NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لانو البنات شايفات حالهم والكبار يعرفو يدللو الشب

• عجبني
التفاعلات: Om Ahmed
ممكن اعرف ليه الجيل ده مركز اوى مع الستات الكبيرة بالرغم فى البنات الجيل ده احلى مننا بكتير؟
غير ان أجسامكم حلوه بتعرفوا تحتوا الواحد

• عجبني
الدهن فى العتاقى صحيح 👍

• عجبني
ممكن اعرف ليه الجيل ده مركز اوى مع الستات الكبيرة بالرغم فى البنات الجيل ده احلى مننا بكتير؟
عادي انا اول مره كانت مع واحده 35 سنه من 4 سنين دي رابع سنه لينا مع بعض
مرتاحين لبعض و متمتعين مع بعض

• عجبني
الخبرة و الحنان و الإمكانيات و حاجات تانية كتير

• عجبني
ردى ممكن يكون وجهة نظر وممكن يكون هبده عادى
الجيل الحالى وخصوصا الى لسه مجربش سكس
طلع لاقا الى اكبر منو بيفضل الستات الكبيره علشان خبره وملبن
فساب البنات الى ن سنو ومشى وراهم بدون تفكير
لا اعتقد..هي بتبقي ميول معينه و احتياج

• عجبني
انا في بنات كتير بتكلمني بس مش برد عليهم عشان عقلهم صغير انا بحب الستات الكبيرة و الامهات لي عده اسباب اول حاجة انهم دماغهم كبيرة و فاهمين كويس كل حاجة تاني حاجة الحنيه الست الكبيرة بتعرف معني الحنيه ازاي تكون حنينه علي الشب و تكون ليه سند و مكان موثق للفضفضه و من النحيه الجنسية جسهم اجمل و احسن من الجيل الجديد و دي كلها تفضلات شخصية بس دا راي الخاص

• عجبني
يعنى تقدى وقت مش حب لجمالها بل للمصلحه فقط
انا واحد من الناس مش أضيع وقتي عشان مصلحه اقدي وقتي حب ليها و لي جمالها و روحها و شخصيتها لان الجنس مش مجرد رغبه جسديه دا مشاعر

• عجبني

وعلي فكرة ..

برضو فيه بنات كتير صغيرين مهتمين بالرجال الكبار من عمر أباءهم ، وإتعرفت علي أكتر من بنت بتقول انها لاتميل للشباب من عمرها لأن عقولهم صغيرة وتافهة وتميل أكثر للرجل الكبير الناضج ويجذبها الشعر الأبيض 😃

صدق من قال أنه لولا إختلاف الأزواق لبارت السلع 😃

• عجبني
التفاعلات: Om Ahmed و Remon1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو انا مش متاكد ليه بس بنجذب للستات الكبيره اوي عشق الصراحه

• عجبني
يعنى تقدى وقت مش حب لجمالها بل للمصلحه فقط
مجيبتش سيرة الجمال.... لان لو الست او الراجل شكلهم مش عاجب التاني اكيد مش هيكملوا....
وبردو مقصدش بكلامي انها علاقة مصلحه بس انا اتكلمت ف بند ان الكلام لو وصل لعلاقه ف الست الكبيره بتبقي اوبند ومتاح معاها كل حاجه وكمان خبره لكن الصغيره بيبقي فيها تعقيدات شوية عن الكبيره... انا شخصيا مش من محبين علاقات المصالح ولا علاقات الكلام مره وكل واحد يروح لحاله
الكبيره مميزاتها اكتر من الصغيره 💥

• عجبني
غياب الاب بالنسبه للبنت مخليها بتدور علي حد ناضج
وغياب الام بالنسبه للولد بيخليه يدور علي الحنان
وعامل السوشيال ميديا اللي رسخ فكره الميلف والشوجر مامي والشوجر دادي والناس اللي وصلت لل ٥٠ وانهطلت ومطلعه بزازها ع التيك توك للعيال خلاهم شايفين ان دا حلم لازم يوصلو له

• عجبني
بيفكروهم اسلس في التعامل
و في ذات الوقت يعتقدوا انهم حيخصلوا علي المتعة بدون ان يدفعوا اي مقابل

مفتوحه
مش عايزه تتجوز علشان يمارس معاها
متعاملة في امور الدنيا ف مش حتتوتر
و دايما في مبدأ مهم
الفكاهة المحرمه الز طعما

• عجبني
هيا الفكره مش فكره تركيز و جيل
هيا فكره ان هوا اول مره شاف فيها سكس بتبقي واحده كبيره و افلام ميلف و عيال و كده
في الطبيعي بيحس ان السن دا هوا سن الخبره هوا السن اللي عمل علاقه و عارفه و فاهمه كل حاجه و اللي تقدر تمتعه
الاندر ايدج اه ممكن تكون عارفه و كل حاجه بس تجارب اقل
و دي فتره كله بيمر بيها

• عجبني
لا مش هيركز غير اللي بيفهم في الحريم الاصيله العتقايه

• عجبني
مش مركز ولاحاجة لكن السناجل ممحونين ومفكرين انه اللي عمرها اكبر بتجي ببلاش هه

• عجبني
بنحبكم بقا يطنط نعمل اي😂❤️

• عجبني
مش لاقي سبب واضح اقولهولك
بس اغلب الرجالة بيحبوا السن الكبير
خصوصا الاربعينات
مهو ده سوالى ليه بقه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%