NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خواطر وجهة نظر اخري عن الوحدة

مش الفكرة اصل هقولك انا شغلي من البيت كان ممكن انزل اشتغل برا بس انا قدام الناس لازم اضحك واهزر بس حقيقي انا نفسي اقولهم يالا ياولاد سخة متصدعوش دماغي اتا زهقت منكم ومن اشكالكم وعايز ارجع قدام اللاب بتاعي وفي حالي
انا اللي بيدايقني من الناس النفاق والضحكة الكدابه وفي ناس كتيير يبقوا شايلين منك ويضحكو في وشك طب ليه متقطعوا معايا احسن ولا تتعبه نفسكوا 😂

انا اللي بيدايقني من الناس النفاق والضحكة الكدابه وفي ناس كتيير يبقوا شايلين منك ويضحكو في وشك طب ليه متقطعوا معايا احسن ولا تتعبه نفسكوا 😂
مشي المركب ع الاسفلت انا عايز اشتغل وساعات زبون مقرف ومحنيك وعايز الطبطة 😂

• بيضحكني
التفاعلات: ALbrens
مشي المركب ع الاسفلت انا عايز اشتغل وساعات زبون مقرف ومحنيك وعايز الطبطة 😂
انا معظم مشاكلي ايام الشغل اني مبعرفش اطبل ولا احايل في حد بقول رأيي بصراحه وده بيزعل ناس كتييير مني 😂

انا معظم مشاكلي ايام الشغل اني مبعرفش اطبل ولا احايل في حد بقول رأيي بصراحه وده بيزعل ناس كتييير مني 😂
انا بقا كل الناس بتحبني 😂 ويحبوا يفضفضوا 😂

بس انا بكره اساسا الدوشة
وانا بس تعرف ساعات بشتاق ليها واقعد في تجمع الاقي اللي بيهبد واللي بيكدب بتقفل في وارجع اقعد في بيتي 😂

• بيضحكني
التفاعلات: الصياد 1 0 1
وانا بس تعرف ساعات بشتاق ليها واقعد في تجمع الاقي اللي بيهبد واللي بيكدب بتقفل في وارجع اقعد في بيتي 😂
بتحصل اووي وبالذات في الافراح ببقا عايز اقولهم يجدعان وطوا الصوت وببقا خايف ولا بعد الفرح ببقا عايز امشي لا تعالي اقعد معانا احنا مش بنشوفك اللي هو تدبيسة ولا الجعر مرض بينتشر في ناس بغباء

• بيضحكني
التفاعلات: ALbrens
اعيش وحيدآ في منزلي المتواضع خيراً عندي من ضجيج العالم ياصديقي نعم الوحده صعبه ولكن اعتقد انني اعتدت عليها وتعمقة في الوحدة حتي رأيت اجمل معانيها... لا اشعر بالحزن بالعكس انني اشعر بالسعادة عندما اكون وحيدآ
اكتئاب ومرض فى الوحدة لم نخلق لزرع الوحدة ولكن للتفاعل فى الطرق المرسومة لنا فى الدستور اللاهى فقط

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%