وبتنهج

والناحيه التانية كان الواد خلاص بقا بيدقر لدودي ف رجله وايديه ماسكا ف سمانه رجل بودي وتحسس لغاية وراكه من تحت ويدقر اووي ف رحله وراح حاضن رجله اووي وفضل يزووووم ونزل لبنه ف البنطلون وبص للبنت اللي معاه لقاها هيا كمان جابت وبصوا لبعض وضحكوا ومسكنوا بقااا بعدها بادريكيرر م اللي قالبك يحبه وبقينا بنبرق م النضافه.. وميلت ع ودن دودي وقولتله هاات ١٠٠ حنيه وانت خلي ف ايدك ١٠٠ جنيه.. قالي ليه.. قولتله انا هدي للبنت وانت تدي للشاب.. تبس يابني.. اي متفتح مخك

قالي ماشي.. امسك الفلوس اهيه واخدتها منه وكتبت رقم موبايلي ع ال١٠٠ جنيه وطبقتها

والواد والبت لمو حاجتهم وماشيين قومت حطيت ال١٠٠ للبنت ف بزازها وقولتلها متشكرين يا قلبي وهشوفك تاني اكييد.. وانا بحط ١٠٠ جنيه قومت قاقفش بزها.. وهيا بصتلي وعضت ع شفايفها وقالتلي نفسي اووي… ودودي ادي للشاب ف ايدة ومسك ايده وحسس عليها وخبط بظهر ايدة ع زب الشاب والساب كان بيهيج وزبه هيبتدي يقف

وهرجوا وجه الكوافير وضبطنا وبقينا جاهزين وضربنا البدل وبقينا جاهزين.. ونزلنا ركبنا العربيه وطلعنا ع الكوافيرر ودخلت اجيبهم ولقيييييييتتتتت

استنوني ف جزء جديد



الجزء الثالث

وطبعا بعد لما دخلت الكوافير ودودي فضل قاعد ف العربية وانا دخلت الكوافير ولقيت اختي وبنت خالتي لا بسين فساتين سوارية بس شييك اووي وعريانه وجسمهم كله باين وبيلمع م التظبيط بتاع الكوافير وشكلهم حلوو اووي اووي اووي وبقوا جمااااال اوووي ومي طبعا بالفستان الابيض الكات وبزازها بره خالص وشعرها وشكلها زي القمر وبصراحه بصيت للتلاته وكان نفسي انيكهم سوا ودخلت وبصتلهم اووي وقولتلهم

انا: واااو اي يابنات الحلاوة دي كلها.. لاااا انا حبيت الجواز اووي.. خلاص اي رايكوو انا هتجوزكوا انتوا التلاته اصل انتوا عجبتوني اووي وضحكت وهما اتكسفوا وضحكوا ومي قالتلي طب انا وبنت خالتك ماشي واختك بقاا هتتجوزها ازاي وضحكت.. وانا بصيت لاختي وشكلها زي القمر ونظرة عنيها اللي بكسوف كدا دوبتني وحسيت قلبي اتخطف اووي.. وقولتلها ياريت ينفع اتجوزها مكنتش سيبتها لحظه واختي بصت ف الارض واتكسفت.. وقولتلهم يالا بينا بقاا وخرجت واختي ع يميني و بنت هالتي ع شمالي ومي جايه ورانا وماشية واحده واحده بتجرجر ف الفستان الطويل وخرجت ومي ورايا وفتحت باب الغربيه وخليت اختي تركب ورا وبنت خالتي جنبها ومي ركبت قدام جنب دودي.. ولما ركبت ورا قولت لبنت خالتي متجيبيني ف النص عشان عايز احضنك انتي واختي اصلكوا حلوين اووي.. وقومتها وبتحرك عشان اجي ف النص وهيا من الجنب التاني ودودي اخد مطب صغير راحت وقعت ع حجري قومت حاطت ايدي ع وسطها وفخادها وقولتلها اوباااا ع المطبات وضحكت وكلهم ضحكوا ع الموقف وفعلا حطيت ايدي ع كتف بنت خالتي واختي وخدتهم ف حضني وعمالين نهيص ونغني وايدي عماله تحسس ع كتف ودراعات كل واحده فيهم واختي نايمه ف حضني اووي وتبصلي وتقولي.. انت شيك اووي واموور اووي كانك انت العريس.. وانا بصيت ف عنيها اووي وقولتلها وانتي بحد عامله زي العروسه ف ليله فرحها.. انتي حلوة اووي.. وقربت من ودنها ووشوشتها وقولتلها ياريت دا كان فرحي انا وانتي كنا هنولعها خالص وضحكت وهيا اتكسفت اووي وضحكت وبنت خالتي بصتلنا وقالتلنا بتقولو اي هااااه.. روحت مقرب من ودن بنت هالتي وقولتلها بقول لاختي ياريت دا فرحي ع بنت خالتي اصلها مزة اووي وعجبتني.. لقيت بنت خالتي بصتلي اووي واتكسفت وخطت دماغها ف حضني وهيا واهتي بقوا يبصوا ف عنين بعض ويتكسفوا وانا نازل تحسيس ع دراعاتهم وقدام دودي سايق ومي جنبه وبتبصله اووي وشيفاه كانه بنت وناقصه شوية ميك اب بس وحواجبه مرسومه وشفايفه مورده ووشه بيلمع وعماله تبصله بعنيها من فوق لتحت اووي.. ووصلنا القاعه وهوا نزل فتحلها الباب ومسكها من ايديها ونزلها وراح فتح الباب ومسك ايد بنت خالتي ونزلها ومسك ايدي وكمان اختي وقفل الباب ومي وراخ بكل تلقائيه مانج مي.. روحت جيت وراه براحه وظرفته بعبوص وقاااله اااه بدلع ومي بصتله اووي.. وانا قولتله خليها هيا اللي تانجشك مش انت اللي تانجشها.. وفعلا عمل كدا وبدئت طبعا الزفه والسيوف اللي فيها ناار والمزمار ودخلات الافراح دي وام دودي واخته لابسيين فساتين اخر سفاله وكانهم شرموطتين.. وطبعا يعتبر كل اللي ف الفرح من نفس المستوي واغلب الحريم والبنات نفس موضوع اللبس ورجاله وشباب لابسين بدل.. وطبعا سامع كل واحده وواحده بيجيبوا ف سيرة دودي وانه مش هيعرف وازاي يتجوز وهوا ملهوش ف ابحواز دا شكله توتو ونايتي ويضحوا ويتريقوا ولما يشوفوا فوفو ام دودي يحضنوها ويباركولها عادي ولا كانهم كانوا جايبين ف سيرتهم وبقيت ببص ليهم واقولهم بيني وبين نفسسي اااه ياولاد الكلب يا منافقين.. وبدء الفرح طبعا ورقص وكله بيرقص وبيحك ف كله ورجاله وبنات وستات وشباب وكله نازل دعك ف بعضه وطبعا زي اي واجب ف اي فرح مصري.. الشباب بتبعبص العريس وحصل كدا وكله بقااا بيبعبص دودي ف طيزة ودودي هااج طبعا من كمية البعابيص اللي خدها.. وجيه وقت البوفيه طبعا ودودي ومي مسكو ايد بعض وقطعوا التورته وكله بقاا بيصفر وفرحااان.. روحت قولت لمي هنعمل شوو طبعا بالتورته وياكلكوا وهيبوسك وهوا بياكلك.. عايزك انتي اللي تبوسيه وتاكلي شفايفه وتبقي اجرء منه وزودي شوية كمان من عندك.. وفعلا شو التورته ومي لقت ببزازها اووي ف دودي ومسكت دماغة وبقت بتلحس شفايفه بالتورته وتمصها اووي وهوا بيتكسف وبيضحك بدلع ويرجع لورا وهيا تشده تااني وتعمل تااني وكله بيصفر وفرحان وسامع صوت الستات والبنات وهما بيقولوا دي شكلها هيا اللي هتدخل عليه انهارده وهي هي هي هي.. والشباب بياكلوا مي بعنيهم ويقولوا دي فرسه ومش هيسد عليها وشكلها هتفرمه انهارده و هاهاهاهاها.. وشوية ولقيت البوفيه اترص وحاجه بقااا اخر عظمه واكل اشكال والوان.. خرفاان وديوك رومي وحمام وفراخ ومحاشي بانواعها وسلطات وكانها سفره من الف ليله وليله.. واخدت اخدتي وبنت خالتي وقومنا عمبنا اطباقنا وبقينا ناكل بعض ونضحك وابويا وامي وخالتي وابو مي هايصين ف البوفيه واكلنا وجابولنا عصير بس شكله غاالي اووي وشربنا ولقيت ام دودي جايه ولابسه فستان كانها مش لابسه حاجة اصلا وماشية ملط وجات ع الترابيزة اللي انا عليها واختي وبنت خالتي وابويا وامي وخالتي وقربت مني وحضنتني اووي وباستني جنب شفايفي بظبط وعنيها ف عنيا وتقولي مبسوط يا روحي.. قولتلها حد يبقي هايص ف الحاجات دي كلها وميتبسطتش.. قالتلي بس كدا.. انا اعملك احسن من دا كله ١٠٠ مرة لو هيبسطك يا حبيبي وامي وخالتي واختي وبنت خالتي بصنلها اووي وهاين عليهم يقوموا يجيبوها من شعرها.. وحضنتها وبوستها وسيبتها ومشيت وطبعا اختي شدتني من ايد وبنت خالتي من ايد.. واي دا وازي كدا ولا ومتخليهاش تعملك كدا تاني وجو نفنسنه بنات.. قولتلهم هنبقي نشوف دا بعدين مش وقته دلوقتي وبقيت بسقف واهيص عادي.. وخلاص بقينا ف اخر فقرة ف الفرح وهيا الرقصه السلو.. وطبعا رقصوا وكله بيصفر ولقيت اختي شدتني من ايدي وطلعنا انا وهيا حضنا بعض وعنيا ف عنين بعض ومليانه كلام وحب ورومانسية وبرقص سوا.. ولقيت اختي حطت راسها ع كتفي وحضنتني اووي وقالتلي ياريت دا فرحي عليك.. وانا حضنتها وقولتلها ياريت بحد ونروح انا وانتي من هنا ع شقتنا.. ولقيتها قامت براسها من ع كتفي وعنيها فيها دموع وبصتلي وقالتلي بحبك اووي وسابتني ورجعت للترابيزة وانا واقف لوحدي ومي ودودي بيرقصوا لقتني تلقائي بشد مي من ايدي دودي وبحضنها اووي قدام كل الناس وبرقص بسها سلوو ودودي واقف جنبنا بيتفرج ومبسووط وبيضحك عادي. لغاية لما الفقرة خلصت قومت بوستها من خدودها ومسكت ايديها واديتها لدودي واغلب اللي ف الفرح افتكروني اخوها.. وطبعا بدئت الزفه وطلعوا للعربيه وركبنا العربية كلنا تاني ومشينا وقولت لدودي اطلع ع بيت ابو مي.. خلي مي تسلم ع ابوها عند بيتها وبعدين خدها شقتك.. وانا طبعا كان ف نيتي اوصل اختي وبنت خالتي للبيت واخلع تاني معاه ع شقتهم.. وفعلا مي وصلت لغاية بيت ابوها ونزلت بفستان الفرح قدام الشارع كله وحضنت ابوها وباست ايده وابوها حضنها وعيط وسلمت ع امي واختي وبنت خالتي وخالتي وركبت تاني.. ولقيتها بتقولي اركب لغاية لما تروحني.. وركبت العربيه تاني معاهم ودودي كان راكب قدام بيسوق وكي جنبه قدام وانا ركبت ع الكنبه اللي ورا ولقيت كي فتحت الباب ونزلت ركبت جنبي وقالتله يالا اطلع وامشي بينا شوية قبل ما نروح.. وطلع دودي بالعربيه وساق وقالنا

دودي: اي رايكو نطلع نتعشي سوا ف باخره عايمه ع النيل وبعد كدا نروح

بصينا لبعض انا ومي وقولنا اشطا اطلع بينا.. وفضلنا ماشيين لغاية بواخر عايمه ع النيل وركن العربيه وقتلنا ثواني وسابنا ونزل.. وشوية لقيناه حاي وبيقولنا انا حجزت vip عشان نتبسط وكان الوقت جه ونزلنا وطول ما احنا ماشيين ومي مانجشاني ودودي ماشي وراها ماسكلها ديل الفستان والمكان لقانا داخلين افتكرو ان انا العريس ومي العروسه ودودي تبعنا.. واحتفلوا بينا وجابولنا مشروب المكان وقعدنا ع الترابيزة والمركب اتحركت والعروض اشتغلت والمزيكا والبوفيه اتفتح ودودي بقاااا يعملنا الاطباق ويجيبهالنا وقالنا تعالوا نتصور.. وخرجنا ع sundick بتاع الباخره ودودي طلع موبايل سامسونج تاتش وكان دا اول اصدار ينزل تاتش وكاميرا وحاجة اخر روشنه.. وشوفنا الموبايل انا ومي واندهشنا وقولناله مبرووك وبقا يصورني انا ومي وانا بقيت بصورة هوا ومي وخلانا نتصور سيلفي كمان وفشخناااه تصوير والمركب رجعت ونزلنا ركبنا العربيه وقالي هنطلع ع الشقه بقااا عشان لسه فاضل اخر مفاجاه انهارده.. قولتله انا ومي ف نفس واحد مفاحاه اي دي… در بقول دلع ومياصه ولبونه وقال تؤتؤ وبيهزر كتافه لفوق… وقالنا لو قولتلكوا عليها هتبقي مفاجاه ازاي.. وفضل سايق وطول الطريق انا ومي هزار وبوس واقفش ف بزازها وهيا تدلع وتضحك وتتلبون بصوت عالي وقزاز العربيه مقفول ودودي بيسوق ويقولنا

دودي: اي دا بس عيب كدا سيب مراتي.. اوعي بزازها سيبها.. وبيدلع اووي

ووصلنا للشقه وهوا قدامنا وفتح الباب ودخل وانا شيلت مي ع ايدي ودخلت بيها وهيا شابكه ايديها حوالين رقبتي وراسها ع كتفي ودخلت الشقه ونزلتنا وخدتها ف حضني وقولتبها مبرووك يا مي وبقيت ببوس ف شفايفها وهيا بتسيح ف ايدي.. لقيت دودي بيقول لمي..

دودي: يابختك يامي.. نفسي اكون مكانك.. بس بقاا سيبيلي حاجة

ومي راحت زقاه بايديها بعدته عننا ولفت ايدها حوالين رقبتي وبقت بتغتصب شفايفي بووس ومص وشفط.. روحت فاكك ايديها وقولتلها اهدي لسه قدامنا وقت

ولقينا دودي جه دور اخر مفاجاه بقااااا.. قولناله اي هيا.. قالنا خشوا اوضه النوم غيروا وهتلاقوا لبس كل واحد ت السرير وانا هجهز المفاجاه ولما اخلص هخبطلكوا تطلعوا.. واخدت مي ودخلت اوضه النوم وبقيت بقلها الفستان ونزل ع ابارض وبقت واقفه بالاندر والبرا بس وجسمها بيلمعه اووي وفكيتلها شعرها ونزل ع كتافها وبقا شكلها حلوو اووي ولقيتني ببصلها واقولها شوفتي بقااا اني كنت عاوز مصلحتك واديني معاكي اهوه وكمان هفتحك وانيكك وحوزك هيبقي عارف.. لقيتها ضحكت وقالت قصدك مراتي.. قولتلها مش مهم ودا انسب حل وكمان هتتناكي براحتك وهوا مش ممانع.. قالتلي انا خايفه اووي لما تفتخني.. خليك خنين عليا عشان هاطري انت بتاعك كبير اووي وتخين وهتعور

حضنتها اووي وبقيت بطبطب عليها وابوسها بحنية اووي واحسس ع جسمها واقولها انا هبقي بشوويييش اوووي ومش هتحسي بحاجة خالص.. وحضنتني وقالتلي تعالي لبسني وكان قميص اقصر كمان م البيبي دول ونوا كان فتله اصلا مش قميص واليت لبسته من غير اندر ولا براا وكانها ملط.. وقالتلي مش هتقلع هدومك.. بصيتلها اووي وقولتلها هوا انا هقلع نفسي يعني.. اومال انتي لزمتك ااااي.. قومي يابت قلعيني هدومي ولبسيني.. لقيتها جات عليا وقالتلي من عنيا يا تاج راسي.. وقلعتي ولبستني بجامه حرير رجالي احمر غامق.. وسمعت صوت واحده بره.. قولت لمي استني هخرج اشوف مين وانتي خليكي هنا.. وخرجت لقيت دودي لابس قميص نوووم بنوتي اوووي ومتمكيج زي البنات ولقيت واقفه معاه هند.. روحت بصيتلها اووي ودخلت عليهم وقولتلهم

انا: ااااااي هتفضلوا واقفين كتير.. متدخلي تقعدي ياهند

وهند شافتني وارتبكت وقالتلي اااييي لااااا اااااانننتتت.. ااانااا ااصلللل

روحت شاددها من ايديها اووي للكرسي ومقعدها وجه دودي وقعد وقالي في اي.. بصيتله اووي وهوا خاف من بصتي ورجع لورا وسكت.. وبصيت لهند اوووي وقولتلها

انا: اي ياهند هتقولي انتي ولا اخليه هوا يتكلم.. ومتحوريش عليا وانتي عارفه انا بعرف كل حاجة

هند: مفييش ياخويا دا سي الانسه.. قصدي الانسه الاستاذ.. يوووة معلش.. طلب مني اعمله جسمه كله سويت.. وكمان اعمله ميكب كامل.. بصيتلها اووي وقولتلها ولهفتي كاااام.. ومتحوريش عشان هعرف

هند: اخدت ١٠٠٠ جنيه لما عملت السويت وكنت هاخد ١٠٠٠ جنية بعد الميكب.. بصيتلها اووي وقولتلها

انا: هند هيا حلوة اووي عليكي ١٠٠٠ ف المصلحه كلها.. يايلا بقاا امشي ولسا كلام تااني معاكي بعدين.. لقيتها بصتلي اووي وبلعت ريقها وقامت جري وطلعت م الباب ودودي قفل الباب وجه

دودي: اي حكايتك مع البت دي.. انت تعرفها. ولا اي

انا: ااه اعرفها وبنيكها وبضربها كمان وبقطع عليها ف اي مصلحه عشان هيا استغلاليه بنت زانيه

دودي: انا كل مره بحبك اكتر وبحس اني معاك ف امان.. وبيلف ويفرجني ع نفسه ويقولي شوفت عملت اي عشانك.. عشان تبقي دخلتك عليا انا كمان بعد متدخل ع مراتي وتفتحها

روحت قافشه من بزه اووي وقلتله هخليك تلحس ددمم شرفها من ع زبي

بصلي اووي وقالتي بجد ياريت اعمل عشان اكدب كلام مامي واثبتلها انه العكس.. مسكته من دراعه وقولتله كلام اي دا.. قالي كلام اهبل متخدش ف بالك يالا بينا بقاا عشان انا عايزك اووي

روحت شاده من دراعه قووي وقاليله انكق كلام اي.. بصلي لقاني مكشر وبتكلم جد وحسيته خاف مني وقالي هقولك هقولك اهدي

دودي: بص ياسيدي انا هحكيلك بس عشان خاطري مش تفهم مامي غلط او تزعل.. هيا مش تقصد كدا.. بص هيا قالتلي احنا هنعمل الفرح وكل حاجة ومدام البنت هتقفل بوقها يبقي خلاص.. تلاقيه جايبها تطلعلها بقرشين وتداري ع فضيحيتها وانها تلاقيها مش بنت اصلا وانت قولت كدا وخلاص

روحت باصصله اووي وقايله اتصلي بامك دلوقتي.. ولقيت دودي قالتي حاصر وجري اتصل بامه وقالها كلمي.. وفوفو كلمتني

فوفو: اي يا روحي.. اي طمنتي خلصت ولا اي.. وبتضحك وحسيت بضحكتها انها بتتريق

انا: يا طبعا يا حبيبتي لسه مدخلتش ومستنيكي تيجي عشان احنا هنعملها دخله بلدي وكله هيبقي ع عينك يا تاجر عشان اثبت للكل ان البضاعه سليمه ولسه بشوكها عشان اقطع لسان اي كلب قااال غير كدا.. وقفلت السكه ف وشها ورميت التليفون ع الكرسي.. وكنت متعصب

لقيت دودي اترمي ف حضني وبيهديني ويقولي

دودي: حقك عليا يا حبيبي متزعلش من مامي.. بليزز بقااا.. وانا مكشر ولقيته بيقول.. يا مامي يا بنت الشرموطه يا وسخه.. كدا تزعلي عريسي ليله دخلته.. طب انا هخليك نيكك يا وسخه.. وانا بصيتله وضحكت وهوا ضحك وقالي ايوة كدت ولقينا الباب بيخبط وفوفو داخله بتبصلس ومخطوفه وحست انها غلطت.. وجات بتقولي

فوفو: ااااننننا مششش قصدددد… اااناااا كنننتتت بسسسسس

روحت شاددها من ايديها اووي وانا بمشي ع اوضه النوم وهيا بتجري ورايا وكانت هتقع وبتصوت ودودي جاي وراها بيهز ف طيازه ودخلت الاوضه ع مي ورميت فوفو ع السرير ومي اتخضت اي دا في اي.. قولتبها مفيش بس الدخله هتبقي بلدي عشان اثبت للناس ان اختي لسه بشرفها ومتلمستش واقطع لسان اي كلب يقول عليها كلمه.. واللي هيجي عليها كانه جه عليا ودا كان كلامي م الاول.. وكل دا بقوله وعيني باصه لفوفو وعهيا بصالي وخايفه.. ومي بصتلي اووي وحست ان ليها دهر بجد وبصت لفوفو بكل احتقار من فوق لتحت ولقيت مي طلعت ع السرير وفشخت رجلها قدام وش فوفو وقالتلي وانا جاهزة وتعالي انت افتحني عشان مفيش راجل غير هنا.. وبتقول وهيا بتبص لفوفو اووي ف عنيها وبترمي عليها بالكلام ولقيت فوفو بصت لكسها اووي وبصت لعنيها وبصت لتحت وعنيها اتكسرت.. روحت قايم وزبي قدامي وقولت فوفو امسي رجل وافشخيها وانت يا دودي امسك رجل وافشخها.. وانا بقيت بمشي زبي ع ذنبور مي واهيجها وهيا تهيج وتتمحن وتتاوة وتبص لفوفو ف عنيها وتقوم باصه ع ودودي وانا استغليت انهم بيغيظوا بعض بالنظرات وروحت خابط زبي ف كس مي مرة واحده من غير ما تاخد بالها ولقيتها صوتت اووي وصرخت جامد وعيطت وقالت

مي: اخسسسس علييييلكككك اااااااه كسسسسسسي كسسسسسي ااااااااه طلعه هموت اااااي اهي اهي اهي

وانا نزلت بصدري عليها وبقيت ببوس شفايفها وارضع ف بزازها وهيا تان وزبي بيدخل ااكتتر وهيا تعض ف شفايفي لغاية لما بقيت بدقر ف كسها وهيا لافه دراعتها عليا وحضناني اووي وصرخت واتنفضت ونزلت شهوتها وزبي ف كسها واستنيت لما هديت وسحبت زبي براحه وطلعته قدام فوفو ودودي وبصيت ليهم وقولتلهم اههو ع عينك ياتاجر.. لسه بشرفها واي كلي هيفتح بوقه هقطعله لسانه.. وبصيت لدودي وقولتله زانا طلعت قد كلامي وريني شطارتك انت بقااا.. ولقيت دودي نازل مص ف زبي وبيلحس شهوة مي ودم شرفها من زبي ويبلعه لما نضف زبي ع الاخر.. وقولتله عجبك.. قالي اووي.. قولتله يعني دا مش صلصه.. قولي لا.. قولتله لا امك لازم تتاكد بنفسها وبصيتلها وقولتلها انزلي احسي كسها ودوقي طعك شرفها.. بصتلي اووي.. قومت شختت فيها اووي وقولتلها يااالااااا.. قامت اخضت ونزل لحس ف كس مي ومي تزووم وتقفل بوراكها ع راس فوفو لغاية لما نطرت شهوتها تاني ف وش فوفو وقولت لفوفو يالا اعملي وضع الدوجي بس اقفي ع ايدك ورجلك ووخيت مي دماغها بكتافها ع السرير وجسمها لفوق وسانده بظهرها ع فوفو وخليت دودي يطلع يحط ذنبور ع كسها ويحك اووي وفضل يعمل كدا وهيا هات معاه وبقت بحك فيه اووي كانها بتتساحق مع بنت وهوا يتاوة بشرمطه ولما لقيتهم سخنو خليت دودي يفتح كس مي بصوابعه ويزق زنبورة ف كس مي وبقا بيفرك اووي ويغرس نفسه اووي فيهااا وهيا هاجت وبقت تشده اووي عليها وانا هيجت اووي ولقتني بركب بزبي فوق دودي وهوا راكب مي وبقاا زانق اووي فيها عشان نمت عليه اووي عشان اخلي ذنبورة يبقي جواها ع قد ما اقدر وانا برزع ف طيزه وهوا يتاوه ومي تتاوه اووي وراحت لفت رجليها فوق ظهري وبقت مكتفاني انا ودودي برجليها وفضنا كدا لغاية لما انا جيبت ف طيزة وهوا اترعش ونزل النقطتين ف كس مي ومي نطرت شهوتها وهدينا شوية ومي بدئت تفك رجلها وانا قومت براحه وهوا قاام براحه من ع مي ومي قفلت وراكها ع بعض اووي وضمت عضلات كسها عشان تنزلهم اووي جواها وقولت لدودي اقعد زي امك ما عامله كدا وخليها عشان مي تفضل كدا عشان النقطتين بتوعك يتزحلوا من شهوتها وينزلوا جواها.. وعمل كدا وفوفو خرجت وبصيتلها اووي وقولتلها متيجي تدقي تنضفي زبي م اللبن.. وحات من سكات مصت زبي وبلعت اللبن وقامت وهيا باصه ف الارض ف سابتنا ومشيت وانا قاعد ع الكرسي وشايف دودي ناام ع بطنه ومي نايمه عكسه وطيزها فوق ظهره ورجل ناحيه دماغه ورجل ناحيه طيزة.. ولقيتها جابت رجلها اللي ناحيه دماغه وحطيتها ع طيزة ودخلت صباع رجلها الكبير ف خرم طيزة وغرقته لبن وطلعت صباعه ورجعت برجليها ناحيه دماغه ووشه كان الناحيه التانية.. قامت خبطته برجلها ف دماغه قاام لفلها وشه ولقي رجلها قدام شفايفه وشاف صباع رجلها غرقان لبن واللبن بيسيل ع بطن رجلها.. قااام طلع لسانه وبقاا بيلحس ف رجلها ويلحس اللبن ويمص صوابع رجبها اووي وخد صباعها الكبير ف بوقه وبقا بيرضع فيه وهيا حطت كف رجلها التاني بيت طيازة وبقيت بتحط كف رجلها ف طيازة وهوا بيفرك بذنبورة اووي ف السرير ويضم طيازة اووي ع كف رجلها لغاية لما قااام مرة واحده وعمل معاها مقص وفضل يحك نبورة ف خرم كسها ونزل نقطتين تاني ورجع تاني مكانه تحتها وهيا سانده جسمها عليه وحطت رجل علي وشه ورجل علي طيزة.. وانا بصتلهم اووي وقولتلهم بااااس انا كدا اتطمنت عليكوو.. استمروا بقاا كدا لغاية لما نشوف اي اللي هيحصل.. وقومت اجيب لبسي بقاا عشان البس وانزل اروح البيت وقلعت البجامه ولبست هدومي ولقيت تليفوني بيرن.. رديت لقيت امي

امي: بتكلمني وهيا بتعيط.. ايووة انت فييييين

انا: انا كنت مع مي واطمنت عليها خلاص ونازل جاي اهوه.. اي في اي مالك بتعيطي ليههه

امي: اااااصلللل….

استنوني ف جزء جديد






الجزء الرابع

امي: بتعيط اووي اووي وبتقولي ااصللل.. والتليفون وقع من ايديها وسامع صوتها بتعيط اووي ولقيت ابويا مسك التليفون وبيكلمني

ابويا: الوو ايوة يابني.. متخافش كلنا بخير انا وامك واختك وخالتك وبنت خالتك كلنا كويسين وبخير ولو عاوز تكلمهم هخليك تكلمهم كمان.. بس خالتك تعبان اووي اووي وخلاهم يودوه البلد وكمان عايزنا نسافرله ونبقي جنبه وعايز يشوفنا

انا: حالا.. وهكون عندكووو

وقمت لبست بسرعه.. ودودي قالي في اي.. قولتله مفيش انا ماشي وهبقي اكلمكم تاني واجيلكم.. قالي طيب استني بس.. بصيتله وقولتله عايز اي.. قالي خد مفتاح عربيتي وروخ بيها وخلي العربية معاك لما تخلص مشاويرك براحتك ابقي هاتها.. وهتلاقي ف درج التابلوه ١٠٠٠٠ جنيه.. اعتبرهم فلوسك واصرف منهم براحتك زي ما انت عاوز لو احتاجت لفلوس.. وانا لو احتاجت عربية هبقي اخد عربيه مامي او عربية اختي او حتي هاخد تاكسي وقمت نزلت وسوقت العربية ع البيت بسرعه وطلعت ولقيت امي وخالتي حاضنين بعض وبيعيطوا وابويا بيهديهم وانا دخلت وقالي يالا ادخل غير البدله والبس هدومك عشان هنسافر.. وفعلا لبست قميص وبنطلون وسافرنا كلنا ووصلنا بلدنا ف الصعيد واول مره اسافر البلد اصلا ووصلنا قدام بيت كبيرررر اووي ودخلنا ولقينا البيت الكبير دا كله مفيهوش غير خالي ومراته وبنت خالي اللي كانت معايا ف السلسله الاولي للي متابع القصه م الاول.. وجدتي وجدتي متوفيين.. وابويا وامي سافروا ف الاجزاء اللي فاتت لما جدي اتوفي واللي متابع القصه هيعرف..

وطبعا دخلنا وطلعنا اوضه جدي وخالي كان نايم ع سرير جدي ومرات خالي وبنت خالي قاعدين جنبه ع السرير وبيعيطوو ودخلنا عليهم وامي وهالتي بقوا بيحضنوا خالي اووي وابويا دخل حضنه وباسه وسلم عليه وخالي شافني وشاف اختي وبصلنا وروحناله وحضناه وسلمنا عليه وهوا نايم ع سرير وشكله بيودع.. ومسك ايدي بايده وايده التانية مسك ايد اختي ولقيته بيحطهم ع بعض ويبصلنا اووي والدموع نازله من عينه ع حنب وشه ويبص لامي اووي وابويا.. وامي بصتله اووي واترمت ف حضنه.. وقالها بصووت ضعيييف اووي

خالي: هااااه خلاااص جهزتي الولاد

امي: بتعيط اووي وتقوله.. لسسسه ياخويا لسسه.. اهئ اهئ اهئ

خالي: غمض عينه اووي وفتح تااني.. وقالها.. مستنيين اي.. لازم كل حاجة تفضل ماشية زي ما هيا ماشيييه.. عرفيهم ع طوول.. وامي حضنته وقالتله متخافش ياخويا كل حاجة هتفضل ماشية.. متخافش.. وابويا جه جنبه وطبطب ع صدره وقاله ارتاح انت بس ومتقلقش كل حاجة هتتم

وخالي بص لابويا وقاله خدهم وديهم هنااااك لازم يروحوله.. خليهم يروحوا هناك..

ابويا: هوديهم هوديهم.. نطمن عليك انت بس وهاخدهم متقلقش

خالي: انا كويس متخافش.. قوووم خدهم دلوقتي.. لازم يروحوا دلوقتي.. وابويا قالي انا واختي تعالوا هنروح مكان كدا ونيجي.. وخالي بص لبويا اووي وقااال وهوا بيكح وتعباان.. خلص الموضوع بسرررعه متستناش عليه تاااني

وابويا هزله راسه واخدني انا واختي وخرجنا من اوضه خالي .. واحنا ماشيين جوة البيت لقيت ابويا بيقولي انا واختي..

ابويا: بصوا.. انتوا كبرتوا دلوقتي وفيه حاجة مهمه اووي اووي اووي لازم تعرفوها وقبل ما تعرفوها لازم اوريلكم حاجة.. وخدنا دخلنا طرقه كدا وشكلها قدييم فششخ ووقفنا قدام باب خشب كبير وعليه عنكبوت وتراب وشكله بقاله مده متفتحش.. وابويا وقف قددام الباب وبصله اووي وغمض عنيه ولقيت دمعه نزلت تجري من عنيه ع خده وفتح عنيه تاني وبصلنا وبدء يشيل العنكبوت من ع الباب ويفتحه.. واول لما فتحه لقيت هوا سااااقع اووي جه عليا انا واختي وابويا وبانلنا ممر كدا والارض بتاعته رمل والحيطان حجر كانه ممر ف بطن جبل.. ودخلنا خايفين ومشينا لغاية لما وقفنا قدااام بوااابه كبيرة جدااااا ومقفوله ومرسوم عليها رسومات فرعونيه وفضلت انا واختي متنحين اووي للرسومات وشكل الباب ولقيتني برفع ايدي وبحطها ع الباب وبلمسه واول لما لمسته حسيت اني اتخطفت وحسيت اني بحلم وشايف الحلم اللي بحلمه بس وانا صاحي واختي لقيتها حطت ايديها ع الباب وحصلها زيي بردوو كدا وشيلنا ايدينا بسرعه وانا وهيا بنبص لبعض اووي وقولنا لابونا.. اي دااا.. دي مقبرة فرعونية صح.. قالنا صح.. قولتله يعني دا ورثنا.. قالي اااه.. قولتله طب منفتحها ونبيع بقااا ونتنغنغ.. قالنا لو كان سهل زي ما بتقول كان حصل من ايام جدك.. انما دي حاجة تاني.. قولتله ازاي.. قالي دي مش محرد مقبرة عادية.. دي مقبرة الملك…. ومعاه كل حاحاته كامله وكمان الكهنه بتوعه حاطين شروط ع فتحها… قولتله طيب ما تعملوا الشروط دي وتفتحوها.. بصلنا اووي وقالنا ما هوا دا اللي انا كنت عايز اكلمكم فيه.. بس نطمن ع خالكم ونقعد نتكلم عشان الموضوع مش سهل كدا.. وخرجنا.. وابويا قفب الباب الخشب تاني.. ووحنا رايحين لاوضه خالي سمعنا صوووييييت وجرينا لقينا خالي ماااات وامي وخالتي ومرات خالي والبنات كلهم بيعيطوا.. وكملنا الاجراءات ودفناه وعملنا العزا وخلصنا.. وبعد تالت يووم لقييت مرات خالي بتنده لبويا.. وقالتله تعالي عوزاك ف كلمتين ع جنب.. وابويا قاام معاها

وملحوظه بس مهمه عشان تبقوا متابعين الدنيا ماشية ازاي.. وركزوا كويس ف اللي جاااي عشان مهم اووي وليه دور مهم اووي ف كل الاحداث اللي جايه .. مرات خالي تبقي اخت ابويا.. يعني هيا المفروض عمتي ومرات خالي ف نفس الوقت.. ابويا وامي مش قرايب.. جدي ابو امي يبقي عمده البلد وجدي ابو ابويا يبقي شيخ البلد..والبيتين لازقين ف بعض والحيطه ف الحيطه والاتنين ماتوا طبعا.. وابويا اتجوز بنت العمده وابن العمده اتجوز بنت شيخ البلد اللي هيا اخت ابويا.. لغاية كدا مفهووم…

المهم لقيت مرات خالي او عمتي.. بتتكلم مع ابويا وابويا بيتكلم وحسيتهم شدوا شوية ف الكلام ولقيتها سيباه وماشية وجايه نحيتنا وبصت اووي لامي وخالتي وقالت مهو لو مش هتتكلموا انتوا انا اللي هتكلم.. خلاص العيال مبقوش عيال ولازم يعرفوا كل حاجة زينا ويكملوا اللي عملناه والعهد اللي اهالينا خدوه واحنا نفذناه لازم يستمر ف النسل احسن طبعا انتوا عارفين كويس لو منفذناش العهد اللي اهلينا اخدوه هيحصل اي..

ولقيت امي بتبصلي اووي وبصت للارض وكمان خالتي وابويا نفس الكلام وانا وبنت خالتي وبنت خالي بنبص لبعض ومش فاهمين.. لقينا مرات خالي قالتلنا طيب مدام محدش فيكم هيقولهم. انا بقاا اللي هقولهم.. مهو لازم يحصل بقااا ويتم زي ما احنا عملناها ونفذنا.. بصيت اووي لمرات خالي وقولتلها هوا في اي بظبط.. انا بقالي فترة ملاحظ ان في موضوع وامي وخالتي وابويا مخبيين عليا.. هوا في اي بظبط.. لقيت مرات خالي بصتلي قووي انا واختي وبنت خالتي وبنت خالي اللي المفروض هيا بنتها.. وهتعرفوا انا ليه قولت المفروض..

لقيتها قالت الكلام اللي هقولهلكم دا ممكن يبقي غريب بنسبالكم ويصدمكم بس هي دي الحقيقه ومطلوب منكم تكملوا زي ما احنا كملنا ودا لمصلحتكم قبل اي شي

بصوا يا حبايبي انا هحكيلم الحكاية كلها من اولها لغاية دلوقتي وركزوا معايا كويس.. جدك العمده لما كان شاب ورث العمديه عن ابوة وجدك شيخ البلد لما كان شاب بردوو ورث الشياخه عن ابوة بردوو والاتنين ابهاتهم ماتوا سوا ف حفرة جوة الجبل ومحدش عارف ماتوا ازاي ولا حصل اي.. ومن بعدها جدودك ورثوا ابهاتهم وقرروا ياخدوا بالتار من اللي عمل كدا وراحوا استخبو جوة الحفرة اللي ف بطن الجبل.. وبصتلي اووي انا واختي وقالتلنا اللي انتوا كنتوا عندها من شوية.. وفضلوا مستخبيين لغاي لما الليل دخل عليهم وكانت كل المنكقه دي ف الاول صخرا وجبل بس ومكانش لسه جدودك بنو البيوت دي هنا وكانوا قاعدين بعييد عن هنا قرب النيل.. المهم لما الليل دخل عليهم والنوم غلبهم وناموا.. كل واحد منهم حلم بابوة وهوا بيقوله.. اسمع الكلام ونفذ العهد وهتوصل لكل حاجة.. وقاموا م النوم مفزوعين والدنيا ظلمه ف الكهف وكلموا بعض وكل واحد قال للتاني ع الحلم وانه شاف ابوة وقاله كدا وقرروا انهم هينفذو العهد دا عشان يعرفوا مين عمل كدا وياخدوا بالتار.. وهما بيتكلموا سوا سمعوا صووت تخيين كدا بيقولهم جاهززين عشان تنفذوا العهد.. قعدوا يتلفتوا يمين وشمال ومش لاقيين حد وبدئو يخافوا شوية وطبعا الدنيا ضلمه.. وقالوا سووا ف نفس واحد.. ايييووووةه جاهززين.. عايزين نعرف مين عملها وناخد بتارنا ومستعدين نعمل اي حاجة.. وفجااااه ظهرلهم واحد طوول بعرض وهدومه زي لبس كهنه الفراعنه.. وهما شافوه اتلبشو ف بعض وقالو للكاهن الشبح اللي ظهرلهم

جدودي الاتنين سوا: ااانننت مييين ياابوو عمووو.. انططققق… وكييف هتعرفنناااا مييين عمللهاااا

الكاهن الشبح: انا الكاهن… والملك العظيم مكلفني بمهمه ابدية واللي هيقدر ينفذها ويكمل اللي الملك العظيم كان بيعمله ويحافظ ع النسل بتاعه ويبقي ددمم واحد خالص نقي.. هيبقي ليه مكافئه عظيمه من ملكنا العظيم وكمان كل طلب هيطلبه هيبقي مجاااب كمان.. بس لو اخد العهد ومنفذوش مش هيشووف يووم حلوو وحياته هتبقي اكتئاب كلها ومش هيشوف ليه نسل وهيفضل يمرض ويمووت

وجودي الاتنين بصوا لبعض سوا وارتبكوا.. واتفقوا انهم هيكملوا للاخر معاه لغاية لما يعرفوا مين قتل ابوهم ويبعدوا عنه.. ودا كان اكبر غلط منهم كلنا ماشيين لغاية دلوقتي ع العهد ومحافظين عليه وفي بينا سلااام وكمان لو طلبنا اي حاجة من عندهم بيدونا.. بس لازم يبقي في ددمم جديد وسلاله جديده عشان العهد بيتجدد والسلام بيتجدد بينا وبينهم

وانا بصيت لمرات خالي اووي وحاسس اني بسمع حدودته من حواديت الف ليله وليله.. وقولتلها ممكن توضحيلي اووي يا مرات خالي عشان انا مش فاهم اي حاجة.. وممكن تقوليلي مين الملك دا ومين الكاهن دا وعلاقتهم اي بجدودي.. انا شوفت الملك والملكه والكاهن دول ف الحلم يا مرات خالي.. فهميني عهد اي دا وفي اي انا تعبت م الموضوع دا اووي.. واختي بردوو نطقت وقالت نفس الكلام وانها حلمت بالموضوع دا بردوو.. ومرات خالي بصتلنا اووي وقالتلنا انا هحكيلكم عشان انتوا دلوقتي مطلوب منكم تنفذوا العهد وتشيلوا المسئولية وتكملوا اللي احنا بدئناه

وكملت وقالت بعد لما قالوا انهم موافقين ع كل حاجة وموافقين ينفذوا العهد.. وقربت منهم واخد صباع كل واحد منهم وشكه وخد نقطه ددمم من كل واحد منهم ع ورقه بردي ودي مكتوب عليها طلاسم العهد.. واول لما دمهم لمس الورقه لقوا الورقه بتنور وبقت كانها لسه مكتوبه دلوقتي وجديدة.. والكاهن بصلهم اوووي وقبل ما يختفي قالهم مطلوووب منكم…

استنوني ف جزء جديد ومفاجاه جديدة



الجزء الخامس

بصلهم وقالهم كدا بقاا مطلوب منكم انكم توفوا بالعهد.. وراح مطلع لكل واخد تمثال دهب فرعوني قد كف الايد كدا.. واخدوة وفرحوا اووي.. وبصلهم اووي وقالهم دي مكافئه بسيطه بس عشان واقفتوا بالعهد الملكي.. ولما تنفذوا العهد هتاخدوا م الخير دا كتيررر.. وكل لما نسلك اللي من نفس دمك ينفذ العهد هياخد م الخير دا كتير.. بس لو فكرتوا تهربوا ومتنفذوش العهد يا ويلكم م العذاب اللي هتعيشوة ومش هيبقالكم نسل ولا هتشوفوه بعنيكم .. بصوا لبعض قوووي وقالوله.. يعني انت عاوزنا نعمل اي.. بصلهم وقالهم

الكاهن الشبح: مطلوب من كل واحد فيكم انه يخلف من نفس دمه.. يعني مطلوب من كل واحد منكم يضاجع اخته اللي من نفس دمه ومن نفس الاب والام.. وانا عارف ان كل واحد منكم ليه اخت واحده بس.. ومطلوب منكم ان كل واحد يخلف من اخته والملك هيختار بنفسه الشخص اللي هيعيش ف روحه وهيبقي دايما روحه حواليه ومعاه بكل القوة الملكيه الخفيه.. والشخص دا هيبقي من سلاله حد فيكم او من سلاله سلالة اولادهم .. ولازم ولادكوا من اخواتكوا يعملوا زي ما عملتم انتوا كمان في اخواتكم.. وبناتكم تحمل من اولادكم.. وتعرفوهم انكم اخدتم العهد علي نفسكم وعلي سلالتكم وكل سلاله هتيجي منهم هتفضل ماشية ع العهد دا والروح الملكيه هتختار الشخص المنتظر ف كل زمان عشان تربط روحها بروحه واحساسها ف احاسيسه وتقدر تستخدم القوة الملكيه من خلال الشخص اللي هيبقي من نسلكم او نسل نسلكم.. والمطلوب منكم تبلغوا الرساله دي لكل نسل وتتورث عشان كل سلاتكم تفضل فاكرة العهد وماشية عليه.. واي حد من النسل هيخلف بالعهد هيبقي مصيرة الاكتئاب وعدم السعاده وعدم الراحه ولو فكر يتجوز من ددمم غير دمه.. عمره ما هيشوف ليه سلاله ولا هيبقاله نسل تاني.. ونسله هيختفي ويتقطع بعد موته… ودا هوا العهد اللي انتوا مضيتو عليه بدموكوا.. وشاورلهم بورقه البردى اللي عليها دمهم واختفي وهما بصوا لبعض اووي وبصول للتمثال الدهب اللي ف ايديهم وقاموا يجروا يجروا يجروا يجروا لغاية لما وقفو بعيييد وقعدوا ينهجو اوووي.. وقعدوا شوية لما هديوا بصوا لبعض وجدك شيخ البلد بص لجدك العمده وقاله معقول دا… لا انا مش مصدق اللي حصل دا … احنا نروح نبيع التمثالين دوول ونعيش بقااا ونشتري الارض دي كلها اللي حوالين الجبل وكل واحد مننا يبني بيت ونبقي نفحت براحتنا ونطلع باقي الدهب.. وقام جدك العمده بص لصباعه اووي وبص لجدك التاني وقاله العفريت دا مش هيسيبنا لحالنا.. احنا حطينا دمنا ع الورجه.. انا معارفش اتصرف كييف

جدي شيخ البلد: اباااي وانت عايزني يعني اسمع كلام الجن المخبل دا واروح اركب اختي وافتحها واحبلها عشان هوا يتبسط وانا اتضرب بعيااار

جدي العمده: يابو عمو مجولتش اكديه.. بس احنا نسينا نساله ع مين اللي جتل ابونا..

جدي شيخ البلد: هنبجي نساله مره تانية لما انروح ناخد دهب تاني.. دا باينه الجبل ملييان

جدي العمده: انا مش مطمن للموضوع دا يابو عمو... يالا هم بينا خلينا نروح ونبجي نشوف الحكاية دي

وروح كل واحد ع بيته.. وجدك العمده مكانش ليه غير اخت واحده بنت بس وامه .. وورث العمدية بعد ابوة ما مات

وطبعا زي ما احنا عارفين ان ابوه العمده لقوه مقتول مع شيخ البلد ف المغارة دي قدام الباب الفرعوني..

وجدك شيخ البلد بردوو مكانش ليه غير اخت واحده بنت بس وامه .. وورث شياخه البلد بعد ابوه ما مات

اول لما دخل كل واحد بيته راح ع السرير بتاعه واتغطي ونااام م الخووف وتاني يوم اتقابلوا وكل واحد سال التاني حصلك حاجة..

وقالوا لبعض لا وقعدوا يضحكوا سوا وشافوا مشتري للتمثايل الدهب وبقوا اغنيا اووي اووي واشتروا الارض اللي حوالين الجبل وبنوا بيتين لكل واحد بيت.. وطبعا البيت اللي احنا قاعدين فيه دا هوا بيت جدك العمده ابو امك ..

وبعدين جدك شيخ البلد قال انا خلاص هتجوز..

وفعلا اتجوز بنت م البلد وعمل الفرح ودخل وعدت اول ليله وتاني ليله لحد ما فات اسبوع ع جوازه..

وبعد كدا بقا كل يوم هوا ومراته خناقات وخلاص ع الفاضي والمليان وعدي شهر واتنين لغاية ٨ شهور والعيشه كل يوم ف مشاكل وخناق وكمان البنت محبلتش..

وجدك العمده حس ان الموضوع بتاع جدك شيخ البلد دا اكيد وراه العفريت دا.. وراح يزوره مرة ف البيت ويشرب معاه الشاي وكان عدا سنه ع الموضوع العفريت .. وهوا قاعد معاه ف قعده سهر راح قاله

جدي العمده: ع فكرا كل اللي بيحصلك دا بسبب العفريت انت نسيت كلامه اللي جالهولنا يومها

جدي شيخ البلد: بصله اووي كدا وسرح وحس ان كلامه دا صح.. وقاله يعني فكرك نعمل اي طيييببب

جدي العمده: هي ملهاش حل تااني.. هوا قالنا هوا عايز اي.. واديك شوفت اهاه انت اتجوزت ومش عارف تعيش يوم مبسوط وكمان مرتك محبلتش.. كل كلام العفريت طلع صووح

جدي شيخ البلد: اباااااي.. يعني فكرك لو عملنا زي ما جااالنا العفريت حياتنااا هتبجي زينه

جدي العمده: اييووة وكمااان هنبقي اغنيا

جدي شيخ البلد: طيب وهنعملها كييف دي.. دي كانت تبجي فضيحه.. وكيف هنجوول للبنته اننا عايزين نحبلهم.. وامنا كيف هتسوي لما تعرف.. دا كانت امهاتنا ضربت كل واحد فينا عيااار

جدي العمده: معرفش ياخووي.. بس مفيش غيره حل.. ولازم انفذه

احناا جطعنا العهد علي نفسينا ومضينا بدمنا يا واد عمي..

وقام جدي العمده وقال.. خليني اجووم اروح ياخوي وافكر واشوف كيف هنحلها

وجدي العمده روح البيت وقلع جلابيته وقعد ع الدكه ف وسط البيت ب اللباس الصعيدي الواسع الخفيف.. وكان شاب وزبه حلو وكبير وتخين.. وقعد ع الدكه يفكر واخته وامه نايمين وقبل الفجر بشوية اخته كانت قايمه تحلب الجاموسه وتنضف البيت ووقتها كان عندها ١٧ سنه بس حلوة وملفوفه وصدرها قدامها وجسمها اكبر من سنها..

وقامت مرات خالي مشاورة ع بنت خالتي وقالت.. كانت ف جسمها كدا

وكملت وقالت.. جدك العمده قال لاخته

جدي العمده: انتي يابت.. اومااال اماااي وينهااا

اخت جدي العمده: جامت من شوي وراحت للغيط عشان تروي الزرع جبل الشمس ما تحمي

وفضل جدك العمده يبص ع اخته وهيا بتكنس وتوطي وتحلب الجاموسه وفضل يبص عليها لغاية لما زبه قااام وبقااا باااين اووي.. واخته بتلف وشها ولقيته بيبصلها اووي وزبه قاايم بالقووي ورافع لباسه الواسع ونافخه لفوق وعين جدك كانت مركزة ع طياااز اخته.. واخته بصتله وقالتله.. مالك يا خوووي.. بتبص ع اختك يا واااد.. جوووم فززز يا جليل الحياااا

وقايمه جايه عليه تضربه بس مش بجد يعني وتقومه عشان تكمل شغل البيت.. وجنب الدكه باب بيدخل لاوضه ضيقه وفيها قشش كتير وباب تاني جوه الاوضه بيدخل ع الزريبه بتاعه البهايم

واخت جدك جاات عليه وقامت خبطاه ع زبه بايديها وهيا بتقوله.. جوووم فزززز يا وااااد وقامت شدته من ايده اووي.. ووقف وراح ماسك ايديها الاتنين بايديه ووشهم لبعض وبيزق فيها وهيا تزوء فيه وبينشفوا ع بعض زي مين اللي يوقع التاني واخته كانت صحتها حلوة.. بس هوا كان ناشف وعصب وفضل يزوء فيها وهيا ترجع بظهرها وتحاول تزوء فيه لغاية لما وقعت فوق القش وهوا اترمي عليها ووشه لوشها وصدره لازق فوق بزاز اخته وفاعصهم بصدره وزبه راشق بين وراكها وتحت شفايف كسها وداخل اووي بين وراكها بلباسه وجلبيتها وايده مكتفه ايديها لفوق ووشه ف وشها وعنيه ف عنيها.. واخته قالتله

اخت العمده: جووم يا واااد فزز.. ااي بعد يدك عن يدي.. وجعتني.. جووم يا واد بعد بتاعك عني.. دا محمبط جووي يخربيتك.. جوووم بجاااا بعد عني .. امممم بس بجاااا بعد عني .. سيبني بجااا مجدراااش.. وجدك العمده عمال يحك زبه ويدقر ف كسها وجسمه عمال يحك ف جسمها طالع نازل وبزازها عماله تتعصر تحت صدره ورايحه جايه تحت جسمه وبدئت تليين اووي وجسمهاا يسيب وبقت بتفتح وراكها شوية شوية عشان زبه يحط ف كسها اووي.. ما هيا بنت ١٧ ولسه طالعه وفايرة ومستحملتش زب كبير وتخين يدعك ف كسها السمين اللي بينزل سمنه بلدي مش ميه شهوة زي باقي الستات.. شهوتها كانت تقيله وبيضا شوية زي لبن الرجاله.. وغمضت عنيها ومحستش غير بشهوتها اللي قادت ف جسمها وجدك العمده حس بايديها سابت قاام سايب ايديها ونزل ايد وطلع زبه م البنطلوون ومد ايده تحت جلبيتها ومد صباعه للشورت الصعيدي اللي لابساه وقطعه بصباعه ودخل زبه م الخرم وبقا يدعك براس زبيه بين شفايف كسها اللي بقاا غرقااان ف السمنه البلدي اللي نازله من كسها واول لما راس زيه الناشفه خبطت ف زنبورها اللي واقف زي زب عيل مولود قامت ماسكه ومكلبشه بوابعها ف القش وهيا فاردة دراعتها شمال ويمين وبتترفع بصدرها لفوق ودماغها بتترمي لوراها وتعض ع شفايفهاااا اوووي وتزووم وتقووول

اخت جدي العمده: امممم حلوووو جوووووي.. ااممممم اااااه حلووو جوووي ااااااه حكه اوووي كداااا.. ممممم

وجدك العمده مزود الدعك اووي براس زبه ف ذنبورها ولما لاقها بتتشنج وبتجيب شهوتها خلاص راح دافس زبه ف كسها مره واحده وزبه اترشق كله ف كسها وفتحها وخد شرفها بزبه وهيا م الوجع اللي حصلها مرة واحده راحت مكلبشه فيه مره واحده وحضناه اووي وبتصوت. قااام جدك حط ايده ع بوقهاااا وكتم صوتها وبقا زي المكنه مش حاسس بنفسه ولا حاسس باي حاجة وكانه مش هوا.. حس انه حد تاني.. وسمع صووت ف ودنه بيقوله

الصوووت: انت وفي للعهد الملكي يا عمده.. وانا سوف اكافئك علي المتعه الاخوية التي جلعتني اشعر بها.. واسوف اتلذذ اكثر عندما يستقر منيك بداخلها ويكون هذا وفائك لي.. وبعد ذلك لك ان تطلب فقك وسوف تجد كل ماتريده..

وفضل يدك ف كسها وهيا تصووت بصووت مكتووم اووي من ايدة اللي كاتمه صوتها ونفسها وخانقها بايده.. ومش عارفه تلم وراكها من جسمه اللي راكب عليها وفاشخ رجليها وزبه نازل دك ف كسها وهاريه بكل عنف و****** بالقوة ومفاقش غير لما خبط زبه للاخر وراس زبه دخلت كلها جوة رحم اخته وبقا يلدق لبنه كله سخن مولع ف كسها وهيا من كتر ما هيا مش حاسه غير انها اتناكت بقت تلقائي بتقفل كسها اووي ع زب اخوهااا اووي وتشفط زبه اووي لغاية لما رحمها شفط كل اللبن اللي ف دهر اخوها ورحمها بقاا منفووخ من كتر اللبن وراس زبه قافله خرم رحمها ومش مخليه اللبن ينزل منه.. وفاق بعدها كدا وحس باللي عمله وبقاا بيبص ف عنين اخته واخته تبص ف عنيها وجوا عنيهم كلاااام بيتقااال من غير اللسان ما ينطق بيه

اخت جدك بقت بتقوله بعنيها.. ليه كدا بس.. ليه كدا تضيع شرف اختك.. ومكفاكش انك خدت شرفها بزبك.. لا وكمان نزلت كل لبنك جواها.. عارف دا معناااه اي.. اني اكييد حملت منك.. وبتغمض عنيها اوووي والدموع بتنزل من عنيها ع خدها وبتلف وشها الناحيه التانية بعيد عن وشه

وجدك كان بيقولها بعنيه.. سامحيني ياختي.. انا المفروض كنت احافظ عليكي.. واسلمك سليمه لعريسك وتفرحي زي باقي البنات وعريسك بيفتحك بزبه وتحسي زي كل البنات لما بتتجوز.. بس اخوكي حط نفسه ف ورطه وورطه ابديه.. اكيد لما هتعرفي هتسامحيني.. ومتخافيش عمري ما هسيبك وهبقي ظهرك وهحاول بكل جهدي اني اعوضك واعيشك زي باقي البنات… وبيرفع جسمه من عليها براحه وبدء يسحب زبه وراس زبه خرجت من رحمها واللبن بقا بيخرج من رحمها لجوة كسها ويلسعها مكان ما اتفتحت ومشاعرها غلبتها واول احساس تحسه وبقت توحوح برااحه.. وهوا خرج زبه من كسها وهيا قواام حطت ايديها ع كسها عشان اللبن ميخرجش وضمت وراكها ع كف ايديها وقامت وسابته وراحت تنضف نفسها وهوا اتعدل وقعد ا القش وظهره للحيطه و مذهوول ومش مصدق انه ناك اخته ونزل لبنه جواها وانها كدا اكيييد حبلت منه.. طب هيعمل مع امه اي.. طب واخته وبطنها لما تكبر.. هيعمل فيها اي… وحس انه رااح ف مصيبه.. وقاام اتعدل ودخل زبه ف اللباس الصعيدي بتاعه وخرج رااح اوضته لبس جلابيته وقعد ع السرير واخته كانت خرجت م الحمام ورايحه ناحيه اوضتها وعدت من قدام اوضه اخوها ووقفت وبصتله اووي بكل انكساار وخووف ومنطقتش بحرف واحد.. واقفه بس بتبص اوووي ومش مصدقه اللي حصل وحاسه انه حلم ومستنيه اخوها ينطق ويقولها انه محصلش وانه حلم.. بس وهيا بصاله قفلت كسها ع بعضه وضمت نفسها من تحت اووي وحست بحرقااان ولسعه شرفها اللي اتقطع بزب اخوها ولبنه اللي بيكوي الجرح والدمعه نزلت من عنيها ع خدها

وفجاه سمعوا صووت وصريخخ واحده بتصوتت اووي وجدك العمده اتنفض من ع السرير وقاام يجري وخارج من اوضته ع الشارع واخته وراه وجريوا ع البيت اللي جنبهم اللي جاي منه الصووت

وبصتلنا اووي مرات خالي وقالتلنا البيت اللي جنبنا برة داا.. ويبقي بيت شيخ البلد اللي متجوز فيه.. وكملت تاني الحكاية

وجريوا لجوة البيت ولقيو شيخ البلد ماسك مراته من شعرها وهيا ع الارض وبيجرها من شعرها ف البيت وهيا بتصررخ وتصوت وجري جدك العمده ومسكه اووي من ايده وبص ف عنيه وشافه كانه وحش مش بني ادم وعنيه بتطق شرار وحس ان كل دا بسبب الورقه اياها والعفريت.. وسلك مراته من ايديه بالعافية وقال لاخته..

جدي العمده: خديهاا يابت وروحي بيها ع الدوار بتاعنا.. وسيبيني معاااه شوي

اخت جدي العمده: حاااضر ياااخوووي.. تحبب اعملكو شاااي

جدي العمده: لا مش دلوق.. روحي بس معاها وطسيلها وشها بشوميه ميه

اخت جدي العمده خدت مرات شيخ البلد وراحت بيها ع بيتهم..

وشيخ البلد قاعد مذهوول ومش مجمع وحاسس انه كان نايم وصحي.. وقال لجدي العمده..

شيخ البلد: انا معرفش اي جرالي يا خووي.. انا كنت لسه داخل انا وهيا جوه وهنعملو سوا وفجاه محستش انا بعمل اي

جدي العمده: ياخوي كل دا واه الورقه والعفريت.. اسمع مني.. انت لازم تطلج البت دي وتعمل زي الفريت دا مجالنا

شيخ البلد: بص اووي لجدي العمده وقاله.. طب وبعد ما اركبها واحبلها.. هتتجوز كيف.. هنجيب لنفسنا العار

جدي العمده: قاله انت اركب اختك وحبلها وانا هتجوزها وكانها حبلت مني ودا يفضل بيني وبينك وبينها وبس لغاية لما نشوفو اخرتها اي ياخوي

شيخ البلد: طب وانا هعملها ازاي دي بجاااا

جدي العمده: انا هروح اشيعلها تجيلك واحكيلها ع اللي حصل وان مرتك حدانا شوي لما تهدي وهجيبهلك جاال يعني عشان تهديك شوي.. وانت بجاااا مجدامكش غير الفرصه دي عشان تنفذ العهد وحياتك تنصلح ياخوووي

وقاام جدك العمده عشان يمشي.. ورااح لغاايه بيتهم التاني ف البلد البي عايش فيه امه واخته ووقف قدام باب الدوار وخبط وفتحت اخت شيخ البلد. وقالتله

اخت شيخ البلد: اهلا يا حضرة العمده.. تعالي اتفضل

جدي العمده: يالا متشكر. بس عايزك تلبسي خلجاتك وتروحي تجعدي مع اخوكي شوي عشان متعارك هوا ومرته شوي ومرته حدانا مع اختي ف الدوار وانتي اجعدي مع اخوكي شوي وعجليه اكديه

اخت شيخ البلد: خووووي.. حاضر حااضر انا هتلافا الخلجه عليا وهكون عنده وهعجله

وسابها جدي العمده ومشي ورجع بيته دا.. ودخل وسامع صوت مرات شيخ البلد مع اخته ف الاوضه.. وطبعا اللي هيقول وامه فين من دا كله.. ارجع شوية لورا وهتلاقيها راحت من بدري تروي الزرع وبتفضل ترعي الارض والبهايم لغاية اخر النهار

المهم جدي العمده سمعت مرات شبخ البلد وهيا بتقول لاخته

مرات شيخ البلد: معارفاااش ياختي ماله.. احنا كنا كويسين وكنا لسه جايمين ندخل اوضتنا عشان نبقي سوا ف السرير.. بس فجاه لقيته اتعصب ودور فيا الضرب وعنيا وسعت و بقت حمرا وحاساها بتطق شرار وبقا يضرب فيا ولا البهيمه وقام راميني ع الارض ولف شعري ع ايده وبقا يسحبني من شعري ف البيت كله كانه ساحب وراه بهيمه.. انا لا يمكن اعيش معاه تاني انا هرجع لابووي وهوا يطلجني خلاااص مريداهووش.. وبتعيط بحرقه اوووي

وجدي العمده قعد ع نفس الدكه ف وسط الدوار ودماغه عماله تفكر ياتري هيقدر يعملها زي ما عملتها مع اختي.. وياتري هعمل اي مع اختي.. طيب انا هتجوز اخته وهيا حبله منه… طيب يبقي هوا كمان يتجوز اختي ويداري عليها قبل ما بطنها تكبر وتبان.. بس لازم هوا يركب اختك ويحبلها احسن يذلني بالموضوع داا..

وف بيت شيخ البلد.. اخته راحته لابسه جلبيتها البيتي وطيازها مدورة وبزازها قدامها مليانين وراحت ع بيت اهوها ودخلت لاقت اخوها شيخ البلد قاعد ع الكنبه ولابس بردوو لباسه الصعيدي الواسع بس وباقي جسمه عريان وطبعا كان المفروض لسه هيدخل ينيك مراته بس حصل اللي حصل.. واخته جات عليه وقعدت جنبه وقالتله

اخت شيخا لبلد: مالك ياخووي.. جرااا اييي.. مالك ضربت مرتك ليه..

راح شيخ البلد اترمي ف حضن اخته وراسه بقت ع بزازها.. ودماغه تقيله وغارزه ف لحم بزاز اخته ولف ايده ع جسم اخته وبصوابعه وكف ايده مسك لحم دراعها الملبن اووي وقعد يعيط اووي وهيا لفت دراعتها حوالين جسمه وبقت بتهديه لغاية لما هدي شوية ورفع وشه وقالها..

شيخ البلد: اني خلااص هطلجها.. اني معاوزهاااش تاااني وقااام وساب اخته ودخل الاوضه وقعد ع السرير ودماغه بتفكر ازاي ينيك اخته ويفتحها ويحبلها.. ما خلاص مبقاش في غير دا حل

واخته دخلتله وقعدت جنبه وخدت راسه تاني ع بزازها وبقت بتهديه وهوا حواطها بدراعاته وبقا يحسس بايده بشويش ع دراعتها الملفوفه ولاوب مره يحس ان زبه بيقف ع لحم اخته.. واخته لاحظ زبه اللي وقف ف اللباس بتاعه وبقا باين وهيا بصت لزبه اووي وبلعت ريقها ومبقتش عارفه تقوله اااي وحست ان اخوها مش مرتاح مع مراته ف السرير.. وقالتله

اخت شيخ البلد: هيا مرتك مش بتبسطك ياخووي يعني

شيخ البلد: لاااا دي مراا تجرف.. اني خلاص مبقتش رايدها

اخت شيخ البلد: طب ياخوي وبعد ما تطلجها.. هتسوي كييف.. انت رايد بنتا تانيه

شيخ البلد: رفع وشه ف وش اخته وايده لافه حوالين دراعتها وقالها.. اني رايد بنتا زيك انتي اكديه.. مبجتش عايز حد تاني.. بجيت بكره كل البنته.. انا رايدك انتي بس.. وهجم عليها زي المجنون ويقفش ويبوس فيها وهيا.. بسس بعد عني اكديه.. سيبني.. مالك بسس ياخوي. لا اوعي اووعي.. وفضل معاها لغاية لما اغتصبها وفتحها ونزل لبنه جواها..وسمعت نفس الصوت بيقوله.. يبدو انك الان اصبحت تعرف كل شي جيدا.. وانا سعيد لانك قمت بتنفيذ العهد.. وشيخ البلد فاق بعدها وقام بص لاخته واخته قامت تلملم نفسها وتلطم علي وشها وتقوله.. ضيعتني ياخووي.. ضيعتني وكبيت جواااي.. انا خلاص هحبل منيييك.. ليه اكديه ليه وبتصرخ ف وشه ووقعت اغم عليها.. وهوا شالها ونيمها ع السرير وهرج جري نده ع جدك العمده م الشباك وجدك العمده طلع جري وشاف جدك شيخ البلد واقف مخضوض ولباسه ليه طرطشه نقط ددمم من شرف اخته ودخل جري شاف اخت شيخ البلد مرميه ع السرير والسرير تحتها بقعة ددمم.. وجدك العمده بص لجدك شيخ البلد وقاله

جدي العمده: ااانننتتت عملت اي.. انت خلاص نفذت معاها

جدي شيخ البلد: بيقوله وهوا مذهول ومصدووم.. ايييوووه ايووة وكبت جواها كمان.. انا حبلت اختي.. وقعد وحط راسه بين ايدية..

جدي العمده: طبطب عليه وقاله.. متخافش ياخووي انا هتجوز اختك.. انا هستر عليها.. بس انت كمان تتجوز اختي وتكتب عليها وقبل دخلتك عليها انا هدخل عليها وااكب جواها..ومرديش يقوله انه فشخ كس اخته فوق القش

جدي شيخ البلد: واني موافج.. اني هروح اجعد مع ابو مرتي واطلجها واجي اطلب اختك

وقاموا سوا وشيخ البلد نزل راح لابو مراته واتفق ع الطلاق وتم الطلاق وجه بيت العمده وطلب ايد اخته من جدك العمده.. وجدك العمده فرح وقاله.. مهنلاجيش احسن منك لاختي بس اتحافظ عليها وتحطها ف عنيك

جدي شيخ البلد: متخافش ع اختك معاي.. اني هشيلها جوا حباب عيوني

وف الاوضه جوا اخت العمده سامعه كل حاجة وبتلطم ع وشها وتعيط وتقوول.. يالهووي هتفضح جداام البلد كلاتها.. ازاي اخوي هيجوزني وهوا فتحني وكب جوااي وحبلني..

وجدك شيخ البلد مشي وجدك العمده دخل الاوضه لاخته لقاها بتلطم وتعيط قااام جري عليها وحضنها اووي وهيا اترمت ف حضنه وفضلت تعيط لغاية لما هديت وقالتله

اخت جدي العمده: ازااي ياخوي توافج ع جواز.. ازاي وانت فتحتني وكبيت جوايا.. هتفضح

راح جدي العمده حضنها اووي وقالها.. متخافيش يابت اني كمان هتجوز اخته عشان ميفتحش خاشمه بكلمه وعايزك معاي نروح عنديهم عشان اطلب اخته

وراح هوا واخته لشيخ البلد ودخل سلم عليهم واخت شيخ العمده دخلت الاوضه لاخت شيخ البلد ولاقتها قاعده ع السرير ولامه رجليها ف صدرها وكامشه ف نفسها ومخضوضه.. بصتلها قووي وقالتلها مالك يابت فيكي اي..قالت اخت شيخ البلد.. مفيش.. بس الدورة جياني بطني وجعاني شوي

قامت اخت العمده قعدت جنبها وحضنتها وقالتلها.. يابت افرحي عشان اخوي جاي يخطبك من اخوكي دلوجتي وخلاص يابت دي شكلها اخر دورة هتجيكي وبعدها تحبلي.. واخت شيخ البلد بصت لاخت العمده اووي وحضنتها واتفتحت ف العياط واخت العمده هيا كمان بقت حضناها وبتعيط وكل واحده بتعيط ع شرفها اللي ضاااع من زب اخوها ورحما اللي بقاا شايل عيل من لبن اخوها اللي اتكب جواها وكل واحده متعرفش ان التانية حصلها كدا.. وبرا جدودك قاعدين مع بعض ومبسوطين اووي انهم خلاص ارتاحوا م الكابوس دا وكمان عرفوا يلموا الفضيحه ورا بعض واتفقوا ع معاد الجواز وقالوا بعد شهر يكون الينته هديوا شوي م اللي حصلهم

وجدك شيخ العمده نده ع اخته وخدها وروحوا بيتهم واول لما دخلوا اخت العمده قالت لاخوها

اخت العمده: ازااي هتجوزني ياخووي بسس.. انت فتحتني وكبيت جوااي.. هجوله اي بس لما يدخل وميلاجنيش بشرفي.. طيب اللي ف بطني هيبجي ابن مييين وانهارت وعيطت.. قاام جدك العمده حضنها قووي وقالها تعالي اجعدي جاري وهحكيلك كل حاجة بس ورحمة ابوكي ما تجولي لحد نوهائي.. وحكالها حكاية الورقه والعفريت كلها لغاية لما شيخ البلد اتجوز وحياته بقت وحشه زي العفريت ما قال وكمان طلج مرته ودخل ع اخته وكب جواها هيا كمان واكيد حبلت من اخوها زي ما انتي حبلتي مني.. وانا وهوا هنتستر عليكم..

واخت العمده بصاله وفاتحه بقها ومش مصدقه..قالها تعالي معاي اوريكي المغارة والباب.. وخدها من ايديها ورايحين للمغارة

وف بيت شيخ البلد: دخل شيخ البلد الاوضه ع اخته وقالها العمده هيتجوزك.. وهيا بصاله وكاشه ف نفسها وخايفه منه.. وقالتله.. ازاازي ازاااي انت خلاص خدت شرفي وكبيت جواي.. انا اكيد حبلت منك.. وقالها بردودد ع حكاية العفريت والورقه وهيا مش مصدقه وخدها يوريها المغارة

وكل واحد داخل وواخد اخته تحت باطه وهيا مرميه ف حضنه وخايفه.. وبصوا وشافوا بعض كلهم جوا وبقوا يبصوا لبعض اووي كلهم وكل واحده بتبص للتانية وعايزة تقولها هوا انتي كمان حصلك زي ما حصلي.. وهنا العمده وشيخ البلد قرروا يتكلموا ويقولوا لاخواتهم كل حاجة قدام باب المغارة وفجاه كلهم سمعوا صوووت بيقولهم

الكاهن الشبح: انا الان اصبحت اكثر سعاده بتنفيذكم للعهد وبصراحتكم مع اخواتكم..واصبحت اكثر سعاده وكل واحده من اخواتكم اصبح بداخل رحمها *** من دمها..وفجاه حست كل واحده منهم بتقريص ف بطنها زي المغص وحطوا ايديهم ع سوتهم ووقعوا مغم عليهم وكل واحد شال اخته وروح ع البيت نيمها ف سريرها لغاية تاني يوووم

وصحي العمده تاني يوم الصبح قاام راح الغيط ورجع اخر اليوم استحمي واخته بتطبخ ومفيش بينهم اي كلام نهائي.. لغاية لما اخت العمده بدئت تهدي وترجع تكلمه وهوا بيكلمها وبدىوا يرجعوا يهزوا زي الاول وكان كل شي خلاص بقا ع المكشوف خلاص..

وبعد الغدا اخت العمده قالتله انا عايزة اروح المغارة تاني.. واخدها وراح وفضلوا يبصوا للباب وفرحانين بالكنز اللي وراه وطبعا العفريت لعب ف دماغهم والعمده محسش بنفسه غير وهوا عمال ينيك ف اخته قدام الباب بس المره دي اخته كانت سيباه وكمان بتستمع ومبسوطه وكب تاني جواها وهيا بقت بتقفل رجليها ع ظهره اووي وكسها بيشفط كل نقطه لبن جواه.. وخلصوا وقاموا لبسوا هدومهم من غير اي تعليق ودخلوا بيتهم تاني وكل وراحد راح اوضته

وف بيت شيخ البلد.. دخل الاوضه ع اخته وكانت صحيت ومش مصدقه اللي شافته وقعدت تتكلم مع اخوها ف الحكاية دي لغاية لما محسوش هما كمان بنفسهم وبقا شيخ البلد نازل رزع ف كس اخته بزبه والمره دي برضاها وسيباله نفسها وكب جواها وهيا لبست لباسها ع لبنه ف كسها وهوا لبس وسابها وخرج راح اوضته

وعدي الشهر ع كدا وجه وقت الفرح وكل واحد خد عروسته ع بيته اللي هوا البيت دا والبيت اللي جنبنا وام كل واحد منهم عايشه ف الدوار التاني بتاعهم ف البلد

وكل واحد دخل بعروسته بيته وكل واحد قعد مراته واتكلموا سوا وكل واحد اتفق انه مش هينام مع مراته ولا هيكب فيها غير لما تخلف اللي ف بطنها

قامت اخت العمده قالت لجوزها شيخ البلد: اني عاوزة اروح دلوكتي ابات مع اهوي واجيك الصبح وهبعتلك اختك اتبات معاك..

وفضلوا كدا كل يوم.. كل واحده تبات ف حضن اخوها وينيك فيها للصبح وتقوم تروح ع بيت جوزها.. وعدت الايام والشهور وكل واحده بقت بطنها قدامها اووي م الحمل وجه وقت الولاده

وكانت اخت العمده حامل قبل اخت شيخ البلد بشهرين وولدت قبلها بشهرين ورجعت لبيت جوزها بيت شيخ البلد وبقت اخت شيخ البلد اللي هيا مرات العمده تروح تخدم مرات اخوها بعد لما ولدت ف بيته وولدت ولد.. والولد دا هوا يبقي خالك اللي اتوفي

وجدك العمده كان بيروح يزور اخته ف بيت جوزها وابنها المولود نايم جنبها وبقاا بيقعد ع السرير جنبها ويبصلها ويبص لابنه وبقاا هوا وهيا مبسوطين اووي.. وشيخ البلد واخته اللي هيا مرات جدك العمده بقت تسيبهم سوا وتاخد اخوها شيخ البلد الاوضه التانية وينزل دك ف كسها وجدك العمده واخته قاعدين ف الاوضه وسامعين صوتهم م الاوضه التانية وبيضحكوا وعدت الايام ع كدا وجه وقت ولاده اخت شيخ البلد اللي هيا مرات جدك العمده.. وولدت هيا كمان ولد.. والولد دا هوا اللي يبقي ابوك دا

وشاورت بصباعها ع ابويا وانا واختي وبنت خالتي بصيناله اووي وبصينا لمرات خالي وكلنا مصدومين وحاسيين اننا ف عالم تاني ومش مستوعبين الكلام

وكملت مرات خالي بقيت كلامها وقالت جدودك قعدوا بعد ما كل واخده ولدت وجابت واد..

جدك العمده: وبعدين ياخووي دا كل بنته جابت واااد.. احنا هنسوي كييف دلوك

جدك شيخ البلد: هنسوي اللي سويناه تاني ياخووي ونحبلهم تاني

جدك العمده: خلاص ياخوي.. لما البنته يشدوا حيلهم تبجي اهتي تاحي تبات معايا واني هبعتلك اختك اتبات معاك ونحبلهم تاني

وعدت الايام والشهور ع كدا.. وكل واحد جوة البيت عاييش مع اخته كانها مراته بظبط وبرا البيت كل واحد ملتزم.. وفعلا كل واحده حبلت تاني من اخوها

واخت جدك العمده بعد ما جابت خالك ولدت امك…

واخت جدك شيخ البلد بعد ما جابت ابوك ولدتني انا

وكل واحد بعد ما شاف عياله من اخته حب اخته اووي وقرروا يجيبوا عيال تاني وتاني

وفعلا جدك العمده بعدها ناك اخته وخلف منها خالتك دي.. وبعدها خلف منها خالتك التانية

بصتلها اووي وقولت لمرات خالتي.. خالتي التانيه.. انا عندي خاله تاني.. هي فيين دي انا عمري ما شوفتها ولا سمعت عنها ابدا..

مرات خالي قالتلي اصبر وسيبني اكمل وهتعرف كل حاجة.. وكملت كلام وقالت

طبعا بعد ما جدك شيخ البلد حبل اخته وولدت ابوك وبعدها ولدتني انا وحب يحبلها تاني ولكن تعبت اووي اووي وراح بيها لدكتور كبير ف المركز وجالها انتي لازم تشيلي الرحم ومعادتش ينفع تحبلي تاني.. وفعلا عملت العمليه وشالت الرحم ومبقاش عندها غير ابوك دا وانا بس

وجدك شيخ البلد حبل اخته زي ما حولتلك جبل سابج واخته ولدت امك وبعدها حبلها تاني وولدت خالتك زي ما جولتلك وبعدها حبلت تاني وجابت بت تاني

وعدت الايام والعيال كبرت وجدودك بقاا ياخدو العيال ويودوهم يلعبوا سوا كلاتهم ف المغارة جداام باب المجبره الفارعونيه..

وخالك كبر وبجااا شاب بصحته وامك كبرت وجسمها اتدور

وابوك كبر وبجاا شااب واني كبرت وجسمي اتدور

وجدودك جعدوا مع بعض ومراتاتهم معاهم اللي هيا اخواتهم وجالوا لازم العيال يعملوا اللي عملنا ويكملوا اللي كملنا.. وقعدوا يفكروا وقرروا ان كل واحد يخلي ابنه وبنته يناموا سوا ف اوضه واحده.. ويحاول كل واحد مع ابنه انه يخليه وقت النوم ينام براحته وكل واحده تخلي بنتها تنام بقميص مفيش تحت منه اي حاجة.. عشان العيال يهيجوا ع بعض من بدري وكل اخ يركب اخته ويبقي الموضوع سهل من اوله

وفعلا جدك العمده بجاا بيخلي خالك ينام جار امك ع سرير واحد وخالتك دي وخالتك التانية ع السرير اللي جارهم

وكمان جدك شيخ البلد كان بيخلي ابوك دا ينام جاري ع نفس السرير

وكنا وجتها مبنفكرش ف حاجة وكنا اخوات عادي وننام ونجووم عادي

وجدك العمده وجدك شيخ البلد احتاروا يعملوا اي عشان كل واحد يحبل اخته وقرروا يروحوا للمغارة ويسالوا العفريت.. ودخلوا وقعدوا يتكلموا قدام الباب بصوت عالي عشان العفريت يجولهم يعملوا اي.. ولكن فحاه كل واحد لجي جدام رجله جزازه صغيرة قد الصباع وجوازها شوية سائل لونه احمر شوية وسمعوا صووت بيقولهم دي تفضوهااا ليهم ف الاكل وكل اخ واخت ياكلوا م نفس الطبق ومحدش غيرهم بس ياكل منه والقوة الملكيه الخفيه هيا اللي هتحركم وتخليهم يقوموا بالمطلوووب

وفعلا كل واحد خ الازازة وجري ع البيت وقال لمراته ع اللي حصل واداها الازازه وقالها تحطها ف الاكل وتحط الاكل ف طبق واحد وتخلي الواد والبت بس هما اللي

ياكلو من نفس الاكل ومن نفس الطبق

وفعلا اخت جدك العمده عملت الاكل وقبل ما تحط الاكل قامت بعتت خالاتك الاتنين لبيت جدتهم وقالتلهم خليكوا معاها واحنا هنجيلكم بالليل.. وخلصت الاكل وحطت الاول الكبق دا وفيه لحمه ببصل وطبعا غرفانين ف السائل اللي كان الازازه.. وقامت اخت جدك العمده مرات شيخ البلد ندهت علي خالك وامك وطبعا هما ولادها من اخوها العمده وقالتلهم..يالا يا ولاد عملتلكم اكل بتحبوة.. كلو دا عقبال ما الطبيخ يستوي.. وقعد خالك وامك ع الطبق وفضلوا ياكلو لغاية لما مسحوا الطبق مسح

وبعدها حسوا ان جسمهم سخن وبجوا بيعرقوا جووي جووي .. وقاموا دخلوا اوضتهم وقالوا لامهم احنا هنام شوي ياماااي

ودخل خالك وامك الاوضه وخالك نام ع سرير ع جنبه الشمال وامك نايمه قدامه ع حنبها الشمال ومدياله ظهرها.. وزب خالك بقاا واقف ومنفووخ ومحمبط اووي اووي ونايمه قدامه اخته اللي هيا امك وكسها قايد ناار وحاطه ايديها اليمين بين وراكها وعماله تدعك بالقوي ف كسها ومش قادره وبقت تدعك اووي ف زنبورها وقامت ضمت وراكها اووي ع ايديها اللي بتلعب ف كسها وتلقائي رجعت بطيزها لورا م الهيجان وزب خالك رشق بين طيازها وراسه بقت ع خرم طيزها ومفيش حاجة حيشاه غير لباسه الصعيدي الواسع وجلبيتها الخفيفه اووي.. وامك اول لما حست بزب خالك فيها من ورا قامت قمطط بطيزها اووي ع زب خالك م الهييجان وطلعت منها اااه وخالك مامك وحسوش بنفسهم غير وزبه بيقطع شرفها وبيفحت ف كسها وهيا سيباله نفسها وفاشخه رجلها بالقوى وكسها بالع زب خالك وصوت طرقعت لحمهم باينه اووي وجدك شيخ البلد ومراته اخت جدك العمده واقفين ورا الباب وسامعين.. راح جدك شيخ البلد قال لمراته

جدي شيخ البلد: انا كدا نفذت وعدي.. انا هروح ع بيت اخوكي واشوف اخوكي هوا كمان نفذ العهد وخلي عيالي ينطوا ع بعض ولا اي.. وهبعته علي هنا عشان لازم يقول للعيال كل حاجة ويعرفهم انه ابوهم الحقيقي وانه عمل ف اخته زي ما العيال عملوا لبعض عشان ميخافوش بعد اللي عملوه دا ويعرفوا بالعهد هما كمان

وخرج جري ع بيت العمده ودخلت وشاف اخته وجوزها العمده واقفين وبيتسنطوا ع ابوك وهوا راكب عليا وزبه نازل دك ف كسي وطبعا بعد ما كسي اتفتح خلاص

وقام قال اجري ع البيت يالا هتلاقي عيالك هاريين بعض وكله بقااا تمااام

وجدك العمده رااح ع بيت شيخ البلد وبقاا واقف هوا واخته بيتنسطوا علي علي خالك وهوا نازل دك بزبه ف كس امك لغاية لما كب فيها وهيا اول لما حست بلبنه بيملاها.. النار قادت جواها اكتر وهوا زبه لسه واقف محمبط وقاام كمل دك تاني ف كسها وهيا فشخاله نفسها ومسلماله خاللص

وجدك شيخ البلد رااح ع بيت العمده وبقا هوا واخته واقفين بيتسنطوا ع ابوك وهوا نازل دك بزبه ف كسي لغاية لما كبهم جوايا.. وحسيت اني مولعه اكتر وهوا فضل يدك فيا اكتر

وفضل كل واحد بيفشخ ف كس اخته وقعدوا ع كدا اكتر من ساعتين لغاية لما اتصفوا خالص وكل واحد خلي كس اخته متعبي لبن للاخر وغرقااان.. وخسوا بنفسهم فجاه وقاام كل واحد يبص لاخته واخته تبصله وبيقولوا لبعض

امي بتقول لخالي.. يالهووي يالهووي يالهووي.. فضحتني ياخووي يالهووي حبلتني يالهوووي.. وهوا باصثلها ووشه اصفر واتخض وسمعوا صوت باب الاوضه بيخبط وسمعوا صوت خالك بيقولهم ياولاد تعالوا عايزكو ف كلمتين..وامك ردك علي خالك.. حاضر يا خااال جايين اهوو

وخرج خالك وامك م الاوضه وريحتهم كلها لبن وباينه اووي وقعدوا ع الكنبه جنب بعض وف وشهم جدك العمده واخته جنبه.. وبصلهم اووي وشايف عليهم الانبساط والخوف والارهاق ف نفس الوقت.. وقالهم

جدي العمده: بصوا ياولاد انتوا دلوك اكبرتوا خلااص وصار لازم تعرفوا كل حاجة بصراحه.. واول هاام انا وامكووو عارفين كل اللي صار معاكم دلوك جوه ف الاوضه وتاني هااام انا ابقي ابوكوا الحقيقي انتوا الاتنين واختي دي هيا امكوا.. انا عملت مع اختي وكبيت جواها وحبلتها زي ما انت عملت فاختك دلوك وكبيت جواها.. وكمان امك ولدتك وعملت معاها تاني وكبيت فيها وحبلتها ف اختك دي.. وانت واختك عملتوا نفس اللي انا عملتوا مع امكوا اللي هيا اختي.. وعلشان تبجوا مطمنين كامان.. وقبل ما تسالوا طب وازاي امكوا اتجوزت ع اكديه.. اخب اجولكوا ان شيخ البلد هوا كمان عمل اكديه مع اخته وحبلها وجاب منها الواد والبت.. وكمان الواد والبت دلوك ركبوا بعض زيكم والواد كب جوة اخته زي ما انت كبيت جوه اختك وانا اتفجت انا وشيخ البلد ان كل واحد يستر اخت التاني ويفضل كل واحد مننا يركب اخته ويكب جواها ويحبلها.. وانتوا دلوك بجيتوا جزء م العهد وعشان كدا انا هاخدكم انا وامكوا ونروح ع مكان لازم اتشوفوه وتعرفوا كل دا صار ليييه.. وقااام جدك العمده قاال لخالك وامك ع حكاية الورقه والعفريت كلها من اولها لغاية اللحظه اللي قاعد بيتكلم فيها معاهم دي وهما بصينله ومتنحين

وقاموا مشيو ودخلو المغارة والعمده حاطط ايدة ع كتف اخته وواخدها ف حضنه وماشيين وكمان خالك حاطط ايده ع كتف امك وواخدها ف حضنه وداخلين المغارة وشافوا الباب ووقفوا قدامه ومبقوش مصدقين وبصوا

كل دا وانا ببص لمرات خالي وفاتح عيني ع الاخر ومذهوول ومش مصدق ولا كلمه ولقيت مرات خالي قالتلي

لقيو شيخ البلد داخل هوا واخته وابوك وانا واتقابلنا كلنا ف المغارة قدام الباب وبقينا واقفين كلنا مش مصدقين خالص وفجاه انا وامك حسينا بمغص اووي ف بطننا ووقعنا اغم علينا

قام خالك شايلك امك ورايح بيها ع بيت ابوه العمده واخت العمده راحت معاهم

وكمان ابوك شالني وراح بيا ع بيت جدك شيخ البلد واخت شيخ البلد راحت معاه وكل واحد بيت ف بيته مع اخته وعياله من اخته لغاية تاني يوم كل واحد قاام رجع لبيته وحياته الطبيعيه وانا وامك بقينا حاسين بالحمل وهوا بيكبر جوا رحمنا ولقينا جدودك جمعونا كلاتنا وجالولنا

لازم كل واحد ياخد اخت التاني

يعني خالك اتجوزني.. واخويا اتجوز امك

وبقينا مستمرين زي اهلنا وكل واحده مسلمه نفسها لاخوها لغاية لما امك حبلت فيك من اخوها اللي هوا المفروض خالك بس انت دلوقتي عرفت انه ابوك الحقيقي وانت من صلبه.. وخلاص امك بطنها بقت قدامها وعلي وش ولاده وهتولدك.. وفعلا ولدتك وفضلت تعبانه شوية بعد الولاده.. لغاية لما انت كبرت شوية وبقيت كام شهر.. راح خالك ناطط تاني علي امك وكابب جواها وحبلها تاني.. والمره دي حبلت ف اختك دي.. وشاورت مرات خالي بصباعها ع اختي

وبعدين لما امك ولدت اختك واختك كبرت كدا وبقا عندها يجي سنه وانت يجي سنتين كدا

وبعدين خالك بدء يبص لخالتك دي وشاورت مرات خالي ع خالتي وهيا قاعده قدامنا وكملت وقالت اصل خالتك دي كبرت قووي وسنها كان لسه صغير واللي يشوفها يقول دي مرا مش بنت لسه سنها صغير.. بس هيا كانت يجي ١٦ سنه كدا.. وراح خالك قال لابوة العمده انه نفسه يركب اخته التانيه ويكب فيها هيا كمان.. وبالفعل جدك العمده قاله خش علي اختك يالا وسابه يدخل عليها وهيا نايمه يرفع هدومها ويفشخ وراكها براحه وراح كابس زبه كله فيها وهيا صحيت وصوتت م الوجع وهوا فضل يدك ف كسها لغاية لما دلقهم جواها هيا كمان وقامت بعدها تلطم وتصوت ع وشها ولقيت جدك العمده واخته داخلين الاوضه عليها وهيا بتلم وراكها ع بعض وبتداري نفسها.. راحووا قايلنلها ع كل حاجة وعرفوها كمان علاقة اخوها واختها وان اختها حبلت وولدتك انت واختك من اخوها اللي هوا المرحوم خالك.. وخالتك كام شهر وبطنها كبرت وقاام ابووك خدها بره البلد وقعدها ف شقه وقال طبعا لاهل البلد انها اتجوزت برا البلد قاعده مع جوزها وبقوا كلهم يروحوا وييجوا عليها لغاية لما ولدت بنت خالتك دي.. وشاورت بصباعها ع بنت خالتي.. وكملت وقالت لما بنت خالتك كبرت شوية جات تاني هنا وعاشت مع خالك ومعايا هنا شوية ف البيت دااا وبعدها بشوية لجيت خالص عينه رايحه لاخته الصغيرة خالتك.. وتقصد خالتي اللي معرفش عنها حاجة.. وكملت وقالت.. خالك ف يووم جاب اخته دي وكانت يادوب بنت ١٣ سنه ولسه دورتها جيالها اول مره.. واستني عليها لما دورتها راحت وقاام عليها ف الاوضه وهيا نايمه وفتحها طبعا وكبهم جواها وهيا صرخت وقومت داخله عليها وخدتها فحضني وكانت لسه صغيرة وخايفه.. وهديتها وفهمتها بالراحه ع كل حاجة وعرفتها ان اختها الكبيرة اللي هيا امك حبلت وولدت من اخوها واختها التانية اللي هيا خالتك دي حبلت بردوو وولدت بنت خالتك دي من اخوها وكمان هيا هتحبل وتولد من اخوها وكل دا بسبب العهد وفهمتها كل حاجة وخدتها للمغارة ووريتها البوابه وخالتك جالها نفس المغص اللي بيجي لكل واحده مننا لما بنيجي هنا ولبن اخواتنا مالي رحمنا.. ورفتها وسندتها لغايه البيت عندي وفضلت جنبها.. وخالك بقا كل يووم ينيك واحده من اخواته بس مبقاش يكب جواهم وقال كدا حلوو لغاية كدا بس كان بيحب ينيك اخواته اووي وكان بيعدل بينهم ف النيك.. بس خالتك الصغيرة مكانتش مستحمله كل يووم نيك ولا مستحمله يكب كل يوم جواها .. ومعداش الشهر ولقيناها حبلت وبطنها يوم ورا يووم بتكبر وبقيت قاعده جوة البيت هنا لغاية لما تولد وكانت طوول حملها تعبانه اووي.. مهو لسه الرحم بتاعها صغير ومكانش لسه جسمها يستحمل حبل.. لغاية لما جاات تولد.. وولدت خالتك الصغيرة بس ماتت يووم الولاده.. وخالتك جابت بنت والبنت دي تبقي هيا بنت خالك دي.. وشاورت بصباعها ع بنت خالي.. وكملت وقالت.. وانا وابوك عملنا مع بعض كتير وكب جوايا اكتر بس محصلش حمل نهائي.. وروحنا لدكتور كبير ف المركز وكشف علينا وخلانا عملنا تحاليل وطلع ان عندي عيب كبير ف الرحم يمنع اني احبل اصلا وكمان ابوك حيواناته بتنزل ميته ولا يمكن تحبل اي مرا منه ابدا.. وطبعا انا وابوك ولادك جدك شيخ البلد زي ما انت عارف.. وكانت العقاب بتاع جدك شيخ البلد لما معملش بالعهد م الاول واتجوز الاولانيه وحياته باظت وبعد كدا لما جدك صلح غلطته ونام مع اخته وحبلها واخته جابت ابوك وبعدها جابوني.. ومخلفوش تاني.. وكان عقابه ان ولاده ميخلفوش ونسله يقف لغاية عندي انا وابوك

وبعد لما خالتك الصغيرة اتوفت.. قام خالك اخد بنته من اخته الصغيرة وخلاني اربيها ع اساس انها بنتي انا منه.. وحصل لغاية لما انتوا كبرتوا كلكو.. لكن دي مش بنت خالك ولا خالك يبقي خالك .. دي اختك من نفس صلب خالك. يووه قصدي ابوك.. وبنت خالتك دي اختك هيا كمان من نفس صلبه من اخته دي.. وانت واختك من نفس الاب والام يعني خالك.. يووة قصدي ابوك اللي انت فاكرة طوول عمرك انه خالك نااك امك وحبلها فيك وفي اختك.. يعني دلوقتي انت واختك من ددمم واحد ولازم انت واختك تكملوا العهد يعني تركب اختك وتفتحها وتنيكها وتكب جواها وتحبلها.. ولو حبيت تركب بعد كدا اي واحده من اخواتك التانيين اللي هما المفروض اختك من ابوك وخالتك وانت فاكرها طوول عمرك بنت خالك اواختك التانية من ابوك وخالتك اللي انت فاكرها طوول عمرك بنت خالتك.. وتكب فيها وتحبلها.. مفيش اي مشكله.. بس اهم حاجة دلوقتي لازم لازم لازم انت واختك من امك تكملوا العهد والنسل والا حياتكم هتتقلب ومش هتعيشوا يوم حلو وحياتكم هتبقي سودا

وقامت مرا ت خالي اللي كنت فاكرة خالي وهوا طلع ابويا بصت لامي وخالتي ولابويا اللي كنت فاكرة طول عمري ابويا وطلع بيربيني بس وبصت للبنات اووي وقالت انا دلوقتي قولت اللي انتوا طوول عمركم مش قادرين تقولوه.. وسيبتو بلدكم واخدتوا عيالكم وهربتوا منه وفكرتوا تعيشو بعييد وقولتوا مش هنعمل زي ما ابونا عمل واحنا عملنا ف اخواتنا.. وفكرتوا تعيشوو بعييد.. بس اللي متعرفوهوش ان العهد بيتجدد مع النسل.. ياريت ترجعوا لعقلكوا وتخلوهم يكملوا اللي بدء من زمان ومحدش عارف هينتهي كييف..

روحت انا واقف وباصصلهم كلهم اووي ومبرق ومش قادر استوعب كل الكلام اللي نزل ع ودني دا زي الرصاص والدموع نازله من عيني ع وشي وقمت واخد مفاتيح العربيه بتاعه دودوي وجاري من قدامهم وكلهم بيجروا ورايا واختي وبنت خالتي وبنت خالي حاضنين بعض ومفتوحين ف العياط وطبعا هما اخوات من نفس الاب ما كل حاجة وضحت خلاص

وجريت بسرعه ركبت العربيه زي المجنون وسوقت بكل جنااان ومبقتش شايف قدامي ولا شايف انا ازاي سايق العربيه وبجري بكل جنننااااااان لغااايه لمااااااا

استنوني ف جزء جديد ومغامرة جديده هتعجبكم



الجزء السادس





فضلت سايق العربيه بجنون وكل الكلام اللي سمعته بيلف ف دماغي والدموع نازله من عيني ع وشي زي المطر ومش عارف انا بجري ع سرعة كااام وطبعا كلهم مش مبطلين رن علي تليفوني وانا مبردتش لغاية لما لقتني بمسك التليفون وبكسر فيه اووي ف دريكسيون العربية وبصرخ بحرقه وبقووول.. سيبوني بقااا سيبوني بقااا كفايه كدا كفاااية.. لغاية لما لقيتني وصلت نااحيه شقة دودي اللي متجوزفيها مي قمت ركنت العربيه وقفلتها واخدت المفاتيح عشان اطلع اديهاله وامشي تاني ومش عارف انا راايح فيين وكنت مقرر اني مش هرجع بيتنا تاني وطلعت رنيت الجرس وفتحلي الشقه.. ودخلت وطبعا باين عليا اني معيط فشششخ ومنهار وحالتي النفسية مدمرة.. ودخلت ودودي بصلي اووي هوا ومي وفوفوكانت قاعده عندهم.. ودودي جري عليا اووي بلهفه وحط ايده الاتنين ع خدودي وبيمسحلي دموعي وبيقولي.. مالك يا روحي.. مالك فيك اي.. روحت منزل ايديه من علي وشي وحاططله المفاتيح ف ايده وقولتله

انا: المفاتيح اهيه وعربيتك تحت والفلوس زي ماهيا ف تابلوة العربيه مش ناقصين جنيه.. وعايزك تخلي بالك من مراتك وتحطها ف عنيك ومتخليش حد يضايقها.. ولو كنت زعلت حد منكم ف يوم م الايام ياريت يسامحني وانا خلاص همشي ومش راجع تاني ومش هتشوفو وشي تاني

وطبعا دودي اتصدم ومسك ف ايدي اووي وقالي

دودي: اي بس مالك رايح فين.. طيب حصل اي.. طب فهمني بس متسبنيش عشان خاطري انا بحس بالامان وانت جنبي.. متسيبنيش عشان خاطري.. وبقا بيعيط اووي وماسك ايدي

روحت زقيته اووي ووقع ع الارض وقولتله

انا: سيبوني بقاااا انا خلااص مش عايز حاجة تاني كفاية كفاية كفاية.. وانهارت ف العياط وسندت بظهري ع الحيطه جنب الباب.. ولقيت دودي جاي ع ايدة ورجله ومسك ف رجلي زي العيل الصغير اللي ماسك ف رجل ابوة.. وبيعيط اووي وبيقولي

دودي: عشان خاطري ابوس رجلك متسبنيش متسبنيش.. وبقا ماسك ف رجلي وبيبوس جزمتي وحاضن رجلي وماسك ف رجلي اوووي

وكل دا فوفو ومي باصين لدودي اووي ع اللي بيعمله.. وبيعوجوا ف بوقهم وبيبصوا لبعض.. راحت فوفو بصت لمي وقالت

فوفو: مهو ميقدرش يبعد عن مكانه ابدا.. وتقصد انه موطي ع رجلي وبيبوس جزمتي

ومي ردت عليها وقالتلها

مي: متخافيش بكرا يلاقي مكان تاني ويقعد فيه مهو عارف مكانه كويس فين

محستش بنفسي غير وانا بزوء دودي بعيد عن رجلي ودخلت ناحيه فوفو.. وفوفو لقتني جاي نحيتها وقامت وقفت وقومت رزعتها قلم بكل قوتي وغيظي.. وخدت القلم ومن قوته وقعت ع الارض وبوقها تقريبا اتفتح من جوة وبقا كله ددمم

وقربت من مي ولاول مره امد ايدي عليها ورزعتها هيا كمان قلم بكل قوتي وترمت ع الارض وبوقها كله ددمم زي فوفو.. وروحت مادد ايدي لدودي مقومه وقايله

انا: دودي انا تعبااان اووي ونفسيتي وحشه سيبني امشي انا مش عايز حاجة تاني من حد.. انا خلاص مش هرجع بيتنا ولا هقعد هنا تاني انا همشي هغور هسافر ف اي داهيه.. لقيت دودي مسكني اووي اووي.. وقالي

دودي: طب اسمعني عشان خاطري.. وحط المفاتيح بتاعه العربيه تاني ف ايدي وقالي.. خلي العربيه معاك.. والفلوس اللي فيها خدها دي فلوسك.. وعشان خاطري متسبنيش.. وروح الشاليه بتاعنا ف شرم اقعد هناك براحتك واوعدك محدش هيتصل بيك ولا يكلمك خاالص ولما تحس انك كويس ابقي انت كلمنا.. بس متبعدش عشان خاطري..

ورحت انا مطلع تليفوني اللي بقااا متسكر ومبقاش نافع تاني ورميته ع الارض وهوا شافه وسابني وجري ورجع تاني ومعاه مفتاح وموبايل جديد بالكرتونه وقالي امسك دا مفتاح الشاليه وقالي ع مكانه ودا موبايل جديد جيبهولك مخصوص واحسن واحدث من بتاعي كمان كنت ناوي اديهولك لما اشوفك.. ووطي ع الموبايل البايظ واخد من الشريحه وادهاني مع المفاتيح والموبايل الجديد.. وقالي روح اقعد هناك لغاية لما تهدي وانا مش هضايقك تاني لغاية لما تهدي

وسيبتهم والمفاتيح وكرتونه الموبايل الجديد والشريحه ف ايدي ونزلت ع سلم وركبت العربيه وقعدت شوية جواها وانا مش عارف انا نايم ولا صاحي ولا عارف اعمل اي.. ولقيتني بسوق العربيه وماااشي لغاية لما لقيتني ع طريق شرررم وحسيت ان العربيه بتشطب بنزين.. وفوقت كدا لقيت بنزينه وجنبها كافيه كبير زي اون ذا رن.. ودخلت بالعربيه ركنتها وفوبت بنزين وغيرت زيت وطبعا دفعت م الفلوس اللي ف الطابلوه..ودخلت العربية المغسله وقعدت ف الكافيه وطلبت قهوة دبل وقاعد ع الترابيزة والقهوة نزلتلي وانا قاعد باصص قدامي وسرحااااان ف كل اللي حصلي.. والترابيزة اللي قدامي قاعد عليها شااب وبنت بيشربوا حاجة.. وانا باصص عليهم اووي بس مش مركز معاهم اصلا انا سرحااااان.. وهيا كل شوية نبص عليا وتبص تاني قدامها للشاب.. والشاب اللي معاها اخد باله.. وقالها هوا بيعاكسك.. قالتله لا بس بيبص اووي.. ولقيت الشاب جاي عليا والبنت جاية تجري وراه.. ولقيت الشاب بيقولي

الشاب: انت يا عم الامور.. مالك.. بتبص ليه كدا.. هو انا مش مالي عينك ولا اي.. والبنت ماسكه ف دراعه اووي وتقوله خلاص خلاص محصلش حاجة اصلا.. يالا مش عاوزين مشاكل بقاا

وانا فوقت من سرحاني وبصتلهم اووي من غير ما انطق ولا كلمه وطلعت من جيبي ١٠٠ جنيه ورميتها جنب القهوة اللي مشربتش منها بوء واحد ومشيت زي اللي تايه وروحت ناحيه عربيتي وركبتها وسوقت ومش عارف انا ماشي ازاي.. لغاية لما لقتني وصلت للعنوان اللي قالهولي دودي.. قدام شاليه ع البحر وقدامه جنينه خاصه بيه وحاجة فخمه اووي.. قومت ركنت العربيه ونزلت فتحت الباب بالمفتاح اللي ادهاولي دودي والباب اتفتح ودخلت لقيت ريسبشن شيك وباب ع اليمين وباب شمال.. قومت ناحيه الباب اليمين وفتحت لقيت سرير كبير قدامي روحت ناحيه السرير واترميت عليه ومن كتر اللي حصلس وكمان السواقه لقيتني روحت ف نوووووم عمييييق اوووي اووووي.. وف عز نومي حلمت اني ماشي ف نفق ضلمه وفجاه لقيتني قدام باب المقبرة الفرعونيه.. ولقيت الباب بيتفتح وشوفت قدامي الملك الفرعوني واخته الملكه وشايله ع ايديها الطفل الصغير اللي جابته من اخوها الملك.. وبصولي اووي.. والملك قالي.. اهلا وسهلا بالمختار.. بصيتله اووي وقولتله مختار اي بس انت عايز مني اي مش كفاية دمرتني ودمرت حياتي.. لقيت الملك بيقولي.. العهد الملكي مفيهوش رجوع.. ومقابل ذلك سوف تحصل علي كل الكنوز وبيشاور بايده ع باقي المقبرة وببص ع المقبرة ولقيتها كلها تماثيل دهب وسلاسل دهب وصناديق مليانه دهب وعيني مش جايبة اخرها ولا اخر الكنوز.. قولتله انا مش عايز حاجة.. بس سيبني لحياتي.. قالي هيا دي حياتك وانت سوف تصبح المختار.. انا اختارتك انت من كل النسل.. اختارت روحي تسكن روحك وانقل قواي الملكيه ف جسمك.. انت ولي عهد هذا الزمان.. نفذ العهد يا سمو ولي العهد ولقيتني بخرج م المقبرة وكان حد بيشدني لبرة والباب بيتقفل وبقيت ف المغارة الضلمه.. وسمعت صووت اختي بتعيط وخايفه وبتقولي.. انت فيين.. انا خايفه تعالي.. وصحيت م النوم مفزوع وبصيت يمين وشمال ولقيتني ع سرير.. قومت نمت تااني ومحستش بحاجة لغاية تاني يوم المغرب.. وصحيت عندي صدااااع هيفرتك دماغي.. قومت ادور ع اي مسكن بس ملقتش.. قومت لقيت تليفون جنب السرير.. ورفعته ولقيت حد بيقولي.. اي خدمه يافندم.. قولتله.. اااه ياريت مسكن قوووي انا مصدع جدااا مش قادر.. وقفلت وثواني لقيت الباب بيخبط ولقيت شاب جايبلي المسكن واخدته وحاسبته ودخلت اخدت قرصين مسكن وقعدت شوية مش قادر افكر ولا اتكلم ولا اتحرك من كتر الصداع وشوية بشوية الصداع بيروح وبقيت احسن وقومت اتحرك واتفرج ع الشاليه ولقيته فخم اووي والحمام تحفه بجد.. وقولت اخد دش بقاا عشان افوق واشوف انا هعمل اي.. اي دا بس انا مش معايا هدووم.. رجعت قعدت ع السرير ولقيت كومودينو جنب السرير اللي محطوط عليه التليفون وفتحت درج الكومودينو لقيت فلووس يجي ٣٠٠٠٠ الف مثلا.. اخدت منهم شوية وخرجت م الشاليه وركبت العربيه وطلعت ع موول ف وسط شرم ودخلت اشتريت هدووم وجبت اكل وركبت عربيتي وراجع للشاليه تاني وانا ع طريق.. وطريق شرم جبال ومقطوع.. ولقيت عربيه سبور راكنه ع جنب وبنت واقفه جنبها وشكل العربيه عطلانه.. قومت هديت ووقفت قدامها وقولت اساعدها.. ونزلت لقيتها البنت اللي كانت ف الكافيه ومعاها الشاب واول لما قربت منها بصتلي اووي وانا بصتلها ومكنتش مركز ف وشها ولا فاكرها قووي.. قولتلها اي خدمه.. قالتلي انا عجله العربيه اتخرمت ومش عارفه اغيرها.. انا معايا استبن ومفتاح وكوريك.. وخليتها تفتح شنطه العربيه واخدت الحاجات وغيرتلها العجله ورجعت الحاجات ف شنطه العربية بتاعتها تاني وطبعا كنت اتبهدلت وهدومي اتبهدلت.. وقولتلها خلاص كدا تمام تقدري تمشي.. لقيتها بتشكرني اووي وبتقولي استنا.. وبتفتح شنطتها وبتطلع فلوس ف ايدسها وبتمد ايديها بتديهاني.. روحت بصتلها من فوق لتحت اووي ومديت ايدي لاديها وطبقت ايديها ع الفلوس وقولتلها.. خليهم معاكي انا مش عايز حاجة من حد وسيبتها ومشيت ركبت عربيتي وهيا بصالي اووي ومستغرباني وركبت عربيتها وماشية ورايا لغاية لما وصلت الشاليه وهيا وقفت بالعربية بتاعتها جنب الشاليه اللي قبلي علي طووول وشافتني وانا داخل الشاليه ودخلت قلعت كل هدومي واخدت دش جااامد ولبست م الهدوم اللي جبتها وطلعت حطيت الاكل واكلت ولميت الاكل تاني.. وطلعت قدام الشاليه قاعد ع الكرسي ف الجنينه وباصص للبحر وسرحااان وساكت وهيا واقفه ف بلكونه الشاليه اللي جنبي وبصالي اووي وشيفاني سارح زي ما كنت سارح ف كافيه البنزينه.. وشوية تقريبا حد نده عليها من جوه وسمعتها بتقول… ايوة ياخالتوو انا جايه اهوه.. ودخلت وانا زي منا ولا مركز مع حد ولا بتكلم مع حد ومنطوي خااالص.. وقعدت ع الوضع دا حوالي ١٠ ايام مثلا ويمكن ف ال١٠ ايام طلعت م الشاليه مرتين او تلات مرات بس وفضلت ع كدا لغاية لما دقني طولت وشكلي بقا وحش جداااا وداخلت ف حالة اكتئاب وبقيت بفكر اني انتحر وكرهت حياتي خلااص.. وخرجت م الشاليه حوالي الساعه ١٠ بالليل تقريبا وروحت قعدت ع كرسي قدام البحر وشايف موج البحر رايح جاي قدام عيني.. وهنا جاتلي الفكرة اني ادخل ف البحر لغاية لما ميبقاش فيه ليا طوول او يجرالي اي حاجة.. المهم ارتاح م العذاب اللي بقيت فيه.. وكل دا بيدور ف دماغي وانا قاعد باصص للبحر ولقيت البنت جات و قعدت قدامي بالكرسي بتاعها وبصالي اووي وقالتلي.. انت اي حكايتك.. انا مش وقت ما شوفتك صدفه ف كافيه البنزينه ع الطرق وانت ع طوول سرحااان كدا ومبتتكلمش وكمان لما ساعدتني وغيرتلي عجله العربيه وبردوو مكلمتنيش.. لو حابب نبقي اصحاب ونتكلم.. ممكن تتكلم

طبعا وانا كل دا مش معاها وباصص ع البحر وبفكر اني انتحر.. وفضلت تتكلم وانا ساكت وباصص قدامي وساكت.. وشوية سمعت صوت واحده بتنده عليها وهيا ردت وقالتلها ايوة ايوة.. وسابتني وقامت.. وبعدها بشوية لقيتني بقوم من ع الكرسي وبمشي ناحيه البحر وبدخل شوية شوية شوية لغاية لما مبقاش ليا طوول والبحر بيسحبني كمان وبقست بطلع وبنزل وبضبش بايدي وبغرق.. وشوية والبنت خرجت ف البلكونه بتاعة الشاليه بتاعهم بتبص عليا وشافتني وانا بغرق وقامت مصوته.. يالهووي بيغرق بيغرق الحقيني ياخالتوووو.. يالهووووي

وطبعا انا كنت شربت ميه وخلاص سلمت امري وبغرق ومعرفش بعدها اي حصل….

وبعد كدا محستش غير وانا بفتح عيني بشويش وشايف طشاش وغمضت تااني فتره وبعد كدا بفتح عيني وبفوووق وشوووفت اللي لا كان ع البال ولا ع الخاطر

استنوني ف جزء جديد




الجزء السابع




بعد ما فتحت عيني ولاقيتني لسه عايش وبلف بدماغي ع اليمين وبدقق بعيني ع ساعه محطوطه ع الحيط وببص عليها ولاقيتها ٤ الفجر وبنزل بعيني لتحط ولقيت البنت قاعده قدامي ع الكرسي ولاول مره ادقق ف ملامحها.. كل المواقف اللي حصلتلي معاها ف الكافيه او ع الطريق لما غيرتلها العجله او لما جات كلمتني ع البحر ودي كانت اخر حاجة وبعدها نزلت ف البحر وهيا كانت سبب ف اني اعيش تاني لما صوتت ونبهتهم ليا.. وبصيت ف وشها اللي عامل زي الملايكه وابيض اووي وشعرها اصفر زي الدهب وناااعم جدااا وجسمها سمبتيك وبزازها وسك وملهاش وسط خالص ووراكها مدورين ووسط. وطبعا هيا كانت لابسه دريس بحر صيفي بنص كم وواسع وكب وتحت ركبها بشوية ومش لابسه طبعا تحته بنطلون.. ناس لارچ باين عليهم.. المهم.. وانا ببص عليها وفضلت شوية باصصلها وسرحان ف جمالها وبلف بعيني كمان ولقيت جنبي عمود طويل وبرفع عيني عليه ولقيت عليه محلول وخرطوم نازل م المحلول وعيني مع الخرطوم لغاية لما لقيته ف وش ايدي.. وبرفع ايدي قدام عيني وحسيت بوجع جامد ف وش ايدي وطلعت مني اااااه.. وهيا سمعت صوتي وانطرت من ع الكرسي ونزلت ع ركبها ع الارض ووشها ف وشي وبترفع بايديها شعرها الناعم وتحطه ورا ودنها وبتبصلي ف عيني وانا ببصلها ف عنيها ولقيت عنيها زراقه مع لونها الابيض وشعرها الدهب اللي زي الحرير.. وقالت بصوت يمكن اول مره اخد بالي منه انه رقييق فششخ.. وبتقولي.. انت كوييسسس متخافش انت مغرقتش.. بس انت اي اللي نزلك البحر بالليل اووي كدا.. وكل دا وانا باصصلها وساكت.. قالتلي ممكن تتكلم.. روحت قولتلها انتي اسمك اي

البنت قالتلي.. انا اسمي مارينا.. وانا سمعت الاسم من هنا وعيني بصتلها اووي وبرقت ومش مصدق.. حسيت اني عايز اكلم دكتور مارينا.. حسيت اني محتاج ابقي معاها وف حضنها.. دي الوحيده اللي بينا كل حاجة بس من غير جنس.. حب صافي.. ولقيتها بتقولي انت مالك مبرق ليه.. انت هتموت ولا اي.. لاااا لاااا استنا انا هروح انده خالتو.. هيا اللي هتعرف تتصرف بقاااا.. وقامت واديتني ظهرها وطيزها عريضه ومش تخينه بس مرسومه عليها.. وبتجري ناحيه الباب وفتحت الباب وخرجت وشوية ولقيتها جايه تجري وواحده جايه تجري وراها… وبتقولها اهوه ياخالتو.. هوا كان بيتكلم دلوقتي بس معرفش برق مره واحدة وسكت.. ولقيت الست اللي كانت جاية بتجري وراها ولقيتها بقت قدام وشي وبتبص ف عيني وانا باصصلها ومصدوم… احااااا بقااااا دي الدكتورة مارينا.. هو انا اللي هتمناه هيتحقق ولا اي.. احاا هوا دا عفريت زي بتوع الفانوس واللي هعوزه هيجيلي ولا انا بيتهيألي.. ولقيتني بقوم وبقعد قدام دكتورة مارينا وببص ف عنيها اووي وهيا رغم شعر دقني وشعري اللي بقاا طوويل لكن بصتلي ودققت اووي وقامت مبرقه وقالتي اااانننتتتتت.. مش معقول… انت ازاي جيت هنا.. اي دا ومالك عامل ف نفسك كدا ليه.. انت فيك اي قووولي.. ولقيت البنت بتقولها.. ااي دا ياخالتو انتي تعرفيه... بصتلها وقالتلها اااه عرفااااه.. هواااا جراله اي.. راحت البنت حكتلها كل حاجة من بدايه الكافيه وع الطريق لغاية كلمتني قبل ما اغرق.. وقالتلها بس ياخالتووو.. مايكل نده عليا وقالي هروح انا وخالتو نشتري عشا ونيجي وانا روحت لمايكل وانتوا ومايكل مشيتو.. ورجعت ابص عليه لقيته بيغرق جوه البحر.. وفضلت اصرخ والشاب جم ع صوتي وقولتلهم ونزلوا طلعوة.. وكان في شاب منهم دكتور وقدر يخليه يرجع المايه وقولتله يجيبه هنا ع اوضتي عشان هوا شكله عايش لوحده ومش هينفع انا ابقي ف الشاليه بتاعه وجاب الحاجات دي وعلقهاله وطبعا بعدها وهوا مش فايق وانتي ومايكل جيتوو واتعشينا وبعد العشا لما انتي قولتي هتنامي وانا روحت قولت لمايكل وماسكل دخلت وشافه واتاكد انه عايش.. وقالي كمان اعرفك ومينفعش حاجة زي دي تحصل ف الشاليه بتاع خالتو ومنقولهاش.. والمسيح ياخالتو كنت هقولك بس قولت لما يفوق عشان اخليه هوا يقولك كمان بنفسه.. منا مكانش ينفع اسيبه بردوو يغرق او اسيبه ف الشاليه بتاعه لوحده ومخدش معاه ويجراله حاجة ويموت..

لقيت دكتورة مارينا قامت حضنت البنت اووي وقالتلها برافوو عليكي انتي اتصرفتي صح والبنت مبسوطه فشخ..

ولقيت دكتوره مارينا قاعده قدامي وباصصلها اووي وسرحان ف ملامحها اللي بحب اشوفها.. وهيا بصوت انثوي اووي.. بتقولي.. احكيلي مالك بقااا.. انت اخر حاجة كنت واخد البدله ورايح فرح ومشوفتكش تاني بعدها واول لما اشوفك الاقيك بالشكل دا… لااا انت لازم تحكيلي.. ولقيتها بتدلع عليا اووي وبتحط ايديها ف وسطها وتمد شفايفها اللي زي الكريز.. يالا قوول بقاااا متبقاش رخم

لقيت البنت بصت لخالتها وقالتلها لااا دا انا اسحب كرسي واقعد بقاااا.. دي بجد صدفه غريبة اول مره تحصل.. اشوفك صدفه مرة واتنين وتلاته وف الاخر تطلع عارف خالتو وهيا عرفاك وانا معرفكش مع ان اكتر صحاب خالتو انا عرفاهم وهما عرفيني.. لقيت دكتورة مارينا بتقول للبنت.. لااا مهو دا مش دكتور.. انتي بتقصدي اصحابي ف الشغل والمجال الطبي.. لكن دا صديق تااااني.. ولفتلي دكتورة مارينا وقالتلي قولي بقاااا مالللك.. بصيتلها اووي وعيني بتدمع.. واول مره اتكلم.. قولتلها انا تعبان اووي.. ياريتها كانت سابتني امووت وارتاااح.. واتفتحت ف العياط واترميت ف حضن دكتور مارينا وبعيط وهيا حضنتني اووي وبقت تطبطب عليا وقامت بصت للبنت وقالتلها سيبينا لوحدنا واطلعي بره شوية.. والبنت قالتلها حاضر ياخالتو.. بس هتحكيلي عنه الرجل الغامض دااا.. ودكتورة مارينا.. قالتلها.. اخرجي بره يا مارينا دلوقتي.. نتكلم بعدين.. والبنت قالتلها اسفه ياخالتو.. excuse me… وهرجت وقفلت الباب وراهااا ودكتورة مارينا حضناني اووي وبتحسس ع شهري ودقني وبتهديني خاالص لغاية لما هديت وقومت من حضنها.. وقولتلها انا كنت محتاجك اووي.. قالتلي وانا جنبك اهوه.. وهفضل جنبك.. مالك فيك اي.. مبقتش عارف اقولها اي.. وطبعا مش هينفع اقولها ع المصيبه بتاعتي.. قولتلها مفيش بس البنت اللي كنت بحبها سابتني واتجوزت.. قالتبي هوا انت كنت واخد البدله عشان تحضر فرحها.. قولتلها اااه حبيت انس اعرفها انس اشيك واحسن م اللي اختارتيه.. وغيظتها ومشيت وجيت هنا شاليه صاحبي وحصل اللي حصل.. طبعا انا كنت بالف اي كلام عشان مقداميش غير اني الف اي كلام.. قالتلي برافووو عليك انت عملت كدا وهيا متستاهلكش ولا تستاهل اللي انت عامله ف نفسك دا.. قولتلها هيا البنت دي تقربلك.. قالتلي اها دي بنت اختي وكمان اسمها ع اسمي وانا يعتبر اللي مربياها عشان زي ما انت عارف لنا معنديش اولاد .. وكمان انا وهيا اصحاب اووي وبنحكي لبعض ع كل حاجه وانا بعرف اصحابها وهيا كمان عارفه اصحابي.. ويعتبر منسبش بعض غير وقت قليل بس.. بس عجيبه ان يحصل بينها وبينك كل المواقف دي وف الاهر هيا تبقي سبب اني اشوفك.. بس انا مش عايزة اشوفك بالمنظر دا ولا بالحاله دي.. انت لازم تحلق كدا وترجع زي الاول.. وشالت الخرطوم من ايدي ومسكت ايدي وبتقومني وانا بقف وحاسس اني بقيت كويس.. وقالتلي خلاص انت كدا كويس.. استناني لحظه وجيالك… وببص ناحيه الشباك ولقيت نور بسيط ولسه الدنيا بتشرق ووعدي دقيقه ولقيت دكتورة مارينا جايه لابسه دريس زي بتاع بنت اختها مارينا بردوو.. ومعاها شنطه حريمي وبتقولي يالا بينا.. وخدتني من ايدي ونزلنا وبتقولي انت معاك عربيه.. قولتلها اااه هناااك اهيه.. قامت قالتلس تعالي.. وروحنا ناحيه العربيه وقالتلي يالا بينا اركب وهقولك تمشي ازاي.. وروحت ناحيه الشاليه ولقيت مفتاح الشاليه ف الباب وفتحت ودخلت جيبت مفتاح العربية وطلعتلها وقفلت الشاليه واخدت مفتاحه معايا وروحت فتحت العربيه وهيا بتركب وببص ع الكرسي اللي جنبي لقيت علبه الموبايل الجديد والشريحه.. روحت واخدهم ومركب الشريحه ف العده ومشغلتش العده وحطتها ف جيبي ورميت العلبه ع الكنبه ورا.. وهيا ركبت ومشينا وتقولي امشي كدا واطبع هنا وخش هنا لغاية لما لقيت نفسي عند بارك وركنت العربيه وهيا نزلت وانا قبل ما انزل فتحت التابلوه واخدت فلوس منه ونزلت وهيا وخدتني من ايدي ودخلنا ممر وطلعنا منه ع مكان كله كوافيرات حريمي وحلاقين رجالي ستايل اووي اووي.. ودخلتني محل شيك اووي والناس هناك كانوا عارفينها وعارفين جوزها وسلموا عليها وقالتلهم عوزاه يرجع ٢٠ سنه لورا.. وفعلا اخدوني وغسلولي شعري ودقني بشامبو مستورد كدا وبقوا يسرحوا ويقص ويظبط ويشيل ف الدقن لغاية لما بقيت ولا كاني عريس.. وخلصت وخرجت وحاسبتهم واديتهم تبس كويس كمان.. وبعد كدا مشينا ف الممر وطبعا شرم كلها حبيبه وبقيت ماشي حاطك ايدي ع كتفها وضاممها لحضني وهيا لافه ايديها ع ظهري وبطني وماشيين لغاية لما وقفتني قدام مطعم شيك تحسه تصميم فرنساوي وقعدنا وهيا طلبتلنا وجالنا كل واحد قطعه كيك شوكت مع قهوة.. واكلنا وخرجنا نتمشي وحسيت اني نسيت كل حاجة ومبسوط باللحظه السعيده دي ومش عايز ارجع تاني للي كنت فيه.. لغاية لما وقفنا قدام مطعم وقالتلي ممكن لحظه هدخل التواليت هنا واجيلك.. قولتلها اووكي وهيا سابتني ودخلت وانا واقف بتفرج ع المكان وابص ع الرايح والجاي وجه ف بالي الموبايل.. قولت اشغله واتفرج عليه.. وبمسكه ومستغربه.. مهو كان اول اصدار م الايفون.. وفتحته ولقيته فتح ولقت شبكه وكله تماااام ولقيت الماسيجااااات عماله تيحي ورا بعض كتيرررررر وكلها من رقم واحد بس انه حاول الاتصال بيا.. وانا قولت مش هتصل بيه ولا هطلع م المود الحلو دا.. وشوية ولقيت الرقم دا بيرن عليا.. وبقيت متردد ارد ولا ولا ولقيتني بفتح وبحط التليفون ع ودني ومبتكلمش.. ولقيت صوت اختي.. الووه الووه.. انت فين.. عشان خاطري اتكلم.. انا من غيرك هموووت.. ومنهاره ف العياط.. ولقيتني بقولها.. ما احنا موتنا خلاص.. لقيتها بتعيط اووي.. وبتقولي متسبنيش عشان خاطري.. طب خدني معااك ومتسبنيش معاااهم.. وانهارت عياط.. وانا صوتها خلاني ضعفت اوووي وقولتلها لو قولتلك توعديني متحيبيش سيرة لحد.. قالتبي وخياتك عندي ماهقول لحد ابدا.. روحت قولتلها ع العنوان.. وقولتلها انتي هتيجي ازااي.. قالتلي هتصرف واجيلك.. قولتلها لا انتي ظبطي امورك ولما تبقي مستعده للسفر قوليلي وانا هحجزلك باسمك وانتي تروحي هتلاقي الحجز وتركبي وتيجي لغاية هنا وانا هقابلك بالعربية.. قالتلي حاااضر.. روحت قولتلها

انا: بت يا هبه.. هوا رقم الموبايل اللي بتكبميني منه دا بتاع مين

هبه: بتاعي انا

انا: اي دا جبتيه امتي وازاي.. احنا لسه كنا مع بعض من كام يوم.. جبتيه امتي

هبه: بعد ما حصل اللي حصل وانت اخدت العربيه وجريت وكلنا قومنا اخدنا بعضنا وركبنا القطر ورجعنا وكل واحد رااح ع بيته وانا منهارة طبعا ومش لقياك جنبي اتحامي فيك.. جه ف دماغي ان العربيه دي بتاعة جوز مي.. قومت خرجت بسرعه م البيت واخدت تاكس لبيت مي وطلعت لقيتها هيا و حماتها وجوزها المايع دا.. وشكلهم كانوا متخانقين لان وشهم كان باين عليه.. ولما سالتهم عنك وان العربيه كانت معاك.. قالولي انك جيت ومشيت بس.. بس الواد المايع دا جوز مي اول مره يطلع ليه لازمه وهوا اللي قالي لو عاوزة تعرفي مكانه كلميه واداني موبايل تاتش كدا وقالي لو هوا عايز يشوفك هيقولك ع مكانه.. وبقيت بتصل بيك كل لحظه والتليفون مقفول وانا بنهار كل يوم عن الاول

لغاية لما لقيت جاتلي رساله ان تليفونك اتفتح ومصدقتش وكلمتك ع طوول.. وكويس انك كلمتني انا قلبي كان بيتقطع كل يوم وانت مش جنبي

انا: خلاص وقت ما تظبطي امورك وتقدري تسافري قوليلي وانا هحجزلك واقولك تركبي منين وساعتها بس هتعرفي انا فين

هبه: خلاااص وانا كلها بكرا ولا بعده بالكتير وهكلمك بس متقفلش تليفونك تاني

انا: خلاص مش هقفله بس ياريت الكلام يفضل بيني وبينك

هبه: طبعا بيني وبينك بس ما انا ملييش غيرك انت

وقفلت السكه وحطيت التليفون ف جيبي وبقيت بفكر لما هبه هتيجي هنتكلم ازاي بعد اللي عرفناه دا.. طب هنفضل زي ما كنا اهوات بس ولا عرقتنا هتتطور ويحصل زي حصل للي قبلنا ومفوقتش غير ع ايد دكتورة مارينا بتمسكني من ايدي وبتقولي يالا بينا.. وانا مسكت ايدها وابتسمت وقولتلها يالا بينا.. وفضبنا ماشيين زي اي اتنين عشاق وماشيين نتكلم والحب كبر بينا ف اللحظه دي.. وقولتلها

انا: اومال مين اللي كان مع مارينا بنت اختك دا

د. مارينا: دا مايكل.. اخوهااا

انا: مممم عشان كدا كان جاي يتخانق معايا.. فاكرني بعاكسها

د. مارينا: مايكل طيب اووي بس بيحب اخته اووي وبيخاف عليها

وانا سمعت الكلمه دي ومشاعري لاختي اتحركت اكتر وحبيت خوفي عليها واكون اخ بيحب اخته ويخاف عليها

انا: طب ابقي قوليله بقااا اني اننا نعرف بعض احسن يشوفني معاكي ويجي يتخانق معايا وضحكت

د. مارينا: ضحكت وقالتلي.. لا متخافش خلاص.. وبعدين هوا مش هنا.. امبارح بعد لما جبنا العشا واتعشينا قالي انه طالع سفاري مع اصحابه ٤ ايام ومشي بالليل

انا: اي دا.. طب يعني الدنيا فاضيه كدا وسيبانا قاعدين هنا.. متيجي نرةح الشاليه.. وغمزتلها

د. مارينا: ضحكت بدلع وكسوف.. بسس بقااا انت لسه زي ما انت

انا: انا مبعرفش لما بشوفك بيجرالي اي.. بجد ببقي نفسي افضل جنبك وابصلك ع طوول

وهيا اندمجت ف الكلام واتنهدت وقالتلي طيب يالا بينا نمشي بقاا.. ومشينا واخدنا العربية لغاية البيت.. ووصلنا ولقيتها بتقولي تيجي ننزل البحر شوية.. قولتلها اوكي.. قالتلي خلاص انا هطلع البس المايوة وانت ادخل البس المايوة ونتقابل وننزل سوا

ودخلت لبست المايوة وخرجت وشوية لقيتها خارجه لابسه مايوة قطعتين فتله وجسمها منور ولحمها بيتهز مع اقل حركه تتحركها وشوفتها كدا وصفرت وقولتلها اي الحلاوة دي كلها.. انا حاسس ان القمر نزل وماشي معايا ع الشط.. ضحكت بكسوف وقالت لي بطل بقاا كلامك دا بتكسفي اووي بجد

ولقينا مارينا بنت اختها جاية علينا وبتبصلي وبتقولي.. لااا دا احنا بقيناااا عااال العاااال اووي وحلقت وبقيت موز وضحكت.. وانا قولتلها البركه بقااا ف مرمر هيا اللي بجمالها دا خلتني انسي اي حاجة.. ود. مارينا اتسكفت اووي.. وبنت اختها اخدت بالها وقالت.. مرمر.. وجمالها.. ممم. وبصت لخالتها د. مارينا. وقالتلها لااا دا احنا لازم نقعد نتكلم كتير ياخالتوو بقااا.. وهيا قالتلها بس يابنت بقاا نتكلم ف اي.. مفيش حاجة.. قولتلها هو احنا هنقعد نتكلم كدا كتير يعني.. ورحت مقرب من د. مارينا وشايلها ع دراعاتي ورايح بيها ناحيه البحر وهيا مسكت بايديها حوالين رقبتي وبقت تقولي بس يامجنووون وبتهز ف رجلها وانا بجري بيها ناحيه البحر وهيا تحط وشها ف صدري وتضحك بكسوف.. وبنت اختها قالت.. لااا انا هلبس المايوة واجيلكوو.. وجريت ع الشاليه بتاعهم وانا ود. مارينا حاضنين بعض وش ف وش وبلف بيها ف الماية وعمينا ف عنين بعض وبتقول احلي سيمفونيه حب.. وزبي لاول مرة بعد اللي حصلي احسه بيقف وبيهيج وبقاا بيخبط ف كسها وهيا بتبصلي بمحن اووي وتقولي.. بس بقااا اتلمه ولم بتاعك دا بدل ما المهولك.. قولتلها مهو معذور قدام الحلويات دي كلها وايدي ع طيازها الملبن وقفش لحم طيازها اووي بايدي وبلزقها ف زبي اووي وهيا.. امممم بسسس حااسب كدا.. اوعي ابعد بتاعك كدا.. ولقينا بنت اختها جايه لابسه مايوة قطعتين زي بتاع د. مارينا خالتها فتل بردوو والبنت بزازها واقفين زي الرمان وجسمها ممشوق ووراكها وطيزها العريضه بيهزوا وهيا جايه تجري علينا ودخلت الميه

د. مارينا: بس اوعي سيبني كدا البنت جايه علينا..

وبعدت عني وبتبص ع زبي وبتقولي.. خليه ينام البتاع دا البنت هتشوفه وبتضحك

قولتلها منا معذور بقااا وانت السبب

والبنت دخلت وبقيت بعوم واشيل د. مارينا والف بيها وارميها ف البحر وهيا تضحك وبنت اختها تركب ع ظهري وتقولي سيب خالتو.. وانا الف ايدي واجيبها قدامي وارميها ف الميه وبقينا بنلعب ونضحك وبقيت مبسوووط فشششخ وفضلنا كدا لغاية لما تعبنا م اللعب وقولنا نخرج نتغدي بقاا

ود. مارينا قالتلي انت تروح تاخد شاور وتيجي نتغدي كلنا عندي ف الشاليه.. وفعلا هرجنا وانا روحت وهما روحوا ودخلت اخدت شاور ولبست شورت وتي شيرت كات وروحتلهم وهما اخدوا شاور ولقيت د. مارينا وبنت اختها لابسين شورت فيزون وتي شيرت كات وجسمهم كله واضح ومرسوم ودا عادي بقااا احنا ف شرم والحياه عادي.. وطلبتلنا اوردر كله سمك وجمبري وكابوريا وسي فود.. واكلنا كلنا اووي.. وقعدنا ولقيت مارينا الصغيرة بتقول انها تعبانه وهتنام شوية وسابتنا وطلعت وقعدت انا ود. مارينا نحضن ف بعض وهريين بعض بوووس وتحسيس.. ولقيتها بتقولي بس بقا كفاية انا جسمي واجعني.. قولتلها تحبي اعملك مساج.. بصتلي اووي وقالتلي يارييت بجد بس تعمل مساج بادب وضحكت وانا ضحكت ودخلنا اوضتها وقلعت وفضلت بالاندر الفتله ومن غير سنتيان ونامت ع بطنها وانا جيب زيت بتاعها وحطيت ع ظهرها وبقيت بدعك حسمها الناعم اووي وطري اووي لغاية لما بقيت بدعك طيازها بحنيه ووراكها وهيا بدئت تنهج وتتنهد وانا نزلت بجسمي عليها وزبي بقاا بيخبط ف طيزها وهيت بس كفاية عشان خاطري.. اااه بسس بسسس.. اممم.. قوم كفاية انا مش مستحمله.. ااااه وطلعت زبي م البوكسر وبقيت بمشية بين طيازها وهيا تشهق وتفتح ف وراكها اووي ونزلت زبي وبقيت بحرك راسه بين شفايف كسها وهيا تلم وراكها ع زبي بين شفايف كسها وتقفل عليه اووي وتزووم وكسها بقا حنفيه مفتوحه وبقيت بزوء راس زبي براحه لغاية لما راسه دخلت بالعافيه ف خرم كسها الضيق كانها بنت بنوت.. وهياا طلعت اااه منها هيجتني وكتمت نفسها ف السرير وحسمها بيترعش ودخلت زبي شوية شوية لغاية لما لقيتني بنيك فيها وببوس ف رقابتها وهيااا.. اااه امممم امممم اااييي براااحه عليا ااااه بشويش مش قادرة.. وانا بقولها انتي ضيقه اووي.. وهيا تقولي محرومه من زمان.. ااااه ااااه.. وبقيت بنيك فيها لغاية لما هيا جابتهم كذا مرة ورا بعض وجسمها هدي وبقيت برزع فيها وحشرت زبي ونزلتهم ف كسها وهيا حست بلبني بينزل ج اها لقيتها بتوحوح اووي وكسها بيعصر اووي ف زبي وتااااان م المتعه.. وقومت من علسها واترميت جنبها واخدتها ف حضني وبقيت بحسس ع وشها والعب ف شعرها وابوسها ف خدودها وهيا حضناني اووي وتقولي انا مش كدا.. عشان خاطري متشوفنيش وحشه.. انت اول حد اسلمله نفسي كدا.. فيه كتير حاولو بس انت اللي انا ضعفت قدامه.. روحت حطيت ايدي ع بوقها وقولتلها.. هشششش متكمليش.. انتي احلي واجمل وانضف واحده انا عرفتها.. ولو ينفع اتحوزك دلوقتي هتجوزك.. وبصيت ف عنيها اووي برومانسية وقولتلها تتجوزيني.. بصتلي اووي ف عيني وقالتلي بحد ياريت ينفع وحطت راسها ف حضني اووي وانا بوستها وعملت معاها واحد تاني اجمد م اللي قبله وخلصت وقالتلي يالهووي يا مجنون احنا نسينا نفسنا ونسينا البنت.. قوم البس بسرعه.. وانا لبست وهيا لبست وقولتلها انا مش هبعد عنك لحظه وهيا حضنتني وقالتلي ياريت بحد متسبنيش انت عوضتني ع الحب والحنيه والحرمان اللي كنت فيه

وتليفونها رن.. وردت.. وقالت طب خلاص خلاص بكرا هكون عندكو..

قولتلها في اي.. قالتلي مفيش بس فيه بكرا طلبيه حايه ولازم انا استلمها بنفسي وامضي واديهم الفلوس.. بس مش مشكله هوا يوم والتاني هبقي هنا والمهم اني خلاص هشوفك تاني صح

قولتلها انتي بس متزهقيش مني.. وبوستها وقولتلها يالا بقاا عشان تلحقي تروحي

وسيبتها وخرجت قعدت قدام البحر افتكر لما كنت بفكر انتحر وافتكر لما كنت مبسوط ف نفس البحر م د. مارينا وضحكت ولقيت تليفوني بيرن واختي بتقولي جاهزة.. تحب اسافر امتي.. قولتلها انهارده هقولك تركبي منين.. واتصلت ع د. مارينا وقولتلها ممكن وانتي ف المحطه تحجزيلي تذكرة م القاهرة لشرم باسم هبه وتعرفيني.. قالتلي كويس انك قولتلي دلوقتي انا ف المحطه اهوه هاكد الحجز واقولك.. وفعلا حجزت وقالتلي تم الحجز.. وانا كلمت اختي وقولتلها تركب منين والساعه كام وقفلت معاها.. واختي كانت هتركب بالليل وتوصل الصبح وبقيت قاعد مش عارف لما اشوفها وعنينا تيجي ف عنين بعض هنعمل اي وقعدت سرحااان شوية كتير وشوية لقيت مارينا الصغيرة جايه عليا وبتقولي اي ياعم انت لسه سرحااان.. لا اوعي تعملها تاني وتنتحر انا مفييش صووت اصرخ تااني لحد يلحقك.. وضحكت وانا ضحكت وقولتلها لا خلاص متخافيش قاعد ع قلبك.. وقالتلي اومال فين خالتو انا صحيت ملقتهاش.. قولتلها ع اللي حصل وانها يوم والتاني هتكون هنا ولو احتاجتي حاجة انا معاكي متخافيش.. لقيتها بتقولي يعني خالتو سافرت واخويا ف سفاري ٤ ايام وانا قعد لوحدي.. انا بخااف ابات لوخدي.. قولتلها متخافيش انا ف الشاليه اللي جنبك ولو فيه حاجة خدي رقمي كلميني.. قالتلي لاا انت تيجي تبات معايا ف الشاليه لغاية لما خالتو ترجع.. قولتلها خلاص متخافيش انا هبات معاكي ف الشاليه.. وقعدنا نرغي كتير وتكلمني عن معرفتي بخالتها وكدا ولقيتها بتقولي متيجي ندخل ف الشاليه بقاا ونكمل كلامنا.. وقومت دخلت معاها وهيا جابتلنا مكسرات وشيبسي وحاجات كدا وقعدت معايا وقعدنا نتكلم ولقيتها بتقولي شكلنا هنبقي اصحاب.. قولتلها وماله نبقي اصحاب.. قالتلي طب بص انا هقولك ع حاجة بس اوعي تروخ تقول لخالتوو.. قولتلها متخافيش مش هقولها.. قالتلي طب استني.. ودخلت المطبخ ورجعت معاها ازازة خمرة شكلها شيك اووي وشكلها غاليه كمان ومعاها كوبايتين ازاز فيهم تلج.. وقالتلي بص انا نفسي اشرب.. وانت هتشرب معايا بس زي متفقنا دا سر.. قولتلها جبتيها منين دي.. قالتلي دا مايكل حايبها معاه وانا سرقتها من وراه وضحكت كدا.. قولتلها طيب هنشرب بس مش كتير.. وصبت وشربنا كاس ف التاني ف التالت ومعرفناش شربنا قد اي ولقيتها سكرت وبتضحك وتتطوح وانا حاسس اني منمل.. ولقيتها بتقولي انت بتحب خالتوو.. قولتلها اووي.. قالتلي مهو كان باين عليكوو الحب.. وضحكت.. قولتلها ازاي مش فاهم.. قالتلي ف الاوضه.. منا سمعت صوتكو وبصيت من خرم المفتاح ف الباب وشوفتكوا ع فكراا.. بصتلها اووي.. لقيتها بتقولس متخافش اعتبر سرك ف بير.. هديت شوية.. وقولتلها اعمب اي ما خالتك زي ابقمر وبشوفها بضعف.. قالتلي يابختها بيك.. نفسي حد يحبني زيها كدا.. قولتلها انتي شبهاا اووي وقمر وهتتحبي.. لقيتها نطت ع حجري ومرة واحده بقت بتبوس ف شفتيفي وطيزها بتفرك ف زبي وحسيت زبي بقف وهيجت وتاثير الخمرة اشتغل ولقيتها نزلت قلعتني الشورت ومسكت زبي تمص فيه زي المجنونه.. روحت قومتها وبقست بقفش ف بزازها وافرش ف كسها وهيا سكرانه وهايجه ولقيتها لسه بنت.. روحت منيمها ع بطنها وبقيت ببعص خرم طيزها ولقيته لسه مقفول.. وبقيت بدخل صباع والتاني والتالت وهيا سايحه واهاتها ماليه الشاليه.. وقالتلي ممكن تدلق شوية خمرة ف طيزي.. وصبيت شوية خمرة ودخلتهم ف طيزها وهيا تزووم وتوحوح وحطيت زبي ع خرم طيزها ودخلته مره واحده وفتحت طيزها وهيا صرخت وعضت ف الانترية وانا كملت نيك ومش حاسس باي حاجة وهيا ااه اامممم ااييي تخين اووي اااه براحه اااه كبير بيدخل جووه اااه حساه ف بطني اووف اااه وفضلت كدا وهيا نطرت كتير لغاية لما نزلتهم ف طيزها ومحسناش بنفسنا غير متاخر اووي وقامت وانا قومت بصيتلي اووي وانا بصيتلها ولقيتها اتخضت ونزلت فشخت وراكها وفتحت كسها بايها وبتبص تشوف شرفها راح ولا لسه ولقت نفسه لسه بنت.. غمضت عميها وهديت شوية واخدت نفس.. وحست بلبني بينزل من طيزها وحرقها وقالت ياااح وبترفع طيزها واللبن نازل منها.. بصتلي وقالتلي اي ياعم كل دا.. اومال لو مكنتش نزلت مرتين ف خالتو كنت عملت فيا اي.. قولتلها كنت موتك.. وضحكت وانا ضحكت ودخلت انا وهيا الحمام ناخد شاور سوا ونيكتها ف طيزها تاني تحت الدش وخرجت مبسوطه وانا كنت مبسوط وقولتلها اطلعي نامي بقااا.. ونامت وانا جنبها ع السرير وحاضنين بعض اووي لغاية الصبح.. وصحيت ع الظهر كدا ع صوت موبايلي بيرن.. قومت رديت لقيتها اختي

انا: الووو.. اي ياهبه.. انتي فيين

هبه: انا خلاص قدامي ساعه واوصل.. انت هتبقي فيين.. هنزل الاقيك قدامي يعني ولا اي

انا: مكان ما هتنزلي هتلاقيني واقفلك متخافيش.. يالا انا هقوم البس وانزل استناكي.. باي

وقفلت معاها وببص جنبي ولقيت مارينا الصغيرة نايمه زي الملاك جنبي.. بوستها وهيا صحيت بصتلي وقالتلي.. صباح الخير.. قولتلها صباح العسل ياقمر.. قالتلي اي رايح فيين.. قولتلها معلش ظروووف ولازم امشي.. لقيتها قامت قعدت ع سرير وقالتلي هتسبني لوحدي.. قولتلها معلش غصب عني.. قالتلي طيب انا هكلم خالتو اشوفها.. واتصل ع خالتها د. مارينا.. وقالتلها هتيجي امتي ياخالتو.. قالتلها د. مارينا هوصل انهارده بالليل.. وقفلت معاها وقولتلها اهوه اطمني بقااا. وسيبتها ورجعت اخدت دش ولبست واخدت العربية وطلعت ع موقف السوبر حيت.. وسالت ع الرحله وقالي ع وصول.. وانا واقف لقيت الاتوبيس داخل وقلبي بيدق ومش عارف اي هيحصل لما نشوف بعض.. والاتوبيس وقف والباب اتفتح والناس بدئت تنزل وانا عيني عليهم.. لغاية لما لمحت اختي نازله.. روحت قربت وهيا شافتني قامت جريت عليا وحضنتني اووي واترمت ف حضني ومكلبشه فيها اووي زي العيل اللي كان تايه ومصدق لقي امه.. وبدئت تعيط وهيا حضناني وانا حاضنها.. وقولتلها تعالي ياهبه تعالي نمشي.. وركبنا العربية واحنا ماشين

طبعا هديتها وهيا بتعاتبني اني مشيت وسيبتها وملهاش غيري والكلام دا.. قولتلها طيب انا عاوز اعرف ازاي احنا طول الوقت دا منعرفش حاجة.. وازاي الكلام دا.. وازاي عوزينا كمان نبقي زيهم وهيا ساكته وبتنهنه م العياط.. لغاية لما وصلنا الشاليه.. وركنت العربية واخدتها ودخلت الشاليه وحضنا بعض تاني.. وقولتلها بصي بقااا انا مش عايز حد يعرف انك قابلتيني.. وبعدين انتي قولتيلهم اي.. قولتليلهم انك هتقابليني.. قالتلي لا طبعا.. انا قولتلهم انا مسافره لصاحبتي اسكندرية اقعد يومين اريح اعصابي.. قولتلها ووضعهم اي ف البيت بعد اللي حصل.. قالتلي متاثرين بس عادي يابني.. هما خلاص خدوا ع الوضع دا من سنين.. قولتلها ادخلي انتي بس غيري هدومك دي وخدي دش كدا وبعدين نتكلم.. وانا هروح اجيب اكل واجي ناكل سوا.. وسيبتها وخرجت ولقيت مارينا الصغيرة بره.. قولتلها اي القمر رايح فيين.. قالتلي انا رايحه لمايكل.. هقعد معاه اليومين اللي باقيين له ف السفاري واجي معاه. قولتلها طيب وخالتك.. قالتلي انا كلمتها وقولتلها وهيا قالتلي خلاص مدام رايحه لاخوكي خلاص هاجى بعد يومين تكونوا جيتو وانا اكون خلصت الشغل هنا.. قولتلها خلاص وانا كمان اكون خلصت اللي ورايا.. وسيبتها وهيا مشيت وراحت تركب وانا روحت ع محل اكل وجيبت اكل وحمام وظبطت الدنيا ولقيتني بجيب ازازتين بيرة.. ورجعت ع الشاليه فتحت ودخلت لقيت هبه خلصت حمام وطلعت لافه جسمها بالبشكير وشعرها ف الفوطه وبس.. دخلت وقولتلها ملبستيش ليه.. قالتلي منا مجبتش هدوم معايا.. قولتلها طيب خشي البسي اي حاجة من هدومي.. ودخلت وشوية لاقيتها خارجه لابسه قميص من بتوعي ويادوب نازب مغطي كسها وطيزها بالعافيه.. وخرجت لابساه من غير اندر ولا سنتيان وشوفت حلماتها اللي باينه ف القميص وفتحاه شوية وبزازها باينه ووراكها كلها قدامي وطيزها رافعه القميص.. بصيتلها وقولتلها اي دا انتي ملط ياهبه.. قالتلي هو انا هتكسف منك يعني ولا انت غريب عني ولا انت اول مرة تشوفني يعني.. وضحكت وهيا ضحكت وقولتلها يالا ناكل بقاا.. وحطينا الاكل وبقينا بناكل اووي ومبسوطين اننا سوا وبنبص لبعض وهيا مش مصدقه اني قدامها تاني ولا انا مصدق اني شوفت اختي تاني وخلصنا وشيلنا الاكل وقعدنا وانا جيبت البيرة وصبيت وبشرب وهيا بصالي.. قولتلها اي عايزة تشربي ولا اي.. قالتلي انا مجربتش بس معاك اعمل اي حاجة.. وصبيتلها شوية وداقتها وقالتلي يععع مره اووي.. قولتلها لما تشربي تاني هتتعودي وتحبيها.. وبدئت تشرب بوء ف التاني ف التالت واتعودت وبقت تشرب وانا بشرب لغاية لما خلصنا الازازتين.. وهيا بان عليها السكر.. وبدئنا نتكلم وسيرة الموضوع اتفتحت.. وقولتلها انتي اي رايك ف اللي سمعناه دا

قالتلي بص انا حابه فيك اخويا اللي بحبه واتحامي فيه وحابه فيك كشاب شهامتك ورجولتك وكل حاحة واتمنيتك ف اوقات اخويا زي ما انت وكمان اتمنيتك انك تكون مش اخويا عشان تكون ليا كزوج

قولتلها وانا بحبك وانتي عارفه بس مش عارف ازاي دا.. وبدىنا نقرب لبعض وشفايفنا تروح لشفايف بعض وبقينا بناكب شفايف بعض برومانسية واحسس عليها وهيا سلمت بسهوله.. يمكن عشان البيرة.. يمكن عشان بعيد وبراحتنا.. يمكن عشان كل حاحة بانت لينا.. بس اللي عارفه اني بقست عاوزها اووي وهيا عوزاني اووي.. وقلعت القميص ف لحظه ومخدناش وقت اني انيكها ف طيزها زي ما متعودين وهيا اتبسطت اووي ونمنا ف حضن بعض لغاية المغرب كدا وصحينا.. لقيتها اتخضت زي اللي مكانتش حاسه.. وقامت تبص لكسها اووي وتقولي انت عملتها صح.. فتحتني.. قولتلها لا انتي زي ما انتي انا مقدرتش ياهبه اجي جنب شرفك وافتحه مقدرتش.. وهيا حضنتني وقالتلي كويس انك معملتش كدا انا لسه مش مستعده لكده بصراحه.. قولتلها ولا انا.. وخدتها وخرجنا اتفسحنا واتبسطنا ورجعنا ع الشاليه وبقينا بنبص لبعض برومانسية ونرقص سلوو وزقيتها ع السرير ونطيت عليها وهيا بتضحك وتقولي بس بس يا مجنون هتعمل اي.. قولتلها هدلع اختي حبيبتي وبقيت ببوسها واقفشلها وهيا اندمجت ونيكتها ف طيزها بردوو.. وخلصنا وقالتلي بص انا بجد نفسي تدخله فيا وتفتحني.. انا خلاص موافقه.. قولتلها وانا لو هعمل كدا هيبقي ليا شروط.. ولازم اقولها قدام الكل زي ما قالو كل حاجة قدامنا ولو مش عاجبهم يشوفو حد غيري بقاا.. خلاص مش هبقي تحت ايد حد تاني.. قالتلي يعني عايز تعمل اي.. قولتلها بصي

استنوني ف جزء جديد
عاش يصحبي كمل
.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اديني مستني ايه اللي هايعمله
 
➤السابقة


طبعا انا كنت ناوي اكمل ف سلسله: ودي كانت البداية.. لغاية الجزء الثالث عشر وأقفل ع كدا وابدء تكملت القصه ف سلسله جديدة اسمها العهد عشان في احداث جديدة والشخصيات هتتنقل معايا للقصه دي واضيف أحداث كمان وشخصيات جديدة ولكن الادارة ضافت الجزء العاشر من سلسله ودي كانت البداية وابلغوني انه دا كدا الاخير 😔.. وطبعا بعد تفكير كتير ما بين افتح الجزء الرابع لسلسله ودي كانت بداية ولا ابدء بقااا الاحداث ف السلسله الجديدة لغاية لما جالي صداع وقعدت للفجر افكر.. وف الاخر استقريت اني ابدء بقااا ف السلسله الجديدة واكمل باقي الاحداث فيها وادخل الاحداث الجديده كمان والشخصيات.. بس ياريت بقاا الادارة تخدمني وتضيف لينكات السلسله الاولي والتانية والتالته من قصه ودي كانت البداية عشان القراء يتابعوا الاحداث من بدايتها

١- ودي كانت البداية: السلسله الاولي

٢- ودي كانت البداية: السلسله الثانية

٣- ودي كانت البداية: السلسله الثالثه

ياريت بقااا تفعيل اللينكات ع الترتيب دا.. ويالا بينا نشوف هنبدئها ازاي بقااا

الــــــــعــــــــهـــــــد

وطبعا وقفت ف الجزء العاشر ف سلسله ودي كانت البداية لما امي وخالتي سمعتهم بيتكلموا سوااا وان امي هتقول لبويا وخالتي قالتلها انهي اب فيهم وضحكوا وانا دماااغي طقت فكت مني ومبقتش عارف اعمل اي.. طب ادخل عليهم واخرب الدنيا واقولهم انا سمعتكوو.. ولا اسكت واستني.. وبعد تفكير لقيت ان في موضوع كان ابويا وامي بيحاولوا يفاتحوني فيه بس مش عارفين ازاي.. طب اقولهم قولولي ازاي.. طب اعمل اي.. ودماغي كانت هتضرب ولقيت الدنيا بتلف بيا وحاسس اني هقع من طولي.. قومت اتسند ع الحيطان لغاية لما دخلت اوضتي اترميت ع السرير ومحستش بحاجة وروحت ف النووووم.. ولقيييت جالي حلم غريب.. شووفت ف الحلم راجل طوول بعرض وشنب يقف عليه الصقر ولابس عمه وجلابيه وماسك ف ايده ورقه بردي وبيقولي اوعي تنسي العهد.. دا عهد علينا كلنا ياولدي.. عهد علي كل نسلنا… واللي يخلف الوعد ياوليه.. لا هيشوف ليه نسل ولا هيشوف يوم ف حياته سعيد.. اوفي بالعهد وحياتك كلها هتبقي حلوة يا ولدي.. ولقيته بيرفع ايده بورقة البردي وبيشبها تتفرد قدامي.. وقالي العهد مضينا عليه بدمنا والمني بتاعنا.. مضينا بالدم والنسل.. وانت لازم تكمله جيه دوركوا.. والراجل بيختفي شوية شوية ولقيت الملك الفرعوني ظهرلي ولقيته بينده ع حد ولقيت الحد دا جي حري عليه ووطي قدامي وقاله.. أأمر يا جلاله الملك.. قاله روح شوف الكاهن خلص المطلوب ولا اي.. والراجل جري وقاله أمرك يا جلاله الملك.. وشوية ولقيت واحد وواحده لابسين لبس كهنه فرعونيه وجايين ع الملك ووطوا وحيوة والملك قالهم اي الاخبااار.. خلصتوا المطلوب ولا اي.. ولقيت الكهنه بيقولوله خلاص يا جلاله الملك اتفضل شوف بنفسك.. وادوله طبق من الرخام الاسود ومنحوت عليه طلاسم بالهيروغليفي وجواه شوية حاجات زي قمح وسمسم وشويه شعير وحاجات تانية زي البودرة.. والملك مسكت الطبق وبص فيه وقالهم ما كل حاجة زي ما هيا اهيه.. فين دا اللي خلصتوه.. اترموا ف الارض تحت رجلين الملك وقالوله العفو والسماح جلالتك بس فاضل ناخد منك ومن جلاله الملكه عشان نكمل الخلطه.. قالهم ومستنيين اي يالا انا جاهز.. وقامت الكاهنه مدت ايديها تحت لبس الملك ومسكت زبر الملك وفضلت تدعك فيه لغاية لما الملك نزل لبنه ف الطبق والكاهنه عصرت زبه ونزلت كل لبنه لغاية اخر نقطه ف الطبق.. وقالتله ممكن تنده جلاله الملكه.. وقاام الملك نده الملكه وجات وقاام الكاهن حط ايده تحت لبسها وحط الطبق بين وراكها وتحت كسها وبقا بيلعبلها اووي وهيا تزووم لغاية لما نطرت شهوتها ف الطبق ع لبن الملك وقام الكاهن وقلب كل دا براحه والملك بيبص ومستني وقام الكاهن فتح كتاب وحط الطبق ف نص الكتاب وشبك ايده ف ايدين الكاهنه والطبق بين ايديهم علي الكتاب وحطوا راسهم علي بعض وقعدوا يقولوا كلام مش مفهوم لغاية لما الطبق بقاا يتهز اوووي وكل حاجة جوا الطبق بقت بتكبر اووي والسمسماية بقت قد البطتساية والقمحاية بقت قد البلحاية وعود الشعير بقااا اتخن من عود القصب قاام الكاهم والكاهنه مسكوا بايديهم حاجة زي المعلقه وفضلوا يقلبوه وهما بيقولوا كلام مش مفهوم لغاية لما كل الحاجات دي دابت اووي وبقت زي المرهم ومسكوا الطبق رفعوه لفوق وهما موطيين للارض.. وقالوله احنا جاهزين جلالتك.. الملك اخد الطبق منهم وقالهم لو دا طلع تمام هكافئكم مكافئه عظيمه.. وهما قعدوا ع الارض وقالوله احنا خدامين جلالتك.. والملك اخد الطبق وراح لكاهنه لابسه دهب ومتزوقه اووي ومبينه كل جسمها وقاعده.. راح الملك قرب منها وقالها يا اله الحب.. انا عاوز الخلطه دي تبقي اعظم حب ويفضل مربوط ع كل الزمان.. واخدت منه الطبق وفضلت تقول عليه كلام مش مفهوم والكريم بقا لونه وردي فاتح.. واديتله الكريم وقالتله الخليط جاهز يا جلاله الملك.. واخد منها الملك الطبق ومشي بيه ودخل اوضه وبقا بيدهن زبه بيه وشوية وزب الملك بقااا زي الشومه وقاام فرحان بزبه ومشي ناحيه الملكه وبدء يحسس عليها ويبوس فيها لغاية لما ناموا ع سريرهم الفرعوني وفتح رجلها ودب زبه فيها وهيا صرخت ونزلت ددمم بكارتها وفضلت ينيك فيها ونزل لبنه فيها بغباااء واللبن بقاا خارج من كسها من كتره… ولقيته قايم مبسوط وامر الحراس يدوا للكاهن والكاهنه صندوق دهب.. وقالهم دي بس مكافئه بسيطه ولما الهدف الاساسي يحصل مكافئتكم زي موعدتكم بيها.. واخدوا الدهب.. وشوية شوفت باقي الحلم اللي كنت بشوفه دايما ان الملكه بتخرج حامل ولكن لقيتها خلاص هتولد والاطباء الفراعنه جم وولدوها.. وولدت ولد وببص للبيبي ولقيته انا.. ايوة انا ابن الملك الفرعوني.. ولقيت الملك مسك البيبي ورفعه لفوق اووي وقاااال انت المنتظر.. وكل الناس بقت تهيص.. المنتظر… المنتظر.. واخد البيبي للكهنه وقالهم انا هخليكم اوصياء علي المنتظر ولازم يبقي ليه سلاله ف زمان غير ماننا.. لازم يعمل اللي عملته.. لازم يحافظ ع سلاله الدم.. واللي هيقدر يحافظ ع العهد هيبقي ليه مكافئه…. وراح الكهنه اخدوا البيبي وحطوة ففي ميه وغطسوة وخرجوة منها ولقيتهم بيدهنوا زب البيبي بالخليط دا والبيبي بيعيط وببص لبيبي لقيتني انا وبقيت بعيط وحاسس بحرقان زبي ولقيت الكاهن والكاهنه بيشيلوا الغطا من راسهم وبيظهروا بوشهم.. واتفاجي الاقيهم مييين… ايوة بظبط نفس الراجل والست الروسيين اللي دهنولي زبي بالكريم وانا صغير واللي قرا سلسله ودي كانت بدايتي من اولها هيعرف كل حاجة.. بصتلهم اوووي كدااا ولقيتهم جابوا زي دبوس كدا وشكوا صباعي بيه ونزلوا نقطتين ددمم ف حاجة زي الازازة بس قد عقله الصباع وقالوا ددمم نقي.. سلاله ملكيه.. واخدوا الازازه وادوها للملك وقالوله ددمم ملكي نقي جلالتك.. بص للازازة قووي وقااال المختاااار المختاااار.. ورجع بص للكهنه تاني وقالهم ناقص اي عشان المختار يستمر ومملكتي تستمر.. قالوله هنربط الدم النقي بالدم الملكي جلالتك عشان الرابط يستمر لكل سلاله ملكيه والمختار جلالتك يفضل موجود ف زمان غير الزمان.. اداهم الازازة وفتحوها واخدو الابرة وشكوا الملكه ف صباعها ونزلوا نقطه ددمم ف نفس الازازة وخدوا ايد الملك وشكوه وخدوا نقطه ددمم ف نفس الازارة وقفلوها والكاهن والكاهنه شبكو ايديهم ف بعض والازازة بين ايديهم وفضلوا يقولوا كلام مش مفهووم ورفعوا وشهم وبصولي اووي وضحكووا.. وقمت م النوم مفزوووع وكل جسمي عرقااااان فشخ زي اللي مدلوق عليا جردل ميه وبنهج اووي وريقي ناشف وفضلت قاعد ع السرير سرحان وبنهج وقلبي بيدق اووي وبحاول استوعب انا فين.. وف الاخر بدئت استوعب ان دا حلم واني ف اوضتي وعلي سريري واخدت نفس وهديت وبقيت بقول لنفسي اي الحلم دا.. واشمعني انا.. وحسيت بوجع ف صباعي وببص لصباعي صدفه والاقي مكان صباعي احمر زي اللي متعور.. وفضلت باصص لصباعي اووي ومذهوول ومش مصدق.. ااااي دا.. هوااا حلم ولا علم.. معقوول دا.. لاا لااا تلاقيها نمله قرصتني ولا حاجة.. وخرجت من اوضتي دخلت الحمام وفضلت واقف تحت الدش عشان افوق وخلصت وخرجت م الحمام وامي وخالتي كانوا خلصوا الاكل وبيحطوا الاطباق وامي شافتني وقالتلي

امي: اي دا انت كنت بتستحمي ولا اي

انا: اااه نمت وقومت اخدت دش م العرق ولبست

امي: طيب يالا انده علي اختك وبنت خالتك يالا عشان نتغدي

وانا دخلت اوضه اختي ع طوول من غير ما اخبط وحتي ما اهتمتش ان امي او خالتي يشوفوني داخل.. ما خلاص كل حاحة وضحت ومبقاش فيه حاجة تستخبي.. ودخلت بصحي اختي ومسكت ايديها وبفوقها وعيني جات ع ايديها بالصدفه واحاااا ع اللي شوفته.. لقيت صباع اختي متعور زي صباعي.. احاااا بقااا انا مخي مش ناقص كفاية بقااا.. واختي صحيت وبتتمطع وبتقولي اي يابني في اي.. قولتلها يالا صحي بنت خالتك ويالا عشان الغدا جاهز.. وخرجوا الاتنين وقعدنا كلنا ناكل وانا سرحااان ف كل حاجة ومش هنا خالص وكلهم بيبصولي ومش فهمين مالي.. ولقيت خالتي بتقولي

خالتي: مالك يابني.. مبتاكلش كويس ليه.. لا انت لازم تاكل كويس وتتغذي كدا عشان صحتك.. وامي قامت خبطاها بكوعها كدا ف دراعها.. وانا اخدت بالي وقولتلها لاا نا تمااام صحتي زي الحديد ياخالتي متخافيش وضحكت وامي وخالتي ضحكوا.. واختي وبنت خالتي بيبصوا لبعض من تحت لتحت وساكتين.. وخلصت اكل قبلهم وقومت غسلت ايدي وقولتلهم انا هنزل بقااا عشان اشوف هجهز البدلة واشوف هعمل اي عشان فرح مي بكرااا.. وسيبتهم ونزلت وانا زي اللي تايهه وماشي مش عارف رايح لفين ولقيت رجلي ممشياني لغاية دكتور مارينا ف الصيدليه ودخلت وانا متنح وهيا شافتني وابتسمت وقالتلي عامل اي وانا مش هنا خالص.. لقيتها بتبصلي وتقولي مالك انت كويس.. طب حاسس بايه.. طب قولي مالك.. وانا ساكت ومبردش.. لقيتها لفت وخرجت من ورا الريون ووقفت قدامي وبتقولي اي مالك فيك اي انت شكلك مش كويس خالص.. انت تعبان.. ومحستش غير وانا بترمي ف حضنها وعمال اعيط وهيا مش مستوعبه خالص اللي بيحصل ومعملتش غير انها بقت بتطبطب عليها وتهديني لغاية لما هديت خالص.. وبعد كدا بعدت عنها وقولتلها معلش انا اسف حقك عليا بس انا مضايق اووي.. قالتلي لااا ولا يهمك بس مالك قولي.. مبقتش عارف اقول اي.. وطبعا دي حاجة متتقالش.. قولتلها معلش اتخانقت معاهك ف البيت بس.. قالتلي طيب ليه.. قولتلها مفيش انا بس عاوز اجيب بدله عشان الفرح وابويا مش راضي.. لقيتها ضحكت اووي وقالتلي ياااسلااام هوا دا كل اللي مزعلك اووي كدا.. قولتها مش بظبط بس اعتبريه دا ومتسالنيش في اي.. بصتلي اووي وقالتلي خلااص ولا يهمك انا ياسيدي هجيبلك البدله تحضر بيها الفرح.. بصتلها اووي ف وشها اللي زي البدر وقولتلها متشكر بجد انا مش قصدي كدا.. انا هجيبها بس كنت مضايق شوية وخلاص هديت.. لقيتها بتقولي لو مجتش معايا هزعلك منك خلاص.. قولتلها اجي معاكي فيين.. قالتلي اصل جوزي عنده معرض بدل ف مصر الجديدة.. متخافش هخليه يديلك بدله بسعر المصنع ياسيدي اي رايك.. قولتلها خلااص مااشي.. بصتلي وقالتلي طيب فين الضحكه الحلوة بقاا اللي بشوفها دايما.. بصتلها وضحكت وهيا ضحكت وقالتلي ثوااني.. ومسكت موبايلعا وكلمت جوزها وقالتله عاوزة اشيك بدله عندك لواحد قريب صحبتي.. بس بدله شيك اووي لفرح.. وقفلت معاه وقالتلي بص العنوان ف… وبصتلها وقولتلها انا مش عارف هروح ازاي بس متشكر.. قالتلي اصل العىبية مع جوزي.. لو كانت معايا كنت قفلت واخدت وروحناله.. قولتلها بس كدا لو ع العربية محلوله.. واتصلت ع دودي وقولتله يجيلي ع العنوان وبعتله العنوان وجالي بالعربية وقولتله بص هاخد العربية منك هروح مشوار واجي.. قالي طيب ماشي. بس انا هروح فيين.. جه ف دماغي ف وقتها اني اخليه يقعد عند بيدو لغاية لما اجي.. وقولتله ثواني وطلعت خبطت ع بيدو وفتحلي.. وحضني اووي وقالي كويس انك جيت انت واحشني وانا لوحدي.. قولتله امك فين وجدتك قالي ماما اخدت جدتي وراحوا للدكتور اللي تيته بتتابع معاه.. قولتله بص انا رايح مشوار ومعايا صاحبي هيستني معاك شوية عقبال لما اجي.. بصلي اووي وقالي مع اني خايف اقعد مع حد غريب بس مدام تبعك انا مش ممكن اخاف.. قولتله متخافش دا زيك بظبط وضحكت وهوا بصلي واتكسف اووي وضحك وقالي اووكي.. وطلعت م البلكونه شاورت لدودي يطلع وطلع ودخلته وعرفتهم ببعض.. ووانا خارج قولت لبيدو انا عاوز فلوس.. قالي عاوز كام يا روحي.. قولتله مش عارف بس هات مبلغ عشان رايح مشوار مهم.. وسابني ودخل اوضه امه ورجع معاه ٢٠٠٠ جنيه وقالي دول كويسين.. قولتله كويسين بس ابقي عرف امك بقااا.. قالي ياروحي الفلوس فلوسك متقلقش.. ودودي شايف دلع بيدو معايا وباصصله اووي.. وسيبتهم ونزلت.. وبيدود ودودي قاعدين بيتكلموا ويتعرفوا سوا ع بعض والكلام جاب بعضه ودودي عرف اني بنيك بيدو ودودي قاله انه هوا كمان بيتناك مني.. والاتنين حضنوا بعض وبقوا بيبوسوا بعض ويقفشو لبعض ويبعبصوا بعض لغاية لما قلعوا وبقا كل واحد يلحس طيز التاني وينيكه بصوابعه.. وبيدو بص لزبر دودي وضحك وقاله

بيدو: يالهووي يادودي اي دا بتاعك مش موجود خالص

دودي: ايوة بتاعي زي زنبور البنات.. انا نفسي اكون بنت

بيدو: بقا بيلحس زنبور دودي و دودي بيتلوي ونزل ميته خفيفه وبيضا شفافه زي السبعه ونص وبيدو بيلحسها ويبلعها ويقوله طعمها مسكر اووي زي العسل

وقام دودي نزل بنطلون بيدو ولقي زبه واقف شوية وطول الصباع وقاله بتاعك شكله حلو اووي صغير وجميل وبقاا يمصهوله اووي وبيدو بيوحوح وقام دودي نايم علي بطنه وقاله تعالي حطهولي هنا.. وبيدو حط زبه ف طيز دودوي ودوي بيفرك تحته اووي.. وبيدو يقوله انت واسع اووي اووي.. قاله زيك ما انت واسع وضحكوا سوا وبيدو شد ونزل نقطتين لبن ف طيز دودي وطلع زبه ونزل يلحس طيز دودوي ولبنه فيها لغاية لما نضها ودودي بقاا بمص ف زب بيدو وينضفه وحضنوا بعض وقالوا احنا خلاص لازم نبقا اصحاب.. وبيدو قاله اييوووة احنا حبيتك اووي.. ودودي قاله وانا كمان حبيتك وحاسس اني لقيت بنت زيي وعايز افضل معاها كدا

وانا طبعا ف العربيه وسايق والدكتورة جنبي ولابسه جيبه فوق الركبه وبلوزة ستان بيضاا وفاتحه كام زرار وبزازها طالعين وباينين وطول الطريق عنيا ع فخادها اللي بقت واضحه اووي لما قعدت والجيبه اترفعت لفوق اكتر وبتلمع زي الشمع ولقيتها بتقولي متبص قدامك وركز ف الطريق.. وانا اقولها مش قادر يبقي جنبي ابقمر واضيع ثانية مبصلوش وهيا تضحك.. وروحت حاطت ايدي ع فخادها ولقيتها ساقعه اووي وطريه فشششخ وهيا شهقت لما حطيت ايدس عليها وقالتلي بس يامجنون وضحكت وفضلت طول الطريق اضحك واتحرش بيها واهيجها واسيبها.. ووصلنا قدام المحل ولقيته محل فخم اووي وشيك اووي ودخلت لقيت راجل تخين فششخ زي الدرفيل وقاعد ع مكتب وهيا دخلت عليه سلمت عليه وحضنته وعرفتني عليه وطلع جوزها وعرفته عليا وقالتله اخو صحبتي وسلمت عليه وقالي ابمعرض قدامك شوف البدله اللي تعجبك

بصيت اووي للمعرض وتوهت من كميه البدل وقلتله انا مش عارف بصراحه اختار البدل كتير.. لقيت دكتورة مارينا مسكتني من ايدي قدام حةزها وقالتلي تعالي تعالي انا هلبسك ع زوقي وحوزها ضحك وقعد تاني مكانه وانا مشيت معاها.. واحنا بنقلب ف البدل وانا شوية احط ايدي ع طيزها وشوية ع وسطها واخبط بكوعي ف بزازها وهيا تضحك وتبعد عني وتقولي بس جوزي يا مجنون.. روحت لافف قدامها وقولتلها بحد ازاي دا جوزك.. دا انتي زي الكناريا وهوا يعنني سووري مش قصدي.. قالتلي عارفه عارفه من غير ما تتاسف.. قولتلها طب ازاي.. قالتلي قسمتي بقااا.. قولتلها طب ليه.. قالتلي ياسيدي اتعرفت عليه ف الكنيسه واهله مرتاحين اووي وانا كنت لسه صغيرة وبخدم ف الكنيسة وامه شافتني وكلمت امي وعيشتنا مكانتش اووي وامه عرضت علي امي انها تجوزني لابنها وهما هيتكفلوا بكل حاجة وكمان مصاريف تعليمي لغاية لما اتخرج وتم الحواز وفعلا وقف جنبي لغاية لما اتخرجت وبقيت دكتورة وكمان فتحلي الصيدلية دي.. قولتلها طيب ممكن اسالك سؤال محرج ولو مش عايزة تجاوبي بلاش.. قالتلي من غير ما تقول انا عارفه ان عايز تسال ع العلاقه صح.. قولتلها صح .. قالتلي الاول كان وزنه اقل شوية مش كتير وكان يعني هاااه يادووب بحس بيه شوية وخلاص وبعد كدا وزنه زاد وعضوة اختفي وسط اللحم وبقا ينام ع ظهره وانا بقعد عليه وافركه فيها واهوا ثانيتين ويجيب وانا اقوم اكمل ف الحمام لغاية لما اريح نفسي.. وبصتلي قووي وقالتلي ااي دااا.. انا ازاي بقولك كدا.. يخربيتك انت خلتني اتفتح واطلع اللس جوايا وضحكت.. قولتلها طب ليه مخليتيهوش يخس.. قالتلي حاولت كتير بس مفيش فايدة خلاص جسمه اتملي واللي حصل حصل.. قولتلها طب مخلفتوش.. بصتلي وبصت للارض وزعلت وقالتلي انا لسه بقولك اي.. هيحصل ازاي دا بس .. وبعدين عملنا تحاليل وفحوصات وطلع عندي مشاكل ف المبايض وهوا حيواناته المنوية ضعيفه واستحاله يحصل حمل.. بصتلها ومسكت ايدها وطبطبت عليها وبوست بطن ايدها وقولتلها ولا يهمك متزعليش.. وحسيتها هتدمع.. قولتلها لااا محبش اشوف العيون اللي وقعوني دوول بيدمعوا.. لقيتها بتضحك وتمسح دموعها وقالت لي تعالي يالا وفضلت تنقي وتختار البدل وطلعتلي بدله تحفه تحفه تحفه وشيك اووي.. وقالتلي خد دي هتبقي جنان عليك.. واخدناها وروحنا لجوزها وقالتله البدله دي.. بس ظبطها ع مقاسه بقاا.. وقالي طب البسها وتعالي اظبطها عليك.. وسالته ع مكان البروفه.. قالي معنديش بروفه هنا انا ببيع بس وهظبطها بس عشان انت جايلي من طرف مراتي حبيبتي.. بصتلها اووي وقولتلها طب وبعدين.. لقيتها قالتله طب خلاص انا هخليه يطلع يقيسها ف شقه حماتي.. وشقه حماتها فوق معرض البدل وطبعا حماتها متوفيه والشقه مقفوله وجوزها عايش ف شقته مع الدكتورة.. وخدتني وطلعنا فتحنا الشقه ودخلت وقالتلي يالا البس البدلة وانا هستناك هنا.. قولتلها لا ساعديني انا مش عارف وبضحك.. وهيا بصتلي وضحكت وقالتلي بطل دلع بقاا.. قولتبها منا معذور معايا اجمل واحده ف الدنيا لازم اتدلع براحتي.. لقيتها قالتلي طيب اقلع.. وقلعت ووقفت بالبوكير وزبي باين اووي ونازل ع فخدي وخارج م البوكسر وهيا بصاله اووي ومتنحه وبتداري عنيها تاني بعيد وترجع تبص تاني ولبستني وبقت تخبط ايديها ف زبي وهيا بتلبسني البنطلون.. وبتلبسني القميص وجاكت البدله وانا اخبط وشي ف وشها وبزازها تخبط ف صدري وزبي يخبط ف كسها وهيااا سااحت وبقت تنهج وانا بقيت اقرب وشي من رقبتها وامشي شافايفي براحه ع رقبتها وارجه تاني اسيبها وهياا تشهق وترجع تاني.. وقالتلي يالا يالا ننزل بقاا ونزلنا وجوزها شاف البدله وبقا يقيس ويظبط وخلص وقالي يالا هات البدله عشان اخلصهالك.. وطلعت تاني غيرت وبقيت بتحرش تاني بالدكتور وحسيتها خلاص بتسلملي نفسها.. قومت سيبتها ومحبتش انيكها وكنت حابب الدلع والرومانسية معاها وقولتها يالا بقااا يا روحي ننزل احسن جوزك يطلع.. لقيتها بتبص ف عنيها اووي بكل محن وهيجان ومنيكه وكانها عاوزة تقولي كمل وريحني متسبنيش كدا.. واخدتها من ايديها ونزلنا واديت لجوزها البدله وقولتله خلصها وابقي اديها للدكتور وانا هبقي اعدي عليها اخدها منها.وطلعت الفلوس من جيبي والدكتوره وجوزها مرضيوش ياخدو فلوس ابدا وانا اصريت اسيبلهم الفلوس وهوا قالي طب خلاص انا هاخد ١٠٠٠ جنيه بس تمن البدله . وقولت للدكتورة هتيجي معايا ارجعك الصيدلية ولا هتقعدي مع جوزك.. بصتله وبصتلي وقالتلي لا هرجع معاك.. وركبنا العربيه وماشين واتعمدت ابقي طبيعي ومتحررش بيها وهيا قالتلي ليه دفعت قولتلها لا مدام اخدت حلجة ادفع تمنها انا مش استغلالي.. وبصتلي اووي وحست اني مش بستغل هيجانها واني عاوزها هيا لنفسها وبس وطول الطريق بنتكلم عادي وكانها عاوزة تقولي فعص ف لحمي شرمطني.. امسك جسمي اللي ولع معاك وهااج وانا عادي لغاية ما روحنا عند الصيدلية وهيا نزلت وقالتلي متيجس تشرب حاجة قولتلها مرة تاني عشااان عندي كام مشوار وسلمت عليها وطلعت خبطت وبيدو فتحلي ولقيته هوا ودودي بيضحكوا سوا وخدوا ع بعض اووي واديت لدودي المفاتيح وقولتله العربية اهيه اجهز بقااا عشان بكرا ليتلك ودودي سلم ع بيدو وحضنوا بعض ونزل.. وبيدو بصلي اووي وقالي هوا ليه ليله وانا لا.. قولتله دا هيتجوز.. بصلي اووي وضحك بلبونه وقالي طب ازاي.. انا شوفت كل حاجة وحكالي عملوا اي سوا.. روحت قولتله الحكايه وعرفته ان دا اخو البنت اللي هيكتب عليها ويطلقها تاني وفرح اووي وقالي انا بجد هعمل اي حاجة تقولي عليها ونفسي تعمل معايا زيه كدا.. قولتله متقلقش محدش هيفتح هناء غيري وانت هتبقي واقف وشايف.. وحضني اووي.. ولسه هنزل لقيت الباب بيتفتح وامه داخله وشافتني حضنتني اووي وقالتلي وحشتني يا حبيبي وانا حضنتها اووي وقولتلها وانتي كمان يا حبيبتي وبوسنا بعض ثانيتين كدا من شفايف بعض.. وقولتلها امك فين قالتلي ف التاكس وكنت جايه انده ابني يشيلها معايا يطلعها.. قولتلها خلكو انتوا ونزلت شيلتها ع ايديها وطلعتها ودخلتها ع سريرها وهيا بتدعيلي وتقولي كدا متجيش تبص علينا دا انت واحشنا اووي وتبص لينتها وتضحك وامك بيدو تبص ف ابارض وتتكسف وامها تغمزلي ف دراعي وتشاورلي ع بنتها وتقولي شوف البت مكسوفه ازاي وتضحك.. روحت باصصلهم وقولتلهم انا عاوز اقولكم علي حاجة.. بصولي كلهم ومستنييني اتكلم.. روحت قولتلهم انا جيت من شوية وانتوا مش هنا وكنت محتاج مبلغ وبيدو اداني ٢٠٠٠ جنيه وانا صرفت ١٠٠٠ جنيه وادي ١٠٠٠ جنيه اهيه وهجيبلكو باقي المبلغ كمان كام يوم بس عشان مزنوق اليومين دول بس.. لقيت ام بيدو بتمسك ايدي اووي وبتقفل صوابعي ع الفلوس وتقولي انت كل خاحة بتاعتك وملكك.. متقولش كدا تاني.. انت راجلي وحياتي وكل ما ليا.. انا استامنتك علي نفسي وسلمتلك نفسي معقول يعني هعز عنك كلام فاضي زي دا.. وجدته بيدو قالتلي عيب يابني تقول كدا انت مبقتش غريب.. انت خلاص جوز بنتي وبصت لبنتها وضحكت وام بيدو اتكسف وحطت وشها ف حضني وانا حضنتها وبوستها من خدودها وقولتلها طيب انا هنزل عشان ورايا كام مشوار معلش.. ومسكوا فيا اقعد بس كنت محتاج فعلا انزل.. وسيبتهم ونزلت وقولت انزل اتمشي شوية ومخنوق ومليش نفس اروح لحد ولا اقعد مع حد ودماغي عماله تودي وتجيب وف الاخر تعبت وقولت اروح وخلاص وانا خارج من الشارع بتاع بيدو عديت ع الصيدليه وقولت للدكتورة هعدي بكرا عليكي بدري تكوني جيبتي البدله.. اوعي تروح عليكي نومه وتنسيني.. قالتلي متخافش هكلمك م النجمه واصحيك وتيجي تاخد البدله وكمان مش هفطر وهستناك نفطر سوا.. بصتلها وابتسمت وقولتلها خلاص هستني مكالمتك وسيبتها ومشيت قولت اروح بقااا للغم اللي ف البيت والالغاز اللي مبقتش فاهمها وروحت ع البيت ودخلت وسمعت صوت اغاني وهيصه جاية من شقه مي وطلعت لقيت ابويا وامي وخالتي واختي وبنت خالتي ومي وابوها وكلهم ف شقه مي ومشغلين اغاني وبيهيصوا وبيرقصوا واختي جريت عليا وشدتني ارقص معاها ودخلت ارقص شوية عشان افك ولقيت بنت خالتي جات ترقص معانا وكمان مي قامت وبقيت برقص معاهم وكل واحدة تتمايص عليا شوية لغاية لما قولتلهم انا هطلع ارتاح شوية فوق عشان مرهق.. وسلمت ع مي وعلي ابوها وباركتلهم وابو مي بصلس اووي وحضني وقالي متشكر اووي يابني.. انت راجل بجد ولقيت ابويا وامي وخالتي بيبصوا لبعض وسيبتهم وطلعت قعدت افكر وافكر لغاية لما دماغي وجعتني ودخلت رميت جسمي زي منا بهدومي ع سرير وروحت ف النوم ونفس الصوت ف وداني وخلاص اتعودت ع الصوت ونمت روحت ف النوم ومعرفش وقت عدي قد اي وسمعت صوت ف الاوضه وفتحت عيني بشويش وشوفت امي وخالتي ف الاوضه وامي بتبصلي وتقولي.. ياعيني عليك يابني.. الواد نام بهدومه.. خالتي قالتلها ياختي متخلصي بقاا وتقولوله وترتاحوا وتريحوا نفسكوا وتريحوه وتريحونا كبنا خلينا نرتاح بقاا.. وامي قالتلها ياختي نفسي انهارده قبل بكره بس مش عارفه افتح الموضوع ازاي.. وقالت لخالتي تعالي ياختي نقلعه هدومه دي.. وامي وخالتي قلعوني هدومي وبقيت بالبوكسر بس وخالتي بتشد الغطا وتغطيني ولمحت زبي طالع م البوكسر.. وبصت لامي وقالتلها ياختي بصي الواد خلاص اوانه جه.. ياختي خلاص بقاا قوليله مره واحده.. امس قالتلها نهلص بس موضوع فرح بكرا دا واقعد مع ابوة ونشوف صرفه بقاا انا مبقتش قادرة استحمل وخالتي قالتلها ياختي ومين سمعك.. وغطوني وخرجوا وانا سرحت ف كلامهم تااني لغاية لما عيني راحت ف النوم ونمت وبعديها بوقت كبير يمكن قربنا ع الفجر وصحيت ادخل الحمام وخرجت لقيت البيت كله نايم وهس هس وابويا نايم ف الصاله.. قولت يبقي امي مع خالتي ف الاوضه وبنت خالتي مع اختي.. وفتحت الاوضه لقيت اختي نايمه وبنت خالتي جمبها ع السرير بس صاحيه وبصتلي وضحكت ولسه بتقوم شاورتلها ان ابويا بره نايم ف الصاله وسيبتها ودخلت الحمام وخرجت دخلت اوضتي تااني.. وشوية لقيت الباب بيتفتح براااحه اووي وبنت خالتي داخله اوضتي تتسحب وزقت الباب وراها ومتفقلش ودخلت جري عليا واترمت ف حضني.. قولتلها يابت ابويا بره هتتفضحي.. قالتلي وحشتني ونفسي انام بس ف حضنك.. قولتلها بعدين بعدين مش عاوزين فضايح.. قالتلي طيب سيبني بس ارتاح واريحك.. قولتلها مش هينفع صوتك هيبان وهنتفضح.. قالتلي لا مش هنعمل حاجة.. وقامت طلعت زبي م البوكسر ونزلت مص ف زبي زي المسعورة وتبلعه اووي وتخنف نفسها بيه وتطلعه تاني وعيني حات ع الباب ولمحت بردوو خالتي بتبص من فتحته الباب وفضلت بنت خالتي تمص لغاية لما حسيت اني هنطر وحطيت زبي للاخر ف زوها وبقيت بنطر وعيا تبلع اووي وتمص واللبن بقاا طالع ع شفايفها وخلصت وقالتلي كنت بس عطشانه وعاوزة اشرب وضحكتلي ولسه بتقوم تخرج لقيت خالتي بعدت.. وبنت خالتي طالعه لقت امها ف الصاله وكانت خالتي عامله كانها لسه خارجه م الاوضه.. وبصت لبنتها وقالتلها اي يابت صاحيه ليه وكنتي فيين.. قالتلهااا اااننننااا اااانااا اااه كنت بشرب ياماما.. بصتلها خالتي اووي ولمحت شوية لبن جنب شفايفها وقالتلها شربتي كويس يعني.. قالتلها اااه كنت عطشانه.. خالتي بصتلها وقالتلها طيب ياحبيبتي بالف هنا علي قلبك.. خشي نامي بقاا ودخلت بنت خالتي اوضتها ولقيت خالتي دخلتلي وانا قاعد صاحي ع السرير.. وقالتلي اي دا انت صاحي.. بصتلها وقولتلها انتي شايفه اي.. بصتلي اووي وضحكت براحه وقالتلي شايفه كل حاجة ياوااد.. قولتلها طيب اوماب بتسالي ليه بقاا ما انتي عرفتي كل حاجة.. قالتلي ياحبيبي انا مش عاوزة غير سعادة بنتي وشايفه انها سعادتها بقت معاك وقولتلك معنديش مانع طول ما انت واخد بالك منها بس كنت عاوزة افاتحك ف موضوع.. قولتلها خير ياخالتي.. قالتلي بص.. الموضوووع بقااااا..

استنوني ف جزء جديد



الجزء الثاني

وطبعا خالتي قالتلي بص الموووضووع.. اااصللل.. اااا.. بص هوا الموضوع كبير شوية ومش عارفه افاتحك ازاي بس انت كبرت ولازم تعرف وتشيل المسئوليه دي بقااا.. بصتلها اووي وقولتلها متقولي ياخالتي في اي.. قالتلي ااصللل.. وسمعنا صوت ابويا بره بيكح اووي.. فا خالتي ارتبكت وقالتلي بعديين بعديين وسابتني وقامت خرجت وقفلت الباب وراها.. وابويا صحي وبيبص لاقها خارجه من اوضتي.. بصلها وقالها بصووت واطي اي دا.. انتي ف اوضة الواد ليه.. اووعي تكوني قولتيله حاجة اووعي.. مش دلوقتي خااللص.. خالتي قالتله بصراحه انا كنت لسه هقوله ولما سمعت صوتك بتكح ياهويا معرفش مقدرتش انطق وسيبته وخرجت من غير ما اقوله حاجة.. ابويا خد نفسه كدا واطمن وقالها طيب بس سيبوه متقولولوش دلوقتي.. انا هجيبهاله بس مستني وقت مناسب.. خالتي قالتبه ياهويا خلصنا بقاا وقوله خلينا نخلص ونرتاح كلنا.. ابويا بصبها وقالها طيب طيب بس شوية كدا مش دلوقتي وانتي روحي يالا خشي نامي جنب اختك… قالتله لا ياخويا خش انت نام ف حضن مراتك وانا هكمل نوم هنا ع الكنبه وضحكت كدا وخبطته بايديها ف صدره بهزار وضحكت وهوا قالها وماله اهو العيال نايمه واخش انا بقاا الحق قبل العيال ما تصحي.. وسابها ودخل وانا سامع طبعا كل حاجة من ورا الباب وقعدت شوية كدا لغاية لما حسيت ابويا دخل وخرجت للصاله وانا خلاص هتجنن واعرف في اي.. ولقيت خالتي قاعده ف الصاله ع الكنبه وشابكه صوابعها ف بعضها وسرحانه.. بصتلها وقولتلها اي يا خالتي مدخلتيش تنامي ليه جوه.. اي دا ابويا فيين.. قالتلي خليته يدخل ينام جوة اصل تلاقيه تعب من نوم الكنبه.. قولتلها وانتي هتنامي ع الكنبه يعني لاا قومي خشي اوضتي وانا هنام ع الكنبه.. قالتلي لاا خش نام ف اوضتك وانا هنام هنا.. قولتلها لااا قومي وشديتها قومتها وهيا داخله الاوضه روحت قولتلها خالتي.. وقفت ولفت وبصتلي وقالتلي ايووة يا قلب خالتك.. قولتلها مش كنتي عاوزة تقوليلي حاجة.. قالتلي ااااه ااايوووة قصددي لااا لاا خلااص مفيش.. قومت ناحيتها وخدتها من ايديها ودخلت اوضتي وقعدت انا وهيا ع السرير وقولتلها ياخالتي انا حاسس ان في حاجة انتوا مخبينها عليا.. قوليلي في اي وصارحيني وريحيني.. قالتلي اااا.. اااصللل.. اااه ااصل ابووك عايزز يفرح بيك ويجوزك بقاا ويشيل عياالك.. بصيت ف عنيها اووي وحسيتها طبعا بتحور عليا.. قولتلها هوا يعني داا الموضووع.. قالتلي ايوة هوااا كداا بظبط.. قولتلها ومين بقاا اللي عايزين تجوزوهالي.. قالتلي بصص ابقي اسال ابوك انا ملييش دعوة بالموضوع دااا وقووم سيبني اريح جسمي.. بصتلها اووي وقولتلها وماله نامي وارتاحي يا خالتي.. وخرجت قاعد ع الكنبه والنهار كان طلع بس لسه بدري اووي ودماغي بتودي وتجيب ولقيت تليفوني بيرن ورديت لقيتها ولقيتها الدكتورة وقولتلها اي دا معقول اصحي ع صوت الكنارية كدا ع الصبح قالتلي بطل بكش ويالا تعالي بقاا عشان تاخد بدلتك.. قولتلها طيب خمس دقايق واكون عند الصيدليه.. ضحكت اووي وقالتلي صيدليه اي دلوقتي بس احنا بدري اووي.. قولتلها طيب هشوفك فين.. قالتلي تعالي شقتي.. قولتلها بسس جوزك يعني ووو.. قالتلي هوا ف الحمام وهيخرج يلبس وينزل عشان رايح المعرض بتاعه هيستلم شغل جايله من براا ولازم يكون موجود.. قولتلها طيب منا معرفش العنوان.. قالتلي بص ميتوهش.. انا مش بعيد عن الصيدليه.. ووصفتلي العنوان وقالتلي ساعه وتكون عندي يكون جوزي نزل.. وقومت اخدت دش وخرجت م الحمام ودخلت اوضتي البس وعيني جااات ع خالتي وهيا نايمه ع السرير وبصتلها اووي وعايز اقولها مسيري هعرف اي الموضوع اللي مخبينه عليا وف عز سرحاني وانا باصصلها وهيا بتتقلب وفتحت كدا وبصت لاقتني واقف.. قامت قعدت ع السرير وقالتلي اي في حاجة.. قولتلها ابدا ياخالتي بلبس ونازل رايح مشوار.. قالتلي مشوار اي ع الصبح كدا.. قولتلها مشوار مهم اووي.. بصتلي اووي وقالتلي هوا انت مش مكفيك مشوارك هنا ولا اي.. وقصدها يعني علاقتي مع بنتها.. قولتلها التجديد ف المشاوير مطلوب ياخالتي وضحكت وسيبتها ونزلت واتمشي لغاية الدكتورة واتصلت بيها وانا ف الشارع وردت وقولتلها انا ف الطريق قالتلي كويس جوزي لسه نازل حالا وعقبال لما توصل يكون هوا خرج م المنطقه.. قولتلها طيب هتفطري معايا.. تحبي اجيب معايا فطار اي بقاا.. قالتلي متجيبش حاجة عشان خاطري انا عندي هنا كل حاجة ف البيت وبعدين انا مبفطرش اصلا.. قولتلها مينفعش.. قالتلي تعالا بس الاول ونشوف الموضوع دا.. وروحت لغاية شقتها ورنيت الجرس وفتحتلي ولابسه بيبي دوول ابيض تحت كسها ع طوول وعليه رووب شفاف خالص وابيض ونفس الطوول وبزازهااا زي المدفع وطيازها باينه اووي وقابه طابعه من القميص ووراكها بتلمع اووي وشكلها زي القمر.. ودخلت وبصتلها اووي وصفرت وقولتلها اااي الجمال دا كله مخبياه عليه ليه.. وضحكت وقالتلي ادخل يالمض انت بتجيب كلامك الحلو دا منين بي.. قولتلها بجد انتي قمر اووي.. يابخته بكل دا.. ليه بس حرماني م الحلاوة دي.. بصتلي وربعت ايدسها تحت بزازها وبزازها اترفعت اكتر وبقت طالعه اووي م القميص وقالتلي يعني عايزيني انزل الصيدليه كدا.. بصتلها اووي وقولتبها انا كنت اموتك.. انا بس اللي اشوف الحلويات دي.. حد تاني لاا.. لقيتها اتكسفت وقالتلي طيب خد بدلتك اهيه.. قولتلها اتظبطت يعني خلااص وكله تمام.. قالتلي ااه هوا ظبطتهالك خلاص ولو عاوز تقيسها خش الاوضه وقيها بردوو وشوفها عليك.. واخدت البدله ودخلت اوضه نومها ولقيتها حاجة شيك اووي.. ودخلت قلعت هدومي ولبست البدله وطبعا لقيتها متفصله ع مقاسي بظبط وشكلها كان شيك اووي اوووي بجد.. وطبعا قعدت ابص لنفسي ف مراية التسريحه وبعد كدا ندهت علي مارينا وفتحت الباب ودخلت وبصتلي وقالتلي شيييك اووي اووي اووي تحفه بجد عليك.. روحت مقرب منها وماسك ايديها وباسيها من بطن ايديها وقولتلها هيا حلوة بس عشان دا زوقك انتي وانتي اللي مختاراها واي حاجة انتي بتختاريها للازم تكون حلوة عشان انتي قمراية.. ولقيتها اتكسفت اووي وقالتلي بس بجد كسفتي اووي.. روحت رافع وشها بصوابعي وباصص ف عنيها وقولتلها انا لو عليا عايز اعيش باقي عمري كله عشان بس افضل باصص ف عنيكي اللي بتوه جواهم.. انا مش عايز حاجة تاني م الدنيا غير اني افضل جنبك وابصلك بس.. لقيتها بصالي وعنيا كلها شهوة وحب.. ورحت مقرب براحه منها وحطيت شفايفي ع شفايفها بحنيه وبقيت ببوس وبشفط شفايفها بشفايفي بكل حنية ورومانسية وهيا غمضت عنيها ولفت ايديها حوالين رقبتي وانا ايدي لفت عاي وسطها وحطيت ايدي ع طيزها بحنيه وبقيت بحسس ع طيزها وجسمها بكل هدوء ورومانسية.. وبعد كدا سيبتها وبقت تبص ف عيني بكل حب وانا ببص ف عنيها بكل حب.. ولقيتها بتقولي بصوت مبحوح كدا.. اااي داا اللي انت عملته.. بصيت ف عنيها اووي وقولتلها انا حبيت ادوق العسل الطبيعي من شفايفك ولما عملت كدا حسيت اني مش عاوز حاجة م الدنيا تاني ولو موت دلوقتي هيبقي احلي حاجة عملتها اني اخر حاجة عيني هتبقي شافتها هيا انتي وشفايفي اخر حاجة داقتها هيا طعم شفايفك.. لقيتها بصتلي اووي اووي وحضنتي اووي واتشعلقت ف رقبتي وقالت بعد الشر علي متقولش كدا تاني.. انا بجد بقيت بحس اني سعيده ومبسوطه لما بتكون جنبي.. قولتلها نفسي افضل جنبك ع طوول ومبعدتش عنك ابدا.. وهيا قالتلي وهيا حضناني يااررييت بجد كان ينغع يارريت كان ينفع وهيا حضناني لقيتها بتعيط براحه كدا وبكل رقه.. روحت باعدها عني ومسكت وشها بايدي وبقيت ببص ف عنيها وقولتلها انا دلوقتي زعلان من نفسي وهنط م الشباك واموت عشان انا السبب ان العيون الحلوين دول ينزلوا دموع.. قالتلي لااا بعد الشر عليك بجد.. مش انت بجد السبب.. قولتلها اومال مييين.. بصتلي اووي وغمضت عنيها والدموع نزلت بكل هدوء تجري ع خدودها وقالت خلاص ملوش لزوم الكلام.. مبقاش فيه لزوم وحضنتها اووي وقولتلها انا بجد يا مارينا حبيتك اوووي اووي ومش هبعد عنك.. قامت حضاني اووي هيا كمان وقالتلي وهيا صوتها مخنوق بالعياط وانا بجد حبيتك اووي واتعودت عليك ف حياتي.. اوعدني مش هتبعد عني وتحرمني منك.. روخت باصص ف عنيها اووي وقولتلها اوعدك اني مش هسيبك غير لو موتت.. لقيتها حطت شفايفها ع شفايفي وبقينا بناكل ف شفايف بعض وكاننا جعانين بووس وزبي وقف وبقا بيخبط ف بطنها وهيا حست بيه وبقت حضاني اووي وكسها ع زبي واحنا واقفين وبتحك نفسها فييا اووي وانا بحسس عليها بكل رومانسية ونازلين بوس ف بعض لغتية لما حسيتها اترعشت وزامت وراحت مطلعه اهااات بكل دلع منها وعضت ع شفايفها وغمضت ورمت راسها ع كتفي وحضناني وانا بقيت بحسس ع راسها ورقبتها بكل رومانسية ووشزشتها ف ودنها براحه وقولتلها اي ياحبيبي انتي كنتي تعبانه اووي كدا.. لقيتها بترد بكل دلع وتقول اااامممم.. قولتلها يعني خلاص نزلتي وارتاحتي.. راحت خبطتني بكل دلع بايديها ع صدري وقالتلي بس يا مجرم بقاا متسكفنيش.. قولتلها طيب منا عاوز اعرف.. قالتلي اااه خلااص ارتحت.. مبسوط كدا.. قولتلها لا لسه هتبسط اكتر لمااا.. لقيتها حطت ايديها ع بوقي وقالتلي بس متكملش انا نفسي بجد اكتر منك بس بلاش نتسرع عشان خاطري.. انا خايفه نخسر بعض بعدها.. عشان خاطري بلاش.. حطيت ايدي ع كتافها وبصيت ف عنيها اووي وقولتبها وانا مش عايز غير حضنك دا بس وشفايفك اللي لما بدوقها بحس بطعم الحياه الحلو وعنيكي اللي ببص فيهم بتوه.. لقيتها بصتلي اووي وباستني تاني وحضنتني اووي.. قولتلها بجد انا الاحساس دا عندي احلي من اي حاجة.. مش عايز حاجة تاني م الدنيا.. قامت هرجت من حضني وقالتلي وانا بجد بقيت بحس ف حضنك اني ست بجد وبقيت بحس بالامان والحب.. وقامت سيباني وبتخرج م الاوضه وبتقولي يالا غير هدومك بقاا وحطزالبدله ف الكافر بتاعها عشان متتوسخش.. وفعلا غيرت هدومي وبقيت ببص لنفسي ف المرايه واقول ازاي انا كان معايا واحده زي الملايكه كدا ومبقتش معايا ع السرير.. بعدين بصيتلي تاني وقولت احساس الخب والرومانسية دا اجمل بكتير من احساس الشهوة وحبيت احساسي معاها وخلصت ولبست هدومي وخرجتلها واخدت البدله ف ايدي وقالتلي هتوحشني اووي ياحبيبي.. وانا حضنتها وقولتلها انا هجيلك كتير بس انتي متزهقيش مني.. حضنتني اووي وقالتلي عمري ما ازهق منك وروحنا ف بوسه لمده دقيقه وسلمت عليها ونزلت معايا البدله وروحت البيت وقولت اكلم دودي يجي ياخد مي بالعربيه يوديها الكوافير تجهز وياخدها للقاعه بتاعه الفرح واحنا هنطلع وراهم من هنا.. واختي وبنت خالتي شبطوا يروحوا معاها وقولتلهم خلاص هتروحو وكمان كوافركوا ع حسابي.. شوفوا هتعملوا اي هناك وملكوش دعوة بالفلوس.. وكلمت دودوي يجي ياخد مي وقولتله معاها اتنين بنات قرايبها عشان مينفعش تبقا لوحدها وهيعملوا شعرهم وطبعا عايزك تبقي جينتل بقا قدام مراتك وتدفع الحساب ليهم كلهم.. قالي اكيد طبعا حاضر.. وفعلا دودي جه بالعربيه واخد مي واختي وبنت خالتي ونزلوا ياخدوا فستان فرح مي و يروحوا الكوافير وكل واحده طبعا شبطت ف فستان سوارية ودودي دفع حساب الفساتين واخدهم ع الكوافير وكل واحده طبعا دخلت وقالت عايزة وعايزة والكوافير قال لدودي ع الحساب وبردة هوا دفع وكله حاحة تمام وسابهم وقالهم هروح اجهز انا كمان ونيجي ناخدكم ع القاعه.. وكلمني وقالي ع كل حاجة وقولتله تماااام.. قالي بس انا عايزك جنبي انا خايف ومرتبك.. قولتله رووح ظبط نفسك وانا هظبط نفسي والمك وتيجي تاخدني بالعربيه.. قالي

دودي: لا هات بدلتك وتعالي معايا هنشتري شوز حلوة ليا وليك و مامي حجزالي غرفته ف فندق مشهور اووي وفخم وهروح هناك وهييجي الكوافير الرجالي والبادكير وهيجهزوني وهخرج من هنا ع الكوافير ع الفرح وانت هتجيب بدلتك وتيجي معايا ويظبطوك انت كمان وننزل سووا نجيبهم م الكوافير ونروح القاعه سوا

انا بصراحه حبيتك الموضوع اوووي وقولت بقااا البدله الشيك دي لازمها شوز رايقه وتظبيط شعر وترويق والكلام كله عجبني بصراحه وخصوصا هوا شايل كل التكليف والفلوس بنسباله عاادي مفيهااش مشكله.. وفعلا ركبت معاه وطلع بالعربيه ع فندق مشهور وحاجة اخرر فخامه.. ودخل دودي ع الريسيبش واتكلم مع الموظف ولقيته بيديله مفتاح ودودي اخد منه المفتاح وجاالي وقالي

دودي: يالا بينا نطلع بقااا نجهز وناخد شاور ونلبس البرنس ونتصل بيهم يطلعولنا

وطلعنا فتحنا الغرفه ودخلنا وغرفه فخمه اووي وسرير قدامه بلكونه بتبص ع النيل وتلفزيون والحمام بقااا بانيو مساج والقاعده وحمام واسع اووي

واول لما دخلنا الغرفه دودي نط واترمي ع السرير ع وشه.. وانا بصيتله وضحكت وقولتله

انا: لااا قول يا خول كدا واتعدل منامش ع بطنك من دلوقتي دا لسه قدامنا اليوم طويل

ولقيت دودي بيلف دماغه وهوا نايم ع بطنه وقالي.

دودي: تؤ تؤ .. تعالي انت نط زي ما تحب.. وبيتلبون ف الكلام ويعض ع شفايفه

روحت ناطط عليه وزبي خبط ف طيزة والسرير طري اووي وخدنا ونزلنا وطلعنا وهوااا قاال بكل محن.

دودي: ااااااه.. حلو اووي السرير دا.. بياخد ويدي ويمرجح.. ااااح

انا: بس ياخول بقاا متخليش طيزك تاكلك دلوقتي.. مفيش وقت خلينا نخلص اللي ورانا وبعدين نعمل احلي ليله ف شقتك

لقيت دودي قعد جنبي كدا واتعدل وقالي..

دودي: انا بجد لو كونت لوحدي مكنتش هعرف اعمل حاجة.. بجد انا بحبك اووي عشان انت فضلت جنبي.. انا مطمن وانا جنبك.. بحسك راجلي..

وحضن دراعي اووي وفضل يااان ويتمحن.. قومت مطبطب ع وشه بشويش وقولتله طب مش يالا ناخد دش بقااا عشان العرق دا ونجهز ونتصل بيهم ييجو

لقيته قااام من ع السرير وشد ايدي وماشين وعوا ماشي زي اللبوة يهز ف طيازة يمسن وشمال.. قومت مادد ايدي التانية وظارفه بعبوص وصباعي حفر ف طيزة.. لقيته قفش بطيازة ع صباعي ونط لقدام بكل محن وبيقووول.. اااااااي.. وضحك بمرقعه

ودخلنا الحمام وانا بقلع وهوا بيقلع وخلصنا وبيقينا ملط.. وقلتله بقولك اي احنا عايزين نشوف في هنا شفرات حلاقه عشان نحلق وننضف.. لقيته قالي

دودي: لاااا انا مامي جابت هند عملتلي سويت لكل جسمي وخلتني ناعم اووي وكمان عملتلي فتله لوشي وحواجبي.. انا بس هاخد الشاور وادهن اللوشن لجسمي كله والبس واعمل باديكير وسوار وخلاص

بصيتله وقولتله.. احاااا طب وانا عاوز احلق شعرتي.. وتحت باطي.. منا مش بعد دا كله احضر الفرح بشعرتي وتحت باطي كلهم شهر وابقي كلي عرق كدا

دودي: حاضر حاضر انا هتصرف.. استني..

وخرج ونام ع بطنه ع سرير ورفع سماعه التليفون اللي ف الغرفه واتكلم وقفل ولقيته جايلي وبيقولي دقيقه والشفرات تبقي هنا.. تعالي نقعد ع السرير عقبال ما تيجي الشفرات.. واخدني من ايدي بردو وماشي يهز ف طيازة البيضا زي الشمع وبتترج وزي الجيلي.. وظرفه البعبوص ونط لقدام وطلع ع السرير واترمي ع بطنه.. بصيتله وقولتله

انا: دودي.. بص انا عارف انك نفسك دلوقتي.. وانا بردو نفسي فيك.. بس مش هينفع دلوقتي عشان عندنا كذا حاجة ومعانا الليل واخر ياعم هفشخلط طيازك دي نصين

لقيته لف وقالي

دودي: انا اه نفسي فيك اووي.. بس انا هسمع كلامك عشان انت راجلي واللي بتقوله زي اعمله… بس انا في حاجة حسيت انس نفسي فيها اووي ونفسي اعملها واجربها

بصيتله اووي.. وقولتله حاجة اي دي

دودي: ارفع ايدك كدا وريني تحت باطك

ورفعت ايدي ودوي قالي.. ياااه اي الشعر دا كله.. شغرك غزير وتقيل.. ولقيته بيلعب بصوابعه ف شعر باطي.. قولتله

انا: بس يا دودي تحت باطي كله عرقت وايدك هتتوسخ عرق وتبقي ريحتها مش حلوة

لقيته شال صوابعه بعد ما غرقها ف شعر باطي وغرق صوابعه عرق وحطها قدام مناخير وشمها اووي وراح فاتح بوقه وبقا يمص صوابعه اووي وقاام مره واحده زي المسعور يمص ف شعر باطي ويشفط العرق اوووي ويلحس بلسانه ويبلع وفضل كدا لغاية لما حسيت ان تحت باطي اتغسل ونضف وقاام بردوو مسعور ع الباط التاني يلحس ويبلع وشفط لغاية لما نضفه ومبقاش في اي نقطه عرق تحت باطي وبقا يدعك وشه اووي ف شعر باطي وقام ع زبي يمص فيه اووي وانا اقوله بس بقااا بلاااش وهوا ولا هنا وفضلت ع كدا لغاية لما حسيت زبي هينطر لقيته خرجه من بوقه وفضل يلعب فيه لغاية لما نطرت لبني وبقاا يحط ايدها ياخد اللبن ويدعه ف شعرتي اووي وزبي بينطر لبن ع شعر صدري وبطني وهديت ولقيته قااام يمص ف شعر صدري وبطني ويبلع اللبن بالعرق ويمص اووي ويلحس ونضفلي بطني وصدري ونزل ع شعرتي بقااا بياكلها بسنانه ويشد فيها ويمص اووي ويبلع ف بضاني ويلحس ما بين وراكي وبضاني ويمص بشفايفه ويبلع كل العرق وطلع يلحس ف رقبتي وورا وداني ويلحس اي نقطه عرق بتنزل مني وقاام نزل ع الارض ومسك رجليا وبقااا يحط صباع صباع ف بقه ويهريه مص وتنضيف ويلحس ما بين صوابع رجلي وخلاني نضيف بلسانه وقااام هعد جنبي وبيبصلي اوووي.. قومت بصيتله اووي كدا

انا: يخربيتك انت عملت ااااي.. انت لحست عرقي وبلعته كمان.. انت مقرفتش

دودي: تؤ تؤ دا حلوو اوووي.. لما عملت كدا حسيت بجد انك جوزي وانا مراتك وجاريتك.. بجد خليك كدا متحلقش عشان عاوز اعمل كدا تاني لما تبقي معايا انا و مي انهارده

قولتله.. لااااا انهارده لازم ابقي ع سنجه عشرة من كله.. ومتهافش شعرتي كلها يومين وتلاقيه طلع تاني وليك عليا اروح العب كورة وابقي كلي طينه واجيلك تحميني بلسانك

لقيته فرح اووي وحضني وقالي.. اااه ياريت بجد عشان خاطري اعمل كدا

روحت مديت ايدي وقرصته من حلمة بزه لقيته اتنطر لوىا وقاال منيكه.. اااااه بزي

ولقينا الباب بيخبط

قاام قااالي قووم بسرعه ادخل الحمام وانا هجيب الشفرات منه واجيلك..

قولتله طيب البس حاجة هتخرجله عريان كدا

قالي ادخل انت بس وانا هتصرف يالا قووم

وفعلا قومت دخلت الحمام وفتحت الباب شوية ولقيته فتح الباب شوية صغيره وطلع بدماغي ونص صدرة م الباب ومييل لجوة مداري باقي جسمه.. وبزة اليمين باين ومكور ومدلدل وبص للعامل بمياصه وقاله بدلع ميرسي.. وقفل الباب ولقيته جي عليا ومبسوط اووي وفرحااان.. بصيتله وقولتله اي مالك.. شكل الواد اتخرش بيك

قالي لااا دا انا لما فتحتله وشاف بزي وبص ف وشي لقيه بص تاني ع رقم الغرفه وقالي مش دي غرفه استاذ دودي.. قولتله ايوة.. قالي هو حضرتك مراتك.. بصراحه حسيت اني مبسوك انه شافني واحده وحبيت اني احس اني زوجه.. وقولتله ايوة انا مراته ولسا عرسان جداد.. وحسيته هاج عليا وعنيه كانت بتاكل جسمي اللي باين ودراعي وبزي واخدت بالي من زبه وهوا بيتحرك وبيقف عليا وسيبته بهيحانه وقفلت الباب.. وضحكك بمنيكه اووي

ضربه ع طيازة وطرقت واترجرجت وقولتله دا انت بقيت لبوة رسمي.. وهوا ضحك بمرقعه

ودخلنا الحمام وقعدت ع القعده ولقيته جاب الشامبو وحط ع شعرتي وهمسك الشفره ويحلقلي.. بصيتله وقولتله

انا: لااا ياكسمك حاتها احسن تعورني وانا محتاجه اليومين دوول وضحكت

دودي: متخافش يا حبيبي انا محتاجه اكتر منك..

ومسك زبي وفضل يبوس ف راسه.. وحط الشامبو ع شعرتي وبقا بيحلقلي بشويش لغايه لما نضف زبي اووي وشعرتي وبضاني وبقت ناعمه حرير وطلع ع باطي ونضفه والباط التاني ونضفه.. وسابني وقاام فتح الميه وملي البانيو وحط شاور وحاجات كتير كدا ولقيت البانيو بقااا كله رغاووي وقاام دا ع زراير ولقيت البانيو بقاا زي الغساله.. وقااام خدني من ايدي وقالي تعالي يا روحي وسيبلي نفسك خااالص.. ودخلت البانيو ولقيت احساس بيدلك الظهر واحساس بيمسج الرجل وحاجة كدا تخليك ريلاكس ولقيته لبس ف ايده زي كيس قماش كدا وفيه جنب ليفه وحط عليها حاجات كتير وفضل يدعك ف جسمي اووي والبتاع يمسجني وغصب عني لقتني سايبلي نفسه وهوا اتوصي بيا اوووي اوووي اووي ف الدعك والتنضيف لدرجه ان جسمي احمر م الدعك.. والحاجات اللي حطها ريحيتها فاجرة اووي مخلياني مستمتع اصلا.. وخلص وفتح الدش ووقفنا نحضن ف. بعض تحت الدش ويحك طيزة ف زبي ولقيته مرة واحده لف ووشه لوشي وبياكل شفايفي وبيحك زبه اللي زي الذنبور او زي عيل صغير وبيحك بزازه ف صدري ويضغط عليهم اووي وبيزووم وهيجيب.. روحت بعدته غني وقولتله لااا امسك نفسك وهليك متنزلش عشان تنزل ف كس مي وتحبلها..

وقفلنا الدش وخرجنا لابسين البرنس واتصل قالهم يالا جاهزين.. وتخنت قاعدين ع السرير مستنينهم لقيت دودي بيقولي

دودي: تفتكر اللي بينزل مني دا هيخلي مي تحمل مني.. انا مظنش دا خفيف اووي زي سبعه ونص وكمان انا ملليش زب.. زبي زي الذنبور.. انا عايز كس بقااا

انا: منا عشان كدا بقولك متنزلش وخليه عشان يتقل.. والخكاية كلها مش محتاجه غير حيةان منوي واحد بس.. وعايزك لما اقولك تنزل وتنزله وانت لازق ذنلورك كدا ف كس هند اووي لغاية لما تصفي وهيا هتفضل فاشخه نفسها عشان ينزلوا لجوا وانا هكبس بزبي عشان اخليهم ينزلوا جوة الرحم بتاعها.. وزي ما قولتلك محتاجين منعم حيوان منوي بس

دودي: بجد تفتكر ممكن يحصل دا

انا: بص انا معرفش.. بس احنا هنعمل اللي عليا

وليقنا الباب بيخبط ودخل شاب وبنت باديكير.. والشاب قمحاوي كدا وشكله صعيدي وباين من لهجته ومعاه حتت بت بيضا ببزاز بنت متناكه مرفوعه وقابه لقدام وطياز مدورة وقابه وشكلها مومس بس ع المداري.. ودخلوا وحطوا رجلينا وايدينا ف ميه وحاجات كدا وبدوا بعد كدا يشيلوا الحاجات وقالولنا تخبوا حضراتكو مين يشتغل مع مين.. بصراحه البت من ساعه مادخلت وانا مشيلتش عيني من ع جسمها وهيا بتبصلي كدا من تحت لتحت بسهوكه..

وفجاه قبل ما انطق لقيت دودي مسبل للواد الصعيدي دا وبيقوله بكل محن وانوثه ودلع

دودي: انت بليزز تعالي اعملي الباديكير

ولقيت الواد قعد ع الارض ومسك رجلين دودي وحطهم فوق زبه وهوا قاعد مربع ع الارض وبقا يعمله بالمبرد والحاجات بتاعتهم دي ودودي فاشخ زب الواد لعب برجله وصوابع رجله والواد زبه بقااا واقف ف البنطلون وعرقااان وبيرفع عينه يبص لدودي ولقي دودي فاتح الروب من فوق ومبينله بزازه وهوا عمال يحسس عليها ويلعب بصباعه ف حلمه بزة ويعض ع شفايفه ويغمض عنيه ويرمي راسه لورا.. وابواد بقااا خلاص ع تكه وينطرهم.. والبت واقفه وشايفه الوضع ولفت وبصتلي كدا بشرمطه.. ولقيتها بتوطي عليها وبزازها بقت قدام عنيا وبتوشوشني ف ودني وتقولي.. مراتك شكلها سخنه اووي.. انت شكلك زهقت وعايز تجدد وتنيك واحده قدام مراتك وحد ينيك مراتك قدامك

بصيت ف وشها وشوفت شرمطه بنت معرصه ف وش ميبانش عليه انه كدا.. وش يخدعك بادبه ف الاول وهوا وراه اكبر معرصه

روحت قولتلها هوا دا جوزك

قالتلي بص هو مش بظبط كدا بس تقدر تقول.. صاحبي او عشيقي او جوزي او خلاص مبقيناش عايشين غير ف بيت واحد.. انا هربت من اسكندرية بعد ما اتضحك عليا من واحد كان ماشي معايا وواعدني بالجواز وحصل اللي حصل وهرب وانا معرفتش اعمل اي واقول لاهلي اي.. وهربت وجيت ع هنا وقابلت الشاب دا وسالته ع شغل وانا كش من هنا.. وبصراحه طلع واد صعيدي راجل من دهر راجل ومستغلش كسرتني ولا حاجه.. دا وقف جنبي وجابلي شغل ف الكوافير اللي باعتني ليكم وبقاات يخليني انام ف شقته وعمرة ما فكر يبثلي ولا يستغلني ابدا وانا استجدعته وف مره كان بره وجه ولاقاني عامله عشا وشموع وكدا ولا بسه قميص جديد اشتريته عشان تبقي دخلتي عليه.. وفعلا نمت معاه بمزاجي وهوا بصراحة بسطني اووي بس متفقين مينزلش ف كسي عشان احنا مفيش بينا ورقه جواز.. احنا مجرد اتنين بيناموا مع بعض وبيشتغلوا مع بعض ومقدامهمش غير انهم يعملوا اي حاجة مدام مع بعض

قولتلها طب وانتي مش هتوريني شغلك بقاااا عشان احكم عليكي ان كنتي بتعرفي ولا ولا

ولقيتها قعدت ع الاورض وحطت رجليا الاتنين فوق كسها وكسها كان ابن متناكه مقلبز اووي وهيا لابسه بنطلون فيزون ع اللحم وكنت حاسس بذنبورها اللي واقف وشفايف كسها المنفوخه وبنطلونها اللي بقااا كله ميه من كسها وبقت بتنهج اووي وبزازها طالعه نازله تترج وزبي كان بدء يقف وبيتحرك تحت البرنس

وهيا عنيه ع زبي وهوا بيتحرك.. روحت فاتح الروب ومبين زبي لقيتها بصتله وبرقت اووي وبصتلي وقالتلي

يالهوي.. هوااا في كدا بجد.. انا كنت فكراااه ف الافلاام بس وبتمد ايدها وتحسس بطرف صوابعها ع راس زبي.. روحت لاعب اووي ف زنبورها وهيا تقفش اوووي بوراكها ع رجلي وتنهج وتمسك وتشد راس زبي وتعص ع شفايفها وراحت حاطه ايديها ع بوقها ومتنهده كام مرة ورا بعض وقامت هديت وايديها اترمت ع وراكها وبتنهج

والناحيه التانية كان الواد خلاص بقا بيدقر لدودي ف رجله وايديه ماسكا ف سمانه رجل بودي وتحسس لغاية وراكه من تحت ويدقر اووي ف رحله وراح حاضن رجله اووي وفضل يزووووم ونزل لبنه ف البنطلون وبص للبنت اللي معاه لقاها هيا كمان جابت وبصوا لبعض وضحكوا ومسكنوا بقااا بعدها بادريكيرر م اللي قالبك يحبه وبقينا بنبرق م النضافه.. وميلت ع ودن دودي وقولتله هاات ١٠٠ حنيه وانت خلي ف ايدك ١٠٠ جنيه.. قالي ليه.. قولتله انا هدي للبنت وانت تدي للشاب.. تبس يابني.. اي متفتح مخك

قالي ماشي.. امسك الفلوس اهيه واخدتها منه وكتبت رقم موبايلي ع ال١٠٠ جنيه وطبقتها

والواد والبت لمو حاجتهم وماشيين قومت حطيت ال١٠٠ للبنت ف بزازها وقولتلها متشكرين يا قلبي وهشوفك تاني اكييد.. وانا بحط ١٠٠ جنيه قومت قاقفش بزها.. وهيا بصتلي وعضت ع شفايفها وقالتلي نفسي اووي… ودودي ادي للشاب ف ايدة ومسك ايده وحسس عليها وخبط بظهر ايدة ع زب الشاب والساب كان بيهيج وزبه هيبتدي يقف

وهرجوا وجه الكوافير وضبطنا وبقينا جاهزين وضربنا البدل وبقينا جاهزين.. ونزلنا ركبنا العربيه وطلعنا ع الكوافيرر ودخلت اجيبهم ولقيييييييتتتتت

استنوني ف جزء جديد



الجزء الثالث

وطبعا بعد لما دخلت الكوافير ودودي فضل قاعد ف العربية وانا دخلت الكوافير ولقيت اختي وبنت خالتي لا بسين فساتين سوارية بس شييك اووي وعريانه وجسمهم كله باين وبيلمع م التظبيط بتاع الكوافير وشكلهم حلوو اووي اووي اووي وبقوا جمااااال اوووي ومي طبعا بالفستان الابيض الكات وبزازها بره خالص وشعرها وشكلها زي القمر وبصراحه بصيت للتلاته وكان نفسي انيكهم سوا ودخلت وبصتلهم اووي وقولتلهم

انا: واااو اي يابنات الحلاوة دي كلها.. لاااا انا حبيت الجواز اووي.. خلاص اي رايكوو انا هتجوزكوا انتوا التلاته اصل انتوا عجبتوني اووي وضحكت وهما اتكسفوا وضحكوا ومي قالتلي طب انا وبنت خالتك ماشي واختك بقاا هتتجوزها ازاي وضحكت.. وانا بصيت لاختي وشكلها زي القمر ونظرة عنيها اللي بكسوف كدا دوبتني وحسيت قلبي اتخطف اووي.. وقولتلها ياريت ينفع اتجوزها مكنتش سيبتها لحظه واختي بصت ف الارض واتكسفت.. وقولتلهم يالا بينا بقاا وخرجت واختي ع يميني و بنت هالتي ع شمالي ومي جايه ورانا وماشية واحده واحده بتجرجر ف الفستان الطويل وخرجت ومي ورايا وفتحت باب الغربيه وخليت اختي تركب ورا وبنت خالتي جنبها ومي ركبت قدام جنب دودي.. ولما ركبت ورا قولت لبنت خالتي متجيبيني ف النص عشان عايز احضنك انتي واختي اصلكوا حلوين اووي.. وقومتها وبتحرك عشان اجي ف النص وهيا من الجنب التاني ودودي اخد مطب صغير راحت وقعت ع حجري قومت حاطت ايدي ع وسطها وفخادها وقولتلها اوباااا ع المطبات وضحكت وكلهم ضحكوا ع الموقف وفعلا حطيت ايدي ع كتف بنت خالتي واختي وخدتهم ف حضني وعمالين نهيص ونغني وايدي عماله تحسس ع كتف ودراعات كل واحده فيهم واختي نايمه ف حضني اووي وتبصلي وتقولي.. انت شيك اووي واموور اووي كانك انت العريس.. وانا بصيت ف عنيها اووي وقولتلها وانتي بحد عامله زي العروسه ف ليله فرحها.. انتي حلوة اووي.. وقربت من ودنها ووشوشتها وقولتلها ياريت دا كان فرحي انا وانتي كنا هنولعها خالص وضحكت وهيا اتكسفت اووي وضحكت وبنت خالتي بصتلنا وقالتلنا بتقولو اي هااااه.. روحت مقرب من ودن بنت هالتي وقولتلها بقول لاختي ياريت دا فرحي ع بنت خالتي اصلها مزة اووي وعجبتني.. لقيت بنت خالتي بصتلي اووي واتكسفت وخطت دماغها ف حضني وهيا واهتي بقوا يبصوا ف عنين بعض ويتكسفوا وانا نازل تحسيس ع دراعاتهم وقدام دودي سايق ومي جنبه وبتبصله اووي وشيفاه كانه بنت وناقصه شوية ميك اب بس وحواجبه مرسومه وشفايفه مورده ووشه بيلمع وعماله تبصله بعنيها من فوق لتحت اووي.. ووصلنا القاعه وهوا نزل فتحلها الباب ومسكها من ايديها ونزلها وراح فتح الباب ومسك ايد بنت خالتي ونزلها ومسك ايدي وكمان اختي وقفل الباب ومي وراخ بكل تلقائيه مانج مي.. روحت جيت وراه براحه وظرفته بعبوص وقاااله اااه بدلع ومي بصتله اووي.. وانا قولتله خليها هيا اللي تانجشك مش انت اللي تانجشها.. وفعلا عمل كدا وبدئت طبعا الزفه والسيوف اللي فيها ناار والمزمار ودخلات الافراح دي وام دودي واخته لابسيين فساتين اخر سفاله وكانهم شرموطتين.. وطبعا يعتبر كل اللي ف الفرح من نفس المستوي واغلب الحريم والبنات نفس موضوع اللبس ورجاله وشباب لابسين بدل.. وطبعا سامع كل واحده وواحده بيجيبوا ف سيرة دودي وانه مش هيعرف وازاي يتجوز وهوا ملهوش ف ابحواز دا شكله توتو ونايتي ويضحوا ويتريقوا ولما يشوفوا فوفو ام دودي يحضنوها ويباركولها عادي ولا كانهم كانوا جايبين ف سيرتهم وبقيت ببص ليهم واقولهم بيني وبين نفسسي اااه ياولاد الكلب يا منافقين.. وبدء الفرح طبعا ورقص وكله بيرقص وبيحك ف كله ورجاله وبنات وستات وشباب وكله نازل دعك ف بعضه وطبعا زي اي واجب ف اي فرح مصري.. الشباب بتبعبص العريس وحصل كدا وكله بقااا بيبعبص دودي ف طيزة ودودي هااج طبعا من كمية البعابيص اللي خدها.. وجيه وقت البوفيه طبعا ودودي ومي مسكو ايد بعض وقطعوا التورته وكله بقاا بيصفر وفرحااان.. روحت قولت لمي هنعمل شوو طبعا بالتورته وياكلكوا وهيبوسك وهوا بياكلك.. عايزك انتي اللي تبوسيه وتاكلي شفايفه وتبقي اجرء منه وزودي شوية كمان من عندك.. وفعلا شو التورته ومي لقت ببزازها اووي ف دودي ومسكت دماغة وبقت بتلحس شفايفه بالتورته وتمصها اووي وهوا بيتكسف وبيضحك بدلع ويرجع لورا وهيا تشده تااني وتعمل تااني وكله بيصفر وفرحان وسامع صوت الستات والبنات وهما بيقولوا دي شكلها هيا اللي هتدخل عليه انهارده وهي هي هي هي.. والشباب بياكلوا مي بعنيهم ويقولوا دي فرسه ومش هيسد عليها وشكلها هتفرمه انهارده و هاهاهاهاها.. وشوية ولقيت البوفيه اترص وحاجه بقااا اخر عظمه واكل اشكال والوان.. خرفاان وديوك رومي وحمام وفراخ ومحاشي بانواعها وسلطات وكانها سفره من الف ليله وليله.. واخدت اخدتي وبنت خالتي وقومنا عمبنا اطباقنا وبقينا ناكل بعض ونضحك وابويا وامي وخالتي وابو مي هايصين ف البوفيه واكلنا وجابولنا عصير بس شكله غاالي اووي وشربنا ولقيت ام دودي جايه ولابسه فستان كانها مش لابسه حاجة اصلا وماشية ملط وجات ع الترابيزة اللي انا عليها واختي وبنت خالتي وابويا وامي وخالتي وقربت مني وحضنتني اووي وباستني جنب شفايفي بظبط وعنيها ف عنيا وتقولي مبسوط يا روحي.. قولتلها حد يبقي هايص ف الحاجات دي كلها وميتبسطتش.. قالتلي بس كدا.. انا اعملك احسن من دا كله ١٠٠ مرة لو هيبسطك يا حبيبي وامي وخالتي واختي وبنت خالتي بصنلها اووي وهاين عليهم يقوموا يجيبوها من شعرها.. وحضنتها وبوستها وسيبتها ومشيت وطبعا اختي شدتني من ايد وبنت خالتي من ايد.. واي دا وازي كدا ولا ومتخليهاش تعملك كدا تاني وجو نفنسنه بنات.. قولتلهم هنبقي نشوف دا بعدين مش وقته دلوقتي وبقيت بسقف واهيص عادي.. وخلاص بقينا ف اخر فقرة ف الفرح وهيا الرقصه السلو.. وطبعا رقصوا وكله بيصفر ولقيت اختي شدتني من ايدي وطلعنا انا وهيا حضنا بعض وعنيا ف عنين بعض ومليانه كلام وحب ورومانسية وبرقص سوا.. ولقيت اختي حطت راسها ع كتفي وحضنتني اووي وقالتلي ياريت دا فرحي عليك.. وانا حضنتها وقولتلها ياريت بحد ونروح انا وانتي من هنا ع شقتنا.. ولقيتها قامت براسها من ع كتفي وعنيها فيها دموع وبصتلي وقالتلي بحبك اووي وسابتني ورجعت للترابيزة وانا واقف لوحدي ومي ودودي بيرقصوا لقتني تلقائي بشد مي من ايدي دودي وبحضنها اووي قدام كل الناس وبرقص بسها سلوو ودودي واقف جنبنا بيتفرج ومبسووط وبيضحك عادي. لغاية لما الفقرة خلصت قومت بوستها من خدودها ومسكت ايديها واديتها لدودي واغلب اللي ف الفرح افتكروني اخوها.. وطبعا بدئت الزفه وطلعوا للعربيه وركبنا العربية كلنا تاني ومشينا وقولت لدودي اطلع ع بيت ابو مي.. خلي مي تسلم ع ابوها عند بيتها وبعدين خدها شقتك.. وانا طبعا كان ف نيتي اوصل اختي وبنت خالتي للبيت واخلع تاني معاه ع شقتهم.. وفعلا مي وصلت لغاية بيت ابوها ونزلت بفستان الفرح قدام الشارع كله وحضنت ابوها وباست ايده وابوها حضنها وعيط وسلمت ع امي واختي وبنت خالتي وخالتي وركبت تاني.. ولقيتها بتقولي اركب لغاية لما تروحني.. وركبت العربيه تاني معاهم ودودي كان راكب قدام بيسوق وكي جنبه قدام وانا ركبت ع الكنبه اللي ورا ولقيت كي فتحت الباب ونزلت ركبت جنبي وقالتله يالا اطلع وامشي بينا شوية قبل ما نروح.. وطلع دودي بالعربيه وساق وقالنا

دودي: اي رايكو نطلع نتعشي سوا ف باخره عايمه ع النيل وبعد كدا نروح

بصينا لبعض انا ومي وقولنا اشطا اطلع بينا.. وفضلنا ماشيين لغاية بواخر عايمه ع النيل وركن العربيه وقتلنا ثواني وسابنا ونزل.. وشوية لقيناه حاي وبيقولنا انا حجزت vip عشان نتبسط وكان الوقت جه ونزلنا وطول ما احنا ماشيين ومي مانجشاني ودودي ماشي وراها ماسكلها ديل الفستان والمكان لقانا داخلين افتكرو ان انا العريس ومي العروسه ودودي تبعنا.. واحتفلوا بينا وجابولنا مشروب المكان وقعدنا ع الترابيزة والمركب اتحركت والعروض اشتغلت والمزيكا والبوفيه اتفتح ودودي بقاااا يعملنا الاطباق ويجيبهالنا وقالنا تعالوا نتصور.. وخرجنا ع sundick بتاع الباخره ودودي طلع موبايل سامسونج تاتش وكان دا اول اصدار ينزل تاتش وكاميرا وحاجة اخر روشنه.. وشوفنا الموبايل انا ومي واندهشنا وقولناله مبرووك وبقا يصورني انا ومي وانا بقيت بصورة هوا ومي وخلانا نتصور سيلفي كمان وفشخناااه تصوير والمركب رجعت ونزلنا ركبنا العربيه وقالي هنطلع ع الشقه بقااا عشان لسه فاضل اخر مفاجاه انهارده.. قولتله انا ومي ف نفس واحد مفاحاه اي دي… در بقول دلع ومياصه ولبونه وقال تؤتؤ وبيهزر كتافه لفوق… وقالنا لو قولتلكوا عليها هتبقي مفاجاه ازاي.. وفضل سايق وطول الطريق انا ومي هزار وبوس واقفش ف بزازها وهيا تدلع وتضحك وتتلبون بصوت عالي وقزاز العربيه مقفول ودودي بيسوق ويقولنا

دودي: اي دا بس عيب كدا سيب مراتي.. اوعي بزازها سيبها.. وبيدلع اووي

ووصلنا للشقه وهوا قدامنا وفتح الباب ودخل وانا شيلت مي ع ايدي ودخلت بيها وهيا شابكه ايديها حوالين رقبتي وراسها ع كتفي ودخلت الشقه ونزلتنا وخدتها ف حضني وقولتبها مبرووك يا مي وبقيت ببوس ف شفايفها وهيا بتسيح ف ايدي.. لقيت دودي بيقول لمي..

دودي: يابختك يامي.. نفسي اكون مكانك.. بس بقاا سيبيلي حاجة

ومي راحت زقاه بايديها بعدته عننا ولفت ايدها حوالين رقبتي وبقت بتغتصب شفايفي بووس ومص وشفط.. روحت فاكك ايديها وقولتلها اهدي لسه قدامنا وقت

ولقينا دودي جه دور اخر مفاجاه بقااااا.. قولناله اي هيا.. قالنا خشوا اوضه النوم غيروا وهتلاقوا لبس كل واحد ت السرير وانا هجهز المفاجاه ولما اخلص هخبطلكوا تطلعوا.. واخدت مي ودخلت اوضه النوم وبقيت بقلها الفستان ونزل ع ابارض وبقت واقفه بالاندر والبرا بس وجسمها بيلمعه اووي وفكيتلها شعرها ونزل ع كتافها وبقا شكلها حلوو اووي ولقيتني ببصلها واقولها شوفتي بقااا اني كنت عاوز مصلحتك واديني معاكي اهوه وكمان هفتحك وانيكك وحوزك هيبقي عارف.. لقيتها ضحكت وقالت قصدك مراتي.. قولتلها مش مهم ودا انسب حل وكمان هتتناكي براحتك وهوا مش ممانع.. قالتلي انا خايفه اووي لما تفتخني.. خليك خنين عليا عشان هاطري انت بتاعك كبير اووي وتخين وهتعور

حضنتها اووي وبقيت بطبطب عليها وابوسها بحنية اووي واحسس ع جسمها واقولها انا هبقي بشوويييش اوووي ومش هتحسي بحاجة خالص.. وحضنتني وقالتلي تعالي لبسني وكان قميص اقصر كمان م البيبي دول ونوا كان فتله اصلا مش قميص واليت لبسته من غير اندر ولا براا وكانها ملط.. وقالتلي مش هتقلع هدومك.. بصيتلها اووي وقولتلها هوا انا هقلع نفسي يعني.. اومال انتي لزمتك ااااي.. قومي يابت قلعيني هدومي ولبسيني.. لقيتها جات عليا وقالتلي من عنيا يا تاج راسي.. وقلعتي ولبستني بجامه حرير رجالي احمر غامق.. وسمعت صوت واحده بره.. قولت لمي استني هخرج اشوف مين وانتي خليكي هنا.. وخرجت لقيت دودي لابس قميص نوووم بنوتي اوووي ومتمكيج زي البنات ولقيت واقفه معاه هند.. روحت بصيتلها اووي ودخلت عليهم وقولتلهم

انا: ااااااي هتفضلوا واقفين كتير.. متدخلي تقعدي ياهند

وهند شافتني وارتبكت وقالتلي اااييي لااااا اااااانننتتت.. ااانااا ااصلللل

روحت شاددها من ايديها اووي للكرسي ومقعدها وجه دودي وقعد وقالي في اي.. بصيتله اووي وهوا خاف من بصتي ورجع لورا وسكت.. وبصيت لهند اوووي وقولتلها

انا: اي ياهند هتقولي انتي ولا اخليه هوا يتكلم.. ومتحوريش عليا وانتي عارفه انا بعرف كل حاجة

هند: مفييش ياخويا دا سي الانسه.. قصدي الانسه الاستاذ.. يوووة معلش.. طلب مني اعمله جسمه كله سويت.. وكمان اعمله ميكب كامل.. بصيتلها اووي وقولتلها ولهفتي كاااام.. ومتحوريش عشان هعرف

هند: اخدت ١٠٠٠ جنيه لما عملت السويت وكنت هاخد ١٠٠٠ جنية بعد الميكب.. بصيتلها اووي وقولتلها

انا: هند هيا حلوة اووي عليكي ١٠٠٠ ف المصلحه كلها.. يايلا بقاا امشي ولسا كلام تااني معاكي بعدين.. لقيتها بصتلي اووي وبلعت ريقها وقامت جري وطلعت م الباب ودودي قفل الباب وجه

دودي: اي حكايتك مع البت دي.. انت تعرفها. ولا اي

انا: ااه اعرفها وبنيكها وبضربها كمان وبقطع عليها ف اي مصلحه عشان هيا استغلاليه بنت زانيه

دودي: انا كل مره بحبك اكتر وبحس اني معاك ف امان.. وبيلف ويفرجني ع نفسه ويقولي شوفت عملت اي عشانك.. عشان تبقي دخلتك عليا انا كمان بعد متدخل ع مراتي وتفتحها

روحت قافشه من بزه اووي وقلتله هخليك تلحس ددمم شرفها من ع زبي

بصلي اووي وقالتي بجد ياريت اعمل عشان اكدب كلام مامي واثبتلها انه العكس.. مسكته من دراعه وقولتله كلام اي دا.. قالي كلام اهبل متخدش ف بالك يالا بينا بقاا عشان انا عايزك اووي

روحت شاده من دراعه قووي وقاليله انكق كلام اي.. بصلي لقاني مكشر وبتكلم جد وحسيته خاف مني وقالي هقولك هقولك اهدي

دودي: بص ياسيدي انا هحكيلك بس عشان خاطري مش تفهم مامي غلط او تزعل.. هيا مش تقصد كدا.. بص هيا قالتلي احنا هنعمل الفرح وكل حاجة ومدام البنت هتقفل بوقها يبقي خلاص.. تلاقيه جايبها تطلعلها بقرشين وتداري ع فضيحيتها وانها تلاقيها مش بنت اصلا وانت قولت كدا وخلاص

روحت باصصله اووي وقايله اتصلي بامك دلوقتي.. ولقيت دودي قالتي حاصر وجري اتصل بامه وقالها كلمي.. وفوفو كلمتني

فوفو: اي يا روحي.. اي طمنتي خلصت ولا اي.. وبتضحك وحسيت بضحكتها انها بتتريق

انا: يا طبعا يا حبيبتي لسه مدخلتش ومستنيكي تيجي عشان احنا هنعملها دخله بلدي وكله هيبقي ع عينك يا تاجر عشان اثبت للكل ان البضاعه سليمه ولسه بشوكها عشان اقطع لسان اي كلب قااال غير كدا.. وقفلت السكه ف وشها ورميت التليفون ع الكرسي.. وكنت متعصب

لقيت دودي اترمي ف حضني وبيهديني ويقولي

دودي: حقك عليا يا حبيبي متزعلش من مامي.. بليزز بقااا.. وانا مكشر ولقيته بيقول.. يا مامي يا بنت الشرموطه يا وسخه.. كدا تزعلي عريسي ليله دخلته.. طب انا هخليك نيكك يا وسخه.. وانا بصيتله وضحكت وهوا ضحك وقالي ايوة كدت ولقينا الباب بيخبط وفوفو داخله بتبصلس ومخطوفه وحست انها غلطت.. وجات بتقولي

فوفو: ااااننننا مششش قصدددد… اااناااا كنننتتت بسسسسس

روحت شاددها من ايديها اووي وانا بمشي ع اوضه النوم وهيا بتجري ورايا وكانت هتقع وبتصوت ودودي جاي وراها بيهز ف طيازه ودخلت الاوضه ع مي ورميت فوفو ع السرير ومي اتخضت اي دا في اي.. قولتبها مفيش بس الدخله هتبقي بلدي عشان اثبت للناس ان اختي لسه بشرفها ومتلمستش واقطع لسان اي كلب يقول عليها كلمه.. واللي هيجي عليها كانه جه عليا ودا كان كلامي م الاول.. وكل دا بقوله وعيني باصه لفوفو وعهيا بصالي وخايفه.. ومي بصتلي اووي وحست ان ليها دهر بجد وبصت لفوفو بكل احتقار من فوق لتحت ولقيت مي طلعت ع السرير وفشخت رجلها قدام وش فوفو وقالتلي وانا جاهزة وتعالي انت افتحني عشان مفيش راجل غير هنا.. وبتقول وهيا بتبص لفوفو اووي ف عنيها وبترمي عليها بالكلام ولقيت فوفو بصت لكسها اووي وبصت لعنيها وبصت لتحت وعنيها اتكسرت.. روحت قايم وزبي قدامي وقولت فوفو امسي رجل وافشخيها وانت يا دودي امسك رجل وافشخها.. وانا بقيت بمشي زبي ع ذنبور مي واهيجها وهيا تهيج وتتمحن وتتاوة وتبص لفوفو ف عنيها وتقوم باصه ع ودودي وانا استغليت انهم بيغيظوا بعض بالنظرات وروحت خابط زبي ف كس مي مرة واحده من غير ما تاخد بالها ولقيتها صوتت اووي وصرخت جامد وعيطت وقالت

مي: اخسسسس علييييلكككك اااااااه كسسسسسسي كسسسسسي ااااااااه طلعه هموت اااااي اهي اهي اهي

وانا نزلت بصدري عليها وبقيت ببوس شفايفها وارضع ف بزازها وهيا تان وزبي بيدخل ااكتتر وهيا تعض ف شفايفي لغاية لما بقيت بدقر ف كسها وهيا لافه دراعتها عليا وحضناني اووي وصرخت واتنفضت ونزلت شهوتها وزبي ف كسها واستنيت لما هديت وسحبت زبي براحه وطلعته قدام فوفو ودودي وبصيت ليهم وقولتلهم اههو ع عينك ياتاجر.. لسه بشرفها واي كلي هيفتح بوقه هقطعله لسانه.. وبصيت لدودي وقولتله زانا طلعت قد كلامي وريني شطارتك انت بقااا.. ولقيت دودي نازل مص ف زبي وبيلحس شهوة مي ودم شرفها من زبي ويبلعه لما نضف زبي ع الاخر.. وقولتله عجبك.. قالي اووي.. قولتله يعني دا مش صلصه.. قولي لا.. قولتله لا امك لازم تتاكد بنفسها وبصيتلها وقولتلها انزلي احسي كسها ودوقي طعك شرفها.. بصتلي اووي.. قومت شختت فيها اووي وقولتلها يااالااااا.. قامت اخضت ونزل لحس ف كس مي ومي تزووم وتقفل بوراكها ع راس فوفو لغاية لما نطرت شهوتها تاني ف وش فوفو وقولت لفوفو يالا اعملي وضع الدوجي بس اقفي ع ايدك ورجلك ووخيت مي دماغها بكتافها ع السرير وجسمها لفوق وسانده بظهرها ع فوفو وخليت دودي يطلع يحط ذنبور ع كسها ويحك اووي وفضل يعمل كدا وهيا هات معاه وبقت بحك فيه اووي كانها بتتساحق مع بنت وهوا يتاوة بشرمطه ولما لقيتهم سخنو خليت دودي يفتح كس مي بصوابعه ويزق زنبورة ف كس مي وبقا بيفرك اووي ويغرس نفسه اووي فيهااا وهيا هاجت وبقت تشده اووي عليها وانا هيجت اووي ولقتني بركب بزبي فوق دودي وهوا راكب مي وبقاا زانق اووي فيها عشان نمت عليه اووي عشان اخلي ذنبورة يبقي جواها ع قد ما اقدر وانا برزع ف طيزه وهوا يتاوه ومي تتاوه اووي وراحت لفت رجليها فوق ظهري وبقت مكتفاني انا ودودي برجليها وفضنا كدا لغاية لما انا جيبت ف طيزة وهوا اترعش ونزل النقطتين ف كس مي ومي نطرت شهوتها وهدينا شوية ومي بدئت تفك رجلها وانا قومت براحه وهوا قاام براحه من ع مي ومي قفلت وراكها ع بعض اووي وضمت عضلات كسها عشان تنزلهم اووي جواها وقولت لدودي اقعد زي امك ما عامله كدا وخليها عشان مي تفضل كدا عشان النقطتين بتوعك يتزحلوا من شهوتها وينزلوا جواها.. وعمل كدا وفوفو خرجت وبصيتلها اووي وقولتلها متيجي تدقي تنضفي زبي م اللبن.. وحات من سكات مصت زبي وبلعت اللبن وقامت وهيا باصه ف الارض ف سابتنا ومشيت وانا قاعد ع الكرسي وشايف دودي ناام ع بطنه ومي نايمه عكسه وطيزها فوق ظهره ورجل ناحيه دماغه ورجل ناحيه طيزة.. ولقيتها جابت رجلها اللي ناحيه دماغه وحطيتها ع طيزة ودخلت صباع رجلها الكبير ف خرم طيزة وغرقته لبن وطلعت صباعه ورجعت برجليها ناحيه دماغه ووشه كان الناحيه التانية.. قامت خبطته برجلها ف دماغه قاام لفلها وشه ولقي رجلها قدام شفايفه وشاف صباع رجلها غرقان لبن واللبن بيسيل ع بطن رجلها.. قااام طلع لسانه وبقاا بيلحس ف رجلها ويلحس اللبن ويمص صوابع رجبها اووي وخد صباعها الكبير ف بوقه وبقا بيرضع فيه وهيا حطت كف رجلها التاني بيت طيازة وبقيت بتحط كف رجلها ف طيازة وهوا بيفرك بذنبورة اووي ف السرير ويضم طيازة اووي ع كف رجلها لغاية لما قااام مرة واحده وعمل معاها مقص وفضل يحك نبورة ف خرم كسها ونزل نقطتين تاني ورجع تاني مكانه تحتها وهيا سانده جسمها عليه وحطت رجل علي وشه ورجل علي طيزة.. وانا بصتلهم اووي وقولتلهم بااااس انا كدا اتطمنت عليكوو.. استمروا بقاا كدا لغاية لما نشوف اي اللي هيحصل.. وقومت اجيب لبسي بقاا عشان البس وانزل اروح البيت وقلعت البجامه ولبست هدومي ولقيت تليفوني بيرن.. رديت لقيت امي

امي: بتكلمني وهيا بتعيط.. ايووة انت فييييين

انا: انا كنت مع مي واطمنت عليها خلاص ونازل جاي اهوه.. اي في اي مالك بتعيطي ليههه

امي: اااااصلللل….

استنوني ف جزء جديد






الجزء الرابع

امي: بتعيط اووي اووي وبتقولي ااصللل.. والتليفون وقع من ايديها وسامع صوتها بتعيط اووي ولقيت ابويا مسك التليفون وبيكلمني

ابويا: الوو ايوة يابني.. متخافش كلنا بخير انا وامك واختك وخالتك وبنت خالتك كلنا كويسين وبخير ولو عاوز تكلمهم هخليك تكلمهم كمان.. بس خالتك تعبان اووي اووي وخلاهم يودوه البلد وكمان عايزنا نسافرله ونبقي جنبه وعايز يشوفنا

انا: حالا.. وهكون عندكووو

وقمت لبست بسرعه.. ودودي قالي في اي.. قولتله مفيش انا ماشي وهبقي اكلمكم تاني واجيلكم.. قالي طيب استني بس.. بصيتله وقولتله عايز اي.. قالي خد مفتاح عربيتي وروخ بيها وخلي العربية معاك لما تخلص مشاويرك براحتك ابقي هاتها.. وهتلاقي ف درج التابلوه ١٠٠٠٠ جنيه.. اعتبرهم فلوسك واصرف منهم براحتك زي ما انت عاوز لو احتاجت لفلوس.. وانا لو احتاجت عربية هبقي اخد عربيه مامي او عربية اختي او حتي هاخد تاكسي وقمت نزلت وسوقت العربية ع البيت بسرعه وطلعت ولقيت امي وخالتي حاضنين بعض وبيعيطوا وابويا بيهديهم وانا دخلت وقالي يالا ادخل غير البدله والبس هدومك عشان هنسافر.. وفعلا لبست قميص وبنطلون وسافرنا كلنا ووصلنا بلدنا ف الصعيد واول مره اسافر البلد اصلا ووصلنا قدام بيت كبيرررر اووي ودخلنا ولقينا البيت الكبير دا كله مفيهوش غير خالي ومراته وبنت خالي اللي كانت معايا ف السلسله الاولي للي متابع القصه م الاول.. وجدتي وجدتي متوفيين.. وابويا وامي سافروا ف الاجزاء اللي فاتت لما جدي اتوفي واللي متابع القصه هيعرف..

وطبعا دخلنا وطلعنا اوضه جدي وخالي كان نايم ع سرير جدي ومرات خالي وبنت خالي قاعدين جنبه ع السرير وبيعيطوو ودخلنا عليهم وامي وهالتي بقوا بيحضنوا خالي اووي وابويا دخل حضنه وباسه وسلم عليه وخالي شافني وشاف اختي وبصلنا وروحناله وحضناه وسلمنا عليه وهوا نايم ع سرير وشكله بيودع.. ومسك ايدي بايده وايده التانية مسك ايد اختي ولقيته بيحطهم ع بعض ويبصلنا اووي والدموع نازله من عينه ع حنب وشه ويبص لامي اووي وابويا.. وامي بصتله اووي واترمت ف حضنه.. وقالها بصووت ضعيييف اووي

خالي: هااااه خلاااص جهزتي الولاد

امي: بتعيط اووي وتقوله.. لسسسه ياخويا لسسه.. اهئ اهئ اهئ

خالي: غمض عينه اووي وفتح تااني.. وقالها.. مستنيين اي.. لازم كل حاجة تفضل ماشية زي ما هيا ماشيييه.. عرفيهم ع طوول.. وامي حضنته وقالتله متخافش ياخويا كل حاجة هتفضل ماشية.. متخافش.. وابويا جه جنبه وطبطب ع صدره وقاله ارتاح انت بس ومتقلقش كل حاجة هتتم

وخالي بص لابويا وقاله خدهم وديهم هنااااك لازم يروحوله.. خليهم يروحوا هناك..

ابويا: هوديهم هوديهم.. نطمن عليك انت بس وهاخدهم متقلقش

خالي: انا كويس متخافش.. قوووم خدهم دلوقتي.. لازم يروحوا دلوقتي.. وابويا قالي انا واختي تعالوا هنروح مكان كدا ونيجي.. وخالي بص لبويا اووي وقااال وهوا بيكح وتعباان.. خلص الموضوع بسرررعه متستناش عليه تاااني

وابويا هزله راسه واخدني انا واختي وخرجنا من اوضه خالي .. واحنا ماشيين جوة البيت لقيت ابويا بيقولي انا واختي..

ابويا: بصوا.. انتوا كبرتوا دلوقتي وفيه حاجة مهمه اووي اووي اووي لازم تعرفوها وقبل ما تعرفوها لازم اوريلكم حاجة.. وخدنا دخلنا طرقه كدا وشكلها قدييم فششخ ووقفنا قدام باب خشب كبير وعليه عنكبوت وتراب وشكله بقاله مده متفتحش.. وابويا وقف قددام الباب وبصله اووي وغمض عنيه ولقيت دمعه نزلت تجري من عنيه ع خده وفتح عنيه تاني وبصلنا وبدء يشيل العنكبوت من ع الباب ويفتحه.. واول لما فتحه لقيت هوا سااااقع اووي جه عليا انا واختي وابويا وبانلنا ممر كدا والارض بتاعته رمل والحيطان حجر كانه ممر ف بطن جبل.. ودخلنا خايفين ومشينا لغاية لما وقفنا قدااام بوااابه كبيرة جدااااا ومقفوله ومرسوم عليها رسومات فرعونيه وفضلت انا واختي متنحين اووي للرسومات وشكل الباب ولقيتني برفع ايدي وبحطها ع الباب وبلمسه واول لما لمسته حسيت اني اتخطفت وحسيت اني بحلم وشايف الحلم اللي بحلمه بس وانا صاحي واختي لقيتها حطت ايديها ع الباب وحصلها زيي بردوو كدا وشيلنا ايدينا بسرعه وانا وهيا بنبص لبعض اووي وقولنا لابونا.. اي دااا.. دي مقبرة فرعونية صح.. قالنا صح.. قولتله يعني دا ورثنا.. قالي اااه.. قولتله طب منفتحها ونبيع بقااا ونتنغنغ.. قالنا لو كان سهل زي ما بتقول كان حصل من ايام جدك.. انما دي حاجة تاني.. قولتله ازاي.. قالي دي مش محرد مقبرة عادية.. دي مقبرة الملك…. ومعاه كل حاحاته كامله وكمان الكهنه بتوعه حاطين شروط ع فتحها… قولتله طيب ما تعملوا الشروط دي وتفتحوها.. بصلنا اووي وقالنا ما هوا دا اللي انا كنت عايز اكلمكم فيه.. بس نطمن ع خالكم ونقعد نتكلم عشان الموضوع مش سهل كدا.. وخرجنا.. وابويا قفب الباب الخشب تاني.. ووحنا رايحين لاوضه خالي سمعنا صوووييييت وجرينا لقينا خالي ماااات وامي وخالتي ومرات خالي والبنات كلهم بيعيطوا.. وكملنا الاجراءات ودفناه وعملنا العزا وخلصنا.. وبعد تالت يووم لقييت مرات خالي بتنده لبويا.. وقالتله تعالي عوزاك ف كلمتين ع جنب.. وابويا قاام معاها

وملحوظه بس مهمه عشان تبقوا متابعين الدنيا ماشية ازاي.. وركزوا كويس ف اللي جاااي عشان مهم اووي وليه دور مهم اووي ف كل الاحداث اللي جايه .. مرات خالي تبقي اخت ابويا.. يعني هيا المفروض عمتي ومرات خالي ف نفس الوقت.. ابويا وامي مش قرايب.. جدي ابو امي يبقي عمده البلد وجدي ابو ابويا يبقي شيخ البلد..والبيتين لازقين ف بعض والحيطه ف الحيطه والاتنين ماتوا طبعا.. وابويا اتجوز بنت العمده وابن العمده اتجوز بنت شيخ البلد اللي هيا اخت ابويا.. لغاية كدا مفهووم…

المهم لقيت مرات خالي او عمتي.. بتتكلم مع ابويا وابويا بيتكلم وحسيتهم شدوا شوية ف الكلام ولقيتها سيباه وماشية وجايه نحيتنا وبصت اووي لامي وخالتي وقالت مهو لو مش هتتكلموا انتوا انا اللي هتكلم.. خلاص العيال مبقوش عيال ولازم يعرفوا كل حاجة زينا ويكملوا اللي عملناه والعهد اللي اهالينا خدوه واحنا نفذناه لازم يستمر ف النسل احسن طبعا انتوا عارفين كويس لو منفذناش العهد اللي اهلينا اخدوه هيحصل اي..

ولقيت امي بتبصلي اووي وبصت للارض وكمان خالتي وابويا نفس الكلام وانا وبنت خالتي وبنت خالي بنبص لبعض ومش فاهمين.. لقينا مرات خالي قالتلنا طيب مدام محدش فيكم هيقولهم. انا بقاا اللي هقولهم.. مهو لازم يحصل بقااا ويتم زي ما احنا عملناها ونفذنا.. بصيت اووي لمرات خالي وقولتلها هوا في اي بظبط.. انا بقالي فترة ملاحظ ان في موضوع وامي وخالتي وابويا مخبيين عليا.. هوا في اي بظبط.. لقيت مرات خالي بصتلي قووي انا واختي وبنت خالتي وبنت خالي اللي المفروض هيا بنتها.. وهتعرفوا انا ليه قولت المفروض..

لقيتها قالت الكلام اللي هقولهلكم دا ممكن يبقي غريب بنسبالكم ويصدمكم بس هي دي الحقيقه ومطلوب منكم تكملوا زي ما احنا كملنا ودا لمصلحتكم قبل اي شي

بصوا يا حبايبي انا هحكيلم الحكاية كلها من اولها لغاية دلوقتي وركزوا معايا كويس.. جدك العمده لما كان شاب ورث العمديه عن ابوة وجدك شيخ البلد لما كان شاب بردوو ورث الشياخه عن ابوة بردوو والاتنين ابهاتهم ماتوا سوا ف حفرة جوة الجبل ومحدش عارف ماتوا ازاي ولا حصل اي.. ومن بعدها جدودك ورثوا ابهاتهم وقرروا ياخدوا بالتار من اللي عمل كدا وراحوا استخبو جوة الحفرة اللي ف بطن الجبل.. وبصتلي اووي انا واختي وقالتلنا اللي انتوا كنتوا عندها من شوية.. وفضلوا مستخبيين لغاي لما الليل دخل عليهم وكانت كل المنكقه دي ف الاول صخرا وجبل بس ومكانش لسه جدودك بنو البيوت دي هنا وكانوا قاعدين بعييد عن هنا قرب النيل.. المهم لما الليل دخل عليهم والنوم غلبهم وناموا.. كل واحد منهم حلم بابوة وهوا بيقوله.. اسمع الكلام ونفذ العهد وهتوصل لكل حاجة.. وقاموا م النوم مفزوعين والدنيا ظلمه ف الكهف وكلموا بعض وكل واحد قال للتاني ع الحلم وانه شاف ابوة وقاله كدا وقرروا انهم هينفذو العهد دا عشان يعرفوا مين عمل كدا وياخدوا بالتار.. وهما بيتكلموا سوا سمعوا صووت تخيين كدا بيقولهم جاهززين عشان تنفذوا العهد.. قعدوا يتلفتوا يمين وشمال ومش لاقيين حد وبدئو يخافوا شوية وطبعا الدنيا ضلمه.. وقالوا سووا ف نفس واحد.. ايييووووةه جاهززين.. عايزين نعرف مين عملها وناخد بتارنا ومستعدين نعمل اي حاجة.. وفجااااه ظهرلهم واحد طوول بعرض وهدومه زي لبس كهنه الفراعنه.. وهما شافوه اتلبشو ف بعض وقالو للكاهن الشبح اللي ظهرلهم

جدودي الاتنين سوا: ااانننت مييين ياابوو عمووو.. انططققق… وكييف هتعرفنناااا مييين عمللهاااا

الكاهن الشبح: انا الكاهن… والملك العظيم مكلفني بمهمه ابدية واللي هيقدر ينفذها ويكمل اللي الملك العظيم كان بيعمله ويحافظ ع النسل بتاعه ويبقي ددمم واحد خالص نقي.. هيبقي ليه مكافئه عظيمه من ملكنا العظيم وكمان كل طلب هيطلبه هيبقي مجاااب كمان.. بس لو اخد العهد ومنفذوش مش هيشووف يووم حلوو وحياته هتبقي اكتئاب كلها ومش هيشوف ليه نسل وهيفضل يمرض ويمووت

وجودي الاتنين بصوا لبعض سوا وارتبكوا.. واتفقوا انهم هيكملوا للاخر معاه لغاية لما يعرفوا مين قتل ابوهم ويبعدوا عنه.. ودا كان اكبر غلط منهم كلنا ماشيين لغاية دلوقتي ع العهد ومحافظين عليه وفي بينا سلااام وكمان لو طلبنا اي حاجة من عندهم بيدونا.. بس لازم يبقي في ددمم جديد وسلاله جديده عشان العهد بيتجدد والسلام بيتجدد بينا وبينهم

وانا بصيت لمرات خالي اووي وحاسس اني بسمع حدودته من حواديت الف ليله وليله.. وقولتلها ممكن توضحيلي اووي يا مرات خالي عشان انا مش فاهم اي حاجة.. وممكن تقوليلي مين الملك دا ومين الكاهن دا وعلاقتهم اي بجدودي.. انا شوفت الملك والملكه والكاهن دول ف الحلم يا مرات خالي.. فهميني عهد اي دا وفي اي انا تعبت م الموضوع دا اووي.. واختي بردوو نطقت وقالت نفس الكلام وانها حلمت بالموضوع دا بردوو.. ومرات خالي بصتلنا اووي وقالتلنا انا هحكيلكم عشان انتوا دلوقتي مطلوب منكم تنفذوا العهد وتشيلوا المسئولية وتكملوا اللي احنا بدئناه

وكملت وقالت بعد لما قالوا انهم موافقين ع كل حاجة وموافقين ينفذوا العهد.. وقربت منهم واخد صباع كل واحد منهم وشكه وخد نقطه ددمم من كل واحد منهم ع ورقه بردي ودي مكتوب عليها طلاسم العهد.. واول لما دمهم لمس الورقه لقوا الورقه بتنور وبقت كانها لسه مكتوبه دلوقتي وجديدة.. والكاهن بصلهم اوووي وقبل ما يختفي قالهم مطلوووب منكم…

استنوني ف جزء جديد ومفاجاه جديدة



الجزء الخامس

بصلهم وقالهم كدا بقاا مطلوب منكم انكم توفوا بالعهد.. وراح مطلع لكل واخد تمثال دهب فرعوني قد كف الايد كدا.. واخدوة وفرحوا اووي.. وبصلهم اووي وقالهم دي مكافئه بسيطه بس عشان واقفتوا بالعهد الملكي.. ولما تنفذوا العهد هتاخدوا م الخير دا كتيررر.. وكل لما نسلك اللي من نفس دمك ينفذ العهد هياخد م الخير دا كتير.. بس لو فكرتوا تهربوا ومتنفذوش العهد يا ويلكم م العذاب اللي هتعيشوة ومش هيبقالكم نسل ولا هتشوفوه بعنيكم .. بصوا لبعض قوووي وقالوله.. يعني انت عاوزنا نعمل اي.. بصلهم وقالهم

الكاهن الشبح: مطلوب من كل واحد فيكم انه يخلف من نفس دمه.. يعني مطلوب من كل واحد منكم يضاجع اخته اللي من نفس دمه ومن نفس الاب والام.. وانا عارف ان كل واحد منكم ليه اخت واحده بس.. ومطلوب منكم ان كل واحد يخلف من اخته والملك هيختار بنفسه الشخص اللي هيعيش ف روحه وهيبقي دايما روحه حواليه ومعاه بكل القوة الملكيه الخفيه.. والشخص دا هيبقي من سلاله حد فيكم او من سلاله سلالة اولادهم .. ولازم ولادكوا من اخواتكوا يعملوا زي ما عملتم انتوا كمان في اخواتكم.. وبناتكم تحمل من اولادكم.. وتعرفوهم انكم اخدتم العهد علي نفسكم وعلي سلالتكم وكل سلاله هتيجي منهم هتفضل ماشية ع العهد دا والروح الملكيه هتختار الشخص المنتظر ف كل زمان عشان تربط روحها بروحه واحساسها ف احاسيسه وتقدر تستخدم القوة الملكيه من خلال الشخص اللي هيبقي من نسلكم او نسل نسلكم.. والمطلوب منكم تبلغوا الرساله دي لكل نسل وتتورث عشان كل سلاتكم تفضل فاكرة العهد وماشية عليه.. واي حد من النسل هيخلف بالعهد هيبقي مصيرة الاكتئاب وعدم السعاده وعدم الراحه ولو فكر يتجوز من ددمم غير دمه.. عمره ما هيشوف ليه سلاله ولا هيبقاله نسل تاني.. ونسله هيختفي ويتقطع بعد موته… ودا هوا العهد اللي انتوا مضيتو عليه بدموكوا.. وشاورلهم بورقه البردى اللي عليها دمهم واختفي وهما بصوا لبعض اووي وبصول للتمثال الدهب اللي ف ايديهم وقاموا يجروا يجروا يجروا يجروا لغاية لما وقفو بعيييد وقعدوا ينهجو اوووي.. وقعدوا شوية لما هديوا بصوا لبعض وجدك شيخ البلد بص لجدك العمده وقاله معقول دا… لا انا مش مصدق اللي حصل دا … احنا نروح نبيع التمثالين دوول ونعيش بقااا ونشتري الارض دي كلها اللي حوالين الجبل وكل واحد مننا يبني بيت ونبقي نفحت براحتنا ونطلع باقي الدهب.. وقام جدك العمده بص لصباعه اووي وبص لجدك التاني وقاله العفريت دا مش هيسيبنا لحالنا.. احنا حطينا دمنا ع الورجه.. انا معارفش اتصرف كييف

جدي شيخ البلد: اباااي وانت عايزني يعني اسمع كلام الجن المخبل دا واروح اركب اختي وافتحها واحبلها عشان هوا يتبسط وانا اتضرب بعيااار

جدي العمده: يابو عمو مجولتش اكديه.. بس احنا نسينا نساله ع مين اللي جتل ابونا..

جدي شيخ البلد: هنبجي نساله مره تانية لما انروح ناخد دهب تاني.. دا باينه الجبل ملييان

جدي العمده: انا مش مطمن للموضوع دا يابو عمو... يالا هم بينا خلينا نروح ونبجي نشوف الحكاية دي

وروح كل واحد ع بيته.. وجدك العمده مكانش ليه غير اخت واحده بنت بس وامه .. وورث العمدية بعد ابوة ما مات

وطبعا زي ما احنا عارفين ان ابوه العمده لقوه مقتول مع شيخ البلد ف المغارة دي قدام الباب الفرعوني..

وجدك شيخ البلد بردوو مكانش ليه غير اخت واحده بنت بس وامه .. وورث شياخه البلد بعد ابوه ما مات

اول لما دخل كل واحد بيته راح ع السرير بتاعه واتغطي ونااام م الخووف وتاني يوم اتقابلوا وكل واحد سال التاني حصلك حاجة..

وقالوا لبعض لا وقعدوا يضحكوا سوا وشافوا مشتري للتمثايل الدهب وبقوا اغنيا اووي اووي واشتروا الارض اللي حوالين الجبل وبنوا بيتين لكل واحد بيت.. وطبعا البيت اللي احنا قاعدين فيه دا هوا بيت جدك العمده ابو امك ..

وبعدين جدك شيخ البلد قال انا خلاص هتجوز..

وفعلا اتجوز بنت م البلد وعمل الفرح ودخل وعدت اول ليله وتاني ليله لحد ما فات اسبوع ع جوازه..

وبعد كدا بقا كل يوم هوا ومراته خناقات وخلاص ع الفاضي والمليان وعدي شهر واتنين لغاية ٨ شهور والعيشه كل يوم ف مشاكل وخناق وكمان البنت محبلتش..

وجدك العمده حس ان الموضوع بتاع جدك شيخ البلد دا اكيد وراه العفريت دا.. وراح يزوره مرة ف البيت ويشرب معاه الشاي وكان عدا سنه ع الموضوع العفريت .. وهوا قاعد معاه ف قعده سهر راح قاله

جدي العمده: ع فكرا كل اللي بيحصلك دا بسبب العفريت انت نسيت كلامه اللي جالهولنا يومها

جدي شيخ البلد: بصله اووي كدا وسرح وحس ان كلامه دا صح.. وقاله يعني فكرك نعمل اي طيييببب

جدي العمده: هي ملهاش حل تااني.. هوا قالنا هوا عايز اي.. واديك شوفت اهاه انت اتجوزت ومش عارف تعيش يوم مبسوط وكمان مرتك محبلتش.. كل كلام العفريت طلع صووح

جدي شيخ البلد: اباااااي.. يعني فكرك لو عملنا زي ما جااالنا العفريت حياتنااا هتبجي زينه

جدي العمده: اييووة وكمااان هنبقي اغنيا

جدي شيخ البلد: طيب وهنعملها كييف دي.. دي كانت تبجي فضيحه.. وكيف هنجوول للبنته اننا عايزين نحبلهم.. وامنا كيف هتسوي لما تعرف.. دا كانت امهاتنا ضربت كل واحد فينا عيااار

جدي العمده: معرفش ياخووي.. بس مفيش غيره حل.. ولازم انفذه

احناا جطعنا العهد علي نفسينا ومضينا بدمنا يا واد عمي..

وقام جدي العمده وقال.. خليني اجووم اروح ياخوي وافكر واشوف كيف هنحلها

وجدي العمده روح البيت وقلع جلابيته وقعد ع الدكه ف وسط البيت ب اللباس الصعيدي الواسع الخفيف.. وكان شاب وزبه حلو وكبير وتخين.. وقعد ع الدكه يفكر واخته وامه نايمين وقبل الفجر بشوية اخته كانت قايمه تحلب الجاموسه وتنضف البيت ووقتها كان عندها ١٧ سنه بس حلوة وملفوفه وصدرها قدامها وجسمها اكبر من سنها..

وقامت مرات خالي مشاورة ع بنت خالتي وقالت.. كانت ف جسمها كدا

وكملت وقالت.. جدك العمده قال لاخته

جدي العمده: انتي يابت.. اومااال اماااي وينهااا

اخت جدي العمده: جامت من شوي وراحت للغيط عشان تروي الزرع جبل الشمس ما تحمي

وفضل جدك العمده يبص ع اخته وهيا بتكنس وتوطي وتحلب الجاموسه وفضل يبص عليها لغاية لما زبه قااام وبقااا باااين اووي.. واخته بتلف وشها ولقيته بيبصلها اووي وزبه قاايم بالقووي ورافع لباسه الواسع ونافخه لفوق وعين جدك كانت مركزة ع طياااز اخته.. واخته بصتله وقالتله.. مالك يا خوووي.. بتبص ع اختك يا واااد.. جوووم فززز يا جليل الحياااا

وقايمه جايه عليه تضربه بس مش بجد يعني وتقومه عشان تكمل شغل البيت.. وجنب الدكه باب بيدخل لاوضه ضيقه وفيها قشش كتير وباب تاني جوه الاوضه بيدخل ع الزريبه بتاعه البهايم

واخت جدك جاات عليه وقامت خبطاه ع زبه بايديها وهيا بتقوله.. جوووم فزززز يا وااااد وقامت شدته من ايده اووي.. ووقف وراح ماسك ايديها الاتنين بايديه ووشهم لبعض وبيزق فيها وهيا تزوء فيه وبينشفوا ع بعض زي مين اللي يوقع التاني واخته كانت صحتها حلوة.. بس هوا كان ناشف وعصب وفضل يزوء فيها وهيا ترجع بظهرها وتحاول تزوء فيه لغاية لما وقعت فوق القش وهوا اترمي عليها ووشه لوشها وصدره لازق فوق بزاز اخته وفاعصهم بصدره وزبه راشق بين وراكها وتحت شفايف كسها وداخل اووي بين وراكها بلباسه وجلبيتها وايده مكتفه ايديها لفوق ووشه ف وشها وعنيه ف عنيها.. واخته قالتله

اخت العمده: جووم يا واااد فزز.. ااي بعد يدك عن يدي.. وجعتني.. جووم يا واد بعد بتاعك عني.. دا محمبط جووي يخربيتك.. جوووم بجاااا بعد عني .. امممم بس بجاااا بعد عني .. سيبني بجااا مجدراااش.. وجدك العمده عمال يحك زبه ويدقر ف كسها وجسمه عمال يحك ف جسمها طالع نازل وبزازها عماله تتعصر تحت صدره ورايحه جايه تحت جسمه وبدئت تليين اووي وجسمهاا يسيب وبقت بتفتح وراكها شوية شوية عشان زبه يحط ف كسها اووي.. ما هيا بنت ١٧ ولسه طالعه وفايرة ومستحملتش زب كبير وتخين يدعك ف كسها السمين اللي بينزل سمنه بلدي مش ميه شهوة زي باقي الستات.. شهوتها كانت تقيله وبيضا شوية زي لبن الرجاله.. وغمضت عنيها ومحستش غير بشهوتها اللي قادت ف جسمها وجدك العمده حس بايديها سابت قاام سايب ايديها ونزل ايد وطلع زبه م البنطلوون ومد ايده تحت جلبيتها ومد صباعه للشورت الصعيدي اللي لابساه وقطعه بصباعه ودخل زبه م الخرم وبقا يدعك براس زبيه بين شفايف كسها اللي بقاا غرقااان ف السمنه البلدي اللي نازله من كسها واول لما راس زيه الناشفه خبطت ف زنبورها اللي واقف زي زب عيل مولود قامت ماسكه ومكلبشه بوابعها ف القش وهيا فاردة دراعتها شمال ويمين وبتترفع بصدرها لفوق ودماغها بتترمي لوراها وتعض ع شفايفهاااا اوووي وتزووم وتقووول

اخت جدي العمده: امممم حلوووو جوووووي.. ااممممم اااااه حلووو جوووي ااااااه حكه اوووي كداااا.. ممممم

وجدك العمده مزود الدعك اووي براس زبه ف ذنبورها ولما لاقها بتتشنج وبتجيب شهوتها خلاص راح دافس زبه ف كسها مره واحده وزبه اترشق كله ف كسها وفتحها وخد شرفها بزبه وهيا م الوجع اللي حصلها مرة واحده راحت مكلبشه فيه مره واحده وحضناه اووي وبتصوت. قااام جدك حط ايده ع بوقهاااا وكتم صوتها وبقا زي المكنه مش حاسس بنفسه ولا حاسس باي حاجة وكانه مش هوا.. حس انه حد تاني.. وسمع صووت ف ودنه بيقوله

الصوووت: انت وفي للعهد الملكي يا عمده.. وانا سوف اكافئك علي المتعه الاخوية التي جلعتني اشعر بها.. واسوف اتلذذ اكثر عندما يستقر منيك بداخلها ويكون هذا وفائك لي.. وبعد ذلك لك ان تطلب فقك وسوف تجد كل ماتريده..

وفضل يدك ف كسها وهيا تصووت بصووت مكتووم اووي من ايدة اللي كاتمه صوتها ونفسها وخانقها بايده.. ومش عارفه تلم وراكها من جسمه اللي راكب عليها وفاشخ رجليها وزبه نازل دك ف كسها وهاريه بكل عنف و****** بالقوة ومفاقش غير لما خبط زبه للاخر وراس زبه دخلت كلها جوة رحم اخته وبقا يلدق لبنه كله سخن مولع ف كسها وهيا من كتر ما هيا مش حاسه غير انها اتناكت بقت تلقائي بتقفل كسها اووي ع زب اخوهااا اووي وتشفط زبه اووي لغاية لما رحمها شفط كل اللبن اللي ف دهر اخوها ورحمها بقاا منفووخ من كتر اللبن وراس زبه قافله خرم رحمها ومش مخليه اللبن ينزل منه.. وفاق بعدها كدا وحس باللي عمله وبقاا بيبص ف عنين اخته واخته تبص ف عنيها وجوا عنيهم كلاااام بيتقااال من غير اللسان ما ينطق بيه

اخت جدك بقت بتقوله بعنيها.. ليه كدا بس.. ليه كدا تضيع شرف اختك.. ومكفاكش انك خدت شرفها بزبك.. لا وكمان نزلت كل لبنك جواها.. عارف دا معناااه اي.. اني اكييد حملت منك.. وبتغمض عنيها اوووي والدموع بتنزل من عنيها ع خدها وبتلف وشها الناحيه التانية بعيد عن وشه

وجدك كان بيقولها بعنيه.. سامحيني ياختي.. انا المفروض كنت احافظ عليكي.. واسلمك سليمه لعريسك وتفرحي زي باقي البنات وعريسك بيفتحك بزبه وتحسي زي كل البنات لما بتتجوز.. بس اخوكي حط نفسه ف ورطه وورطه ابديه.. اكيد لما هتعرفي هتسامحيني.. ومتخافيش عمري ما هسيبك وهبقي ظهرك وهحاول بكل جهدي اني اعوضك واعيشك زي باقي البنات… وبيرفع جسمه من عليها براحه وبدء يسحب زبه وراس زبه خرجت من رحمها واللبن بقا بيخرج من رحمها لجوة كسها ويلسعها مكان ما اتفتحت ومشاعرها غلبتها واول احساس تحسه وبقت توحوح برااحه.. وهوا خرج زبه من كسها وهيا قواام حطت ايديها ع كسها عشان اللبن ميخرجش وضمت وراكها ع كف ايديها وقامت وسابته وراحت تنضف نفسها وهوا اتعدل وقعد ا القش وظهره للحيطه و مذهوول ومش مصدق انه ناك اخته ونزل لبنه جواها وانها كدا اكيييد حبلت منه.. طب هيعمل مع امه اي.. طب واخته وبطنها لما تكبر.. هيعمل فيها اي… وحس انه رااح ف مصيبه.. وقاام اتعدل ودخل زبه ف اللباس الصعيدي بتاعه وخرج رااح اوضته لبس جلابيته وقعد ع السرير واخته كانت خرجت م الحمام ورايحه ناحيه اوضتها وعدت من قدام اوضه اخوها ووقفت وبصتله اووي بكل انكساار وخووف ومنطقتش بحرف واحد.. واقفه بس بتبص اوووي ومش مصدقه اللي حصل وحاسه انه حلم ومستنيه اخوها ينطق ويقولها انه محصلش وانه حلم.. بس وهيا بصاله قفلت كسها ع بعضه وضمت نفسها من تحت اووي وحست بحرقااان ولسعه شرفها اللي اتقطع بزب اخوها ولبنه اللي بيكوي الجرح والدمعه نزلت من عنيها ع خدها

وفجاه سمعوا صووت وصريخخ واحده بتصوتت اووي وجدك العمده اتنفض من ع السرير وقاام يجري وخارج من اوضته ع الشارع واخته وراه وجريوا ع البيت اللي جنبهم اللي جاي منه الصووت

وبصتلنا اووي مرات خالي وقالتلنا البيت اللي جنبنا برة داا.. ويبقي بيت شيخ البلد اللي متجوز فيه.. وكملت تاني الحكاية

وجريوا لجوة البيت ولقيو شيخ البلد ماسك مراته من شعرها وهيا ع الارض وبيجرها من شعرها ف البيت وهيا بتصررخ وتصوت وجري جدك العمده ومسكه اووي من ايده وبص ف عنيه وشافه كانه وحش مش بني ادم وعنيه بتطق شرار وحس ان كل دا بسبب الورقه اياها والعفريت.. وسلك مراته من ايديه بالعافية وقال لاخته..

جدي العمده: خديهاا يابت وروحي بيها ع الدوار بتاعنا.. وسيبيني معاااه شوي

اخت جدي العمده: حاااضر ياااخوووي.. تحبب اعملكو شاااي

جدي العمده: لا مش دلوق.. روحي بس معاها وطسيلها وشها بشوميه ميه

اخت جدي العمده خدت مرات شيخ البلد وراحت بيها ع بيتهم..

وشيخ البلد قاعد مذهوول ومش مجمع وحاسس انه كان نايم وصحي.. وقال لجدي العمده..

شيخ البلد: انا معرفش اي جرالي يا خووي.. انا كنت لسه داخل انا وهيا جوه وهنعملو سوا وفجاه محستش انا بعمل اي

جدي العمده: ياخوي كل دا واه الورقه والعفريت.. اسمع مني.. انت لازم تطلج البت دي وتعمل زي الفريت دا مجالنا

شيخ البلد: بص اووي لجدي العمده وقاله.. طب وبعد ما اركبها واحبلها.. هتتجوز كيف.. هنجيب لنفسنا العار

جدي العمده: قاله انت اركب اختك وحبلها وانا هتجوزها وكانها حبلت مني ودا يفضل بيني وبينك وبينها وبس لغاية لما نشوفو اخرتها اي ياخوي

شيخ البلد: طب وانا هعملها ازاي دي بجاااا

جدي العمده: انا هروح اشيعلها تجيلك واحكيلها ع اللي حصل وان مرتك حدانا شوي لما تهدي وهجيبهلك جاال يعني عشان تهديك شوي.. وانت بجاااا مجدامكش غير الفرصه دي عشان تنفذ العهد وحياتك تنصلح ياخوووي

وقاام جدك العمده عشان يمشي.. ورااح لغاايه بيتهم التاني ف البلد البي عايش فيه امه واخته ووقف قدام باب الدوار وخبط وفتحت اخت شيخ البلد. وقالتله

اخت شيخ البلد: اهلا يا حضرة العمده.. تعالي اتفضل

جدي العمده: يالا متشكر. بس عايزك تلبسي خلجاتك وتروحي تجعدي مع اخوكي شوي عشان متعارك هوا ومرته شوي ومرته حدانا مع اختي ف الدوار وانتي اجعدي مع اخوكي شوي وعجليه اكديه

اخت شيخ البلد: خووووي.. حاضر حااضر انا هتلافا الخلجه عليا وهكون عنده وهعجله

وسابها جدي العمده ومشي ورجع بيته دا.. ودخل وسامع صوت مرات شيخ البلد مع اخته ف الاوضه.. وطبعا اللي هيقول وامه فين من دا كله.. ارجع شوية لورا وهتلاقيها راحت من بدري تروي الزرع وبتفضل ترعي الارض والبهايم لغاية اخر النهار

المهم جدي العمده سمعت مرات شبخ البلد وهيا بتقول لاخته

مرات شيخ البلد: معارفاااش ياختي ماله.. احنا كنا كويسين وكنا لسه جايمين ندخل اوضتنا عشان نبقي سوا ف السرير.. بس فجاه لقيته اتعصب ودور فيا الضرب وعنيا وسعت و بقت حمرا وحاساها بتطق شرار وبقا يضرب فيا ولا البهيمه وقام راميني ع الارض ولف شعري ع ايده وبقا يسحبني من شعري ف البيت كله كانه ساحب وراه بهيمه.. انا لا يمكن اعيش معاه تاني انا هرجع لابووي وهوا يطلجني خلاااص مريداهووش.. وبتعيط بحرقه اوووي

وجدي العمده قعد ع نفس الدكه ف وسط الدوار ودماغه عماله تفكر ياتري هيقدر يعملها زي ما عملتها مع اختي.. وياتري هعمل اي مع اختي.. طيب انا هتجوز اخته وهيا حبله منه… طيب يبقي هوا كمان يتجوز اختي ويداري عليها قبل ما بطنها تكبر وتبان.. بس لازم هوا يركب اختك ويحبلها احسن يذلني بالموضوع داا..

وف بيت شيخ البلد.. اخته راحته لابسه جلبيتها البيتي وطيازها مدورة وبزازها قدامها مليانين وراحت ع بيت اهوها ودخلت لاقت اخوها شيخ البلد قاعد ع الكنبه ولابس بردوو لباسه الصعيدي الواسع بس وباقي جسمه عريان وطبعا كان المفروض لسه هيدخل ينيك مراته بس حصل اللي حصل.. واخته جات عليه وقعدت جنبه وقالتله

اخت شيخا لبلد: مالك ياخووي.. جرااا اييي.. مالك ضربت مرتك ليه..

راح شيخ البلد اترمي ف حضن اخته وراسه بقت ع بزازها.. ودماغه تقيله وغارزه ف لحم بزاز اخته ولف ايده ع جسم اخته وبصوابعه وكف ايده مسك لحم دراعها الملبن اووي وقعد يعيط اووي وهيا لفت دراعتها حوالين جسمه وبقت بتهديه لغاية لما هدي شوية ورفع وشه وقالها..

شيخ البلد: اني خلااص هطلجها.. اني معاوزهاااش تاااني وقااام وساب اخته ودخل الاوضه وقعد ع السرير ودماغه بتفكر ازاي ينيك اخته ويفتحها ويحبلها.. ما خلاص مبقاش في غير دا حل

واخته دخلتله وقعدت جنبه وخدت راسه تاني ع بزازها وبقت بتهديه وهوا حواطها بدراعاته وبقا يحسس بايده بشويش ع دراعتها الملفوفه ولاوب مره يحس ان زبه بيقف ع لحم اخته.. واخته لاحظ زبه اللي وقف ف اللباس بتاعه وبقا باين وهيا بصت لزبه اووي وبلعت ريقها ومبقتش عارفه تقوله اااي وحست ان اخوها مش مرتاح مع مراته ف السرير.. وقالتله

اخت شيخ البلد: هيا مرتك مش بتبسطك ياخووي يعني

شيخ البلد: لاااا دي مراا تجرف.. اني خلاص مبقتش رايدها

اخت شيخ البلد: طب ياخوي وبعد ما تطلجها.. هتسوي كييف.. انت رايد بنتا تانيه

شيخ البلد: رفع وشه ف وش اخته وايده لافه حوالين دراعتها وقالها.. اني رايد بنتا زيك انتي اكديه.. مبجتش عايز حد تاني.. بجيت بكره كل البنته.. انا رايدك انتي بس.. وهجم عليها زي المجنون ويقفش ويبوس فيها وهيا.. بسس بعد عني اكديه.. سيبني.. مالك بسس ياخوي. لا اوعي اووعي.. وفضل معاها لغاية لما اغتصبها وفتحها ونزل لبنه جواها..وسمعت نفس الصوت بيقوله.. يبدو انك الان اصبحت تعرف كل شي جيدا.. وانا سعيد لانك قمت بتنفيذ العهد.. وشيخ البلد فاق بعدها وقام بص لاخته واخته قامت تلملم نفسها وتلطم علي وشها وتقوله.. ضيعتني ياخووي.. ضيعتني وكبيت جواااي.. انا خلاص هحبل منيييك.. ليه اكديه ليه وبتصرخ ف وشه ووقعت اغم عليها.. وهوا شالها ونيمها ع السرير وهرج جري نده ع جدك العمده م الشباك وجدك العمده طلع جري وشاف جدك شيخ البلد واقف مخضوض ولباسه ليه طرطشه نقط ددمم من شرف اخته ودخل جري شاف اخت شيخ البلد مرميه ع السرير والسرير تحتها بقعة ددمم.. وجدك العمده بص لجدك شيخ البلد وقاله

جدي العمده: ااانننتتت عملت اي.. انت خلاص نفذت معاها

جدي شيخ البلد: بيقوله وهوا مذهول ومصدووم.. ايييوووه ايووة وكبت جواها كمان.. انا حبلت اختي.. وقعد وحط راسه بين ايدية..

جدي العمده: طبطب عليه وقاله.. متخافش ياخووي انا هتجوز اختك.. انا هستر عليها.. بس انت كمان تتجوز اختي وتكتب عليها وقبل دخلتك عليها انا هدخل عليها وااكب جواها..ومرديش يقوله انه فشخ كس اخته فوق القش

جدي شيخ البلد: واني موافج.. اني هروح اجعد مع ابو مرتي واطلجها واجي اطلب اختك

وقاموا سوا وشيخ البلد نزل راح لابو مراته واتفق ع الطلاق وتم الطلاق وجه بيت العمده وطلب ايد اخته من جدك العمده.. وجدك العمده فرح وقاله.. مهنلاجيش احسن منك لاختي بس اتحافظ عليها وتحطها ف عنيك

جدي شيخ البلد: متخافش ع اختك معاي.. اني هشيلها جوا حباب عيوني

وف الاوضه جوا اخت العمده سامعه كل حاجة وبتلطم ع وشها وتعيط وتقوول.. يالهووي هتفضح جداام البلد كلاتها.. ازاي اخوي هيجوزني وهوا فتحني وكب جوااي وحبلني..

وجدك شيخ البلد مشي وجدك العمده دخل الاوضه لاخته لقاها بتلطم وتعيط قااام جري عليها وحضنها اووي وهيا اترمت ف حضنه وفضلت تعيط لغاية لما هديت وقالتله

اخت جدي العمده: ازااي ياخوي توافج ع جواز.. ازاي وانت فتحتني وكبيت جوايا.. هتفضح

راح جدي العمده حضنها اووي وقالها.. متخافيش يابت اني كمان هتجوز اخته عشان ميفتحش خاشمه بكلمه وعايزك معاي نروح عنديهم عشان اطلب اخته

وراح هوا واخته لشيخ البلد ودخل سلم عليهم واخت شيخ العمده دخلت الاوضه لاخت شيخ البلد ولاقتها قاعده ع السرير ولامه رجليها ف صدرها وكامشه ف نفسها ومخضوضه.. بصتلها قووي وقالتلها مالك يابت فيكي اي..قالت اخت شيخ البلد.. مفيش.. بس الدورة جياني بطني وجعاني شوي

قامت اخت العمده قعدت جنبها وحضنتها وقالتلها.. يابت افرحي عشان اخوي جاي يخطبك من اخوكي دلوجتي وخلاص يابت دي شكلها اخر دورة هتجيكي وبعدها تحبلي.. واخت شيخ البلد بصت لاخت العمده اووي وحضنتها واتفتحت ف العياط واخت العمده هيا كمان بقت حضناها وبتعيط وكل واحده بتعيط ع شرفها اللي ضاااع من زب اخوها ورحما اللي بقاا شايل عيل من لبن اخوها اللي اتكب جواها وكل واحده متعرفش ان التانية حصلها كدا.. وبرا جدودك قاعدين مع بعض ومبسوطين اووي انهم خلاص ارتاحوا م الكابوس دا وكمان عرفوا يلموا الفضيحه ورا بعض واتفقوا ع معاد الجواز وقالوا بعد شهر يكون الينته هديوا شوي م اللي حصلهم

وجدك شيخ العمده نده ع اخته وخدها وروحوا بيتهم واول لما دخلوا اخت العمده قالت لاخوها

اخت العمده: ازااي هتجوزني ياخووي بسس.. انت فتحتني وكبيت جوااي.. هجوله اي بس لما يدخل وميلاجنيش بشرفي.. طيب اللي ف بطني هيبجي ابن مييين وانهارت وعيطت.. قاام جدك العمده حضنها قووي وقالها تعالي اجعدي جاري وهحكيلك كل حاجة بس ورحمة ابوكي ما تجولي لحد نوهائي.. وحكالها حكاية الورقه والعفريت كلها لغاية لما شيخ البلد اتجوز وحياته بقت وحشه زي العفريت ما قال وكمان طلج مرته ودخل ع اخته وكب جواها هيا كمان واكيد حبلت من اخوها زي ما انتي حبلتي مني.. وانا وهوا هنتستر عليكم..

واخت العمده بصاله وفاتحه بقها ومش مصدقه..قالها تعالي معاي اوريكي المغارة والباب.. وخدها من ايديها ورايحين للمغارة

وف بيت شيخ البلد: دخل شيخ البلد الاوضه ع اخته وقالها العمده هيتجوزك.. وهيا بصاله وكاشه ف نفسها وخايفه منه.. وقالتله.. ازاازي ازاااي انت خلاص خدت شرفي وكبيت جواي.. انا اكيد حبلت منك.. وقالها بردودد ع حكاية العفريت والورقه وهيا مش مصدقه وخدها يوريها المغارة

وكل واحد داخل وواخد اخته تحت باطه وهيا مرميه ف حضنه وخايفه.. وبصوا وشافوا بعض كلهم جوا وبقوا يبصوا لبعض اووي كلهم وكل واحده بتبص للتانية وعايزة تقولها هوا انتي كمان حصلك زي ما حصلي.. وهنا العمده وشيخ البلد قرروا يتكلموا ويقولوا لاخواتهم كل حاجة قدام باب المغارة وفجاه كلهم سمعوا صوووت بيقولهم

الكاهن الشبح: انا الان اصبحت اكثر سعاده بتنفيذكم للعهد وبصراحتكم مع اخواتكم..واصبحت اكثر سعاده وكل واحده من اخواتكم اصبح بداخل رحمها *** من دمها..وفجاه حست كل واحده منهم بتقريص ف بطنها زي المغص وحطوا ايديهم ع سوتهم ووقعوا مغم عليهم وكل واحد شال اخته وروح ع البيت نيمها ف سريرها لغاية تاني يوووم

وصحي العمده تاني يوم الصبح قاام راح الغيط ورجع اخر اليوم استحمي واخته بتطبخ ومفيش بينهم اي كلام نهائي.. لغاية لما اخت العمده بدئت تهدي وترجع تكلمه وهوا بيكلمها وبدىوا يرجعوا يهزوا زي الاول وكان كل شي خلاص بقا ع المكشوف خلاص..

وبعد الغدا اخت العمده قالتله انا عايزة اروح المغارة تاني.. واخدها وراح وفضلوا يبصوا للباب وفرحانين بالكنز اللي وراه وطبعا العفريت لعب ف دماغهم والعمده محسش بنفسه غير وهوا عمال ينيك ف اخته قدام الباب بس المره دي اخته كانت سيباه وكمان بتستمع ومبسوطه وكب تاني جواها وهيا بقت بتقفل رجليها ع ظهره اووي وكسها بيشفط كل نقطه لبن جواه.. وخلصوا وقاموا لبسوا هدومهم من غير اي تعليق ودخلوا بيتهم تاني وكل وراحد راح اوضته

وف بيت شيخ البلد.. دخل الاوضه ع اخته وكانت صحيت ومش مصدقه اللي شافته وقعدت تتكلم مع اخوها ف الحكاية دي لغاية لما محسوش هما كمان بنفسهم وبقا شيخ البلد نازل رزع ف كس اخته بزبه والمره دي برضاها وسيباله نفسها وكب جواها وهيا لبست لباسها ع لبنه ف كسها وهوا لبس وسابها وخرج راح اوضته

وعدي الشهر ع كدا وجه وقت الفرح وكل واحد خد عروسته ع بيته اللي هوا البيت دا والبيت اللي جنبنا وام كل واحد منهم عايشه ف الدوار التاني بتاعهم ف البلد

وكل واحد دخل بعروسته بيته وكل واحد قعد مراته واتكلموا سوا وكل واحد اتفق انه مش هينام مع مراته ولا هيكب فيها غير لما تخلف اللي ف بطنها

قامت اخت العمده قالت لجوزها شيخ البلد: اني عاوزة اروح دلوكتي ابات مع اهوي واجيك الصبح وهبعتلك اختك اتبات معاك..

وفضلوا كدا كل يوم.. كل واحده تبات ف حضن اخوها وينيك فيها للصبح وتقوم تروح ع بيت جوزها.. وعدت الايام والشهور وكل واحده بقت بطنها قدامها اووي م الحمل وجه وقت الولاده

وكانت اخت العمده حامل قبل اخت شيخ البلد بشهرين وولدت قبلها بشهرين ورجعت لبيت جوزها بيت شيخ البلد وبقت اخت شيخ البلد اللي هيا مرات العمده تروح تخدم مرات اخوها بعد لما ولدت ف بيته وولدت ولد.. والولد دا هوا يبقي خالك اللي اتوفي

وجدك العمده كان بيروح يزور اخته ف بيت جوزها وابنها المولود نايم جنبها وبقاا بيقعد ع السرير جنبها ويبصلها ويبص لابنه وبقاا هوا وهيا مبسوطين اووي.. وشيخ البلد واخته اللي هيا مرات جدك العمده بقت تسيبهم سوا وتاخد اخوها شيخ البلد الاوضه التانية وينزل دك ف كسها وجدك العمده واخته قاعدين ف الاوضه وسامعين صوتهم م الاوضه التانية وبيضحكوا وعدت الايام ع كدا وجه وقت ولاده اخت شيخ البلد اللي هيا مرات جدك العمده.. وولدت هيا كمان ولد.. والولد دا هوا اللي يبقي ابوك دا

وشاورت بصباعها ع ابويا وانا واختي وبنت خالتي بصيناله اووي وبصينا لمرات خالي وكلنا مصدومين وحاسيين اننا ف عالم تاني ومش مستوعبين الكلام

وكملت مرات خالي بقيت كلامها وقالت جدودك قعدوا بعد ما كل واخده ولدت وجابت واد..

جدك العمده: وبعدين ياخووي دا كل بنته جابت واااد.. احنا هنسوي كييف دلوك

جدك شيخ البلد: هنسوي اللي سويناه تاني ياخووي ونحبلهم تاني

جدك العمده: خلاص ياخوي.. لما البنته يشدوا حيلهم تبجي اهتي تاحي تبات معايا واني هبعتلك اختك اتبات معاك ونحبلهم تاني

وعدت الايام والشهور ع كدا.. وكل واحد جوة البيت عاييش مع اخته كانها مراته بظبط وبرا البيت كل واحد ملتزم.. وفعلا كل واحده حبلت تاني من اخوها

واخت جدك العمده بعد ما جابت خالك ولدت امك…

واخت جدك شيخ البلد بعد ما جابت ابوك ولدتني انا

وكل واحد بعد ما شاف عياله من اخته حب اخته اووي وقرروا يجيبوا عيال تاني وتاني

وفعلا جدك العمده بعدها ناك اخته وخلف منها خالتك دي.. وبعدها خلف منها خالتك التانية

بصتلها اووي وقولت لمرات خالتي.. خالتي التانيه.. انا عندي خاله تاني.. هي فيين دي انا عمري ما شوفتها ولا سمعت عنها ابدا..

مرات خالي قالتلي اصبر وسيبني اكمل وهتعرف كل حاجة.. وكملت كلام وقالت

طبعا بعد ما جدك شيخ البلد حبل اخته وولدت ابوك وبعدها ولدتني انا وحب يحبلها تاني ولكن تعبت اووي اووي وراح بيها لدكتور كبير ف المركز وجالها انتي لازم تشيلي الرحم ومعادتش ينفع تحبلي تاني.. وفعلا عملت العمليه وشالت الرحم ومبقاش عندها غير ابوك دا وانا بس

وجدك شيخ البلد حبل اخته زي ما حولتلك جبل سابج واخته ولدت امك وبعدها حبلها تاني وولدت خالتك زي ما جولتلك وبعدها حبلت تاني وجابت بت تاني

وعدت الايام والعيال كبرت وجدودك بقاا ياخدو العيال ويودوهم يلعبوا سوا كلاتهم ف المغارة جداام باب المجبره الفارعونيه..

وخالك كبر وبجااا شاب بصحته وامك كبرت وجسمها اتدور

وابوك كبر وبجاا شااب واني كبرت وجسمي اتدور

وجدودك جعدوا مع بعض ومراتاتهم معاهم اللي هيا اخواتهم وجالوا لازم العيال يعملوا اللي عملنا ويكملوا اللي كملنا.. وقعدوا يفكروا وقرروا ان كل واحد يخلي ابنه وبنته يناموا سوا ف اوضه واحده.. ويحاول كل واحد مع ابنه انه يخليه وقت النوم ينام براحته وكل واحده تخلي بنتها تنام بقميص مفيش تحت منه اي حاجة.. عشان العيال يهيجوا ع بعض من بدري وكل اخ يركب اخته ويبقي الموضوع سهل من اوله

وفعلا جدك العمده بجاا بيخلي خالك ينام جار امك ع سرير واحد وخالتك دي وخالتك التانية ع السرير اللي جارهم

وكمان جدك شيخ البلد كان بيخلي ابوك دا ينام جاري ع نفس السرير

وكنا وجتها مبنفكرش ف حاجة وكنا اخوات عادي وننام ونجووم عادي

وجدك العمده وجدك شيخ البلد احتاروا يعملوا اي عشان كل واحد يحبل اخته وقرروا يروحوا للمغارة ويسالوا العفريت.. ودخلوا وقعدوا يتكلموا قدام الباب بصوت عالي عشان العفريت يجولهم يعملوا اي.. ولكن فحاه كل واحد لجي جدام رجله جزازه صغيرة قد الصباع وجوازها شوية سائل لونه احمر شوية وسمعوا صووت بيقولهم دي تفضوهااا ليهم ف الاكل وكل اخ واخت ياكلوا م نفس الطبق ومحدش غيرهم بس ياكل منه والقوة الملكيه الخفيه هيا اللي هتحركم وتخليهم يقوموا بالمطلوووب

وفعلا كل واحد خ الازازة وجري ع البيت وقال لمراته ع اللي حصل واداها الازازه وقالها تحطها ف الاكل وتحط الاكل ف طبق واحد وتخلي الواد والبت بس هما اللي

ياكلو من نفس الاكل ومن نفس الطبق

وفعلا اخت جدك العمده عملت الاكل وقبل ما تحط الاكل قامت بعتت خالاتك الاتنين لبيت جدتهم وقالتلهم خليكوا معاها واحنا هنجيلكم بالليل.. وخلصت الاكل وحطت الاول الكبق دا وفيه لحمه ببصل وطبعا غرفانين ف السائل اللي كان الازازه.. وقامت اخت جدك العمده مرات شيخ البلد ندهت علي خالك وامك وطبعا هما ولادها من اخوها العمده وقالتلهم..يالا يا ولاد عملتلكم اكل بتحبوة.. كلو دا عقبال ما الطبيخ يستوي.. وقعد خالك وامك ع الطبق وفضلوا ياكلو لغاية لما مسحوا الطبق مسح

وبعدها حسوا ان جسمهم سخن وبجوا بيعرقوا جووي جووي .. وقاموا دخلوا اوضتهم وقالوا لامهم احنا هنام شوي ياماااي

ودخل خالك وامك الاوضه وخالك نام ع سرير ع جنبه الشمال وامك نايمه قدامه ع حنبها الشمال ومدياله ظهرها.. وزب خالك بقاا واقف ومنفووخ ومحمبط اووي اووي ونايمه قدامه اخته اللي هيا امك وكسها قايد ناار وحاطه ايديها اليمين بين وراكها وعماله تدعك بالقوي ف كسها ومش قادره وبقت تدعك اووي ف زنبورها وقامت ضمت وراكها اووي ع ايديها اللي بتلعب ف كسها وتلقائي رجعت بطيزها لورا م الهيجان وزب خالك رشق بين طيازها وراسه بقت ع خرم طيزها ومفيش حاجة حيشاه غير لباسه الصعيدي الواسع وجلبيتها الخفيفه اووي.. وامك اول لما حست بزب خالك فيها من ورا قامت قمطط بطيزها اووي ع زب خالك م الهييجان وطلعت منها اااه وخالك مامك وحسوش بنفسهم غير وزبه بيقطع شرفها وبيفحت ف كسها وهيا سيباله نفسها وفاشخه رجلها بالقوى وكسها بالع زب خالك وصوت طرقعت لحمهم باينه اووي وجدك شيخ البلد ومراته اخت جدك العمده واقفين ورا الباب وسامعين.. راح جدك شيخ البلد قال لمراته

جدي شيخ البلد: انا كدا نفذت وعدي.. انا هروح ع بيت اخوكي واشوف اخوكي هوا كمان نفذ العهد وخلي عيالي ينطوا ع بعض ولا اي.. وهبعته علي هنا عشان لازم يقول للعيال كل حاجة ويعرفهم انه ابوهم الحقيقي وانه عمل ف اخته زي ما العيال عملوا لبعض عشان ميخافوش بعد اللي عملوه دا ويعرفوا بالعهد هما كمان

وخرج جري ع بيت العمده ودخلت وشاف اخته وجوزها العمده واقفين وبيتسنطوا ع ابوك وهوا راكب عليا وزبه نازل دك ف كسي وطبعا بعد ما كسي اتفتح خلاص

وقام قال اجري ع البيت يالا هتلاقي عيالك هاريين بعض وكله بقااا تمااام

وجدك العمده رااح ع بيت شيخ البلد وبقاا واقف هوا واخته بيتنسطوا علي علي خالك وهوا نازل دك بزبه ف كس امك لغاية لما كب فيها وهيا اول لما حست بلبنه بيملاها.. النار قادت جواها اكتر وهوا زبه لسه واقف محمبط وقاام كمل دك تاني ف كسها وهيا فشخاله نفسها ومسلماله خاللص

وجدك شيخ البلد رااح ع بيت العمده وبقا هوا واخته واقفين بيتسنطوا ع ابوك وهوا نازل دك بزبه ف كسي لغاية لما كبهم جوايا.. وحسيت اني مولعه اكتر وهوا فضل يدك فيا اكتر

وفضل كل واحد بيفشخ ف كس اخته وقعدوا ع كدا اكتر من ساعتين لغاية لما اتصفوا خالص وكل واحد خلي كس اخته متعبي لبن للاخر وغرقااان.. وخسوا بنفسهم فجاه وقاام كل واحد يبص لاخته واخته تبصله وبيقولوا لبعض

امي بتقول لخالي.. يالهووي يالهووي يالهووي.. فضحتني ياخووي يالهووي حبلتني يالهوووي.. وهوا باصثلها ووشه اصفر واتخض وسمعوا صوت باب الاوضه بيخبط وسمعوا صوت خالك بيقولهم ياولاد تعالوا عايزكو ف كلمتين..وامك ردك علي خالك.. حاضر يا خااال جايين اهوو

وخرج خالك وامك م الاوضه وريحتهم كلها لبن وباينه اووي وقعدوا ع الكنبه جنب بعض وف وشهم جدك العمده واخته جنبه.. وبصلهم اووي وشايف عليهم الانبساط والخوف والارهاق ف نفس الوقت.. وقالهم

جدي العمده: بصوا ياولاد انتوا دلوك اكبرتوا خلااص وصار لازم تعرفوا كل حاجة بصراحه.. واول هاام انا وامكووو عارفين كل اللي صار معاكم دلوك جوه ف الاوضه وتاني هااام انا ابقي ابوكوا الحقيقي انتوا الاتنين واختي دي هيا امكوا.. انا عملت مع اختي وكبيت جواها وحبلتها زي ما انت عملت فاختك دلوك وكبيت جواها.. وكمان امك ولدتك وعملت معاها تاني وكبيت فيها وحبلتها ف اختك دي.. وانت واختك عملتوا نفس اللي انا عملتوا مع امكوا اللي هيا اختي.. وعلشان تبجوا مطمنين كامان.. وقبل ما تسالوا طب وازاي امكوا اتجوزت ع اكديه.. اخب اجولكوا ان شيخ البلد هوا كمان عمل اكديه مع اخته وحبلها وجاب منها الواد والبت.. وكمان الواد والبت دلوك ركبوا بعض زيكم والواد كب جوة اخته زي ما انت كبيت جوه اختك وانا اتفجت انا وشيخ البلد ان كل واحد يستر اخت التاني ويفضل كل واحد مننا يركب اخته ويكب جواها ويحبلها.. وانتوا دلوك بجيتوا جزء م العهد وعشان كدا انا هاخدكم انا وامكوا ونروح ع مكان لازم اتشوفوه وتعرفوا كل دا صار ليييه.. وقااام جدك العمده قاال لخالك وامك ع حكاية الورقه والعفريت كلها من اولها لغاية اللحظه اللي قاعد بيتكلم فيها معاهم دي وهما بصينله ومتنحين

وقاموا مشيو ودخلو المغارة والعمده حاطط ايدة ع كتف اخته وواخدها ف حضنه وماشيين وكمان خالك حاطط ايده ع كتف امك وواخدها ف حضنه وداخلين المغارة وشافوا الباب ووقفوا قدامه ومبقوش مصدقين وبصوا

كل دا وانا ببص لمرات خالي وفاتح عيني ع الاخر ومذهوول ومش مصدق ولا كلمه ولقيت مرات خالي قالتلي

لقيو شيخ البلد داخل هوا واخته وابوك وانا واتقابلنا كلنا ف المغارة قدام الباب وبقينا واقفين كلنا مش مصدقين خالص وفجاه انا وامك حسينا بمغص اووي ف بطننا ووقعنا اغم علينا

قام خالك شايلك امك ورايح بيها ع بيت ابوه العمده واخت العمده راحت معاهم

وكمان ابوك شالني وراح بيا ع بيت جدك شيخ البلد واخت شيخ البلد راحت معاه وكل واحد بيت ف بيته مع اخته وعياله من اخته لغاية تاني يوم كل واحد قاام رجع لبيته وحياته الطبيعيه وانا وامك بقينا حاسين بالحمل وهوا بيكبر جوا رحمنا ولقينا جدودك جمعونا كلاتنا وجالولنا

لازم كل واحد ياخد اخت التاني

يعني خالك اتجوزني.. واخويا اتجوز امك

وبقينا مستمرين زي اهلنا وكل واحده مسلمه نفسها لاخوها لغاية لما امك حبلت فيك من اخوها اللي هوا المفروض خالك بس انت دلوقتي عرفت انه ابوك الحقيقي وانت من صلبه.. وخلاص امك بطنها بقت قدامها وعلي وش ولاده وهتولدك.. وفعلا ولدتك وفضلت تعبانه شوية بعد الولاده.. لغاية لما انت كبرت شوية وبقيت كام شهر.. راح خالك ناطط تاني علي امك وكابب جواها وحبلها تاني.. والمره دي حبلت ف اختك دي.. وشاورت مرات خالي بصباعها ع اختي

وبعدين لما امك ولدت اختك واختك كبرت كدا وبقا عندها يجي سنه وانت يجي سنتين كدا

وبعدين خالك بدء يبص لخالتك دي وشاورت مرات خالي ع خالتي وهيا قاعده قدامنا وكملت وقالت اصل خالتك دي كبرت قووي وسنها كان لسه صغير واللي يشوفها يقول دي مرا مش بنت لسه سنها صغير.. بس هيا كانت يجي ١٦ سنه كدا.. وراح خالك قال لابوة العمده انه نفسه يركب اخته التانيه ويكب فيها هيا كمان.. وبالفعل جدك العمده قاله خش علي اختك يالا وسابه يدخل عليها وهيا نايمه يرفع هدومها ويفشخ وراكها براحه وراح كابس زبه كله فيها وهيا صحيت وصوتت م الوجع وهوا فضل يدك ف كسها لغاية لما دلقهم جواها هيا كمان وقامت بعدها تلطم وتصوت ع وشها ولقيت جدك العمده واخته داخلين الاوضه عليها وهيا بتلم وراكها ع بعض وبتداري نفسها.. راحووا قايلنلها ع كل حاجة وعرفوها كمان علاقة اخوها واختها وان اختها حبلت وولدتك انت واختك من اخوها اللي هوا المرحوم خالك.. وخالتك كام شهر وبطنها كبرت وقاام ابووك خدها بره البلد وقعدها ف شقه وقال طبعا لاهل البلد انها اتجوزت برا البلد قاعده مع جوزها وبقوا كلهم يروحوا وييجوا عليها لغاية لما ولدت بنت خالتك دي.. وشاورت بصباعها ع بنت خالتي.. وكملت وقالت لما بنت خالتك كبرت شوية جات تاني هنا وعاشت مع خالك ومعايا هنا شوية ف البيت دااا وبعدها بشوية لجيت خالص عينه رايحه لاخته الصغيرة خالتك.. وتقصد خالتي اللي معرفش عنها حاجة.. وكملت وقالت.. خالك ف يووم جاب اخته دي وكانت يادوب بنت ١٣ سنه ولسه دورتها جيالها اول مره.. واستني عليها لما دورتها راحت وقاام عليها ف الاوضه وهيا نايمه وفتحها طبعا وكبهم جواها وهيا صرخت وقومت داخله عليها وخدتها فحضني وكانت لسه صغيرة وخايفه.. وهديتها وفهمتها بالراحه ع كل حاجة وعرفتها ان اختها الكبيرة اللي هيا امك حبلت وولدت من اخوها واختها التانية اللي هيا خالتك دي حبلت بردوو وولدت بنت خالتك دي من اخوها وكمان هيا هتحبل وتولد من اخوها وكل دا بسبب العهد وفهمتها كل حاجة وخدتها للمغارة ووريتها البوابه وخالتك جالها نفس المغص اللي بيجي لكل واحده مننا لما بنيجي هنا ولبن اخواتنا مالي رحمنا.. ورفتها وسندتها لغايه البيت عندي وفضلت جنبها.. وخالك بقا كل يووم ينيك واحده من اخواته بس مبقاش يكب جواهم وقال كدا حلوو لغاية كدا بس كان بيحب ينيك اخواته اووي وكان بيعدل بينهم ف النيك.. بس خالتك الصغيرة مكانتش مستحمله كل يووم نيك ولا مستحمله يكب كل يوم جواها .. ومعداش الشهر ولقيناها حبلت وبطنها يوم ورا يووم بتكبر وبقيت قاعده جوة البيت هنا لغاية لما تولد وكانت طوول حملها تعبانه اووي.. مهو لسه الرحم بتاعها صغير ومكانش لسه جسمها يستحمل حبل.. لغاية لما جاات تولد.. وولدت خالتك الصغيرة بس ماتت يووم الولاده.. وخالتك جابت بنت والبنت دي تبقي هيا بنت خالك دي.. وشاورت بصباعها ع بنت خالي.. وكملت وقالت.. وانا وابوك عملنا مع بعض كتير وكب جوايا اكتر بس محصلش حمل نهائي.. وروحنا لدكتور كبير ف المركز وكشف علينا وخلانا عملنا تحاليل وطلع ان عندي عيب كبير ف الرحم يمنع اني احبل اصلا وكمان ابوك حيواناته بتنزل ميته ولا يمكن تحبل اي مرا منه ابدا.. وطبعا انا وابوك ولادك جدك شيخ البلد زي ما انت عارف.. وكانت العقاب بتاع جدك شيخ البلد لما معملش بالعهد م الاول واتجوز الاولانيه وحياته باظت وبعد كدا لما جدك صلح غلطته ونام مع اخته وحبلها واخته جابت ابوك وبعدها جابوني.. ومخلفوش تاني.. وكان عقابه ان ولاده ميخلفوش ونسله يقف لغاية عندي انا وابوك

وبعد لما خالتك الصغيرة اتوفت.. قام خالك اخد بنته من اخته الصغيرة وخلاني اربيها ع اساس انها بنتي انا منه.. وحصل لغاية لما انتوا كبرتوا كلكو.. لكن دي مش بنت خالك ولا خالك يبقي خالك .. دي اختك من نفس صلب خالك. يووه قصدي ابوك.. وبنت خالتك دي اختك هيا كمان من نفس صلبه من اخته دي.. وانت واختك من نفس الاب والام يعني خالك.. يووة قصدي ابوك اللي انت فاكرة طوول عمرك انه خالك نااك امك وحبلها فيك وفي اختك.. يعني دلوقتي انت واختك من ددمم واحد ولازم انت واختك تكملوا العهد يعني تركب اختك وتفتحها وتنيكها وتكب جواها وتحبلها.. ولو حبيت تركب بعد كدا اي واحده من اخواتك التانيين اللي هما المفروض اختك من ابوك وخالتك وانت فاكرها طوول عمرك بنت خالك اواختك التانية من ابوك وخالتك اللي انت فاكرها طوول عمرك بنت خالتك.. وتكب فيها وتحبلها.. مفيش اي مشكله.. بس اهم حاجة دلوقتي لازم لازم لازم انت واختك من امك تكملوا العهد والنسل والا حياتكم هتتقلب ومش هتعيشوا يوم حلو وحياتكم هتبقي سودا

وقامت مرا ت خالي اللي كنت فاكرة خالي وهوا طلع ابويا بصت لامي وخالتي ولابويا اللي كنت فاكرة طول عمري ابويا وطلع بيربيني بس وبصت للبنات اووي وقالت انا دلوقتي قولت اللي انتوا طوول عمركم مش قادرين تقولوه.. وسيبتو بلدكم واخدتوا عيالكم وهربتوا منه وفكرتوا تعيشو بعييد وقولتوا مش هنعمل زي ما ابونا عمل واحنا عملنا ف اخواتنا.. وفكرتوا تعيشوو بعييد.. بس اللي متعرفوهوش ان العهد بيتجدد مع النسل.. ياريت ترجعوا لعقلكوا وتخلوهم يكملوا اللي بدء من زمان ومحدش عارف هينتهي كييف..

روحت انا واقف وباصصلهم كلهم اووي ومبرق ومش قادر استوعب كل الكلام اللي نزل ع ودني دا زي الرصاص والدموع نازله من عيني ع وشي وقمت واخد مفاتيح العربيه بتاعه دودوي وجاري من قدامهم وكلهم بيجروا ورايا واختي وبنت خالتي وبنت خالي حاضنين بعض ومفتوحين ف العياط وطبعا هما اخوات من نفس الاب ما كل حاجة وضحت خلاص

وجريت بسرعه ركبت العربيه زي المجنون وسوقت بكل جنااان ومبقتش شايف قدامي ولا شايف انا ازاي سايق العربيه وبجري بكل جنننااااااان لغااايه لمااااااا

استنوني ف جزء جديد ومغامرة جديده هتعجبكم



الجزء السادس





فضلت سايق العربيه بجنون وكل الكلام اللي سمعته بيلف ف دماغي والدموع نازله من عيني ع وشي زي المطر ومش عارف انا بجري ع سرعة كااام وطبعا كلهم مش مبطلين رن علي تليفوني وانا مبردتش لغاية لما لقتني بمسك التليفون وبكسر فيه اووي ف دريكسيون العربية وبصرخ بحرقه وبقووول.. سيبوني بقااا سيبوني بقااا كفايه كدا كفاااية.. لغاية لما لقيتني وصلت نااحيه شقة دودي اللي متجوزفيها مي قمت ركنت العربيه وقفلتها واخدت المفاتيح عشان اطلع اديهاله وامشي تاني ومش عارف انا راايح فيين وكنت مقرر اني مش هرجع بيتنا تاني وطلعت رنيت الجرس وفتحلي الشقه.. ودخلت وطبعا باين عليا اني معيط فشششخ ومنهار وحالتي النفسية مدمرة.. ودخلت ودودي بصلي اووي هوا ومي وفوفوكانت قاعده عندهم.. ودودي جري عليا اووي بلهفه وحط ايده الاتنين ع خدودي وبيمسحلي دموعي وبيقولي.. مالك يا روحي.. مالك فيك اي.. روحت منزل ايديه من علي وشي وحاططله المفاتيح ف ايده وقولتله

انا: المفاتيح اهيه وعربيتك تحت والفلوس زي ماهيا ف تابلوة العربيه مش ناقصين جنيه.. وعايزك تخلي بالك من مراتك وتحطها ف عنيك ومتخليش حد يضايقها.. ولو كنت زعلت حد منكم ف يوم م الايام ياريت يسامحني وانا خلاص همشي ومش راجع تاني ومش هتشوفو وشي تاني

وطبعا دودي اتصدم ومسك ف ايدي اووي وقالي

دودي: اي بس مالك رايح فين.. طيب حصل اي.. طب فهمني بس متسبنيش عشان خاطري انا بحس بالامان وانت جنبي.. متسيبنيش عشان خاطري.. وبقا بيعيط اووي وماسك ايدي

روحت زقيته اووي ووقع ع الارض وقولتله

انا: سيبوني بقاااا انا خلااص مش عايز حاجة تاني كفاية كفاية كفاية.. وانهارت ف العياط وسندت بظهري ع الحيطه جنب الباب.. ولقيت دودي جاي ع ايدة ورجله ومسك ف رجلي زي العيل الصغير اللي ماسك ف رجل ابوة.. وبيعيط اووي وبيقولي

دودي: عشان خاطري ابوس رجلك متسبنيش متسبنيش.. وبقا ماسك ف رجلي وبيبوس جزمتي وحاضن رجلي وماسك ف رجلي اوووي

وكل دا فوفو ومي باصين لدودي اووي ع اللي بيعمله.. وبيعوجوا ف بوقهم وبيبصوا لبعض.. راحت فوفو بصت لمي وقالت

فوفو: مهو ميقدرش يبعد عن مكانه ابدا.. وتقصد انه موطي ع رجلي وبيبوس جزمتي

ومي ردت عليها وقالتلها

مي: متخافيش بكرا يلاقي مكان تاني ويقعد فيه مهو عارف مكانه كويس فين

محستش بنفسي غير وانا بزوء دودي بعيد عن رجلي ودخلت ناحيه فوفو.. وفوفو لقتني جاي نحيتها وقامت وقفت وقومت رزعتها قلم بكل قوتي وغيظي.. وخدت القلم ومن قوته وقعت ع الارض وبوقها تقريبا اتفتح من جوة وبقا كله ددمم

وقربت من مي ولاول مره امد ايدي عليها ورزعتها هيا كمان قلم بكل قوتي وترمت ع الارض وبوقها كله ددمم زي فوفو.. وروحت مادد ايدي لدودي مقومه وقايله

انا: دودي انا تعبااان اووي ونفسيتي وحشه سيبني امشي انا مش عايز حاجة تاني من حد.. انا خلاص مش هرجع بيتنا ولا هقعد هنا تاني انا همشي هغور هسافر ف اي داهيه.. لقيت دودي مسكني اووي اووي.. وقالي

دودي: طب اسمعني عشان خاطري.. وحط المفاتيح بتاعه العربيه تاني ف ايدي وقالي.. خلي العربيه معاك.. والفلوس اللي فيها خدها دي فلوسك.. وعشان خاطري متسبنيش.. وروح الشاليه بتاعنا ف شرم اقعد هناك براحتك واوعدك محدش هيتصل بيك ولا يكلمك خاالص ولما تحس انك كويس ابقي انت كلمنا.. بس متبعدش عشان خاطري..

ورحت انا مطلع تليفوني اللي بقااا متسكر ومبقاش نافع تاني ورميته ع الارض وهوا شافه وسابني وجري ورجع تاني ومعاه مفتاح وموبايل جديد بالكرتونه وقالي امسك دا مفتاح الشاليه وقالي ع مكانه ودا موبايل جديد جيبهولك مخصوص واحسن واحدث من بتاعي كمان كنت ناوي اديهولك لما اشوفك.. ووطي ع الموبايل البايظ واخد من الشريحه وادهاني مع المفاتيح والموبايل الجديد.. وقالي روح اقعد هناك لغاية لما تهدي وانا مش هضايقك تاني لغاية لما تهدي

وسيبتهم والمفاتيح وكرتونه الموبايل الجديد والشريحه ف ايدي ونزلت ع سلم وركبت العربيه وقعدت شوية جواها وانا مش عارف انا نايم ولا صاحي ولا عارف اعمل اي.. ولقيتني بسوق العربيه وماااشي لغاية لما لقيتني ع طريق شرررم وحسيت ان العربيه بتشطب بنزين.. وفوقت كدا لقيت بنزينه وجنبها كافيه كبير زي اون ذا رن.. ودخلت بالعربيه ركنتها وفوبت بنزين وغيرت زيت وطبعا دفعت م الفلوس اللي ف الطابلوه..ودخلت العربية المغسله وقعدت ف الكافيه وطلبت قهوة دبل وقاعد ع الترابيزة والقهوة نزلتلي وانا قاعد باصص قدامي وسرحااااان ف كل اللي حصلي.. والترابيزة اللي قدامي قاعد عليها شااب وبنت بيشربوا حاجة.. وانا باصص عليهم اووي بس مش مركز معاهم اصلا انا سرحااااان.. وهيا كل شوية نبص عليا وتبص تاني قدامها للشاب.. والشاب اللي معاها اخد باله.. وقالها هوا بيعاكسك.. قالتله لا بس بيبص اووي.. ولقيت الشاب جاي عليا والبنت جاية تجري وراه.. ولقيت الشاب بيقولي

الشاب: انت يا عم الامور.. مالك.. بتبص ليه كدا.. هو انا مش مالي عينك ولا اي.. والبنت ماسكه ف دراعه اووي وتقوله خلاص خلاص محصلش حاجة اصلا.. يالا مش عاوزين مشاكل بقاا

وانا فوقت من سرحاني وبصتلهم اووي من غير ما انطق ولا كلمه وطلعت من جيبي ١٠٠ جنيه ورميتها جنب القهوة اللي مشربتش منها بوء واحد ومشيت زي اللي تايه وروحت ناحيه عربيتي وركبتها وسوقت ومش عارف انا ماشي ازاي.. لغاية لما لقتني وصلت للعنوان اللي قالهولي دودي.. قدام شاليه ع البحر وقدامه جنينه خاصه بيه وحاجة فخمه اووي.. قومت ركنت العربيه ونزلت فتحت الباب بالمفتاح اللي ادهاولي دودي والباب اتفتح ودخلت لقيت ريسبشن شيك وباب ع اليمين وباب شمال.. قومت ناحيه الباب اليمين وفتحت لقيت سرير كبير قدامي روحت ناحيه السرير واترميت عليه ومن كتر اللي حصلس وكمان السواقه لقيتني روحت ف نوووووم عمييييق اوووي اووووي.. وف عز نومي حلمت اني ماشي ف نفق ضلمه وفجاه لقيتني قدام باب المقبرة الفرعونيه.. ولقيت الباب بيتفتح وشوفت قدامي الملك الفرعوني واخته الملكه وشايله ع ايديها الطفل الصغير اللي جابته من اخوها الملك.. وبصولي اووي.. والملك قالي.. اهلا وسهلا بالمختار.. بصيتله اووي وقولتله مختار اي بس انت عايز مني اي مش كفاية دمرتني ودمرت حياتي.. لقيت الملك بيقولي.. العهد الملكي مفيهوش رجوع.. ومقابل ذلك سوف تحصل علي كل الكنوز وبيشاور بايده ع باقي المقبرة وببص ع المقبرة ولقيتها كلها تماثيل دهب وسلاسل دهب وصناديق مليانه دهب وعيني مش جايبة اخرها ولا اخر الكنوز.. قولتله انا مش عايز حاجة.. بس سيبني لحياتي.. قالي هيا دي حياتك وانت سوف تصبح المختار.. انا اختارتك انت من كل النسل.. اختارت روحي تسكن روحك وانقل قواي الملكيه ف جسمك.. انت ولي عهد هذا الزمان.. نفذ العهد يا سمو ولي العهد ولقيتني بخرج م المقبرة وكان حد بيشدني لبرة والباب بيتقفل وبقيت ف المغارة الضلمه.. وسمعت صووت اختي بتعيط وخايفه وبتقولي.. انت فيين.. انا خايفه تعالي.. وصحيت م النوم مفزوع وبصيت يمين وشمال ولقيتني ع سرير.. قومت نمت تااني ومحستش بحاجة لغاية تاني يوم المغرب.. وصحيت عندي صدااااع هيفرتك دماغي.. قومت ادور ع اي مسكن بس ملقتش.. قومت لقيت تليفون جنب السرير.. ورفعته ولقيت حد بيقولي.. اي خدمه يافندم.. قولتله.. اااه ياريت مسكن قوووي انا مصدع جدااا مش قادر.. وقفلت وثواني لقيت الباب بيخبط ولقيت شاب جايبلي المسكن واخدته وحاسبته ودخلت اخدت قرصين مسكن وقعدت شوية مش قادر افكر ولا اتكلم ولا اتحرك من كتر الصداع وشوية بشوية الصداع بيروح وبقيت احسن وقومت اتحرك واتفرج ع الشاليه ولقيته فخم اووي والحمام تحفه بجد.. وقولت اخد دش بقاا عشان افوق واشوف انا هعمل اي.. اي دا بس انا مش معايا هدووم.. رجعت قعدت ع السرير ولقيت كومودينو جنب السرير اللي محطوط عليه التليفون وفتحت درج الكومودينو لقيت فلووس يجي ٣٠٠٠٠ الف مثلا.. اخدت منهم شوية وخرجت م الشاليه وركبت العربيه وطلعت ع موول ف وسط شرم ودخلت اشتريت هدووم وجبت اكل وركبت عربيتي وراجع للشاليه تاني وانا ع طريق.. وطريق شرم جبال ومقطوع.. ولقيت عربيه سبور راكنه ع جنب وبنت واقفه جنبها وشكل العربيه عطلانه.. قومت هديت ووقفت قدامها وقولت اساعدها.. ونزلت لقيتها البنت اللي كانت ف الكافيه ومعاها الشاب واول لما قربت منها بصتلي اووي وانا بصتلها ومكنتش مركز ف وشها ولا فاكرها قووي.. قولتلها اي خدمه.. قالتلي انا عجله العربيه اتخرمت ومش عارفه اغيرها.. انا معايا استبن ومفتاح وكوريك.. وخليتها تفتح شنطه العربيه واخدت الحاجات وغيرتلها العجله ورجعت الحاجات ف شنطه العربية بتاعتها تاني وطبعا كنت اتبهدلت وهدومي اتبهدلت.. وقولتلها خلاص كدا تمام تقدري تمشي.. لقيتها بتشكرني اووي وبتقولي استنا.. وبتفتح شنطتها وبتطلع فلوس ف ايدسها وبتمد ايديها بتديهاني.. روحت بصتلها من فوق لتحت اووي ومديت ايدي لاديها وطبقت ايديها ع الفلوس وقولتلها.. خليهم معاكي انا مش عايز حاجة من حد وسيبتها ومشيت ركبت عربيتي وهيا بصالي اووي ومستغرباني وركبت عربيتها وماشية ورايا لغاية لما وصلت الشاليه وهيا وقفت بالعربية بتاعتها جنب الشاليه اللي قبلي علي طووول وشافتني وانا داخل الشاليه ودخلت قلعت كل هدومي واخدت دش جااامد ولبست م الهدوم اللي جبتها وطلعت حطيت الاكل واكلت ولميت الاكل تاني.. وطلعت قدام الشاليه قاعد ع الكرسي ف الجنينه وباصص للبحر وسرحااان وساكت وهيا واقفه ف بلكونه الشاليه اللي جنبي وبصالي اووي وشيفاني سارح زي ما كنت سارح ف كافيه البنزينه.. وشوية تقريبا حد نده عليها من جوه وسمعتها بتقول… ايوة ياخالتوو انا جايه اهوه.. ودخلت وانا زي منا ولا مركز مع حد ولا بتكلم مع حد ومنطوي خااالص.. وقعدت ع الوضع دا حوالي ١٠ ايام مثلا ويمكن ف ال١٠ ايام طلعت م الشاليه مرتين او تلات مرات بس وفضلت ع كدا لغاية لما دقني طولت وشكلي بقا وحش جداااا وداخلت ف حالة اكتئاب وبقيت بفكر اني انتحر وكرهت حياتي خلااص.. وخرجت م الشاليه حوالي الساعه ١٠ بالليل تقريبا وروحت قعدت ع كرسي قدام البحر وشايف موج البحر رايح جاي قدام عيني.. وهنا جاتلي الفكرة اني ادخل ف البحر لغاية لما ميبقاش فيه ليا طوول او يجرالي اي حاجة.. المهم ارتاح م العذاب اللي بقيت فيه.. وكل دا بيدور ف دماغي وانا قاعد باصص للبحر ولقيت البنت جات و قعدت قدامي بالكرسي بتاعها وبصالي اووي وقالتلي.. انت اي حكايتك.. انا مش وقت ما شوفتك صدفه ف كافيه البنزينه ع الطرق وانت ع طوول سرحااان كدا ومبتتكلمش وكمان لما ساعدتني وغيرتلي عجله العربيه وبردوو مكلمتنيش.. لو حابب نبقي اصحاب ونتكلم.. ممكن تتكلم

طبعا وانا كل دا مش معاها وباصص ع البحر وبفكر اني انتحر.. وفضلت تتكلم وانا ساكت وباصص قدامي وساكت.. وشوية سمعت صوت واحده بتنده عليها وهيا ردت وقالتلها ايوة ايوة.. وسابتني وقامت.. وبعدها بشوية لقيتني بقوم من ع الكرسي وبمشي ناحيه البحر وبدخل شوية شوية شوية لغاية لما مبقاش ليا طوول والبحر بيسحبني كمان وبقست بطلع وبنزل وبضبش بايدي وبغرق.. وشوية والبنت خرجت ف البلكونه بتاعة الشاليه بتاعهم بتبص عليا وشافتني وانا بغرق وقامت مصوته.. يالهووي بيغرق بيغرق الحقيني ياخالتوووو.. يالهووووي

وطبعا انا كنت شربت ميه وخلاص سلمت امري وبغرق ومعرفش بعدها اي حصل….

وبعد كدا محستش غير وانا بفتح عيني بشويش وشايف طشاش وغمضت تااني فتره وبعد كدا بفتح عيني وبفوووق وشوووفت اللي لا كان ع البال ولا ع الخاطر

استنوني ف جزء جديد




الجزء السابع




بعد ما فتحت عيني ولاقيتني لسه عايش وبلف بدماغي ع اليمين وبدقق بعيني ع ساعه محطوطه ع الحيط وببص عليها ولاقيتها ٤ الفجر وبنزل بعيني لتحط ولقيت البنت قاعده قدامي ع الكرسي ولاول مره ادقق ف ملامحها.. كل المواقف اللي حصلتلي معاها ف الكافيه او ع الطريق لما غيرتلها العجله او لما جات كلمتني ع البحر ودي كانت اخر حاجة وبعدها نزلت ف البحر وهيا كانت سبب ف اني اعيش تاني لما صوتت ونبهتهم ليا.. وبصيت ف وشها اللي عامل زي الملايكه وابيض اووي وشعرها اصفر زي الدهب وناااعم جدااا وجسمها سمبتيك وبزازها وسك وملهاش وسط خالص ووراكها مدورين ووسط. وطبعا هيا كانت لابسه دريس بحر صيفي بنص كم وواسع وكب وتحت ركبها بشوية ومش لابسه طبعا تحته بنطلون.. ناس لارچ باين عليهم.. المهم.. وانا ببص عليها وفضلت شوية باصصلها وسرحان ف جمالها وبلف بعيني كمان ولقيت جنبي عمود طويل وبرفع عيني عليه ولقيت عليه محلول وخرطوم نازل م المحلول وعيني مع الخرطوم لغاية لما لقيته ف وش ايدي.. وبرفع ايدي قدام عيني وحسيت بوجع جامد ف وش ايدي وطلعت مني اااااه.. وهيا سمعت صوتي وانطرت من ع الكرسي ونزلت ع ركبها ع الارض ووشها ف وشي وبترفع بايديها شعرها الناعم وتحطه ورا ودنها وبتبصلي ف عيني وانا ببصلها ف عنيها ولقيت عنيها زراقه مع لونها الابيض وشعرها الدهب اللي زي الحرير.. وقالت بصوت يمكن اول مره اخد بالي منه انه رقييق فششخ.. وبتقولي.. انت كوييسسس متخافش انت مغرقتش.. بس انت اي اللي نزلك البحر بالليل اووي كدا.. وكل دا وانا باصصلها وساكت.. قالتلي ممكن تتكلم.. روحت قولتلها انتي اسمك اي

البنت قالتلي.. انا اسمي مارينا.. وانا سمعت الاسم من هنا وعيني بصتلها اووي وبرقت ومش مصدق.. حسيت اني عايز اكلم دكتور مارينا.. حسيت اني محتاج ابقي معاها وف حضنها.. دي الوحيده اللي بينا كل حاجة بس من غير جنس.. حب صافي.. ولقيتها بتقولي انت مالك مبرق ليه.. انت هتموت ولا اي.. لاااا لاااا استنا انا هروح انده خالتو.. هيا اللي هتعرف تتصرف بقاااا.. وقامت واديتني ظهرها وطيزها عريضه ومش تخينه بس مرسومه عليها.. وبتجري ناحيه الباب وفتحت الباب وخرجت وشوية ولقيتها جايه تجري وواحده جايه تجري وراها… وبتقولها اهوه ياخالتو.. هوا كان بيتكلم دلوقتي بس معرفش برق مره واحدة وسكت.. ولقيت الست اللي كانت جاية بتجري وراها ولقيتها بقت قدام وشي وبتبص ف عيني وانا باصصلها ومصدوم… احااااا بقااااا دي الدكتورة مارينا.. هو انا اللي هتمناه هيتحقق ولا اي.. احاا هوا دا عفريت زي بتوع الفانوس واللي هعوزه هيجيلي ولا انا بيتهيألي.. ولقيتني بقوم وبقعد قدام دكتورة مارينا وببص ف عنيها اووي وهيا رغم شعر دقني وشعري اللي بقاا طوويل لكن بصتلي ودققت اووي وقامت مبرقه وقالتي اااانننتتتتت.. مش معقول… انت ازاي جيت هنا.. اي دا ومالك عامل ف نفسك كدا ليه.. انت فيك اي قووولي.. ولقيت البنت بتقولها.. ااي دا ياخالتو انتي تعرفيه... بصتلها وقالتلها اااه عرفااااه.. هواااا جراله اي.. راحت البنت حكتلها كل حاجة من بدايه الكافيه وع الطريق لغاية كلمتني قبل ما اغرق.. وقالتلها بس ياخالتووو.. مايكل نده عليا وقالي هروح انا وخالتو نشتري عشا ونيجي وانا روحت لمايكل وانتوا ومايكل مشيتو.. ورجعت ابص عليه لقيته بيغرق جوه البحر.. وفضلت اصرخ والشاب جم ع صوتي وقولتلهم ونزلوا طلعوة.. وكان في شاب منهم دكتور وقدر يخليه يرجع المايه وقولتله يجيبه هنا ع اوضتي عشان هوا شكله عايش لوحده ومش هينفع انا ابقي ف الشاليه بتاعه وجاب الحاجات دي وعلقهاله وطبعا بعدها وهوا مش فايق وانتي ومايكل جيتوو واتعشينا وبعد العشا لما انتي قولتي هتنامي وانا روحت قولت لمايكل وماسكل دخلت وشافه واتاكد انه عايش.. وقالي كمان اعرفك ومينفعش حاجة زي دي تحصل ف الشاليه بتاع خالتو ومنقولهاش.. والمسيح ياخالتو كنت هقولك بس قولت لما يفوق عشان اخليه هوا يقولك كمان بنفسه.. منا مكانش ينفع اسيبه بردوو يغرق او اسيبه ف الشاليه بتاعه لوحده ومخدش معاه ويجراله حاجة ويموت..

لقيت دكتورة مارينا قامت حضنت البنت اووي وقالتلها برافوو عليكي انتي اتصرفتي صح والبنت مبسوطه فشخ..

ولقيت دكتوره مارينا قاعده قدامي وباصصلها اووي وسرحان ف ملامحها اللي بحب اشوفها.. وهيا بصوت انثوي اووي.. بتقولي.. احكيلي مالك بقااا.. انت اخر حاجة كنت واخد البدله ورايح فرح ومشوفتكش تاني بعدها واول لما اشوفك الاقيك بالشكل دا… لااا انت لازم تحكيلي.. ولقيتها بتدلع عليا اووي وبتحط ايديها ف وسطها وتمد شفايفها اللي زي الكريز.. يالا قوول بقاااا متبقاش رخم

لقيت البنت بصت لخالتها وقالتلها لااا دا انا اسحب كرسي واقعد بقاااا.. دي بجد صدفه غريبة اول مره تحصل.. اشوفك صدفه مرة واتنين وتلاته وف الاخر تطلع عارف خالتو وهيا عرفاك وانا معرفكش مع ان اكتر صحاب خالتو انا عرفاهم وهما عرفيني.. لقيت دكتورة مارينا بتقول للبنت.. لااا مهو دا مش دكتور.. انتي بتقصدي اصحابي ف الشغل والمجال الطبي.. لكن دا صديق تااااني.. ولفتلي دكتورة مارينا وقالتلي قولي بقاااا مالللك.. بصيتلها اووي وعيني بتدمع.. واول مره اتكلم.. قولتلها انا تعبان اووي.. ياريتها كانت سابتني امووت وارتاااح.. واتفتحت ف العياط واترميت ف حضن دكتور مارينا وبعيط وهيا حضنتني اووي وبقت تطبطب عليا وقامت بصت للبنت وقالتلها سيبينا لوحدنا واطلعي بره شوية.. والبنت قالتلها حاضر ياخالتو.. بس هتحكيلي عنه الرجل الغامض دااا.. ودكتورة مارينا.. قالتلها.. اخرجي بره يا مارينا دلوقتي.. نتكلم بعدين.. والبنت قالتلها اسفه ياخالتو.. excuse me… وهرجت وقفلت الباب وراهااا ودكتورة مارينا حضناني اووي وبتحسس ع شهري ودقني وبتهديني خاالص لغاية لما هديت وقومت من حضنها.. وقولتلها انا كنت محتاجك اووي.. قالتلي وانا جنبك اهوه.. وهفضل جنبك.. مالك فيك اي.. مبقتش عارف اقولها اي.. وطبعا مش هينفع اقولها ع المصيبه بتاعتي.. قولتلها مفيش بس البنت اللي كنت بحبها سابتني واتجوزت.. قالتبي هوا انت كنت واخد البدله عشان تحضر فرحها.. قولتلها اااه حبيت انس اعرفها انس اشيك واحسن م اللي اختارتيه.. وغيظتها ومشيت وجيت هنا شاليه صاحبي وحصل اللي حصل.. طبعا انا كنت بالف اي كلام عشان مقداميش غير اني الف اي كلام.. قالتلي برافووو عليك انت عملت كدا وهيا متستاهلكش ولا تستاهل اللي انت عامله ف نفسك دا.. قولتلها هيا البنت دي تقربلك.. قالتلي اها دي بنت اختي وكمان اسمها ع اسمي وانا يعتبر اللي مربياها عشان زي ما انت عارف لنا معنديش اولاد .. وكمان انا وهيا اصحاب اووي وبنحكي لبعض ع كل حاجه وانا بعرف اصحابها وهيا كمان عارفه اصحابي.. ويعتبر منسبش بعض غير وقت قليل بس.. بس عجيبه ان يحصل بينها وبينك كل المواقف دي وف الاهر هيا تبقي سبب اني اشوفك.. بس انا مش عايزة اشوفك بالمنظر دا ولا بالحاله دي.. انت لازم تحلق كدا وترجع زي الاول.. وشالت الخرطوم من ايدي ومسكت ايدي وبتقومني وانا بقف وحاسس اني بقيت كويس.. وقالتلي خلاص انت كدا كويس.. استناني لحظه وجيالك… وببص ناحيه الشباك ولقيت نور بسيط ولسه الدنيا بتشرق ووعدي دقيقه ولقيت دكتورة مارينا جايه لابسه دريس زي بتاع بنت اختها مارينا بردوو.. ومعاها شنطه حريمي وبتقولي يالا بينا.. وخدتني من ايدي ونزلنا وبتقولي انت معاك عربيه.. قولتلها اااه هناااك اهيه.. قامت قالتلس تعالي.. وروحنا ناحيه العربيه وقالتلي يالا بينا اركب وهقولك تمشي ازاي.. وروحت ناحيه الشاليه ولقيت مفتاح الشاليه ف الباب وفتحت ودخلت جيبت مفتاح العربية وطلعتلها وقفلت الشاليه واخدت مفتاحه معايا وروحت فتحت العربيه وهيا بتركب وببص ع الكرسي اللي جنبي لقيت علبه الموبايل الجديد والشريحه.. روحت واخدهم ومركب الشريحه ف العده ومشغلتش العده وحطتها ف جيبي ورميت العلبه ع الكنبه ورا.. وهيا ركبت ومشينا وتقولي امشي كدا واطبع هنا وخش هنا لغاية لما لقيت نفسي عند بارك وركنت العربيه وهيا نزلت وانا قبل ما انزل فتحت التابلوه واخدت فلوس منه ونزلت وهيا وخدتني من ايدي ودخلنا ممر وطلعنا منه ع مكان كله كوافيرات حريمي وحلاقين رجالي ستايل اووي اووي.. ودخلتني محل شيك اووي والناس هناك كانوا عارفينها وعارفين جوزها وسلموا عليها وقالتلهم عوزاه يرجع ٢٠ سنه لورا.. وفعلا اخدوني وغسلولي شعري ودقني بشامبو مستورد كدا وبقوا يسرحوا ويقص ويظبط ويشيل ف الدقن لغاية لما بقيت ولا كاني عريس.. وخلصت وخرجت وحاسبتهم واديتهم تبس كويس كمان.. وبعد كدا مشينا ف الممر وطبعا شرم كلها حبيبه وبقيت ماشي حاطك ايدي ع كتفها وضاممها لحضني وهيا لافه ايديها ع ظهري وبطني وماشيين لغاية لما وقفتني قدام مطعم شيك تحسه تصميم فرنساوي وقعدنا وهيا طلبتلنا وجالنا كل واحد قطعه كيك شوكت مع قهوة.. واكلنا وخرجنا نتمشي وحسيت اني نسيت كل حاجة ومبسوط باللحظه السعيده دي ومش عايز ارجع تاني للي كنت فيه.. لغاية لما وقفنا قدام مطعم وقالتلي ممكن لحظه هدخل التواليت هنا واجيلك.. قولتلها اووكي وهيا سابتني ودخلت وانا واقف بتفرج ع المكان وابص ع الرايح والجاي وجه ف بالي الموبايل.. قولت اشغله واتفرج عليه.. وبمسكه ومستغربه.. مهو كان اول اصدار م الايفون.. وفتحته ولقيته فتح ولقت شبكه وكله تماااام ولقيت الماسيجااااات عماله تيحي ورا بعض كتيرررررر وكلها من رقم واحد بس انه حاول الاتصال بيا.. وانا قولت مش هتصل بيه ولا هطلع م المود الحلو دا.. وشوية ولقيت الرقم دا بيرن عليا.. وبقيت متردد ارد ولا ولا ولقيتني بفتح وبحط التليفون ع ودني ومبتكلمش.. ولقيت صوت اختي.. الووه الووه.. انت فين.. عشان خاطري اتكلم.. انا من غيرك هموووت.. ومنهاره ف العياط.. ولقيتني بقولها.. ما احنا موتنا خلاص.. لقيتها بتعيط اووي.. وبتقولي متسبنيش عشان خاطري.. طب خدني معااك ومتسبنيش معاااهم.. وانهارت عياط.. وانا صوتها خلاني ضعفت اوووي وقولتلها لو قولتلك توعديني متحيبيش سيرة لحد.. قالتبي وخياتك عندي ماهقول لحد ابدا.. روحت قولتلها ع العنوان.. وقولتلها انتي هتيجي ازااي.. قالتلي هتصرف واجيلك.. قولتلها لا انتي ظبطي امورك ولما تبقي مستعده للسفر قوليلي وانا هحجزلك باسمك وانتي تروحي هتلاقي الحجز وتركبي وتيجي لغاية هنا وانا هقابلك بالعربية.. قالتلي حاااضر.. روحت قولتلها

انا: بت يا هبه.. هوا رقم الموبايل اللي بتكبميني منه دا بتاع مين

هبه: بتاعي انا

انا: اي دا جبتيه امتي وازاي.. احنا لسه كنا مع بعض من كام يوم.. جبتيه امتي

هبه: بعد ما حصل اللي حصل وانت اخدت العربيه وجريت وكلنا قومنا اخدنا بعضنا وركبنا القطر ورجعنا وكل واحد رااح ع بيته وانا منهارة طبعا ومش لقياك جنبي اتحامي فيك.. جه ف دماغي ان العربيه دي بتاعة جوز مي.. قومت خرجت بسرعه م البيت واخدت تاكس لبيت مي وطلعت لقيتها هيا و حماتها وجوزها المايع دا.. وشكلهم كانوا متخانقين لان وشهم كان باين عليه.. ولما سالتهم عنك وان العربيه كانت معاك.. قالولي انك جيت ومشيت بس.. بس الواد المايع دا جوز مي اول مره يطلع ليه لازمه وهوا اللي قالي لو عاوزة تعرفي مكانه كلميه واداني موبايل تاتش كدا وقالي لو هوا عايز يشوفك هيقولك ع مكانه.. وبقيت بتصل بيك كل لحظه والتليفون مقفول وانا بنهار كل يوم عن الاول

لغاية لما لقيت جاتلي رساله ان تليفونك اتفتح ومصدقتش وكلمتك ع طوول.. وكويس انك كلمتني انا قلبي كان بيتقطع كل يوم وانت مش جنبي

انا: خلاص وقت ما تظبطي امورك وتقدري تسافري قوليلي وانا هحجزلك واقولك تركبي منين وساعتها بس هتعرفي انا فين

هبه: خلاااص وانا كلها بكرا ولا بعده بالكتير وهكلمك بس متقفلش تليفونك تاني

انا: خلاص مش هقفله بس ياريت الكلام يفضل بيني وبينك

هبه: طبعا بيني وبينك بس ما انا ملييش غيرك انت

وقفلت السكه وحطيت التليفون ف جيبي وبقيت بفكر لما هبه هتيجي هنتكلم ازاي بعد اللي عرفناه دا.. طب هنفضل زي ما كنا اهوات بس ولا عرقتنا هتتطور ويحصل زي حصل للي قبلنا ومفوقتش غير ع ايد دكتورة مارينا بتمسكني من ايدي وبتقولي يالا بينا.. وانا مسكت ايدها وابتسمت وقولتلها يالا بينا.. وفضبنا ماشيين زي اي اتنين عشاق وماشيين نتكلم والحب كبر بينا ف اللحظه دي.. وقولتلها

انا: اومال مين اللي كان مع مارينا بنت اختك دا

د. مارينا: دا مايكل.. اخوهااا

انا: مممم عشان كدا كان جاي يتخانق معايا.. فاكرني بعاكسها

د. مارينا: مايكل طيب اووي بس بيحب اخته اووي وبيخاف عليها

وانا سمعت الكلمه دي ومشاعري لاختي اتحركت اكتر وحبيت خوفي عليها واكون اخ بيحب اخته ويخاف عليها

انا: طب ابقي قوليله بقااا اني اننا نعرف بعض احسن يشوفني معاكي ويجي يتخانق معايا وضحكت

د. مارينا: ضحكت وقالتلي.. لا متخافش خلاص.. وبعدين هوا مش هنا.. امبارح بعد لما جبنا العشا واتعشينا قالي انه طالع سفاري مع اصحابه ٤ ايام ومشي بالليل

انا: اي دا.. طب يعني الدنيا فاضيه كدا وسيبانا قاعدين هنا.. متيجي نرةح الشاليه.. وغمزتلها

د. مارينا: ضحكت بدلع وكسوف.. بسس بقااا انت لسه زي ما انت

انا: انا مبعرفش لما بشوفك بيجرالي اي.. بجد ببقي نفسي افضل جنبك وابصلك ع طوول

وهيا اندمجت ف الكلام واتنهدت وقالتلي طيب يالا بينا نمشي بقاا.. ومشينا واخدنا العربية لغاية البيت.. ووصلنا ولقيتها بتقولي تيجي ننزل البحر شوية.. قولتلها اوكي.. قالتلي خلاص انا هطلع البس المايوة وانت ادخل البس المايوة ونتقابل وننزل سوا

ودخلت لبست المايوة وخرجت وشوية لقيتها خارجه لابسه مايوة قطعتين فتله وجسمها منور ولحمها بيتهز مع اقل حركه تتحركها وشوفتها كدا وصفرت وقولتلها اي الحلاوة دي كلها.. انا حاسس ان القمر نزل وماشي معايا ع الشط.. ضحكت بكسوف وقالت لي بطل بقاا كلامك دا بتكسفي اووي بجد

ولقينا مارينا بنت اختها جاية علينا وبتبصلي وبتقولي.. لااا دا احنا بقيناااا عااال العاااال اووي وحلقت وبقيت موز وضحكت.. وانا قولتلها البركه بقااا ف مرمر هيا اللي بجمالها دا خلتني انسي اي حاجة.. ود. مارينا اتسكفت اووي.. وبنت اختها اخدت بالها وقالت.. مرمر.. وجمالها.. ممم. وبصت لخالتها د. مارينا. وقالتلها لااا دا احنا لازم نقعد نتكلم كتير ياخالتوو بقااا.. وهيا قالتلها بس يابنت بقاا نتكلم ف اي.. مفيش حاجة.. قولتلها هو احنا هنقعد نتكلم كدا كتير يعني.. ورحت مقرب من د. مارينا وشايلها ع دراعاتي ورايح بيها ناحيه البحر وهيا مسكت بايديها حوالين رقبتي وبقت تقولي بس يامجنووون وبتهز ف رجلها وانا بجري بيها ناحيه البحر وهيا تحط وشها ف صدري وتضحك بكسوف.. وبنت اختها قالت.. لااا انا هلبس المايوة واجيلكوو.. وجريت ع الشاليه بتاعهم وانا ود. مارينا حاضنين بعض وش ف وش وبلف بيها ف الماية وعمينا ف عنين بعض وبتقول احلي سيمفونيه حب.. وزبي لاول مرة بعد اللي حصلي احسه بيقف وبيهيج وبقاا بيخبط ف كسها وهيا بتبصلي بمحن اووي وتقولي.. بس بقااا اتلمه ولم بتاعك دا بدل ما المهولك.. قولتلها مهو معذور قدام الحلويات دي كلها وايدي ع طيازها الملبن وقفش لحم طيازها اووي بايدي وبلزقها ف زبي اووي وهيا.. امممم بسسس حااسب كدا.. اوعي ابعد بتاعك كدا.. ولقينا بنت اختها جايه لابسه مايوة قطعتين زي بتاع د. مارينا خالتها فتل بردوو والبنت بزازها واقفين زي الرمان وجسمها ممشوق ووراكها وطيزها العريضه بيهزوا وهيا جايه تجري علينا ودخلت الميه

د. مارينا: بس اوعي سيبني كدا البنت جايه علينا..

وبعدت عني وبتبص ع زبي وبتقولي.. خليه ينام البتاع دا البنت هتشوفه وبتضحك

قولتلها منا معذور بقااا وانت السبب

والبنت دخلت وبقيت بعوم واشيل د. مارينا والف بيها وارميها ف البحر وهيا تضحك وبنت اختها تركب ع ظهري وتقولي سيب خالتو.. وانا الف ايدي واجيبها قدامي وارميها ف الميه وبقينا بنلعب ونضحك وبقيت مبسوووط فشششخ وفضلنا كدا لغاية لما تعبنا م اللعب وقولنا نخرج نتغدي بقاا

ود. مارينا قالتلي انت تروح تاخد شاور وتيجي نتغدي كلنا عندي ف الشاليه.. وفعلا هرجنا وانا روحت وهما روحوا ودخلت اخدت شاور ولبست شورت وتي شيرت كات وروحتلهم وهما اخدوا شاور ولقيت د. مارينا وبنت اختها لابسين شورت فيزون وتي شيرت كات وجسمهم كله واضح ومرسوم ودا عادي بقااا احنا ف شرم والحياه عادي.. وطلبتلنا اوردر كله سمك وجمبري وكابوريا وسي فود.. واكلنا كلنا اووي.. وقعدنا ولقيت مارينا الصغيرة بتقول انها تعبانه وهتنام شوية وسابتنا وطلعت وقعدت انا ود. مارينا نحضن ف بعض وهريين بعض بوووس وتحسيس.. ولقيتها بتقولي بس بقا كفاية انا جسمي واجعني.. قولتلها تحبي اعملك مساج.. بصتلي اووي وقالتلي يارييت بجد بس تعمل مساج بادب وضحكت وانا ضحكت ودخلنا اوضتها وقلعت وفضلت بالاندر الفتله ومن غير سنتيان ونامت ع بطنها وانا جيب زيت بتاعها وحطيت ع ظهرها وبقيت بدعك حسمها الناعم اووي وطري اووي لغاية لما بقيت بدعك طيازها بحنيه ووراكها وهيا بدئت تنهج وتتنهد وانا نزلت بجسمي عليها وزبي بقاا بيخبط ف طيزها وهيت بس كفاية عشان خاطري.. اااه بسس بسسس.. اممم.. قوم كفاية انا مش مستحمله.. ااااه وطلعت زبي م البوكسر وبقيت بمشية بين طيازها وهيا تشهق وتفتح ف وراكها اووي ونزلت زبي وبقيت بحرك راسه بين شفايف كسها وهيا تلم وراكها ع زبي بين شفايف كسها وتقفل عليه اووي وتزووم وكسها بقا حنفيه مفتوحه وبقيت بزوء راس زبي براحه لغاية لما راسه دخلت بالعافيه ف خرم كسها الضيق كانها بنت بنوت.. وهياا طلعت اااه منها هيجتني وكتمت نفسها ف السرير وحسمها بيترعش ودخلت زبي شوية شوية لغاية لما لقيتني بنيك فيها وببوس ف رقابتها وهيااا.. اااه امممم امممم اااييي براااحه عليا ااااه بشويش مش قادرة.. وانا بقولها انتي ضيقه اووي.. وهيا تقولي محرومه من زمان.. ااااه ااااه.. وبقيت بنيك فيها لغاية لما هيا جابتهم كذا مرة ورا بعض وجسمها هدي وبقيت برزع فيها وحشرت زبي ونزلتهم ف كسها وهيا حست بلبني بينزل ج اها لقيتها بتوحوح اووي وكسها بيعصر اووي ف زبي وتااااان م المتعه.. وقومت من علسها واترميت جنبها واخدتها ف حضني وبقيت بحسس ع وشها والعب ف شعرها وابوسها ف خدودها وهيا حضناني اووي وتقولي انا مش كدا.. عشان خاطري متشوفنيش وحشه.. انت اول حد اسلمله نفسي كدا.. فيه كتير حاولو بس انت اللي انا ضعفت قدامه.. روحت حطيت ايدي ع بوقها وقولتلها.. هشششش متكمليش.. انتي احلي واجمل وانضف واحده انا عرفتها.. ولو ينفع اتحوزك دلوقتي هتجوزك.. وبصيت ف عنيها اووي برومانسية وقولتلها تتجوزيني.. بصتلي اووي ف عيني وقالتلي بحد ياريت ينفع وحطت راسها ف حضني اووي وانا بوستها وعملت معاها واحد تاني اجمد م اللي قبله وخلصت وقالتلي يالهووي يا مجنون احنا نسينا نفسنا ونسينا البنت.. قوم البس بسرعه.. وانا لبست وهيا لبست وقولتلها انا مش هبعد عنك لحظه وهيا حضنتني وقالتلي ياريت بحد متسبنيش انت عوضتني ع الحب والحنيه والحرمان اللي كنت فيه

وتليفونها رن.. وردت.. وقالت طب خلاص خلاص بكرا هكون عندكو..

قولتلها في اي.. قالتلي مفيش بس فيه بكرا طلبيه حايه ولازم انا استلمها بنفسي وامضي واديهم الفلوس.. بس مش مشكله هوا يوم والتاني هبقي هنا والمهم اني خلاص هشوفك تاني صح

قولتلها انتي بس متزهقيش مني.. وبوستها وقولتلها يالا بقاا عشان تلحقي تروحي

وسيبتها وخرجت قعدت قدام البحر افتكر لما كنت بفكر انتحر وافتكر لما كنت مبسوط ف نفس البحر م د. مارينا وضحكت ولقيت تليفوني بيرن واختي بتقولي جاهزة.. تحب اسافر امتي.. قولتلها انهارده هقولك تركبي منين.. واتصلت ع د. مارينا وقولتلها ممكن وانتي ف المحطه تحجزيلي تذكرة م القاهرة لشرم باسم هبه وتعرفيني.. قالتلي كويس انك قولتلي دلوقتي انا ف المحطه اهوه هاكد الحجز واقولك.. وفعلا حجزت وقالتلي تم الحجز.. وانا كلمت اختي وقولتلها تركب منين والساعه كام وقفلت معاها.. واختي كانت هتركب بالليل وتوصل الصبح وبقيت قاعد مش عارف لما اشوفها وعنينا تيجي ف عنين بعض هنعمل اي وقعدت سرحااان شوية كتير وشوية لقيت مارينا الصغيرة جايه عليا وبتقولي اي ياعم انت لسه سرحااان.. لا اوعي تعملها تاني وتنتحر انا مفييش صووت اصرخ تااني لحد يلحقك.. وضحكت وانا ضحكت وقولتلها لا خلاص متخافيش قاعد ع قلبك.. وقالتلي اومال فين خالتو انا صحيت ملقتهاش.. قولتلها ع اللي حصل وانها يوم والتاني هتكون هنا ولو احتاجتي حاجة انا معاكي متخافيش.. لقيتها بتقولي يعني خالتو سافرت واخويا ف سفاري ٤ ايام وانا قعد لوحدي.. انا بخااف ابات لوخدي.. قولتلها متخافيش انا ف الشاليه اللي جنبك ولو فيه حاجة خدي رقمي كلميني.. قالتلي لاا انت تيجي تبات معايا ف الشاليه لغاية لما خالتو ترجع.. قولتلها خلاص متخافيش انا هبات معاكي ف الشاليه.. وقعدنا نرغي كتير وتكلمني عن معرفتي بخالتها وكدا ولقيتها بتقولي متيجي ندخل ف الشاليه بقاا ونكمل كلامنا.. وقومت دخلت معاها وهيا جابتلنا مكسرات وشيبسي وحاجات كدا وقعدت معايا وقعدنا نتكلم ولقيتها بتقولي شكلنا هنبقي اصحاب.. قولتلها وماله نبقي اصحاب.. قالتلي طب بص انا هقولك ع حاجة بس اوعي تروخ تقول لخالتوو.. قولتلها متخافيش مش هقولها.. قالتلي طب استني.. ودخلت المطبخ ورجعت معاها ازازة خمرة شكلها شيك اووي وشكلها غاليه كمان ومعاها كوبايتين ازاز فيهم تلج.. وقالتلي بص انا نفسي اشرب.. وانت هتشرب معايا بس زي متفقنا دا سر.. قولتلها جبتيها منين دي.. قالتلي دا مايكل حايبها معاه وانا سرقتها من وراه وضحكت كدا.. قولتلها طيب هنشرب بس مش كتير.. وصبت وشربنا كاس ف التاني ف التالت ومعرفناش شربنا قد اي ولقيتها سكرت وبتضحك وتتطوح وانا حاسس اني منمل.. ولقيتها بتقولي انت بتحب خالتوو.. قولتلها اووي.. قالتلي مهو كان باين عليكوو الحب.. وضحكت.. قولتلها ازاي مش فاهم.. قالتلي ف الاوضه.. منا سمعت صوتكو وبصيت من خرم المفتاح ف الباب وشوفتكوا ع فكراا.. بصتلها اووي.. لقيتها بتقولس متخافش اعتبر سرك ف بير.. هديت شوية.. وقولتلها اعمب اي ما خالتك زي ابقمر وبشوفها بضعف.. قالتلي يابختها بيك.. نفسي حد يحبني زيها كدا.. قولتلها انتي شبهاا اووي وقمر وهتتحبي.. لقيتها نطت ع حجري ومرة واحده بقت بتبوس ف شفتيفي وطيزها بتفرك ف زبي وحسيت زبي بقف وهيجت وتاثير الخمرة اشتغل ولقيتها نزلت قلعتني الشورت ومسكت زبي تمص فيه زي المجنونه.. روحت قومتها وبقست بقفش ف بزازها وافرش ف كسها وهيا سكرانه وهايجه ولقيتها لسه بنت.. روحت منيمها ع بطنها وبقيت ببعص خرم طيزها ولقيته لسه مقفول.. وبقيت بدخل صباع والتاني والتالت وهيا سايحه واهاتها ماليه الشاليه.. وقالتلي ممكن تدلق شوية خمرة ف طيزي.. وصبيت شوية خمرة ودخلتهم ف طيزها وهيا تزووم وتوحوح وحطيت زبي ع خرم طيزها ودخلته مره واحده وفتحت طيزها وهيا صرخت وعضت ف الانترية وانا كملت نيك ومش حاسس باي حاجة وهيا ااه اامممم ااييي تخين اووي اااه براحه اااه كبير بيدخل جووه اااه حساه ف بطني اووف اااه وفضلت كدا وهيا نطرت كتير لغاية لما نزلتهم ف طيزها ومحسناش بنفسنا غير متاخر اووي وقامت وانا قومت بصيتلي اووي وانا بصيتلها ولقيتها اتخضت ونزلت فشخت وراكها وفتحت كسها بايها وبتبص تشوف شرفها راح ولا لسه ولقت نفسه لسه بنت.. غمضت عميها وهديت شوية واخدت نفس.. وحست بلبني بينزل من طيزها وحرقها وقالت ياااح وبترفع طيزها واللبن نازل منها.. بصتلي وقالتلي اي ياعم كل دا.. اومال لو مكنتش نزلت مرتين ف خالتو كنت عملت فيا اي.. قولتلها كنت موتك.. وضحكت وانا ضحكت ودخلت انا وهيا الحمام ناخد شاور سوا ونيكتها ف طيزها تاني تحت الدش وخرجت مبسوطه وانا كنت مبسوط وقولتلها اطلعي نامي بقااا.. ونامت وانا جنبها ع السرير وحاضنين بعض اووي لغاية الصبح.. وصحيت ع الظهر كدا ع صوت موبايلي بيرن.. قومت رديت لقيتها اختي

انا: الووو.. اي ياهبه.. انتي فيين

هبه: انا خلاص قدامي ساعه واوصل.. انت هتبقي فيين.. هنزل الاقيك قدامي يعني ولا اي

انا: مكان ما هتنزلي هتلاقيني واقفلك متخافيش.. يالا انا هقوم البس وانزل استناكي.. باي

وقفلت معاها وببص جنبي ولقيت مارينا الصغيرة نايمه زي الملاك جنبي.. بوستها وهيا صحيت بصتلي وقالتلي.. صباح الخير.. قولتلها صباح العسل ياقمر.. قالتلي اي رايح فيين.. قولتلها معلش ظروووف ولازم امشي.. لقيتها قامت قعدت ع سرير وقالتلي هتسبني لوحدي.. قولتلها معلش غصب عني.. قالتلي طيب انا هكلم خالتو اشوفها.. واتصل ع خالتها د. مارينا.. وقالتلها هتيجي امتي ياخالتو.. قالتلها د. مارينا هوصل انهارده بالليل.. وقفلت معاها وقولتلها اهوه اطمني بقااا. وسيبتها ورجعت اخدت دش ولبست واخدت العربية وطلعت ع موقف السوبر حيت.. وسالت ع الرحله وقالي ع وصول.. وانا واقف لقيت الاتوبيس داخل وقلبي بيدق ومش عارف اي هيحصل لما نشوف بعض.. والاتوبيس وقف والباب اتفتح والناس بدئت تنزل وانا عيني عليهم.. لغاية لما لمحت اختي نازله.. روحت قربت وهيا شافتني قامت جريت عليا وحضنتني اووي واترمت ف حضني ومكلبشه فيها اووي زي العيل اللي كان تايه ومصدق لقي امه.. وبدئت تعيط وهيا حضناني وانا حاضنها.. وقولتلها تعالي ياهبه تعالي نمشي.. وركبنا العربية واحنا ماشين

طبعا هديتها وهيا بتعاتبني اني مشيت وسيبتها وملهاش غيري والكلام دا.. قولتلها طيب انا عاوز اعرف ازاي احنا طول الوقت دا منعرفش حاجة.. وازاي الكلام دا.. وازاي عوزينا كمان نبقي زيهم وهيا ساكته وبتنهنه م العياط.. لغاية لما وصلنا الشاليه.. وركنت العربية واخدتها ودخلت الشاليه وحضنا بعض تاني.. وقولتلها بصي بقااا انا مش عايز حد يعرف انك قابلتيني.. وبعدين انتي قولتيلهم اي.. قولتليلهم انك هتقابليني.. قالتلي لا طبعا.. انا قولتلهم انا مسافره لصاحبتي اسكندرية اقعد يومين اريح اعصابي.. قولتلها ووضعهم اي ف البيت بعد اللي حصل.. قالتلي متاثرين بس عادي يابني.. هما خلاص خدوا ع الوضع دا من سنين.. قولتلها ادخلي انتي بس غيري هدومك دي وخدي دش كدا وبعدين نتكلم.. وانا هروح اجيب اكل واجي ناكل سوا.. وسيبتها وخرجت ولقيت مارينا الصغيرة بره.. قولتلها اي القمر رايح فيين.. قالتلي انا رايحه لمايكل.. هقعد معاه اليومين اللي باقيين له ف السفاري واجي معاه. قولتلها طيب وخالتك.. قالتلي انا كلمتها وقولتلها وهيا قالتلي خلاص مدام رايحه لاخوكي خلاص هاجى بعد يومين تكونوا جيتو وانا اكون خلصت الشغل هنا.. قولتلها خلاص وانا كمان اكون خلصت اللي ورايا.. وسيبتها وهيا مشيت وراحت تركب وانا روحت ع محل اكل وجيبت اكل وحمام وظبطت الدنيا ولقيتني بجيب ازازتين بيرة.. ورجعت ع الشاليه فتحت ودخلت لقيت هبه خلصت حمام وطلعت لافه جسمها بالبشكير وشعرها ف الفوطه وبس.. دخلت وقولتلها ملبستيش ليه.. قالتلي منا مجبتش هدوم معايا.. قولتلها طيب خشي البسي اي حاجة من هدومي.. ودخلت وشوية لاقيتها خارجه لابسه قميص من بتوعي ويادوب نازب مغطي كسها وطيزها بالعافيه.. وخرجت لابساه من غير اندر ولا سنتيان وشوفت حلماتها اللي باينه ف القميص وفتحاه شوية وبزازها باينه ووراكها كلها قدامي وطيزها رافعه القميص.. بصيتلها وقولتلها اي دا انتي ملط ياهبه.. قالتلي هو انا هتكسف منك يعني ولا انت غريب عني ولا انت اول مرة تشوفني يعني.. وضحكت وهيا ضحكت وقولتلها يالا ناكل بقاا.. وحطينا الاكل وبقينا بناكل اووي ومبسوطين اننا سوا وبنبص لبعض وهيا مش مصدقه اني قدامها تاني ولا انا مصدق اني شوفت اختي تاني وخلصنا وشيلنا الاكل وقعدنا وانا جيبت البيرة وصبيت وبشرب وهيا بصالي.. قولتلها اي عايزة تشربي ولا اي.. قالتلي انا مجربتش بس معاك اعمل اي حاجة.. وصبيتلها شوية وداقتها وقالتلي يععع مره اووي.. قولتلها لما تشربي تاني هتتعودي وتحبيها.. وبدئت تشرب بوء ف التاني ف التالت واتعودت وبقت تشرب وانا بشرب لغاية لما خلصنا الازازتين.. وهيا بان عليها السكر.. وبدئنا نتكلم وسيرة الموضوع اتفتحت.. وقولتلها انتي اي رايك ف اللي سمعناه دا

قالتلي بص انا حابه فيك اخويا اللي بحبه واتحامي فيه وحابه فيك كشاب شهامتك ورجولتك وكل حاحة واتمنيتك ف اوقات اخويا زي ما انت وكمان اتمنيتك انك تكون مش اخويا عشان تكون ليا كزوج

قولتلها وانا بحبك وانتي عارفه بس مش عارف ازاي دا.. وبدىنا نقرب لبعض وشفايفنا تروح لشفايف بعض وبقينا بناكب شفايف بعض برومانسية واحسس عليها وهيا سلمت بسهوله.. يمكن عشان البيرة.. يمكن عشان بعيد وبراحتنا.. يمكن عشان كل حاحة بانت لينا.. بس اللي عارفه اني بقست عاوزها اووي وهيا عوزاني اووي.. وقلعت القميص ف لحظه ومخدناش وقت اني انيكها ف طيزها زي ما متعودين وهيا اتبسطت اووي ونمنا ف حضن بعض لغاية المغرب كدا وصحينا.. لقيتها اتخضت زي اللي مكانتش حاسه.. وقامت تبص لكسها اووي وتقولي انت عملتها صح.. فتحتني.. قولتلها لا انتي زي ما انتي انا مقدرتش ياهبه اجي جنب شرفك وافتحه مقدرتش.. وهيا حضنتني وقالتلي كويس انك معملتش كدا انا لسه مش مستعده لكده بصراحه.. قولتلها ولا انا.. وخدتها وخرجنا اتفسحنا واتبسطنا ورجعنا ع الشاليه وبقينا بنبص لبعض برومانسية ونرقص سلوو وزقيتها ع السرير ونطيت عليها وهيا بتضحك وتقولي بس بس يا مجنون هتعمل اي.. قولتلها هدلع اختي حبيبتي وبقيت ببوسها واقفشلها وهيا اندمجت ونيكتها ف طيزها بردوو.. وخلصنا وقالتلي بص انا بجد نفسي تدخله فيا وتفتحني.. انا خلاص موافقه.. قولتلها وانا لو هعمل كدا هيبقي ليا شروط.. ولازم اقولها قدام الكل زي ما قالو كل حاجة قدامنا ولو مش عاجبهم يشوفو حد غيري بقاا.. خلاص مش هبقي تحت ايد حد تاني.. قالتلي يعني عايز تعمل اي.. قولتلها بصي

استنوني ف جزء جديد
الجزء الجديد هينزل امتا
@الزبيييير قوي
 
الفتح عايز حلقة بحالها
 
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: فارس احلام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%