NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية ودي كانت البداية (العهد) - السلسلة الخامسة - حتي الجزء التاسع 10/5/2024

فين باقي بقا
 

بداية سلسلة موفقة والقصة ممتعة وأحداثها شيقة..وحشتنى الدكتوره مارينا ويا ريت دورها يبقى أكبر من كده يا فنااااااان يا مبدع.. أحسنت السرد واشكرك على المجهود الرائع.. ومنتظرين الجزء الثانى..
مع خالص تحياتى...
 
جامد يانجم بس كنت عايزك تزود صور تخيل للشخصيات وللأوضاع الجنسية بتاعتهم مع البطل التفاصيل دي هتفرق وتزود قوة القصة.. واستمر يانجم
 
➤السابقة


معلش كنت مشغول جدا الفترة اللي فاتت وفي خلال الفترة دي حصلت حاجات هحاول اعملها ف قصه جديدة

وهحاول انهي القصه دي ف السلسله دي عشان ادخل ف قصص جديدة

السلسله الخامسه.. الجزء الاول

وطبعا بعد لما بيدو خد شيرين ودخلو شقتهم وانا نزلت انا وام بيدو وشيرين.. روحت **** علي شيرين وقولتلها عقبالك وهيا بصتلي بكسوف وقالتلي شكرا وقولت لام بيدو انا هركبك تاكسي وتروحي ع الفيلا وانا هوصل مشوار واجي وراكي بقااا عشان نعمل زي بيدو وشيرين وهيا بصتلي وضحكت وقالتلي بس متتاخرش عليا.. قولتلها مش هتاخر يا قمر.. وركبتها تاكس وحاسبته والتاكسي مشي وانا طلعت تاني خبطت ع شقه بيدو وفتحلي ودخلت لقيتهم لسه بهدومهم وبصتلهم وضحكت وقولتلهم انتوا لسه لابسين

بيدو: اصل شيرين مكسوفه

انا: بصيت لشيرين وقولتلها اي ياعروسه دا حتي الليله ليلتك.. وخدتها من ايديها وقولتلها تعالي معايا.. وبصيت لبيدو وقولتله عن اذنك هاخد مراتك وادخل اوضه نومكو بس عشان اخليها تغير هدومها وغمزتله.. وهوا بصلنا وضحك وقالنا اتفضلوا

ودخلت انا وشيرين اوضه نومها اللي كانت اوضه نوم بيدو.. وبقيت بفك طرحتها واقلعها الفستان وانا ببوس ف رقبتها وجسمها برومانسية وهيا بدئت تسيح وبصتلي منيكه وقالتلي

شيرين: بس بيدو دا خول خالص يا احمد دا عارف ان مراته داخله مع صاحبه اوضه نومهم ويوم دخلتهم وسايبهم وعادي.. قولتلها مهو انتي عارفه م الاول كل حاجة وبعدين دي احلي حاجة عشان ابقي معاكي ف اي وقت.. وبقيت بحسس ع بزازها واقفشهم وهيا بقت بتتنهد وتغمض ف عنيها وتعض ع شفايفها وترجع بدماغها لورا.. روحت ماسك ايديها وخارج بيها للصاله وكانت لبست بيبي دول ابيض لغاية كسها واندر فتله ومن غير سنتيان.. وخرجت ماسكه ايدي وطلعنا قدام بيدو وشافها وصفر وقالها اي القمر دا وقام حضنها وباسها وقالها اخيرا بقيتي مراتي

شيرين: بصتله وبصتلي وبصت لبيدو تاني وقالتله.. مراتك ع الورق انما حوزي الحقيقي دا.. وضحكت وانا ضحكت وبيدو قالها واحمد مش غريب يا شيرين متقلقيش انا مش همنعه عنك ولا همنعك عنه.. بصيتلهم وقولتلهم يالا انا مش فاضيلكم انا ورايا مزة مستنياني بردوو وناويلها الليليه وبصيت لبيدو وغمزتله وهوا فهم اني بقصد امه.. وضحك وقالي بس وحياتك براحه عليها اصلها حنينه قووي وضحك.. قامت شيرين قالتله طيب يالا خد هدومك وادخل غير ف الحمام.. بيدو قالها طيب ومغيرش ف الاوضه ليه.. قالتله كدا مزاجي وضحكت وهيا حاطه ايديها ف وسطها ورفعاله حاجب.. وهوا بصلها وضحك وقالها حاضر يا حبيبي.. وخد هدومه ودخل الحمام وقفل الباب ولقيت شيرين بتشدني من ايدي وبتدخلني اوضه نومها وبتقولي مممكن تقولي بقااا مين دي يا استاذ اللي مستنياك ورايحلها ف ليله زي دي.. وكمان الخول اللي جوه دا شكله عارفه.. انت مشوفتش بيقولك براحه عليها ازاي وكانه يعرفها.. بصتلها وضحكت وقولتلها اه هوا يعرفها عز المعرفه كمان.. قامت بصتلي وقالتلي ودي تبقي مين بقااا.. قولتلها اقولك بس متفتحيش بوقك.. قالتلي م افقه.. قولتلها ام بيدو.. قامت بصتلي وبرقت وحطت ايديها ع بوقها م الصدمه وقعدت ع سرير وبتقولي امه.. قولتلها ااه امه مالها مش ست بردوو وبتحس.. قالتلي وهوا عارف انك هتنام مع امه.. قولتلها بنام معاها من زمان اووي ع فكرا وهوا عارف من زمان وشافنا كتير.. قالتلي انا قولت عليه عيل طري وخول م الاول.. قولتلها واللي يسيب امه يسيب مراته.. قالتلي صح.. وقامت تقلعني البدله بنفسها لغاية لما بقيت ملط ونزلت ع زبي مص زي المجنونه وبتقولي اخيرا زبك بقا معايا براحتي وكمان هيبقي بتاعي ف اي وقت.. قولتلها وهفتحك بيه كمان.. قامت خرجت زبي من بوقها وبصتلي بلبونه وقالتلي احمد براحه عليا عشان خاطري انا خايفه اووي واسمع تنه بيوجع اووي.. قولتلها يابت متخافيش مش هتحسي بحاجة.. ولقينا بيدو داخل الاوضه عليا وشايف شيرين مراته قاعده بين رجلي ونازل مص وحلب ف زبي زي المجنونه.. بصلي وبصلها وضحك وقال طب مش تستنوني.. وهيا سابت زبي مرة واحده وبصتلي وبصتله وانا غمزتلها بعيني وهيا اتطممنت شوية وبصتله وقالتله اصل صاحبك مستعجل عشان رايح يريح المزة وبتغمزله.. وهوا بصلها وبصلي ومخضوض.. بصيتله وقولتله اي ياعىيس هتفضل واقف كدا متقرب من مراتك.. وبيدوو قرب من شيرين وبقا يبوس ف رقبتها وظهرها ويحسس ع جسمها وهيا ماسكه زبي بتمصه وقام نزل ع الارض ونام ع ظهرة ودخل بدماغه تحت كسها وبقا بلحس كسها وهيا سخنت اووي وبقت قاعدة بكسها ع وشها ورايحه جايه بكسها ع كل وشه ونازله فرك وكسها بيجيب ميته ومغرق وش بيدو وقامت قفلت بوراكها ع وش بيدو وصرخت ونزلت شهوتها وجسمها بيترعش وبيدو عمال يلحس ويبلع ف ميتها لغاية لما جسمها هدي قامت اترمت جنبه ع الارض وانا نزلت نمت عليها بجسمي وبقيت بحك زبي بين شفايف كسها واقفش ف بزازها وباكل ف شفايفها ومنمجين انا وهيا وبيدو سايبنا خالص روحت ماسك وراكها بايدي الاتنين وفاشخهم اووي ورافع رجلها لورا وبصيت لبيدو وقولتله متمسك رجلين شيرين بدل ما انت بتتفرج كدا.. وقام قعد ع ركبه قدام دماغها وزبه عند وشها وماسك رجلها الاتنين لورا وكسها كله ظاهر قدامي وبقيت بمشي زبي بين شفايف كسها واحك ف زنبورها وهيا بصالي بمحن وبتقولي براحه عشان خاطري.. وروحت حاطت زبي ع خرم كسها وبحركه براحه وهيا هايجه اووي ومدت ايديها لزب بيدو بتلعبله فيه وانا روحت مدخل زبي مره واحده ف كسها لغاية نصه وفتحتها وهيا لما زبي دخل فيها صرخت وقفشت اووي ع زب بيدو وبضانه وهوا صررخ.. اااه اااي بيوضي هتفرقع اااه حاسبي يا شيرين هتفعطي زبي وبيوضي اااه.. وهياا اااه اااي وجعني اااه شيله اااي.. وانا بدخل واخرج براحه وهياا بتتاوة ولقيت بيدو بيجيب لبنه ف ايد شيرين وبينقط ع وشها وشعرها وفضلت انيك فيها لغاية لما جيت اجيبهم خرجته من كسها ونطرتهم ع جسمها وهيا قايمه بالعافيه وبيدو بيسندها وبتقوله بدلع اووعي كدا سيبني بقا بتمسك مراتك لصاحبك عشان يفتحني ويوجعني لا سيبني زعلانه منك .. وهوا حضنها وقالها معلش ياروحي بكرا تتعودي عليه وانتي اللي تتثلي بيه يجيلك وضحك.. قولتله طب يالا خد مراتك ودخلها قعدها ف الميه والمطهر عشان الجرح يدبل بس خليها قاعده شوية كتير وخليك جنبها هاااه.. ضحك وقالي حاضر وخد شيرين ودخلو الحمام وانا لسه عريان وزبي عليه ددمم شيرين ولبن مني وميه شهوتها وقايم البس لقيت الباب بيخبط.. اتخضيت وقلت اي دا مين جاي دلوقتي وعارف اني هنا.. وجيت ورا الباب وقولت بصوت واطي ميين.. لقيت صوت هناء بتقولي افتح انا هناء جايبة العشا بتاع العروسه افتح بقا الصنيه تقيله.. خدت نفس وهديت واتطمنت وروحت فاتح ولقيت صانية داخله وهناء شيلاها بالعافيه روحت واقف وراها ومادد ايدي وماسك الصنية منها وحاطتها ع سفرة وهيا لفت ولقتني ملط وبصتلي اووي وبرقت واستغربت.. وقالتلي يالهووي ااي دا انت قالع دا ليه وازاي طب اختي فين وجوزها.. وبتبص لزبي لقت عليه ددمم وبيلمع من السوايل اللي مغرقاه… وبتبصلي اووي وبتقولي هوااا هوااا.. قولتلها ااه هوا اللي ف بالك.. لقيتها قعدت ع الانترية وبتقولي طب ازاي.. طب وجوزها.. قولتلها جوزها عارف وراضيي واختك راضيه وعلاقتي بيها هتفضل مستمرة وكمان بقت متجوزة والموضوع دا كله متفق عليه انا وهيا وجوزها.. بصتلي وقالتلي انا مش مصدقه ودني بجد معقول.. قولتلها يعني انتي مش عارفه اني علي علاقه من زمان باختك وانتي شوفتينا.. قالتلي بس دي حاجة ودي حاجة.. قولتلها لا هيا هيا بس دلوقتي بقت مدام واقدر انيكها ف كسها ف اي وقت وكمان بعلم جوزها.. وهيا كل دا عنيها ع زبي وشايفه شرف اختها ع زبي.. وزبي بدء يقف وهيا بتبصله وبتبلع ريقها.. قولتلها مش عايزة تدوقي طعم كس اختك من بتاعي.. لقيتها بتهته كدا وبتقولي لاا لاا مش هينفع لاا اختي تشوفني وحوزها مش هنا مش دلوقتي طيب.. انا انا انا همشي.. روحت شاددها لحضني وواخدها ف بوسه من شافيفها ودابت ف ايدي وساحت وانا حاضنها وبقفش ف جسمها ومشيت بيها لغاية اوضه النوم ونمت فوقيها ع سرير وانا نازل فرك ف جسمها وهيا مبقتش قادرة تبعدني عنها ومعرفش ازاي رفعتلها العبايه وبقيت بحك زبي ف كسها وهيا ميتها بقت نازله منها زي الفيضان ومرة واحده لقيت زبي بيدخل ف كسها.. ايووة فتحتها غصب عني وغصب عنها وبقيت بنيك فيها وهيا اهاتها طالعه وجابت شهوتها كذا مرة لغاية لما حسيت اني بجيب طلعت زبي من كسها ونطرتهم ع كسها من برة.. وفوقت وقتها وعرفت اني فتحتها خلاص وهيا بتقوم وبتعيط وبتقولي انت ضيعتني ضيعتني.. وبجري ادور ع حاجة امسح بيها كسها وزبي وامسح الدم ولقيت قماشه بيضا والمفروض دي بيدو بيمسح بيه ددمم مراته شيرين.. روحت واخدها وماسح بيها كس هناء والقماشه بقت كلها ددمم شرف هناء وقولتلها متخافيش هرجعك بنت تاني متقلقيش.. وف اللحظه دي لقيت بيدو داخل الاوضه علينا وشاف هناء وشاف كسها الاحمر والدم ع القماشة وهيا شافته اتخضت وبتلم ف نفسها وبتهته وبتقول هوا هوا السبب وبتعيط.. بيدو قرب مني وبيبصلي وقالي هوا انت.. قولتله حصل غصب عني.. وبص للقماشة وقالس المفروض دي كنت مسحت بيها لشيرين بس نسيت ودلوقتي بقا عليه ددمم اختها.. قولتله خلاص لما امها تيجي اديها القماشة وقولها دا ددمم شيرين وهناء هعمبها عملية ارجعها بنت.. وهوا قالها متخافيش يا هناء انا هقف جنبك.. قولتله انت جاي ليه.. قالي جاي اخد البشكير لشيرين.. قولتله طيب استني همشي انا و هناء وانت خد البشكير ودخله ولو سالتك قولها اني مشيت وان اختها جابت الاكل ومشيت وانا مكنتش هنا.. قالي حاضر.. وهناء لبست وخدتها ونزلنا وطمنتها وهيا هديت… وروحت ع الفيلا وطبعا دماغي بتودي وتجيب ف اللي حصل دا لغاية لما طلعت اوضه ام بيدو ولقيتها نايمه ورايحه ف النوم خرجت تاني وسيبتها ونزلت قعدت تحت لوحدي بفكر ف اللي حصل دا كله وروحت ف النوم زي منا وصحيت ع تليفوني بيرن وكان مدير الشركة بتاعتي وقالي المستشفي خلصت وجاهزة يافندم وتم تعيين اكبر دكاتره فيها وكمان بقا فيها صيدليه كبيرة تخدم المستشفي وغير المستشفي.. قولتله انا جاي اشوفها بنفسي ولبست وروحت للمستشفي ولقيتها حاجة خمس نجوم فعلا والصيدليه كبيرة جدا وعلي مستوي وقابلت بتوع الادوية اللي كانوا بينزلوا لدكتورة مارينا الادوية وسلموا عليا وقولتلهم انا عايزكوا تهتموا بالطلبيات هنا وقالولي طبعا ويشرفنا نتعامل مع حضرتك وسالتهم ع دكتورة مارينا وقالولي انها مبقتش مهتمه بالصيدليه زي الاول ومبقيناش بننزلها طلبيات.. قولتلهم طيب انا عايزكوا تعرضوا عليها تيجي تشتغل عنا بمرتب هايل وتقنعوها بس من غير ما تقولوها ان دي صيدليتي وطبعا فهمت المدير انه يشغلها من غير ما يقولها ان دي حاجتي.. وسيبتهم ومشيت رجعت ع البيت وكانوا صحيوا طبعا وبيفطروا كلهم وبيضحكوا ويهزروا كانهم يعرفوا بعض من زمان.. ودخلت سلمت عليهم وقعدت افطر معاهم وام بيدو بتبصلي كل شوية من تحت لتحت.. وخلصنا فطار وقولت لام بيدو تعالي عايزك ف كلمتين فوق.. وامي وخالتي واخواتي بصولنا وكانهم فاهمين وضحكوا وهيا طلعت معايا ومكسوفه ودخلنا اوضتها وهجمت عليا بوس واحضان وتقفيش وهيا بتقولي بس اهدي امك واخواتك صاحيين.. انا استنيتك امبارح وانت اتاخرت.. قولتلها جيت لقيتك نايمه مرضيتش اصحيكي.. قالتلي طيب بالليل مش وقتو يالهووي يسمعونا اهدي ياحمد عشان خاطري.. وانا مش سايبها طبعا لغاية لما سلمت نفسها ليا وبقيت بنيك فيها بقوة وهيا اهاتها وصويتها عالي وجابت شهوتها كذا مرة وانا خلاص هجيب وحشرت زبي كله ف كسها وبنطرهم وهيا فاشخه رجليها ولفاها ع ظهري وزبي كله ف كسها وف اللحظه دي لقيت باب الاوضه بيتفتح وامي داخله علينا وبتقولي الحق ياحمد اختك هبه تعبانه شكلها هتولد وطبعا قومت من فوق ام بيدو وزبي بينقط لبن وكسها خارج منه اللبن وبزازها خارجين برة هدومها وبصت لامي بكسوف وانا قومت جري لبست هدومي زي منا واتصلت بالمستشفي وبعتولنا عربيه اسعاف وخدوا اختي ع المستشفي بتاعتي وكلنا طلعنا وراها ودخلت العمليات وشوية الدكتور خرج وقالنا مبرووك جابت ولد.. وفرحنا كلنا اووي وطلعت اوضتها ومعاها ابني وبتقولي شوف ابنك شبهك اووي وانا شيلته وفرحان وقالولي هتسمية اي.. قولتلهم هسمية اسم كل اللي يسمعه يستغربة وكمان مينساهوش ولازم يطلع جامد زي ابوة.. بس سيبو الاسم دلوقتي.. وطبعا كنا واخدين جناح كامل ف المستشفي وامي وخالتي والبنات اخواتي معاها بايتين وام بيدو ف الفيلا لوحدها.. وقولتلهم لو عايزين تبقو معاها خليكوو انا واخدلكم جناح كامل وفعلا فضلوا معاها وقولتلهم انا هروح واجيلكم بكرة وامي وخالتي والبنات بصولي وقالولي اي ملحقتش تتبسط مع ام صاحبك ولا اي وضحكوا كلهم بلبونه نسوان.. قولتبهم اه ملحقتش طبعا ورايح اتبسط معاها تاني.. امي قالتلي طب خلي بالك من صحتك شوية الواحده ف السن دا بتبقي عطشانه وعايزة كل شوية.. بصتلها وقولتلها وماله بنتعلم منك ياخبرة وضحكت وهما ضحكوا وامي قالتلي امشي يا وسخ وضحكت وانا سيبتهم وروحت لام بيدو لقيتها نايمه ف اوضتها زي ما هيا ودخلت نمت عليها وهيا صحيت وفالتلي طمتي قولتلها ولدت وجابت ولد.. قالت مبروك قولتلها عقبالك لما تحبلي وتجيبلي عيل وهيا ضحكت وقالتلي خلاص انا دورتي اتقطعت من زمان بقا.. قولتلها حلو عشان انزل حواكي براحتي وهيا اتكسفت واندمجنا ف النيك وعملت معاها احلي نيك بمزاج وانبساط يمكن فرحان ان اختي خلفت ابني وفضلت انيك فيها طوول الليل لما كسها ورم والصبح استحميت ولبست وروحت ع المستشفي ودخلت وشافوني وقالولي شكلك هبقي اب تاني.. وقت مصدوم وقولتلهم اي.. قالولي دعاء تعبت بالليل والفجر دخلوها يجهزوها الولادها وزمانها خارجه وشوية الدكتور خرج وقال مبروك بنت وخالتي فرحت وشوية دعاء خرجت ومعاها بنتي وبقت هيا وهبه نايمين وعيالي جنبهم ومبقتش مصدق عنيا وفرحاان اووي وف عز فرحتنا وانبساطنا لقينا سوسن بتصرخ وندهنا الدكتور وخدها وقال دي خلاص ولاده.. احااا كلهم بيولودوا ف وقت واحد وقاعد مذهول وامي قالتلي متقلقش انت ناسي انك حبلتهم كلهم ف شهر واحد يعني طبيعي يولدو ف شهر واحد.. وشوية وخرج الدكتور وقال مبروك بنت وجاب سوسن جنب دعاء وهبه وانا ببصلهم ومبسوط وشايف ولادي قدام عيني.. وسيبتهم ونزلت للمدير وقولتله مش هوصيك عليهم.. قالي يافندم ف عنينا.. وقابلت مدير الصيدلية وقالي ان دكتور مارينا جايه بكره تعمل المقابله.. قولتله وافق عليها واعرض عليها مرتب محترم ومتنساش متجيبش سيرتي قالي طبعا مفهوم.. وقابلت دكتور جراح شاب ف المستشفي وقولتله عايزك ف كلمتين يا دكتور.. قالي اتفضل قولتله في بنت اخت صديق ليا اتعرضت لل****** وطبعا مبقتش بنت ومحتاج حضرتك ترشحلي دكتور يعملها ترقيع غشاء عشان تقدر تتجوز.. قالي مفهوم طبعا بس العمليات دي بتتعمل بشكل غير قانوني وهيبقي مشكله للدكتور اللي هيعملها.. قولتله وهو انا بردو شكل كدا.. قالي العفو يافندم مقصدتش بس انا اقدر اعملها العمليه هنا ف المستشفي بس دا هيبقي بيني وبين حضرتك وياريت تيجي قبل جوازها باسبوع بس عشان العملية تبقي سليمه.. قولتله مينفعش قبل كدا.. قالي لا الترقيع بيبقي ليه مده وبيتفتح تاني.. قولتله خلاص هعرف منها واقولك قالي تمام وباكد علي حضرتك عشان ميحصليش مشاكل.. قولتله متخافش يا دكتور… ومشيت قولت اطلع علي شقه بيدو ومراته هناء واحاول اقول لبيدو انه يطمن شيرين وخلاص مشكلتعا هتتحل.. وفعلا روحت ع ببته ولقيته قاعد ف الصاله وسلمت عليه وقولتله فين مراتك قالي ف المطبخ هيا وشيرين بيعملوا الاكل سوا اصل هناء قالت لاختها تيجي تتغدي معانا انهارده.. قولتله كويس.. اسمعني انا لقيت دكتور هيرجع شيرين بنت تاني.. بس العملية هتتعمل قبل ما تدخل باسبوع بس وعايزك تقولها تطمن خالص.. قالي هحاول اقولها من غير ما هناء تاخد بالها.. قولتله حلو.. قالي انا هدخل اقولهم انك جيت عشان هناء تخرج تسلم عليك وانا اعرف اقول لشيرين لوحدنا.. قولتله طيب طمني الاول هيا شيرين عملت اي لما عرفت تني فتحت اختها وبنام معاها بعلمك.. قالي هيا مجاتش من يومها وانهارده هناء قالتلها تيجي تتغدي معانا.. وسمعتهم ف المطبخ من شوية وشيربن بتقول لهناء انها عرفت باللي حصل وهناء اتخضت بس شيرين قالتلها متهافش هيا مش صغيرة عشان تتكلم ف حاجة زي دي بس شيرين مجابتش سيرة خالص انها حتي في بينك وبينها كلام مع اني عارف كل اللي حصل وضحك.. قولتله طيب تعالي نتسحب كدا ونسمع بيقولوا اي

شيرين: بس ليه بتخلي صاحبك حوزك يعني يعملك وانتي متجوزة ياهناء

هناء: بتشاور بايدها لغاية قرب كوعها وبتقول لشيرين.. يابت يخربيت بتاعه قد كدا بيدخل يدب اووي جوا بيجنني

شيرين: طيب هو بتاع جوزك يعني مش قد كدا

هناء: بتضحك بدلع.. دا محلصش الربع حتي

شيرين: بتبص لاختها من تحت لتحت وبتقول ف سرها منا عارفه بتاعه قد اي وفتحني بعد ما فتحك.. وبصتلها وضحكت وقالتها.. انتي بقيتي قليله الادب اووي بعد ما اتجوزتي

وبيدو بيبصلي ويضحك.. روحت راجع لورا عشان اقعد مكاني وظارف بيدو بعبوص وصباعي دخل ف خرم طيزة بالهدوم واتنطر لقدام وقال اااي.. وهما بيبصوا وراهم ع الصوت وبيدو بيدخل بسرعه عليهم وانا برجع مكاني وبيقولوله اي مالك.. قالهم رجلي اتخبطت ف الحيطه.. وبص لشيرين وبص لهناء وقالها احمد جه بره ع فكرا.. قامت شيرين بصتله وضحكت وقالتله طيب اوعي اخرج اسلم عليه وشيرين واقفه وشها اصفر واتخطفت ومنطقتش.. وسابتهم هناء وهرجتلي وكانت لابسه هوت شورت فيزون ولازق ع طيازها واخل بين فلق طيازها وكسها وراسمهم وبدي كت وبزازها طالعه منه ولامه شعرها ديل حصان وهرجت وحضنتني وقالتلي وحشتني وبوسنا بعض ثانيتين كدا ولقيتها بتبصلي بمحن وتقولي يخربيت شفايفك حركتني وحاسه اني عوزاك دلوقتي.. قولتلها انا جاهز يالا.. قالتلي اعقل يامجنون شيرين اختي هنا.. قولتلها وماله متعرف.. قالتلي لا مش وقتو.. استغربت هيا ليه رفضت مع انها عارفه ان اختها عرفت وخلاص.. حبيت اعمل عبيط واكمل معاها.. وقولتلها بس انتي فرس.. قالتلي والفرس عايزة الركيب يركبها.. قولتلها خلاص لما تمشي اختك.. قالتلي خلاص اقعد اتغدي معانا وبعد الغدا نشوف الدنيا هتمشي ازاي.. وقامت ماشية ناحيه المطبخ تنده لاختها ولقيتها خارجه وباين ع وشها انها مبسوطه وبيدو خارج وراها وبيبصلي ويغمزلي وبيعملي بايده لايك.. فهمت انه قالها عشان كدا هيا مبسوطه.. وهرجت سلمت عليا وبصيتلها وقولتلها عقبال ما نجيلك بيتك لما تتجوزي.. وقصدت اقولها كدا عشان افهمها ان اللي قالهولها بيدو صح.. وبصتلي واتكسفت وقالتلي ميرسي.. واختها شدتها من ايديها وقالتلها يالا ياختي نخلص الأكل وكفاية محن وضحكت وشيرين اتكسفت اكتر وضحكت ودخلت مع اختها وقعدت انا وبيدو وقعد يحكيلي ع نيكه لهناء وهما بيتخيلوني وعن هيجنها وهيا بتقوله ااه ياحمد نيكيني اووي قدام جوزي وانه حابب كدا اووي ومبسوط بالحياه دي وكمان هناء مبسوطه اووي كدا.. بصيتله وقولتله كويس انك عارف تمشي حياتك وفهمت هناء بتحب اي… بصلي اووي وقرب مني وحط ايده ع زبي وحسس عليه وقالي هناء بتحب دا وانا كمان بحبه.. روحت شايل ايده بسرعه من ع زبي وقولتله بطل خولنه حد يشوفنا هيا مش ناقصه اصلا وضحكت وهو ضحك.. ولقيته بصلي وقالي انت عارف انا نفسي ف اي.. قولتله ف اي… قالي بس متقولش عليا مجنون.. قولتله متخلص وتقول ياعرص.. لقيته ضحك وقالي حلوة اووي عرص من بوقك.. بص انا بصراحه بعد اللي حصل بينك وبين شيرين وكمان هيا اتفتحت والعمليه مش هتتعمل غير قبل فرحها فا نفسي انيكها بصراحه بس مش عارف اعمل كدا ازاي.. بصيتله وقولتله يخربيتك وافرض حبلت منك.. قالي متخافش هنزلهم برا او هلبس توبس.. بصراحه الفكرة عجبتني.. وبصيتله وقولتله طيب اي رايك نعمل عليهم حفله من غير ما يعرفوا.. بصلي قووي وعجبته الفكره وقالي ماشي بس ازاي.. قولتله بعد الغدا تقول لهناء مراتك تعملنا الشاي وهيا قايمه تعمله هقوم اعمله معاها واقولها جوة بيني وبينها اني عايز انيكها قووي وانك انت هتشغل اختها لغاية لما اخلص وف الوقت دا تكون انت نيكت شيرين واخرج انا من عند هناء وادخل لشيرين وانت تدخل لهناء وتنيكها وانا انيك شيرين واخلص اخرج اقعد ف الصاله انا وهناء وهنده عليك وتخرج بعد كدا مش قبل كدا فاهم.. بصلي وعنيه لمعت اووي وقالي فاهم فاهم.. ولقينا هناء وشيرين خارجين م المطبخ وبيحطوا الاطباق والاكل وقعدنا ناكل وكل شوية ابص لهناء واغمزلها واعض ع شفايفي وهيا تبصلي وتضحك عشان اختها متخدش بالها ولكن شيرين كانت واخده بالها اووي وكانت بتخبط هناء بكوعها ف جنبها وعشان كدا هناء كانت بتضحك.. وخلصنا الاكل وشالوا الاطباق وبيدو قال لهناء متعمليلنا شاي.. وقامت تعمل الشاب وانا قومت وسيبته مع شيرين وقولتلهم هدخل اعمل الشاي معاها وهوا بصلي وضحك وشيرين بصت لبيدو اووي وبصتلي واتكسفت ودخلت لهناء ولزقت ف طيزها وايدي طلعت بزازها وقفشتهم وقولتلها وحشتيني وعايز افشخك دلوقتي.. فالتي بس متسخنيش وانا قايدة نار لوحدي وعايزة زبك يفشخني.. روحت مدخل ايدي جوة البنطلون بتاعها وحاطتها ع كسها ولقيته غرقان ف شهوته.. وبتبصلي بمحن وبتقولي شايف انا تعبانه ازاي وعيزاك.. امممم مش قادرة دخل صباعك ف كسي ااااه.. براحه ع ذنبوري اااي.. ولفيت ايدي لطيزها وبقيت بدخل صباعي كله ف خرم طيزها وانيكها بيه وهيا مفلقسه وهايجه وبتفش لنفسها واهاتها طلعه واكيد هما بره سامعين.. ولما حسيتها هتجيبهم روحت سايبها وواقف عادي ولقيتها بتبصلي بعنيها وتترجاني وتقولي كمل عشان هاطري خلاص كسي هيفرقع وهنزلهم امم ااي متسبنيش قايدة نار كدا اخص عليك.. قولتلها هريحك جوة ع سرير.. قالتلي ازاي اختي برة.. بصتلها وبرقتلها وقولتلها ما اختك عارفه يالبوة انتي هتستعبطيني.. قالتلي وحياتك الكلام جاب بعضه بس بس عمرها ما شافتك معايا.. ضحكت وكنت عايز اقولها اختك شافتني معاكي من زمان ونيكت اختك وفتحتها كمان وجوزك هينيك اختك وانا بفشخك.. بس سكت وقولتلها متقلقيش انا مظبط كل حاجة.. وسحبتها من ايديها ومشيت معايا زي المسحورة وخرجنا لقيناهم قاعدين جنب بعض اووي ولازقين ف بعض وزي اللي كانوا بيعملوا حاجة ولما خرجنا قعدوا عدل بسرعه ودا لفت انتباه هناء اووي وبصت لبيدو وبصت لاختها وقبل ما تتكلم روحت قايل لهناء هيا فين درفه الدولاب اللي عيزاني اركبها دي.. وهناء بصتلي ومش فاهمه حاجة. وقالتي هااااه اي.. لقيت بيدو كان باصص باستغراب ولما لقي هناء مش فاهمه عرف ان دي نمرة انا عاملها عشان اخدها ف الاوضه.. راح بيدو ناطق بسرعه وقالي ااااه الدرفه اااه جوة جوة ف اوضه نومي.. روحي معاه يا هناء خليه يركبها اصل انا مش قادر اركبها.. بصيتله وغمزتله وقولتله متقلقش انا هركب الدرفه كويس اووي اصلها لازم تدق كويس وهوا بصلي وضحك وشيرين قاعده مبرقه ومش مصدقه الحوار اللي داير وان اختها هتتناك دلوقتي من صاحب جوزها روحت ماشي لغاية اوضه النوم وهناء واقفه باصه لبيدو وشيرين اللي لازقين ف بعض روحت واقف ع باب الاوضه وندهتلها ولفت وبصتلي روحت غامزلها وقولتلها متيلا تعالي.. وجات نحيتي روحت مادد ايدي وشاددها عليا وواخدها ف حضني وقافل عليها بايدي ف حضني ودخلت بيها الاوضه وانا بقفل الباب وببص لبيدو وشيرين وغمزتلهم بعيني وقولتلهم انچوي بقاا وقفلت الباب.. وخدت هناء ف حضني وقطعت شفايفها بوس وهريت بزازها تقفيش ع الواقف وخليت وشها لباب الاوضه وطلعت زبي وحطيته ف كسها ع طوول وصرخت ااااه.. وانا سامع برة ضحك بيدو وشيرين وانا عمال ارزع ف كسها وجسمها بيخبط ف الباب وتهبيد صوت لحمها وخبط جسمها ف الباب واضح اووي مع اهاتها.. روحت لاففها وخليت ظهرها للباب ورفت رجليها الاتنين ع ايدي وركبها زبي وايديها لافه حوالين رقبتي وزانقها ف الباب ونازل ترزيع ف كسها وهيا تصرخ وتتاوه بصوت عالي.. ولقيت بيدو من برة بيقولها اي ياحبيبتي مالك.. هوا ركب الدرفه ولا اي.. لقيت هناء بترد لوحدها وتقول بصوت عالي مع اهاتها اللي مبقتش قادرة تكتمها.. ااااااه ركبها اوووي اااي اااه اوووف امممم.. وهوا برة بيضحك ويقولها خليه ياكد عليها كويس ويضحك وانا نازل نيك ف هناء واخرج زبي من كسها احطه ف طيزها وهريتهت نيك ف كل الاوضه

وبرة بيدو مع شيرين بيقرب منها اكتر وبيلف ايده يحطها ع كتفها وهيا بتقوله اي دا في اي.. بيقولها اي مالك يا شيرين وبعدين منا عارف كل حاجة وستر وغطا عليكي وبعدين بصراحه انتي عجباني اووي وراح مقرب منها وحط شفايفه ع شفايفها وباسمها وهيا غمضت عنيها وسابته يبوسها وبعد كدا فتحت وباين عليها الهيجان وقالتله بس مينفعش انت جوز اختي واختي لو عرفت هتعمل مشكله.. قالها متخافيش اختك مش هتقول حاجة وبعدين ما انتي شايفه انا سايبها تتبسط اهوه.. وقام واقف وواخدها للاوضه التانية ودخلت حضنها وبقا يبوس فيها ويقفشلها ويقولها جسمك عاجبني اووي يا شيرين بحبك انتي وشيرين بعد ما سمعت كلمتين بيدو سلمت نفسها ليه وقلعت هدومها وبيدو بقا بياكل كسها اكل وهيا صوتها واهاتها بقت بتعلي وتتاوة وتصرخ لما تجيب وهناء سمعت صوت اختها وقالتلي اي دا انا سمعت صوت اختي بتتاوة.. هوا بيحصل اي برة وكانت راكبه زبي وبتتنطط عليه.. وبتقوم من عليا عشان تخرج روحت قايم وجايبها من شعرها وراميها ع بطنها ع سرير ولسه ايدي ماسكه شعرها وهيا بتصرخ ااه سيب شعري روحت راكب عليها وراشق زبي ف طيزها مرة واحده وبقيت برزع قووي وهيا تصرخ واقولها اي يالبوة انتي عايزة تتبسطي لوحدك ومش عايزة حد غيرك يتبسط ولا اي هاااه.. لقيتها بتلف وشها ليا وفهمت كلامي وبتبصلي وببتوجع وبتقولي انت قاصددككك اااه هوااا. مع اختتتي بعملوا اااه اااي زيننا.. روحت نايم بجسمي عليها وبقيت طالع نازل قووي وزبي بيحفر ف طيزها وقولتلها ااه جوزك بينيك اختك.. سيبه يتبسط عشان افضل ابسطك.. اختك هايجه اكتر منك.. كبرت وعايزة اللي يطفي نارها.. وهيا هاجت اووي وقالتلي اااه اااه يعني انت بتنيكني هنا واختي بتتناك بره اااي اااه.. قولتلها وهخرج من عندك انيك اختك.. وهيا هاجت من كلامي وفكراه كلام واندمحت وقالتلي ااه براحه عليها بس هيا صغيرة وانت اووف زبك اااي تخيييين اااه وكبيررر يالهووي نزل بقاا طيزي اتهرت اااه اااه روحت راشق زبي كله ف طيزها وهيا صرخت اووي ونطرت لبني ف طيزها وهيا اوووف يبحرق ااه ااااح امممم يالهوي كل دا لبن كفاية كدا.. ااااح

وبيدو بعد لما خلص اكل ف كس شيرين قام واقف ومطلع زبه وحطه ف كس شيرين وفضل ينيك فيها وهيا حاسه بزبه بس مش قووي عشان زبي قصير شوية ومش تخين وانا كنت نايها بزبي وكسها واسع شوية وفضلت تتاوة معاه لغاية لما قرب يجيبهم قام نطرهم ف الاندر بتاعها وقام لبس هدومه وخرج ف الصاله وانا حسيت بيه بره.. روحت قايلها انا هخرج دلوقتي وبيدو هيدخل ينيكك.. وياريت متخرجيش دلوقتي.. بصتلي وقالتلي هو في اي بيحصل من ورايا.. قولتلها جوزك ناك اختك دلوقتي وهيدخل ينيكك بزبه اللي كان ف كس اختك وانا هنيك اختك بزبي اللي كان ف كسك.. بصلي اووي وقالتلي يالهووي هيا وصلت للدرجاظي ومفعوصه الرقبه دي ساكته ومبتقولش ليه.. يالهوي لتكون ضيعت نفسها وخرجت جري ع بره وهيا ملط ولبني مغرق طيزها ونازل ع وراكها وبصت لقيت بيدو قاعد برة وخرجت ع الاوضه لقيت اختها بتقوم من ع سرير ولسه هتمسك اندرها وقامت هناء شداه من ايديها وبصت لقيته كله لبن وبصت لاختها وقالتلها لبن مين دا يابت انطقي.. شيرين خافت وقالتلها دا دا لبن جوزك.. قامت هناء بصتلها وقالتلها اتفتحتي يابت.. شيرين بصتلها والدموع نازله من عنيها وبتهز دماغها اااه.. قامت هناء رمت الاندر ف وشها وبقت نازله تلطيش ف وش اختها وشيرين بتحاول تغطي وشها وبتعيط.. روحت جاري ع هناء وشاددها من قدام اختها ولاطشها ٤ اقلام جامدين قدامهم كلهم وقولتلها اختك مغلطتش واللي حصلها دا انا السبب فيه.. لقيت هناء مبرقه وبتبصلس اووي وبتقولي بصوت ضعيف.. ااانت.. قولتلها ااه انا غصب عني وعنها حصل اللي حصل وانا هعملها عمليه هترجع فيها عود كبريت زي ماكانت والعمليه دي قبل دخلتها باسبوع.. ولقيت شيرين هديت م العياط وقامت اتفتحت بالكلام ف اختها وقالتلها انتي هتعملي عليا شريفه يا هناء.. انا عارفه من زمان علاقنك باحمد وشوفتكو ف المخزن بتاع المحل وعلي فكرة بقااا من وقتها واحمد بينام معايا من ورا زي ما بينام معاكي بظبط وعمري ولا انا ولا هوا فكرنا نحسسك بدا عشان انا خوفت ع مشاعرك وحبيت اسيبك تتبسطي معاه براحتك وكمان بعد الحواز بينام معاكي قدام جوزك وعادي.. وهناء حطت ايديها ع وشها ووطت ف الارض وبتقول لاختها بس بس كفاية وهتعيط.. شيرين قالتلها لا مش بس.. بصلي لنفسك يا هانم اني قدامي ملط ولبن صاحب جوزك ماليه طيزك ونازله ع وراكك وصويتك اللي كان مالي الشقه.. بقا كله دا حلو ليكي ولما يبقي ليا يبقي وحش.. لقيت هناء قامت وحضنت اختها اووي وقعدوا يعيطوا شوية ف حضن بعض.. وقالتلها متخافيش يا حبيبتي خلاص هنرجعك بنت زي ما كنتي.. بس لغاية لما العملية تتعمل اوعديني تحافظي ع نفسك عشان متحبليش.. شيرين قالتلها متخافيش يا هناء انا مش صغيرة وفاهمه كل حاجة وكمان مش هخلي حد يلمسني ابدا عشان متبقاش فضيحه.. هناء حضنتها اووي وقالتلها برافوو عليكي برافوو.. قولتلها طيب اظن انها من حقها بردوو تتبسط زي ما انتي بتتبسطي لغاية لما تتجوز.. هناء بصتلي وبصتلها وقالتلي يبقا يحصل هنا قدام عيني.. قامت شيرين حضنت اختها وقالتلها وانا موافقه طبعا انتي اختي وصحبتي.. وباسوا بعض.. وبعدين هناء بصت لبيدو من فوق لتحت وقالتله بتناكه وقرف.. بس انت.. ومشيت خطوتين لبرة ومدياله ظهرها ولبني مغرق طيزها ولفت ايديها ورفعت صباعها وشاورتله.. تعالي ورايا.. وهوا بصلها وضحك وقالها حاضر يا روحي.. وخرجوا وانا حضنت شيرين اووي وبقفش ف بزازها وبرضعهم وهيا بتتاوة وتقولي طيب اقفل الباب اتكسف كدا اختي شيفاني وتبص علينا.. وبلف وشي لقيت هناء واقفة ف الصاله ووشها لينا بتتفرج علينا وبتلعب ف كسها وبيدو وراها قاعد بيلحس طيزها ولبني وينزل يلحس كسها.. وبصيتلها وغمزتلها وضحكت ولفيت لشيرين وقولتلها شكلها مبسوط وهيا شيفاني هنيك اختها.. وبقيت برضع واقف ف شيرين وهيا بقت بتتاوة اووي ونزلت فتحت رجليها وطلعت زبي قدام هناء ودخلته ف كس شيرين وهيا صرخت اااه براحه اممم بتاعك تخين اوووي اااي.. قامت هناء قالت بصوت عالي كله محن.. براحه علي اختي ياحمد كسها لسه مفتوح وضيق.. وشيرين سمعت وسخنت وبقت بتتاوة ااااه اووي اااي اممم كمان اااح ناار وصرخت وجابتهم وانا نازل نيك فيها.. روحت قالبها ع بطنها ودخلت زبي ف كسها من ورا وبقيت بنيك فيها اووي وهيا وتصوت ااه مش قادرة كفاية اااي مممم طلعه كسي ولع ياحمد اااه حطه ف طيزي شوية مش قادرة.. وهناؤ اول لما سمحت كدا قامت داخله الاوضه علينا ومسكت زبي وشدته من كس اختها ونزلت فيه مص ونزلت ع كس اختها تلحس فيه واختها تصرخ ااح يا هناء بتعملي اي ف كسي ااام اااح ونطرت تاني وهناء بتلحس شهوة اختها وطلعت بلسانها لخرم طيزها تلحسه وشيرين بتتلوي ع سرير وهماء بتلحس وتبعبص ف طيز اختها وتدخل صباع وتنيك ف طيزها وقامت ماسكه زبي مصاه ومدخلاه ف طيز اختها وشيرين صرخت اااه براحه يا هناء زبه كبير دخليه براحه.. قامت هناء مدخله صباعها ف كس شيرين للاخر وبقت تنيكها وتقولها هو اول مرة يدخل ف طيزك يالبوة.. يعني كان بيخرجه من طيزي يحطه ف طيزك يا وسخه.. ولا كان بيخرجه من طيزك يدخله ف طيزي يا وسخه.. وشيرين هاجت اووي وبقت تقولها اااه ااه الاتنين الاتنين يا هناءء براحه كسي وطيزي اتفشخوااا ااه.. وف لحظه لقينا بيدو داخل الاوضه ووقف قدام وش شيرين وطلع زبيه وشيرين مسكته تمصه ع طوول قامت هناء مزوده النيك ف كس اختهت وتقولها مش تستاذني مني قبل ما تمصي زب جوزي يا وسخه.. وشيرين صرخت اااه كسسسييي اااه ممكن امص زب جوزك يا هناء امم ارحمني ياحمد نزل لبنك طيزي اتهرت ااي سيبي كسي يا هناء ااه فشختوني اااه ونطرت شهوتها وجسمها كله اترعش وبيدو بيضرب عشرة ع وشها ونزلهم ع وشها وانا نزلتهم ف طيزها وطلعت زبي من طيزها وهناء هجمت ع زبي تمص فيه وتنضفه ونزلت لحس ف كس وطيز اختها ونضفت اللبن وشهوتها وقامت اترمت جنب اختها وشدتني عليها ونمت عليها وفضلت تبوس فيها وزبي وقف قامت مدت ايديها لزبي ودخلته ف كسها وشهقت وقالتلي افشخني وورملي كسي مش قادرة.. وبقيت بنيكها بعنف وهيا تصوت وتمسك ف السرير لغاية لما جيت اجيبهم قالتلي انطرهم ع كسي من برة غرق كسي بيهم.. وفعلا نطرتهم ع كسها وغرقته بلبني.. قامت لفت لاختها وعملت معاها وضع المقص وبقت بتحك كسها ف كس اختها ولبني بيتدعك بين اكساسهم والاتنين ماسكين بزاز بعض تقفيش ورضاعه لغاية لما جابوا شهوتهم سوا وهديوا وبصوا لبعض وضحكوا وحضنوا بعض وناموا سوا ع سرير ف حضن بعض.. وانا بصيت لبيدو وقولتلهم اظن بعد كدا كل حاجة هتبقي سهله والسكه اتفتحت وبصيتله وضحكت وهوا ضحك وقولتله انا همشي بقااا

استنوني ف جزي جديد
كمل يا برنس وما تتاخر
 
متأخر علينا في الجزء الجديد يابرنس
 
فينك يا خويا اتأخرت اوى
 
الجزء الجديد امتى يانجم
 
فينك يامحترم انته اتأخرت كتير اوى
كنت بتنزل كل يوم انهارده مفيش خالص ايه الى حصل
 
فين الجزء الجديد
 
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
عاش اوووى

التأخير بيبوظ القصه خالص

استمر

منتظر ابداعك
 
لا الجزء الثاني ضرب نار ياريت متتاخرش بالاجزاء القادمة
 
بلاش تأخير كتير يا اخويا وتسلم دماغك
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%